BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 21 mei 2015 - 23:16   quote  deeplink  
Overigens worden de contouren snel duidelijk.

RB. Van Rhijn - Tete
RCV. Veltman - Van der Hoorn
LCV. Riedewald - Viergever
LB. Boilesen (?) - Dijks (?)
CVM. Bazoer - Serero (?)
RAM. Klaassen - Schone - Van de Beek (?)
LAM. Gudelj - Sinkgraven - Andersen (?)
RW. El Ghazi - Schone
S. Milik - Van der Vaart (?) - Zivkovic (?)
LW. Fischer - Kishna (?) - Menig

Alle vraagtekens slaan op spelers waarvan onduidelijk is of ze komen of gaan, keepers even buiten beschouwing gelaten. Best veel vraagtekens maar de enige positie waar echte vraagtekens bestaan is linksback aangezien zowel Riedewald als Viergever eerder bestemd lijken te zijn voor het centrum.

Gezien alle vraagtekens lijken er toch wel spannende en intensieve weken aan te komen voor de technische staf. Schone toch in een opvallende positie weer binnen de selectie. Verder Van der Beek meegenomen omdat ik die volgend jaar als eerste doorstromer verwacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2015 door Eide --
nora
 nora - donderdag 21 mei 2015 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 19:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

De Leeuw, Antonia en Rusnak maken vrijwel alleen maar goals in de omschakeling. Adviseer je even YouTube te kijken! Zal genoeg van opstaan
Omdat ik Padt redelijk ken volg ik Groningen redelijk en ik vind ze wel redelijk aanvallend niet meer als redelijk niet vergelijkbaar met Ajax want die staan bijna altijd in de 16 van de tegenstander maar dat is nou niet bepaald een succes dit seizoen.
Eide
 Eide - vrijdag 22 mei 2015 - 07:16   quote  deeplink  
Vanaf mijn telefoon dus even geen bron.

Bij Ajax schijnt men te balen van de open flirt van Boilesen met buitenlandse clubs na een dramatisch seizoen waarin Boilesen slecht speelde. Dat schijnt de reden te zijn dat Ajax Dijks wil terug halen waarna men zsm afscheid kan nemen van Boilesen.

Dijks zou een aanbieding van Ajax op zak hebben als ook een excuus dat Ajax een inschattingsfout heeft gemaakt vorige zomer. Dijks schijnt vandaag een gesprek te hebben met feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2015 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 mei 2015 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 07:16 schreef Eide het volgende:
Vanaf mijn telefoon dus even geen bron.

Bij Ajax schijnt men te balen van de open flirt van Boilesen met buitenlandse clubs na een dramatisch seizoen waarin Boilesen slecht speelde. Dat schijnt de reden te zijn dat Ajax Dijks wil terug halen waarna men zsm afscheid kan nemen van Boilesen.

Dijks zou een aanbieding van Ajax op zak hebben als ook een excuus dat Ajax een inschattingsfout heeft gemaakt vorige zomer. Dijks schijnt vandaag een gesprek te hebben met feyenoord.
Zou Boilesen dan eindelijk opbokken en mijn dag goedmaken?
Brandje
 Brandje - vrijdag 22 mei 2015 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 07:16 schreef Eide het volgende:
Vanaf mijn telefoon dus even geen bron.

Bij Ajax schijnt men te balen van de open flirt van Boilesen met buitenlandse clubs na een dramatisch seizoen waarin Boilesen slecht speelde. Dat schijnt de reden te zijn dat Ajax Dijks wil terug halen waarna men zsm afscheid kan nemen van Boilesen.

Dijks zou een aanbieding van Ajax op zak hebben als ook een excuus dat Ajax een inschattingsfout heeft gemaakt vorige zomer. Dijks schijnt vandaag een gesprek te hebben met feyenoord.
Is wel een gok wat ze nemen. Stel Dijks gaat naar 010. Dan hebben wij een ongemotiveerde Boilesen in de gelederen dus dan moet je alsnog op zoek naar een LB.
Brandje
 Brandje - vrijdag 22 mei 2015 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 23:16 schreef Eide het volgende:
Overigens worden de contouren snel duidelijk.

RB. Van Rhijn - Tete
RCV. Veltman - Van der Hoorn
LCV. Riedewald - Viergever
LB. Boilesen (?) - Dijks (?)
CVM. Bazoer - Serero (?)
RAM. Klaassen - Schone - Van de Beek (?)
LAM. Gudelj - Sinkgraven - Andersen (?)
RW. El Ghazi - Schone
S. Milik - Van der Vaart (?) - Zivkovic (?)
LW. Fischer - Kishna (?) - Menig

Alle vraagtekens slaan op spelers waarvan onduidelijk is of ze komen of gaan, keepers even buiten beschouwing gelaten. Best veel vraagtekens maar de enige positie waar echte vraagtekens bestaan is linksback aangezien zowel Riedewald als Viergever eerder bestemd lijken te zijn voor het centrum.

Gezien alle vraagtekens lijken er toch wel spannende en intensieve weken aan te komen voor de technische staf. Schone toch in een opvallende positie weer binnen de selectie. Verder Van der Beek meegenomen omdat ik die volgend jaar als eerste doorstromer verwacht.
Ik heb het vermoeden da Bazoer naar cvm gaat.
Eide
 Eide - vrijdag 22 mei 2015 - 08:25   quote  deeplink  
Dat lijkt mij meer dan logisch. Maar aangezien Serero waarschijnlijk weg mag is een stuntdubbel wel noodzakelijk, tenzij Riedewald dat ook gaat doen.
Eide
 Eide - vrijdag 22 mei 2015 - 08:25   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 mei 2015 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 07:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is wel een gok wat ze nemen. Stel Dijks gaat naar 010. Dan hebben wij een ongemotiveerde Boilesen in de gelederen dus dan moet je alsnog op zoek naar een LB.
Is dat heel erg?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 mei 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 23:37 schreef nora het volgende:

[..]

Omdat ik Padt redelijk ken volg ik Groningen redelijk en ik vind ze wel redelijk aanvallend niet meer als redelijk niet vergelijkbaar met Ajax want die staan bijna altijd in de 16 van de tegenstander maar dat is nou niet bepaald een succes dit seizoen.
Voornamelijk in de 16 staan klopt wel ja..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 22 mei 2015 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 23:37 schreef nora het volgende:

[..]

Omdat ik Padt redelijk ken volg ik Groningen redelijk en ik vind ze wel redelijk aanvallend niet meer als redelijk niet vergelijkbaar met Ajax want die staan bijna altijd in de 16 van de tegenstander maar dat is nou niet bepaald een succes dit seizoen.
Dat is dan aardig redelijk! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 22 mei 2015 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 08:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is dan aardig redelijk! ;-)
Haha daar kan ik me redelijk in vinden! :)
Brandje
 Brandje - vrijdag 22 mei 2015 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 08:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is dat heel erg?
Ligt eraan hoe je het bekijkt. Boilessen was dit seizoen al ruk laat staan als hij ook nog eens ongemotiveerd is hahaha
Eide
 Eide - maandag 25 mei 2015 - 06:59   quote  deeplink  
'Ajax troeft Feyenoord af en haalt verdediger terug naar oude nest'

Mitchell Dijks lijkt terug te keren bij Ajax. Volgens het Algemeen Dagblad verkiest de verdediger een terugkeer in Amsterdam boven Feyenoord.

Dijks heeft een uitstekend seizoen bij Willem II achter de rug en speelde zich zodoende in de kijker van Feyenoord, Celtic, maar ook Ajax. Opmerkelijk, want de Amsterdamse club deed Dijks eerder nog definitief van de hand. Volgens Gouka heeft de verdediger inmiddels gesproken met zowel Martin van Geel (Feyenoord) als Marc Overmars (Ajax) en is zijn keuze inmiddels gemaakt.

Voor Ajax wordt Dijks de tweede aankoop voor het nieuwe seizoen. De Amsterdamse club verzekerde zich eerder al van de komst van Nemanja Gudelj, die komende zomer overkomt van AZ. Ajax is ook nog op zoek naar een spits met ervaring. Rafael van der Vaart (Hamburger SV) wordt daarbij regelmatig genoemd als interessante kandidaat.

Bron
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 06:59 schreef Eide het volgende:
'Ajax troeft Feyenoord af en haalt verdediger terug naar oude nest'

Mitchell Dijks lijkt terug te keren bij Ajax. Volgens het Algemeen Dagblad verkiest de verdediger een terugkeer in Amsterdam boven Feyenoord.

Dijks heeft een uitstekend seizoen bij Willem II achter de rug en speelde zich zodoende in de kijker van Feyenoord, Celtic, maar ook Ajax. Opmerkelijk, want de Amsterdamse club deed Dijks eerder nog definitief van de hand. Volgens Gouka heeft de verdediger inmiddels gesproken met zowel Martin van Geel (Feyenoord) als Marc Overmars (Ajax) en is zijn keuze inmiddels gemaakt.

Voor Ajax wordt Dijks de tweede aankoop voor het nieuwe seizoen. De Amsterdamse club verzekerde zich eerder al van de komst van Nemanja Gudelj, die komende zomer overkomt van AZ. Ajax is ook nog op zoek naar een spits met ervaring. Rafael van der Vaart (Hamburger SV) wordt daarbij regelmatig genoemd als interessante kandidaat.

Bron
Ben benieuwd of dat hij nu wel Ajax materiaal is.
Veel slechter Dan Boilesen Zal hij het niet doen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2015 - 09:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je het bekijkt. Boilessen was dit seizoen al ruk laat staan als hij ook nog eens ongemotiveerd is hahaha
Dat was hij al haha
Eide
 Eide - maandag 25 mei 2015 - 08:49   quote  deeplink  
Riedewald lijkt toch voornamelijk als LCV in beeld te komen en Viergever beviel als LB absoluut niet en zal moeten concurrenren in het centrum. En of Boilesen wel of niet blijft, naast Boilesen heeft Ajax geen andere capabele back. In die zin is het wederom aantrekken van Dijks altijd slim.

Daarnaast heb ik begrepen dat de tranfseruitlatingen van Boilesen enorm slecht zijn gevallen bij Ajax. Men heeft zich ontzettend geirriteerd aan de open flirt met het buitenland in een dramatisch seizoen voor zowel de club als de spelen. Ajax schijnt op de noemer te zitten dat Boilesen bij elke redelijk bod weg mag. En dus is het aantrekken van een back dubbel belangrijk.

Of Dijks het nu wel gaat maken... geen idee. Hij was bij Willem 2 wel een van de beteren maar ik vind hem persoonlijk nog altijd niet voldoende gebruik maken van dat grote sterke lichaam. Maar de opties zijn verder beperkt, zo is het ook wel weer.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 mei 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 08:49 schreef Eide het volgende:

Of Dijks het nu wel gaat maken... geen idee. Hij was bij Willem 2 wel een van de beteren maar ik vind hem persoonlijk nog altijd niet voldoende gebruik maken van dat grote sterke lichaam. Maar de opties zijn verder beperkt, zo is het ook wel weer.
Juist bij Willem 2 gebruikte hij zijn grote sterke lichaam wel...dus ik vind het een zeer goede keuze van Ajax om hem terug te halen....riep destijds al dat Boilesen het niet ging redden...snel geblesseerd en is verdedigend drama...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 10:28   quote  deeplink  
Blijf het toch een rare transfer vinden hij heeft het nu leuk gedaan bij Willem 2 en nu haal je hem terug voor 1,2 miljoen. Poulsen met meer ervaring was gratis en heeft betere statistieken qua assist/doelpunten. ook verdedigend vind ik hem niet minder maar ik zal wel weer iets doms zeggen..
Eide
 Eide - maandag 25 mei 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 09:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Juist bij Willem 2 gebruikte hij zijn grote sterke lichaam wel...dus ik vind het een zeer goede keuze van Ajax om hem terug te halen....riep destijds al dat Boilesen het niet ging redden...snel geblesseerd en is verdedigend drama...
Vind ik niet. Juist in de lucht en in typisch fysieke situaties als bij corners vind ik Dijks absoluut te weinig doen met dat lichaam van hem.
remco k
 remco k - maandag 25 mei 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Vind ik niet. Juist in de lucht en in typisch fysieke situaties als bij corners vind ik Dijks absoluut te weinig doen met dat lichaam van hem.
Helemaal mee eens. Met het lichaam wat ie heeft zou die zeker in de duels bij de sterkere spelers van de eredivisie horen en dat is zeker niet het geval.
tony1974
 tony1974 - maandag 25 mei 2015 - 11:12   quote  deeplink  
Ajax betaald de helft van die 1.2 miljoen 50% van transfersom zou voor ajax zijn dat stond in contract dus halen ze hem voor weinig terug.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:12 schreef tony1974 het volgende:
Ajax betaald de helft van die 1.2 miljoen 50% van transfersom zou voor ajax zijn dat stond in contract dus halen ze hem voor weinig terug.
1,2 miljoen staat niet op mijn rekening hoor..
tony1974
 tony1974 - maandag 25 mei 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Je hoef ook maar 6 ton te hebben om hem te kopen haha
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:22 schreef tony1974 het volgende:
Je hoef ook maar 6 ton te hebben om hem te kopen haha
Dat is waar maar hij kost alsnog 1,2 miljoen
Ztjes
 Ztjes - maandag 25 mei 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is waar maar hij kost alsnog 1,2 miljoen
Als hij aan een andere club wordt verkocht, verdien je er alsnog 6 ton aan.

Daarnaast komen nu ook weer uit de verhalen van het succes in 1995 naar boven, dat op de momenten, de ervaring heel belangrijk was voor de jonge spelers als Seedorf, etc.. En zolang we dit euvel niet gaan aanpakken, blijft het aanmodderen met een hele jonge selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2015 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 25 mei 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:44 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Als hij aan een andere club wordt verkocht, verdien je er alsnog 6 ton aan.

Daarnaast komen nu ook weer uit de verhalen van het succes in 1995 naar boven, dat op de momenten, de ervaring heel belangrijk was voor de jonge spelers als Seedorf, etc.. En zolang we dit euvel niet gaan aanpakken, blijft het aanmodderen met een hele jonge selectie.
Daarom lag een Poulsen mij meer hoor de hand.
Veel eredivisie/ wedstrijd ervaring ook een aantal interlands op zijn naam.
Dijks had je 600.000 op kunnen leveren en nu Moet je 600.000 betalen voor een onervaren speler die het leuk deed bij Willem 2. Maar hij heeft wel meer potentie Dan Poulsen dat wel.
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Vind ik niet. Juist in de lucht en in typisch fysieke situaties als bij corners vind ik Dijks absoluut te weinig doen met dat lichaam van hem.
Daar heb je beslist gelijk in. Maar ik ben er zeker van, dat Mitchell Dijks -mocht hij überhaupt komen- daar zeer specifiek op gaat trainen. De lichaamsbouw heeft hij al, nu nog gebruiken in de duels. Komt goed!
tony1974
 tony1974 - maandag 25 mei 2015 - 12:22   quote  deeplink  
Het kan gauw beter als boilesen want dat was helemaal een aanfluiting. En dijks weet wel al hoe er bij ajax getraind word hij is niet een nieuwkomer die niks weet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 25 mei 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 11:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Vind ik niet. Juist in de lucht en in typisch fysieke situaties als bij corners vind ik Dijks absoluut te weinig doen met dat lichaam van hem.
Dijks is linksback, behoeft dus in de lucht niet sterk te zijn...fysiek laat hij veel meer zien in de duels...heeft een betere voorzet als Boilesen...al met al een verbetering, heb nooit begrepen waarom ze hem lieten gaan....gelukkig zien ze dit zelf ook nu in...
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Volgens VI heeft de zaakwaarnemer van VdV Ajax gisteren ingelicht dat een terugkeer wederom nog te vroeg is. Als het zo is, want nergens anders wordt het vooralsnog bevestigd zou ik hem lekker links laten liggen in de toekomst.
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 12:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dijks is linksback, behoeft dus in de lucht niet sterk te zijn...fysiek laat hij veel meer zien in de duels...heeft een betere voorzet als Boilesen...al met al een verbetering, heb nooit begrepen waarom ze hem lieten gaan....gelukkig zien ze dit zelf ook nu in...
Nou, hij zou een enorm wapen bij corners moeten kunnen zijn. Ik blijf zeggen dat hij veel beter moet worden met de ruimte in zijn rug
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 12:54   quote  deeplink  
Inmiddels melden meerdere bronnen het
Eide
 Eide - maandag 25 mei 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 12:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dijks is linksback, behoeft dus in de lucht niet sterk te zijn
Dit stukje slaat natuurlijk nergens op Sjakie :) Een van de sterke punten van Dijks is dat lange, sterke lichaam. En dan zeg jij dat het gebruik daarvan op een deelelement niet belangrijk is. Dat geloof je toch zelf ook niet of wel :D

Dijks is aan de lijn veel beter geworden met z'n lijf maar zodra hij centraal komt te staan, wat bij Ajax gewoon regelmatig gaat gebeuren bij een omschakeling, in corner situaties, in vrije trap situaties enzovoorts is dat gewoon belangrijk.

Zeker omdat je niet ongestraft lang en zwaar kan zijn, dat gaat ook weer ten koste van andere elementen als bewegelijkheid en coordinatie. En dus moet Dijks gewoon het maximale uit dat lichaam halen. Ook in de lucht.
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 12:42 schreef Loetje het volgende:
Volgens VI heeft de zaakwaarnemer van VdV Ajax gisteren ingelicht dat een terugkeer wederom nog te vroeg is. Als het zo is, want nergens anders wordt het vooralsnog bevestigd zou ik hem lekker links laten liggen in de toekomst.
Maar "links" hebben we al Kishna en Fisher ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 12:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit stukje slaat natuurlijk nergens op Sjakie :) Een van de sterke punten van Dijks is dat lange, sterke lichaam. En dan zeg jij dat het gebruik daarvan op een deelelement niet belangrijk is. Dat geloof je toch zelf ook niet of wel :D

Dijks is aan de lijn veel beter geworden met z'n lijf maar zodra hij centraal komt te staan, wat bij Ajax gewoon regelmatig gaat gebeuren bij een omschakeling, in corner situaties, in vrije trap situaties enzovoorts is dat gewoon belangrijk.

Zeker omdat je niet ongestraft lang en zwaar kan zijn, dat gaat ook weer ten koste van andere elementen als bewegelijkheid en coordinatie. En dus moet Dijks gewoon het maximale uit dat lichaam halen. Ook in de lucht.
+ 1
Eide
 Eide - maandag 25 mei 2015 - 13:18   quote  deeplink  
Ik vind het nieuws over VDV overigens erg jammer. Ik denk dat hij een enorme meerwaarde had kunnen zijn voor Ajax. Ik twijfel eigenlijk ook niet aan de berichten. Beide partijen zijn van meet af aan heel open geweest over het contact en deze verklaring past qua openheid daarin.

Mijn vrees is nu wel dat de ervaren kracht dan toch weer een ervaren Eredivisie speler wordt. Leuk maar je hebt daar niet zoveel aan denk ik dan. En uit het buitenland zie ik niet zomaar een kwalitatief goede, ervaren speler die Ajax wel even kan oppikken.
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar "links" hebben we al Kishna en Fisher ;-)
Whahaha en dat op de maandag! Ben net wakker man.
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:18 schreef Eide het volgende:
Ik vind het nieuws over VDV overigens erg jammer. Ik denk dat hij een enorme meerwaarde had kunnen zijn voor Ajax. Ik twijfel eigenlijk ook niet aan de berichten. Beide partijen zijn van meet af aan heel open geweest over het contact en deze verklaring past qua openheid daarin.

Mijn vrees is nu wel dat de ervaren kracht dan toch weer een ervaren Eredivisie speler wordt. Leuk maar je hebt daar niet zoveel aan denk ik dan. En uit het buitenland zie ik niet zomaar een kwalitatief goede, ervaren speler die Ajax wel even kan oppikken.
Vooral dat laatste denk ik ook. Weer een die weinig internationale ervaring heeft. Alhoewel, wanneer een HSV degradeerd na de play off tegen Karlsruher, zou daar geen ervaring kunnen rondlopen? Westermann, Djourou?
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahaha en dat op de maandag! Ben net wakker man.
Hahaha. Laat geworden gisteren/vannacht?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 25 mei 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar "links" hebben we al Kishna en Fisher ;-)
Scherrup Pietje ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:31 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Scherrup Pietje ;-)
Ik ben net een mes, Ron ;-) Ik kon het niet laten om deze in te koppen. Hahaha
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Laat geworden gisteren/vannacht?
Best wel. Alhoewel ik anders ook nooit scherp ben op de maandag. Op andere dagen ook niet trouwens
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Nu komt het bericht dat VdV nog geen nee heeft gezegt maar eerst de play off in wil. Ik zou sowieso verder gaan kijken, voor je het weer begint de voorbereiding en de VCL
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:35 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben net een mes, Ron ;-) Ik kon het niet laten om deze in te koppen. Hahaha
Snij je me boterhammetjes ook even dan?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 25 mei 2015 - 13:42   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/24079343/__Van_der_Vaart_besluit_later__.html

Dit is trouwens wat er nu in de telegraaf staat. ik zeg niet dat het waar is, maar er is dus nog wel degelijk een kans dat hij terug komt....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 25 mei 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:37 schreef Loetje het volgende:
Nu komt het bericht dat VdV nog geen nee heeft gezegt maar eerst de play off in wil. Ik zou sowieso verder gaan kijken, voor je het weer begint de voorbereiding en de VCL
Je was me net voor, maar ben het met je eens dat we verder moeten kijken, hoewel ik denk dat ajax daar al lang mee bezig is/was
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Best wel. Alhoewel ik anders ook nooit scherp ben op de maandag. Op andere dagen ook niet trouwens
Kom op Loetje! Een beetje zelfvertrouwen!
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je was me net voor, maar ben het met je eens dat we verder moeten kijken, hoewel ik denk dat ajax daar al lang mee bezig is/was
Maar alleen die woorden die Eide net zegt spoken al in me hoofd rond sinds ik wakker ben. Dadelijk weer routine uit de Eredivisie. Dat hebben we gewoon niet nodig
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Snij je me boterhammetjes ook even dan?
Hahaha.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5134
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0261588