BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 10 mei 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 18:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb nog wel eens nagedacht over Serero op LB. Vind hem wel een aanjager. Kan lekker op en neer rennen daar. Ga je doen he met een Boilesen in je team ;-)
Achteraf gewoon Mitchell Dijks moeten houden. Had je die dweil van een Viergever ook niet hoeven halen.
Loetje
 Loetje - zondag 10 mei 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 15:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Achteraf gewoon Mitchell Dijks moeten houden. Had je die dweil van een Viergever ook niet hoeven halen.
Deed het goed dit jaar. Daarvoor totaal niet
Eide
 Eide - zondag 10 mei 2015 - 16:50   quote  deeplink  
Mitchell speelde natuurlijk prima bij Willem II maar ook niet exceptioneel. En misschien is de conclusie dan wel dat Dijks in de middenmoot goed op z'n plek is. Want bij Ajax, met name als het niveau omhoog moest, overtuigde hij weinig. En ik blijf erbij: Dijks maakt veel te weinig gebruik van z'n lichaam en lengte.
Loetje
 Loetje - zondag 10 mei 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 16:50 schreef Eide het volgende:
Mitchell speelde natuurlijk prima bij Willem II maar ook niet exceptioneel. En misschien is de conclusie dan wel dat Dijks in de middenmoot goed op z'n plek is. Want bij Ajax, met name als het niveau omhoog moest, overtuigde hij weinig. En ik blijf erbij: Dijks maakt veel te weinig gebruik van z'n lichaam en lengte.
Klopt helemaal. Anders had hij zeker de kansen gehad bij ons.
Brandje
 Brandje - zondag 10 mei 2015 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 16:50 schreef Eide het volgende:
Mitchell speelde natuurlijk prima bij Willem II maar ook niet exceptioneel. En misschien is de conclusie dan wel dat Dijks in de middenmoot goed op z'n plek is. Want bij Ajax, met name als het niveau omhoog moest, overtuigde hij weinig. En ik blijf erbij: Dijks maakt veel te weinig gebruik van z'n lichaam en lengte.
Weet ik wel maar wat ik ermee aan wil geven en dat is denk ook wat er bij W. Jonk dwarszit is dat ik Dijks geen mindere back vin dan Viergever. Ik vind Riedewald sowieso meer potentie hebben als Viergever zowel op back als LCV dus is de het aantrekken van Viergever totaal overbodig geweest. Snap je mijn punt
remco k
 remco k - zondag 10 mei 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 19:51 schreef Loetje het volgende:
Even een statistiek. Vele die Rafael van der Vaart lui vinden. Loopt ruim 12 km in een wedstrijd. Esteban Granero, middenvelder vandaag tegen Barca, die laten je flink lopen, komt niet verder dan net 10 km. Zegt wel iets
Ik vraag me ook af waar die verhalen vandaan komen.. Sommigen kijken gewoon te veel VI denk ik en hebben zelf geen idee omdat ze die jongens nooit zien spelen..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 mei 2015 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2015 - 13:10 schreef Pietje het volgende:
'Van der Vaart wil voor twee jaar naar Ajax, gevolgd door trainerschap'

Na de overgang van Nemanja Gudelj naar Ajax lonkt er nog een grote vis voor de Amsterdammers. Trainer Frank de Boer heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij Rafael van der Vaart wil terughalen naar Ajax. Een ingang is inmiddels gevonden, maar tot een akkoord is het nog niet gekomen.

Eerder vandaag werd bekend dat de linkspoot een aanbieding heeft ontvangen van Ajax. De 32-jarige captain van Hamburger SV kan voor een jaar tekenen bij de club uit Amsterdam. Het gat tussen vraag en aanbod is nog wel te groot, aangezien de hoofdpersoon iets anders in gedachten heeft.

"Van der Vaart heeft aangegeven dat hij wil komen, maar niet voor een jaar", citeert Ajax Life Sjaak Swart op Twitter. "Hij wil wel voor twee jaar tekenen, om vervolgens als trainer aan de slag te gaan. Dan smeren we het geld uit."

Swart: 'Van der Vaart wil komen, maar niet voor een jaar. Twee jaar als speler, daarna trainer. Smeren we het geld uit.'[/i

bron

Ik vind dit eigenlijk wel een goed signaal van Rafael van der Vaart. Dit betekent namelijk, dat hij wel degelijk naar Ajax wil komen!
http://www.v-bal.nl/nieuws/277415/van-der-vaart-gaat-liever-niet-naar-ajax.html
Eide
 Eide - zondag 10 mei 2015 - 22:41   quote  deeplink  
En zo zie je maar hoe een titel lekker suggestief kan werken. Frank de Boer heeft dit namelijk al veel eerder verteld in een openhartig interview. Hij gaf aan dat VDV liefst naar Engeland gaat maar vereert is met de interesse van Ajax en die serieus in overweging heeft. Bovendien gaf FdB aan dat Ajax een deadline heeft en als Raf dan geen keuze heeft gemaakt laat Ajax het erbij laat zitten.

VI vertelt dus 1. niets nieuws en 2. vertelt slechts het halve verhaal om er een spin aan te kunnen geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2015 door Eide --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 11 mei 2015 - 02:04   quote  deeplink  
Uiteindelijk is de kans dus klein dat hij gaat komen. Persoonlijk blijf ik van mening dat Ajax voor het nieuwe seizoen nog altijd te weinig kwaliteit heeft voor het behalen van de poulefase CL en serieus meedoen om de titel. Waar ik me ook zorgen om maak is dat bij blessures de stand-in al snel van een veel minder niveau is. En waardoor je groei in het spel beperkt blijft net als in dit seizoen. Vastigheid is en blijft verbonden met kwaliteit en regelmaat. De selectie in de breedte moet daardoor veel evenwichtiger zijn dan nu. Anders zie ik persoonlijk niet snel de gewenste vastigheid ontstaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2015 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 11 mei 2015 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 02:04 schreef Bobby1972 het volgende:
Uiteindelijk is de kans dus klein dat hij gaat komen. Persoonlijk blijf ik van mening dat Ajax voor het nieuwe seizoen nog altijd te weinig kwaliteit heeft voor het behalen van de poulefase CL en serieus meedoen om de titel. Waar ik me ook zorgen om maak is dat bij blessures de stand-in al snel van een veel minder niveau is. En waardoor je groei in het spel beperkt blijft net als in dit seizoen. Vastigheid is en blijft verbonden met kwaliteit en regelmaat. De selectie in de breedte moet daardoor veel evenwichtiger zijn dan nu. Anders zie ik persoonlijk niet snel de gewenste vastigheid ontstaan.
Voor het nieuwe seizoen heb je in ieder geval Gudelj en Fischer al extra.
Fischer is nog niet super maar heeft een enorme drive bij de meeste spelers zie ik die gretigheid niet. Hopelijk kunnen deze twee spelers de rest een beetje meekrijgen zodat de rest ook een hoger tempo kan spelen. Ghazi en Khisna vond ik gister ook al wat vrijer spelen.
Loetje
 Loetje - maandag 11 mei 2015 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2015 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vraag me ook af waar die verhalen vandaan komen.. Sommigen kijken gewoon te veel VI denk ik en hebben zelf geen idee omdat ze die jongens nooit zien spelen..
Dat ben ik dan wel met je eens. Mensen horen iets en kopieren het feilloos hè. Zelfde met een talentje. Bij (stel) Lazio speelt er een talentje een wedstrijdje goed en heel de wereld vind hem geweldig. Zo bizar
Eide
 Eide - maandag 11 mei 2015 - 10:34   quote  deeplink  
Details aanbieding Ajax aan Van der Vaart lekken uit in Duitse media

Frank de Boer wil Rafael van der Vaart graag aan zijn selectie toevoegen. De Ajax-trainer wil dat bovendien zo snel mogelijk doen. De hoofdrolspeler in het verhaal wil zich echter eerst focussen op HSV, de club waarmee hij een strijd tegen degradatie voert. Een lastige situatie, zeker met het ultimatum dat tijdens het lopende Bundesliga-seizoen afloopt.

Van der Vaart kan in Amsterdam een contract tekenen met een jaarsalaris van een miljoen euro, daar kan hij bovendien nog een miljoen euro bij rekenen als tekengeld, meldt Bild. De aanvoerder van HSV moet dan echter wel snel ingaan op de aanbieding, want na volgende week telt het allemaal niet meer.

De Boer wil zijn selectie voor volgend seizoen zo snel mogelijk rond hebben met het oog op de voorronde van de Champions League. Hoe eerder de oefenmeester met een complete groep kan werken, hoe beter dat is. Van der Vaart wil zich op dit moment echter focussen op zijn club HSV en de strijd tegen degradatie. Volgende week lijkt er nog geen zekerheid over handhaving te zijn. De competitie in Duitsland heeft de laatste speelronde op 23 mei.

Volgens Bild neemt Van der Vaart nu in de komende dagen een beslissing over zijn mogelijke terugkeer naar Ajax, waar het voor de 109-voudig international lang geleden allemaal begon.

Bron

---------------------

Van der Vaart: "Ik ben niet dichter bij Ajax gekomen, ik houd alle opties open"

In Amsterdam gaat geen dag voorbij of de naam van Rafael van der Vaart valt. De middenvelder van Hamburger SV kan een contract bij Ajax tekenen. Of hij dat gaat doen, weet hij nog niet.

In De Volkskrant komt de 109-voudig international aan het woord. Een paar maanden geleden zei Van der Vaart dat Ajax geen optie leek, nu nemen de geruchten juist toe. "Dat wordt nogal opgeblazen", zegt hij in de krant. "Als de deur op een kier staat, schrijft men meteen dat-ie wagenwijd open is. Ik ben niet dichter bij Ajax gekomen, ik houd alle opties open."

"Het wordt een keuze op gevoel. Die ga ik pas in de vakantie maken. Ik houd me er nu helemaal niet mee bezig, richt me puur op HSV", is Van der Vaart duidelijk. De perspectieven op een selectie bij Oranje zijn in ieder geval belangrijk voor de Heemskerker. "Daar zal ik bij mijn keuze ook rekening mee houden."

"Ik heb veel gespeeld, net als elk seizoen", vervolgt hij, nu over zijn fitheid. "Ja soms lig je er een weekje uit, net als iedere speler. Bij mij lees je dan meteen: 'de blessuregevoelige Van der Vaart'. Dat is onzin." In het Duitse Bild stonden maandag de details van de aanbieding die Ajax hem heeft gedaan.

Bron

----------------------------

Heel veel geruchten en moeilijk er echt een beeld over te vormen. Als feiten blijven eigenlijk alleen overeind dat Ajax en VDV elkaar hebben gesproken en dat er (dus) een aanbieding ligt. De details van de aanbieding zijn voorlopig niet duidelijk. VDV wil eerst het seizoen afmaken, Ajax wil zsm de selectie rond hebben.

Al het andere lijkt vooralsnog voornamelijk speculatief en sensatie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2015 door Eide --
ajax/410
 ajax/410 - maandag 11 mei 2015 - 16:25   quote  deeplink  
Lees net dat Kevin Prince Boateng en Sydney Sam zijn ontslagen. Zou dat niet wat zijn voor Ajax?
Eide
 Eide - maandag 11 mei 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Geschorst toch?
ajax/410
 ajax/410 - maandag 11 mei 2015 - 16:40   quote  deeplink  
Nee ontslagen.

http://www.goal.com/nl/news/548/bundesliga/2015/05/11/11624882/crisis-schalke-twee-spelers-weggestuurd
Eide
 Eide - maandag 11 mei 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Ik zie het. Heftige beslissing. Overigens meldt de Duitse media dat ze op non-actief (freigestellt) zijn gesteld en dat ze niet bij de club terug hoeven te komen. Ik zie in de Duitse media niet dat de contracten zijn ontbonden of iets dergelijks maar een kniesoor die daar over valt.

Beide wel goede voetballers hoor. Boateng was in Milaan toch een van de betere spelers en vertrok alleen omdat men hem niet meer kon betalen. En Sam was bij Bayer Leverkussen ook niet bepaald een van de slechtsten. Maar ik vermoed dat Ajax de salarissen van deze heren absoluut niet kan betalen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 mei 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 16:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zie het. Heftige beslissing. Overigens meldt de Duitse media dat ze op non-actief (freigestellt) zijn gesteld en dat ze niet bij de club terug hoeven te komen. Ik zie in de Duitse media niet dat de contracten zijn ontbonden of iets dergelijks maar een kniesoor die daar over valt.

Beide wel goede voetballers hoor. Boateng was in Milaan toch een van de betere spelers en vertrok alleen omdat men hem niet meer kon betalen. En Sam was bij Bayer Leverkussen ook niet bepaald een van de slechtsten. Maar ik vermoed dat Ajax de salarissen van deze heren absoluut niet kan betalen.
Ze zijn inderdaad op non-actief gezet en nog helemaal niet ontslagen. Schalke zal de contracten door blijven betalen en pas later een beslissing nemen over eventuele vervolgstappen!
ajax/410
 ajax/410 - maandag 11 mei 2015 - 17:01   quote  deeplink  
Niet als ze niet een keer meer salaris willen betalen. Een uitzondering kan toch een keer. Als je deze twee heren haalt heb je zowat garantie op champions league. Waarvan je natuurlijk ook het salaris van deze twee kan betalen. Het is een risico maar een risico nemen is wel het minste wat Ajax terug kan doen voor dit slechte seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 mei 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 17:01 schreef ajax/410 het volgende:
Niet als ze niet een keer meer salaris willen betalen. Een uitzondering kan toch een keer. Als je deze twee heren haalt heb je zowat garantie op champions league. Waarvan je natuurlijk ook het salaris van deze twee kan betalen. Het is een risico maar een risico nemen is wel het minste wat Ajax terug kan doen voor dit slechte seizoen.
Ajax kan pas toeslaan als ze eventueel geen club meer hebben. Nu zullen ze Schalke nog steeds een transfersom moeten betalen, want ze zijn nog steeds eigenaar van deze spelers!
Eide
 Eide - maandag 11 mei 2015 - 17:06   quote  deeplink  
Dat van die garantie dachten ze bij Schalke ook. Dat liep alleen even anders. En van Boateng is bekend dat het een opgewonden standje is. Daarnaast, wat deze mannen eisen is voor Aax echt niet op te brengen, we hebben het dan echt over bedragen boven de 2.5 miljoen per jaar. Dat ligt zo ruim boven het salarisplafond dat Ajax daar echt niet aan kan beginnen.
Eide
 Eide - maandag 11 mei 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 17:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ajax kan pas toeslaan als ze eventueel geen club meer hebben. Nu zullen ze Schalke nog steeds een transfersom moeten betalen, want ze zijn nog steeds eigenaar van deze spelers!
Ook dat.
ajax/410
 ajax/410 - maandag 11 mei 2015 - 17:14   quote  deeplink  
Dat het salarisplafond veel lager ligt dat weet ik ook wel, alleen zou je wel hoger mogen verwachten als de club meer dan 100 miljoen op de bank heeftm als je ooit nog wat wilt betekenen in de champions league moet 2.5 miljoen per jaar geen probleem zijn. Hiermee maak je het aantrekkelijker voor spelers om naar Ajax te komen, en voor talenten om langer te blijven. Het zal niet meteen gaan maar op lang termijn zal dit ook succes en hiermee ook inkomsten opleveren in onder andere de champions league.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 mei 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 17:14 schreef ajax/410 het volgende:
Dat het salarisplafond veel lager ligt dat weet ik ook wel, alleen zou je wel hoger mogen verwachten als de club meer dan 100 miljoen op de bank heeftm als je ooit nog wat wilt betekenen in de champions league moet 2.5 miljoen per jaar geen probleem zijn. Hiermee maak je het aantrekkelijker voor spelers om naar Ajax te komen, en voor talenten om langer te blijven. Het zal niet meteen gaan maar op lang termijn zal dit ook succes en hiermee ook inkomsten opleveren in onder andere de champions league.
Wel eens gehoord van scheefgroei in de selectie met zulke domme beslissingen???
Eide
 Eide - maandag 11 mei 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 17:14 schreef ajax/410 het volgende:
meer dan 100 miljoen op de bank
Die heeft Ajax niet. Nooit gehad ook. Bij het laatste financiele verslag had Ajax een 60 miljoen aan liquide middelen en sindsdien zijn Sinkgraven en Gudelj gekocht wat de geraamde winst voor dit seizoen aanzienlijk naar beneden zal bijstellen.

Bovendien heeft Ajax zonder incidentele inkomsten uit spelerstransfers en CL/EL nog altijd geen sluitende begroting. Ajax kan dus niet zomaar even een enorm salaris neertellen voor een speler. Dat vergroot het gat naar een sluitende begroting alleen maar terwijl Ajax dit gat juist probeert te dichten. Want met een sluitende begroting kan je alle incidentele inkomsten aanwenden voor investeringen en groei van de club.

Ajax moet zoiets dus niet willen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2015 door Eide --
Pietje
 Pietje - maandag 11 mei 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2015 - 17:14 schreef ajax/410 het volgende:
Dat het salarisplafond veel lager ligt dat weet ik ook wel, alleen zou je wel hoger mogen verwachten als de club meer dan 100 miljoen op de bank heeftm als je ooit nog wat wilt betekenen in de champions league moet 2.5 miljoen per jaar geen probleem zijn. Hiermee maak je het aantrekkelijker voor spelers om naar Ajax te komen, en voor talenten om langer te blijven. Het zal niet meteen gaan maar op lang termijn zal dit ook succes en hiermee ook inkomsten opleveren in onder andere de champions league.
Wat betreft dat salarisplafond, dat is een bewuste keuze van Ajax en daar sta ik voor de volle 100% achter.
Eide
 Eide - maandag 11 mei 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Overigens wordt de balans toch al minder positief doordat de transferwaarde van de selectie ongetwijfeld zal zijn gekrompen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 mei 2015 - 14:47   quote  deeplink  
Ajax heeft besloten om een salarisplafond in te stellen omdat ze geen verlies willen draaien bij evt missen van de cl.
Ajax begroot op het halen van de EL.
Gat is alleen groot tussen de EL en de CL.

Verder heeft Ajax geld nodig want het ziet ernaar uit dat de toekomst moet verhuizen.
De vraag is hoeveel dat gaat kosten?
volgens mij weten ze zelf dat ook niet.
de gemeentes vragen alleen aan Ajax om geld achter te houden.
Heel veel grond heeft Ajax niet in zijn bezit, het huurt ook nog grond.

dus dat zijn al reden om een salarisplafond in te stellen.
speler kan alleen meer krijgen bij tekengeld en dan zal hij dus geen contract elders moeten hebben.
remco k
 remco k - dinsdag 12 mei 2015 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2015 - 14:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ajax heeft besloten om een salarisplafond in te stellen omdat ze geen verlies willen draaien bij evt missen van de cl.
Ajax begroot op het halen van de EL.
Gat is alleen groot tussen de EL en de CL.

Verder heeft Ajax geld nodig want het ziet ernaar uit dat de toekomst moet verhuizen.
De vraag is hoeveel dat gaat kosten?
volgens mij weten ze zelf dat ook niet.
de gemeentes vragen alleen aan Ajax om geld achter te houden.
Heel veel grond heeft Ajax niet in zijn bezit, het huurt ook nog grond.

dus dat zijn al reden om een salarisplafond in te stellen.
speler kan alleen meer krijgen bij tekengeld en dan zal hij dus geen contract elders moeten hebben.
Een salarisplafond is gewoon nodig voor haalbaarheid van je omzet en winstdoelstellingen. En zijn gewoon onderdeel van een beleid...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 mei 2015 - 22:23   quote  deeplink  
Zit ff Dnipro Te kijken maar Douglas en Kolopianka(of zoiets)
kun je er echt prima bij hebben hoor..
Eide
 Eide - donderdag 14 mei 2015 - 22:36   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat Ajax in vorm die ploeg had vermorzeld.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 mei 2015 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 22:36 schreef Eide het volgende:
En dan te bedenken dat Ajax in vorm die ploeg had vermorzeld.
Napoli heeft het Anders ook flink lastig..
Tegen Ajax misten ze ook veel spelers.
Spelen pittig en werken hard combinatie van jong en oud dat is
toch het verschil met het huidige Ajax..
Eide
 Eide - donderdag 14 mei 2015 - 22:53   quote  deeplink  
Ze misten spelers door die speelstijl. En ondanks die ervaring en het zwakke Ajax hadden we ze ze toch moeten pakken. Want uit hebben we kansen zat gehad en thuis toch wel.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 mei 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 22:53 schreef Eide het volgende:
Ze misten spelers door die speelstijl. En ondanks die ervaring en het zwakke Ajax hadden we ze ze toch moeten pakken. Want uit hebben we kansen zat gehad en thuis toch wel.
En toch als je vandaag gekeken hebt zie je dat het een held complete geslepen ploeg is. Stukje karakter wat bij veel van Ajax spelers ontbreekt. Echt goed zijn ze niet maar wel een taai collectief. Ze hebben toch Olympiacos,Ajax,Brugge en Napoli eruit geknikkerd dus dan dwing je wel iets af.
Eide
 Eide - donderdag 14 mei 2015 - 23:27   quote  deeplink  
Absoluut. Ze zijn enorm goed in resultaat behalen en wat respect is terecht. Maar dan nog; Ajax had daar ook kunnen staan want Ajax was, in slechte doen, zeker niet minder.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 mei 2015 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 23:27 schreef Eide het volgende:
Absoluut. Ze zijn enorm goed in resultaat behalen en wat respect is terecht. Maar dan nog; Ajax had daar ook kunnen staan want Ajax was, in slechte doen, zeker niet minder.
Ja inderdaad des Te knapper dat ze in de finale staan ja.
Ajax had daar uit gewoon moeten winnen en thuis waren we ook beter.
Wat gister ook al aangegeven werd is dat dat team zo mooi in balans is.
Iedereen kent zijn taak en haalt het meest uit zijn specifieke kwaliteit ook werken ze heel hard voor elkaar. Sevilla zal de finale wel winnen maar zullen het denk ik ook wel lastig krijgen.
nora
 nora - vrijdag 15 mei 2015 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2015 - 22:23 schreef Hummel10 het volgende:
Zit ff Dnipro Te kijken maar Douglas en Kolopianka(of zoiets)
kun je er echt prima bij hebben hoor..
ja en die staan nu in de finale dus zo slecht waren ze niet !!! met een beetje geluk en meer vorm had Ajax daar ook kunnen staan
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 mei 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 10:28 schreef nora het volgende:

[..]

ja en die staan nu in de finale dus zo slecht waren ze niet !!! met een beetje geluk en meer vorm had Ajax daar ook kunnen staan
Ja inderdaad over twee wedstrijden was Ajax beter maar Dnipro een beter collectief.
Gewoon knap dat ze in de finale staan met individueel een aantal beperkte spelers.
Dus zo zie je maar dat als je een hecht team weet te smeden je best ver kunt komen.
Ook daar zie je de perfecte balans tussen jong en oud.
Stukje Fysiek en kwaliteit en techniek. Daar rossen ze wel af en toe een bal de tribune in.
Ze zetten wel collectief druk en gaan wel duels aan.
Als Ajax dit seizoen zoveel passie uitgestraald had Dan had ik meer vrede met de 2de plek gehad.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 mei 2015 - 18:19   quote  deeplink  
http://www.v-bal.nl/nieuws/277511/ajax-laat-keus-ervaren-kracht-vallen-op-oud-feyenoorder.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Ron Vlaar, vd Vaart, en Cardozo Dan hebben we een mooi team zo..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 mei 2015 - 18:23   quote  deeplink  
Geen Ajax nieuws maar Poulsen gratis naar Psv als stand-in Willems..

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/405641_az-legt-van-der-linden-vast-en-ziet-poulsen-naar-psv-gaan?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Hadden wij ook prima achter Boilesen kunnen zetten..
riveco
 riveco - vrijdag 15 mei 2015 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 18:23 schreef Hummel10 het volgende:
Geen Ajax nieuws maar Poulsen gratis naar Psv als stand-in Willems..

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/405641_az-legt-van-der-linden-vast-en-ziet-poulsen-naar-psv-gaan?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Hadden wij ook prima achter Boilesen kunnen zetten..
Hier hoef ik niet op te reageren, dat doen andere wel
Brandje
 Brandje - vrijdag 15 mei 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 18:23 schreef Hummel10 het volgende:
Geen Ajax nieuws maar Poulsen gratis naar Psv als stand-in Willems..

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/405641_az-legt-van-der-linden-vast-en-ziet-poulsen-naar-psv-gaan?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Hadden wij ook prima achter Boilesen kunnen zetten..
Dure bankzitten op deze manier. Ben er niet kapot van. Kan leuken hollen langs de zijlijn.
Eide
 Eide - vrijdag 15 mei 2015 - 23:35   quote  deeplink  
Donny van de Beek zit bij de selectie voor het trainingskamp in De lutte trouwens. Historisch staat daar altijd wel de A selectie voor het aankomende seizoen. Als dat klopt gaat het heel erg snel met Van de Beek.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 15 mei 2015 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 23:35 schreef Eide het volgende:
Donny van de Beek zit bij de selectie voor het trainingskamp in De lutte trouwens. Historisch staat daar altijd wel de A selectie voor het aankomende seizoen. Als dat klopt gaat het heel erg snel met Van de Beek.
Hij was ook al mee met trainingskamp in de winter.
Lijkt mij dus logisch dat hij mee gaat, maar ik betwijfel of hij veel gaat spelen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 16 mei 2015 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 19:21 schreef riveco het volgende:

[..]

Hier hoef ik niet op te reageren, dat doen andere wel
Ow ben je er weer? Dat jij iets niet ziet wil niet zeggen dat je gelijk hebt.
Boilesen is ook stukken beter? Als Psv het wel in hem ziet dan nog weet jij het beter?
Op basis van wat?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 mei 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 16 mei 2015 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2015 - 19:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dure bankzitten op deze manier. Ben er niet kapot van. Kan leuken hollen langs de zijlijn.
Verdedigend ook een stuk sterker dan Boilesen..
Zijn voorzetten zijn ook prima.
Eide
 Eide - zaterdag 16 mei 2015 - 10:28   quote  deeplink  
Van der Vaart kan ook voor 2 jaar tekenen bij Ajax

Ajax heeft Rafael van der Vaart een voorstel gedaan voor een contract voor één seizoen. Ook een verbintenis voor twee seizoenen is inmiddels echter bespreekbaar voor de Amsterdammers.

Van der Vaarts zaakwaarnemer Robert Geerlings weet daar inmiddels van, maar de speler zelf focust zich volledig op de laatste twee competitieduels met Hamburger SV, dat al 52 jaar op het hoogste niveau in Duitsland speelt.

Lijfsbehoud is voor mij waardevoller dan welke prijs dan ook, zei de 32-jarige Heemskerker in Bild in aanloop naar de degradatiekraker bij Huub Stevens VfB Stuttgart. Deze club mag niet in de tweede Bundesliga spelen.

Bron
nora
 nora - zaterdag 16 mei 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat Rafael komt eindelijk meer voetbal en meer gogme erbij.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 16 mei 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 10:44 schreef nora het volgende:
Ik hoop echt dat Rafael komt eindelijk meer voetbal en meer gogme erbij.
Inderdaad
nora
 nora - zaterdag 16 mei 2015 - 19:23   quote  deeplink  
HSV verloren staan nu 17 .op degradatie plek dus als ze volgende week verliezen zijn ze volgens mij gedegradeerd dan kan hij meteen op vakantie.Is hij op tijd weer terug voor Ajax
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 mei 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:23 schreef nora het volgende:
HSV verloren staan nu 17 .op degradatie plek dus als ze volgende week verliezen zijn ze volgens mij gedegradeerd dan kan hij meteen op vakantie.Is hij op tijd weer terug voor Ajax
Die komt niet...hoeft van mij ook niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0221118