BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 20 mei 2015 - 23:00   quote  deeplink  
Yup, Hahn was al gedegradeert tot 2e keeper achter Mulder en toen kocht Feyenoord Vermeer waardoor Hahn geen enkel uitzicht op minuten had bij Feyenoord. Vermeer was namelijk meteen bevestigd als 1e keeper. Daarom wilde Hahn de verhuur in en gebeurde dat ook. Ik zou niet weten wat ik door de war haal, dat is volgens mij allemaal zo klaar als een klontje.

En over de kwaliteiten van de doelmannen zullen we het wel niet eens worden. Ik vind het in ieder geval niet zomaar dat Van der Hart met z'n 20 jaar een zeer geduchte concurrent is voor Hahn bij Jong Oranje. Dat is niet omdat Van der Hart zo veel slechter is of er niets van kan. Ik denk oprecht dat Van der Hart een stuk verder is met 20 jaar dan dat Hahn dat was op z'n 20e.

En dan heeft Nora natuurlijk helemaal gelijk met die opmerking over ontwikkeling. De een komt wat later en gaat dan als een raket, de ander is snel op een aardig niveau maar overstijgd dat nooit meer... je kan dat niet voorspellen, alleen maar hopen dat je de juiste keuzes maakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2015 door Eide --
Brandje
 Brandje - woensdag 20 mei 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij had Mulder in de voorbereiding tot 1 September die strijd al gewonnen, en zou dus eerste keeper worden voor Hahn, en toen Vermeer kwam schoof het allemaal op..
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/260909/mulder-houdt-hahn-op-de-bank-zit-lekker-in-mijn-vel/

Overigens wel leuk, dat eigenlijk alle keepers die we noemen bij ons weg komen..:-)
Ok mijn fout
riveco
 riveco - woensdag 20 mei 2015 - 23:22   quote  deeplink  
Ajax wil Dijks voor ruim zes ton weer terughalen, bericht op elf.
Brandje
 Brandje - woensdag 20 mei 2015 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 23:22 schreef riveco het volgende:
Ajax wil Dijks voor ruim zes ton weer terughalen, bericht op elf.
Ik denk en hoop dat Dijks zelf niet terug wil. Maar wat een beleid zeg. Vorig seizoen voor niks laten gaan. 50% doorverkoop percentage afgesproken en hem dan zelf willen terug willen kopen.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 23:22 schreef riveco het volgende:
Ajax wil Dijks voor ruim zes ton weer terughalen, bericht op elf.
Als dit echt waar is ga ik voor het eerst zeggen dat ik helemaal klaar ben met Overmars!

Oké, mochten mensen gaan zeggen dat Boilesen niet geweldig is, prima. Maar een speler die een jaar geleden weg mocht, voegde niks toe en kwam tekort. Nu een jaar later willen terughalen terwijl deze jongen nog steeds verdedigend ontzettend zwak is, lijkt echt nergens op! Aanvallend heel aardig maar wel bij met alle respect Willem II. Zodra deze jongen ruimte in de rug heeft is het gewoon een cliniclown puur sang. Heeft zich zeker ontwikkeld maar bij lang en aard niet genoeg om nu naar Ajax te komen. AZ is een prima club voor hem.

Bovendien ben je in mijn optiek dan ook je geloofwaardigheid kwijt. Maargoed, eerst een zien wat er van klopt.
Eide
 Eide - donderdag 21 mei 2015 - 00:11   quote  deeplink  
Mocht Ajax Dijks terug halen mag dat in ieder geval de boeken in als een brevet van onvermogen richting Boilesen en Viergever.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 mei 2015 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 23:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk en hoop dat Dijks zelf niet terug wil. Maar wat een beleid zeg. Vorig seizoen voor niks laten gaan. 50% doorverkoop percentage afgesproken en hem dan zelf willen terug willen kopen.
Ga Dan opzoek naar een echt goede links back.
Boilesen en Viergever zijn niks maar Dijks is ook geen topper.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 mei 2015 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 23:22 schreef riveco het volgende:
Ajax wil Dijks voor ruim zes ton weer terughalen, bericht op elf.
Poulsen was gratis ;)
riveco
 riveco - donderdag 21 mei 2015 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 00:11 schreef Eide het volgende:
Mocht Ajax Dijks terug halen mag dat in ieder geval de boeken in als een brevet van onvermogen richting Boilesen en Viergever.
Ik denk dat Boilesen toch heeft aangegeven dat hij zijn contract niet wil verlengen.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 07:12 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik denk dat Boilesen toch heeft aangegeven dat hij zijn contract niet wil verlengen.
Dat kan, maar Dijks als opvolger?
Brandje
 Brandje - donderdag 21 mei 2015 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 07:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat kan, maar Dijks als opvolger?
Ik vind Dijks een prima back. Ontwikkelt zich prima en kent de club
Echter hadden ze hem nooit moeten laten gaan en hadden ze zeker Viergever niet hoeven halen.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 08:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind Dijks een prima back. Ontwikkelt zich prima en kent de club
Echter hadden ze hem nooit moeten laten gaan en hadden ze zeker Viergever niet hoeven halen.
Kom op man!! Kan echt niet verdedigen. Op zijn voorzetten na is het nog steeds een back die echt nog niet klaar is voor Ajax
remco k
 remco k - donderdag 21 mei 2015 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2015 - 23:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ok mijn fout
Neemt niet weg dat ie veel meer potentie heeft als Mulder en dit jaar heeft laten zien dat het een goede keeper in wording is..

Dat vond ik al toen die nog bij ons in de A1 speelde..
nora
 nora - donderdag 21 mei 2015 - 08:36   quote  deeplink  
Het gaat toch echt gebeuren denk ik .
========================================
e Boer praat vandaag al met beoogde versterking
Donderdag, 21 mei 2015 om 07:00
Het heeft er alle schijn van dat Ajax zeer concrete interesse in Mitchell Dijks heeft. Directeur voetbalzaken Marc Overmars meldde zich woensdag al bij Carlos Aalbers, technisch directeur van Willem II. Volgens De Telegraaf kan Ajax vandaag opnieuw een belangrijke stap zetten: hoofdtrainer Frank de Boer en Dijks gaan om de tafel.
remco k
 remco k - donderdag 21 mei 2015 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 00:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als dit echt waar is ga ik voor het eerst zeggen dat ik helemaal klaar ben met Overmars!

Oké, mochten mensen gaan zeggen dat Boilesen niet geweldig is, prima. Maar een speler die een jaar geleden weg mocht, voegde niks toe en kwam tekort. Nu een jaar later willen terughalen terwijl deze jongen nog steeds verdedigend ontzettend zwak is, lijkt echt nergens op! Aanvallend heel aardig maar wel bij met alle respect Willem II. Zodra deze jongen ruimte in de rug heeft is het gewoon een cliniclown puur sang. Heeft zich zeker ontwikkeld maar bij lang en aard niet genoeg om nu naar Ajax te komen. AZ is een prima club voor hem.

Bovendien ben je in mijn optiek dan ook je geloofwaardigheid kwijt. Maargoed, eerst een zien wat er van klopt.
Is het de schuld van Overmars dan? Volgens mij zag de Boer namelijk geen plek voor hem binnen de ploeg en wou Dijks zelf geen derde man zijn.. Wat kan Marc dan meer doen dan die jongen laten gaan??
Ik zou niet weten of ie nu goed genoeg moet zijn voor Ajax, ik zou het namelijk raar vinden als dat wel zo was. Maar voor hetzelfde geld heeft die jongen dit jaar een gigantische ontwikkeling doorgemaakt die men niet verwacht had.. Tsja dat kan..
nora
 nora - donderdag 21 mei 2015 - 08:53   quote  deeplink  
Ik denk ook dat Ajax een beetje meer de fysieke kant op gaat qua aankoop zowel Gudelj en Dijks zijn fysiek veel sterker als wat er nu loopt.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 08:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Is het de schuld van Overmars dan? Volgens mij zag de Boer namelijk geen plek voor hem binnen de ploeg en wou Dijks zelf geen derde man zijn.. Wat kan Marc dan meer doen dan die jongen laten gaan??
Ik zou niet weten of ie nu goed genoeg moet zijn voor Ajax, ik zou het namelijk raar vinden als dat wel zo was. Maar voor hetzelfde geld heeft die jongen dit jaar een gigantische ontwikkeling doorgemaakt die men niet verwacht had.. Tsja dat kan..
Onwikkeling heeft ie zeker gehad dit jaar maar is verdedigend gewoon uiterst zwak. Volgens mij is Marc technisch directeur toch? De Boer kan wat willen, maar hij rond transfers af toch?
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 08:53 schreef nora het volgende:
Ik denk ook dat Ajax een beetje meer de fysieke kant op gaat qua aankoop zowel Gudelj en Dijks zijn fysiek veel sterker als wat er nu loopt.
Als ik nu lees dat Propper 4 miljoen kost, die had ik er liever bij gehad. Veel meer geschikt voor ons elftal in mijn optiek!
remco k
 remco k - donderdag 21 mei 2015 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 09:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Onwikkeling heeft ie zeker gehad dit jaar maar is verdedigend gewoon uiterst zwak. Volgens mij is Marc technisch directeur toch? De Boer kan wat willen, maar hij rond transfers af toch?
De Boer zal hebben aangegeven geen ruimte voor Dijks te hebben, als Dijks dan niet bij wil tekenen onder die voorwaarden en Ajax niet akoord kan gaan met andere voorwaarden, dan is een afscheid in mijn optiek vrij logisch.. Tsja, en als hij dan een ontwikkeling doormaakt waardoor hij wel in aanmerking kan komen, heb ik er niet zo veel moeite mee als daar geld voor uitgegeven wordt..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 mei 2015 - 10:57   quote  deeplink  
Zivkovic naar alle waarschijnlijkheid op huurbasis naar Groningen.....
remco k
 remco k - donderdag 21 mei 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 10:57 schreef Ronald 1960 het volgende:
Zivkovic naar alle waarschijnlijkheid op huurbasis naar Groningen.....
Zou prima zijn denk ik. Had hem dan wel liever naar pec gehad. Die spelen zoals wij willen spelen.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 10:04 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer zal hebben aangegeven geen ruimte voor Dijks te hebben, als Dijks dan niet bij wil tekenen onder die voorwaarden en Ajax niet akoord kan gaan met andere voorwaarden, dan is een afscheid in mijn optiek vrij logisch.. Tsja, en als hij dan een ontwikkeling doormaakt waardoor hij wel in aanmerking kan komen, heb ik er niet zo veel moeite mee als daar geld voor uitgegeven wordt..
Dan liggen in dit geval onze meningen ver uit elkaar. Ik vond hem ook niet meer dan stabiel dit jaar
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 11:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou prima zijn denk ik. Had hem dan wel liever naar pec gehad. Die spelen zoals wij willen spelen.
Alleen is Zivkovic totaal geen spits voor zoals wij willen spelen
Eigenlijk een spits voor reactievoetbal en dat speelt Groningen eigenlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door Loetje --
nora
 nora - donderdag 21 mei 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Zo goed als rond met Zivkovic naar Groningen volgens Gnws.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 mei 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 09:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als ik nu lees dat Propper 4 miljoen kost, die had ik er liever bij gehad. Veel meer geschikt voor ons elftal in mijn optiek!
Halen ipv van vd Vaart
Pietje
 Pietje - donderdag 21 mei 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 13:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Halen ipv van vd Vaart
Maar Davy Pröpper is toch een middenvelder? Nog meer middenvelders? Dat lijkt me niet wenselijk eerlijk gezegd.
Pietje
 Pietje - donderdag 21 mei 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 12:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alleen is Zivkovic totaal geen spits voor zoals wij willen spelen
Eigenlijk een spits voor reactievoetbal en dat speelt Groningen eigenlijk.
Ik denk hier toch dat jij je vergist, Loetje. Ik vind FC Groningen bepaald geen reactievoetbal spelen. Over het algemeen, en zeker in hun thuiswedstrijden, spelen zij vol op de aanval.
Ik denk dat Ajax op enig moment spijt gaat krijgen hoe zij Zivkovic gemakkelijk laten vertrekken. Welliswaar voor een verhuur, maar ik voorspel je, dat hij uiteindelijk aan Groningen verkocht gaat worden. Niet slim dus. Kijk nu ook maar weer eens wat er met Mitchel Dijks gaande is... Zo kun je ook met je miljoenen omgaan. Wegsturen en binnen de kortste tijd weer (voor meer) terug moeten kopen. Ik vind dat kortzichtig wanbeleid.
Pietje
 Pietje - donderdag 21 mei 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 00:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als dit echt waar is ga ik voor het eerst zeggen dat ik helemaal klaar ben met Overmars!

Oké, mochten mensen gaan zeggen dat Boilesen niet geweldig is, prima. Maar een speler die een jaar geleden weg mocht, voegde niks toe en kwam tekort. Nu een jaar later willen terughalen terwijl deze jongen nog steeds verdedigend ontzettend zwak is, lijkt echt nergens op! Aanvallend heel aardig maar wel bij met alle respect Willem II. Zodra deze jongen ruimte in de rug heeft is het gewoon een cliniclown puur sang. Heeft zich zeker ontwikkeld maar bij lang en aard niet genoeg om nu naar Ajax te komen. AZ is een prima club voor hem.

Bovendien ben je in mijn optiek dan ook je geloofwaardigheid kwijt. Maargoed, eerst een zien wat er van klopt.
Het is niet alleen Overmars in dit geval, maar ook Frank de Boer zag het niet zitten in Mitchel Dijks. En nu alweer terug halen... Pfff wat een inzicht.
Pietje
 Pietje - donderdag 21 mei 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 00:11 schreef Eide het volgende:
Mocht Ajax Dijks terug halen mag dat in ieder geval de boeken in als een brevet van onvermogen richting Boilesen en Viergever.
Dat is zeker waar, maar waar is de visie gebleven t.a.v. talent? Hadden ze dat niet eerder kunnen zien wat betreft Dijks voordat zij hem wegstuurden?
Pietje
 Pietje - donderdag 21 mei 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 08:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind Dijks een prima back. Ontwikkelt zich prima en kent de club
Echter hadden ze hem nooit moeten laten gaan en hadden ze zeker Viergever niet hoeven halen.
+ 1
Pietje
 Pietje - donderdag 21 mei 2015 - 13:41   quote  deeplink  
Zojuist hoorde ik op RTV Utrecht, sportverslaggever René v/d Berg zeggen, dat FC Groningen na de verhuurperiode een optie tot (terug)koop van Zivkovic gaat bedingen bij Ajax met een gelimiteerde transfersom van € 1 miljoen. Volgens mij heeft Ajax meer betaald. Kijk, dat is nog eens kapitaalvernietiging! Bravo Ajax. Alles het inderdaad allemaal waar zou zijn, dat moet ik er dan wel weer bij zeggen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 mei 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 13:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar Davy Pröpper is toch een middenvelder? Nog meer middenvelders? Dat lijkt me niet wenselijk eerlijk gezegd.
Vd Vaart is ook geen spits
remco k
 remco k - donderdag 21 mei 2015 - 14:35   quote  deeplink  
Daar geloof ik helemaaL niets van. Hij zal ongetwijfeld verhuurd worden. Dat is ook een prima oplossing. Maar die terugkoop regeling is stemmingmakerij. Zo kan ik ook punten scoren.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 mei 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 13:41 schreef Pietje het volgende:
Zojuist hoorde ik op RTV Utrecht, sportverslaggever René v/d Berg zeggen, dat FC Groningen na de verhuurperiode een optie tot (terug)koop van Zivkovic gaat bedingen bij Ajax met een gelimiteerde transfersom van € 1 miljoen. Volgens mij heeft Ajax meer betaald. Kijk, dat is nog eens kapitaalvernietiging! Bravo Ajax. Alles het inderdaad allemaal waar zou zijn, dat moet ik er dan wel weer bij zeggen.
Als ajax dat doet, zijn ze gek.
Als hij bij Groningen weer veel scoort, zal hij ongetwijfeld voor veel meer dan 1 miljoen worden verkocht gaan worden....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 mei 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 13:41 schreef Pietje het volgende:
Zojuist hoorde ik op RTV Utrecht, sportverslaggever René v/d Berg zeggen, dat FC Groningen na de verhuurperiode een optie tot (terug)koop van Zivkovic gaat bedingen bij Ajax met een gelimiteerde transfersom van € 1 miljoen. Volgens mij heeft Ajax meer betaald. Kijk, dat is nog eens kapitaalvernietiging! Bravo Ajax. Alles het inderdaad allemaal waar zou zijn, dat moet ik er dan wel weer bij zeggen.
na een verhuurperiode? welke verhuurperiode? Ajax heeft zivko gekocht, niks verhuurd.

Zal het niet zo zijn, dat Groningen een bod gaat uitbrengen om hem te kunnen huren met een optie tot koop van een miljoen

dan kan ajax dat bod gewoon naast zich neerleggen, met zo optie daar gaat ajax of in ieder geval ik niet mee akkoord.

het zou heel raar zijn dat er in koopcontract staat dat gronigen een optie heeft om hem te huren en daarna een optie heeft tot koop.
zo iets heb ik nog niet eerder gehoord
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 13:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk hier toch dat jij je vergist, Loetje. Ik vind FC Groningen bepaald geen reactievoetbal spelen. Over het algemeen, en zeker in hun thuiswedstrijden, spelen zij vol op de aanval.
Ik denk dat Ajax op enig moment spijt gaat krijgen hoe zij Zivkovic gemakkelijk laten vertrekken. Welliswaar voor een verhuur, maar ik voorspel je, dat hij uiteindelijk aan Groningen verkocht gaat worden. Niet slim dus. Kijk nu ook maar weer eens wat er met Mitchel Dijks gaande is... Zo kun je ook met je miljoenen omgaan. Wegsturen en binnen de kortste tijd weer (voor meer) terug moeten kopen. Ik vind dat kortzichtig wanbeleid.
Groningen gokt voortdurend op de snelheid van de vleugels en de individuele actie van Chery hoor
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 13:41 schreef Pietje het volgende:
Zojuist hoorde ik op RTV Utrecht, sportverslaggever René v/d Berg zeggen, dat FC Groningen na de verhuurperiode een optie tot (terug)koop van Zivkovic gaat bedingen bij Ajax met een gelimiteerde transfersom van € 1 miljoen. Volgens mij heeft Ajax meer betaald. Kijk, dat is nog eens kapitaalvernietiging! Bravo Ajax. Alles het inderdaad allemaal waar zou zijn, dat moet ik er dan wel weer bij zeggen.
Laten we maar hopen dat dit puur stemmingmakerij is, want dan maakt Ajax er zichzelf echt volstrekt belachelijk mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door Loetje --
Eide
 Eide - donderdag 21 mei 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Er schijnt toch serieus over gesproken te worden, ook omdat Groningen Europa in gaat.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 mei 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Ik vind het goed dat hij word verhuurd.
Zeker als op veel speeltijd kan rekenen.
Ajax had het dit seizoen eigenlijk al moeten doen.
Ik vind een optie daarin een beetje vreemd, stel hij doet het goed, waarom zou Ajax dan hem verkopen, of überhaupt waarom koopt Ajax hem dan.
Dus ik denk eerder dat over een eventuele optie word gesproken dan over een eventuele verhuur.
Want het lijkt er op dat hij volgend seizoen niet veel speeltijd zou krijgen, lijkt mij dat als dat zo is dat Ajax een verhuur niet tegen zou houden.
Maar een optie met koop erin, dat zal Ajax niet doen.
Het is alleen goed als in die optie dan een percentage(80%) doorverkoop inzit.
Pietje
 Pietje - donderdag 21 mei 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 14:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

na een verhuurperiode? welke verhuurperiode? Ajax heeft zivko gekocht, niks verhuurd.

Zal het niet zo zijn, dat Groningen een bod gaat uitbrengen om hem te kunnen huren met een optie tot koop van een miljoen

dan kan ajax dat bod gewoon naast zich neerleggen, met zo optie daar gaat ajax of in ieder geval ik niet mee akkoord.

het zou heel raar zijn dat er in koopcontract staat dat gronigen een optie heeft om hem te huren en daarna een optie heeft tot koop.
zo iets heb ik nog niet eerder gehoord
Je bent kennelijk niet helemaal op de hoogte. FC Groningen wil Zivkovic van Ajax huren met -kennelijk- een optie tot koop. Dat laatste hoorde ik op Radio Utrecht, maar kon het nergens anders verifiëren.
Pietje
 Pietje - donderdag 21 mei 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 15:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Groningen gokt voortdurend op de snelheid van de vleugels en de individuele actie van Chery hoor
Vooropgezet dat ik Groningen niet expliciet volg, maar wat ik er van zie, is dat het een aardig aanvallend elftal is.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 16:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Vooropgezet dat ik Groningen niet expliciet volg, maar wat ik er van zie, is dat het een aardig aanvallend elftal is.
Ze hebben een aantal prima aanvallers, maar spelen toch echt op reactie hoor
Pietje
 Pietje - donderdag 21 mei 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 17:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ze hebben een aantal prima aanvallers, maar spelen toch echt op reactie hoor
Oké, ik geef me gewonnen ;-)
Ik heb ze een maar een enkele keer gezien, dus kan er niet echt goed over oordelen.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 17:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké, ik geef me gewonnen ;-)
Ik heb ze een maar een enkele keer gezien, dus kan er niet echt goed over oordelen.
Maar vind het ook wel logisch. Hebben ze ook de spelers voor.
nora
 nora - donderdag 21 mei 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Nou thuis valt het wel mee niet vergelijkbaar met Ajax maar ze spelen redelijk aanvallend,maar een verhuur van Zivkovic lijkt me een goede zaak geen optie tot koop dat gaat Ajax zeker niet doen.
Pietje
 Pietje - donderdag 21 mei 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 18:09 schreef nora het volgende:
Nou thuis valt het wel mee niet vergelijkbaar met Ajax maar ze spelen redelijk aanvallend,maar een verhuur van Zivkovic lijkt me een goede zaak geen optie tot koop dat gaat Ajax zeker niet doen.
Dat dacht ik ook, dat eerste met aanvallend voetbal. Maar kennelijk vergissen wij ons toch. Die optie tot koop heb ik door de doorgaans zeer goed geïnformeerde René van de Berg van Radio Utrecht horen zeggen. Maar gek genoeg kan ik dat nergens anders terugvinden. Hopelijk was het dus toch alleen maar een schot voor de boeg.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 mei 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 18:09 schreef nora het volgende:
Nou thuis valt het wel mee niet vergelijkbaar met Ajax maar ze spelen redelijk aanvallend,maar een verhuur van Zivkovic lijkt me een goede zaak geen optie tot koop dat gaat Ajax zeker niet doen.
De Leeuw, Antonia en Rusnak maken vrijwel alleen maar goals in de omschakeling. Adviseer je even YouTube te kijken! Zal genoeg van opstaan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 mei 2015 - 20:27   quote  deeplink  
Van Groningen zijde wordt nu ontkent dat er over het huren van Zivkovic is gesproken....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 mei 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 16:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je bent kennelijk niet helemaal op de hoogte. FC Groningen wil Zivkovic van Ajax huren met -kennelijk- een optie tot koop. Dat laatste hoorde ik op Radio Utrecht, maar kon het nergens anders verifiëren.
ik begreep de zinsconstructie niet helemaal.
ik weet even niet waaraan dat lag
Eide
 Eide - donderdag 21 mei 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Groningen ontkent dat er contact is over Zivkovic. Ze geven wel toe zijn situatie met intresse te bekijken.
Bron

En Frank de Boer zou vandaag al contact hebben gehad met Mitchell Dijks hebben gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0255959