BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Breijan
 Breijan - dinsdag 21 april 2015 - 16:25   quote  deeplink  
Misschien wel een heel gek idee, maar Kolo Touré Halen als vervanger voor Moisander? Anderlecht heeft Rolando weten te strikken. Waarom zou Ajax dat niet kunnen?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 21 april 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 12:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Serero mag van mij ook weg. Tijd genoeg gehad om zich te kunnen laten zien.
Die heeft zich toch ook laten zien?
Serero is weken lang de motor van het elftal geweest.
Wat die gozer in een wedstrijd allemaal dichtloopt.....pfff was echt een werker

Helaas is hij in de passing te zwak en doordat hij zo ongelooflijk licht en iel is, zie ik dan ook liever een sterkere speler met meer body en een goede pass...

Serero bedankt man! Tijd voor verversing, maar niet omdat je niet alles gaf...
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 april 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Helaas is hij in de passing te zwak en doordat hij zo ongelooflijk licht en iel is, zie ik dan ook liever een sterkere speler met meer body en een goede pass...

Zo is het APIK! Maar Serero heeft volgens mij nog een zwak punt: zijn scorend vermogen is erg laag. Maar als "stofzuiger" fungeerde hij uitstekend.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 21 april 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het APIK! Maar Serero heeft volgens mij nog een zwak punt: zijn scorend vermogen is erg laag. Maar als "stofzuiger" fungeerde hij uitstekend.
Idd Piet, als hij gaat schieten dan ben ik altijd bang dat de bal wint 😅
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 april 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Idd Piet, als hij gaat schieten dan ben ik altijd bang dat de bal wint 😅
Hahahaha. Humor!
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:25 schreef Breijan het volgende:
Misschien wel een heel gek idee, maar Kolo Touré Halen als vervanger voor Moisander? Anderlecht heeft Rolando weten te strikken. Waarom zou Ajax dat niet kunnen?
veel te langzaam, zou kunnen als je een counterploeg hebt..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 21 april 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 13:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vind ik nou echt onzin, een speler kopen voor de bank, terwijl je Muric rond hebt lopen..
Muric vind ik in de jupiler league ook nog wel wisselvallig.
Dus jij wilt het seizoen ingaan met Ghazi en Muric?
remco k
 remco k - dinsdag 21 april 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 19:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Muric vind ik in de jupiler league ook nog wel wisselvallig.
Dus jij wilt het seizoen ingaan met Ghazi en Muric?
Op rechtsbuiten, ja hoor waarom niet.. Ik zie graag talenten op de plekken achter de basis spelers staan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 april 2015 - 05:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 16:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het net zo ziet als ik! Goed verwoord ook APIK!! Serero is ontzettend nuttig en zet zich voor de volle 100% in. Daar kunnen enkele "zogenaamde" talenten met dikke auto's nog wat van leren! Dat zijn passing te zwak is en zijn postuur hem niet meezit breekt hem uiteindelijk op, maar met hem in de ploeg is er wel een speler die gaten dichtliep en daar keihard voor werkte!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 april 2015 - 05:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 april 2015 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 april 2015 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Op rechtsbuiten, ja hoor waarom niet.. Ik zie graag talenten op de plekken achter de basis spelers staan..
Dan blijf je dus wisselvallig in plaats van stabiel. Ghazi is nog te wisselvallig voor een heel seizoen en heeft dus een sterkere concurrent nodig. Fischer/Khisna vind ik dan beter ingevuld. Laat Muric nog maar een jaartje rijpen bij jong. Hij is er lang uit geweest dus kan daar beter basis spelen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 april 2015 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 05:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het net zo ziet als ik! Goed verwoord ook APIK!! Serero is ontzettend nuttig en zet zich voor de volle 100% in. Daar kunnen enkele "zogenaamde" talenten met dikke auto's nog wat van leren! Dat zijn passing te zwak is en zijn postuur hem niet meezit breekt hem uiteindelijk op, maar met hem in de ploeg is er wel een speler die gaten dichtliep en daar keihard voor werkte!
Doe nou niet of dat alleen Apik en jij dat gezien hebben. Iedereen weet dat Serero een harde werker is zelfde verhaal met Enoh. Die jongens zetten zich voor de volle 100% in maar bij Ajax red je het daar alleen niet mee. Was hij namelijk een stuk beslissender geweest dan had hij gewoon kunnen blijven.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 22 april 2015 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 05:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Precies man! +100
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 22 april 2015 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 07:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Doe nou niet of dat alleen Apik en jij dat gezien hebben. Iedereen weet dat Serero een harde werker is zelfde verhaal met Enoh. Die jongens zetten zich voor de volle 100% in maar bij Ajax red je het daar alleen niet mee. Was hij namelijk een stuk beslissender geweest dan had hij gewoon kunnen blijven.
Dat is toch ook wat we zeggen?

Enne.....ik zie alles altijd he!! 😉
remco k
 remco k - woensdag 22 april 2015 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan blijf je dus wisselvallig in plaats van stabiel. Ghazi is nog te wisselvallig voor een heel seizoen en heeft dus een sterkere concurrent nodig. Fischer/Khisna vind ik dan beter ingevuld. Laat Muric nog maar een jaartje rijpen bij jong. Hij is er lang uit geweest dus kan daar beter basis spelen.
El Ghazi is een van de betere spelers van dit seizoen, die moet gewoon volgend seizoen, net zoals ie dat nu al is de eerste man zijn op die plek..

En Muric speelt nu alweer bijna een heel seizoen bij Jong en de A1.. Die hoeft geen 30 wedstrijden te spelen bij Ajax 1, en Fischer en Kishna kunnen daar ook spelen, Kishna speelt er volgens mij zelfs heel graag..

Die 4 jongens kunnen allemaal op de twee voorste posities spelen, ik denk niet dat er een Nederlandse ploeg te verzinnen is die zoveel dreiging in talent in hun 4 vleugels hebben dan deze 4.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 22 april 2015 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 07:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Precies wat wij zeggen dus?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 april 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 08:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Precies wat wij zeggen dus?
Je deed het voorkomen of je het ei van Columbus had gevonden..
Denk dat bijna iedereen wel kan zien dat Serero hard werkt. 😉
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 april 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 08:25 schreef remco k het volgende:

[..]

El Ghazi is een van de betere spelers van dit seizoen, die moet gewoon volgend seizoen, net zoals ie dat nu al is de eerste man zijn op die plek..

En Muric speelt nu alweer bijna een heel seizoen bij Jong en de A1.. Die hoeft geen 30 wedstrijden te spelen bij Ajax 1, en Fischer en Kishna kunnen daar ook spelen, Kishna speelt er volgens mij zelfs heel graag..

Die 4 jongens kunnen allemaal op de twee voorste posities spelen, ik denk niet dat er een Nederlandse ploeg te verzinnen is die zoveel dreiging in talent in hun 4 vleugels hebben dan deze 4.
Ik west niet of je Ghazi de laatste wedstrijden gezien hebt?
(talent dus daar hoor je me niet over). Mag gewoon een sterkere concurrent bijkomen.
Khisna blijft 100%? En daarbij laten we eens ophouden met iedereen maar overal maar neer Te zetten. Dit Team heeft duidelijkheid en structuur nodig. Fischer Khisna voor links en Ghazi, Corona voor rechts.
remco k
 remco k - woensdag 22 april 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 13:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik west niet of je Ghazi de laatste wedstrijden gezien hebt?
(talent dus daar hoor je me niet over). Mag gewoon een sterkere concurrent bijkomen.
Khisna blijft 100%? En daarbij laten we eens ophouden met iedereen maar overal maar neer Te zetten. Dit Team heeft duidelijkheid en structuur nodig. Fischer Khisna voor links en Ghazi, Corona voor rechts.
Voor de buitenspelers vind ik dat grote onzin, je kan onze buitenspelers prima op beide plekken gebruiken, op de andere posities ben ik dat volledig met je eens..

Voor Ajax is het onmogelijk, en simpelweg keiharde kapitaalvernietiging als ze op iedere positie twee even goede spelers hebben staan.. Dat gebeurt zelfs bij de grote clubs op aarde niet..

De vervanger van Messi Suarez en Neymar, is jaja, Pedro, en daar houd het dan ook mee op, daarachter hebben ze twee jeugdspelers die veel talent hebben.

Ajax moet er ook zeker niet aan gaan beginnen om als we talenten erachter op de bank kunnen zetten, om andere spelers aan te kopen voor de bank..

Kijk naar een Zivkovic, we hebben Millik en Sigthorson, en daarom komt die jongen gewoon niet aan de bak..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 april 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 14:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor de buitenspelers vind ik dat grote onzin, je kan onze buitenspelers prima op beide plekken gebruiken, op de andere posities ben ik dat volledig met je eens..

Voor Ajax is het onmogelijk, en simpelweg keiharde kapitaalvernietiging als ze op iedere positie twee even goede spelers hebben staan.. Dat gebeurt zelfs bij de grote clubs op aarde niet..

De vervanger van Messi Suarez en Neymar, is jaja, Pedro, en daar houd het dan ook mee op, daarachter hebben ze twee jeugdspelers die veel talent hebben.

Ajax moet er ook zeker niet aan gaan beginnen om als we talenten erachter op de bank kunnen zetten, om andere spelers aan te kopen voor de bank..

Kijk naar een Zivkovic, we hebben Millik en Sigthorson, en daarom komt die jongen gewoon niet aan de bak..
Ach boeit het eigenlijk mocht hij komen juich ik het toe.

Lcv cvm zijn het belangrijkst
remco k
 remco k - woensdag 22 april 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 15:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ach boeit het eigenlijk mocht hij komen juich ik het toe.

Lcv cvm zijn het belangrijkst
Ik vind eigenlijk de CVM en de 9 positie..

LCV heb ik wel vertrouwen in Viergever en Riedewald, Viergever is er net een seizoen, en heeft prima wedstrijden gespeeld, is daarna ondergescneeuwd in de ellende van de rest..

Persoonlijk zou ik een duo met Veltman en Viergever/vd Hoorn met als linksback Riedewald in de basis wel zien zitten met Gudelj daarvoor..

De positie van CVM is de belangrijkste van het hele elftal, Klaassen kan dat goed den kik al moet die nog veel lerem daar, en je mist hem aanvallend dan..

Ik zou graag een spits willen zien die simpelweg wel een bal kan aannemen..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 april 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 16:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk de CVM en de 9 positie..

LCV heb ik wel vertrouwen in Viergever en Riedewald, Viergever is er net een seizoen, en heeft prima wedstrijden gespeeld, is daarna ondergescneeuwd in de ellende van de rest..

Persoonlijk zou ik een duo met Veltman en Viergever/vd Hoorn met als linksback Riedewald in de basis wel zien zitten met Gudelj daarvoor..

De positie van CVM is de belangrijkste van het hele elftal, Klaassen kan dat goed den kik al moet die nog veel lerem daar, en je mist hem aanvallend dan..

Ik zou graag een spits willen zien die simpelweg wel een bal kan aannemen..
Ja maar ze hebben Milik al vastgelegd en dan heb je nog Zivkovic Siggie en eventueel Khisna? Van mij mag het hoor maar wie dan? Uth misschien? Of lijkt die teveel op de anderen?
Brandje
 Brandje - woensdag 22 april 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 - 21:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zie liever Nigel De Jong
De Jong en vd Vaart komen allebei niet.
Brandje
 Brandje - woensdag 22 april 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 - 21:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan toch maar 18 man in de selectie opnemen. Je moet over Ajax en Jong Ajax genomen inderdaad 22 spelers hebben die acceptabel zijn voor Ajax 1. Die zijn er ruimschoots. Ik denk dat er eerder een LCV bij zou moeten komen dan wat anders.
LCV is een absolute must. Dat roep ik al tijden maar FdB denkt daar anders over
remco k
 remco k - woensdag 22 april 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 18:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja maar ze hebben Milik al vastgelegd en dan heb je nog Zivkovic Siggie en eventueel Khisna? Van mij mag het hoor maar wie dan? Uth misschien? Of lijkt die teveel op de anderen?
Uth ook niet, is ook geen meevoetballende spits.. En ik vraag ook niet om veel. Ik vraag om een spits die een bal kan aannemen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 april 2015 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 april 2015 - 22:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Uth ook niet, is ook geen meevoetballende spits.. En ik vraag ook niet om veel. Ik vraag om een spits die een bal kan aannemen..
Ok, ik ben beschikbaar! 😉
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 april 2015 - 07:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Binnen de eredivisie blijft dan ook weinig over.. Misschien Necid van pec
Ogbeche van cambuur of Armenteros wel goedkoop haha
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 april 2015 - 07:02   quote  deeplink  
Las net dat Newcastle voor Clasie gaat en anita als wisselgeld wilt inzetten.
Dan kunnen wij die beter terugnemen kan Cvm en voor nood lb.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 april 2015 - 07:08   quote  deeplink  
quote:

[..]

Michael de Leeuw kan een bal aannemen(beetje als Siem de jong kan ook goed koppen).
Daarbij kijk je dan specifiek naar zijn rol.
Kramer staat hoog in onderstaande lijst en Gudelj is ook nog goed voor
aardig wat doelpunten.

http://www.voetbalzone.nl/competitie.asp?uid=1
remco k
 remco k - donderdag 23 april 2015 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 07:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Binnen de eredivisie blijft dan ook weinig over.. Misschien Necid van pec
Ogbeche van cambuur of Armenteros wel goedkoop haha
Allemaal ook geen opties, zijn ook geen jongens die fatsoenlijk kunnen voetballen..

Hoeft toch ook helemaal niet uit de ED te komen.. Van mij part uit China..
remco k
 remco k - donderdag 23 april 2015 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 07:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Michael de Leeuw kan een bal aannemen(beetje als Siem de jong kan ook goed koppen).
Daarbij kijk je dan specifiek naar zijn rol.
Kramer staat hoog in onderstaande lijst en Gudelj is ook nog goed voor
aardig wat doelpunten.

http://www.voetbalzone.nl/competitie.asp?uid=1
De Leeuw heeft het niveau niet. En Kramer is een stormram.. Is ook niets.
Brandje
 Brandje - donderdag 23 april 2015 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 09:31 schreef remco k het volgende:

[..]

De Leeuw heeft het niveau niet. En Kramer is een stormram.. Is ook niets.
Een extra spits is toch totale onzin want die wordt dan voor de bank gehaald. Milik 1 en Zivko 2. Als breekijzer heb je vd Hoorn. Klaar prima bezet.
LCV en CVM is een must. Haal je daar twee/drie versterkingen voor dan is het voor mij prima.
nora
 nora - donderdag 23 april 2015 - 10:14   quote  deeplink  
In Nederland zijn niet veel opties meer in de spits, je zal echt naar het buitenland moeten kijken en mijn voorkeur gaat uit naar de middenmoot van Spanje die betaalbaar zijn waar in iedergeval de meest techn/spelers voorkomen dus ook eentje die je in de voeten kan aanspelen zonder dat de bal 2 meter weg springt en ook in de combinatie meekunnen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 april 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 10:14 schreef nora het volgende:
In Nederland zijn niet veel opties meer in de spits, je zal echt naar het buitenland moeten kijken en mijn voorkeur gaat uit naar de middenmoot van Spanje die betaalbaar zijn waar in iedergeval de meest techn/spelers voorkomen dus ook eentje die je in de voeten kan aanspelen zonder dat de bal 2 meter weg springt en ook in de combinatie meekunnen.
Een braziliaantje kan Dan ook nog..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 23 april 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 10:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een extra spits is toch totale onzin want die wordt dan voor de bank gehaald. Milik 1 en Zivko 2. Als breekijzer heb je vd Hoorn. Klaar prima bezet.
LCV en CVM is een must. Haal je daar twee/drie versterkingen voor dan is het voor mij prima.
Eens
nora
 nora - donderdag 23 april 2015 - 11:01   quote  deeplink  
Hopelijk ben je die ijslander kwijt anders heb je 3 spitsen, en we hebben Menig ook nog die komt in de discussie nog niet voor.
remco k
 remco k - donderdag 23 april 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 10:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja, vind jij dat die positie prima bezet is?? Ik niet namelijk, want beide spelers kunnen geen bal fatsoenlijk onder druk aannemen. Zijn absoluut geen aanspeelpunt. En dat is aanvallend wel iets dat we dit seizoen erg missen..

LCV is juist voor mij helemaal geen must om een speler te halen.
remco k
 remco k - donderdag 23 april 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 11:01 schreef nora het volgende:
Hopelijk ben je die ijslander kwijt anders heb je 3 spitsen, en we hebben Menig ook nog die komt in de discussie nog niet voor.
Is dan ook geen spits maar een buitenspeler.
Brandje
 Brandje - donderdag 23 april 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, vind jij dat die positie prima bezet is?? Ik niet namelijk, want beide spelers kunnen geen bal fatsoenlijk onder druk aannemen. Zijn absoluut geen aanspeelpunt. En dat is aanvallend wel iets dat we dit seizoen erg missen..

LCV is juist voor mij helemaal geen must om een speler te halen.
Grappig want indirect kraak je dus het aankoopbeleid af want we zitten op dit moment met drie spitsen die volgens jou niet goed genoeg zijn. Dus waarom hadden ze Milik dan definitief moeten aantrekken??
LCV is voor jou geen must? Jij wilt dus met mietje-tikkie-breed Viergever volgend jaar gaan starten of wil je Riedewald als LCV? Is dat laatste het geval dan bevestig je dus dat Viergever een totaal overbodige miskoop is geweest.
Brandje
 Brandje - donderdag 23 april 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dan ook geen spits maar een buitenspeler.
Ach hij heeft daar regelmatig gespeeld onder FdB
remco k
 remco k - donderdag 23 april 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 13:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach hij heeft daar regelmatig gespeeld onder FdB
Hij heeft al 5 hele keren voor Ajax gespeeld waarvan het meerendeel als invaller. Dat regelmatig zal dus wel meevallen, en eerlijk gezegd kan ik me niet heugen dan ie uberhaubt als spits gespeeld heeft. Maar daar kan ik me in vergissen.

Ik vind het overigens ook helemaal geen spits, maar dat terzijde..
remco k
 remco k - donderdag 23 april 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 13:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Grappig want indirect kraak je dus het aankoopbeleid af want we zitten op dit moment met drie spitsen die volgens jou niet goed genoeg zijn. Dus waarom hadden ze Milik dan definitief moeten aantrekken??
LCV is voor jou geen must? Jij wilt dus met mietje-tikkie-breed Viergever volgend jaar gaan starten of wil je Riedewald als LCV? Is dat laatste het geval dan bevestig je dus dat Viergever een totaal overbodige miskoop is geweest.
Ik vind zowel Millik als Zivkovic ( dat kan nog veranderen) niet in staat om een bal bij hun te houden, en dat vind ik wel van essentieel belang bij een Ajax spits.

Viergever vind ik persoonlijk een prima verdediger.
Brandje
 Brandje - donderdag 23 april 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 14:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind zowel Millik als Zivkovic ( dat kan nog veranderen) niet in staat om een bal bij hun te houden, en dat vind ik wel van essentieel belang bij een Ajax spits.

Viergever vind ik persoonlijk een prima verdediger.
Ja heel Nederland ziet dat Viergever totaal geen ajax materiaal is en dus vind jij hem goed. Zoals hij tegen Utrecht in greep was echt te zielig. Daarbij voegt hij opbouwend echt helemaal niks toe maar jij vind hem goed.

Als Milik en Zivko nu geen bal kunnen aannemen zoals jij wilt dan leren ze dat ook nooit meer. Dat heet namelijk talent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 april 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - donderdag 23 april 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 14:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heeft al 5 hele keren voor Ajax gespeeld waarvan het meerendeel als invaller. Dat regelmatig zal dus wel meevallen, en eerlijk gezegd kan ik me niet heugen dan ie uberhaubt als spits gespeeld heeft. Maar daar kan ik me in vergissen.

Sarcastisch bedoeld beste kerel
remco k
 remco k - donderdag 23 april 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 14:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sarcastisch bedoeld beste kerel
Oeps..:-)
remco k
 remco k - donderdag 23 april 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 14:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja heel Nederland ziet dat Viergever totaal geen ajax materiaal is en dus vind jij hem goed. Zoals hij tegen Utrecht in greep was echt te zielig. Daarbij voegt hij opbouwend echt helemaal niks toe maar jij vind hem goed.

Als Milik en Zivko nu geen bal kunnen aannemen zoals jij wilt dan leren ze dat ook nooit meer. Dat heet namelijk talent.
Bij Zivkovic denk ik dat het nog wel beter kan worden.. Bij Millik heb ik op dat vlak meer twijfels, maar bij beide spelers ben ik niet overtuigd..

En Viergever vind ik inderdaad prima. En heel Nederland is wat overdreven he. Die jongen heeft er pas 1 seizoen op zitten, zal ongetwijfeld onder de Boer komend seizoen daar de eerste man worden, en dan denk ik dat ie wat meer gaat laten zien
nora
 nora - donderdag 23 april 2015 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 14:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook bij jong Ajax speelt hij wel eens spits als Zivkovic bij de 1 zit.
nora
 nora - donderdag 23 april 2015 - 17:42   quote  deeplink  
Maar met alle respect ben ik nog niet echt onder de indruk van Milik en Zivkovic maar ze zijn nog jong dus we gaan het wel zien.
Brandje
 Brandje - donderdag 23 april 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 14:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Zivkovic denk ik dat het nog wel beter kan worden.. Bij Millik heb ik op dat vlak meer twijfels, maar bij beide spelers ben ik niet overtuigd..

En Viergever vind ik inderdaad prima. En heel Nederland is wat overdreven he. Die jongen heeft er pas 1 seizoen op zitten, zal ongetwijfeld onder de Boer komend seizoen daar de eerste man worden, en dan denk ik dat ie wat meer gaat laten zien
Bij AZ was het al geen uitblinker. Bij verbeek zelfs linksback en niet eens centraal. Kan een horse eigenwijze man zijn maar bij zowel Siggi als Viergever heeft hij het uitstekend gezien.
Brandje
 Brandje - donderdag 23 april 2015 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 17:42 schreef nora het volgende:
Maar met alle respect ben ik nog niet echt onder de indruk van Milik en Zivkovic maar ze zijn nog jong dus we gaan het wel zien.
Milik schopt er volgend seizoen gewoon richting 25 in. Daar ben ik van overtuigd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

0.0208570