BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 23 april 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 17:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Milik schopt er volgend seizoen gewoon richting 25 in. Daar ben ik van overtuigd.
Ik hoop het van harte..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 april 2015 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2015 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop het van harte..
En met jou vele anderen
Eide
 Eide - vrijdag 24 april 2015 - 08:45   quote  deeplink  
Die potentie heeft hij wel als Ajax beter voetbal gaat spelen. Ik denk wel dat hij nooit een "Ajax spits" gaat worden zoals wij dat zouden willen zien maar het is in ieder geval een jongere en verbeterde versie van Sightorsson.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 april 2015 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 08:45 schreef Eide het volgende:
Die potentie heeft hij wel als Ajax beter voetbal gaat spelen. Ik denk wel dat hij nooit een "Ajax spits" gaat worden zoals wij dat zouden willen zien maar het is in ieder geval een jongere en verbeterde versie van Sightorsson.
Nou Moet ik wel zeggen dat de aanvoer redelijk slecht is maar
Milik kan in ieder geval beter meevoetballen en is sneller Dan Sigthorsson.
Helaas is Milik nog niet zo compleet dat hij gelijk is wat we wensen.
In ieder geval meer potentie als Siggie.
Eide
 Eide - vrijdag 24 april 2015 - 09:28   quote  deeplink  
Absoluut. Maar ook Milik is niet iemand die je makkelijk in de kleine ruimte aanspeelt voor de combinatie. Je moet daarvoor een vederlichte aanname hebben waarbij de bal in elke situatie aan de voet blijft en klaar licht om af te geven. En dat is toch een kwaliteit die Milik mist. Maar hij kan ten minste een actie maken en passeren waarmee hij al 2 kwaliteiten heeft die Sightorsson niet heeft.
nora
 nora - vrijdag 24 april 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Je bedoelt de aanname van Iniesta !!!dat zou wel de top zijn helaas gaat hij dat nooit krijgen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 24 april 2015 - 11:20   quote  deeplink  
proper, guldelj, venovic, gaan ze iedereen kopen?
zoals barca ooit deed, goeie voetballers opstellen. niet perse goeie verdedigers of aanvallers maar gewoon goeie voetballers
of gaan we in 1-8-1 formatie voetballen.
milliki als diepste man en veltman als laatste veldspeler.

cilissen
bazoer-veltman-venovic-sinkgraven
gudelj
Klaassen-proper
El ghazi-millik-fisher.

genoeg voetballend vermogen en hiermee kunnen we hoog druk zetten.
verdedigen hoeven we niet, alsof alves van barca en marcello van real goeie verdedigers zijn.
laten we gaan voetballen en niet breed of terug.

bank: boer, van rhijn, boilissen, viergever, zivko, schone en andersen.

hiermee worden we kampioen en kunnen we welicht wel iets betekenen in europa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 april 2015 door Positieve Arrogantie --
Brandje
 Brandje - vrijdag 24 april 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 09:28 schreef Eide het volgende:
Absoluut. Maar ook Milik is niet iemand die je makkelijk in de kleine ruimte aanspeelt voor de combinatie. Je moet daarvoor een vederlichte aanname hebben waarbij de bal in elke situatie aan de voet blijft en klaar licht om af te geven. En dat is toch een kwaliteit die Milik mist. Maar hij kan ten minste een actie maken en passeren waarmee hij al 2 kwaliteiten heeft die Sightorsson niet heeft.
Beetje een KJH type. Niet al te snel en technisch wel koel voor de goal. Komt wel goed met hem.
Eide
 Eide - vrijdag 24 april 2015 - 14:02   quote  deeplink  
Klaassen blijft bij Ajax: 'Ben nog niet klaar voor buitenland'

DAVY KLAASSEN blijft volgend seizoen bij Ajax. "Ik vind dat ik nu nog niet klaar ben voor het buitenland."

Dat vertelt de middenvelder van de afgetreden landskampioen in de nieuwe editie van ELF Voetbal Magazine, die overal verkrijgbaar is en bij de abonnees op de deurmat is gevallen. Over zijn langere verblijf in Amsterdam toont hij zich erg uitgesproken. "Vind je dat gek? Ik niet. Het is een gevoelskwestie. En mijn gevoel zegt dat ik er niet klaar voor ben. Nog niet."

Hij beseft dat de huidige tweede plaats wel betekent dat Ajax straks in juli al in de voorronde van de Champions League aan de bak moet. Door de juni-interlands van het Nederlands elftal betekent dat een korte zomervakantie. "Een paar weken moet nog net lukken. Lekker de zin in en even helemaal niets doen."

"Maar het klopt; we spelen gelijk de belangrijkste wedstrijden van het seizoen in juli en augustus. We moeten niet één, maar twee rondes zien door te komen. We zullen er dus gelijk moeten staan."

In het uitgebreide vijf pagina-artikel in ELF Voetbal Magazine praat Klaassen ook over de oorzaken van het missen van de landstitel, de beschikbaarheid van een routinier, Viktor Fischer, Nemanja Gudelj, vleugelspelers en zijn positie in het veld. "Er zijn aspecten van mijn spel die we als team missen, als ik verdedigende middenvelder moet spelen."

Bron
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 april 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 09:28 schreef Eide het volgende:
Absoluut. Maar ook Milik is niet iemand die je makkelijk in de kleine ruimte aanspeelt voor de combinatie. Je moet daarvoor een vederlichte aanname hebben waarbij de bal in elke situatie aan de voet blijft en klaar licht om af te geven. En dat is toch een kwaliteit die Milik mist. Maar hij kan ten minste een actie maken en passeren waarmee hij al 2 kwaliteiten heeft die Sightorsson niet heeft.
Eens en daarbij heeft Milik gezien zijn leeftijd meer ruimte on Te verbeteren.
Komt vast goed.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 april 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 14:02 schreef Eide het volgende:
Klaassen blijft bij Ajax: 'Ben nog niet klaar voor buitenland'

DAVY KLAASSEN blijft volgend seizoen bij Ajax. "Ik vind dat ik nu nog niet klaar ben voor het buitenland."

Dat vertelt de middenvelder van de afgetreden landskampioen in de nieuwe editie van ELF Voetbal Magazine, die overal verkrijgbaar is en bij de abonnees op de deurmat is gevallen. Over zijn langere verblijf in Amsterdam toont hij zich erg uitgesproken. "Vind je dat gek? Ik niet. Het is een gevoelskwestie. En mijn gevoel zegt dat ik er niet klaar voor ben. Nog niet."

Hij beseft dat de huidige tweede plaats wel betekent dat Ajax straks in juli al in de voorronde van de Champions League aan de bak moet. Door de juni-interlands van het Nederlands elftal betekent dat een korte zomervakantie. "Een paar weken moet nog net lukken. Lekker de zin in en even helemaal niets doen."

"Maar het klopt; we spelen gelijk de belangrijkste wedstrijden van het seizoen in juli en augustus. We moeten niet één, maar twee rondes zien door te komen. We zullen er dus gelijk moeten staan."

In het uitgebreide vijf pagina-artikel in ELF Voetbal Magazine praat Klaassen ook over de oorzaken van het missen van de landstitel, de beschikbaarheid van een routinier, Viktor Fischer, Nemanja Gudelj, vleugelspelers en zijn positie in het veld. "Er zijn aspecten van mijn spel die we als team missen, als ik verdedigende middenvelder moet spelen."

Bron
Goed nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 april 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Twee spelers die ik op dit moment het liefst zie komen zijn.
Douglas van Dnipro wat een beest 24 jr Lcv
Tapia Cvm twente kan wat fysiek en gif brengen.
(Gudelj is beter ALS Serero maar wat gemaakter)
remco k
 remco k - vrijdag 24 april 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 09:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou Moet ik wel zeggen dat de aanvoer redelijk slecht is maar
Milik kan in ieder geval beter meevoetballen en is sneller Dan Sigthorsson.
Helaas is Milik nog niet zo compleet dat hij gelijk is wat we wensen.
In ieder geval meer potentie als Siggie.
Ik vraag me af of die aanvoer wel zo slecht is. Je moet namelijk wel vrij komen om aangespeeld te worden. Je hebt ook een spits nodig om de vleugels te laten flitsen..
remco k
 remco k - vrijdag 24 april 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 14:37 schreef Hummel10 het volgende:
Twee spelers die ik op dit moment het liefst zie komen zijn.
Douglas van Dnipro wat een beest 24 jr Lcv
Tapia Cvm twente kan wat fysiek en gif brengen.
(Gudelj is beter ALS Serero maar wat gemaakter)
Sorry, maar Tapia is toch nog niet half zo goed als Gudelj is??
Brandje
 Brandje - vrijdag 24 april 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 14:37 schreef Hummel10 het volgende:
Twee spelers die ik op dit moment het liefst zie komen zijn.
Douglas van Dnipro wat een beest 24 jr Lcv
Tapia Cvm twente kan wat fysiek en gif brengen.
(Gudelj is beter ALS Serero maar wat gemaakter)
Ik vind Gudelj echt veel beter dan Tapia. Is fysiek minstens zo sterk en zelfs nog groter dan Tapia, Ik vind Tapia helemaal niet zo dynamisch. Iets wat ik Gudelj weer weer vind. Plus Gudelj is 23 en Tapia is 19. Die laatste gaat dus een terugval krijgen terwijl Gudelj veel stabieler is. En met Tapia wordt je team weer jonger.
Nee doe mij Guldelj maar
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 april 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 14:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vraag me af of die aanvoer wel zo slecht is. Je moet namelijk wel vrij komen om aangespeeld te worden. Je hebt ook een spits nodig om de vleugels te laten flitsen..
In geval van Sigthorsson loopt hij ook niet op de goede plek..
Toch hebben we laatste weken weinig kansen gehad..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 april 2015 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 18:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind Gudelj echt veel beter dan Tapia. Is fysiek minstens zo sterk en zelfs nog groter dan Tapia, Ik vind Tapia helemaal niet zo dynamisch. Iets wat ik Gudelj weer weer vind. Plus Gudelj is 23 en Tapia is 19. Die laatste gaat dus een terugval krijgen terwijl Gudelj veel stabieler is. En met Tapia wordt je team weer jonger.
Nee doe mij Guldelj maar
Gudelj is ook prima maar Tapia gaat er ook wel komen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 24 april 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 19:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

In geval van Sigthorsson loopt hij ook niet op de goede plek..
Toch hebben we laatste weken weinig kansen gehad..
Ik vind die man echt een verschrikking om naar te kijken. Rennen an hij niet sjokken des te beter.
freakie
 freakie - zaterdag 25 april 2015 - 01:21   quote  deeplink  
Zou Fischer volgend jaar niet in de spits gaan? lijkt mij het proberen waard.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 april 2015 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 19:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind die man echt een verschrikking om naar te kijken. Rennen an hij niet sjokken des te beter.
En ALS hij iets probeert wat op rennen lijkt Dan is het de verkeerde Kant op.
Druk zetten kan hij niet en 1-1 komt hij ook niet.
Niks voor Ajax
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 april 2015 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 01:21 schreef freakie het volgende:
Zou Fischer volgend jaar niet in de spits gaan? lijkt mij het proberen waard.
Zou kunnen en niet eens een gekke gedachte
Brandje
 Brandje - maandag 27 april 2015 - 09:01   quote  deeplink  
Ajax heeft interesse in Oscar Cardozo. De oud spits van Benfica. Vond het eerder echt een goede spits. Speelt nu in Turkije. Lijkt me vrij lastig worden ivm salaris.
Loetje
 Loetje - maandag 27 april 2015 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 09:01 schreef Brandje het volgende:
Ajax heeft interesse in Oscar Cardozo. De oud spits van Benfica. Vond het eerder echt een goede spits. Speelt nu in Turkije. Lijkt me vrij lastig worden ivm salaris.
Trabzon zal toch niet heel veel rijker zijn dan Ajax?

Overigens zou ik dit wel enorm toejuichen. Ijzersterk, bewegelijk en een enorme etterbak voor de tegenstander. Routine en in mijn optiek de ideale spits.
Brandje
 Brandje - maandag 27 april 2015 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 09:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Trabzon zal toch niet heel veel rijker zijn dan Ajax?

Overigens zou ik dit wel enorm toejuichen. Ijzersterk, bewegelijk en een enorme etterbak voor de tegenstander. Routine en in mijn optiek de ideale spits.
Ja hij mag van wel komen want hij is beter dan de spitsen die we hebben. Tenminste het was een fantastische spits.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 april 2015 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 09:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Trabzon zal toch niet heel veel rijker zijn dan Ajax?

Overigens zou ik dit wel enorm toejuichen. Ijzersterk, bewegelijk en een enorme etterbak voor de tegenstander. Routine en in mijn optiek de ideale spits.
Prima spits ja
riveco
 riveco - maandag 27 april 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Hij is wel lekker groot.
https://www.youtube.com/watch?v=oxbT6s50tVU
riveco
 riveco - maandag 27 april 2015 - 11:25   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=BEF7nkCUC6c
riveco
 riveco - maandag 27 april 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Zal wel weer moeilijk zijn, heeft een salaris van 2,5 miljoen en speelt pas 1 jaar bij Trabzon. Hij heeft van de 28 wedstrijden daar er 24 gespeeld dus is het denk ik geen speler waar ze zo maar even van af willen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 april 2015 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 11:31 schreef riveco het volgende:
Zal wel weer moeilijk zijn, heeft een salaris van 2,5 miljoen en speelt pas 1 jaar bij Trabzon. Hij heeft van de 28 wedstrijden daar er 24 gespeeld dus is het denk ik geen speler waar ze zo maar even van af willen.
Schijnt dat hij het daar goed doet en toch wel de betere is daar.
Je had hem van Benfica moeten halen nu gaat lastig worden ben ik bang.
Eide
 Eide - maandag 27 april 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Cardozo is wel een opvallende naam zeg. Niet de minste maar ook niet meteen iemand voor de bank zou je zeggen. Oulare is een jeugdtalent van Brugge. Dat zou toch een vreemde keuze zijn en bovendien min of meer een verklaring van Zivkovic wel op kan zouten.
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Zo goed vind ik hem niet, is een spits met een goed linkebeen, maar net als Siggy, Miilik en Zivkovic is ook hij geen jongen die zelf iemand voorbij gaat of een echt goed aanspeelpunt..

Ik zou het een rare aankoop vinden..
Loetje
 Loetje - maandag 27 april 2015 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 13:57 schreef remco k het volgende:
Zo goed vind ik hem niet, is een spits met een goed linkebeen, maar net als Siggy, Miilik en Zivkovic is ook hij geen jongen die zelf iemand voorbij gaat of een echt goed aanspeelpunt..

Ik zou het een rare aankoop vinden..
Cardozo is zeker wel sterk!
Brandje
 Brandje - maandag 27 april 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 13:57 schreef remco k het volgende:
Zo goed vind ik hem niet, is een spits met een goed linkebeen, maar net als Siggy, Miilik en Zivkovic is ook hij geen jongen die zelf iemand voorbij gaat of een echt goed aanspeelpunt..

Ik zou het een rare aankoop vinden..
Ik denk dat je er nu naast zit. Is wel degelijk een zeer goed aanspeelpunt en ook beresterk. Plus dat het gewoon een zeer goede voetballer is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 april 2015 door Brandje --
Eide
 Eide - maandag 27 april 2015 - 15:19   quote  deeplink  
Cardozo vind ik wel een hele goede spits hoor. Die was ook in Europese competities niet bepaald de minste.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 april 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 15:19 schreef Eide het volgende:
Cardozo vind ik wel een hele goede spits hoor. Die was ook in Europese competities niet bepaald de minste.
Inderdaad prima speler hoor
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 april 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Simon Poulsen Gratis lb veel dreiging naar voren verdedigend ook goed.
Mooie concurrent voor Boilesen.. Gratis dus past in Marc zijn plaatje
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 14:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Cardozo is zeker wel sterk!
Ah leuk, hij is sterk. Dat is mijn oom ook den die zou ik ook niet opstellen...

In het type spits dat ie is, is het best een goede spits.. Maar Ajax moet een ander type spits zoeken, en dat is niet Cardozo.
remco k
 remco k - maandag 27 april 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 15:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk dat je er nu naast zit. Is wel degelijk een zeer goed aanspeelpunt en ook beresterk. Plus dat het gewoon een zeer goede voetballer is.
Nou, in wat ik van hem gezien heb in Europa, en wat ik nu van hem kan vinden, zie ik daar niet veel van terug..
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 april 2015 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah leuk, hij is sterk. Dat is mijn oom ook den die zou ik ook niet opstellen...

In het type spits dat ie is, is het best een goede spits.. Maar Ajax moet een ander type spits zoeken, en dat is niet Cardozo.
Volg hem wat meer bij Trabzon vriend. Doe je kennelijk niet
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 april 2015 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 00:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volg hem wat meer bij Trabzon vriend. Doe je kennelijk niet
Schijnt daar de grote man te zijn
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 april 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 07:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schijnt daar de grote man te zijn
Gaat het niet eens om. Maar dat Remco een aantal wedstrijden uit zijn Benfica tijd erbij haalt. Ik heb een abbo en volg het hele weekend, inc de nachten buitenlands voetbal. Ook Turkije. Zie die spelers echt wel spelen. Hij is daar een prima aanspeelpunt
nora
 nora - dinsdag 28 april 2015 - 10:36   quote  deeplink  
pff nou het wordt heftig ondeling hier, ik denk dat we dit seizoen moeten vergeten ik zie dingen als vermoeidheid en kwaliteit te kort een twijfel over de trainer enz enz ik denk dat van alles een deel waarheid inzit, maar waar iedereen het over eens moet zijn is dat er wel degelijk wat extra gekocht moet worden omdat we niet op elke positie Ajax niveau hebben staan.En er bestaat geen een top/subtop club in Europa die zo,n jong basisteam heeft in de CL of EL.Dus zo gek is het niet dat wij plus/min momenten hebben gehad en dan ook nog veel blessures en ook nog een aantal zwakke posities die gewoon niet goed genoeg bezet zijn.Dus mijn mening ja ik weet het, weer een met een mening maar daar is het forum voor duidelijk is dat Frank zijn systeem moet wijzigen er moet en zal veel directer gespeeld moeten worden ballen in 1 keer en veel meer ballen naar voren dat is Frank zijn taak voor a.s sezoen, daarbij moeten wij zeker een goede cvm halen Serero is gewoon te zwak voor Ajax en die cvm zal dan wel Gudelj worden is in mijn ogen geen spupertop maar in iedergeval een versterking t/o Serero ik vind ook dat van Rhijn een concurent moet krijgen en blijf ik mijn twijfels houden over Zivkovic die nu wel echt dramatische probleempjes heeft bij Ajax, mocht dat misgaan dan zit je alleen met Milik en daar zal toch ook wat voor moeten komen lijkt mij en ik lees Gardozo is geen verkeerde spits maar zal te duur zijn dus moeten meerdere opties zijn lijkt mij.En voor Moisander heb je Viergever die ik eigenlijk ook te zwak vind voor Ajax niveau dat kan je opvangen met Riedewalt maar die is tevens voor de linksbackpositie is dus een beetje magertjes ik zou dus ook wel een goede linker verdediger er bij willen zien.Al met al met Fischer terug en misschien 2 aankopen en al die jongens een jaartje ouder moeten wij volgend seizoen er toch zeker sterker uit komen als dit seizoen.
remco k
 remco k - dinsdag 28 april 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 00:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Volg hem wat meer bij Trabzon vriend. Doe je kennelijk niet
Ik vraag me hetzelfde over jullie af.
remco k
 remco k - dinsdag 28 april 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 10:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat het niet eens om. Maar dat Remco een aantal wedstrijden uit zijn Benfica tijd erbij haalt. Ik heb een abbo en volg het hele weekend, inc de nachten buitenlands voetbal. Ook Turkije. Zie die spelers echt wel spelen. Hij is daar een prima aanspeelpunt
En daar ben ik het niet mee eens. Ik vond namelijk van niet. En dat zullen we ook gaan zien als die komt. En de k je dat je de enige bent die veel kijkt?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 april 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 10:36 schreef nora het volgende:
pff nou het wordt heftig ondeling hier, ik denk dat we dit seizoen moeten vergeten ik zie dingen als vermoeidheid en kwaliteit te kort een twijfel over de trainer enz enz ik denk dat van alles een deel waarheid inzit, maar waar iedereen het over eens moet zijn is dat er wel degelijk wat extra gekocht moet worden omdat we niet op elke positie Ajax niveau hebben staan.En er bestaat geen een top/subtop club in Europa die zo,n jong basisteam heeft in de CL of EL.Dus zo gek is het niet dat wij plus/min momenten hebben gehad en dan ook nog veel blessures en ook nog een aantal zwakke posities die gewoon niet goed genoeg bezet zijn.Dus mijn mening ja ik weet het, weer een met een mening maar daar is het forum voor duidelijk is dat Frank zijn systeem moet wijzigen er moet en zal veel directer gespeeld moeten worden ballen in 1 keer en veel meer ballen naar voren dat is Frank zijn taak voor a.s sezoen, daarbij moeten wij zeker een goede cvm halen Serero is gewoon te zwak voor Ajax en die cvm zal dan wel Gudelj worden is in mijn ogen geen spupertop maar in iedergeval een versterking t/o Serero ik vind ook dat van Rhijn een concurent moet krijgen en blijf ik mijn twijfels houden over Zivkovic die nu wel echt dramatische probleempjes heeft bij Ajax, mocht dat misgaan dan zit je alleen met Milik en daar zal toch ook wat voor moeten komen lijkt mij en ik lees Gardozo is geen verkeerde spits maar zal te duur zijn dus moeten meerdere opties zijn lijkt mij.En voor Moisander heb je Viergever die ik eigenlijk ook te zwak vind voor Ajax niveau dat kan je opvangen met Riedewalt maar die is tevens voor de linksbackpositie is dus een beetje magertjes ik zou dus ook wel een goede linker verdediger er bij willen zien.Al met al met Fischer terug en misschien 2 aankopen en al die jongens een jaartje ouder moeten wij volgend seizoen er toch zeker sterker uit komen als dit seizoen.
Linksback Poulsen van Az is gratis. Sterke opkomende back die ook nog kan verdedigen..
nora
 nora - dinsdag 28 april 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Poulsen niet verkeerd maar het wordt dan wel veel AZ gehalte
remco k
 remco k - dinsdag 28 april 2015 - 13:14   quote  deeplink  
Overigens haalt het eigen bureau waar Zivkovic onder valt nu zelfs uit naar de jongen..

Heb meer en meer het vermoeden dat het echt aan hemzelf ligt..
Eide
 Eide - dinsdag 28 april 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Ik kan mij voorstellen dat de zaakwaarnemer maar ook de familie van die jongen zich ernstig zorgen maakt. Het gaat toch om de toekomst van zo iemand. Hij kan zoveel meer als hij nu laat zien...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 28 april 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 12:07 schreef nora het volgende:
Poulsen niet verkeerd maar het wordt dan wel veel AZ gehalte
Siggie en moisander gaan weg ;)

Vind hem wel een mooie concurrent voor lb.
Redelijk wat ervaring ook
Eide
 Eide - dinsdag 28 april 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met shoppen in Nederland door Ajax. Te vaak blijken dat soort spelers niet beter te zijn dan wat Ajax zelf in huis heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0225679