BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - maandag 11 juni 2018 - 08:43   quote  deeplink  
pfff wat een spanning allemaal,hopelijk hebben we nog wel wat spelers over als de eerste voorronde begint.
Eide
 Eide - maandag 11 juni 2018 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 08:43 schreef p111 het volgende:
pfff wat een spanning allemaal,hopelijk hebben we nog wel wat spelers over als de eerste voorronde begint.
Vooralsnog zijn alleen Viergever, Dijks en Younes weg. Hiervan was alleen Viergever eigenlijk basisspeler. Ajax is bovendien druk bezig met aan opvolger, hoewel ik langzaamaan een hard hoofd begin te krijgen in Magallan. Op linksback zitten we prima met Tagliafico, Wober en Sinkgraven. Rechtsback is zwakker met Kristensen, Mazraoui en Veltman.

Kluivert gaat vertrekken maar daar heeft Ajax Bande voor. Bovendien schijnt Ajax nog altijd in onderhandeling te zijn over Tadic. Vanuit de jeugd is alleen Johnsen een kandidaat voor die positie. Zowel Bande als Jonhsen lijken vooralsnog niet klaar voor Ajax 1 en versterking is wenselijk wat mij betreft.

Om het middenveld mag Ziyech vertrekken. Daar hebben we Frenkie de Jong voor. Ajax wil Frenkie absoluut nog niet kwijt en Frenkie schijnt zelf ook nog minimaal een jaar in Nederland te willen blijven. Vanuit de jeugd zal Carel Eiting definitief doorkomen.

Blijven Neres, De Ligt en Onana over. De Ligt lijkt mij onbespreekbaar, behalve voor een absurd bedrag. Het probleem is wel dat je De Ligt op geen enkele manier kan vervangen. Onana zou vervelend zijn. Van Leer is heel veel geblesseerd en Kotarski zal eerst mogen wennen lijkt mij. Neres is een goede voetballer maar zeker (nog?) geen buitencatagorie in Nederland. Die moet Ajax kunnen vervangen.

Er wachten vast nog tumultueuze welen maar tegelijkertijd is er feitelijk nog niet veel aan de hand. Neemt niet weg dat ik mij ook zorgen maak hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2018 door Eide --
p111
 p111 - maandag 11 juni 2018 - 11:35   quote  deeplink  
Vooral de tijd dringt,want die vreselijke belangrijke voorrondes staan zo weer voor de deur.
Ik hoop op Tadic dat blijf ik een geweldige voetballer vinden,heef zich ook prima staande weten te houden in de PL.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 juni 2018 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 09:24 schreef AkaS het volgende:
Als je ervanuit gaat dat Kluivert en Neres je vleugelspelers zijn voor het volgende seizoen. En op dat moment koop je Bandé, dan koop je hem waarschijnlijk niet voor de basis.

Hoe serieus ben je eigenlijk als club wanneer je de feiten op een rijtje zet...

Onana wilde eigenlijk al vorig jaar een transfer maken en geeft wederom aan te willen gaan.
De Ligt, toont ook in Oranje aan dat hij de grote jongens aan kan en is daarmee klaar voor een transfer. Op rechtsachter is het hopen op Mazzraoui want de rest zou niet goed genoeg zijn, incl. Veltman. Wöber is nog niet op zover, Nico is top maar zou zo maar na een goed wk onhoudbaar zijn...Ziyech is weg, vervanger Labyad. Nou als men hem echt als zijn vervanger ziet dan zit er echt een steekje los. Komt niet eens in de buurt! Frenkie en Donnie zijn gelukkig top en zullen wel blijven. En dan Dolberg, is erg onzeker. Was het een Lucky shot dat seizoen of is hij echt goed? Neres, wat als hij weggaat of geblesseerd raakt?

Magallan zijn komst wordt verzekerd, maar wie zegt dat die voorzitter de waarheid spreekt? Wie zegt niet dat het een bullshit verhaal is dat van die vervanger en dat ze achter de schermen bezig zijn met een club uit Engeland ofzo.

En over 11 dagen start de voorbereiding...

Ik hoor altijd in de top zijn er geen excuses, wordt eens tijd dat dit ook geldt voor Overmars!

En dan nog maar te zwijgen over de trainer die net zo stom lult als Overmars, uit dezelfde regio komt als Overmars, oude bekende is van Overmars. En voorlopig net zo faalt als Overmars.

Er is weer een seizoen van kromme tenen op komst.
Tja ik zie Labyad eerder op de linksbuiten positie komen, omdat Kluivert weg is en Bande niet goed genoeg is. Frenkie gaat op de plek van Zyech spelen, donny ernaast en Schone erachter, maar het kan ook zomaar zijn dat Schone een plekje doorschuift. Je mist echt Nouri, dat was de echte vervanger van Zyech, maargoed....

Verder Heb je alleen rechtsachter een speler nodig ervan uitgaande dat die Argentijn komt. Ik denk dat het wel meevalt, maar als er spelers weggaan, dan moet Ajax al meteen door kunnen schakelen en met dezelfde snelheid iemand presenteren als dat ze de andere laten gaan.

Dolberg kan moeilijk floreren met Kluivert op links en Neres op rechts, dan kan hij beter iets terugzakken als valse spits, want een voorzet gaat hij niet krijgen van deze 2.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 juni 2018 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 09:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Vooralsnog zijn alleen Viergever, Dijks en Younes weg. Hiervan was alleen Viergever eigenlijk basisspeler. Ajax is bovendien druk bezig met aan opvolger, hoewel ik langzaamaan een hard hoofd begin te krijgen in Magallan. Op linksback zitten we prima met Tagliafico, Wober en Sinkgraven. Rechtsback is zwakker met Kristensen, Mazraoui en Veltman.

Kluivert gaat vertrekken maar daar heeft Ajax Bande voor. Bovendien schijnt Ajax nog altijd in onderhandeling te zijn over Tadic. Vanuit de jeugd is alleen Johnsen een kandidaat voor die positie. Zowel Bande als Jonhsen lijken vooralsnog niet klaar voor Ajax 1 en versterking is wenselijk wat mij betreft.

Om het middenveld mag Ziyech vertrekken. Daar hebben we Frenkie de Jong voor. Ajax wil Frenkie absoluut nog niet kwijt en Frenkie schijnt zelf ook nog minimaal een jaar in Nederland te willen blijven. Vanuit de jeugd zal Carel Eiting definitief doorkomen.

Blijven Neres, De Ligt en Onana over. De Ligt lijkt mij onbespreekbaar, behalve voor een absurd bedrag. Het probleem is wel dat je De Ligt op geen enkele manier kan vervangen. Onana zou vervelend zijn. Van Leer is heel veel geblesseerd en Kotarski zal eerst mogen wennen lijkt mij. Neres is een goede voetballer maar zeker (nog?) geen buitencatagorie in Nederland. Die moet Ajax kunnen vervangen.

Er wachten vast nog tumultueuze welen maar tegelijkertijd is er feitelijk nog niet veel aan de hand. Neemt niet weg dat ik mij ook zorgen maak hoor.
Oh kijk, hahaha dit had ik nog niet gelezen, maar als je het zo ziet, dan is het zo slecht nog niet toch? Het is pas billenknijpen als er spelers weggaan waarvan we het niet verwachten en dat is het moment voor Ajax om meteen toe te slaan mocht dit gebeuren.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 11 juni 2018 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 14:23 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Oh kijk, hahaha dit had ik nog niet gelezen, maar als je het zo ziet, dan is het zo slecht nog niet toch? Het is pas billenknijpen als er spelers weggaan waarvan we het niet verwachten en dat is het moment voor Ajax om meteen toe te slaan mocht dit gebeuren.
Waarom billenknijpen? Van de huidige selectie is niemand onvervangbaar, triest maar waar helaas. Dat we alle hoop op een 18 jarige de Ligt vestigen is ook al aardig triest.
Onana, Ziyech, Tagliafico en Neres doen het leuk maar zijn ook nog geen toppers helaas.. Het kan zo maar weer gebeuren dat we weer geen kampioen worden aankomend jaar helaas..
p111
 p111 - maandag 11 juni 2018 - 22:15   quote  deeplink  
a maar kijk even naar de concurentie in de Eredivisie dan hebben wij echt wel het sterkste team,maar ze moeten een team worden en dat heb ik afgelopen seizoen niet gezien.
Eide
 Eide - maandag 11 juni 2018 - 22:45   quote  deeplink  
Kluivert in Rome aangekomen. Morgen medische keuring bij @OfficialASRoma (foto op website @CorSport ). #Ajax heeft buitenspeler toestemming gegeven vanaf Ibiza te vliegen. Transfersom 17,5 miljoen vast, door bonussen maximaal oplopend tot bedrag tussen 21 en 22 miljoen.
Bron
Hummel10
 Hummel10 - maandag 11 juni 2018 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 22:15 schreef p111 het volgende:
a maar kijk even naar de concurentie in de Eredivisie dan hebben wij echt wel het sterkste team,maar ze moeten een team worden en dat heb ik afgelopen seizoen niet gezien.
Toch zijn de meeste spelers bij ons ook maar matige spelers. We steken er niet heel hoog bovenuit en helaas ook geen hecht team maar los zand. Iedereen wil wegvluchten en veel vertrouwen in ten Hag is er ook nog niet. Niet vanuit het team en aanhang. Er moet nog veel gebeuren anders red je het aankomend seizoen weer niet.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 11 juni 2018 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 22:45 schreef Eide het volgende:
Kluivert in Rome aangekomen. Morgen medische keuring bij @OfficialASRoma (foto op website @CorSport ). #Ajax heeft buitenspeler toestemming gegeven vanaf Ibiza te vliegen. Transfersom 17,5 miljoen vast, door bonussen maximaal oplopend tot bedrag tussen 21 en 22 miljoen.
Bron
Strik eromheen en doorschakelen!
Eide
 Eide - maandag 11 juni 2018 - 23:08   quote  deeplink  
Neres heeft vandaag in een interview gezegd dat hij zelf vindt dat hij nog niet klaar is in de Eredivisie. Hij zegt dat hij nog minimaal een jaar wil blijven.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 juni 2018 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 23:08 schreef Eide het volgende:
Neres heeft vandaag in een interview gezegd dat hij zelf vindt dat hij nog niet klaar is in de Eredivisie. Hij zegt dat hij nog minimaal een jaar wil blijven.
Voetbalwereld is echt gek geworden, speelt pas net een seizoen bij Ajax en een beetje leuk.
Clubs staan gelijk weer in de rij. Bij Sanchez begreep ik het nog wel maar deze jongen heeft nog minstens 1 a 2 jaar nodig om zich te ontwikkelen gelukkig ziet hoj dit zelf ook.
Eide
 Eide - dinsdag 12 juni 2018 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2018 - 07:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voetbalwereld is echt gek geworden, speelt pas net een seizoen bij Ajax en een beetje leuk.
Clubs staan gelijk weer in de rij. Bij Sanchez begreep ik het nog wel maar deze jongen heeft nog minstens 1 a 2 jaar nodig om zich te ontwikkelen gelukkig ziet hoj dit zelf ook.
Helemaal mee eens. Het is momenteel beter nu een gokje van 10 a 20 miljoen te doen dan straks 50+ miljoen of meer te betalen. De voetballerij is knettergek.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 12 juni 2018 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 juni 2018 - 22:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch zijn de meeste spelers bij ons ook maar matige spelers. We steken er niet heel hoog bovenuit en helaas ook geen hecht team maar los zand. Iedereen wil wegvluchten en veel vertrouwen in ten Hag is er ook nog niet. Niet vanuit het team en aanhang. Er moet nog veel gebeuren anders red je het aankomend seizoen weer niet.
Dan weten we in ieder geval zeker dat we een nieuwe directie, trainersstaf en veel andere spelers krijgen voor seizoen 2019-2020..... ;-) ;-)

Ook dan zal er weer een hoop gejank en geklaag zijn bij onze club, want het is nooit goed genoeg.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 12 juni 2018 - 08:08   quote  deeplink  
sorry, was dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 juni 2018 door Ronald 1960 --
riveco
 riveco - vrijdag 15 juni 2018 - 08:20   quote  deeplink  
Misschien moeten ze maar snel een gok nemen en Daniël Arzani uit Australië overnemen, voor hij te duur wordt door het WK.
p111
 p111 - vrijdag 15 juni 2018 - 08:25   quote  deeplink  
Het is wel verdomde stil bij Ajax op dit moment? Hopelijk stilte voor de storm
remco k
 remco k - vrijdag 15 juni 2018 - 11:45   quote  deeplink  
Misschien een wilde gok hoor.

Maar is het geen idee om van der Wiel terug te halen voor de rechtsback positie?
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 15 juni 2018 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2018 - 11:45 schreef remco k het volgende:
Misschien een wilde gok hoor.

Maar is het geen idee om van der Wiel terug te halen voor de rechtsback positie?
Denk dat hij lekker op de plek zit waar hij graag is daar in Amerika, bij alle glitter & glamour.
Vraag me ook serieus af of hij nog wel goed genoeg is. Heb hem eigenlijk al een hele tijd niet zien spelen.
riveco
 riveco - vrijdag 15 juni 2018 - 14:38   quote  deeplink  
https://youtu.be/4dy0nNsXxy4
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 juni 2018 - 14:21   quote  deeplink  
https://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/113410/de-jong-niet-bezig-met-transfer-naar-barca
Eide
 Eide - dinsdag 19 juni 2018 - 09:23   quote  deeplink  
Argentijnse media melden huurakkoord tussen AC Milan en Boca Juniors over Colombiaan Cristian Zapata. Boca heeft vervanger Magallán dan eindelijk binnen. Verdediger naar verwachting vandaag of morgen op vliegtuig naar Schiphol #Ajax >>>

<<< Magallán is persoonlijk akkoord met #Ajax over een contract voor 5 jaar, is goedgekeurd en heeft Italiaans paspoort, dus hoeft hij niet door hele ambtelijke molen voor een werkvergunning. Club gaat er vanuit dat hij volgende week al meekan op trainingskamp. #maarafwachten

Mike Verweij op Twitter
Pietje
 Pietje - woensdag 20 juni 2018 - 15:07   quote  deeplink  
Ten Hag spreekt transferwens uit na eerste training: versterking in elke linie

Ajax-trainer Erik ten Hag rekent 'in elke linie' op versterking. Dat heeft de oefenmeester na de eerste training van het nieuwe seizoen laten weten aan onder meer De Telegraaf, Voetbal International en de NOS.

Ten Hag gaf bovendien aan dat hij verwacht dat de kern van de Ajax-selectie intact blijft; alleen Justin Kluivert (AS Roma) en Hakim Ziyech (nog onbekend) zullen vertrekken uit Amsterdam, is zijn hoop. Ten Hag voerde gesprekken met onder meer Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong over hun sportieve toekomst.
"Wij vechten voor die spelers", aldus Ten Hag voor de camera van de NOS. "Wij willen namelijk presteren en we weten wat we daarbij nodig hebben. Dat zijn spelers die wij heel graag hier aan boord houden. Daar zullen we alles aan doen."
In gesprek met VI: "Het speculeren is altijd in volle gang in een transferperiode, maar zowel Matthijs als Frenkie heeft aangegeven graag bij Ajax te willen blijven."
De oefenmeester liet blijken dat hij 'in elke linie' op een aanwinst hoopt. VI weet dat Ten Hag graag nog een verdediger, een middenvelder en een aanvaller ziet komen.

bron
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2018 - 15:26   quote  deeplink  
De aanvaller (Tadic) en verdediger (Magellan) zijn bekend als wens. Ik ben wel benieuwd waarom je nog een middenvelder wil als je Labyad al hebt gehaald en De Jong en Van de Beek normaliter vaste prik zijn.
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2018 - 15:27   quote  deeplink  
Die Griekse judas Lamprou gaat bijtekenen voor nog een jaar verrotten op de bank. Dat deze vent bij Ajax nog geld mag binnen harken zeg...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 juni 2018 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 15:27 schreef Eide het volgende:
Die Griekse judas Lamprou gaat bijtekenen voor nog een jaar verrotten op de bank. Dat deze vent bij Ajax nog geld mag binnen harken zeg...
Dit is onze club. Die dwaas krijgt gewoon wat hij wil. De supporters kunnen verrotten.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juni 2018 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 15:26 schreef Eide het volgende:
De aanvaller (Tadic) en verdediger (Magellan) zijn bekend als wens. Ik ben wel benieuwd waarom je nog een middenvelder wil als je Labyad al hebt gehaald en De Jong en Van de Beek normaliter vaste prik zijn.
Denk toch een controlerende middenvelder en mogelijk dat Ajax toch een opvolger van Ziyech wil.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 juni 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 15:26 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Labyad als linkerspits zal gaan functioneren als vervanger van Kluivert?
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juni 2018 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 15:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat Labyad als linkerspits zal gaan functioneren als vervanger van Kluivert?
Labyad lijkt me een prima 12e man. Zowel als opvolger van Ziyech als Kluivert, zeg ik zelfs dat je veel te veel gaat inleveren.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 juni 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 15:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Labyad lijkt me een prima 12e man. Zowel als opvolger van Ziyech als Kluivert, zeg ik zelfs dat je veel te veel gaat inleveren.
Ik wil (ook) hem eerst een kans geven. Ik denk dat hij (Labyad, dus) ons blij gaat verrassen. Ik vermoed dat hij niet als de vervanger van Ziyech is gehaald. En die Ziyech is nog lang niet weg hoor.
Wat ik ervan gelezen heb is dat hij een niet al te beste wedstrijd van Marokko tegen Iran heeft gespeeld.

We wachten maar af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juni 2018 door Pietje --
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juni 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 15:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik wil (ook) hem eerst een kans geven. Ik denk dat hij (Labyad, dus) ons blij gaat verrassen. Ik vermoed dat hij niet als de vervanger van Ziyech is gehaald. En die Ziyech is nog lang niet weg hoor.
Wat ik ervan gelezen heb is dat hij een niet al te beste wedstrijd van Marokko tegen Iran heeft gespeeld.

We wachten maar af.
Oh dat zeker. Maar jij vroeg of die de opvolger van Kluivert zou worden maar Ajax wil nog eem buitenspeler. Dus betwijfel dat eerlijk gezegd.

Hij zal sowieso wel veel gaan spelen aangezien Ten Hag helemaal weg van hem is.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 juni 2018 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 16:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Oh dat zeker. Maar jij vroeg of die de opvolger van Kluivert zou worden maar Ajax wil nog eem buitenspeler. Dus betwijfel dat eerlijk gezegd.

Hij zal sowieso wel veel gaan spelen aangezien Ten Hag helemaal weg van hem is.
Eerlijk gezegd ben ik ook wel weg van hem zoals hij bij FC Utrecht speelde. Er ging erg veel dreiging van hem uit en hij was goed voor een hoop doelpunten en assists.

Ik weet wel dat Utrecht Ajax niet is. Maar toch.

We zullen wel zien.
Eide
 Eide - donderdag 21 juni 2018 - 06:48   quote  deeplink  
Ajax rond met Dusan Tadic

Ajax staat op het punt een megadeal te sluiten. De Amsterdammers hebben een een persoonlijk akkoord bereikt met Dusan Tadic (29) over een contract voor vier seizoenen.

Financieel directeur Jeroen Slop en directeur spelersbeleid Marc Overmars zijn naar Southampton gevlogen om met de Premier League-club te praten over de (gelimiteerde) transfersom van de sterspeler van Servië en Southampton.

De clubleiding rekent erop de transfer, waarmee een bedrag van naar verluidt 17,1 miljoen euro is gemoeid, de komende dagen af te ronden.

Vandaag in TELESPORT: alle details van een wekenlang megaproject.

Bron

Ajax rekent nog altijd op de komst van Lisandro Magallán'

Ondanks dat in Argentinië werd gemeld dat Lisandro Magallán bij Boca Juniors blijft en daar een nieuw contract zal tekenen, rekent Ajax nog altijd op de komst van de Argentijnse verdediger. Dat weet De Telegraaf te melden. De Argentijnse verdediger heeft weken geleden al een akkoord bereikt met Ajax en is bovendien ook al medisch gekeurd. Ajax was ook al rond met Boca Juniors over een transfersom, maar de kampioen van Argentinië wilde Magallán pas laten gaan indien het zelf een vervanger zou aantrekken.

Bron
Eide
 Eide - donderdag 21 juni 2018 - 06:50   quote  deeplink  
Tadic wordt gezien als versterking op het middenveld. Ajax rekent kennelijk nog steeds op Magellan. Dan wordt er dus kennelijk nog een aanvaller gezocht. Mijn vraag: waarom is Labyad dan gehaald?
Eide
 Eide - donderdag 21 juni 2018 - 07:08   quote  deeplink  
De berichtgeving over het bijtekenen van Magellan is vooralsnog onzin. Het is wel een "complexe transfer" (aldus Ten Hag). Ajax rekent op Magellan maar is absoluut niet verzekerd van zijn komst.

Tja, als de start van het voetbaljaar voor de deur staat pak je toch door? Waarom blijft Ajax zo lang aanmodderen met deze transfer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 juni 2018 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2018 - 06:50 schreef Eide het volgende:
Tadic wordt gezien als versterking op het middenveld. Ajax rekent kennelijk nog steeds op Magellan. Dan wordt er dus kennelijk nog een aanvaller gezocht. Mijn vraag: waarom is Labyad dan gehaald?
Om Ten Hag tevreden te houden?!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 21 juni 2018 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2018 - 07:08 schreef Eide het volgende:
De berichtgeving over het bijtekenen van Magellan is vooralsnog onzin. Het is wel een "complexe transfer" (aldus Ten Hag). Ajax rekent op Magellan maar is absoluut niet verzekerd van zijn komst.

Tja, als de start van het voetbaljaar voor de deur staat pak je toch door? Waarom blijft Ajax zo lang aanmodderen met deze transfer.
Aanmodderen en laat in actie komen zijn 2 kenmerken van dit Ajax.
Eide
 Eide - donderdag 21 juni 2018 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2018 - 07:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Om Ten Hag tevreden te houden?!
Daar lijkt het wel op ja.
Eide
 Eide - donderdag 21 juni 2018 - 08:14   quote  deeplink  
Overmars in het geheim naar Zwitserland

Ajax’ directeur spelersbeleid Marc Overmars en de financiële chef Jeroen Slop hebben er geen gras over laten groeien, nadat Dusan Tadic meer en meer aangaf de deal te zien zitten.

De directeuren reisden op 31 mei in het geheim naar Zwitserland, waar zij een bezoek brachten aan Zug. Daar is het makelaarskantoor Soccer Mondial van Tadic’ nieuwe agent Milos Malenovic gevestigd en voerde de Ajax-directie een urenlang gesprek.

De dag daarna reisden zij naar Zuid-Engeland voor een eerste gesprek met Southampton. Hoewel Tadic óók bij handhaving van de Premier League-club een gelimiteerde transfersom in zijn contract bleek te hebben (17,1 miljoen euro) weigerden de Engelsen mee te werken aan een transfer. In een uiterste krachtsinspanning en met een duizelingwekkendenieuwe aanbieding probeerde Southampton de Serviër tot een langer verblijf te verleiden. Maar toen hij voet bij stuk hield en via Malenovic nogmaals zei per se naar Ajax te willen, gaf Southampton zich gewonnen.

Medische keuring
Met het definitieve ja-woord van Tadic, dat Ajax woensdag ontving, werd de eerste hobbel genomen. Alleen moet de speler na het WK nog worden gekeurd en was het zaak de transfer af te handelen met Southampton. Daarom vlogen Slop en Overmars gisteren naar Engeland en – net als op 31 mei op weg naar Zwitserland – werden zij weer betrapt op Schiphol, bij de gate van hun FlyBe-vlucht.

Bron
Eide
 Eide - donderdag 21 juni 2018 - 08:15   quote  deeplink  
Mooi inzicht in het proces rond transfers. 17.1 miljoen laat zich vertalen naar 15 miljoen Engelse ponden.
AkaS
 AkaS - donderdag 21 juni 2018 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 15:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dit is onze club. Die dwaas krijgt gewoon wat hij wil. De supporters kunnen verrotten.
Overmars moet ten Hag in het zadel houden anders is zijn positie zelf onhoudbaar. Daarnaaast staat Overmars natuurlijk enorm voor lul betreffende Magallan en het verloop hiervan, ongeacht de uitkomst.

En om Overmars zijn falen te compenseren wordt nu de knip op extreme en paniekerige wijze getrokken. Plus een media offensief waar weer eens melding wordt gemaakt over hoe geweldig Overmars dit heeft gedaan.....

Voor mij echter een bewijs dat als je een speler echt wilt hebben en je biedt de juiste prijs dat dit geen maanden hoeft te duren met alle risico's van dien...

Ik blijf negatief over die raar lullende smurf. En hij en ten Hag mogen van mij liefst gisteren opzouten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 21 juni 2018 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2018 - 06:50 schreef Eide het volgende:
Denk een zoetmakertje voor Ten Hag, hij is er voor de breedte net als Schone ooit was. zet hem maar op links buiten of middenveld indien er blessures zijn en desnoods rechtsback ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 21 juni 2018 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2018 - 08:14 schreef Eide het volgende:
Overmars in het geheim naar Zwitserland

Ajax’ directeur spelersbeleid Marc Overmars en de financiële chef Jeroen Slop hebben er geen gras over laten groeien, nadat Dusan Tadic meer en meer aangaf de deal te zien zitten.

De directeuren reisden op 31 mei in het geheim naar Zwitserland, waar zij een bezoek brachten aan Zug. Daar is het makelaarskantoor Soccer Mondial van Tadic’ nieuwe agent Milos Malenovic gevestigd en voerde de Ajax-directie een urenlang gesprek.

De dag daarna reisden zij naar Zuid-Engeland voor een eerste gesprek met Southampton. Hoewel Tadic óók bij handhaving van de Premier League-club een gelimiteerde transfersom in zijn contract bleek te hebben (17,1 miljoen euro) weigerden de Engelsen mee te werken aan een transfer. In een uiterste krachtsinspanning en met een duizelingwekkendenieuwe aanbieding probeerde Southampton de Serviër tot een langer verblijf te verleiden. Maar toen hij voet bij stuk hield en via Malenovic nogmaals zei per se naar Ajax te willen, gaf Southampton zich gewonnen.

Medische keuring
Met het definitieve ja-woord van Tadic, dat Ajax woensdag ontving, werd de eerste hobbel genomen. Alleen moet de speler na het WK nog worden gekeurd en was het zaak de transfer af te handelen met Southampton. Daarom vlogen Slop en Overmars gisteren naar Engeland en – net als op 31 mei op weg naar Zwitserland – werden zij weer betrapt op Schiphol, bij de gate van hun FlyBe-vlucht.

Bron
Heel bijzonder als dit waar is en Tadic zo graag naar Ajax wil komen. Misschien wil hij een keer een prijs winnen, die kans is bij Ajax natuurlijk een stuk groter ;-)

Als het waar is wat ik net las, dat Ajax mee zal werken aan een move na 2 jaar (31) en dat hij zelf een groot deel van de transfersom gaat opstrijken bij verkoop en het max salaris krijgt met eventuele mega bonussen, danbegin ik het wel steeds beter te begrijpen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2018 door Ajax we love you --
Eide
 Eide - donderdag 21 juni 2018 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2018 - 11:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

voor de breedte net als Schone ooit was.
Dit is overigens waarom Schone op een voetstuk behoort te staan bij de supporters. Hij is echt geen voetbalwonder, maar hij is wel die speler die nooit de kop laat hangen en zich altijd terug vecht in de ploeg. De man heeft een mentaliteit waar maar weinigen aan kunnen tippen.

Natuurlijk zijn er beteren en is het raar dat Schone nu al 6 seizoenen bassispeler is, maar misschien zegt juist dit wel iets over wat te veel jonge jongens niet hebben. Ik heb Schone wel eens beschreven als de ideale 12e man. Dat hij vrijwel altijd tot de eerste 11 behoort zegt meer over de rest van de selecties van Ajax dan het over Lasse zegt.

228 wedstrijden. Zeldzaam hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2018 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 juni 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2018 - 12:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is overigens waarom Schone op een voetstuk behoort te staan bij de supporters. Hij is echt geen voetbalwonder, maar hij is wel die speler die nooit de kop laat hangen en zich altijd terug vecht in de ploeg. De man heeft een mentaliteit waar maar weinigen aan kunnen tippen.

Natuurlijk zijn er beteren en is het raar dat Schone nu al 6 seizoenen bassispeler is, maar misschien zegt juist dit wel iets over wat te veel jonge jongens niet hebben. Ik heb Schone wel eens beschreven als de ideale 12e man. Dat hij vrijwel altijd tot de eerste 11 behoort zegt meer over de rest van de selecties van Ajax dan het over Lasse zegt.

Van de huidige selectie alleen Siem de Jong die meer heeft gespeeld, nl: 268! (Schone trouwens 235 wedstrijden)

Mister Ajax Sjaak Swart staat uiteraard bovenaan met 603 wedstrijden!! Ben bang dat voorlopig niemand dat meer gaat halen.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2018 door Ronald 1960 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 21 juni 2018 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2018 - 12:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Hlemaal mee eens Eide, het is wel een held en idd een mentaliteit waar veel jonge jongesn wat van kunnen leren. Ik heb daarom ook echt respoect voor Lasse.
Eide
 Eide - maandag 25 juni 2018 - 09:10   quote  deeplink  
'Ajax weet binnen 48 uur meer over transfer van beoogde Magallán-opvolger'

Boca Juniors weet binnen 48 uur of Carlos Izquierdoz naar Buenos Aires komt. Dat meldt Univision maandagochtend. De deal heeft waarschijnlijk gevolgen voor Ajax.

De Amsterdamse club probeert al maanden Lisandro Magallán los te weken bij Boca Juniors, maar de Argentijnse kampioen wil alléén verkopen als het een vervanger heeft gevonden. Die zoektocht verloopt vol hobbels. Het ene na het andere doelwit haakte af, waardoor Ajax nog altijd niet over Magallán kan beschikken.

Maandagochtend is er echter een lichtpuntje voor Ajax - en Boca. Het Mexicaanse Univision meldt dat maandag of dinsdag wordt bepaald of Izquierdoz de overstap maakt naar Boca Juniors. De 29-jarige verdediger staat nu nog onder contract bij Santos Laguna.

De Mexicaanse club vraagt acht miljoen euro voor Izquierdoz, terwijl Boca Juniors niet verder wil gaan dan 6,5 miljoen euro. Wordt het verschil tussen vraag en aanbod in de komende 48 uur gedicht, dan krijgt Magallán toestemming om naar Ajax te vertrekken. Hij onderging al het eerste deel van zijn medische keuring in Amsterdam.

Bron

Argentijnse bron. Dat bleek eerder al vaker pure sensatiezoekerij te zijn, maar dit lijkt gezien de ontwikkelingen van de afgelopen weken aannemelijk.
Eide
 Eide - maandag 25 juni 2018 - 09:11   quote  deeplink  
Ten Hag bevestigt: 'Overmars en Veldmate zijn in Engeland geweest'

Ajax-directeur Marc Overmars en hoofd scouting Henk Veldmate zijn in Engeland geweest om te praten met Dusan Tadic. Dat bevestigt trainer Erik ten Hag.

"Marc (Overmars, red.) en Henk (Veldmate, red.) zijn in Engeland geweest", vertelt Ten Hag aan De Telegraaf. "In de gesprekken is aangegeven wat Ajax voor een club is. En Ajax is ook buiten de grenzen aansprekend. Dat heeft bij hem een belangrijke rol gespeeld. We hebben hem uiteraard aangegeven welke rol er voor hem is weggelegd en ook wat hij hier kan gaan winnen."

De Ajax-trainer sluit niet uit dat er na de komst van Tadic nog een aanvallende versterking volgt. "Het is nog ontzettend vroeg in de transferwindow en we moeten continu alert blijven. Ook als er nog iets in onze selectie gebeurt, want daar moet je ook rekening mee houden. We kijken naar buitenkansen. Daarbij moet je ontwikkelingen in de voorbereiding volgen. Wat heb je nog nodig?"

Bron
Eide
 Eide - woensdag 27 juni 2018 - 08:54   quote  deeplink  
Ajax rekent nog altijd op Magallán

Lisandro Magallán (24) werd een maand geleden gekeurd bij Ajax, maar de Argentijnse verdediger is nog altijd niet definitief vastgelegd. De Amsterdammers rekenen echter op de komst van de mandekker van Boca Juniors.

'De club wil hem pas laten gaan als ze een vervanger voor hem hebben', zegt directeur spelerszaken Marc Overmars tijdens het trainingskamp van Ajax in Duitsland. 'Dat is de status, maar de club zegt dat ze dichtbij zijn met een alternatief. We zijn dus nog altijd aan het afwachten, maar hebben goede hoop dat hij naar Ajax komt. Toch zullen we niet eindeloos wachten. Dat kan ook niet, want over een maand staan de belangrijke duels met Sturm Graz op het programma.'

In de Argentijnse media verscheen afgelopen week het bericht dat Magallán overweegt bij te tekenen bij Boca Juniors. 'Dat verwacht ik zeker niet', reageert Overmars. 'Maar mocht het te lang duren, dan zullen we doorschakelen. Ook dat ligt niet stil, dat vervolg hebben we wel in beeld.'

Als alternatieven voor Magallán circuleren de namen van de Fransman Christopher Jullien (Toulouse) en de Paraguayaan Fabian Balbuena (Corinthians). De komst van Dusan Tadic lijkt overigens zo goed als rond, maar Overmars wilde er nog niet te veel over kwijt. 'Ik verwacht hem binnenkort, maar voorlopig speelt hij nog op het WK.'

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 juni 2018 - 09:15   quote  deeplink  
Duurt allemaal veel te lang. Ongelooflijk dat Ajax zich zo laat gebruiken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

0.1509270