BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - dinsdag 28 april 2015 - 15:24   quote  deeplink  
Ja klopt in Nederland zie je niet veel spelers waar ik heel vrolijk van wordt buiten Propper - Gudelj - Gorona- Tapia zie ik geen toppers die in mijn ogen zouden kunnen slagen bij Ajax, uiteraard laat ik even de boys van PSV buiten de kandidaten ook Clasie van Feyenoord omdat die geen optie zijn voor Ajax. Ga je naar het buitenland dan wordt het moeilijk ivm salaris en of je ze genoeg hebt zien voetballen zodat je een goed beeld heeft van deze gasten.Jongens als v/d Vaart en Maxwel ja die zou ik wel graag terug zien maar die gasten komen niet dus moet je naar de B cat.in bv Spanje of Duitsland en die kan ik helaas niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 april 2015 door nora --
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 april 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 11:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vraag me hetzelfde over jullie af.
Doe je altijd bij iedereen. Maar bij Trabzon is hij wel degelijk een aanspeelpunt. Ik volg Turkije echt op de voet en oordeel dit gewoon op 15 wedstrijden van Trabzon dit seizoen. Dus als jij oordeelt over dit jaar zit je er godsgruwelijk ver naast. Heb je het over de Benfica tijd kan ik je volgen. Zijn wel meer spelers die eerst minder waren dan het uiteindelijk werd. Pelle als beste voorbeeld recent
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 april 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 11:16 schreef remco k het volgende:

[..]

En daar ben ik het niet mee eens. Ik vond namelijk van niet. En dat zullen we ook gaan zien als die komt. En de k je dat je de enige bent die veel kijkt?
In ieder geval oordeel je op dit seizoen volledig fout
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 28 april 2015 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 15:07 schreef Eide het volgende:
Ik ben persoonlijk wel een beetje klaar met shoppen in Nederland door Ajax. Te vaak blijken dat soort spelers niet beter te zijn dan wat Ajax zelf in huis heeft.
100 % eens!

Sterke, giftige spelers moeten we kopen!
remco k
 remco k - dinsdag 28 april 2015 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 15:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doe je altijd bij iedereen. Maar bij Trabzon is hij wel degelijk een aanspeelpunt. Ik volg Turkije echt op de voet en oordeel dit gewoon op 15 wedstrijden van Trabzon dit seizoen. Dus als jij oordeelt over dit jaar zit je er godsgruwelijk ver naast. Heb je het over de Benfica tijd kan ik je volgen. Zijn wel meer spelers die eerst minder waren dan het uiteindelijk werd. Pelle als beste voorbeeld recent
Ik oordeel helemaal niet verkeerd, ik vind hem gewoon geen aanspeelpunt, ik kan je niet zeggen hoeveel wedstrijden ik exact in Turkije gezien heb, maar het zijn er zeker een hoop, overigens raar dat je het exacte aantal weet wat je gezien hebt..

Maar goed, ik vind hem geen aanspeelpunt, dat was ie in Portugal niet en dat vind ik hem nu nog steeds niet.. Dat neemt niet weg dat het wel een goede voetballer trouwens.

En volgens mij zijn er niet zo heel veel voorbeelden te noemen van spelers die gewoon andere types worden in het veld.. Pelle is altijd al een aanspeelpunt geweest, hij was er alleen voorheen minder goed en opvallend in..
remco k
 remco k - dinsdag 28 april 2015 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 15:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

In ieder geval oordeel je op dit seizoen volledig fout
En ik denk dat jij volledig verkeerd oordeelt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 april 2015 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 13:14 schreef remco k het volgende:
Overigens haalt het eigen bureau waar Zivkovic onder valt nu zelfs uit naar de jongen..

Heb meer en meer het vermoeden dat het echt aan hemzelf ligt..
Inderdaad Remco, maar nee man alles is de schuld van Frank en Marc!
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 april 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik oordeel helemaal niet verkeerd, ik vind hem gewoon geen aanspeelpunt, ik kan je niet zeggen hoeveel wedstrijden ik exact in Turkije gezien heb, maar het zijn er zeker een hoop, overigens raar dat je het exacte aantal weet wat je gezien hebt..

Maar goed, ik vind hem geen aanspeelpunt, dat was ie in Portugal niet en dat vind ik hem nu nog steeds niet.. Dat neemt niet weg dat het wel een goede voetballer trouwens.

En volgens mij zijn er niet zo heel veel voorbeelden te noemen van spelers die gewoon andere types worden in het veld.. Pelle is altijd al een aanspeelpunt geweest, hij was er alleen voorheen minder goed en opvallend in..
Schatting van 15 wedstrijden. Neem aan dat je dat wel in kan vullen toch?
Hij is dit seizoen gewoon een aanspeelpunt.
.

Verder kan een speler zich wel degelijk ontwikkelen tot aanspeelpunt. Zelfs als je een pure 9 bent. En kan je best een aantal voorbeelden geven als je dat wil
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 april 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

En ik denk dat jij volledig verkeerd oordeelt..
Weet ik in dit geval wel zeker van niet. Je roept iets wat gewoon niet zo is. Heb ik meer dan vaak genoeg gezien dit seizoen!
remco k
 remco k - dinsdag 28 april 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 23:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schatting van 15 wedstrijden. Neem aan dat je dat wel in kan vullen toch?
Hij is dit seizoen gewoon een aanspeelpunt.
.

Verder kan een speler zich wel degelijk ontwikkelen tot aanspeelpunt. Zelfs als je een pure 9 bent. En kan je best een aantal voorbeelden geven als je dat wil
Nou ik ben dan wel heel benieuwd naar vergelijkbare spelers die dat geworden zijn. En ik neem dan toch aan dat je snapt dat dit bij oudere spelers bedoelt wordt.
remco k
 remco k - dinsdag 28 april 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 23:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet ik in dit geval wel zeker van niet. Je roept iets wat gewoon niet zo is. Heb ik meer dan vaak genoeg gezien dit seizoen!
En ik vaak zat dat het niet zo is.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 april 2015 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 19:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

100 % eens!

Sterke, giftige spelers moeten we kopen!
Giftige? Straks de hele selectie ziek!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 29 april 2015 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 08:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Giftige? Straks de hele selectie ziek!
Ssssslecht!!!!

Goeie glap!! Echt glappig 😃
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 april 2015 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 08:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ssssslecht!!!!

Goeie glap!! Echt glappig 😃
Humor van de bovenste plank! :)
Loetje
 Loetje - woensdag 29 april 2015 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 23:56 schreef remco k het volgende:

[..]

En ik vaak zat dat het niet zo is.
Blijf er lekker bij jongen! Lig er niet wakker van. Weet dat hij het dit seizoen heeft laten zien
Loetje
 Loetje - woensdag 29 april 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 23:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou ik ben dan wel heel benieuwd naar vergelijkbare spelers die dat geworden zijn. En ik neem dan toch aan dat je snapt dat dit bij oudere spelers bedoelt wordt.
Barrios! Was het in het begin niet, erna wel bij Dortmund. Kerzhakov, was een pure 9, nu wel een aanspeelpunt. Bacca wordt het steeds meer en meer. Kevin Gameiro idemdito. Pablo Piatti. Lima. Freddy Monteiro. Kan nog wel even doorgaan. Spelers die eerst een stijve 9 waren en langzaam zich ontwikkeld hebben of bezig zijn om en tot aanspeelpunt te worden
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 april 2015 - 18:03   quote  deeplink  
http://www.ajaxfanatics.nl/m/1533/
remco k
 remco k - woensdag 29 april 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 14:21 schreef Loetje het volgende:

[..]

Barrios! Was het in het begin niet, erna wel bij Dortmund. Kerzhakov, was een pure 9, nu wel een aanspeelpunt. Bacca wordt het steeds meer en meer. Kevin Gameiro idemdito. Pablo Piatti. Lima. Freddy Monteiro. Kan nog wel even doorgaan. Spelers die eerst een stijve 9 waren en langzaam zich ontwikkeld hebben of bezig zijn om en tot aanspeelpunt te worden
Een aanspeelpunt is over het algemeen juist een stijve 9 naar mijn idee. Bal aannemen en doorspelen of even bij je houden..

Dit Ajax heeft een spits nodig die zelf een actie kan maken. Ik vind eigenlijk dat iedere aanvaller van Ajax in staat moet zijn om meerdere malen per wedstrijd een man te passeren..

Ik ben het ook hier met de helft van de spelers niet met je eens, maar goed..

Ik denk dat Cardozo en onhaalbaar is voor Ajax en dat hij niet het type is dat we zoeken.. Jij denkt daar anders over, prima toch..
remco k
 remco k - woensdag 29 april 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Hij heeft helemaal gelijk..
Loetje
 Loetje - woensdag 29 april 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Een aanspeelpunt is over het algemeen juist een stijve 9 naar mijn idee. Bal aannemen en doorspelen of even bij je houden..

Dit Ajax heeft een spits nodig die zelf een actie kan maken. Ik vind eigenlijk dat iedere aanvaller van Ajax in staat moet zijn om meerdere malen per wedstrijd een man te passeren..

Ik ben het ook hier met de helft van de spelers niet met je eens, maar goed..

Ik denk dat Cardozo en onhaalbaar is voor Ajax en dat hij niet het type is dat we zoeken.. Jij denkt daar anders over, prima toch..
Een pure 9 is zoals Milik, zoals een Costa, een Lewandowski. Aangespeeld worden door steekpasses en voorzetten. Dat zijn types als een Villa was, een Suarez nu is bijvoorbeeld niet.

Je mag het er niet mee eens zijn, toch waren dit voorheen meer pure 9s en nu gewoon aanspeelpunten
Loetje
 Loetje - woensdag 29 april 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Een aanspeelpunt is over het algemeen juist een stijve 9 naar mijn idee. Bal aannemen en doorspelen of even bij je houden..

Dit Ajax heeft een spits nodig die zelf een actie kan maken. Ik vind eigenlijk dat iedere aanvaller van Ajax in staat moet zijn om meerdere malen per wedstrijd een man te passeren..

Ik ben het ook hier met de helft van de spelers niet met je eens, maar goed..

Ik denk dat Cardozo en onhaalbaar is voor Ajax en dat hij niet het type is dat we zoeken.. Jij denkt daar anders over, prima toch..
Ik denk inderdaad dat we deze jongen wel kunnen gebruiken ja. Maar naar mijn mening wel meer dan dat. Riep eerder al eens over Cardozo iets toen ie weg mocht bij Benfica. Vind hem wel een mooie spits. Alleen is het een kwal die niet altijd goed in de groep ligt. En dat is het enige waar ik me zorgen om zou maken
Ztjes
 Ztjes - woensdag 29 april 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Misschien zijn er toch nog wel mogelijkheden in bijv. Zuid-Amerika.
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/433827/onbegrip-over-handelswijze-top-drie-ajax-psv-en-feyenoord-kunnen-dit-ook-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 29 april 2015 - 20:06   quote  deeplink  
Mogelijkheden te over zo te lezen...maar er moet wel iets gebeuren....Ajax blijft met aankopen achter op PSV dat is al jaren zo...de spelers die ze in het verleden gekocht hebben waren meestal geslaagde aankopen...zijn ook weer met veel winst verkocht..voorbeeldje Mertens, Strootman en Lens.....nu zijn ze al weer in gesprek met Affelay...krijg steeds meer het idee dat sommige mensen bij Ajax niet capabel zijn voor hun functie...Overmars bijv....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2015 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 29 april 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 20:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mogelijkheden te over zo te lezen...maar er moet wel iets gebeuren....Ajax blijft met aankopen achter op PSV dat is al jaren zo...de spelers die ze in het verleden gekocht hebben waren meestal geslaagde aankopen...zijn ook weer met veel winst verkocht..voorbeeldje Mertens, Strootman en Lens.....nu zijn ze al weer in gesprek met Affelay...krijg steeds meer het idee dat sommige mensen bij Ajax niet capabel zijn voor hun functie...Overmars bijv....
Aankopen doet Psv inderdaad beter maar ondanks dat hebben ze ook magere jaren gehad.
Ajax vind ik onbegrijpelijk hoe ze inkopen gezien de middelen die er zijn.
Kijk je kan niet ieder jaar een Suarez kopen maar beter dan Duarte, Zimling moet niet al te moeilijk zijn..
remco k
 remco k - woensdag 29 april 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 19:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een pure 9 is zoals Milik, zoals een Costa, een Lewandowski. Aangespeeld worden door steekpasses en voorzetten. Dat zijn types als een Villa was, een Suarez nu is bijvoorbeeld niet.

Je mag het er niet mee eens zijn, toch waren dit voorheen meer pure 9s en nu gewoon aanspeelpunten
Sorry hoor. Maar juist een lewandowski is een geweldig aanspeelpunt. Net als een Costa. Een villa is juist geen aanspeelpunt.
Loetje
 Loetje - donderdag 30 april 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor. Maar juist een lewandowski is een geweldig aanspeelpunt. Net als een Costa. Een villa is juist geen aanspeelpunt.
Villa was bij Barca wel degelijk aanspeelbaar. Lewandowski is het nooit geweest en vind hem nog steeds niet geweldig daar
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 april 2015 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 00:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Villa was bij Barca wel degelijk aanspeelbaar. Lewandowski is het nooit geweest en vind hem nog steeds niet geweldig daar
Cillissen is ook vrijwel altijd aanspeelbaar. Dat maakt hem niet een aanspeelpunt wat hij bedoelt.

Een aanspeelpunt is dat iemand hem door de lucht of over de grond kan aanspelen en dat hij de bal bij zich kan houden tot dat iemand bij hem is zodat hij niet moeilijk hoeft te doen om de bal kwijt te kunnen.
Een aanspeelpunt zal ook nooit zelf een actie maken omdat dat soort spelers dat niet kunnen.
Wat er dan ontbreekt kan verschillend zijn, snelheid, techniek of andere dingen.

Lewandowski is kan een aanspeelpunt zijn, alleen bayern hanteert een manier van voetbal waarin dat soort spelers niet passen. Waardoor ze juist moeilijk aanspeelbaar worden.
Dat komt eerder door het team tactiek dat het niet werkt dan aan de speler zelf..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 april 2015 - 06:56   quote  deeplink  
Pantelic vind ik een goed voorbeeld van een aanspeelpunt. Ondanks dat ik
er weinig aan vond was hij toch nog best belangrijk.
Pure 9 is Huntelaar een goed voorbeeld van ook erg belangrijk.
Wat wij nodig hebben is Bony die kan namelijk alles! ;)
Eide
 Eide - donderdag 30 april 2015 - 07:18   quote  deeplink  
Ik vind Pantelic de laatste goede spits die Ajax heeft gehad. Werkte hard, vond Suarez makkelijk en pikte zelf ook goals mee. Een lastige handenbinder die in dienst speelde van het elftal en dat elftal beter maakte. Een veel betere spits dan velen denken.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 april 2015 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 07:18 schreef Eide het volgende:
Ik vind Pantelic de laatste goede spits die Ajax heeft gehad. Werkte hard, vond Suarez makkelijk en pikte zelf ook goals mee. Een lastige handenbinder die in dienst speelde van het elftal en dat elftal beter maakte. Een veel betere spits dan velen denken.
En toch zag het er niet uit haha. Vooral als hij ging sprinten.
Wel een echte Ajax spits goed in combinatie en scorend.
Scoorde toch 16 keer in 25 wedstrijden voor Ajax.
Zulke ervaren slimme jongens zijn precies wat er ontbreekt in de huidige selectie..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 april 2015 door Hummel10 --
nora
 nora - donderdag 30 april 2015 - 08:36   quote  deeplink  
ja en volgens mij moet er wel weer zo,n spits te vinden zijn
remco k
 remco k - donderdag 30 april 2015 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 00:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Villa was bij Barca wel degelijk aanspeelbaar. Lewandowski is het nooit geweest en vind hem nog steeds niet geweldig daar
Aanspeelbaar zijn is iets compleet anders dan een aanspeelpunt zijn..
Eide
 Eide - donderdag 30 april 2015 - 10:13   quote  deeplink  
Dat is het precies Hummel. Niet een hele exceptionele spits, maar wel eentje die slim en ervaren was en precies wist wat er gevraagd werd. Een spits die in elke situatie nuttig is, ook in Europees verband. En als je een keer zonder zo iemand toe kan is een dergelijke speler ook niet te min eens op te bank te zitten om talent te laten spelen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 april 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 10:13 schreef Eide het volgende:
Dat is het precies Hummel. Niet een hele exceptionele spits, maar wel eentje die slim en ervaren was en precies wist wat er gevraagd werd. Een spits die in elke situatie nuttig is, ook in Europees verband. En als je een keer zonder zo iemand toe kan is een dergelijke speler ook niet te min eens op te bank te zitten om talent te laten spelen.
Ja klopt zulke jongens heb je gewoon nodig. Daarom Heitinga in Ooijer rol en vd Vaart mogen van mij echt nu wel terugkomen. Schat aan ervaring wat ze over kunnen brengen op onze jonge jongens. Ow iets heel anders dat Boilesen maar snel mag oprotten.

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/433963/ajacied-hint-naar-vertrek-het-zou-gezond-zijn-om-iets-nieuws-te-proberen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Deze jongen snapt het echt niet!
Eide
 Eide - donderdag 30 april 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Of misschien ook wel. Er zit niet veel groei in, mede door de blessures. Misschien voor hem en voor Ajax beter iets anders te proberen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 april 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 15:03 schreef Eide het volgende:
Of misschien ook wel. Er zit niet veel groei in, mede door de blessures. Misschien voor hem en voor Ajax beter iets anders te proberen.
Veel slechter kan het eigenlijk ook niet worden.
Maar dat hij zegt dat hij hier in zijn comfort zone zit terwijl
hij laatst nog uitgefloten werd zegt mij eigenlijk wel dat hij zichzelf wel prima vind spelen. Valt me vaker op dat deze jongen weinig zelfreflectie heeft en wij hem eigenlijk ook wel kunnen missen..
Brandje
 Brandje - donderdag 30 april 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 14:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja klopt zulke jongens heb je gewoon nodig. Daarom Heitinga in Ooijer rol en vd Vaart mogen van mij echt nu wel terugkomen. Schat aan ervaring wat ze over kunnen brengen op onze jonge jongens. Ow iets heel anders dat Boilesen maar snel mag oprotten.

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/433963/ajacied-hint-naar-vertrek-het-zou-gezond-zijn-om-iets-nieuws-te-proberen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Deze jongen snapt het echt niet!
Vd vaart is vergane glorie. Die denkt aan zijn bankrekening. Terecht want ik zou het ook doen. Echter moet al die spelers een kappen dat hun oude club in hun hart want ze kiezen allemaal voor de poen.
Brandje
 Brandje - donderdag 30 april 2015 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 15:03 schreef Eide het volgende:
Of misschien ook wel. Er zit niet veel groei in, mede door de blessures. Misschien voor hem en voor Ajax beter iets anders te proberen.
Hij Wil Het liefst naar Spanje maar de enige club die hem zou willen is misschien Eibar. Nee deze jongen snapt het niet. Zijn uitspraken stroken totaal niet met de werkelijkheid.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 april 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 20:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vd vaart is vergane glorie. Die denkt aan zijn bankrekening. Terecht want ik zou het ook doen. Echter moet al die spelers een kappen dat hun oude club in hun hart want ze kiezen allemaal voor de poen.
Die staat meer in Bild en prive dan op het veld....opbokken met die gozer
Eide
 Eide - donderdag 30 april 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Nou ja, ik heb de "oude" Boilesen ook nog wel op m'n netvlies. En de Boilesen die tegen Barca Dani Alves tot wanhoop dreef gedurende de eerste helft. Die Boilesen is de beste back van Nederland en heeft de potentie een goede in Europa te worden.

Het probleem is dat we die Boilesen dit seizoen nog geen moment hebben gezien. We hebben alleen het jochie gezien die niet onder ogen wil zien dat hij geen schim is van de speler die hij zou kunnen zijn. En zolang die waas bij hem voor de ogen hangt is een vetrek misschien beter. Maar als Boilesen eindelijk weer gaat doen wat hij kan...
Eide
 Eide - donderdag 30 april 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Carel Eiting heeft vandaag trouwens z'n eerste contract getekent. 16 jaar, een tweede jaars B junior die eigenlijk gewoon basisspeler is in de A1. En dat terwijl de A1 niet bepaald uit slechte voetballers bestaat. Knap hoor.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 01 mei 2015 - 06:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 20:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die staat meer in Bild en prive dan op het veld....opbokken met die gozer
Hahahaha + 100 gap!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 01 mei 2015 - 06:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 21:21 schreef Eide het volgende:
Carel Eiting heeft vandaag trouwens z'n eerste contract getekent. 16 jaar, een tweede jaars B junior die eigenlijk gewoon basisspeler is in de A1. En dat terwijl de A1 niet bepaald uit slechte voetballers bestaat. Knap hoor.
Heel mooi nieuws idd!
Jonk is lyrisch over hem he!? Hij kost maar een kwartje 😉
Eide
 Eide - maandag 04 mei 2015 - 11:17   quote  deeplink  
Management Van der Vaart gepolst door Ajax

Het management van Rafael van der Vaart (advocaat Robert Geerlings) is opnieuw benaderd door Ajax. Zodoende willen de hoofdstedelingen de HSV-speler bewegen tot een terugkeer naar de club, waarvoor hij 19 april 2000 debuteerde.

Van der Vaart heeft - volgens bronnen rondom de speler - niet direct afwijzend op de nieuwe interesse gereageerd. Hij heeft echter ook aangegeven dat de keuze voor Ajax wordt bemoeilijkt als er door een andere club een bedrag wordt geboden, dat het veelvoud is van het salarisplafond in Amsterdam. Daarnaast kan de contractduur een obstakel vormen, omdat Van der Vaart zekerheid voor de komende jaren wil en Ajax niet zo ver kan en wil gaan.
EK 2016

De kern van de boodschap van Ajax was dat de 109-voudig international in de ArenA na het slechte seizoen bij HSV (door blessures en de slechte resultaten) de kans krijgt om zijn blazoen op te poetsen. In (de voorronde van) de Champions League en eredivisie is het zelfs mogelijk zich weer in de kijker te spelen bij bondscoach Guus Hiddink, waardoor EURO 2016 opeens weer tot de mogelijkheden behoort. Daarna kan hij alsnog voor een lucratief avontuur kiezen.

Welke rol De Boer eventueel voor de oud-speler van Ajax (156 duels), HSV (187), Real Madrid (73) en Tottenham Hotspur (77) voor ogen heeft, is nog niet bekend. Voor dit seizoen voorzag hij voor hem een plek in de spits, waar hij als kapstok van het hele elftal zou moeten fungeren. Daarnaast kan hij met zijn ervaring jonge en talentvolle spelers als Joël Veltman en Davy Klaassen uit de wind houden.

Bron
nora
 nora - maandag 04 mei 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 april 2015 - 20:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vd vaart is vergane glorie. Die denkt aan zijn bankrekening. Terecht want ik zou het ook doen. Echter moet al die spelers een kappen dat hun oude club in hun hart want ze kiezen allemaal voor de poen.
hij is 32 man hij heeft meer gogme in zijn kleine teen als de helft van de Ajax selectie bij elkaar, maar als jij zo,n voetballer bij HSV van box to box laat sjouwen en meer slijdingen moet maken als de afgelopen 10 jaar ja dan heb je niks aan v/d Vaart maar laat hem bij Ajax lekker in de kleine ruimte pielen techn/slim en een geweldige vrije trap en kan die jochies nog heel wat leren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 mei 2015 door nora --
Eide
 Eide - maandag 04 mei 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Traptechniek, technisch vaardig, veelzijdig, gogme, internationaal ervaren. Weet wat het is om op resultaat te voetballen. En nee, hij loopt waarschijnlijk geen 13km per wedstrijd maar dat heeft iemand als VDV normaliter ook niet nodig bij Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 04 mei 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

En ik denk dat jij volledig verkeerd oordeelt..
Als er 1 dit jaar er volledig naast zat dan was het Remco. Remco heeft steeds geroepen dat de selectie prima was en ook in de breedte. Hierin was Remco ronduit naïef en blind. Ik heb dat vaak aangegeven. Omdat ik in het begin al aangaf dat de selectie kwaliteit mist.

Het is de vraag welke spelers er in het nieuwe seizoen gaan verdwijnen en blijven. Wanneer Ajax diverse spelers behoudt die reeds geruime tijd niet renderen dan gaat Ajax het ook komende jaar moeilijk krijgen. En dat zie ik als een tekortkoming van de huidige leiding en staf. En ik hoop van ganse harte dat ik hier ernaast zit. Omdat het huidige Ajax duidelijk andere en betere spelers nodig heeft wil het weer op een Ajax waardig niveau kunnen komen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 04 mei 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2015 - 18:36 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Als er 1 dit jaar er volledig naast zat dan was het Remco. Remco heeft steeds geroepen dat de selectie prima was en ook in de breedte. Hierin was Remco ronduit naïef en blind. Ik heb dat vaak aangegeven. Omdat ik in het begin al aangaf dat de selectie kwaliteit mist.

Het is de vraag welke spelers er in het nieuwe seizoen gaan verdwijnen en blijven. Wanneer Ajax diverse spelers behoudt die reeds geruime tijd niet renderen dan gaat Ajax het ook komende jaar moeilijk krijgen. En dat zie ik als een tekortkoming van de huidige leiding en staf. En ik hoop van ganse harte dat ik hier ernaast zit. Omdat het huidige Ajax duidelijk andere en betere spelers nodig heeft wil het weer op een Ajax waardig niveau kunnen komen.
Waarvoor miste ajax volgens jou kwaliteit?
Eide
 Eide - maandag 04 mei 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer: Ajax is serieuze optie voor Van der Vaart

Rafael van der Vaart (32) staat open voor een terugkeer naar Ajax. De Amsterdammers benaderden de routinier voor een rentree bij de club waar het voor hem allemaal begon.

Trainer Frank de Boer sprak met Van der Vaart, die zich echter eerst op Hamburger SV wil richten. Met zijn huidige club strijdt hij voor lijfsbehoud in de Bundesliga. ,,Daar ligt de focus," zegt zijn zaakwaarnemer Robert Geerlings. ,,Wat dat betreft kan elk half procentje afleiding al schelen. Dus het enige dat nu telt is HSV erin houden.''

Na het seizoen zal de Heemskerker verder kijken: ,,Daarna gaat hij alle plussen en minnen naast elkaar zetten, maar het is bekend dat Ajax één van zijn clubs is. Ajax is dus zeker een serieuze optie.''

Ajax is op zoek naar routine voor volgend jaar. Van der Vaart werd al eerder benaderd, maar voelde vorig jaar nog weinig voor een terugkeer bij de club waar hij als 17-jarige debuteerde en in 2005 vertrok naar Hamburger SV. Bij de Duitse club keerde hij ook weer terug na avonturen bij Real Madrid en Tottenham Hotspur.

Bron
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 mei 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Cardozo vd Vaart en Gudelj plus cv worden er genoemd nou dan wordt je wel sterker ja

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0212938