BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 16 mei 2015 - 20:21   quote  deeplink  
vdv is geschorst voor volgende week.
hsv speelt tegen schalke en moet winnen om niet te degraderen.
het ziet ernaar uit dat vdv zijn laatste wedstrijd voor hsv heeft gespeeld

of hij dan ook naar amsterdam komt, dat zien we wel.
Ajax wil hem wel hebben, de vraag is of hij wel wil
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 mei 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 19:23 schreef nora het volgende:
HSV verloren staan nu 17 .op degradatie plek dus als ze volgende week verliezen zijn ze volgens mij gedegradeerd dan kan hij meteen op vakantie.Is hij op tijd weer terug voor Ajax
Mooi voor HSV! Hebben vorig jaar al mazzel gehad om niet te degraderen. Wordt tijd dat deze ploeg afglijdt! Overigens is VDV volgend weekend geschorst omdat hij wederom weer eens een onnodige gele kaart pakte!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 mei 2015 - 22:08   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 mei 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 16 mei 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 08:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow ben je er weer? Dat jij iets niet ziet wil niet zeggen dat je gelijk hebt.
Boilesen is ook stukken beter? Als Psv het wel in hem ziet dan nog weet jij het beter?
Op basis van wat?
Dus een speler die PSV haalt is beter als een die bij Ajax speelt??

Boilesen heeft laten zien een hele goede back te kunnen zijn, dus die potentie is er wel. Maar dat moet er in de voorbereiding van komend seizoen echt heel snel uit gaan komen, anders zie ik daar graag een andere speler..
remco k
 remco k - zaterdag 16 mei 2015 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 22:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooi voor HSV! Hebben vorig jaar al mazzel gehad om niet te degraderen. Wordt tijd dat deze ploeg afglijdt! Overigens is VDV volgend weekend geschorst omdat hij wederom weer eens een onnodige gele kaart pakte!
Dat krijg je als je spelers dingen moeten doen waar ze niet goed in zijn, toch vol gas willen proberen goed uit te voeren, en er dan in doorslaan..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 mei 2015 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus een speler die PSV haalt is beter als een die bij Ajax speelt??

Boilesen heeft laten zien een hele goede back te kunnen zijn, dus die potentie is er wel. Maar dat moet er in de voorbereiding van komend seizoen echt heel snel uit gaan komen, anders zie ik daar graag een andere speler..
Zal het anders vragen welke linksback van Ajax beter Dan Poulsen?
Ow ja en hij is bij psv stand-in van Willems. Dus hun tweede keus is beter Dan ons eerste keus. Dan kom ik tot de conclusie dat Ajax lekker bezig is..
riveco
 riveco - zondag 17 mei 2015 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 07:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zal het anders vragen welke linksback van Ajax beter Dan Poulsen?
Ow ja en hij is bij psv stand-in van Willems. Dus hun tweede keus is beter Dan ons eerste keus. Dan kom ik tot de conclusie dat Ajax lekker bezig is..
In mijn ogen kijk je te veel naar dit siezoen. Waarin hij duidelijk onder de maat was, maar iedereen vergeet voor het gemak dat hij misschien heeft lopen kwakkelen met een blessure? En dat ( wat ik al eerder aan gaf ) druk zetten op de tegenstander ( door de hele ploeg ) niet erg is gelukt. Er moet eens minder op de man gespeeld worden, want ik weet zeker dat jij hem ook een goeie speler voor Ajax hebt gevonden. Iedereen heeft wel eens een terug val en een minder jaar kijk naar Blind ( die er door menig één hier niets van kon ) Hoe was dat spreekwoord ook al weer? De beste stuurlui staan aan wal!!! en dat slaat zekerrrrrrr op jou Hummeltje.
Brandje
 Brandje - zondag 17 mei 2015 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 07:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zal het anders vragen welke linksback van Ajax beter Dan Poulsen?
Ow ja en hij is bij psv stand-in van Willems. Dus hun tweede keus is beter Dan ons eerste keus. Dan kom ik tot de conclusie dat Ajax lekker bezig is..
Poulsen is een leuke rennert langs de lijn maar meer ook niet. Verder is Willems aanvallend prima maar verdedigend echt een lachertje. Thuis tegen ajax ging hij de fout in tegen El Ghazi bij de 0-1 en de drie goals van feyenoord gingen allemaal over zijn kant. Dus ik vind Poulsen echt niks beter dan een normale Boilesen en Willems is echt zwaar overschat want heel veel goals van de tegenstander gaan over zijn kant.
Verder is het beleid van psv weer afgestemd op kopen ipv de jeugd een kans te geven en die Poulsen is een hele dure bankzitten. Ik hoef hem niet.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 mei 2015 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 09:24 schreef riveco het volgende:

[..]

In mijn ogen kijk je te veel naar dit siezoen. Waarin hij duidelijk onder de maat was, maar iedereen vergeet voor het gemak dat hij misschien heeft lopen kwakkelen met een blessure? En dat ( wat ik al eerder aan gaf ) druk zetten op de tegenstander ( door de hele ploeg ) niet erg is gelukt. Er moet eens minder op de man gespeeld worden, want ik weet zeker dat jij hem ook een goeie speler voor Ajax hebt gevonden. Iedereen heeft wel eens een terug val en een minder jaar kijk naar Blind ( die er door menig één hier niets van kon ) Hoe was dat spreekwoord ook al weer? De beste stuurlui staan aan wal!!! en dat slaat zekerrrrrrr op jou Hummeltje.
Boilesen begon inderdaad erg sterk maar dat was inderdaad voor zijn blessure.
Waar Blind aan zichzelf ging werken nadat hij werd uitgefloten wilt meneer Boilesen weg.
Hij maakt in een heel seizoen geen stappen en dan kun je er beter een stabielere speler neerzetten. Als Psv de kampioen er een prima stand-in voor Willems inziet en nog gratis ook dan had hij bij ons ook prima als concurrent voor Boilesen kunnen komen. Ok het is geen Maxwell maar veel beter ga je ze gratis niet vinden.
riveco
 riveco - zondag 17 mei 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 10:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Boilesen begon inderdaad erg sterk maar dat was inderdaad voor zijn blessure.
Waar Blind aan zichzelf ging werken nadat hij werd uitgefloten wilt meneer Boilesen weg.
Hij maakt in een heel seizoen geen stappen en dan kun je er beter een stabielere speler neerzetten. Als Psv de kampioen er een prima stand-in voor Willems inziet en nog gratis ook dan had hij bij ons ook prima als concurrent voor Boilesen kunnen komen. Ok het is geen Maxwell maar veel beter ga je ze gratis niet vinden.
Jij kijkt te veel naar gratis, kijk liever naar kwaliteit. En omdat PSV niet naar jeugd kijkt ( of niet heeft ) moet Ajax ook maar blijven halen? Maar jij geilt op iedere speler die PSV binnen haalt en nog vele anderen. Kijk nou de laatste jaren eens terug wie jij er wel niet bij had willen hebben. Dan hadden we denk ik, en geen geld en 400 spelers gehad voor het eerste elftal ( en alle jeugd had ergens anders gespeeld )
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 07:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zal het anders vragen welke linksback van Ajax beter Dan Poulsen?
Ow ja en hij is bij psv stand-in van Willems. Dus hun tweede keus is beter Dan ons eerste keus. Dan kom ik tot de conclusie dat Ajax lekker bezig is..
Ik vind Riedewald een stuk beter als Poulsen, en in potentie ook beter als Willems. Ik vind Boilesen een slecht seizoen heeft gespeeld maar in potentie een stuk beter als Poulsen.

Dus ja wat dat betreft is Ajax prima bezig.

Overigens is Poulsen waarschijnlijk gehaald omdat de mogelijkheid bestaat dat Willems weggekocht zal worden..
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 10:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Boilesen begon inderdaad erg sterk maar dat was inderdaad voor zijn blessure.
Waar Blind aan zichzelf ging werken nadat hij werd uitgefloten wilt meneer Boilesen weg.
Hij maakt in een heel seizoen geen stappen en dan kun je er beter een stabielere speler neerzetten. Als Psv de kampioen er een prima stand-in voor Willems inziet en nog gratis ook dan had hij bij ons ook prima als concurrent voor Boilesen kunnen komen. Ok het is geen Maxwell maar veel beter ga je ze gratis niet vinden.
Volgens mij heeft ie aangegeven met Ajax in gesprek te gaan over een eventuele verlenging.. Dus weg willen is wel heel erg overdreven, dan ga je dat gesprek namelijk niet aan..

Overigens heeft hij 200% gelijk wat betreft het uitfluiten van spelers, er is nog nooit iemand beter door gaan voetballen..
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 10:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Boilesen begon inderdaad erg sterk maar dat was inderdaad voor zijn blessure.
Waar Blind aan zichzelf ging werken nadat hij werd uitgefloten wilt meneer Boilesen weg.
Hij maakt in een heel seizoen geen stappen en dan kun je er beter een stabielere speler neerzetten. Als Psv de kampioen er een prima stand-in voor Willems inziet en nog gratis ook dan had hij bij ons ook prima als concurrent voor Boilesen kunnen komen. Ok het is geen Maxwell maar veel beter ga je ze gratis niet vinden.
Volgens mij hebben we Riedewald ook nog.. Gaat Savastano ( die als een heel groot talent bekend staat) meetrainen komende voorbereiding.. En hebben we Viergever ook nog voor die plek mocht Riedewald naar het centrum verhuizen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 mei 2015 - 18:11   quote  deeplink  
Boilesen in de uitverkoop?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 mei 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie aangegeven met Ajax in gesprek te gaan over een eventuele verlenging.. Dus weg willen is wel heel erg overdreven, dan ga je dat gesprek namelijk niet aan..

Overigens heeft hij 200% gelijk wat betreft het uitfluiten van spelers, er is nog nooit iemand beter door gaan voetballen..
Ehm Blind vergeten? Die is er sterker door teruggekomen.
Was er ook gefloten als Boilesen gewoon eerlijk geweest was?
Hij zag namelijk progressie bij zichzelf en de Boer maakte hem aanvoerder terwijl hij wekelijks ruk speelde. Uitfluiten is nooit goed maar op basis van niks naast je schoenen lopen ook niet..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 mei 2015 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 13:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we Riedewald ook nog.. Gaat Savastano ( die als een heel groot talent bekend staat) meetrainen komende voorbereiding.. En hebben we Viergever ook nog voor die plek mocht Riedewald naar het centrum verhuizen..
Je kan wel weer aankomen met een talent maar is dat wat deze ploeg nodig heeft?
Dat je ook Viergever noemt tja als ik dan mag kiezen past Poulsen beter op linksback bij Ajax en het type spel dat we spelen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 mei 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 18:11 schreef Ajax Warrior het volgende:
Boilesen in de uitverkoop?
Of hij Moet heel sterk terugkomen volgend seizoen.
Echt geen meerwaarde ALS hij zo blijft spelen.
Hij Wilde toch een andere omgeving?
Verhuur hem een poosje aan Zwolle!
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 18:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ehm Blind vergeten? Die is er sterker door teruggekomen.
Was er ook gefloten als Boilesen gewoon eerlijk geweest was?
Hij zag namelijk progressie bij zichzelf en de Boer maakte hem aanvoerder terwijl hij wekelijks ruk speelde. Uitfluiten is nooit goed maar op basis van niks naast je schoenen lopen ook niet..
Die is echt niet sterker geworden doordat ie is uitgefloten kerel. Dat is gewoon een goede voetballer die langzaam aan beter is geworden.
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 18:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je kan wel weer aankomen met een talent maar is dat wat deze ploeg nodig heeft?
Dat je ook Viergever noemt tja als ik dan mag kiezen past Poulsen beter op linksback bij Ajax en het type spel dat we spelen.
Welk type spel spelen we dan?

En inderdaad een talent ja. Voor op de bank achter de basis speler.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 mei 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Welk type spel spelen we dan?

En inderdaad een talent ja. Voor op de bank achter de basis speler.
Ja het komt er niet echt uit dit seizoen maar volgens mij
is de Ajax traditie opkomende backs met een goede voorzet.
Dat jij Dan niet weet?
Poulsen is daar prima geschikt voor als jij van Rhijn ook goed genoeg vind.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Hummel10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 mei 2015 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 18:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Of hij Moet heel sterk terugkomen volgend seizoen.
Echt geen meerwaarde ALS hij zo blijft spelen.
Hij Wilde toch een andere omgeving?
Verhuur hem een poosje aan Zwolle!
Ik heb hem nu lang genoeg beoordeeld om waar te nemen dat we met hem de oorlog op het veld niet gaan winnen! Toen niet, nu niet en nooit niet! Tijd om hem te vervangen en te laten gaan. Totaal geen zelfreflectie heeft die jongen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 mei 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 11:47 schreef riveco het volgende:

[..]

Jij kijkt te veel naar gratis, kijk liever naar kwaliteit. En omdat PSV niet naar jeugd kijkt ( of niet heeft ) moet Ajax ook maar blijven halen? Maar jij geilt op iedere speler die PSV binnen haalt en nog vele anderen. Kijk nou de laatste jaren eens terug wie jij er wel niet bij had willen hebben. Dan hadden we denk ik, en geen geld en 400 spelers gehad voor het eerste elftal ( en alle jeugd had ergens anders gespeeld )
Hadden we waarschijnlijk wel beter gespeeld als nu..
En overdrijven is ook een vak hoor want zeg nergens dat je ze allemaal tegelijk moet halen toch? Ajax is een topclub Moet voor het hoogst haalbare gaan toch? Dan Moet je niet met spelers als Duarte en Zimling aankomen.
Ik geef gewoon suggesties die interessant voor Ajax kunnen zijn of wat Ajax mist.
Niks meer niks minder. En ja eigen jeugd is leuk maar afgelopen seizoenen zijn niet echt zaligmakend geweest qua voetbal. Maar als je het niet interessant vind of wilt lezen wat ik post scroll je toch lekker door? Zielige negatieve reacties met als we iedereen halen hadden we nu 400 spelers klinkt misschien interessant voor je maar hebben we allebei niks aan.
Jij jou mening ik de mijne. Prima toch.
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 18:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja het komt er niet echt uit dit seizoen maar volgens mij
is de Ajax traditie opkomende backs met een goede voorzet.
Dat jij Dan niet weet?
Poulsen is daar prima geschikt voor als jij van Rhijn ook goed genoeg vind.
Die opkomende backs is niet bepaald de traditie van het Ajax spel hoor. Dat is echt pas van de begin jaren 90. Daarvoor was het uitsluitende de inschuivende verdediger.

Maar het was inderdaad sarcastisch bedoeld.

Maar hoeveel assists heeft Poulsen dit seizoen bij az. Geen idee namelijk.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 mei 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Die opkomende backs is niet bepaald de traditie van het Ajax spel hoor. Dat is echt pas van de begin jaren 90. Daarvoor was het uitsluitende de inschuivende verdediger.

Maar het was inderdaad sarcastisch bedoeld.

Maar hoeveel assists heeft Poulsen dit seizoen bij az. Geen idee namelijk.
Poulsen 3 goals 3 assist

http://www.goal.com/nl/people/denmark/10905/simon-poulsen

Boilesen 0 goals 3 assist

Daarbij vind ik Poulsen verdedigend sterker.
Maar goed ik zie dat Psv blijkbaar ook en anderen niet.
Daarbij is Poulsen niet eens zo erg hoor zei alleen dat hij gratis was en
ipv van Boilesen hij een prima oplossing was. Geen echte prioriteit maar wel interessante optie gezien zijn specifieke kwaliteiten. Daarbij heeft hij ook genoeg ervaring en kan hij daar op terugvallen en stabieler Worden.
remco k
 remco k - zondag 17 mei 2015 - 22:23   quote  deeplink  
Ik vind dat van beiden heel erg weinig die assists. In het spel dat ze spelen moeten dat er gewoon minimaal een stuk of zeven zijn.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 mei 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 22:23 schreef remco k het volgende:
Ik vind dat van beiden heel erg weinig die assists. In het spel dat ze spelen moeten dat er gewoon minimaal een stuk of zeven zijn.
Van Rhijn 2 goals 1 assist

http://www.goal.com/nl/people/netherlands/56328/ricardo-van-rhijn

http://www.goal.com/nl/people/netherlands/47843/jetro-willems
Zet daar tegenover Willems van Psv 2 goals 13 assists

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 mei 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 19:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb hem nu lang genoeg beoordeeld om waar te nemen dat we met hem de oorlog op het veld niet gaan winnen! Toen niet, nu niet en nooit niet! Tijd om hem te vervangen en te laten gaan. Totaal geen zelfreflectie heeft die jongen.
Ben helaas bang dat je gelijk hebt. Zonde voor zijn blessures had hij wel veel potentie.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 mei 2015 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus een speler die PSV haalt is beter als een die bij Ajax speelt??

Boilesen heeft laten zien een hele goede back te kunnen zijn, dus die potentie is er wel. Maar dat moet er in de voorbereiding van komend seizoen echt heel snel uit gaan komen, anders zie ik daar graag een andere speler..
Dan ben je al te laat.....gaat juist om sneller te anticiperen. Kanloos=kansloos en blijft kansloos!
riveco
 riveco - zondag 17 mei 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 19:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb hem nu lang genoeg beoordeeld om waar te nemen dat we met hem de oorlog op het veld niet gaan winnen! Toen niet, nu niet en nooit niet! Tijd om hem te vervangen en te laten gaan. Totaal geen zelfreflectie heeft die jongen.
Ooohhh en hoelang beoordeel jij hem al dan???????? Na een blessure kun je wel eens slechter terug komen. En het hele elftal was toch het zelfde ( ver onder de maat ) dus hoe kun je er nu één uitkiezen als zondebok. Je kan ook denken, volgend seizoen beter, we kunnen niet altijd 1e worden. Geef de spelers ook eens kans op herstel ipv om allerlei andere spelers te smeken ( wat je toch niet helpt haha ) Ook in mindere tijden moeten we als een blok achter ons Ajax blijven staan.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 mei 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 13:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Riedewald een stuk beter als Poulsen, en in potentie ook beter als Willems. Ik vind Boilesen een slecht seizoen heeft gespeeld maar in potentie een stuk beter als Poulsen.

Dus ja wat dat betreft is Ajax prima bezig.

Overigens is Poulsen waarschijnlijk gehaald omdat de mogelijkheid bestaat dat Willems weggekocht zal worden..
Gaat niet meer om potentie Remco, het gaat om feiten. En die liegen niet, die vertellen exact de waarheid. De waarheid is dat Boilesen Ajax onwaardig is en structureel te veel fouten maakt. Dan moet je adequaat handelen en een andere speler zoeken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Bobby1972 --
riveco
 riveco - zondag 17 mei 2015 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 19:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hadden we waarschijnlijk wel beter gespeeld als nu..
En overdrijven is ook een vak hoor want zeg nergens dat je ze allemaal tegelijk moet halen toch? Ajax is een topclub Moet voor het hoogst haalbare gaan toch? Dan Moet je niet met spelers als Duarte en Zimling aankomen.
Ik geef gewoon suggesties die interessant voor Ajax kunnen zijn of wat Ajax mist.
Niks meer niks minder. En ja eigen jeugd is leuk maar afgelopen seizoenen zijn niet echt zaligmakend geweest qua voetbal. Maar als je het niet interessant vind of wilt lezen wat ik post scroll je toch lekker door? Zielige negatieve reacties met als we iedereen halen hadden we nu 400 spelers klinkt misschien interessant voor je maar hebben we allebei niks aan.
Jij jou mening ik de mijne. Prima toch.
Je mag best een mening hebben, maar dat hoeft niet altijd negatief te zijn. En ded namen die jij noemt zijn alle 400 of niet haalbaar of net zo goed als Duarte en Zimling. En als jij wat minder onzin post hoef ik minder te reageren, want in een forum reageer je op elkaar, en bij jou valt het zo op dat je schijnbaar PSV fan bent en alleen hier komt om te griepen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 mei 2015 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:15 schreef riveco het volgende:

[..]

Ooohhh en hoelang beoordeel jij hem al dan???????? Na een blessure kun je wel eens slechter terug komen. En het hele elftal was toch het zelfde ( ver onder de maat ) dus hoe kun je er nu één uitkiezen als zondebok. Je kan ook denken, volgend seizoen beter, we kunnen niet altijd 1e worden. Geef de spelers ook eens kans op herstel ipv om allerlei andere spelers te smeken ( wat je toch niet helpt haha ) Ook in mindere tijden moeten we als een blok achter ons Ajax blijven staan.
Slechter?? Die vent is 1 grote drama sinds zijn terugkeer! Toen hij terugkeerde van zijn blessure was ik blij aangezien hij ervoor toch echt een talentvolle speler was. Daarna heeft hij het nooit meer waar kunnen maken en was hij veruit de slechtste speler van dit Ajax! Angstig en continu verkeerd dekkend. Daarnaast bezit deze gozer totaal geen zelfreflectie want altijd hebben anderen het gedaan! Ik zeg, lekker laten gaan en kijken of je het intern kan opvangen. Zo niet, tja dan zou ik het met een aankoop proberen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 mei 2015 - 23:21   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Ajax Warrior --
riveco
 riveco - zondag 17 mei 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 22:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van Rhijn 2 goals 1 assist

http://www.goal.com/nl/people/netherlands/56328/ricardo-van-rhijn

http://www.goal.com/nl/people/netherlands/47843/jetro-willems
Zet daar tegenover Willems van Psv 2 goals 13 assists
Kom je weer, zeg gewoon dat het hele elftal onder de maat was en pik er niet een paar uit.
Op jou manier moet Klaassen ook weg want die speelde ook minder. Gewoon zeggen dat het een minder jaar was is genoeg, en kop omhoog, op naar een nieuw seizoen en een nieuwe start en nieuwe kans.
riveco
 riveco - zondag 17 mei 2015 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Slechter?? Die vent is 1 grote drama sinds zijn terugkeer! Toen hij terugkeerde van zijn blessure was ik blij aangezien hij ervoor toch echt een talentvolle speler was. Daarna heeft hij het nooit meer waar kunnen maken en was hij veruit de slechtste speler van dit Ajax! Angstig en continu verkeerd dekkend. Daarnaast bezit deze gozer totaal geen zelfreflectie want altijd hebben anderen het gedaan! Ik zeg, lekker laten gaan en kijken of je het intern kan opvangen. Zo niet, tja dan zou ik het met een aankoop proberen!!
Daar moet je de reden achter zoeken, en dat is dat iedereen onzeker speelde en dat er niet snel genoeg druk werd gezet. Maar dat heb ik al eerder aangegeven, niet één zonde bok er tussen uit kiezen. winnen doe je met z'n allen en verliezen ook. Als je wil kan ik je wel uitleggen waarom druk zetten met z'n alleen zo belangrijk is, ook voor een back die op moet komen, en hij dan vaak verkeerd staat als de omschakeling komt. Dus eerst kijken, dan denken waarom gebeurt het en dan kijken wie er allemaal schuld hebben ( dat is verstandig voetbal kijken )
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 mei 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:31 schreef riveco het volgende:

[..]

Daar moet je de reden achter zoeken, en dat is dat iedereen onzeker speelde en dat er niet snel genoeg druk werd gezet. Maar dat heb ik al eerder aangegeven, niet één zonde bok er tussen uit kiezen. winnen doe je met z'n allen en verliezen ook. Als je wil kan ik je wel uitleggen waarom druk zetten met z'n alleen zo belangrijk is, ook voor een back die op moet komen, en hij dan vaak verkeerd staat als de omschakeling komt. Dus eerst kijken, dan denken waarom gebeurt het en dan kijken wie er allemaal schuld hebben ( dat is verstandig voetbal kijken )
Hahahaha ga lekker buiten spelen vriend! Jij hoeft mij helemaal niets uit te leggen van het spelletje! En als ik zeg dat ik Boilesen te slecht vind voor Ajax en hem dus liever zie gaan dan bepaal ik dat nog altijd zelf!! En dan is het in jouw ogen maar een zondebok kiezen, voor mij is het gewoon een flapdrol eerste klas die ik het liefst vandaag nog zie gaan!!
En hoe jij er over denkt en wat je van mij vind zal me verder een reet roesten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 mei 2015 - 23:36   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2015 door Ajax Warrior --
riveco
 riveco - zondag 17 mei 2015 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha ga lekker buiten spelen vriend! Jij hoeft mij helemaal niets uit te leggen van het spelletje! En als ik zeg dat ik Boilesen te slecht vind voor Ajax en hem dus liever zie gaan dan bepaal ik dat nog altijd zelf!! En dan is het in jouw ogen maar een zondebok kiezen, voor mij is het gewoon een flapdrol eerste klas die ik het liefst vandaag nog zie gaan!!
En hoe jij er over denkt en wat je van mij vind zal me verder een reet roesten!
Ik sla je alleen met feiten om je oren vriend haha, en jij zal het spelletje wel heel goed kennen ( en soms ben ik het nog met je eens ook ) maar dat neemt niet weg dat je schijnbaar toch ook hele grote gaten in je kennis van het spelletje hebt.
En om er één speler tussen uit te halen zegt meer over jou als over die ene voetballer.
Kijk hoe je reageert als iemand over jou iets zegt, maar een speler moet alles maar nemen wat de grootste leken over hem zeggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 mei 2015 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:49 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik sla je alleen met feiten om je oren vriend haha, en jij zal het spelletje wel heel goed kennen ( en soms ben ik het nog met je eens ook ) maar dat neemt niet weg dat je schijnbaar toch ook hele grote gaten in je kennis van het spelletje hebt.
En om er één speler tussen uit te halen zegt meer over jou als over die ene voetballer.
Kijk hoe je reageert als iemand over jou iets zegt, maar een speler moet alles maar nemen wat de grootste leken over hem zeggen.
Welke feiten? Het feit is dat Boilesen sinds zijn terugkeer van zijn blessure heeft geschutterd. En dat hij eigenlijk gewoon geen basisplaats verdient is ook een feit. Dat hij daarnaast totaal geen zelfreflectie bezit is ook een feit.

Day jij een hoop onzin schrijft is ook een feit. En verder mag jij alles vinden. Boilesen is en zal gewoon ruk blijven en wat mij betreft mag hij het liefst vandaag nog opdonderen!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 mei 2015 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:15 schreef riveco het volgende:

[..]

Ooohhh en hoelang beoordeel jij hem al dan???????? Na een blessure kun je wel eens slechter terug komen. En het hele elftal was toch het zelfde ( ver onder de maat ) dus hoe kun je er nu één uitkiezen als zondebok. Je kan ook denken, volgend seizoen beter, we kunnen niet altijd 1e worden. Geef de spelers ook eens kans op herstel ipv om allerlei andere spelers te smeken ( wat je toch niet helpt haha ) Ook in mindere tijden moeten we als een blok achter ons Ajax blijven staan.
Ben met je eens dat je niet altijd eerste kunt Worden maar ze hebben met Blind de enige stabiele factor laten vertrekken op de belangrijkste positie. Dan heb je ook nog Poulsen, de Jong en Bojan laten vertrekken en Ben je begonnen met een veel Te jonge ploeg. Zimling wil ik het niet overhebben en talent krijgt een terugval. Ajax heeft er Te makkelijk overgedacht en er dus niet alles aangedaan.
riveco
 riveco - maandag 18 mei 2015 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 01:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Welke feiten? Het feit is dat Boilesen sinds zijn terugkeer van zijn blessure heeft geschutterd. En dat hij eigenlijk gewoon geen basisplaats verdient is ook een feit. Dat hij daarnaast totaal geen zelfreflectie bezit is ook een feit.

Day jij een hoop onzin schrijft is ook een feit. En verder mag jij alles vinden. Boilesen is en zal gewoon ruk blijven en wat mij betreft mag hij het liefst vandaag nog opdonderen!
Nee, jij hebt veel zelfreflectie? Jou mening is de enige goeie. En je hoort mijn niet zeggen dat hij het goed heeft gedaan, maar wie wel? Bazoer deed het een tijdje goed maar werd de laatste 2 wedstrijden ook wat minder, maar wat wil je op die leeftijd, en Veldman heeft het aardig opgepakt. Poehhhhh misschien vergeet ik er nog één, want Fisher kwam wel goed terug na blessure. Maar speel het niet allemaal zo op de man, dan moet je nog eerder naar de trainers kijken.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 mei 2015 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:20 schreef riveco het volgende:

[..]

Je mag best een mening hebben, maar dat hoeft niet altijd negatief te zijn. En ded namen die jij noemt zijn alle 400 of niet haalbaar of net zo goed als Duarte en Zimling. En als jij wat minder onzin post hoef ik minder te reageren, want in een forum reageer je op elkaar, en bij jou valt het zo op dat je schijnbaar PSV fan bent en alleen hier komt om te griepen.
Haha tuurlijk jongen Psv fan.. Niet haalbaar of zo goed als Duarte haha droom verder kerel.
Spelers als Aissaidi, Mertens, Maher, Kostic, Tadic, Honda, Musa, Promes, Ziyech, Chadli(noemde ik na agovv vs Ajax al omdat hij zo goed speelde) Gudelj(noemde ik in zijn Nac periode al). Ik reageer hier gewoon altijd inhoudelijk en hoef me totaal niet Te verdedigen of ik Ajacied Ben of niet. Vanaf dit moment Ben je dus ook gewoon een slechte grap voor me en hoef je niet Te reageren. Dat jij zegt dat iedereen onhaalbaar is en je door transfers niet beter kunt worden(zie hierboven) zegt me eigenlijk genoeg over jouw kijk op voetbal. Slechte grap niks meer niks minder
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 22:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van Rhijn 2 goals 1 assist

http://www.goal.com/nl/people/netherlands/56328/ricardo-van-rhijn

http://www.goal.com/nl/people/netherlands/47843/jetro-willems
Zet daar tegenover Willems van Psv 2 goals 13 assists
Dat lijkt me duidelijk toch, dat moet een stuk beter..
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:13 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dan ben je al te laat.....gaat juist om sneller te anticiperen. Kanloos=kansloos en blijft kansloos!
Onzin, je kan namelijk ook gewoon voor Riedewald kiezen als eerste man, die is daar meer dan kapabel voor..
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:16 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Gaat niet meer om potentie Remco, het gaat om feiten. En die liegen niet, die vertellen exact de waarheid. De waarheid is dat Boilesen Ajax onwaardig is en structureel te veel fouten maakt. Dan moet je adequaat handelen en een andere speler zoeken.
Gaat het niet om potentie??

Grappig, daar gaat namelijk alles om..
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:16 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Gaat niet meer om potentie Remco, het gaat om feiten. En die liegen niet, die vertellen exact de waarheid. De waarheid is dat Boilesen Ajax onwaardig is en structureel te veel fouten maakt. Dan moet je adequaat handelen en een andere speler zoeken.
Jij bent het type day dusdanig kortzichtig is dat je slechts naar 1 seizoen of zelfs nog minder kijkt.. Kijk eens naar het grotere plaatje man..
remco k
 remco k - maandag 18 mei 2015 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 23:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Slechter?? Die vent is 1 grote drama sinds zijn terugkeer! Toen hij terugkeerde van zijn blessure was ik blij aangezien hij ervoor toch echt een talentvolle speler was. Daarna heeft hij het nooit meer waar kunnen maken en was hij veruit de slechtste speler van dit Ajax! Angstig en continu verkeerd dekkend. Daarnaast bezit deze gozer totaal geen zelfreflectie want altijd hebben anderen het gedaan! Ik zeg, lekker laten gaan en kijken of je het intern kan opvangen. Zo niet, tja dan zou ik het met een aankoop proberen!!
Eerlijk gezegd vond ik hem vorig jaar wel prima spelen en is ie dit jaar heel hard door de mand gevallen..

Of ie daarom weg moet, er zijn er meer geweest die een heel slecht seizoen hebben gespeeld en daarna wel lieten zien topspelers te zijn..
Blijft lastig..
Brandje
 Brandje - maandag 18 mei 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie aangegeven met Ajax in gesprek te gaan over een eventuele verlenging.. Dus weg willen is wel heel erg overdreven, dan ga je dat gesprek namelijk niet aan..

Overigens heeft hij 200% gelijk wat betreft het uitfluiten van spelers, er is nog nooit iemand beter door gaan voetballen..
Als hij normaal speelt en een beetje meer zelfreflectie heeft dan wordt hij niet uitgefloten. Supporters betalen mede mee aan het salaris van spelers. Dus de enige manier om hun onvrede te uiten is door te fluiten. Als die jankebal daar al niet tegen kan dan moet hij gaan dammen.
Brandje
 Brandje - maandag 18 mei 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2015 - 20:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Die opkomende backs is niet bepaald de traditie van het Ajax spel hoor. Dat is echt pas van de begin jaren 90. Daarvoor was het uitsluitende de inschuivende verdediger.

Maar het was inderdaad sarcastisch bedoeld.

Maar hoeveel assists heeft Poulsen dit seizoen bij az. Geen idee namelijk.
het totaalvoetbal dus het Oranje van '74 en de ajax-jaren ervoor waren het begin van backs die mee opkwamen. Daarom ook die benaming

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2015 door Brandje --
Eide
 Eide - maandag 18 mei 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2015 - 11:08 schreef Brandje het volgende:

[..]

het totaalvoetbal dus het Oranje van '74 en de ajax-jaren ervoor waren het begin van backs die mee opkwamen. Daarom ook die benaming
Nou, niet helemaal. Het was het aanvallen en verdedigen met de hele ploeg. Daarvoor bestonden de meeste ploegen uit 2 delen zeg maar. Aanvallers vielen aan en niets anders en verdedigers deden verdedigen en niets anders.

Verdedigers bleven diep op de eigen helft met nog een ausputzer er achter en op het middenveld was vaak heel veel ruimte. Het Oranje van die tijd maakte het veld klein. Ze maakte gebruik van de buitenspelval. Verdedigers stapten in en vleugelaanvallers zakten af en toe ook in.

Backs kwamen nog niet echt mee op hoor. Dat kwam pas later maar er was voornamelijk een verandering in het denken over voetbal. Het is inderdaad wel de geboorte geweest van backs die opkwamen maar ook de opbouw vanuit de verdediging bijvoorbeeld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0227370