BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Kom op Loetje! Een beetje zelfvertrouwen!
Zelfkennis is niks mis mee toch? Haha ik wordt nooit scherp wakker, haha. Daar moeten eerst 4 bakken koffie voor naar achteren hoor.
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:42 schreef Ronald 1960 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/24079343/__Van_der_Vaart_besluit_later__.html

Dit is trouwens wat er nu in de telegraaf staat. ik zeg niet dat het waar is, maar er is dus nog wel degelijk een kans dat hij terug komt....
Ik las het net. Aan de andere kant: graag of niet.
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zelfkennis is niks mis mee toch? Haha ik wordt nooit scherp wakker, haha. Daar moeten eerst 4 bakken koffie voor naar achteren hoor.
Koffie? Daar lust ik ook pap van hoor. Ach, aan je posts hier merk ik dat je scherp genoeg bent hoor.
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Koffie? Daar lust ik ook pap van hoor. Ach, aan je posts hier merk ik dat je scherp genoeg bent hoor.
Heb er inmiddels 5 op dus mag nu wel vind ik, haha!
Maar wat zie jij graag voor spelers komen? Ben ik wel benieuwd naar
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 14:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb er inmiddels 5 op dus mag nu wel vind ik, haha!
Maar wat zie jij graag voor spelers komen? Ben ik wel benieuwd naar
Ik heb er vier op (koffie) en dat vind ik genoeg.
Tja, wie ik zie komen... Ik heb geen namen voor je, want ik weet niet wie er daadwerkelijk haalbaar is. Het liefst een oud-Ajacied met (veel) internationale ervaring, een speler of liever nog twee spelers die het jonge elftal op sleeptouw kan (kunnen) nemen, die de jonge spelers in het veld tot de orde kan (kunnen) roepen, die een wedstrijd kan (kunnen) lezen en op tijd een wedstrijd op slot kan (kunnen) gooien. Een of twee spelers die ook in de kleedkamer belangrijk kan/kunnen zijn. Dan denk ik aan types als Nigel de Jong (die inderdaad niet haalbaar is) of Wesley Sneijder (die ook niet haalbaar is). Dat soort spelers. Maar de daadwerkelijk invulling daarvan laat ik graag over aan Marc Overmars en de zijnen.

Zo, zoals in het "café topic" al geschreven, ik ben nu even weg: fietsen... Plezierige middag enne.... neem nog een kop koffie ;) hahaha. Laterz!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2015 door Pietje --
Brandje
 Brandje - maandag 25 mei 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 13:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik las het net. Aan de andere kant: graag of niet.
Juist. Was hij gekomen dan had ik hem het voordeel van de twijfel gegegeven. Maar wij hoeven niet op zijne koninklijke hoogheid te wachten wanneer hij geen beter aanbood krijgt
Loetje
 Loetje - maandag 25 mei 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 14:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb er vier op (koffie) en dat vind ik genoeg.
Tja, wie ik zie komen... Ik heb geen namen voor je, want ik weet niet wie er daadwerkelijk haalbaar is. Het liefst een oud-Ajacied met (veel) internationale ervaring, een speler of liever nog twee spelers die het jonge elftal op sleeptouw kan (kunnen) nemen, die de jonge spelers in het veld tot de orde kan (kunnen) roepen, die een wedstrijd kan (kunnen) lezen en op tijd een wedstrijd op slot kan (kunnen) gooien. Een of twee spelers die ook in de kleedkamer belangrijk kan/kunnen zijn. Dan denk ik aan types als Nigel de Jong (die inderdaad niet haalbaar is) of Wesley Sneijder (die ook niet haalbaar is). Dat soort spelers. Maar de daadwerkelijk invulling daarvan laat ik graag over aan Marc Overmars en de zijnen.

Zo, zoals in het "café topic" al geschreven, ik ben nu even weg: fietsen... Plezierige middag enne.... neem nog een kop koffie ;) hahaha. Laterz!
Veel plezier gap. Geloof me, ze zouden allemaal terugkomen, maar het zijn de grootste geldwolven. Je weet dat je bij Ajax een limiet hebt. Zeg dan niet dat je terugkomt.

Overigens zeiden ze bij sport 1 dat Bennedikt Howedes weg mag bij Schalke. Zomaar een naam. Heb je ook routine
Pietje
 Pietje - maandag 25 mei 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 mei 2015 - 14:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veel plezier gap. Geloof me, ze zouden allemaal terugkomen, maar het zijn de grootste geldwolven. Je weet dat je bij Ajax een limiet hebt. Zeg dan niet dat je terugkomt.

Overigens zeiden ze bij sport 1 dat Bennedikt Howedes weg mag bij Schalke. Zomaar een naam. Heb je ook routine
Het Duitse voetbal volg ik niet zo. Ik moet dus bekennen dat die naam mij niets zegt.
Eide
 Eide - dinsdag 26 mei 2015 - 07:13   quote  deeplink  
Ajax wacht niet langer op Van der Vaart

De kans dat Rafael van der Vaart (32) komend seizoen voor Ajax speelt, is flink geslonken. De middenvelder zou zijn oude club gisteren uitsluitsel geven, maar kan de knoop door de degradatiestrijd van HSV nog niet doorhakken. Wij gaan verder, zegt Marc Overmars. En dat is zijn goed recht, vindt Van der Vaarts zaakwaarnemer Robert Geerlings, die de directeur voetbalzaken van Ajax uitgebreid aan de lijn had.

Plan B
Ik ga nu over op plan B en C, aldus Overmars, die alleen mogelijk bij Van der Vaart terugkomt als hij er maandag nog niet in is geslaagd een ervaren versterking binnen te halen. Dan blijft het de vraag of Van der Vaart open staat voor een terugkeer. Inmiddels is Besiktas ook in de markt. De Turken willen de Heemskerker inlijven om het gat met de topclubs Galatasaray en Fenerbahçe te dichten.

Dijks
Bij Mitchell Dijks (22) heeft Overmars meer succes. De verdediger van Willem II schuift vandaag met zijn zaakwaarnemer Dick van Burik aan voor een tweede gesprek. Als dat goed verloopt, is de terugkeer van de aan Willem II verkochte linksback aanstaande.

Bron

----------------------

Duidelijk verhaal denk ik.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 mei 2015 - 10:23   quote  deeplink  
Haha, dat verhaal is gewoon voor de buhne.

1. Als Ajax niet doorschakelt dan had het wel kritiek gekregen.
Ajax wil namelijk zijn selectie snel rond hebben, daar past geen uitstel in.
Kritiek zou dan zijn dat je alles laat afhangen van een speler en blijft wachten op iets waarvan de kans klein zou zijn volgens velen dat hij komt.

2. er veranderd niks, in de tekst staat dat voor maandag een ervaren speler moet worden aangetrokken anders komt hij terug bij plan A.
Ik zie niet zo snel een plan B of C worden aangetrokken, zeker niet voor Maandag.
Maar ik laat mij graag verassen.

Wie is overigens Plan B of C?
Hoe ver zijn die onderhandelingen met plan B of C?
Hoe realistisch is dat je voor maandag een nieuwe spits bij hebt.

Kortom, ik prik door deze loze woorden heen.
Er is namelijk helemaal niks veranderd.

Er veranderd pas als VDV een nieuwe club heeft of Ajax een nieuwe spits heeft.
Tot dat ga ik niks aannemen van dat de deur dicht is of op een kier staat.
Eide
 Eide - dinsdag 26 mei 2015 - 11:31   quote  deeplink  
1. Ik denk dat kritiek de heren Overmars en De Boer geen reet interesseert. En terecht, het zou te gek voor woorden zijn als men transfers laat afhangen van de mening van het publiek.

2. Als Overmars zegt "maandag" neem ik aan dat Ajax een aantal personen heeft met wie het zeer specifiek contact op wil nemen.

Dit zijn dus volgens mij geen loze woorden, gewoon een duidelijk verhaal over de stand van zaken.
riveco
 riveco - dinsdag 26 mei 2015 - 11:42   quote  deeplink  
Maandag wordt genoemd, omdat dan echt de laatste wedstrijd is gespeeld voor VdV.
Heel heel heel misschien is het al rond, maar wil VdV geen onrust kweken voor de belangrijkste wedstrijden van zijn club ( anders wordt er weer gezegd dat hij al met z'n gedachte bij z'n nieuwe club zat, als het fout gaat )
Brandje
 Brandje - dinsdag 26 mei 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 11:42 schreef riveco het volgende:
Maandag wordt genoemd, omdat dan echt de laatste wedstrijd is gespeeld voor VdV.
Heel heel heel misschien is het al rond, maar wil VdV geen onrust kweken voor de belangrijkste wedstrijden van zijn club ( anders wordt er weer gezegd dat hij al met z'n gedachte bij z'n nieuwe club zat, als het fout gaat )
Geloof er niks van. Ondanks dat vele aankopen van Overmars niet best zijn heeft hij altijd de waarheid gesproken. Als hij zegt dat hij verder kijkt en schakelt naar plan b en c dan geloof ik hem.
VDV gaat gewoon in Turkije ballen en nog wat poen opstrijken.
Trouwens plan b en c hoeft helemaal niet verkeerd uit te pakken. Bij PSV was Guardado ook plan b want ze wilde eigenlijk eerst Defour halen.
Voor de mensen zoals op andere fora die nu om Ziyech gaan schreeuwen dat heeft geen zin want VDV zou als spits worden gehaald en niet als nummer tien of een andere plek op het middenveld.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 mei 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 11:42 schreef riveco het volgende:
Maandag wordt genoemd, omdat dan echt de laatste wedstrijd is gespeeld voor VdV.
Heel heel heel misschien is het al rond, maar wil VdV geen onrust kweken voor de belangrijkste wedstrijden van zijn club ( anders wordt er weer gezegd dat hij al met z'n gedachte bij z'n nieuwe club zat, als het fout gaat )
Dit is koffie dik kijken..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 mei 2015 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 11:31 schreef Eide het volgende:
1. Ik denk dat kritiek de heren Overmars en De Boer geen reet interesseert. En terecht, het zou te gek voor woorden zijn als men transfers laat afhangen van de mening van het publiek.

2. Als Overmars zegt "maandag" neem ik aan dat Ajax een aantal personen heeft met wie het zeer specifiek contact op wil nemen.

Dit zijn dus volgens mij geen loze woorden, gewoon een duidelijk verhaal over de stand van zaken.
1. waar staat dat de kritiek van de supporters af komen?
Frank wil vroeg zijn selectie op orde hebben.
Overmars gaat daar naar handelen, wachten op een speler zit daar niet in.
Dat is tenminste de indruk die overmars wil maken.
Als overmars zegt dat we gaan wachten op een definitief antwoord van VDV dan werkt hij tegen de wens van de trainer in.
Dan is het frank die kritiek heeft op overmars en niet de supporters.
Frank heeft vaak aangegeven dat hij zijn selectie vroeg in orde wil hebben.
Dus kan overmars weinig anders dan naar buiten brengen dat ze overschakelen.
Overigens hoeft dat niet perse ook echt te gebeuren, ze willen alleen de indruk geven dat ze vroeg aan het handelen zijn.
Mensen die op hun handen zitten dat kan volgens mij nergens(zowel intern als extern exact de zelfde mening)

2. Voor Maandag, Het is nu dinsdag. 5 dagen de tijd. Ik ben benieuwd. Wie plan b en c zijn.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 mei 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Ondanks dat vele aankopen van Overmars niet best zijn heeft hij altijd de waarheid gesproken. Als hij zegt dat hij verder kijkt en schakelt naar plan b en c dan geloof ik hem.
VDV gaat gewoon in Turkije ballen en nog wat poen opstrijken.
Trouwens plan b en c hoeft helemaal niet verkeerd uit te pakken. Bij PSV was Guardado ook plan b want ze wilde eigenlijk eerst Defour halen.
Voor de mensen zoals op andere fora die nu om Ziyech gaan schreeuwen dat heeft geen zin want VDV zou als spits worden gehaald en niet als nummer tien of een andere plek op het middenveld.
En daarbij zal Twente de hoofdprijs vragen. Toch 1 van de belangrijkste spelers dit jaar.
Hopelijk schakelen ze door naar Cardozo voor in de spits of Uth als plan C voor 2 miljoen.
Tegen Feyenoord ook weer 2 schoten 2 doelpunten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 mei 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Ik hoop dat plan B Siem de jong is.
Gewoon terug halen.

Cardozo en uth zijn echte nummer 9's, ik wil een valse nummer 9.
Iemand die iets meer kan voetballen.
Cardozo is echt wel een goeie spits maar niet de type waar ik naar verlang.

Ik zoek eigenlijk een nummer 10 die veel doelpunten maakt en niet perse achter iemand hoeft te voetballen.

Valse 9 is het antwoord op het slechte spel van de afgelopen tijd.
riveco
 riveco - dinsdag 26 mei 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dit is koffie dik kijken..
Idd
Brandje
 Brandje - dinsdag 26 mei 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik hoop dat plan B Siem de jong is.
Gewoon terug halen.

Cardozo en uth zijn echte nummer 9's, ik wil een valse nummer 9.
Iemand die iets meer kan voetballen.
Cardozo is echt wel een goeie spits maar niet de type waar ik naar verlang.

Ik zoek eigenlijk een nummer 10 die veel doelpunten maakt en niet perse achter iemand hoeft te voetballen.

Valse 9 is het antwoord op het slechte spel van de afgelopen tijd.
Tjongejonge komen we nou nooit verder dan elke oud spelers te noemen. Siemens is 10 maanden geblesseerd geweest, is net een jaar weg en verdiend een veelvoud als wat hij bin Ajax verdiende. Kansloze missie dus.
riveco
 riveco - dinsdag 26 mei 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Ondanks dat vele aankopen van Overmars niet best zijn heeft hij altijd de waarheid gesproken. Als hij zegt dat hij verder kijkt en schakelt naar plan b en c dan geloof ik hem.
VDV gaat gewoon in Turkije ballen en nog wat poen opstrijken.
Trouwens plan b en c hoeft helemaal niet verkeerd uit te pakken. Bij PSV was Guardado ook plan b want ze wilde eigenlijk eerst Defour halen.
Voor de mensen zoals op andere fora die nu om Ziyech gaan schreeuwen dat heeft geen zin want VDV zou als spits worden gehaald en niet als nummer tien of een andere plek op het middenveld.
Ik ben het er mee eens dat plan B en C niet verkeerd hoeft uit te pakken, maar het is momenteel allemaal koffiedik kijken zoals Hummel al zegt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 mei 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik hoop dat plan B Siem de jong is.
Gewoon terug halen.

Cardozo en uth zijn echte nummer 9's, ik wil een valse nummer 9.
Iemand die iets meer kan voetballen.
Cardozo is echt wel een goeie spits maar niet de type waar ik naar verlang.

Ik zoek eigenlijk een nummer 10 die veel doelpunten maakt en niet perse achter iemand hoeft te voetballen.

Valse 9 is het antwoord op het slechte spel van de afgelopen tijd.
Die valse 9 zorgt alleen voor nog meer drukte voorin.
Je backs moeten opkomen, Verdediger Moet inschuiven, linker en rechter middenvelders moeten naast de spits komen. Met een valse spits veel Te druk. Doe mij maar een echte 9 die zelf iets kan en daarbij ook raad weet met voorzetten van de backs.
riveco
 riveco - dinsdag 26 mei 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 11:31 schreef Eide het volgende:
1. Ik denk dat kritiek de heren Overmars en De Boer geen reet interesseert. En terecht, het zou te gek voor woorden zijn als men transfers laat afhangen van de mening van het publiek.

2. Als Overmars zegt "maandag" neem ik aan dat Ajax een aantal personen heeft met wie het zeer specifiek contact op wil nemen.

Dit zijn dus volgens mij geen loze woorden, gewoon een duidelijk verhaal over de stand van zaken.
Ik denk idd dat ze lekker d'r eigen weg gaan, en er zal best nog wat komen, dus wachten we maar lekker af. Ze zitten echt niet op d'r schommelstoeltje te wachten tot het nieuwe seizoen begint.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 mei 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:26 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik ben het er mee eens dat plan B en C niet verkeerd hoeft uit te pakken, maar het is momenteel allemaal koffiedik kijken zoals Hummel al zegt.
Misschien pakken ze zelfs beter uit Dan vd Vaart.. Ben alleen wel benieuwd wie ER gezien Worden als plan B en C.
riveco
 riveco - dinsdag 26 mei 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die valse 9 zorgt alleen voor nog meer drukte voorin.
Je backs moeten opkomen, Verdediger Moet inschuiven, linker en rechter middenvelders moeten naast de spits komen. Met een valse spits veel Te druk. Doe mij maar een echte 9 die zelf iets kan en daarbij ook raad weet met voorzetten van de backs.
Niet helemaal mee eens, Linker of rechter middenvelder moet rond de spits komen.
En met Siem in de spits hebben we hele goeie wedstrijden gespeeld naar mijn mening.
Maar ik zeg niet dat we met een valse of diepe spits moeten spelen.
Eide
 Eide - dinsdag 26 mei 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Precies, en De Boer heeft intern aangegeven wie of wat en wanneer en aan Overmars daar iets mee te doen. En of al die anderen dan vinden dat Ajax al dan niet snel moet handelen... ik hoop echt dat het Ajax aan de bips oxideerd.

Ik ben wel heel benieuwd wie er dan op dat lijstje staan waar Overmars kennelijk mee gaat praten. Je zegt niet "maandag" als je vanaf een blanco A4tje begint. Dan heb je normaliter toch een aantal mensen in gedachte waarvan je denkt dat die mogelijk te porren zijn.
Pietje
 Pietje - dinsdag 26 mei 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:31 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik denk idd dat ze lekker d'r eigen weg gaan, en er zal best nog wat komen, dus wachten we maar lekker af. Ze zitten echt niet op d'r schommelstoeltje te wachten tot het nieuwe seizoen begint.
Precies! De verantwoordelijken binnen Ajax zullen zonder twijfel zelf ook geschrokken zijn van het afgelopen seizoen. Ik ben er heilig van overtuigd, dat er een goede oplossing gaat komen. Komt goed!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 mei 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:35 schreef riveco het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens, Linker of rechter middenvelder moet rond de spits komen.
En met Siem in de spits hebben we hele goeie wedstrijden gespeeld naar mijn mening.
Maar ik zeg niet dat we met een valse of diepe spits moeten spelen.
Siem kwam daar wel tot zijn recht ja maar dat was ook Te danken aan zijn samenspel met Erikssen. Misschien kan Klaassen ALS valse spits? Ik ga toch voor een spits die AF kan maken en zelf wat kan creeeren. Doelpunten hebben we nodig.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 26 mei 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 12:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die valse 9 zorgt alleen voor nog meer drukte voorin.
Je backs moeten opkomen, Verdediger Moet inschuiven, linker en rechter middenvelders moeten naast de spits komen. Met een valse spits veel Te druk. Doe mij maar een echte 9 die zelf iets kan en daarbij ook raad weet met voorzetten van de backs.
Meer drukte voorin?
Hoe dan?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 mei 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 13:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Meer drukte voorin?
Hoe dan?
Valse 9 laat zich inzakken tot de middenlijn om zo meer ruimte te creeeren voor de vleugelspelers. Je speelt constant op de helft van de tegenstander als je je spits dan laat inzakken tja dan moeten de vleugels gaan scoren. Nou doe mij dan maar een echte 9 die aan de halve kans genoeg heeft. Of je moet Messi als valse 9 halen dan wil ik van gedachte veranderen.
Eide
 Eide - dinsdag 26 mei 2015 - 17:03   quote  deeplink  
Zelfs Barca is met een diepe 9 beter gaan spelen als met super Messi als valse 9.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 26 mei 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 17:03 schreef Eide het volgende:
Zelfs Barca is met een diepe 9 beter gaan spelen als met super Messi als valse 9.
Dan is mijn punt ook wel gemaakt denk ik.. :)
remco k
 remco k - woensdag 27 mei 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2015 - 17:03 schreef Eide het volgende:
Zelfs Barca is met een diepe 9 beter gaan spelen als met super Messi als valse 9.
Barca was alleen afgelopen seizoen onder Martino niet goed, het jaar ervoor met Messi op 9 onder Villenova tot die overleed en de twee jaar daarvoor onder Guardiola waren met Messi naar mijn zeker vergelijkbaar met het Barca van nu kwalitatief gezien, en dat deden ze met mindere spelers dan nu voorin.. Een voorhoede met Messi Neymar en Suarez is natuurlijk niet niets..

Nou, Suarez speelt toch ook niet echt als een diepe 9. die duikt laat zich ook vaak zat wat inzakken om ruimte te maken voor met name Neymar als Messi aan de bal is, en duuikt ook vaak zat op aan de flanken..

Ik denk dat Ajax het beste af is met een spits die gewoon kan voetballen, zelf iets van een actie heeft en gewoon balvast is.. Of die zich al dan niet laat inzakken doet er denk ik niet heel veel toe, we hebben met de middenvelders die diep gaan genoeg scorend vermogen..
riveco
 riveco - donderdag 28 mei 2015 - 21:15   quote  deeplink  
Leuk dat M. Vejinovic hier genoemd is als versterking terwijl hij reserve is bij Vitesse.
Eide
 Eide - donderdag 28 mei 2015 - 21:20   quote  deeplink  
En toch 11 goals en 8 assists bij Vitesse dit seizoen. Lange tijd de enige echt positieve uitzondering bij Vitesse toen ze veel punten verspeelden. 31 van de 34 wedstrijden gespeeld waarvan slechts 2 als invaller.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 mei 2015 door Eide --
remco k
 remco k - donderdag 28 mei 2015 - 21:40   quote  deeplink  
En was volgens mij vrij belangrijk tegen Zwolle in de play offs..
Eide
 Eide - donderdag 28 mei 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Ajax en Dijks schijnen er trouwens uit te zijn. Het is afwachten op de onderhandelingen tussen Willem II en Ajax. De signalen zijn dat dat wel goed gaat komen. Willem II gaat naar verluid niet voor het onderste uit de kan omdat ze meer zaken met Ajax willen doen. Bovendien zou een ruildeal met Lesley de Sa ook op tafel liggen alsook verhuurconstructies.

Kortom; het is eigenlijk een kwestie van wachten tot het nieuws bekend wordt.
riveco
 riveco - donderdag 28 mei 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 21:40 schreef remco k het volgende:
En was volgens mij vrij belangrijk tegen Zwolle in de play offs..
Toen was hij ook reserve volgens mijn.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 mei 2015 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 21:15 schreef riveco het volgende:
Leuk dat M. Vejinovic hier genoemd is als versterking terwijl hij reserve is bij Vitesse.
Jij kijkt alleen naar de persoon/speler als je ook eens leert kijken wat een team nodig heeft kunnen we misschien discussiëren.. Als ik namelijk mag kiezen of dat Serero er staat of Vejinovic dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Is het een topper? Nee Kan hij dit Ajax beter laten spelen? Ja denk het wel. En daarbij hij is hier genoemd(niet eens door mij)toen Gudelj en Sinkgraven er nog niet waren en Serero op die plek stond. En zelfs nu die er zijn is Gudelj--Vejnovic--Klaassen nog niet eens gek hoor. Al zou ik toch liever een Nigel de Jong of een M'bia enz. daar hebben hoor.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 29 mei 2015 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 mei 2015 - 22:03 schreef Eide het volgende:
Ajax en Dijks schijnen er trouwens uit te zijn. Het is afwachten op de onderhandelingen tussen Willem II en Ajax. De signalen zijn dat dat wel goed gaat komen. Willem II gaat naar verluid niet voor het onderste uit de kan omdat ze meer zaken met Ajax willen doen. Bovendien zou een ruildeal met Lesley de Sa ook op tafel liggen alsook verhuurconstructies.

Kortom; het is eigenlijk een kwestie van wachten tot het nieuws bekend wordt.
Ook Zivkovic wordt nu genoemd als mogelijk 'ruil' object.... (Klinkt ook niet)
Eide
 Eide - vrijdag 29 mei 2015 - 09:41   quote  deeplink  
Ik zie een ruildeal met Zivkovic wel zitten eigenlijk. Streppel speelt toch ook een aanvallend spelletje en dus zou dat best een goede tussenstop voor Zivko kunnen zijn
remco k
 remco k - vrijdag 29 mei 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 08:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij kijkt alleen naar de persoon/speler als je ook eens leert kijken wat een team nodig heeft kunnen we misschien discussiëren.. Als ik namelijk mag kiezen of dat Serero er staat of Vejinovic dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Is het een topper? Nee Kan hij dit Ajax beter laten spelen? Ja denk het wel. En daarbij hij is hier genoemd(niet eens door mij)toen Gudelj en Sinkgraven er nog niet waren en Serero op die plek stond. En zelfs nu die er zijn is Gudelj--Vejnovic--Klaassen nog niet eens gek hoor. Al zou ik toch liever een Nigel de Jong of een M'bia enz. daar hebben hoor.
Tuurlijk joh, nog een middenvelder erbij.. Kijk anders ook naar een nieuwe nummer 10. Kan Klaassen ook uit de basis gehaald worden..
Eide
 Eide - vrijdag 29 mei 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Met Gudelj erbij is een extra middenvelder natuurlijk volslagen overigens. Maar in die categorie van spelers waar Gudelj toe behoort kan je ook spelers als Vejinovic, Propper en Chery meetellen. Die hebben allemaal hun eigen sterke en minder sterke punten. Ik denk dat de power van een Gudelj (maar ook een Vejinovic) is wat Ajax zoekt, meer dan het technisch vermogen van Propper of Chery.
Eide
 Eide - vrijdag 29 mei 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Keeper Mous op huurbasis naar FC Oss

Xavier Mous speelt het komend seizoen op huurbasis voor FC Oss. Hij was een van de ongeveer miljoenmiljard keepers die Ajax onder contract heeft en hij kiest nu dus eieren voor zijn geld. Hij wil zich ontwikkelen.

En waarom dan FC Oss? Het lijkt Mous daar wel gezellig. FC Oss lijkt me een gezellige club waar ik me als jonge keeper uitstekend kan ontwikkelen. Het is mijn doel om er komend seizoen het maximale uit te halen, zowel voor mezelf als voor FC Oss.

Oss eindigde dit seizoen op de negende plaats in de Jupiler League, drie plaatsen boven Jong Ajax. En het pakte een periodetitel. De club heeft het afgelopen jaar goed voetbal laten zien in de Jupiler League en is knap in het linkerrijtje geëindigd, aldus Mous.

Peter Bijvelds is in zijn nopjes met de komst van de negentienjarige doelman. Hij wordt gezien als een enorm talentvolle doelverdediger. Daarnaast ben ik persoonlijk erg onder de indruk van zijn absolute wil om bij ons te slagen.

Bron
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 mei 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 12:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, nog een middenvelder erbij.. Kijk anders ook naar een nieuwe nummer 10. Kan Klaassen ook uit de basis gehaald worden..
Ik zeg toch helemaal niet dat ze hem moeten halen?
remco k
 remco k - vrijdag 29 mei 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Waarom hebben we het dan over hem?
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 mei 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 08:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij kijkt alleen naar de persoon/speler als je ook eens leert kijken wat een team nodig heeft kunnen we misschien discussiëren.. Als ik namelijk mag kiezen of dat Serero er staat of Vejinovic dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Is het een topper? Nee Kan hij dit Ajax beter laten spelen? Ja denk het wel. En daarbij hij is hier genoemd(niet eens door mij)toen Gudelj en Sinkgraven er nog niet waren en Serero op die plek stond. En zelfs nu die er zijn is Gudelj--Vejnovic--Klaassen nog niet eens gek hoor. Al zou ik toch liever een Nigel de Jong of een M'bia enz. daar hebben hoor.
Middenveld is prima bezet. Je kan nu eenmaal niet elke speler halen. Het is nu aan de trainer om dat middenveld op de juiste manier in te vullen. Dus in mijn ogen is dat Gudelj-Bazoer/Sinkgraven en Klaassen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 mei 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 12:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Middenveld is prima bezet. Je kan nu eenmaal niet elke speler halen. Het is nu aan de trainer om dat middenveld op de juiste manier in te vullen. Dus in mijn ogen is dat Gudelj-Bazoer/Sinkgraven en Klaassen.
Nee klopt maar een speler als Nigel de Jong, M'bia zou ik niet laten lopen.
Spits en misschien Lcv zullen de voorkeur hebben en zijn het hardst nodig. Alleen
zullen ze pas actie ondernemen als Siggie verkocht wordt.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 mei 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 12:48 schreef remco k het volgende:
Waarom hebben we het dan over hem?
Spelers uit de buitencategorie zoals Nigel de Jong kun je een uitzondering voor maken..
Veijnovic is dat niet dus niet nodig..
Brandje
 Brandje - vrijdag 29 mei 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 13:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Spelers uit de buitencategorie zoals Nigel de Jong kun je een uitzondering voor maken..
Veijnovic is dat niet dus niet nodig..
Ik vind De Jong absoluut geen buitencategorie.
riveco
 riveco - vrijdag 29 mei 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 08:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij kijkt alleen naar de persoon/speler als je ook eens leert kijken wat een team nodig heeft kunnen we misschien discussiëren.. Als ik namelijk mag kiezen of dat Serero er staat of Vejinovic dan is voor mij de keuze snel gemaakt. Is het een topper? Nee Kan hij dit Ajax beter laten spelen? Ja denk het wel. En daarbij hij is hier genoemd(niet eens door mij)toen Gudelj en Sinkgraven er nog niet waren en Serero op die plek stond. En zelfs nu die er zijn is Gudelj--Vejnovic--Klaassen nog niet eens gek hoor. Al zou ik toch liever een Nigel de Jong of een M'bia enz. daar hebben hoor.
Gaan we weer, jij reageert alsof ik persoonlijk ben maar jij hebt duidelijk een probleem met je IK gevoel. Ik kijk idd naar de speler en zie als er nieuwe spelers komen echt een versterking komen. Je leest nergens van mijn dat het een slechte speler is, alleen dat hij nu reserve is bij zijn club ( dus is dat een versterking waar je Europa mee in kan ? )
Gelukkig zeg je zelf al, is het een topper ? nee .En dan is de opmerking een middenveld met hem op ons middenveld overbodig. En Hij werd ook genoemd toen Sinkgraven gekocht was, ook nog toen het gerucht Gudelj er kwam.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0254340