|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 16:20 schreef Loetje het volgende:[..] Gap, ik ken zoveel mensen die ontzettend goed in hun beroep zijn maar communicatie totaal niet beheren en andersom hetzelfde. Niks kunnen maar verbaal erg sterk zijn. Ja Loetje dat herken ik. Ik heb dat laatste hahahahahaha |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 15:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat er gebeurd binnen onze club is echt ziek AkaS. Maar vervolgens in mediaberichten via Ajax.nl een heel ander verhaal, in dit geval leugens, naar buiten brengen om de achterban zand in de ogen te strooien. Nu heb ik eindelijk feiten. Ja Warrior, dat zijn die smerige spelletjes die je bij Ajax moet beheersen om overeind te blijven. Dus kunnen we stellen dat, zij die overeind zijn gebleven waarschijnlijk het beste zijn in het spelen van vieze spelletjes.
Wat goed trouwens dat je die persoon kent en het niet op internet gooit. Maar wel eens op deze manier een stuk bevestiging krijgt. Top man! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ten Hag geeft inkijkje in transferplannen Ajax: "Dan zullen we toeslaan" vrijdag 29 juni 2018 om 16:18
" Erik ten Hag bevestigt dat Ajax nog niet uitgeshopt is deze zomer. De transferperiode duurt nog twee maanden, waardoor er nog een hoop kan gebeuren.
"Erik ten Hag bevestigt dat Ajax nog niet uitgeshopt is deze zomer. De transferperiode duurt nog twee maanden, waardoor er nog een hoop kan gebeuren."
Reverse psychology ???
Dus hierbij alvast de aankondiging dat er toch nog wat spelers verkocht gaan worden... Zoals jullie kunnen lezen wordt de toon al gematigd ten opzichte van een korte tijd geleden...
Hoe voorspelbaar zijn deze gasten toch.
Bron: VoetbalPrimeur.nl |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 15:18 schreef AkaS het volgende:Al met al de hoogste tijd om de bezem eens goed door Ajax te halen... En nu moet ik met alternatieven komen geloof ik...O nee geloven... daar moet ik voor naar de kerk en ik mag ook weer niet al te negatief zijn.... Pfff valt niet mee hoor om op het forum te kunnen posten... Van der Sar vervangen door Molenaar... Overmars vervangen voor… Aj hiervoor moet ik even mijn lijstje raadplegen die ik niet heb... Maar volgens mij moet hier wel iemand zijn binnen het BV die hiervoor in aanmerking komt... Kunnen we meteen doorschakelen naar een andere trainer.... Zoveel mensen zoveel wensen... Maar ondanks alles zou ik FdB weleens een kans willen geven met een gevulde bankrekening en een fiat om goede versterkingen te halen. Zijn saaie voetbal is wel mede het gevolg geweest van uitholling. Of gewoon lekker een verse aanvallend ingestelde trainer uit het buitenland.. En dan kunnen meteen Jonk en David Endt in ere aangesteld worden. Je noemt namen maar geen beleid? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 17:39 schreef AkaS het volgende:Ten Hag geeft inkijkje in transferplannen Ajax: "Dan zullen we toeslaan" vrijdag 29 juni 2018 om 16:18 " Erik ten Hag bevestigt dat Ajax nog niet uitgeshopt is deze zomer. De transferperiode duurt nog twee maanden, waardoor er nog een hoop kan gebeuren. "Erik ten Hag bevestigt dat Ajax nog niet uitgeshopt is deze zomer. De transferperiode duurt nog twee maanden, waardoor er nog een hoop kan gebeuren." Reverse psychology ??? Dus hierbij alvast de aankondiging dat er toch nog wat spelers verkocht gaan worden... Zoals jullie kunnen lezen wordt de toon al gematigd ten opzichte van een korte tijd geleden... Hoe voorspelbaar zijn deze gasten toch. Bron: VoetbalPrimeur.nl Het is toch bekend welke spelers weg mogen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 17:29 schreef AkaS het volgende:[..] Ja Warrior, dat zijn die smerige spelletjes die je bij Ajax moet beheersen om overeind te blijven. Dus kunnen we stellen dat, zij die overeind zijn gebleven waarschijnlijk het beste zijn in het spelen van vieze spelletjes. Wat goed trouwens dat je die persoon kent en het niet op internet gooit. Maar wel eens op deze manier een stuk bevestiging krijgt. Top man! Dat heb ik met diegene afgesproken. Alleen Loetje kan de naam van die persoon. Diegene heeft ook gewerkt met v.d. Sar en Overmars. Beiden niet erg sterk communicatief. Diegene is ook op een smerige manier buiten de deur gewerkt. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Doe toch eens niet zo interessant jongen. We zijn maar simpele supporters, kom eens uit je wondere wereld man. Of ga lekker Monopoly spelen.
Natuurlijk noem ik geen beleid!
Nogmaals voor eens en voor altijd...
Ik ben een supporter van Ajax omdat ik niet anders kan en weet. Echter ben ik zeer teleurgesteld in hoe mensen omgaan met de macht die ze krijgen wanneer ze eenmaal een aansprekende functie binnen Ajax mogen bekleden. Ik realiseer me dat het tevens geen makkelijke functies zijn en dat het niet altijd even makkelijk is om alles honderd procent voor elkaar te krijgen. Maar dat is ook waarom deze mensen geen euro 3.000,00 per jaar verdienen maar euro 300.000,00 om maar een richting te geven. Bij accepteren van deze baan weet je dat er een grote achterban is die het onmogelijke vraagt of misschien wel eist. In deze functie hoor je in dienst van de club te denken en te handelen en eigen belang mag geen rol spelen.
Ik als supporter behoud mijzelf het voorrecht om te reageren op de uitkomst van keuzes die deze heren maken.
De mensen die hier roepen dat ik negatief ben en geen oplossing benoem.... Bedenk dan eens dat de mensen die bij Ajax in dienst zijn en ik weet niet hoeveel geld opstrijken plus de hele dag de tijd krijgen om oplossingen te bedenken dat zelfs zij hulp krijgen van teams die van alles voor hun bedenkt uitkauwt en voorlegt.
Dergelijke vragen is voor mij interessant doenerij dat nergens op gebaseerd is. Doe maar gewoon!
Nou de succesperiode van Van Gaal en het naaien van de donkere spelers die vele malen minder salaris kregen t.o.v. de Boer en Blind bijvoorbeeld is Ajax uit elkaar gedonderd en sindsdien is men zoekende … Maar men kan het niet vinden omdat men zichzelf verliest in paniekvoetbal en daarmee de verkeerde mensen binnen haalt en minstens zo belangrijk... De verkeerde mensen soms eruit werkt.
Zo heb ik nooit begrepen waarom David Endt opzij is gezet. Prachtig warme man die op basis van zijn goede hart, zijn ervaring in de praktijk zoveel meerwaarde kende, maar door de huidige directie Overmars en van der Sar eruit is gewerkt....
Overmars heeft al de nodige kerfjes op zijn kolf en dat is nu door Warrior nog maar eens bevestigd middels inside information. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 23:03 schreef AkaS het volgende:[..] Doe toch eens niet zo interessant jongen. We zijn maar simpele supporters, kom eens uit je wondere wereld man. Of ga lekker Monopoly spelen. Natuurlijk noem ik geen beleid! Nogmaals voor eens en voor altijd... Ik ben een supporter van Ajax omdat ik niet anders kan en weet. Echter ben ik zeer teleurgesteld in hoe mensen omgaan met de macht die ze krijgen wanneer ze eenmaal een aansprekende functie binnen Ajax mogen bekleden. Ik realiseer me dat het tevens geen makkelijke functies zijn en dat het niet altijd even makkelijk is om alles honderd procent voor elkaar te krijgen. Maar dat is ook waarom deze mensen geen euro 3.000,00 per jaar verdienen maar euro 300.000,00 om maar een richting te geven. Bij accepteren van deze baan weet je dat er een grote achterban is die het onmogelijke vraagt of misschien wel eist. In deze functie hoor je in dienst van de club te denken en te handelen en eigen belang mag geen rol spelen. Ik als supporter behoud mijzelf het voorrecht om te reageren op de uitkomst van keuzes die deze heren maken. De mensen die hier roepen dat ik negatief ben en geen oplossing benoem.... Bedenk dan eens dat de mensen die bij Ajax in dienst zijn en ik weet niet hoeveel geld opstrijken plus de hele dag de tijd krijgen om oplossingen te bedenken dat zelfs zij hulp krijgen van teams die van alles voor hun bedenkt uitkauwt en voorlegt. Dergelijke vragen is voor mij interessant doenerij dat nergens op gebaseerd is. Doe maar gewoon! Nou de succesperiode van Van Gaal en het naaien van de donkere spelers die vele malen minder salaris kregen t.o.v. de Boer en Blind bijvoorbeeld is Ajax uit elkaar gedonderd en sindsdien is men zoekende … Maar men kan het niet vinden omdat men zichzelf verliest in paniekvoetbal en daarmee de verkeerde mensen binnen haalt en minstens zo belangrijk... De verkeerde mensen soms eruit werkt. Zo heb ik nooit begrepen waarom David Endt opzij is gezet. Prachtig warme man die op basis van zijn goede hart, zijn ervaring in de praktijk zoveel meerwaarde kende, maar door de huidige directie Overmars en van der Sar eruit is gewerkt.... Overmars heeft al de nodige kerfjes op zijn kolf en dat is nu door Warrior nog maar eens bevestigd middels inside information. Uiteraard heb je het recht om je mening te ventileren zoas jij dat juist acht.
Maar kerel als ik ergens zo negatief in zou staan als jij constant bent en doet zou ik daar echt mee gaan stoppen. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 23:05 schreef remco k het volgende:[..] Uiteraard heb je het recht om je mening te ventileren zoas jij dat juist acht. Maar kerel als ik ergens zo negatief in zou staan als jij constant bent en doet zou ik daar echt mee gaan stoppen. Luisteren naar iemand is niet jouw sterkste kant... Ik ben in het geheel niet negatief, ik benoem feiten die jij o.a. als negatief kwalificeert.
En ik leg de verantwoordelijkheid hiervan bij personen neer die jij geweldig vindt.
Aan de ene kant eis je een journalistieke benadering en aan de andere kant ben je zo oppervlakkig als de pest.
Trouwens goede actie van de rvc om Tadic aan te trekken. Em wat coulant van Southampton om ons 6 mln minder dan noodzakelijk te vragen... Ze doen daar veel aan goede doelen heb ik vernomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2018 door AkaS -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 09:06 schreef AkaS het volgende:[..] Luisteren naar iemand is niet jouw sterkste kant... Ik ben in het geheel niet negatief, ik benoem feiten die jij o.a. als negatief kwalificeert. En ik leg de verantwoordelijkheid hiervan bij personen neer die jij geweldig vindt. Aan de ene kant eis je een journalistieke benadering en aan de andere kant ben je zo oppervlakkig als de pest. Trouwens goede actie van de rvc om Tadic aan te trekken. Em wat coulant van Southampton om ons 6 mln minder dan noodzakelijk te vragen... Ze doen daar veel aan goede doelen heb ik vernomen. Aangezien ik niets hoor maar alleen wat van je lees hoef ik ook niet zo goed te luisteren.
En leuk hoor wat je allemaal doet en bedenkt, maar verder dan een eigen mening erover kom je niet. De enige feiten die je wel benoemt zijn de grote open deuren die zelfs de niet Ajacieden zien. De verantwoordelijkheden kan jij wel ergens neer leggen maar mijn mening is dat je dat totaal bij de verkeerde mensen neer legt.
Je laatste alinea is ook weer veelzeggend. Wat wil je daar toch mee bereiken man. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 20:09 schreef remco k het volgende:[..] Aangezien ik niets hoor maar alleen wat van je lees hoef ik ook niet zo goed te luisteren. En leuk hoor wat je allemaal doet en bedenkt, maar verder dan een eigen mening erover kom je niet. De enige feiten die je wel benoemt zijn de grote open deuren die zelfs de niet Ajacieden zien. De verantwoordelijkheden kan jij wel ergens neer leggen maar mijn mening is dat je dat totaal bij de verkeerde mensen neer legt. Je laatste alinea is ook weer veelzeggend. Wat wil je daar toch mee bereiken man. Ik ben voorzitter van de stichting Open Deur. Wist je dat niet dan..? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik vind het eigenlijk wel meevallen met de negativiteit van AkaS. Hij is namelijk degene die dingen eerder heeft benoemd, waarvan ik nu bevestiging krijg van mensen die ermee hebben gewerkt. Het ergste is nog dat deze mensen monddood gemaakt worden door Ajax, maar dat die vervolgens via PR doet voorkomen alsof hen niets valt te verwijten. Maar ja, diezelfde mensen twijfelen nu om toch maar een boekje open te doen. En dan vallen er zeer zeker harde woorden. En waarom ze dan twijfelen? Omdat ze wel enorm veel te danken hebben aan Ajax en andere mensen die daar werken, behalve aan Overmars en v.d. Sar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 21:13 schreef Ajax Warrior het volgende:Ik vind het eigenlijk wel meevallen met de negativiteit van AkaS. Hij is namelijk degene die dingen eerder heeft benoemd, waarvan ik nu bevestiging krijg van mensen die ermee hebben gewerkt. Het ergste is nog dat deze mensen monddood gemaakt worden door Ajax, maar dat die vervolgens via PR doet voorkomen alsof hen niets valt te verwijten. Maar ja, diezelfde mensen twijfelen nu om toch maar een boekje open te doen. En dan vallen er zeer zeker harde woorden. En waarom ze dan twijfelen? Omdat ze wel enorm veel te danken hebben aan Ajax en andere mensen die daar werken, behalve aan Overmars en v.d. Sar. Ik lees nul positieve dingen. In mijn beleving is dat dus negatief. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tja, dat is het verschil tussen jou en mij. In mijn beleving valt de negativiteit enorm mee, daar feiten gewoon waarheid zijn. In jouw beleving is het enkel negatief omdat je de vaststaande feiten niet wilt zien of horen. Ik heb wel de feiten nagetrokken en daarbij mensen gesproken die hebben samengewerkt met deze mensen. En dan kom je dus tot andere inzichten. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Volgens mij is dif het Ajax forum, de plek om met elkaar te discussiëren over Ajax.
Wat ik waarneem is een club die zichzelf tekort doet vanwege allerlei intriges en keuzes voor verkeerde mensen die macht krijgen waar ze niet mee om kunnen gaan en of niet functioneren.
En deze mensen zouden doorlopend bezig moeten zijn om Ajax naar een hoger plan te brengen, In plaats hiervan zijn ze doorlopend bezig om elkaar intern de tent uit te vechten en doorlopend vriendjes in de pers te misbruiken om de publieke opini te bespelen.
Zodra sommige mensen onder druk komen te staan komt er een artikel in de pers waarin ze opgehemeld worden.
Gezond verstand en logica kunnen soms net zoveel inzicht geven als nodig is om te begrijpen dat sommigen er een potje van maken en toch tonnen verdienen plus tonnen bonus opstrijken.
Ondertussen zijn we al 4 jaar geen kampioen meer terwijl we veruit de rijkste club zijn, maar deze rijkdom wordt door ongeschikte mensen op verkeerde wijze misbruikt.
En als ze dan sporadisch doen waarvoor ze rijkelijk betaald worden moeten we ze bewieroken in de pers in op dit forum.
Maar in mijn ogen is Overmars een stiekem, achterbaks incapabele dwerg die rr een zooitje van maakt en slechts incidenteel een succesje boekt. Maar heej als je met hagel schiet is er op den duur altijd wel iets raak.
En ook voor komend seizoen hangt alles weer aan een zijden draad.
@Warrior: Thanks man!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2018 door AkaS -- |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Volgens mijn, hebben we alleen maar dingen om te bespreken die door de mediapark buiten worden gebracht. En zoals met alles stikt het van de leugens en zelf bedachte aanvullingen. Niemand zit zo dicht bij het vuur dat ze iemand kunnen beoordelen, omdat ze net als ieder die een hogere functie bekleden op hun eigen kantoortje zitten. En iemand die zegt dat hij met ze gewerkt heeft zegt mij ook niets, iedereen die ergens niet voldoet en weggestuurd wordt, weet altijd wel te vertellen dat het allemaal niet klopt. Zo werkt het op de werkvloer, en ook deze mensen vegen hun eigen straatje schoon. Ik geef maar even aan dat de (feiten) waar over wordt gesproken niet zomaar als waarheid moet worden aangemerkt. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 09:06 schreef AkaS het volgende:[..] Luisteren naar iemand is niet jouw sterkste kant... Ik ben in het geheel niet negatief, ik benoem feiten die jij o.a. als negatief kwalificeert. En ik leg de verantwoordelijkheid hiervan bij personen neer die jij geweldig vindt. Aan de ene kant eis je een journalistieke benadering en aan de andere kant ben je zo oppervlakkig als de pest. Trouwens goede actie van de rvc om Tadic aan te trekken. Em wat coulant van Southampton om ons 6 mln minder dan noodzakelijk te vragen... Ze doen daar veel aan goede doelen heb ik vernomen. Leuk dat je een reactie oproept, om te stellen dat de RKC Tadic heeft aangetrokken haha |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
quote: dan hopen we maar dat we dit jaar de triple winnen, misschien komt dan wat positiviteit in zijn leven :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 23:43 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Tja, dat is het verschil tussen jou en mij. In mijn beleving valt de negativiteit enorm mee, daar feiten gewoon waarheid zijn. In jouw beleving is het enkel negatief omdat je de vaststaande feiten niet wilt zien of horen. Ik heb wel de feiten nagetrokken en daarbij mensen gesproken die hebben samengewerkt met deze mensen. En dan kom je dus tot andere inzichten. Slechts de mening van de mensen die jij gesproken hebt. Andere mensen zullen positief zijn anders zullen ze echt niet meer op hun positie zitten. Daarnaast zijn er zelden mensen die ontslagen worden die de hand in eigen boezem steken en geven ze altijd hun leiding de schuld.
Daarnaast is hier ook niemand die zegt dat de foutloos zijn hè. Niemand is perfect. Ik denk dat de nuance zit in het feit dat sommigen hier accepteren dat de fouten genaakt worden en en daarbij verwacht dat men wel verbeterd en veranderd. En anderen accepteren die fouten niet omdat men van mening is dat we de beste behoren te zijn. Altijd en overal. Het staaat een ieder natuurlijk vrij om te denken wat ie wil op dat vlak.
Maar welke feiten dan. Ik lees alleen maar geschreeuw dat ze niet goed zijn en weg moeten. Alles wat er bedacht wordt wat niet goed was wordt in hun schoenen geschoven zonder te checken of dat ook echt zo gebeurt. En zoals je zelf ook wel weet. Ieder verhaal heeft zijn eigen kant en ieder verhaal heeft voor en tegenstanders.
De schuld bij overmars leggen voor het falen van het transferbeleid voor pak em beet anderhalf jaar terug is gewoon gelul aangezien de rvc destijds overal voor ging liggen.
En de open deur dat het niet goed genoeg is geweest omdat er 4 jaar geen prijzen zijn gewonnen benoemt iedereen hier. Hij doet dat alleen gemiddeld 10 keer per dag in een kopie paste post.
Er zijn meer factoren dan alleen een goede selectie om kampioen te worden.
En ik uit ook mijn twijfels over verschillende zaken. Alleen ben ik milder in mijn oordeel over diezelfde zaken.
Neem die oefen campagne. Er wordt verloren en ineens wordt er weer volop gal gespuwd. Terwijl normaal gesproken vrijwel iedereen hier altijd aangeeft dat dit nikszeggend is. Behalve als we het kunnen gebruiken om ons verhaal te versterken in positieve of negatieve zin. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 09:17 schreef riveco het volgende:Volgens mijn, hebben we alleen maar dingen om te bespreken die door de mediapark buiten worden gebracht. En zoals met alles stikt het van de leugens en zelf bedachte aanvullingen. Niemand zit zo dicht bij het vuur dat ze iemand kunnen beoordelen, omdat ze net als ieder die een hogere functie bekleden op hun eigen kantoortje zitten. En iemand die zegt dat hij met ze gewerkt heeft zegt mij ook niets, iedereen die ergens niet voldoet en weggestuurd wordt, weet altijd wel te vertellen dat het allemaal niet klopt. Zo werkt het op de werkvloer, en ook deze mensen vegen hun eigen straatje schoon. Ik geef maar even aan dat de (feiten) waar over wordt gesproken niet zomaar als waarheid moet worden aangemerkt. Op zich een heldere reactie riveco, alleen vergeet je wel een zeer essentieel punt. We bespreken ook wat we zelf waarnemen. Hierbij is het zo dat wanneer we informatie via het mediapark waarnemen dit gemanipuleerde informatie kan zijn. Zowel positief als negatief.
Verder is Ajax een bedrijf geworden, een groot bedrijf en als er 1 ding kenmerkend is aan het werken bij een grote organisatie, dan is het wel politiek bedrijven. Hierbij is het in dit segment nog eens zo dat een ieder met sleutelfunctie/positie zijn lijntjes naar de pers heeft en deze graag inzet wanneer dit goed van pas komt.
Daarnaast is er nog iets als gevolg en resultaat. Dit kunnen we allemaal zelf waarnemen en hier een positieve of negatieve waarde aan geven.
Alles bij elkaar zeg je dan in mijn beleving dat niemand van ons kan beoordelen of Overmars of anderen wel of niet functioneren. En dat wanneer iemand ergens weggestuurd is, hij uit rancune negatief praat.
Ik stel voor om eens voor een groot bedrijf te gaan werken en dan eens te zien wat voor vieze spelletjes er gespeeld worden. En dat best vaak niet de minst presterende mensen worden gedumpt, maar veel te vaak prima functionerende mensen het veld moeten ruimen.
De meest geniepige, doortrapte en grootste slijmballen blijven dan lekker aan boord.
Dit alles hebben wij niet live en zelf meegemaakt bij Ajax, maar je moet toch echt wel onder een steen leven om deze conclusie over het reilen en zeilen bij Ajax te kunnen vaststellen.
Maar voor een ieder die het wil, blijf vooral Overmars maar steunen en zijn functioneren afmeten tegen het banksaldo dat nu positief is. Dat mag.
Ik kijk naar andere zaken en ik geloof het verhaal van Warrior!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2018 door AkaS -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 09:17 schreef riveco het volgende:Volgens mijn, hebben we alleen maar dingen om te bespreken die door de mediapark buiten worden gebracht. En zoals met alles stikt het van de leugens en zelf bedachte aanvullingen. Niemand zit zo dicht bij het vuur dat ze iemand kunnen beoordelen, omdat ze net als ieder die een hogere functie bekleden op hun eigen kantoortje zitten. En iemand die zegt dat hij met ze gewerkt heeft zegt mij ook niets, iedereen die ergens niet voldoet en weggestuurd wordt, weet altijd wel te vertellen dat het allemaal niet klopt. Zo werkt het op de werkvloer, en ook deze mensen vegen hun eigen straatje schoon. Ik geef maar even aan dat de (feiten) waar over wordt gesproken niet zomaar als waarheid moet worden aangemerkt. Het feit dat ik de naam van deze persoon niet noem heeft ermee te maken dat ik zijn besluit accepteer. Alleen, en daar komt het nu, deze persoon is dus helemaal niet ontslagen. Deze persoon is uit functie ontheven omdat ze dachten dat zijn contract afliep. In het diepste geheim en achter diegene zijn rug om was inmiddels al een vervanger aangesteld. 1 waarmee de persoon veelvuldig contact had. Ook die heeft dus een mes in de rug van diezelfde persoon gestoken door dat, en Let op, een dag voor bekendmaking in gesprek nog niet eens aan te geven. Zo zie je maar hoe een slangenkuil dit hele clubje aan het worden is. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 11:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het feit dat ik de naam van deze persoon niet noem heeft ermee te maken dat ik zijn besluit accepteer. Alleen, en daar komt het nu, deze persoon is dus helemaal niet ontslagen. Deze persoon is uit functie ontheven omdat ze dachten dat zijn contract afliep. In het diepste geheim en achter diegene zijn rug om was inmiddels al een vervanger aangesteld. 1 waarmee de persoon veelvuldig contact had. Ook die heeft dus een mes in de rug van diezelfde persoon gestoken door dat, en Let op, een dag voor bekendmaking in gesprek nog niet eens aan te geven. Zo zie je maar hoe een slangenkuil dit hele clubje aan het worden is. En nu maar lekker speculeren met z'n allen...... Hahahaha ;-) ;-)
Dat zijn er de laatste jaren nogal wat geweest bij ons cluppie! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 09:50 schreef remco k het volgende:[..] Slechts de mening van de mensen die jij gesproken hebt. Andere mensen zullen positief zijn anders zullen ze echt niet meer op hun positie zitten. Daarnaast zijn er zelden mensen die ontslagen worden die de hand in eigen boezem steken en geven ze altijd hun leiding de schuld. Daarnaast is hier ook niemand die zegt dat de foutloos zijn hè. Niemand is perfect. Ik denk dat de nuance zit in het feit dat sommigen hier accepteren dat de fouten genaakt worden en en daarbij verwacht dat men wel verbeterd en veranderd. En anderen accepteren die fouten niet omdat men van mening is dat we de beste behoren te zijn. Altijd en overal. Het staaat een ieder natuurlijk vrij om te denken wat ie wil op dat vlak. Maar welke feiten dan. Ik lees alleen maar geschreeuw dat ze niet goed zijn en weg moeten. Alles wat er bedacht wordt wat niet goed was wordt in hun schoenen geschoven zonder te checken of dat ook echt zo gebeurt. En zoals je zelf ook wel weet. Ieder verhaal heeft zijn eigen kant en ieder verhaal heeft voor en tegenstanders. De schuld bij overmars leggen voor het falen van het transferbeleid voor pak em beet anderhalf jaar terug is gewoon gelul aangezien de rvc destijds overal voor ging liggen. En de open deur dat het niet goed genoeg is geweest omdat er 4 jaar geen prijzen zijn gewonnen benoemt iedereen hier. Hij doet dat alleen gemiddeld 10 keer per dag in een kopie paste post. Er zijn meer factoren dan alleen een goede selectie om kampioen te worden. En ik uit ook mijn twijfels over verschillende zaken. Alleen ben ik milder in mijn oordeel over diezelfde zaken. Neem die oefen campagne. Er wordt verloren en ineens wordt er weer volop gal gespuwd. Terwijl normaal gesproken vrijwel iedereen hier altijd aangeeft dat dit nikszeggend is. Behalve als we het kunnen gebruiken om ons verhaal te versterken in positieve of negatieve zin. Ten eerste, de persoon is niet ontslagen. Lees hiervoor mijn reactie boven deze.
Ten tweede, de club creëert de afgelopen 10 jaar een enorme slangenkuil en Overmars en V.d. Sar doen daar vrolijk aan mee. Supporters worden zand in de ogen gestrooid of voor domme aangezien. Meerderen krijgen dat in de gaten en zetten zich af. Jij daarentegen zal je ogen gesloten houden en verzint anders wel weer een andere richting waarop de boot gestuurd moet worden. Ik ben ook langere tijd tegen AkaS ingegaan, maar ben ook zijn mening gaan bestuderen. En daarbij heb ik feiten op een rijtje gezet en mensen gesproken. Mijn mening is in deze veranderd en daarbij heb ik ook geconstateerd dat Ajax structureel verhalen naar buiten brengt die iets anders vertellen. Iets wat jij graag hoort en waarop jij je mening baseert. Maar blijf jij alsjeblieft bij deze feiten man, want anders zal het wel heel saai worden hier. Er is maar 1 persoon die mijn contacten kan bevestigen en dat is Loetje. Die weet hier namelijk vanaf en die is de enige die de namen weet.
Ten derde, ook in de periode dat Bosz trainer was en hij een oefenduel verloor heb ik mijn mening daarover gegeven. Het feit dat het geen officieel duel is heeft een verzachtende werking, maar dan nog is het schandalig om te verliezen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 11:47 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] En nu maar lekker speculeren met z'n allen...... Hahahaha ;-) ;-) Dat zijn er de laatste jaren nogal wat geweest bij ons cluppie! Jij mag hem zo van mij krijgen ouwe, maar niet via het forum. Stuur maar even een appje. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
De naam doet er niet toe, wel dat het zijn verhaal is en je niet de andere kant hoort Warrior. En ontslag of op non actief worden gezet, heeft de zelfde rot smaak bij de geen die het overkomt. Over de verhalen die naar buiten komen kan ik alleen maar zeggen, dat ook zij media training krijgen. Feiten kun je in mijn ogen alleen feiten noemen indien zelf meegemaakt te hebben, en niet van een ander krijgt te horen. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 11:37 schreef AkaS het volgende:[..] Op zich een heldere reactie riveco, alleen vergeet je wel een zeer essentieel punt. We bespreken ook wat we zelf waarnemen. Hierbij is het zo dat wanneer we informatie via het mediapark waarnemen dit gemanipuleerde informatie kan zijn. Zowel positief als negatief. Verder is Ajax een bedrijf geworden, een groot bedrijf en als er 1 ding kenmerkend is aan het werken bij een grote organisatie, dan is het wel politiek bedrijven. Hierbij is het in dit segment nog eens zo dat een ieder met sleutelfunctie/positie zijn lijntjes naar de pers heeft en deze graag inzet wanneer dit goed van pas komt. Daarnaast is er nog iets als gevolg en resultaat. Dit kunnen we allemaal zelf waarnemen en hier een positieve of negatieve waarde aan geven. Alles bij elkaar zeg je dan in mijn beleving dat niemand van ons kan beoordelen of Overmars of anderen wel of niet functioneren. En dat wanneer iemand ergens weggestuurd is, hij uit rancune negatief praat. Ik stel voor om eens voor een groot bedrijf te gaan werken en dan eens te zien wat voor vieze spelletjes er gespeeld worden. En dat best vaak niet de minst presterende mensen worden gedumpt, maar veel te vaak prima functionerende mensen het veld moeten ruimen. De meest geniepige, doortrapte en grootste slijmballen blijven dan lekker aan boord. Dit alles hebben wij niet live en zelf meegemaakt bij Ajax, maar je moet toch echt wel onder een steen leven om deze conclusie over het reilen en zeilen bij Ajax te kunnen vaststellen. Maar voor een ieder die het wil, blijf vooral Overmars maar steunen en zijn functioneren afmeten tegen het banksaldo dat nu positief is. Dat mag. Ik kijk naar andere zaken en ik geloof het verhaal van Warrior! Helaas moet ik je mededelen dat ik bij een heel groot bedrijf heb gewerkt, en zelfs in de ondernemingsraad heb gezeten, dus weet ik hoe het toegaat in een groot bedrijf. Alleen had ik daar meer inzicht in het geheel als dat wij denken waar te kunnen nemen en denken te moeten beoordelen. Ik persoonlijk kijk door alle onzin heen wat de media ons voorspiegeld, als je alles moet geloven dan hebben we ook interesse in 50 verschillende spelers. De media denkt namelijk 1 en 1 is 2, Ajax zoekt dat en dus zijn ze in die speler geinteresserd. Ook de verhalen die naar buiten komen zijn voor mijn van weinig doorslaggevende waarde, het is met media namelijk zo dat ze van een paar woorden die ze horen hun eigen verhaal vormen ( die altijd sterk overdreven zijn) Maar ja ieder ziet het op zijn manier, ik ben ook liever ieder jaar kampioen maar blijf ook achter de club staan in mindere tijden. Over afgelopen jaar wil ik nog even zeggen dat we nog hoog zijn geëindigd na het Nouri verlies, wat nog steeds leeft onder de spelers en aanhang. Ik blijf in ieder geval wel positief en hoop dat het bij jou ook ooit weer terug komt |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 12:25 schreef riveco het volgende:De naam doet er niet toe, wel dat het zijn verhaal is en je niet de andere kant hoort Warrior. En ontslag of op non actief worden gezet, heeft de zelfde rot smaak bij de geen die het overkomt. Over de verhalen die naar buiten komen kan ik alleen maar zeggen, dat ook zij media training krijgen. Feiten kun je in mijn ogen alleen feiten noemen indien zelf meegemaakt te hebben, en niet van een ander krijgt te horen. Blijf in die gedachte hangen Riveco. Ik weet in ieder geval wat de feiten zijn. En praat over ontslag of non-actief alsof het de waarheid is. Heb al aangegeven dat diegene niet is ontslagen of op non-actief is gezet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 12:42 schreef riveco het volgende:[..] Helaas moet ik je mededelen dat ik bij een heel groot bedrijf heb gewerkt, en zelfs in de ondernemingsraad heb gezeten, dus weet ik hoe het toegaat in een groot bedrijf. Alleen had ik daar meer inzicht in het geheel als dat wij denken waar te kunnen nemen en denken te moeten beoordelen. Ik persoonlijk kijk door alle onzin heen wat de media ons voorspiegeld, als je alles moet geloven dan hebben we ook interesse in 50 verschillende spelers. De media denkt namelijk 1 en 1 is 2, Ajax zoekt dat en dus zijn ze in die speler geinteresserd. Ook de verhalen die naar buiten komen zijn voor mijn van weinig doorslaggevende waarde, het is met media namelijk zo dat ze van een paar woorden die ze horen hun eigen verhaal vormen ( die altijd sterk overdreven zijn) Maar ja ieder ziet het op zijn manier, ik ben ook liever ieder jaar kampioen maar blijf ook achter de club staan in mindere tijden. Over afgelopen jaar wil ik nog even zeggen dat we nog hoog zijn geëindigd na het Nouri verlies, wat nog steeds leeft onder de spelers en aanhang. Ik blijf in ieder geval wel positief en hoop dat het bij jou ook ooit weer terug komt Door het "negatieve" van AkaS betekend het toch niet dat hij in mindere tijden niet achter de club blijft staan? Het betekend enkel dat hij het anders wil zien, of in ieder geval bepaalde mensen weg wil hebben. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 23:45 schreef AkaS het volgende:Volgens mij is dif het Ajax forum, de plek om met elkaar te discussiëren over Ajax. Wat ik waarneem is een club die zichzelf tekort doet vanwege allerlei intriges en keuzes voor verkeerde mensen die macht krijgen waar ze niet mee om kunnen gaan en of niet functioneren. En deze mensen zouden doorlopend bezig moeten zijn om Ajax naar een hoger plan te brengen, In plaats hiervan zijn ze doorlopend bezig om elkaar intern de tent uit te vechten en doorlopend vriendjes in de pers te misbruiken om de publieke opini te bespelen. Zodra sommige mensen onder druk komen te staan komt er een artikel in de pers waarin ze opgehemeld worden. Gezond verstand en logica kunnen soms net zoveel inzicht geven als nodig is om te begrijpen dat sommigen er een potje van maken en toch tonnen verdienen plus tonnen bonus opstrijken. Ondertussen zijn we al 4 jaar geen kampioen meer terwijl we veruit de rijkste club zijn, maar deze rijkdom wordt door ongeschikte mensen op verkeerde wijze misbruikt. En als ze dan sporadisch doen waarvoor ze rijkelijk betaald worden moeten we ze bewieroken in de pers in op dit forum. Maar in mijn ogen is Overmars een stiekem, achterbaks incapabele dwerg die rr een zooitje van maakt en slechts incidenteel een succesje boekt. Maar heej als je met hagel schiet is er op den duur altijd wel iets raak. En ook voor komend seizoen hangt alles weer aan een zijden draad. @Warrior: Thanks man! Je hoeft me niet te bedanken ouwe. Ik was eerst ook fel gekant tegen alle kritiek die jij hier gaf. Vervolgens ben ik feiten gaan checken en dingen gaan onderzoeken. Ik heb een hele goede band met mensen die gewerkt hebben of werken binnen Ajax. Ook hun heb ik bepaalde zaken gevraagd. Niet op alles kunnen en mogen ze antwoord geven, maar op bepaalde zaken ook weer wel. Vervolgens heb ik dat vergeleken met berichten die Ajax zelf naar buiten brengt. Media die je dus mag geloven omdat die van de club zelf komt. Ik ben er achter gekomen dat die media net zo gekleurd is en enkel ervoor moet zorgen dat supporters zand in de ogen wordt gestrooid om zodoende de rebellerende supporters of medewerkers zwart te maken.
Helaas voor Ajax komt hierover steeds meer naar buiten en ik schroom niet om eerdaags hierover mensen keihard onderuit te schoffelen. Helaas gebeurd dit binnen alle geledingen VAN Ajax en zit men er vooral voor eigen gewin in plaats van de club te helpen omhoog te komen uit het dal waar ze in gevallen zijn.
Overmars en v.d. Sar hebben mijn steun gehad de afgelopen 4 jaar, maar de club is er niet beter door geworden. Door hun besluiten is de club juist in verval geraakt en enkel financieel heeft het de weg omhoog gevonden. Maar enkel de RvC de schuld geven ben ik vanaf gestapt. Simpel en alleen omdat zij dan harder hun best hadden moeten doen om het tegendeel te bewijzen. Dat zij niet hebben kunnen hard maken waarom spelers gehaald moesten worden ligt in hun incompetentie. Daar Overmars dat niet kan verbaast me niets, die staat erom bekend ook binnen de club weinig te praten. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 13:01 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Blijf in die gedachte hangen Riveco. Ik weet in ieder geval wat de feiten zijn. En praat over ontslag of non-actief alsof het de waarheid is. Heb al aangegeven dat diegene niet is ontslagen of op non-actief is gezet. Hij is uit functie geheven, dus niet vrijwillig.Reden genoeg om een verhaal te vertellen wat niet helemaal behoudens de waarheid is. Het zal wel niet aan hem gelegen hebben. Maar ja jij denkt de feiten te kennen en ik denk dat je ze dan zelf moet heb kunnen beoordelen, wat jij wil. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 13:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Door het "negatieve" van AkaS betekend het toch niet dat hij in mindere tijden niet achter de club blijft staan? Het betekend enkel dat hij het anders wil zien, of in ieder geval bepaalde mensen weg wil hebben. Je kan het anders willen zien, maar je helpt je club niet met constant iemand negatief neer te zetten, en dat is wel een feit. Er wordt namelijk geschreven dat RVC het goed heeft gedaan om Tadic aan te trekken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 19:47 schreef riveco het volgende:[..] Hij is uit functie geheven, dus niet vrijwillig.Reden genoeg om een verhaal te vertellen wat niet helemaal behoudens de waarheid is. Het zal wel niet aan hem gelegen hebben. Maar ja jij denkt de feiten te kennen en ik denk dat je ze dan zelf moet heb kunnen beoordelen, wat jij wil. Denk wat je wilt denken. Feit is dat diegene er niets aan heeft om slecht te praten over Ajax en dit ook niet mag vanwege gemaakte afspraken. Maar Ajax mag vervolgens wel de media opzoeken met slappe onwaarheden???
Blijf vooral je ogen dichthouden voor de slangenkuil binnen Ajax. Het komt uit en dat duurt niet lang meer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 19:51 schreef riveco het volgende:[..] Je kan het anders willen zien, maar je helpt je club niet met constant iemand negatief neer te zetten, en dat is wel een feit. Er wordt namelijk geschreven dat RVC het goed heeft gedaan om Tadic aan te trekken. Je helpt je club wel degelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denk wat je wilt denken. Feit is dat diegene er niets aan heeft om slecht te praten over Ajax en dit ook niet mag vanwege gemaakte afspraken. Maar Ajax mag vervolgens wel de media opzoeken met slappe onwaarheden??? Blijf vooral je ogen dichthouden voor de slangenkuil binnen Ajax. Het komt uit en dat duurt niet lang meer. Jij maakt dan toch ook gewoon een keuze om degene die je njet wel te geloven? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 21:33 schreef remco k het volgende:[..] Jij maakt dan toch ook gewoon een keuze om degene die je njet wel te geloven? Blijven ontkennen ouwe, gewoon doen!!
Ik ga jou in ieder geval niet meer van repliek voorzien in deze discussie. Feit is namelijk dat jij alleen maar vast wilt houden aan je eigen denkwijze en dwars doet tegen mensen die iets anders vertellen. Maar mij maak je de pis niet lauw. Ik weet namelijk welke mensen ik op woorden kan vertrouwen. Ook al zijn deze nadelig richting mijn club!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 19:51 schreef riveco het volgende:[..] Je kan het anders willen zien, maar je helpt je club niet met constant iemand negatief neer te zetten, en dat is wel een feit. Er wordt namelijk geschreven dat RVC het goed heeft gedaan om Tadic aan te trekken. Je helpt je club niet als je misplaatst loyaal wil zijn. Benoemen en blijven benoemen tot er iets in gang gezet wordt.
En gelukkig zijn er genoeg mensen die mijn grapje mbt de rvc wel begrepen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Volgens De Telegraaf zou Ajax vol voor Daley Blind gaan. In dat geval is Ajax in balans em heeft Ajax een fantastische selectie. Alhoewel ik ergens verwacht dat dit het alternatief voor Mallagan is, hoop ik dat dit voor de 6 is.
Maar het is niet meer dan een gerucht. Dit is amper voor te stellen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 01:25 schreef Loetje het volgende:Volgens De Telegraaf zou Ajax vol voor Daley Blind gaan. In dat geval is Ajax in balans em heeft Ajax een fantastische selectie. Alhoewel ik ergens verwacht dat dit het alternatief voor Mallagan is, hoop ik dat dit voor de 6 is. Maar het is niet meer dan een gerucht. Dit is amper voor te stellen. Persoonlijk ben ik nooit zo'n fan geweest van Blind. Ik zag hem meer als een waterdrager. Weet niet hoe hij zich verder ontwikkeld heeft, maar blijkbaar goed genoeg dat een topclub als Ajax hem wil hebben! ;-) |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 01:25 schreef Loetje het volgende:Volgens De Telegraaf zou Ajax vol voor Daley Blind gaan. In dat geval is Ajax in balans em heeft Ajax een fantastische selectie. Alhoewel ik ergens verwacht dat dit het alternatief voor Mallagan is, hoop ik dat dit voor de 6 is. Maar het is niet meer dan een gerucht. Dit is amper voor te stellen. Ik hoop niet dat dit doorgaat...
Blind is fantastisch in one touch en heeft inzicht maar zijn traagheid is een belangrijke beoerking in zijn spel. Dit zal je dan moeten compenseren met mensen achter hem of naast hem.
Tot op heden is snelheid niet echt ovetdreven aanwezig binnen de selectie.
De balans moet kloppen en wordt zodoende weer volledig verkeerd ingeschat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2018 door AkaS -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ik zou de komst van Blind enorm toejuichen. Hopelijk lukt het Ajax om deze jongen terug te halen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 00:18 schreef AkaS het volgende:[..] Je helpt je club niet als je misplaatst loyaal wil zijn. Benoemen en blijven benoemen tot er iets in gang gezet wordt. En gelukkig zijn er genoeg mensen die mijn grapje mbt de rvc wel begrepen. Ik denk dat de meesten het wel begrepen hoor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 08:21 schreef AkaS het volgende:[..] Ik hoop niet dat dit doorgaat... Blind is fantastisch in one touch en heeft inzicht maar zijn traagheid is een belangrijke beoerking in zijn spel. Dit zal je dan moeten compenseren met mensen achter hem of naast hem. Tot op heden is snelheid niet echt ovetdreven aanwezig binnen de selectie. De balans moet kloppen en wordt zodoende weer volledig verkeerd ingeschat. Juist die enorme traagheid zorgde ervoor dat ik nooit een fan van hem ben geworden. Had altijd 5 seconden nodig om in de omschakeling in actie te komen. Ik weet alleen niet of hij bij United dit heeft weten aan te passen. Enige dat ik weet is dat Mourinho tevreden over hem was. Maar op welke manier weet ik niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 22:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Blijven ontkennen ouwe, gewoon doen!! Ik ga jou in ieder geval niet meer van repliek voorzien in deze discussie. Feit is namelijk dat jij alleen maar vast wilt houden aan je eigen denkwijze en dwars doet tegen mensen die iets anders vertellen. Maar mij maak je de pis niet lauw. Ik weet namelijk welke mensen ik op woorden kan vertrouwen. Ook al zijn deze nadelig richting mijn club! Volgens mij heb ik mijn mening al bijgesteld ten opzichte van vorig jaar.
Maar wat ik zeg is wel gewoon waar. Jij spreekt iemand en die vertrouw je. Dat begrijp ik goed hoor, maar dat is wel een keuze. En ik hoop dat je begrijpt dat ik het niet zo maar aanneem omdat jij je zegt. Ook dat is een keuze.
Ik ga er vanzelf wel achterkomend of ik het juiste steun of het verkeerde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind op 6 was destijds de missing link. Op die positie hoef je niet met veel ruimte in je rug te spelen en heb je die snelheid ook niet nodig. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Denk wat je wilt denken. Feit is dat diegene er niets aan heeft om slecht te praten over Ajax en dit ook niet mag vanwege gemaakte afspraken. Maar Ajax mag vervolgens wel de media opzoeken met slappe onwaarheden??? Blijf vooral je ogen dichthouden voor de slangenkuil binnen Ajax. Het komt uit en dat duurt niet lang meer. Overal worden politieke spelletjes gespeld, zo is het nu eenmaal. Dit is niet alleen bij Ajax zo. Ik heb het zelfs bij de Graafscahp gezien en dat is een klein clubje vergeleken met Ajax.
De media weet ook niet alles, maar krijgen wel uit hun bronnen binnen Ajax bepaalde informatie door en maken dan hun eigen waarheid. Riveco heeft wel een punt, iedereen heeft zijn eigen waarheid. Als deze man of vrouw zo goed was, dan hadden ze hem wel laten zitten. Het is natuurlijk mogelijk dat hij het niet eens was met bepaalde beslissingen van bovenaf.
Hoe dan ook, als iedereen maar blijft lekken, iedereen machtsgeil is, en de media maar al te graag op Ajax duikt, omdat dit goed is voor de verkoopcijfers, Ajax cruciaal is voor Foxsports, de publieke opinie een hekel of zelfs haat heeft naar Ajax toe, pure jaloezie en zij vinden Ajax te arrogant. zal je altijd dit gezeik blijven houden.
Trouwens over arrogantie, ik krijg steeds meer afkeer tegen die gozer na het laatste interview.. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 10:01 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Overal worden politieke spelletjes gespeld, zo is het nu eenmaal. Dit is niet alleen bij Ajax zo. Ik heb het zelfs bij de Graafscahp gezien en dat is een klein clubje vergeleken met Ajax. De media weet ook niet alles, maar krijgen wel uit hun bronnen binnen Ajax bepaalde informatie door en maken dan hun eigen waarheid. Riveco heeft wel een punt, iedereen heeft zijn eigen waarheid. Als deze man of vrouw zo goed was, dan hadden ze hem wel laten zitten. Het is natuurlijk mogelijk dat hij het niet eens was met bepaalde beslissingen van bovenaf. Hoe dan ook, als iedereen maar blijft lekken, iedereen machtsgeil is, en de media maar al te graag op Ajax duikt, omdat dit goed is voor de verkoopcijfers, Ajax cruciaal is voor Foxsports, de publieke opinie een hekel of zelfs haat heeft naar Ajax toe, pure jaloezie en zij vinden Ajax te arrogant. zal je altijd dit gezeik blijven houden. Trouwens over arrogantie, ik krijg steeds meer afkeer tegen die gozer na het laatste interview.. Hierin kan ik me vinden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 10:01 schreef Ajax we love you het volgende:[..] De media weet ook niet alles, maar krijgen wel uit hun bronnen binnen Ajax bepaalde informatie door en maken dan hun eigen waarheid. Riveco heeft wel een punt, iedereen heeft zijn eigen waarheid. Als deze man of vrouw zo goed was, dan hadden ze hem wel laten zitten. Het is natuurlijk mogelijk dat hij het niet eens was met bepaalde beslissingen van bovenaf. De media waar ik het over heb betreft Ajax.nl zelf, het digitale huis van onze club. Zelfs deze doet mee aan onzinverhalen om ons supporters zand in de ogen te strooien. Men gaat dat steeds meer in de gaten krijgen!! Het nadeel is alleen dat een grote groep nog steeds goedgelovig is met betrekking tot dit soort verhalen. Maar ga nu de werkelijkheid eens onderzoeken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 09:14 schreef remco k het volgende:Blind op 6 was destijds de missing link. Op die positie hoef je niet met veel ruimte in je rug te spelen en heb je die snelheid ook niet nodig. Dat ligt eraan hoe je dit gaat invullen. Blind is een aanvallend denkende speler en Ajax speelt graag aanvallend en dus op de helft van de tegenstander.
Bij balverlies en omschakeling moet je wel beschikken over snelheid..Metname Tete had hier in wedstrijden op een hoger niveau dan de eredivisie een duidelijke meerwaarde kan ik mij nog goed herinneren.
Ik vind Blind een prachtige speler, maar er komt hoe dan ook veel ruimte in zijn rug. Snap even niet hoe jij erbij komt dat dit onjuist is??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 09:14 schreef remco k het volgende:Blind op 6 was destijds de missing link. Op die positie hoef je niet met veel ruimte in je rug te spelen en heb je die snelheid ook niet nodig. Wel raar, want volgens jou was de handelingssnelheid van Schöne te traag en kon hij dus niet op deze positie spelen? En nu ineens heb je de snelheid niet nodig??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 10:50 schreef AkaS het volgende:[..] Dat ligt eraan hoe je dit gaat invullen. Blind is een aanvallend denkende speler en Ajax speelt graag aanvallend en dus op de helft van de tegenstander. Bij balverlies en omschakeling moet je wel beschikken over snelheid..Metname Tete had hier in wedstrijden op een hoger niveau dan de eredivisie een duidelijke meerwaarde kan ik mij nog goed herinneren. Ik vind Blind een prachtige speler, maar er komt hoe dan ook veel ruimte in zijn rug. Snap even niet hoe jij erbij komt dat dit onjuist is??? Ik evenmin, daar hij Schöne daar altijd op afzeikte??? |
|
|
|