|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2019 - 08:08 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Blind is de baas helemaal niet. Blind is onderdeel van de RvC dus heeft hij net zoveel stem als de rest van de RvC. Is er nog iemand die met een voetbal verleden in de RVC zit?
Volgens mij is het zo dat als het over een voetbalzaak gaat en daar gaat dit over. Dan is Blind diegene die dan beslist om Overmars te steunen. Maar die andere hebben natuurlijk ook een stem maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat de andere 4 Blind gaan overrulen en Overmars onderdruk gaat zetten om alsnog akkoord te gaan.
Maar goed ik zou wel helemaal mis hebben!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2019 - 09:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Stel: een zuster vraagt naar jouw naam. De naam typt ze in de database en zegt: Uw bent geboren op 5 mei 1966 te Amsterdam. Is dit dan een discussie? Lol, ik vind dat van niet. Maar dit vind ik nou een onzinnige discussie. Fijne dag verder!! wel als de datum niet zou kloppen :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mocht Frenkie de Jong komende zomer vertrekken, zou Mousa Dembele dan niet een goede vervanger kunnen zijn? Is transfervrij, speelt al jaren op dezelfde positie en heeft een flinke bak ervaring opgedaan. Is daarnaast speler in een zelfde type aanvallend voetballend systeem.
Hij is dan 31.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Aai, lees toevallig net dat hij onderweg is naar het beloofde land. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 - 09:29 schreef remco k het volgende:Mocht Frenkie de Jong komende zomer vertrekken, zou Mousa Dembele dan niet een goede vervanger kunnen zijn? Is transfervrij, speelt al jaren op dezelfde positie en heeft een flinke bak ervaring opgedaan. Is daarnaast speler in een zelfde type aanvallend voetballend systeem. Hij is dan 31.. Met het geld wat we krijgen voor Frenkie moeten we toch wel een goede speler kunnen halen in een andere leeftijdscategorie lijkt mij. Met alle respect voor Dembele wel te verstaan.
Overigens vind ik het bedrag wat genoemd wordt voor De Jong nog steeds lachwekkend. Sorry, maar wat heeft die jongen bij Ajax nu helemaal gepresteerd? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat is dan een zorg en discussie minder. haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2019 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 - 09:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Met het geld wat we krijgen voor Frenkie moeten we toch wel een goede speler kunnen halen in een andere leeftijdscategorie lijkt mij. Met alle respect voor Dembele wel te verstaan. Overigens vind ik het bedrag wat genoemd wordt voor De Jong nog steeds lachwekkend. Sorry, maar wat heeft die jongen bij Ajax nu helemaal gepresteerd? zeer weinig... en toch ziens ze iets in hem.. maar dat in een halfseizoen tijd ? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 - 09:29 schreef remco k het volgende:Mocht Frenkie de Jong komende zomer vertrekken, zou Mousa Dembele dan niet een goede vervanger kunnen zijn? Is transfervrij, speelt al jaren op dezelfde positie en heeft een flinke bak ervaring opgedaan. Is daarnaast speler in een zelfde type aanvallend voetballend systeem. Hij is dan 31.. Geen gekke gedachte om erbij te hebben hoor. Alleen hoeft niet direct als vervanger van Frenkue denk dat er wel meer gaan vertrekken Ziyech vd beek misschien enz. Dan kan een ervaren jongen als Dembele wel nuttig zijn om erbij te hebben. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 - 09:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Met het geld wat we krijgen voor Frenkie moeten we toch wel een goede speler kunnen halen in een andere leeftijdscategorie lijkt mij. Met alle respect voor Dembele wel te verstaan. Overigens vind ik het bedrag wat genoemd wordt voor De Jong nog steeds lachwekkend. Sorry, maar wat heeft die jongen bij Ajax nu helemaal gepresteerd? Vind het ook erg veel maar prima haha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wöber eerst verhuurd aan Sevilla
Ajax heeft de transfer van Maximilian Wöber definitief afgerond. De verdediger maakt het seizoen op huurbasis af bij Sevilla. De Spaanse club neemt hem op 1 juli over voor 10,5 miljoen euro. Dat bedrag kan nog oplopen tot 11 miljoen euro.
Ajax en Sevilla bereikten vorige week al in hoofdlijnen akkoord over een transfer van de twintigjarige Oostenrijker. Een definitieve overgang liet op zich wachten omdat beide clubs geen overeenstemming bereikten over de laatste details van de deal. Uiteindelijk is besloten dat Sevilla de linksbenige verdediger nu eerst een half jaar huurt.
Wöber kwam sinds de zomer van 2017 tijdens 39 officiële duels in actie voor Ajax. Hij speelde dit seizoen nog mee in vier groepsduels in de Champions League. Bron |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overmars: ’David Neres blijft bij Ajax’
Er was sprake van dat David Neres Ajax zou verruilen voor Guangzhou Evergrande, maar een transfer van de Braziliaan behoort niet langer tot de mogelijkheden. Dat vertelt directeur voetbalzaken Marc Overmars in gesprek met De Telegraaf.
„Neres blijft nu wel, ja. Sowieso tot het einde van het seizoen”, zegt Overmars. Met dat ’nu’ doelt Overmars op het uitblijven van de komst van Diego Lainez. Ajax had lange tijd de beste papieren voor de Mexicaanse Messi, maar de aanvaller van Club America koos uiteindelijk voor Real Betis, waardoor Neres nodig blijft in Amsterdam.
Guangzhou Evergrande was bereid ver te gaan voor de 22-jarige Neres. De Chinese club bood zelfs 43 miljoen euro op de buitenspeler, maar kan de komst van de voetballer uit São Paulo nu vergeten. Bron |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Reality check.
Tagliafico en Onana zijn niet te vervangen dus... 2x zwakke schakel resulteert in veel tegendoelpunten.
Ook nog een Dolberg zonder enig nut...
Overmars, dit seizoen moet het gebeuren. Laatste kans.. tik-tak.. tik-tak.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon blind linksback zetten als je iemand mist. Zo moeilijk is het niet. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Stekelenburg halen? Dit seizoen 2e man. Volgend seizoen zien we wel...?
Of Krul? Die is pas 30
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2019 door JOOD -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat krijg je dus als je Ten Hag laat goochelen!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zo slecht vond ik de gedachte niet.. je speelt minimaal met 2 man minder, lamprou en dolberg.. gewoon de rust in met 3-1 zonder dolberg gezien te hebben, daarna gewoon fouten door lamprou.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Niet helemaal mee eens hoor. Vond Sinkgraven redelijk spelen, op zijn verdedigende fout na dan. Die jongen moet terugkomen en dit was een uitgelezen wedstrijd met Nico geblesseerd. Jammer dat het hele team dan minder speelt en dat die Lammers geweldige goals maakt. Dat doet hij namelijk ook nooit anders.
Verder heeft hij niks veranderd. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 09:03 schreef nummer10 het volgende:zo slecht vond ik de gedachte niet.. je speelt minimaal met 2 man minder, lamprou en dolberg.. gewoon de rust in met 3-1 zonder dolberg gezien te hebben, daarna gewoon fouten door lamprou.. Dolberg is wel bijna door zijn krediet heen bij mij hoor. Een spits van Ajax, en dan al helemaal DIT Ajax, MOET scoren. Als je dat niet doet mis je gewoon de belangrijkste pion bij het maken van doelpunten. En als je niet scoort kun je ook niet winnen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ik post de laatste tijd niet zo veel meer. Ik wil jullie ook niet vermoeien met mijn onzinnige posts. Maar ik MOET nu wel even kwijt, dat ik het een schande vind, dat wij geen fatsoenlijke 2e keeper hebben. Lamprou en Van Leer zijn naar mijn mening totaal geen AJAX niveau. Ik weet dat een aantal van jullie het daar niet mee eens zijn zoals gebleken uit diverse posts van vorig jaar. Zijn de keepers Kotarski of Maachi niet beter dan deze twee clowns? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 09:17 schreef JOOD het volgende:[..] Niet helemaal mee eens hoor. Vond Sinkgraven redelijk spelen, op zijn verdedigende fout na dan. Die jongen moet terugkomen en dit was een uitgelezen wedstrijd met Nico geblesseerd. Jammer dat het hele team dan minder speelt en dat die Lammers geweldige goals maakt. Dat doet hij namelijk ook nooit anders. Verder heeft hij niks veranderd. Redelijk? Sinkgraven is defensief de gehele wedstrijd overlopen man, die heeft echt niets goed gedaan, en dat vind ik ten Hag zijn verantwoordelijkheid, ook dat hij hem niet wisselt nadat het heel duidelijk werd dat hij het niet aankon. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 09:53 schreef remco k het volgende:[..] Redelijk? Sinkgraven is defensief de gehele wedstrijd overlopen man, die heeft echt niets goed gedaan, en dat vind ik ten Hag zijn verantwoordelijkheid, ook dat hij hem niet wisselt nadat het heel duidelijk werd dat hij het niet aankon. had die dolberg dus ook nooit moeten opstellen, sinkgraven is opgesteld vanwege het aanvallende gedeelte en dat ging goed de eerste helft.. 2de helft gewoon te zwak, geen spits, en een kut keeper.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 12:33 schreef nummer10 het volgende:[..] had die dolberg dus ook nooit moeten opstellen, sinkgraven is opgesteld vanwege het aanvallende gedeelte en dat ging goed de eerste helft.. 2de helft gewoon te zwak, geen spits, en een kut keeper.. Ik vond gister heel Ajax matig, maar defensief was het uitermate zwak en daar had Dolberg niets mee van doen. We maken er 4, dat moet voldoende zijn.
Een linksback staat er met name om te verdedigen, dat hij daarbij aanvallend ingesteld is, was de reden van opstellen, maar nog steeds is het een linksback, en daar heeft hij keihard gefaald, en dat terwijl het zo simpel was.
Gewoon Magalan naast de Ligt en Blind op linksback. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 12:33 schreef nummer10 het volgende:[..] had die dolberg dus ook nooit moeten opstellen, sinkgraven is opgesteld vanwege het aanvallende gedeelte en dat ging goed de eerste helft.. 2de helft gewoon te zwak, geen spits, en een kut keeper.. Eens, 100% |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 12:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond gister heel Ajax matig, maar defensief was het uitermate zwak en daar had Dolberg niets mee van doen. We maken er 4, dat moet voldoende zijn. Een linksback staat er met name om te verdedigen, dat hij daarbij aanvallend ingesteld is, was de reden van opstellen, maar nog steeds is het een linksback, en daar heeft hij keihard gefaald, en dat terwijl het zo simpel was. Gewoon Magalan naast de Ligt en Blind op linksback. Misschien was het wel de taak van Blind om Sinkgraven extra te dekken.. weet jij veel? Aanvallend was hij idd prima |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 12:56 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond gister heel Ajax matig, maar defensief was het uitermate zwak en daar had Dolberg niets mee van doen. We maken er 4, dat moet voldoende zijn. Een linksback staat er met name om te verdedigen, dat hij daarbij aanvallend ingesteld is, was de reden van opstellen, maar nog steeds is het een linksback, en daar heeft hij keihard gefaald, en dat terwijl het zo simpel was. Gewoon Magalan naast de Ligt en Blind op linksback. En daarbij zou Blind veel te traag zijn op linksback. Dat weet je zelf ook. Had hij dat gedaan was je waarschijnlijk gevallen over dat probleem. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 09:03 schreef nummer10 het volgende:zo slecht vond ik de gedachte niet.. je speelt minimaal met 2 man minder, lamprou en dolberg.. gewoon de rust in met 3-1 zonder dolberg gezien te hebben, daarna gewoon fouten door lamprou.. Welke gedachte? Een coach die al maanden lang goochelt met zijn selectie. Spelers op plekken plaatst waar deze normaal niet staan (neem bijvoorbeeld psv uit). Spelers in wedstrijden ineens alle verantwoordelijkheid geeft terwijl ze weken en maanden ervoor geen speeltijd kregen (neem Wöber, maar ook Sinkgraven bijvoorbeeld).
Waarom kiezen voor Sinkgraven terwijl je gewoon met Mallagan in het centrum had kunnen beginnen? En als je dan vervolgens in de gaten hebt dat het niet loopt, ga je vervolgens Mazraoui naar links plaatsen en Kristensen op rechts zetten. Dit in plaats van het echte blok erin te zetten, terwijl de doelpunten allemaal gemakkelijk vielen!!
Je hebt al bijna een uur in de gaten dat het niet loopt met Dolberg in de spits, maar je onderneemt niets. Je zet Neres op de bank en zorgt niet voor de diepgang die je nodig hebt! Je laat Tadic aan de linkerkant maar een beetje aankloten.
Ja, deze trainer is een goochelaar en zolang niemand hem daarop wijst gaat dit alleen maar vaker gebeuren!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 09:17 schreef JOOD het volgende:[..] Niet helemaal mee eens hoor. Vond Sinkgraven redelijk spelen, op zijn verdedigende fout na dan. Die jongen moet terugkomen en dit was een uitgelezen wedstrijd met Nico geblesseerd. Jammer dat het hele team dan minder speelt en dat die Lammers geweldige goals maakt. Dat doet hij namelijk ook nooit anders. Verder heeft hij niks veranderd. Redelijk spelen??? Lammers geweldige goals??? Sorry hoor, maar Sinkgraven speelde gewoon KUT!!! En de doelpunten van Lammers waren niet geweldig maar gewoon allemaal houdbaar met een normale keeper! 1 voordeel, het is nu duidelijk dat deze keeper vandaag nog moet vertrekken!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2019 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 14:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Welke gedachte? Een coach die al maanden lang goochelt met zijn selectie. Spelers op plekken plaatst waar deze normaal niet staan (neem bijvoorbeeld psv uit). Spelers in wedstrijden ineens alle verantwoordelijkheid geeft terwijl ze weken en maanden ervoor geen speeltijd kregen (neem Wöber, maar ook Sinkgraven bijvoorbeeld). Waarom kiezen voor Sinkgraven terwijl je gewoon met Mallagan in het centrum had kunnen beginnen? En als je dan vervolgens in de gaten hebt dat het niet loopt, ga je vervolgens Mazraoui naar links plaatsen en Kristensen op rechts zetten. Dit in plaats van het echte blok erin te zetten, terwijl de doelpunten allemaal gemakkelijk vielen!! Je hebt al bijna een uur in de gaten dat het niet loopt met Dolberg in de spits, maar je onderneemt niets. Je zet Neres op de bank en zorgt niet voor de diepgang die je nodig hebt! Je laat Tadic aan de linkerkant maar een beetje aankloten. Ja, deze trainer is een goochelaar en zolang niemand hem daarop wijst gaat dit alleen maar vaker gebeuren!! dat ontken ik allemaal ook niet.. snapte de keus ook niet volledig.. ja hoe je begint behalve dolberg dan want die heeft dit seizoen echt nog amper wat laten zien op een enkel leuk doelpuntje na dan, maar ik snap de manier van ingrijpen niet.. kristensen, ? mazz linksback ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 13:18 schreef JOOD het volgende:[..] Misschien was het wel de taak van Blind om Sinkgraven extra te dekken.. weet jij veel? Aanvallend was hij idd prima Aanvallend vond ik hem ook niet prima. Hij speelde gewoon heel slecht net als de rest van het elftal. Voetballen is veel meer zonder bal dan met hè. En zonder was het drama. Met bal overigens ook niet heel best. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 13:39 schreef JOOD het volgende:[..] En daarbij zou Blind veel te traag zijn op linksback. Dat weet je zelf ook. Had hij dat gedaan was je waarschijnlijk gevallen over dat probleem. Nee hoor totaal niet. Als back kan je dat prima anders oplossen. Defensief komt blind als back amper in de problemen. Eigenlijk alleen tegen jongens als mbappe was hij nergens. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 18:46 schreef remco k het volgende:[..] Aanvallend vond ik hem ook niet prima. Hij speelde gewoon heel slecht net als de rest van het elftal. Voetballen is veel meer zonder bal dan met hè. En zonder was het drama. Met bal overigens ook niet heel best. Ok, lets agree to disagree. Ik vond hem prima aanvallend. Vooral na een gruwelijke kutperiode en invallend voor een van de revelaties van Europa (Tagliafico) in een mega goed draaiend team. Kortom, ik was blij dat hij weer in het veld stond en vond het niet onverdienstelijk als ik voorgaande punten meeneem.
Zonder bal, prima, kunnen wij toch niet zien. Of zat jij in het stadion? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 18:47 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor totaal niet. Als back kan je dat prima anders oplossen. Defensief komt blind als back amper in de problemen. Eigenlijk alleen tegen jongens als mbappe was hij nergens. Als back ja.
Maar Blind is te traag als back. Dat is niet eens een discussie. Dat hij beter fungeert op 6 t.o.v. centrale verdediger daarentegen is een mooie discussie waard. Maar back? Nee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 18:55 schreef JOOD het volgende:[..] Ok, lets agree to disagree. Ik vond hem prima aanvallend. Vooral na een gruwelijke kutperiode en invallend voor een van de revelaties van Europa (Tagliafico) in een mega goed draaiend team. Kortom, ik was blij dat hij weer in het veld stond en vond het niet onverdienstelijk als ik voorgaande punten meeneem. Zonder bal, prima, kunnen wij toch niet zien. Of zat jij in het stadion? Ik zat toevallig gister in het stadion. En ook op tv kun je dat vaak prima zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 19:00 schreef JOOD het volgende:[..] Als back ja. Maar Blind is te traag als back. Dat is niet eens een discussie. Dat hij beter fungeert op 6 t.o.v. centrale verdediger daarentegen is een mooie discussie waard. Maar back? Nee. Toch speelt hij daar vaak zijn betere wedstrijden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Barca schijnt 90 miljoen neer te willen tellen voor Frenkie de Jong aldus de Telegraaf. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Driessen lichte vorig jaar uitgebreid toe dat PSG de eindbestemming was... Ik geloof er allemaal geen zak meer van tot Ajax of de club die hem koopt het officieel melden. Telegraaf zorgt al het het hele seizoen voor bizarre onrust omtrent Ajax en amper iets wat klopt in tegenstelling tot voorheen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 14:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Welke gedachte? Een coach die al maanden lang goochelt met zijn selectie. Spelers op plekken plaatst waar deze normaal niet staan (neem bijvoorbeeld psv uit). Spelers in wedstrijden ineens alle verantwoordelijkheid geeft terwijl ze weken en maanden ervoor geen speeltijd kregen (neem Wöber, maar ook Sinkgraven bijvoorbeeld). Waarom kiezen voor Sinkgraven terwijl je gewoon met Mallagan in het centrum had kunnen beginnen? En als je dan vervolgens in de gaten hebt dat het niet loopt, ga je vervolgens Mazraoui naar links plaatsen en Kristensen op rechts zetten. Dit in plaats van het echte blok erin te zetten, terwijl de doelpunten allemaal gemakkelijk vielen!! Je hebt al bijna een uur in de gaten dat het niet loopt met Dolberg in de spits, maar je onderneemt niets. Je zet Neres op de bank en zorgt niet voor de diepgang die je nodig hebt! Je laat Tadic aan de linkerkant maar een beetje aankloten. Ja, deze trainer is een goochelaar en zolang niemand hem daarop wijst gaat dit alleen maar vaker gebeuren!! Gewoon een kut trainer !!!Hij heeft al een aantal fouten gemaakt |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 21 januari 2019 - 18:55 schreef JOOD het volgende:[..] Ok, lets agree to disagree. Ik vond hem prima aanvallend. Vooral na een gruwelijke kutperiode en invallend voor een van de revelaties van Europa (Tagliafico) in een mega goed draaiend team. Kortom, ik was blij dat hij weer in het veld stond en vond het niet onverdienstelijk als ik voorgaande punten meeneem. Zonder bal, prima, kunnen wij toch niet zien. Of zat jij in het stadion? Kik wij weten dat Sinkgraven veel beter kan,maar die gozer is er een jaar uit geweest die heeft zijn tijd nodig.Die kuttrainer had onze Argentijn er in moeten zetten,en Sinkgraven had hij morgen in die kut beker moeten opstellen,en die Griekse god in het doel nu met een enkele reis naar China sturen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep, maar dat zei ik al na de allereerste wedstrijd die er onder hem gespeeld werd! Maar vriendje van Overmars, dus die zal er nog wel langer zitten! Alles wordt gedaan om hem aan de titel te hebben. Zelfs de portemonnee werd ruimschoots getrokken. Alleen kan Overmars jammer genoeg niets doen aan de onbegrijpelijke beslissingen die Ten Hag neemt tijdens een wedstrijd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klopt. TH maakt zeker fouten maar hij kan er ook niks aan doen dat hij het met lamprou moet doen Wober is verkocht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 14:01 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt. TH maakt zeker fouten maar hij kan er ook niks aan doen dat hij het met lamprou moet doen Wober is verkocht. Eens, al vind ik het raar dat als je 2 weken roept hoe goed de indruk van Magallan wel niet is en je Blind voor de linksback hebt, je dat niet gewoon doet. Maar goed, uiteindelijk zakte iedereen van arrogantie enorm door het ijs. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Inmiddels meld De Telegraaf wat ik eerder gemeld had, dat de transfer later vandaag bekend zal worden gemaakt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 15:56 schreef Loetje het volgende:Inmiddels meld De Telegraaf wat ik eerder gemeld had, dat de transfer later vandaag bekend zal worden gemaakt. wat een bedrag voor een speler die net halfjaar basis is en niet eens met kop en schouders er bovenuit steekt... ajax zou gek zijn hem uberhaubt te behouden voor zulke bedragen.. vrees alleen dat het gevalletje affelay gaat worden, en die stak er zelfs bovenuit bij psv.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 17:10 schreef nummer10 het volgende:[..] wat een bedrag voor een speler die net halfjaar basis is en niet eens met kop en schouders er bovenuit steekt... ajax zou gek zijn hem uberhaubt te behouden voor zulke bedragen.. vrees alleen dat het gevalletje affelay gaat worden, en die stak er zelfs bovenuit bij psv.. dat is toch mooi, dan kunnen we hem weer goedkoper terug halen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Barca meld het, Ajax post een tweet waar Frenkie staat te lachen. Frenkie zegt ja op de vraag of die gefeliciteerd mag worden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2019 - 17:10 schreef nummer10 het volgende:[..] wat een bedrag voor een speler die net halfjaar basis is en niet eens met kop en schouders er bovenuit steekt... ajax zou gek zijn hem uberhaubt te behouden voor zulke bedragen.. vrees alleen dat het gevalletje affelay gaat worden, en die stak er zelfs bovenuit bij psv.. Als 90 miljoen klopt, een standbeeld voor Overmars in deze. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En bij 75 miljoen vast en 11 miljoen variabel niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahahah. Gewoon de gekte van de dag in mijn optiek. Bizar knap van Ajax.
Overigens gaf overmars in een interview met ajaxtv net aan dat die variabel zo goed als vast is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk, Sergio Busquets staat daar op de nummer-6 positie. Het zou nogal raar zijn als ik nu gaan zeggen: ik ga de beste verdedigende middenvelder even uit de basis spelen. Ik maak me geen illusies. Bij FC Barcelona zien ze mij dan ook meer voor de twee andere posities op het middenveld."
Dit had ik dus ook graag gezien bij Ajax. Hem in de Xavi rol. |
|
|
|