BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 mei 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 18:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het gaat niet om of hij beter is of niet.
Het gaat er ook niet om of hij speelt of niet.
Het gaat om of de speler rendeert ja of nee.
Narsigh en maher zoude bij Ajax niet renderen.
Overigens renderen de spelers die jij noemt ook niet, maar zijn een stuk goedkoper.
Dus maak je een afweging of je meer betaald voor een speler die beter is maar niet rendeert of ga je voor een mindere die dan natuurlijk ook niet rendeert.
ik vind dat ze een goede afweging hebben genomen
Toch heeft een kwalitatief betere kansen om alsnog Te slagen desnoods op een Anders positie.
De Duartes kun je gewoon afschrijven hebben geen restwaarde ook. Dus Ben je in het geval Duarte/Maher met Duarte duurder uit en je hebt ER niks aangehad! Ja top gedaan
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 mei 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Hele goeie vraag.. Ik zou het zo niet weten. Ik vind een aantal jongens veel potentie hebben, Hahn heeft dat, ik denk dat vd Hart veel potentie heeft..

Maar wie er echt beter is durf ik niet te zeggen..

Misschien dat het wel iets zegt over het niveau van de keepers op dit moment..
Hanh, Padt, Ruiter en Room vind ik Dan nog wel prima keepers maar of ze beter zijn/zullen worden Dan Cilissen weet ik niet. Daarom vind ik Cillisen gewoon meest compleet en stabiel op dit moment. Verwijt was nog al eens dat hij geen punten pakte maar dit seizoen toch belangrijk geweest.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 mei 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 18:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat wij Jasper Cillessen tekort doen. Hij is ronduit een goede keeper. Niet voor niets is hij ook de doelman van Oranje. Maar hij moet zich op een aantal punten beslist wel verbeteren.
Tijd zat voor een keeper is hij nog vrij jong.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 19 mei 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 16:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is jouw mening Pietje! Het gaat niet om 1 enkele wedstrijd dat Boilesen de slechtste van het elftal was maar zo'n beetje om elk duel waarin hij speelde! Zijn passes waren drama, zijn verdedigende taken voerde hij niet uit en hij werd te vaak voorbij gespeeld alsof hij lucht stond te dekken! Hij speelt in de verdediging om ervoor te zorgen dat de aanvallen onschadelijk worden gemaakt, niet om het zijn collega-verdedigers moeilijker te maken!
Het gaat om feiten, die liegen nooit. Je kunt er niet omheen. Ik begrijp niet dat mensen hem gaan beoordelen op wedstrijden uit het verleden. Daar koop je niks voor. Ik heb niks met die naïeve manier van denken. Wordt eens wakker. Ajax moet veel harder worden juist. Handelen en afscheid nemen en verder gaan. Een schone lei is een noodzaak geworden!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 19 mei 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 17:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook over de grond is uitermate zwak. Een pass niet geven is namelijk net zo erg en hij speet zelden iemand in.

Maar goed. Begint een zinloze discussie te worden. Ik ben nog niet 100% overtuigd van Jasper. Anderen wel. Ik hoop dat ie die stap nog wel gaat maken.
Remco is iemand met een roze bril op, die de feiten niet kan en wil zien. Dankzij Cillessen zijn we 2e geworden. Ook uit statistische cijfers komt naar voren dat hij de beste keeper is uit Nederland. Hoe blind kun je zijn? Ajax heeft veel structureel falende spelers gehad in dit seizoen. Die feiten tellen. En daar behoor je spelers op af te rekenen.
nora
 nora - dinsdag 19 mei 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Dit is speciaal voor Remco hij houd van cijfertjes nou misschien hou je nu ook van Jasper nr 1
==============================================================================================
Het feit dat Feyenoord in de play-offs moet gaan strijden om een Europees ticket, ligt volgens Voetbal International aan Kenneth Vermeer. De keeper van de Rotterdammers heeft volgens het weekblad bijna het laagste reddingspercentage van alle doelmannen in de Eredivisie.En Jasper Cillessen nr 1
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 19:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hanh, Padt, Ruiter en Room vind ik Dan nog wel prima keepers maar of ze beter zijn/zullen worden Dan Cilissen weet ik niet. Daarom vind ik Cillisen gewoon meest compleet en stabiel op dit moment. Verwijt was nog al eens dat hij geen punten pakte maar dit seizoen toch belangrijk geweest.
Er zijn er een aantal die vinden dat ie dit seizoen heel veel punten heeft gepakt... Een aantal wedstrijden is dat nu inderdaad gebeurt, en dat is al een stuk beter dan afgelopen jaar..

Laten we hopen dat ie dat voetballende deel, wat simpelweg gewoon heel erg belangrijk in het spel van de Boer ook beter onder de knie krijgt..
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 22:04 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het gaat om feiten, die liegen nooit. Je kunt er niet omheen. Ik begrijp niet dat mensen hem gaan beoordelen op wedstrijden uit het verleden. Daar koop je niks voor. Ik heb niks met die naïeve manier van denken. Wordt eens wakker. Ajax moet veel harder worden juist. Handelen en afscheid nemen en verder gaan. Een schone lei is een noodzaak geworden!
Dan hadden we dus voordat ze hun beste tijd bij ons speeelde al afscheid moeten nemen van Blind, Eriksen, Anita Alderweiereld, Vertonghen. Knap beleid hoor van Bobby..

Op deze manier denken is niet naief, denken dat jonge spelers ieder seizoen de sterren van de hemel spelen, dat is naief..
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 22:07 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Remco is iemand met een roze bril op, die de feiten niet kan en wil zien. Dankzij Cillessen zijn we 2e geworden. Ook uit statistische cijfers komt naar voren dat hij de beste keeper is uit Nederland. Hoe blind kun je zijn? Ajax heeft veel structureel falende spelers gehad in dit seizoen. Die feiten tellen. En daar behoor je spelers op af te rekenen.
Waar staat dat ik vind dat hij niet goed is in het stoppen van ballen Bobby??

Maar goed dat jij niet aan de macht bent, dan zou namelijk al het geld op zijn, zou er geen speler meer overblijven, want iedere speler speelt weleens een slecht seizoen.. En zouden we met 3 jaar failliet zijn...
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 22:38 schreef nora het volgende:
Dit is speciaal voor Remco hij houd van cijfertjes nou misschien hou je nu ook van Jasper nr 1
==============================================================================================
Het feit dat Feyenoord in de play-offs moet gaan strijden om een Europees ticket, ligt volgens Voetbal International aan Kenneth Vermeer. De keeper van de Rotterdammers heeft volgens het weekblad bijna het laagste reddingspercentage van alle doelmannen in de Eredivisie.En Jasper Cillessen nr 1
Och kerel, je wil het maar niet snappen he...

Ik zeg niet dat Vermeer een betere keeper is in het stoppen van ballen, ik zeg dat Cilissen voetballend niet goed genoeg is.. Of wou jij zeggen dat ie voetballend wel heel erg sterk is????

Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen kere???
remco k
 remco k - dinsdag 19 mei 2015 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 22:07 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Remco is iemand met een roze bril op, die de feiten niet kan en wil zien. Dankzij Cillessen zijn we 2e geworden. Ook uit statistische cijfers komt naar voren dat hij de beste keeper is uit Nederland. Hoe blind kun je zijn? Ajax heeft veel structureel falende spelers gehad in dit seizoen. Die feiten tellen. En daar behoor je spelers op af te rekenen.
Volwassen mensen spreken trouwens iemand gewoon rechtstreeks aan als ze iemand quoten en het dus tegen die persoon hebben..

Zou jij als "succesvol" zakenman toch wel moeten weten..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 mei 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 22:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn er een aantal die vinden dat ie dit seizoen heel veel punten heeft gepakt... Een aantal wedstrijden is dat nu inderdaad gebeurt, en dat is al een stuk beter dan afgelopen jaar..

Laten we hopen dat ie dat voetballende deel, wat simpelweg gewoon heel erg belangrijk in het spel van de Boer ook beter onder de knie krijgt..
Daarom het keepend gedeelte was gewoon goed. Het voetbal zelf was gewoon niet goed genoeg en Cillisen was daarin net als de rest. Hopelijk gaat het voor iedereen wat makkelijker volgend seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 mei 2015 - 06:12   quote  deeplink  
34 miljoen voor Cillessen?? Sorry, maar als je zo'n bedrag kan krijgen zeg ik doen!!!
Eide
 Eide - woensdag 20 mei 2015 - 06:23   quote  deeplink  
Van Gaal wil weer Dutch gaan en biedt bijna 34 miljoen euro

Louis van Gaal weet naar eigen zeggen wie een eventueel vertrek van David de Gea bij Manchester United moet opvangen, zo maakte de manager afgelopen weekeinde duidelijk. De media speculeren sindsdien meer dan ooit over de mogelijke opvolger van De Gea, die meer dan serieuze interesse van Real Madrid geniet: Louis van Gaal is ready to go Dutch.

Manchester United zou van plan zijn om een bod van bijna 34 miljoen euro op Jasper Cillessen van Ajax uit te brengen, áls men er niet in slaagt om het vertrek van De Gea naar Real Madrid te verhinderen. De 26-jarige Oranje-international wordt al enkele maanden aan de Premier League-club gelinkt, maar de geruchtenstroom wordt sterker nu een transfer van De Gea zeer aannemelijk lijkt.

Cillessen is geen onbekende voor Van Gaal en keeperstrainer Frans Hoek: het drietal kent elkaar van hun tweejarige periode bij het Nederlands elftal. Manchester United versterkte zich deze maand al met Memphis Depay van PSV en Cillessen maakt zodoende een grote kans om de volgende Nederlandse nieuweling te worden. Andere namen die voor het keepersgilde van komend seizoen worden genoemd zijn die van Asmir Begovic (Stoke City), Hugo Lloris (Tottenham Hotspur) en Samir Handanovic (Internazionale).

Frank de Boer erkende onlangs dat hij de ontwikkelingen rondom De Gea in de gaten houdt. "Ik kan me dan voorstellen dat Hoek en Van Gaal dan denken: 'hé, die Cillessen is wel een goede optie'", erkende de oefenmeester. "Als United opeens een bepaald bedrag biedt, dan hebben wij een big problem. Of ik daar nerveus van word? Ik word niet zo snel nerveus, maar dat is wel een gevaar natuurlijk." Het contract van Cillessen loopt nog tot medio 2018.

Bron

------------------------------

Ik kan mij er helemaal niets bij voorstellen. Dat zou een transferrecord voor de Eredivisie betekenen. Voor een keeper. Ik geloof er helemaal niets van. Daarnaast denk ik niet dat Van Gaal een Nederlandse kolonie wil bij United. Dat is hem al eens opgebroken.

Mocht Cillissen verkocht worden (maar echt niet voor 34 miljoen) dan heeft Ajax met Van der Hart wel een keeper die een kans mag gaan krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door Eide --
Brandje
 Brandje - woensdag 20 mei 2015 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 06:23 schreef Eide het volgende:
Van Gaal wil weer Dutch gaan en biedt bijna 34 miljoen euro

Louis van Gaal weet naar eigen zeggen wie een eventueel vertrek van David de Gea bij Manchester United moet opvangen, zo maakte de manager afgelopen weekeinde duidelijk. De media speculeren sindsdien meer dan ooit over de mogelijke opvolger van De Gea, die meer dan serieuze interesse van Real Madrid geniet: Louis van Gaal is ready to go Dutch.

Manchester United zou van plan zijn om een bod van bijna 34 miljoen euro op Jasper Cillessen van Ajax uit te brengen, áls men er niet in slaagt om het vertrek van De Gea naar Real Madrid te verhinderen. De 26-jarige Oranje-international wordt al enkele maanden aan de Premier League-club gelinkt, maar de geruchtenstroom wordt sterker nu een transfer van De Gea zeer aannemelijk lijkt.

Cillessen is geen onbekende voor Van Gaal en keeperstrainer Frans Hoek: het drietal kent elkaar van hun tweejarige periode bij het Nederlands elftal. Manchester United versterkte zich deze maand al met Memphis Depay van PSV en Cillessen maakt zodoende een grote kans om de volgende Nederlandse nieuweling te worden. Andere namen die voor het keepersgilde van komend seizoen worden genoemd zijn die van Asmir Begovic (Stoke City), Hugo Lloris (Tottenham Hotspur) en Samir Handanovic (Internazionale).

Frank de Boer erkende onlangs dat hij de ontwikkelingen rondom De Gea in de gaten houdt. "Ik kan me dan voorstellen dat Hoek en Van Gaal dan denken: 'hé, die Cillessen is wel een goede optie'", erkende de oefenmeester. "Als United opeens een bepaald bedrag biedt, dan hebben wij een big problem. Of ik daar nerveus van word? Ik word niet zo snel nerveus, maar dat is wel een gevaar natuurlijk." Het contract van Cillessen loopt nog tot medio 2018.

Bron

------------------------------

Ik kan mij er helemaal niets bij voorstellen. Dat zou een transferrecord voor de Eredivisie betekenen. Voor een keeper. Ik geloof er helemaal niets van. Daarnaast denk ik niet dat Van Gaal een Nederlandse kolonie wil bij United. Dat is hem al eens opgebroken.

Mocht Cillissen verkocht worden (maar echt niet voor 34 miljoen) dan heeft Ajax met Van der Hart wel een keeper die een kans mag gaan krijgen.
Sorry Eide maar van der Hart is echt geen Ajax materiaal vind ik. Leuke keeper voor een club die spelen om plek 4 tm 8.
Ik zou een poging doen om Hahn te haken. Al zal dat gevoelig liggen.
Stekelenburg terughalen is ook een optie. Ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door Brandje --
JOOD
 JOOD - woensdag 20 mei 2015 - 07:11   quote  deeplink  
Als Cillessen weggekocht gaat worden, kunnen we toch mooi Stekelenburg terughalen?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 mei 2015 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 07:11 schreef JOOD het volgende:
Als Cillessen weggekocht gaat worden, kunnen we toch mooi Stekelenburg terughalen?
Stekelenburg, Hahn of Padt zou ik dan proberen. Verder heb ik ook niet echt een idee.
remco k
 remco k - woensdag 20 mei 2015 - 08:17   quote  deeplink  
Stekelenburg... Pfffffffff..
nora
 nora - woensdag 20 mei 2015 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Och kerel, je wil het maar niet snappen he...

Ik zeg niet dat Vermeer een betere keeper is in het stoppen van ballen, ik zeg dat Cilissen voetballend niet goed genoeg is.. Of wou jij zeggen dat ie voetballend wel heel erg sterk is????

Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen kere???
Dit is gewoon grappig vind je niet ? je steekt je nek uit om tegen de meningen in te gaan en dan krijg je wel eens dit soort berichtjes voor de rest geen probleem kerel
Eide
 Eide - woensdag 20 mei 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 08:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Stekelenburg, Hahn of Padt zou ik dan proberen. Verder heb ik ook niet echt een idee.
Terwijl Hahn en Padt beide zijn bedankt bij Ajax. Niet goed genoeg.

Van der Hart is 20. Piepjong voor een keeper. En won als 19 jarige de concurrentiestrijd voor een plekje Eredivisie. Was bankzitter en knokte zich in de ploeg. En heeft dit seizoen zeer behoorlijk gekeept. Ik denk dat Van der Hart het niveau van Ajax aan kan.
Brandje
 Brandje - woensdag 20 mei 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 08:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Terwijl Hahn en Padt beide zijn bedankt bij Ajax. Niet goed genoeg.

Van der Hart is 20. Piepjong voor een keeper. En won als 19 jarige de concurrentiestrijd voor een plekje Eredivisie. Was bankzitter en knokte zich in de ploeg. En heeft dit seizoen zeer behoorlijk gekeept. Ik denk dat Van der Hart het niveau van Ajax aan kan.
Hahn had Vermeer en Cillissen voor zich dus dat zegt niet veel. Hahn heeft toch veel meer laten zien dan Van der Hart.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 mei 2015 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 08:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Terwijl Hahn en Padt beide zijn bedankt bij Ajax. Niet goed genoeg.

Van der Hart is 20. Piepjong voor een keeper. En won als 19 jarige de concurrentiestrijd voor een plekje Eredivisie. Was bankzitter en knokte zich in de ploeg. En heeft dit seizoen zeer behoorlijk gekeept. Ik denk dat Van der Hart het niveau van Ajax aan kan.
Toch denk ik dat ik vd Hart minder vind dan Padt en Hanh..
(mening) Keepers moeten misschien een Langer traject doorlopen door middel van verhuur?
Met 20 moeten ze nu vaak al weg terwijl ze bijna geen minuten gemaakt hebben.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 20 mei 2015 - 08:56   quote  deeplink  
Ik zou mij niks verbazen over transfer van cillissen.
34 miljoen voor een keeper is wel veel.

Maar ik denk dat loris van spurs duurder is.

transfermarkt is compleet de weg kwijt, dus vergelijken met spelers van vroeger is ei vergelijken met een kip
Eide
 Eide - woensdag 20 mei 2015 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 08:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch denk ik dat ik vd Hart minder vind dan Padt en Hanh.
Ik denk daar heel anders over. Padt vind ik een leuke Eredivisie keeper en meer woorden wil ik daar niet aan vuil maken.

Hahn werd door Feyenoord bij Dordrecht weg gehaald om de concurrentiestrijd met Mulder aan te gaan. Die strijd werd gewonnen door Mulder waarna Feyenoord Vermeer haalde. Dat moet voldoende zeggen over Hahn.

En dan is daar nog Van der Hart die bij een van de zwakste ploegen van de gewoon goed werk heeft verricht. En met 20 is hij gewoon nog een hele jonge, talentvolle keeper. Misschien is het nog wel te vroeg voor hem om eerste keeper te worden, maar hij heeft in mijn ogen aanzienlijk meer talent Padt en Hahn.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 mei 2015 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 09:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk daar heel anders over. Padt vind ik een leuke Eredivisie keeper en meer woorden wil ik daar niet aan vuil maken.

Hahn werd door Feyenoord bij Dordrecht weg gehaald om de concurrentiestrijd met Mulder aan te gaan. Die strijd werd gewonnen door Mulder waarna Feyenoord Vermeer haalde. Dat moet voldoende zeggen over Hahn.

En dan is daar nog Van der Hart die bij een van de zwakste ploegen van de gewoon goed werk heeft verricht. En met 20 is hij gewoon nog een hele jonge, talentvolle keeper. Misschien is het nog wel te vroeg voor hem om eerste keeper te worden, maar hij heeft in mijn ogen aanzienlijk meer talent Padt en Hahn.
Tja mag jij vinden ik heb best veel van beide keepers gezien dit seizoen en Hahn deed het bij Zwolle gewoon erg goed. Goede reddingen rustige uitstraling en mee voetballend erg goed.

Groningen ook redelijk veel van gezien en Padt is echt wel gegroeid hoor.

Vd Hart vind ik wat Klein en niet genoeg gezien om een eerlijke beoordeling Te geven.
Bij jong Ajax met regelmaat gezien en niet super..
Pietje
 Pietje - woensdag 20 mei 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 06:23 schreef Eide het volgende:
Van Gaal wil weer Dutch gaan en biedt bijna 34 miljoen euro

Louis van Gaal weet naar eigen zeggen wie een eventueel vertrek van David de Gea bij Manchester United moet opvangen, zo maakte de manager afgelopen weekeinde duidelijk. De media speculeren sindsdien meer dan ooit over de mogelijke opvolger van De Gea, die meer dan serieuze interesse van Real Madrid geniet: Louis van Gaal is ready to go Dutch.

Manchester United zou van plan zijn om een bod van bijna 34 miljoen euro op Jasper Cillessen van Ajax uit te brengen, áls men er niet in slaagt om het vertrek van De Gea naar Real Madrid te verhinderen. De 26-jarige Oranje-international wordt al enkele maanden aan de Premier League-club gelinkt, maar de geruchtenstroom wordt sterker nu een transfer van De Gea zeer aannemelijk lijkt.

Cillessen is geen onbekende voor Van Gaal en keeperstrainer Frans Hoek: het drietal kent elkaar van hun tweejarige periode bij het Nederlands elftal. Manchester United versterkte zich deze maand al met Memphis Depay van PSV en Cillessen maakt zodoende een grote kans om de volgende Nederlandse nieuweling te worden. Andere namen die voor het keepersgilde van komend seizoen worden genoemd zijn die van Asmir Begovic (Stoke City), Hugo Lloris (Tottenham Hotspur) en Samir Handanovic (Internazionale).

Frank de Boer erkende onlangs dat hij de ontwikkelingen rondom De Gea in de gaten houdt. "Ik kan me dan voorstellen dat Hoek en Van Gaal dan denken: 'hé, die Cillessen is wel een goede optie'", erkende de oefenmeester. "Als United opeens een bepaald bedrag biedt, dan hebben wij een big problem. Of ik daar nerveus van word? Ik word niet zo snel nerveus, maar dat is wel een gevaar natuurlijk." Het contract van Cillessen loopt nog tot medio 2018.

Bron

------------------------------

Ik kan mij er helemaal niets bij voorstellen. Dat zou een transferrecord voor de Eredivisie betekenen. Voor een keeper. Ik geloof er helemaal niets van. Daarnaast denk ik niet dat Van Gaal een Nederlandse kolonie wil bij United. Dat is hem al eens opgebroken.

Mocht Cillissen verkocht worden (maar echt niet voor 34 miljoen) dan heeft Ajax met Van der Hart wel een keeper die een kans mag gaan krijgen.
Dat bedrag voor een doelman?? Ik denk drie keer niet: NU niet, DAN niet, NOOIT niet. Inmiddels heb ik ergens gelezen, dat het zelfs al om € 35 miljoen gaat.

Overigens ik zag zondagnacht (laat) een samenvatting van Dordrecht-Ajax. Ik vond doelman Boer er (ook) niet goed uitzien bij de beide doelpunten van FC Dordrecht. Hij reageerde nergens op. Maar goed, mocht Cillissen binnenkort toch vertrekken, dan ben ik een zeer groot voorstander van Werner Hahn. Een fantastische keeper.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 mei 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 12:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat bedrag voor een doelman?? Ik denk drie keer niet: NU niet, DAN niet, NOOIT niet. Inmiddels heb ik ergens gelezen, dat het zelfs al om € 35 miljoen gaat.

Overigens ik zag zondagnacht (laat) een samenvatting van Dordrecht-Ajax. Ik vond doelman Boer er (ook) niet goed uitzien bij de beide doelpunten van FC Dordrecht. Hij reageerde nergens op. Maar goed, mocht Cillissen binnenkort toch vertrekken, dan ben ik een zeer groot voorstander van Werner Hahn. Een fantastische keeper.
Ja klopt die tweede heb ik niet goed gezien maar bij die eerste rekent hij op een voorzet en gaat hij eerste paal binnen. Mag nooit natuurlijk.
remco k
 remco k - woensdag 20 mei 2015 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 08:29 schreef nora het volgende:

[..]

Dit is gewoon grappig vind je niet ? je steekt je nek uit om tegen de meningen in te gaan en dan krijg je wel eens dit soort berichtjes voor de rest geen probleem kerel
Wat voor berichten? Waar ik mijn mening geef??
remco k
 remco k - woensdag 20 mei 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 10:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja mag jij vinden ik heb best veel van beide keepers gezien dit seizoen en Hahn deed het bij Zwolle gewoon erg goed. Goede reddingen rustige uitstraling en mee voetballend erg goed.

Groningen ook redelijk veel van gezien en Padt is echt wel gegroeid hoor.

Vd Hart vind ik wat Klein en niet genoeg gezien om een eerlijke beoordeling Te geven.
Bij jong Ajax met regelmaat gezien en niet super..
vd Hart 1.88
Hahn 1.98
padt 1.97

Hij is tegenover deze jongens wat klein..

Maar ik ben het wel met Eide eens dat ie meer talent heeft dan de andere jongens. Die overigens zeker niet slecht zijn..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 mei 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2015 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan hadden we dus voordat ze hun beste tijd bij ons speeelde al afscheid moeten nemen van Blind, Eriksen, Anita Alderweiereld, Vertonghen. Knap beleid hoor van Bobby..

Op deze manier denken is niet naief, denken dat jonge spelers ieder seizoen de sterren van de hemel spelen, dat is naief..
Jij was de gene die aan het begin van het seizoen zei dat we een prima selectie hebben en ook in de breedte. Ik heb vanaf het begin gezegd dat we veel teveel kwaliteit missen. Wat voor bord heb jij voor je hoofd. Vervolgens ga je op de beste speler van het jaar "Cillessen" je kritiek uiten. Ben je Mongolide? Ik zou Boilessen nog een kans geven natuurlijk, nog een jaar de boel verneuken! Met jou ideeën gaan we de oorlog winnen!!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 mei 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 08:17 schreef remco k het volgende:
Stekelenburg... Pfffffffff..
Naaaaaaa Remco....je wordt op je wenken misschien bedient als jouw 'favoriete 'keeper' Ajax gaat verlaten.
remco k
 remco k - woensdag 20 mei 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 13:34 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Jij was de gene die aan het begin van het seizoen zei dat we een prima selectie hebben en ook in de breedte. Ik heb vanaf het begin gezegd dat we veel teveel kwaliteit missen. Wat voor bord heb jij voor je hoofd. Vervolgens ga je op de beste speler van het jaar "Cillessen" je kritiek uiten. Ben je Mongolide? Ik zou Boilessen nog een kans geven natuurlijk, nog een jaar de boel verneuken! Met jou ideeën gaan we de oorlog winnen!!
Je reageert weer op compleet iets anders, verdraait woorden wer compleet en geeft weer eens geen antwoord.. Standaard Bobby verhaal dus..

Ga nu eens een keer leren lezen en beantwoord dan de volgende vraag.. Waar staat dat Boilesen een heel jaar lang moet spelen??

Ik krijg overigens over spelers veel vaker uiteindelijk wel gelijk dan niet. Maar zit er uiteraard ook weleens naast.

Wel weer heel erg jammer trouwens.. Dat je weer niet reageert op diverse antwoorden die ik je geef op vragen die je zelf stelt... Maar wel weer van die trieste onder water steken op posts naar andere mensen toe over mij..

Kerel, je hebt niet eens een inhoudelijke mening over wat er wel en of niet moet gebeuren, het enige dat jij doet zijn zinloze kreten de lucht in flikkeren en hopen dat die ergens terecht komen, inhoudelijk behoor je wat mij betreft tot de zwakste personen die ik hier op het gehele forum heb gezien, en dat zijn er nogal wat.. Zeker na je persoonlijke dreigementjes aan mijn adres. Want jezus wat ben jij een droeftoeter zeg, stoer doen over internet en de grote jongen uithangen..

Ik doe in ieder geval niet stoer, bedreig niemand en heb respect voor iemand zijn of haar mening als ze die fatsoenlijk kunnen onderbouwen..

Ga jij maar lekker schelden kerel...
remco k
 remco k - woensdag 20 mei 2015 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 13:35 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Naaaaaaa Remco....je wordt op je wenken misschien bedient als jouw 'favoriete 'keeper' Ajax gaat verlaten.
Zie jij hem wel graag komen dan??
Eide
 Eide - woensdag 20 mei 2015 - 14:32   quote  deeplink  
Ik heb Hahn dit seizoen anders ook opzichtig zien blunderen. Eigenlijke elke keeper wel behalve Cillessen. En nee, ik ben Vd Hart tegen Ajax niet vergeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 mei 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 13:33 schreef remco k het volgende:

[..]

vd Hart 1.88
Hahn 1.98
padt 1.97

Hij is tegenover deze jongens wat klein..

Maar ik ben het wel met Eide eens dat ie meer talent heeft dan de andere jongens. Die overigens zeker niet slecht zijn..
Idee had ik al maar had het niet opgezocht..
Ik weet het niet vind vd Hart niet super in de wedstrijden die ik gezien heb.
Kan er natuurlijk naast zitten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door Hummel10 --
Eide
 Eide - woensdag 20 mei 2015 - 15:11   quote  deeplink  
Ik blijf het hilarisch vinden dat er gewezen wordt naar de 3e keeper van Feyenoord (weliswaar verhuurd) om onze 1e keeper op te volgen. Maar goed, dat kan helemaal aan mij liggen hoor.
nora
 nora - woensdag 20 mei 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 13:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat voor berichten? Waar ik mijn mening geef??
Soms moet je gewoon een einde maken aan een disc.want dan wordt het gewoon vervelend dus bij deze
remco k
 remco k - woensdag 20 mei 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 17:17 schreef nora het volgende:

[..]

Soms moet je gewoon een einde maken aan een disc.want dan wordt het gewoon vervelend dus bij deze
Hahaha, en dan klagen over de reactie van een ander.. Ik wist niet wat je bedoelde. Maar prima joh..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 mei 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 13:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie jij hem wel graag komen dan??
Wel goed lezen Remco. Cillessen kan zo maar aan het eind van de transfer window Ajax verlaten wanneer de Gea naar Real gaat. Dan is de keeper waar jij het 1 en ander op hebt aan te merken Ajax verlaat!
Brandje
 Brandje - woensdag 20 mei 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 15:11 schreef Eide het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden dat er gewezen wordt naar de 3e keeper van Feyenoord (weliswaar verhuurd) om onze 1e keeper op te volgen. Maar goed, dat kan helemaal aan mij liggen hoor.
Kan zijn maar van der Hart boven Hahn zetten vind ik nog hilarischer. Misschien sentiment maat Hahn is toch echt een betere keeper.
Woon zelf in Deventer en heb dus veel gae vrienden en ga regelmatig mee maar wat ik Heb gezien van Van Der Hart is niet heel goed.

Maar voorlopig is Jasper er nog gewoon dus deze hele discussie is nog helemaal niet nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - woensdag 20 mei 2015 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 19:13 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wel goed lezen Remco. Cillessen kan zo maar aan het eind van de transfer window Ajax verlaten wanneer de Gea naar Real gaat. Dan is de keeper waar jij het 1 en ander op hebt aan te merken Ajax verlaat!
De Gea gaan sowieso want die wil niet bijtekenen. Dus mocht Jasper naar ManU gaan dan zal dat best snel zijn.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 mei 2015 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 15:11 schreef Eide het volgende:
Ik blijf het hilarisch vinden dat er gewezen wordt naar de 3e keeper van Feyenoord (weliswaar verhuurd) om onze 1e keeper op te volgen. Maar goed, dat kan helemaal aan mij liggen hoor.
Net of dat iets zegt? Hij keept gewoon prima en volgend seizoen is hij 2de of misschien wel 1ste keus.. Potentie en ontwikkeling zeggen jou niets?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 mei 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 19:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan zijn maar van der Hart boven Hahn zetten vind ik nog hilarischer. Misschien sentiment maat Hahn is toch echt een betere keeper.
Woon zelf in Deventer en heb dus veel gae vrienden en ga regelmatig mee maar wat ik Heb gezien van Van Der Hart is niet heel goed.

Maar voorlopig is Jasper er nog gewoon dus deze hele discussie is nog helemaal niet nodig.
Inderdaad
Eide
 Eide - woensdag 20 mei 2015 - 21:02   quote  deeplink  
Dat zal, maar er zijn dus mensen die in de 3e keeper van Feyenoord de vervanger van de keeper van het Nederlands elftal zien. Die in de keeper die de concurrentiestrijd met Mulder verloor een keeper zien van Europees niveau. Zonder iemand te willen beledigen maar ik vind dat ridicuul.
nora
 nora - woensdag 20 mei 2015 - 22:16   quote  deeplink  
Klopt wat je zegt maar sommige mensen hebben meer tijd nodig om zich te ontwikkelen dus misschien is Hahn met sprongen vooruit gegaan ik durf het niet te zeggen te weinig gezien, maar ook Dijks is 22 en is weer in de belangstelling van Ajax dus ook een laatbloeier misschien.
Eide
 Eide - woensdag 20 mei 2015 - 22:35   quote  deeplink  
Zondermeer Nora. Maar Van der Hart is ruim 2 jaar jonger dan Hahn echt qua niveau echt niet veel minder of misschien zelfs wel gelijkwaardig. En Van der Hart heb je al, niet onbelangrijk.

Indien Cillissen verkocht wordt em Ajax wil een vervanger extern aantrekken is er eigenlijk maar 1 serieuze kandidaat. Maarten Stekelenburg. Een absolute topkeeper die z'n carriere te grabbel heeft gegooid door niet als een prof te leven. Bij Ajax zou hij een schitterende herkansing kunnen krijgen op een herstart van die carriere.

En dan Van der Hart terug als 2e keeper en die klaar stomen om Stekelenburg op te volgen.
Brandje
 Brandje - woensdag 20 mei 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Volgens diverse mediabronnen schijnt ajax Mitchell Dijks te willen terug halen. Dit is toch godverdomme wanbeleid ten top. Vorig jaar gratis de deur uit laten lopen. En seizoen naar Boilesen moeten kijken en dan nu ruim een miljoen willen betalen voor een speler die bij je zat. Het zal toch gvd niet.
remco k
 remco k - woensdag 20 mei 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 19:13 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wel goed lezen Remco. Cillessen kan zo maar aan het eind van de transfer window Ajax verlaten wanneer de Gea naar Real gaat. Dan is de keeper waar jij het 1 en ander op hebt aan te merken Ajax verlaat!
Ik lees heel goed Bobby, van mij hoeft Cilissen namelijk helemaal niet weg.. En aangezien een ander dan over Stekelenburg begint, wat ik altijd al een matige keeper heb gevonden die toevallig een goed WK speelde, geef ik alleen aan Stekelenburg Pffffff...

Maar goed, Cilissen hoeft van mij zeker niet weg, iedere speler in de ED zal namelijk iets op aan te merken zijn wat kwaliteit betreft, en het zal het elftal moeten zijn dat er weer bovenuit gaat steken, spelers waar namelijk niets of heel weinig op is aan te merken spelen namelijk niet in Nederland..
Brandje
 Brandje - woensdag 20 mei 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 21:02 schreef Eide het volgende:
Dat zal, maar er zijn dus mensen die in de 3e keeper van Feyenoord de vervanger van de keeper van het Nederlands elftal zien. Die in de keeper die de concurrentiestrijd met Mulder verloor een keeper zien van Europees niveau. Zonder iemand te willen beledigen maar ik vind dat ridicuul.
Sorry maar je bent nu echt dingen door elkaar aan het halen. Vermeer ging naar feyenoord op ongeveer op dezelfde dag meldde Zwolle zich voor Hahn. Er is helemaal nooit een concurrentiestrijd geweest tussen Mulder en Hahn. Hahn wilde spelen en Zwolle gaf hem die kans. Wat hij daar liet zien was vele malen beter als vd Hart bij GAE
remco k
 remco k - woensdag 20 mei 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 22:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar je bent nu echt dingen door elkaar aan het halen. Vermeer ging naar feyenoord op ongeveer op dezelfde dag meldde Zwolle zich voor Hahn. Er is helemaal nooit een concurrentiestrijd geweest tussen Mulder en Hahn. Hahn wilde spelen en Zwolle gaf hem die kans. Wat hij daar liet zien was vele malen beter als vd Hart bij GAE
Volgens mij had Mulder in de voorbereiding tot 1 September die strijd al gewonnen, en zou dus eerste keeper worden voor Hahn, en toen Vermeer kwam schoof het allemaal op..
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/260909/mulder-houdt-hahn-op-de-bank-zit-lekker-in-mijn-vel/

Overigens wel leuk, dat eigenlijk alle keepers die we noemen bij ons weg komen..:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0245399