BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
riveco
 riveco - vrijdag 29 mei 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 13:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Spelers uit de buitencategorie zoals Nigel de Jong kun je een uitzondering voor maken..
Veijnovic is dat niet dus niet nodig..
Hmmmmmmm
riveco
 riveco - vrijdag 29 mei 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 13:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee klopt maar een speler als Nigel de Jong, M'bia zou ik niet laten lopen.
Spits en misschien Lcv zullen de voorkeur hebben en zijn het hardst nodig. Alleen
zullen ze pas actie ondernemen als Siggie verkocht wordt.
Je kan wel over de Jong en M"bia blijven praten, maar niet alleen Ajax beslist he, misschiennn moeten de spelers zelf ook wel willen? Ajax zal ze misschien ook wel niet willen laten lopen haha.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 mei 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 14:08 schreef riveco het volgende:

[..]

Gaan we weer, jij reageert alsof ik persoonlijk ben maar jij hebt duidelijk een probleem met je IK gevoel. Ik kijk idd naar de speler en zie als er nieuwe spelers komen echt een versterking komen. Je leest nergens van mijn dat het een slechte speler is, alleen dat hij nu reserve is bij zijn club ( dus is dat een versterking waar je Europa mee in kan ? )
Gelukkig zeg je zelf al, is het een topper ? nee .En dan is de opmerking een middenveld met hem op ons middenveld overbodig. En Hij werd ook genoemd toen Sinkgraven gekocht was, ook nog toen het gerucht Gudelj er kwam.
Het hoeft ook helemaal niet zo persoonlijk. Maar jij zegt zelf grappig dat Veijnovic hier als versterking genoemd werd en dat hij hier als versterking genoemd werd/word?
Dat hij daar wissel zit zegt toch helemaal niets over dat hij bij Ajax met zijn specifieke kwaliteiten belangrijk kan zijn? Verder prima hoor maar ik ga er geen strijd over maken. En dat jij je zelf blijkbaar zo aangevallen voelt door mijn post zegt anders ook genoeg over jou. Einde discussie.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 mei 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 13:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind De Jong absoluut geen buitencategorie.
Voor Ajax is de Jong dat wel hoor..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 mei 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 14:16 schreef riveco het volgende:

[..]

Je kan wel over de Jong en M"bia blijven praten, maar niet alleen Ajax beslist he, misschiennn moeten de spelers zelf ook wel willen? Ajax zal ze misschien ook wel niet willen laten lopen haha.
Niemand wil toch naar Ajax? Toch weten minder interessante clubs prima spelers op te duikelen. Waarom kan Ajax dan zo slecht spelers vinden die ons ook echt beter maken? Nu met "100" miljoen op de bank komen ze ook niet echt verder. Doen ze dan genoeg hun best?
spelers als Cardozo worden immers ook aangeboden. En Etoó gaat ook naar Sampdoria enz enz. En de Jong en M'bia zijn maar gewoon namen van spelers die je kunt proberen zo lopen er nog zat rond.
riveco
 riveco - vrijdag 29 mei 2015 - 17:35   quote  deeplink  
Je weet toch totaal niet waar Ajax mee bezig is? En als we de media moeten geloven hebben ze de Jong echt wel gepolst, en wie weet M'bia ook wel. Vertrouw nou eens op een half vol glas ipv een half leeg glas, en wacht rustig af.
riveco
 riveco - vrijdag 29 mei 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 17:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het hoeft ook helemaal niet zo persoonlijk. Maar jij zegt zelf grappig dat Veijnovic hier als versterking genoemd werd en dat hij hier als versterking genoemd werd/word?
Dat hij daar wissel zit zegt toch helemaal niets over dat hij bij Ajax met zijn specifieke kwaliteiten belangrijk kan zijn? Verder prima hoor maar ik ga er geen strijd over maken. En dat jij je zelf blijkbaar zo aangevallen voelt door mijn post zegt anders ook genoeg over jou. Einde discussie.
lol
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 mei 2015 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 17:35 schreef riveco het volgende:
Je weet toch totaal niet waar Ajax mee bezig is? En als we de media moeten geloven hebben ze de Jong echt wel gepolst, en wie weet M'bia ook wel. Vertrouw nou eens op een half vol glas ipv een half leeg glas, en wacht rustig af.
Dat is waar alleen dat vertrouwen is een beetje minder geworden dus ja het glas is inderdaad half leeg. Het begint namelijk structureel te worden dat Ajax last-minute de beste spelers verkoopt. Erikssen en Blind zijn daar prima voorbeelden van. Nu zal het wel weer Cilissen of Klaassen worden. Toen Erikssen ging kwamen ze in de laatste dagen met een Duarte. Toen Blind ging kwamen ze nog snel op de proppen met Zimling. Stel dan deadlines of neem dan het risico dat je een keertje een positie dubbel bezet hebt. Maar goed misschien ben ik wel niet realistisch met mijn manier van denken. Wil alleen dat Ajax weer beter gaat spelen en dat het gat met Europa een heel klein beetje kleiner wordt. En
dan snap ik best dat geld een grote rol speelt dus de top van Europa kun je nooit halen. Maar een beetje beter voetbal en wat meer overtuiging vind ik best een redelijke eis. En dan niet soms een goede pot maar gewoon structureel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 mei 2015 door Hummel10 --
riveco
 riveco - vrijdag 29 mei 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Nou ja jij eist, en ik hoop. Maar dat de goeie spelers laat weg worden gekocht is iets wat de sluitingstijd van de transfermarkt in hand werkt.
remco k
 remco k - vrijdag 29 mei 2015 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 17:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het hoeft ook helemaal niet zo persoonlijk. Maar jij zegt zelf grappig dat Veijnovic hier als versterking genoemd werd en dat hij hier als versterking genoemd werd/word?
Dat hij daar wissel zit zegt toch helemaal niets over dat hij bij Ajax met zijn specifieke kwaliteiten belangrijk kan zijn? Verder prima hoor maar ik ga er geen strijd over maken. En dat jij je zelf blijkbaar zo aangevallen voelt door mijn post zegt anders ook genoeg over jou. Einde discussie.
Ik vind het wel degelijk iets zeggen als een speler bij een mindere club als Ajax waar hetzelfde voetbal gespeeld wordt op de bank zit.. Blijkbaar is er dus voor die positie bij die club al een betere speler beschikbaar..
remco k
 remco k - vrijdag 29 mei 2015 - 20:09   quote  deeplink  
We hebben verdomme net Gudelj binnen gehaald wat iedereen echt als een versterking ziet..

En dan nog maar blijven zaniken en zeiken.. Wat willen jullie toch, een heel nieuw elftal?? Dan moet je echt supporter worden van een buitenlandse club, wat dat gaat hier gewoon niet gebeuren..
zierik
 zierik - vrijdag 29 mei 2015 - 20:14   quote  deeplink  
Re verdediging:zag op tv hsv-karlsruhe en bij de laaste een verdedigende middenvelder van 196 cm die zowat hele aanval van hsv wist te smoren op middenveld. maar als hij bundesliga gaat spelen zal hij wel geen interesse hebben in eredivisie. dat is overigens groter probleem dan geld om spelers uit buitenland aan te trekken: eredivisie stelt niets meer voor.
riveco
 riveco - vrijdag 29 mei 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 20:09 schreef remco k het volgende:
We hebben verdomme net Gudelj binnen gehaald wat iedereen echt als een versterking ziet..

En dan nog maar blijven zaniken en zeiken.. Wat willen jullie toch, een heel nieuw elftal?? Dan moet je echt supporter worden van een buitenlandse club, wat dat gaat hier gewoon niet gebeuren..
+10
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 mei 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 19:00 schreef riveco het volgende:
Nou ja jij eist, en ik hoop. Maar dat de goeie spelers laat weg worden gekocht is iets wat de sluitingstijd van de transfermarkt in hand werkt.
Ik ben niet in de positie om te eisen.. ;) Het is ook vooral hopen.
Ben misschien wat minder snel tevreden. :(
Ja Erikssen moest je uiteindelijk wel verkopen anders had je niets en op sportief gebied heb je ook geen zekerheid dat je 12 miljoen terug verdiend.
Blind was uiteindelijk een top verkoop alleen door Zimling terug te halen heb je gefaald.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 29 mei 2015 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 20:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het wel degelijk iets zeggen als een speler bij een mindere club als Ajax waar hetzelfde voetbal gespeeld wordt op de bank zit.. Blijkbaar is er dus voor die positie bij die club al een betere speler beschikbaar..
Ja en bij Ajax niet dat zegt toch genoeg?
Eide
 Eide - vrijdag 29 mei 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Zowel Mike Verweij als Simon Zwartkruis melden trouwens dat Ajax op zoek is naar een extra buitenspeler, een spits en een verdediger. Die verdediger wordt dan Dijks die naar verluid een persoonlijk akkoord voor 3 jaar heeft met Ajax. Willem II en Ajax zouden dicht bij een akkoord zijn maar een definitief akkoord wordt pas volgende week verwacht.

De spits moet dan een ervaren jongen worden en op de flanken dus nog iemand. Voor wat betreft de spits graait iedereen in het donker. Niemand schijnt te weten die dat moet worden, men had Van der Vaart voornamelijk in gedachte maar zoekt nu dus verder naar een alternatief. De buitenspeler schijnt wel een naam voor rond te zingen maar de heren journalisten willen die nog niet kwijt. Het zou in ieder geval niet om Cuenca gaan.

Dat van die buitenspeler vind ik toch wel wat vreemd. Ajax zit gewoon ruim in de buitenspelers.
riveco
 riveco - vrijdag 29 mei 2015 - 23:36   quote  deeplink  
Ben benieuwd of we daar idd iets nodig hebben, en als het moet lijkt Berghuis me wel wat. Maar we hebben er toch ook wel talenten voor.
Eide
 Eide - vrijdag 29 mei 2015 - 23:40   quote  deeplink  
Dan zal het iemand voor rechtsbuiten moeten zijn als stand-in voor El Ghazi. Op links lopen we over van de buitenspelers en spelers die daar uit de voeten kunnen. (Fischer, Kishna, Mening en als back-up de middenvelders Andersen, Sinkgraven en Schone. Op rechts hebben we eigenlijk alleen El Ghazi en Schone als reserve.
Eide
 Eide - vrijdag 29 mei 2015 - 23:49   quote  deeplink  
Ofterwijl, een linkspoot als Berghuis of welke andere dan ook lijkt mij onwaarschijnlijk.
riveco
 riveco - vrijdag 29 mei 2015 - 23:55   quote  deeplink  
Berghuis kan ook rechts, maar ben het met je eens dat je daar liever een rechtspoot heb. En ben bang dat welke buiten speler ook de jeugd in de weg zit.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 23:36 schreef riveco het volgende:
Ben benieuwd of we daar idd iets nodig hebben, en als het moet lijkt Berghuis me wel wat. Maar we hebben er toch ook wel talenten voor.
Atsu! :)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 22:54 schreef Eide het volgende:
Zowel Mike Verweij als Simon Zwartkruis melden trouwens dat Ajax op zoek is naar een extra buitenspeler, een spits en een verdediger. Die verdediger wordt dan Dijks die naar verluid een persoonlijk akkoord voor 3 jaar heeft met Ajax. Willem II en Ajax zouden dicht bij een akkoord zijn maar een definitief akkoord wordt pas volgende week verwacht.

De spits moet dan een ervaren jongen worden en op de flanken dus nog iemand. Voor wat betreft de spits graait iedereen in het donker. Niemand schijnt te weten die dat moet worden, men had Van der Vaart voornamelijk in gedachte maar zoekt nu dus verder naar een alternatief. De buitenspeler schijnt wel een naam voor rond te zingen maar de heren journalisten willen die nog niet kwijt. Het zou in ieder geval niet om Cuenca gaan.

Dat van die buitenspeler vind ik toch wel wat vreemd. Ajax zit gewoon ruim in de buitenspelers.
Riedewald, Viergever vd Hoorn(?) gaan dan Lcv? Of toch Bazoer en dan Gudelj cvm met Sinkgraven en Klaassen ervoor?

De buitenspeler mag van mij Atsu zijn. Berghuis mwah en Corona te duur voor wat hij heeft laten zien.

Spits vd Vaart lijkt af te vallen Cardozo genoemd en een topper(geweest) die oorlog kan maken. Zelf vind ik Uth voor 2 miljoen nog een goede optie.

Ben erg benieuwd wat er uit de hoge hoed gaat komen.
riveco
 riveco - zaterdag 30 mei 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor maar je noemt echt namen die ik hier nog niet als mogelijke versterking heb zien langskomen.
Waarschijnlijk iets wat jij niet leuk gaat vinden :)
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 mei 2015 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 17:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor Ajax is de Jong dat wel hoor..
Vind ik niet. De jong is een echte breker maar voetballend niet altijd veel toevoegend. Ik denk dat Gudelj dat veel beter kan invullen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 09:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vind ik niet. De jong is een echte breker maar voetballend niet altijd veel toevoegend. Ik denk dat Gudelj dat veel beter kan invullen.
Als de Jong al geen toptransfer voor Ajax is dan snap ik het hier echt niet meer...
Eide
 Eide - zaterdag 30 mei 2015 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 08:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Riedewald, Viergever vd Hoorn(?) gaan dan Lcv? Of toch Bazoer en dan Gudelj cvm met Sinkgraven en Klaassen ervoor?
Als het gaat om dubbele bezetting kom ik bij het lijstje dat ik eerder eens plaatste.

quote:
Op donderdag 21 mei 2015 - 23:16 schreef Eide het volgende:
RB. Van Rhijn - Tete
RCV. Veltman - Van der Hoorn
LCV. Riedewald - Viergever
LB. Boilesen (?) - Dijks (?)
CVM. Bazoer - Serero (?)
RAM. Klaassen - Schone - Van de Beek (?)
LAM. Gudelj - Sinkgraven - Andersen (?)
RW. El Ghazi - Schone
S. Milik - Sightorsson (?) - Zivkovic (?)
LW. Fischer - Kishna (?) - Menig
Daarbij zie ik op linksback en op rechtsbuiten inderdaad gaten. Sightorsson gaat weg en Zivko moet een jaartje rijpen. Dus dan klopt die sits positie ook wel. Dijks wordt de linksback dus gevuld. Houdt je inderdaad rechtsbuiten en de spits over. En de spitspositie moet kennelijk de ervaren jongen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 10:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Als het gaat om dubbele bezetting kom ik bij het lijstje dat ik eerder eens plaatste.

[..]

Daarbij zie ik op linksback en op rechtsbuiten inderdaad gaten. Sightorsson gaat weg en Zivko moet een jaartje rijpen. Dus dan klopt die sits positie ook wel. Dijks wordt de linksback dus gevuld. Houdt je inderdaad rechtsbuiten en de spits over. En de spitspositie moet kennelijk de ervaren jongen worden.
Ja klopt maar dan vind ik eerst verkopen dan kopen niet echt een slimme uitspraak aangezien Frank de selectie vroeg rond Wil hebben.

Siggie, Schone en Boilesen mogen van mij eventueel nog weg en Zivkovic inderdaad verhuur.
Andersen en Serero mogen waarschijnlijk ook nog verhuurd worden.

Rechtsbuiten vind ik Atsu een mooie optie.
Spits ben ik wel fan van de goedkope Uth alleen daar moet een oudere jongen komen zeer benieuwd waar ze mee gaan komen.
Eide
 Eide - zaterdag 30 mei 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Nou ja, het gerucht gaat dat de RvC wil dat er eerst verkocht wordt voor er aankopen komen. Punt is dat de RvC niets kan eisen. Ze controleren de directie op beleid en uitvoering. Volgens mij kunnen zij formeel geen eisen stellen wat dat betreft. Als het al waar is.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 12:50 schreef Eide het volgende:
Nou ja, het gerucht gaat dat de RvC wil dat er eerst verkocht wordt voor er aankopen komen. Punt is dat de RvC niets kan eisen. Ze controleren de directie op beleid en uitvoering. Volgens mij kunnen zij formeel geen eisen stellen wat dat betreft. Als het al waar is.
Dat is ook weer zo.. En ik denk dat er heus wel aan gewerkt wordt en mocht een gewenste speler willen dan zeggen ze echt niet we moeten werd nog ff Sigthorsson verkopen.
Even afwachten dus..
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 30 mei 2015 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 23:40 schreef Eide het volgende:
Dan zal het iemand voor rechtsbuiten moeten zijn als stand-in voor El Ghazi. Op links lopen we over van de buitenspelers en spelers die daar uit de voeten kunnen. (Fischer, Kishna, Mening en als back-up de middenvelders Andersen, Sinkgraven en Schone. Op rechts hebben we eigenlijk alleen El Ghazi en Schone als reserve.
Zoveel spelers hoeven er nu ook weer niet bij, maar de selectie moet ook in de breedte stabieler dan het voorgaande jaar. Juist daar heeft Ajax ook veel punten door verloren. Wanneer bepalende spelers uitvallen moet de stand-in wel van een waardig niveau zijn. Alleen met 11 goede spelers ben je er nog lang niet.
Eide
 Eide - zaterdag 30 mei 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Lijstje gezien?
remco k
 remco k - zaterdag 30 mei 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 mei 2015 - 20:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja en bij Ajax niet dat zegt toch genoeg?
Sorry hoor, maar ik vind dat er bij Ajax wel degelijk betere spelers rondlopen dan dit..

Maar als al die andere Nederlandse ploegen het allemaal zo verschrikkelijk goed doen, en Ajax al jaren zo verschrikkelijk slecht. Hoe kan het dan in hemelsnaam zo zijn dat we de afgelopen 5 jaar slechts 1 x 1 ploeg boven ons hebben moeten dulden.
remco k
 remco k - zaterdag 30 mei 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 08:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Riedewald, Viergever vd Hoorn(?) gaan dan Lcv? Of toch Bazoer en dan Gudelj cvm met Sinkgraven en Klaassen ervoor?

De buitenspeler mag van mij Atsu zijn. Berghuis mwah en Corona te duur voor wat hij heeft laten zien.

Spits vd Vaart lijkt af te vallen Cardozo genoemd en een topper(geweest) die oorlog kan maken. Zelf vind ik Uth voor 2 miljoen nog een goede optie.

Ben erg benieuwd wat er uit de hoge hoed gaat komen.
Het hele seizoen wordt er geschreeuwd om ervaring, en dan moet dit het worden?? Alleen Cardozo is ervaring, de rest heeft structureel minder ervaring dan de huidige Ajax selectie..
remco k
 remco k - zaterdag 30 mei 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 08:39 schreef riveco het volgende:

[..]

Waarschijnlijk iets wat jij niet leuk gaat vinden :)
Huh?
remco k
 remco k - zaterdag 30 mei 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 11:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja klopt maar dan vind ik eerst verkopen dan kopen niet echt een slimme uitspraak aangezien Frank de selectie vroeg rond Wil hebben.

Siggie, Schone en Boilesen mogen van mij eventueel nog weg en Zivkovic inderdaad verhuur.
Andersen en Serero mogen waarschijnlijk ook nog verhuurd worden.

Rechtsbuiten vind ik Atsu een mooie optie.
Spits ben ik wel fan van de goedkope Uth alleen daar moet een oudere jongen komen zeer benieuwd waar ze mee gaan komen.
Mooi dat Frank dat wil, maar die heeft daar terecht niks over te zeggen..

Vergeet namelijk niet dat de 3 spitsen die er nu lopen zijn gekomen in zijn tijd, en hij geen van die drie spitsen nu goed genoeg heeft gemaakt. Dus ja dan s het logisch dat er eerst iets moet vertrekken voordat hij iets nieuws krijgt..
remco k
 remco k - zaterdag 30 mei 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 13:24 schreef Eide het volgende:
Lijstje gezien?
Vast niet.
riveco
 riveco - zaterdag 30 mei 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 13:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh?
Sorry, was voor de quote van Hummel.
riveco
 riveco - zaterdag 30 mei 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 08:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Riedewald, Viergever vd Hoorn(?) gaan dan Lcv? Of toch Bazoer en dan Gudelj cvm met Sinkgraven en Klaassen ervoor?

De buitenspeler mag van mij Atsu zijn. Berghuis mwah en Corona te duur voor wat hij heeft laten zien.

Spits vd Vaart lijkt af te vallen Cardozo genoemd en een topper(geweest) die oorlog kan maken. Zelf vind ik Uth voor 2 miljoen nog een goede optie.

Ben erg benieuwd wat er uit de hoge hoed gaat komen.
Dit is de goeie :) Waarschijnlijk iets dat jij niet leuk gaat vinden :)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind dat er bij Ajax wel degelijk betere spelers rondlopen dan dit..

Maar als al die andere Nederlandse ploegen het allemaal zo verschrikkelijk goed doen, en Ajax al jaren zo verschrikkelijk slecht. Hoe kan het dan in hemelsnaam zo zijn dat we de afgelopen 5 jaar slechts 1 x 1 ploeg boven ons hebben moeten dulden.
En daarmee wil je zeggen dat er bij andere teams geen spelers lopen waar je je mee kan versterken? Het voetbal werd de laatste twee seizoenen gewoon minder. Zelden is Ajax zo ver door de ondergrens gegaan. Maar volgens jou redenatie je bent kampioen dus het is goed? Jaja beetje zwart/wit van mijn kant.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 14:47 schreef riveco het volgende:

[..]

Dit is de goeie :) Waarschijnlijk iets dat jij niet leuk gaat vinden :)
We zullen het zien. Gudelj vind ik een prima aankoop en voor de rest wacht ik het wel af.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 13:24 schreef Eide het volgende:
Lijstje gezien?
Ghehe
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 13:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Het hele seizoen wordt er geschreeuwd om ervaring, en dan moet dit het worden?? Alleen Cardozo is ervaring, de rest heeft structureel minder ervaring dan de huidige Ajax selectie..
Als Atsu en Cardozo of Atsu en plan B Uth (vanuit mij) erbij komen dan spring ik een gat in de lucht hoor. En als Douglas van Dnipro of vd Vaart of Vlaar erbij komen dan ook nog wel haha en nee niet allemaal tegelijk.
remco k
 remco k - zaterdag 30 mei 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 16:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En daarmee wil je zeggen dat er bij andere teams geen spelers lopen waar je je mee kan versterken? Het voetbal werd de laatste twee seizoenen gewoon minder. Zelden is Ajax zo ver door de ondergrens gegaan. Maar volgens jou redenatie je bent kampioen dus het is goed? Jaja beetje zwart/wit van mijn kant.
Nee dat wil ik daar helemaal niet mee zeggen, maar er zit geen speler in Nederland erges op de bank die Ajax wel even beter zal maken.. Een speler bij welke andere club dan ook die een meerwaarde kan win wil zijn voor Ajax, moet het gewoon erg goed doen bij zijn huidige club..
remco k
 remco k - zaterdag 30 mei 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 16:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als Atsu en Cardozo of Atsu en plan B Uth (vanuit mij) erbij komen dan spring ik een gat in de lucht hoor. En als Douglas van Dnipro of vd Vaart of Vlaar erbij komen dan ook nog wel haha en nee niet allemaal tegelijk.
Dus komt er dan 1 speler met ervaring..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 19:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus komt er dan 1 speler met ervaring..
Liever 2 maar daar ga ik niet over..
Eide
 Eide - zaterdag 30 mei 2015 - 19:45   quote  deeplink  
Ik denk eerlijk gezegd dat er helemaal niet veel nodig is om van dit Ajax een hele goede ploeg te maken. Ik blijf erbij dat er voldoende kwaliteit schuilt in de selectie en als je die links en rechts nog iets weet te versterken komt het echt wel goed.

Ik twijfel alleen of de spitspositie de meest geschikte plek is voor ervaring. Je denkt dan toch eerder aan een CV of CVM. Maar op CVM staat misschien wel de meest talentvolle speler (Bazoer). lastig.

Ik denk in ieder geval dat 1 ervaren basisspeler een wereld van verschil kan maken. Dat moet er dan wel een zijn waarmee en waardoor je als ploeg echt durft te voetballen. Daarom was en ben ik fan van het aantrekken van Van der Vaart. Maar er zullen best meer opties zijn. Als het maar spelers zijn die voetballend gogme en lef meebrengen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 19:45 schreef Eide het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er helemaal niet veel nodig is om van dit Ajax een hele goede ploeg te maken. Ik blijf erbij dat er voldoende kwaliteit schuilt in de selectie en als je die links en rechts nog iets weet te versterken komt het echt wel goed.

Ik twijfel alleen of de spitspositie de meest geschikte plek is voor ervaring. Je denkt dan toch eerder aan een CV of CVM. Maar op CVM staat misschien wel de meest talentvolle speler (Bazoer). lastig.

Ik denk in ieder geval dat 1 ervaren basisspeler een wereld van verschil kan maken. Dat moet er dan wel een zijn waarmee en waardoor je als ploeg echt durft te voetballen. Daarom was en ben ik fan van het aantrekken van Van der Vaart. Maar er zullen best meer opties zijn. Als het maar spelers zijn die voetballend gogme en lef meebrengen.
Zag vandaag Vlaar spelen en die vind ik toch ook nog een goede optie naast Veltman.
10x beter dan bv. Moisander het in kon vullen.
nora
 nora - zaterdag 30 mei 2015 - 22:01   quote  deeplink  
Nou v/d Vaart heeft 90 minuten op de bank gezeten afgelopen wedstrijd, en die eikel krijgt een wereldkans van Ajax om zijn voetballeven mooi af te sluiten met een paar miljoen wat denkt die bal gehakt dat er echt nog betere aanbiedingen komen ik begrijp niks van die klojo.
Eide
 Eide - zaterdag 30 mei 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Jawel maar Vlaar brengt voetballend niets en verdedigend staat Ajax redelijk. Je gaat dan investeren in het onderdeel van de ploeg dat het best functioneerde afgelopen seizoen.
remco k
 remco k - zaterdag 30 mei 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 19:45 schreef Eide het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat er helemaal niet veel nodig is om van dit Ajax een hele goede ploeg te maken. Ik blijf erbij dat er voldoende kwaliteit schuilt in de selectie en als je die links en rechts nog iets weet te versterken komt het echt wel goed.

Ik twijfel alleen of de spitspositie de meest geschikte plek is voor ervaring. Je denkt dan toch eerder aan een CV of CVM. Maar op CVM staat misschien wel de meest talentvolle speler (Bazoer). lastig.

Ik denk in ieder geval dat 1 ervaren basisspeler een wereld van verschil kan maken. Dat moet er dan wel een zijn waarmee en waardoor je als ploeg echt durft te voetballen. Daarom was en ben ik fan van het aantrekken van Van der Vaart. Maar er zullen best meer opties zijn. Als het maar spelers zijn die voetballend gogme en lef meebrengen.
Helemaal mee eens. Maar de namen die men hier allemaal noemt. Zijn over het algemeen allemaal talentvolle jongens van een jaar of 22

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0268199