BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 30 mei 2015 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 22:18 schreef Eide het volgende:
Jawel maar Vlaar brengt voetballend niets en verdedigend staat Ajax redelijk. Je gaat dan investeren in het onderdeel van de ploeg dat het best functioneerde afgelopen seizoen.
Daarnaast zijn er betere ploegen in de Pl die naar zijn diensten hengelen. Die is voor Ajax onhaalbaar.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 22:18 schreef Eide het volgende:
Jawel maar Vlaar brengt voetballend niets en verdedigend staat Ajax redelijk. Je gaat dan investeren in het onderdeel van de ploeg dat het best functioneerde afgelopen seizoen.
Hij is ook rustig aan de bal hoor en in alles beter dan een Moisander en Viergever ook heeft riedewald er ook nog 10 wedstrijden gestaan. Lcv Riedewald Cvm Bazoer Spits Milik 21 of 22jr.
Dan is je as wel erg jong..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 mei 2015 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 23:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarnaast zijn er betere ploegen in de Pl die naar zijn diensten hengelen. Die is voor Ajax onhaalbaar.
Hij werd genoemd maar zal inderdaad onhaalbaar zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 30 mei 2015 - 23:54   quote  deeplink  
Rustig aan de bal waren ze bij Ajax allemaal dit seizoen, dat was nou net het probleem ;)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 mei 2015 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 23:54 schreef Eide het volgende:
Rustig aan de bal waren ze bij Ajax allemaal dit seizoen, dat was nou net het probleem ;)
Haha ook zonder bal! ;)
david
 david - zondag 31 mei 2015 - 08:19   quote  deeplink  
Ik las ook op Twitter dat ajax interesse heeft in juan sebastian quintero van deportivo cali in Colombia. Hij ia 20 jaar en 1,84 verder ken ik hem niet. Speelt ook bij Jong Colombia. Iemand die hier meer over weet?
riveco
 riveco - zondag 31 mei 2015 - 10:27   quote  deeplink  
Is een rechtsbenige Colombia onder 20 speelt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 mei 2015 - 22:01 schreef nora het volgende:
Nou v/d Vaart heeft 90 minuten op de bank gezeten afgelopen wedstrijd, en die eikel krijgt een wereldkans van Ajax om zijn voetballeven mooi af te sluiten met een paar miljoen wat denkt die bal gehakt dat er echt nog betere aanbiedingen komen ik begrijp niks van die klojo.
Raar om nu ineens zo verbaasd te doen! Ik heb het al de hele tijd geroepen. Deze speler moet je lekker links laten liggen! Geen echte Ajacied, eigenlijk gewoon de naam onwaardig!!
Eide
 Eide - zondag 31 mei 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Een mening hebben over de kwaliteiten van een speler is prima. Maar VDV heeft 12 jaar bij Ajax gespeeld. Die geen Ajacied noemen vind ik wat ver gaan gappie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 12:16 schreef Eide het volgende:
Een mening hebben over de kwaliteiten van een speler is prima. Maar VDV heeft 12 jaar bij Ajax gespeeld. Die geen Ajacied noemen vind ik wat ver gaan gappie.
Tuurlijk jongen, jij jouw mening! Ik vind het gewoon een enorme drol zonder clubliefde! Snap dat hij die golddiggerwijven moet onderhouden, maar een echte Ajacied had er geen punt van gemaakt en direct teruggekeerd. Helaas zijn er nog maar weinig echte Ajacieden met clubliefde!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 12:16 schreef Eide het volgende:
Een mening hebben over de kwaliteiten van een speler is prima. Maar VDV heeft 12 jaar bij Ajax gespeeld. Die geen Ajacied noemen vind ik wat ver gaan gappie.
Overigens zeg ik nergens dat het geen Ajacied is, maar een echte is het zeker niet!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zondag 31 mei 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Verschillen we daar over van mening. Ik vind het al dan niet terug komen geen diskwalificatie van het zijn van een "echte" Ajacied. Op die toer blijven er overigens ook wel heel weinig echte Ajacieden over.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 12:23 schreef Eide het volgende:
Verschillen we daar over van mening. Ik vind het al dan niet terug komen geen diskwalificatie van het zijn van een "echte" Ajacied. Op die toer blijven er overigens ook wel heel weinig echte Ajacieden over.
En door mij ook al aangehaald in mijn reactie. Maar je hebt echte Ajacieden die tot op de laatste dag het hoogste niveau aankunnen, zoals bijvoorbeeld v.d. Sar, en je hebt Ajacieden die blij mogen zijn dat Ajax nog aanklopt, zoals v.d. Vaart, maar dan met hun domme kop nog denken dat ze hoger kunnen! Fysiek is hij gewoon een mindere bij HSV en daardoor is hij blessuregevoeliger en pakt hij tijdens de wedstrijd domme gele kaarten! Dat Rafael zelf zo lang moet twijfelen over het vervolg zegt mij voldoende. Persoonlijk hoefde ik hem al niet bij Ajax, aangezien hij in mijn ogen geen echte verbetering is voor het elftal en zijn positie al bezet is. Alleen de ervaring zou dan grondslag hebben om hem erbij te nemen. Ik heb liever een speler die fysiek nog wel meekan en qua ervarenheid ook genoeg body heeft om het elftal bij de hand te nemen! Van der Vaart is daarvoor in mijn ogen ongeschikt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 12:31   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zondag 31 mei 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Ik snap de irritatie over VDV ook niet eigenlijk. Zowel Ajax als VDV zijn heel open een eerlijk in de communicatie geweest. Geen spelletjes, geen aan het lijntje houden. Gewoon netjes en duidelijk. Het kamp VDV geeft niet het signaal dat wij zouden willen zien maar dat doet niets af aan de wijze van communiceren die ik heel erg netjes vindt. Dat heb ik wel eens anders mee gemaakt, ook van mensen die nu heel belangrijk zijn bij de club (Cruijff bijvoorbeeld).

Ik snap ook niet waarom VDV afhoudt. Het is een prachtige kans voor zowel het afsluiten, kansen bij Oranje als zijn carrière na Ajax maar dat is zijn keuze. En dus heeft Ajax ook groot gelijk dat het verder kijkt en VDV laat voor wat het is. Geen spelletjes, geen lijntjes. Zoals het hoort.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 mei 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 12:23 schreef Eide het volgende:
Verschillen we daar over van mening. Ik vind het al dan niet terug komen geen diskwalificatie van het zijn van een "echte" Ajacied. Op die toer blijven er overigens ook wel heel weinig echte Ajacieden over.
Heitinga en Maduro willen graag terugkomen helaas hebben ze minder niveau.
Eide
 Eide - zondag 31 mei 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Heitinga heeft ook al eens nee gezegd tegen Ajax. Maduro kwam inderdaad met een open sollicitatie.
Pietje
 Pietje - zondag 31 mei 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 12:38 schreef Eide het volgende:
Heitinga heeft ook al eens nee gezegd tegen Ajax. Maduro kwam inderdaad met een open sollicitatie.
Dat klopt. Ik heb dat ook ooit gelezen, dat Heitinga vond dat Ajax te vroeg kwam. Net als Van der Vaart. Ik ben er (bijna) zeker van dat Rafael primair wacht op een aanbieding van een club uit Spanje, Engeland of Italië. Moch zo'n aanbod niet komen, pakweg een week voor het sluiten van de transferwindow, pas dan komt Ajax bij hem in beeld. Hoe netjes hij en zijn zaakwaarnemer ook gecommuniceerd heeft/hebben met Ajax. Ik vrees voor van der Vaart eenzelfde scenario als we hadden met Poulsen/Zimling.
remco k
 remco k - zondag 31 mei 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 12:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, jij jouw mening! Ik vind het gewoon een enorme drol zonder clubliefde! Snap dat hij die golddiggerwijven moet onderhouden, maar een echte Ajacied had er geen punt van gemaakt en direct teruggekeerd. Helaas zijn er nog maar weinig echte Ajacieden met clubliefde!!
Wat is nog wel een Ajacied dan?
remco k
 remco k - zondag 31 mei 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Gister in Duitsland Spanje en Engeland weer gezien dat wij in Nederland helemaal niet met onze goede voetballers om weten te gaan..

Ik vind het echt een schande hoe er over sommige echt hele goede voetballers gesproken wordt.. Ik denk dat iemand die zo met die helden om gaat, zelf de naam supporter niet waard is..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is nog wel een Ajacied dan?
We hadden het over "echte" Ajacieden! Eenieder die bij Ajax heeft gevoetbald is primair een Ajacied, maar het woord "echte" verdienen er maar weinig! Clubliefde is er niet meer! Overigens zijn er maar weinigen die daadwerkelijk terugkeren naar de club waar ze hun eerste of tweede stappen hebben gezet. Zo zie ik Suarez over enkele jaren wel terugkeren naar Ajax! En waarom? Omdat hij een man van woord is! Anderen doen het enkel en alleen voor het geld en hopen nogmaals te cashen. Ik heb zwaar respect voor spelers als Terry, Inieste, Xavi, Gerard en zo zijn er nog wel enkelen! Natuurlijk is de drempel daar makkelijker omdat de verdiensten sowieso al hoger zijn maar dan nog is het een prestatie om je hele voetbalcarriere bij de club te blijven!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 13:21 schreef remco k het volgende:
Gister in Duitsland Spanje en Engeland weer gezien dat wij in Nederland helemaal niet met onze goede voetballers om weten te gaan..

Ik vind het echt een schande hoe er over sommige echt hele goede voetballers gesproken wordt.. Ik denk dat iemand die zo met die helden om gaat, zelf de naam supporter niet waard is..
Van der Vaart is gelukkig ook geen echte hele goede voetballer! Dan zie ik zelfs liever Huntelaar nog terugkeren! En jij mag vinden dat als ik dit uit ik de naam supporter niet waard ben, maar ben jij ook niet diegene die altijd roept dat je een eigen mening mag hebben en die moet kunnen uitspreken?? En held? Wat heeft Van der Vaart dan verzorgd bij Ajax dat hij de status held mag dragen???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 14:50   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door Ajax Warrior --
nora
 nora - zondag 31 mei 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Buitenkijf is v/d Vaart een goede voetballer en zijn fysiek is volgens mij voldoende voor Ajax. Bij HSV moet hij alleen verdedigende km maken en dat is niet waar v/d Vaart zijn kwaliteiten liggen, zijn inzicht aanvallende steek pas en zijn vrije trap en zijn ervaring zouden zeker een meerwaarde zijn voor Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 15:28 schreef nora het volgende:
Buitenkijf is v/d Vaart een goede voetballer en zijn fysiek is volgens mij voldoende voor Ajax. Bij HSV moet hij alleen verdedigende km maken en dat is niet waar v/d Vaart zijn kwaliteiten liggen, zijn inzicht aanvallende steek pas en zijn vrije trap en zijn ervaring zouden zeker een meerwaarde zijn voor Ajax.
Van der Vaart heeft van de 34 wedstrijden er 24 gespeeld met een gemiddelde van 68 minuten. Het zou best kunnen dat er enkele wedstrijden bij zaten waar hij de volle 90 minuten speelde, maar ik vind het karig voor een speler die oppert nog mee te kunnen komen. En de vraag is of wij dat als elftal ook willen! Want waar in het elftal zou Van der Vaart moeten spelen en welke speler ga je er dan uitlaten?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Overigens hoop ik dat HSV morgen verliest en zijn biezen mag pakken richting de 2e Bundesliga! Het is voor het 2e jaar op rij dat ze er een pot van maken! Maar ja dat is geen discussie voor hier, want ik denk niet dat er hier velen de hele Bundesliga volgen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 mei 2015 - 15:44   quote  deeplink  
Simpele zielen....gewoon deze jongen halen ;-)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 15:44 schreef Nenam_tiL het volgende:
Simpele zielen....gewoon deze jongen halen ;-)

[ filmpje ]
Hahaha is die niet al een tijdje gestopt?

Zag toevallig afgelopen week een filmpje van een vrouwenwedstrijd in Argentinië tussen River Plate en Boca! Daar weten ze de tegenstander ook goed te raken! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 mei 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 15:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha is die niet al een tijdje gestopt?

Zag toevallig afgelopen week een filmpje van een vrouwenwedstrijd in Argentinië tussen River Plate en Boca! Daar weten ze de tegenstander ook goed te raken! ;-)
Ja man...zat vanmiddag filmpjes te kijken van hem en Cantona

Cantona is na Litmanen mijn voetbalheld ;-)
riveco
 riveco - zondag 31 mei 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 15:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van der Vaart heeft van de 34 wedstrijden er 24 gespeeld met een gemiddelde van 68 minuten. Het zou best kunnen dat er enkele wedstrijden bij zaten waar hij de volle 90 minuten speelde, maar ik vind het karig voor een speler die oppert nog mee te kunnen komen. En de vraag is of wij dat als elftal ook willen! Want waar in het elftal zou Van der Vaart moeten spelen en welke speler ga je er dan uitlaten?
Dit is weer een berekening die nergens op slaat, als je Holtby bekijkt 24 jaar heeft 22 wedstrijden gespeeld en heeft 72 minuten gemiddeld ( dus zegt het me niets ) Als je de creatieve speler bent wordt je ook nog wel eens vroeger naar de kant gehaald als het spel iets anders vraagt. Of als iemand terug komt van een blessure spelen ze een half uur dan één helft en dan een uur.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 16:04 schreef riveco het volgende:

[..]

Dit is weer een berekening die nergens op slaat, als je Holtby bekijkt 24 jaar heeft 22 wedstrijden gespeeld en heeft 72 minuten gemiddeld ( dus zegt het me niets ) Als je de creatieve speler bent wordt je ook nog wel eens vroeger naar de kant gehaald als het spel iets anders vraagt. Of als iemand terug komt van een blessure spelen ze een half uur dan één helft en dan een uur.
Volg jij de Bundesliga? Maakt verder niet uit hoor, is gewoon een vraag! Van der Vaart heeft een reeks van 3 tot 4 wedstrijden achter elkaar op de bank gezeten. En niet omdat hij geblesseerd was, maar omdat hij niet meer zo bepalend is als in zijn eerste tijd bij HSV en zijn eerste seizoen na zijn terugkomst. Anderen zijn hem voorbij gestreefd. Geen probleem want hij is ook al 32 jaar! Maar hij is niet meer de grote ster bij de supporters van voor zijn terugkeer. En ik vraag me dan ook continu af of hij fysiek nog wel in staat is om datgeen te brengen wat we verlangen! Qua ervaring misschien wel een nuttige speler, dat betwist ik ook niet! Maar alleen ervaring vind ik onvoldoende om te smeken om zijn terugkeer! En dan nog vraag ik mij af voor welke positie hij zal worden gehaald! Want de spitspositie lijkt mij naar Milik te gaan en met de komst van Gudelj en Sinkgraven is het middenveld inmiddels ook overbevolkt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 16:18   quote  deeplink  
En voordat mensen vragen stellen, ja ik volg de Bundesliga intensief. Ik heb daar geen voorkeur voor een bepaalde club maar kijk er wel met bovengemiddelde interesse naar. Waarom hoef ik velen hier niet uit te leggen, maar als je gisteren ook weer de bekerfinale ziet in Duitsland dan snap je dat wij in Nederland echt kilometers op veel van deze clubs achterlopen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 mei 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
ja ik volg de Bundesliga intensief. Ik heb daar geen voorkeur voor een bepaalde club maar kijk er wel met bovengemiddelde interesse naar.
Logisch gap, maar ik ken jou beter als de meeste hier
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 16:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Logisch gap, maar ik ken jou beter als de meeste hier
Ach ja, voordat mensen zich weer afvroegen of ik zelf de Bundesliga wel volg. ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 mei 2015 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 16:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ja, voordat mensen zich weer afvroegen of ik zelf de Bundesliga wel volg. ;-)
Griekofiel....dan weten ze dat ook ;-)
riveco
 riveco - zondag 31 mei 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volg jij de Bundesliga? Maakt verder niet uit hoor, is gewoon een vraag! Van der Vaart heeft een reeks van 3 tot 4 wedstrijden achter elkaar op de bank gezeten. En niet omdat hij geblesseerd was, maar omdat hij niet meer zo bepalend is als in zijn eerste tijd bij HSV en zijn eerste seizoen na zijn terugkomst. Anderen zijn hem voorbij gestreefd. Geen probleem want hij is ook al 32 jaar! Maar hij is niet meer de grote ster bij de supporters van voor zijn terugkeer. En ik vraag me dan ook continu af of hij fysiek nog wel in staat is om datgeen te brengen wat we verlangen! Qua ervaring misschien wel een nuttige speler, dat betwist ik ook niet! Maar alleen ervaring vind ik onvoldoende om te smeken om zijn terugkeer! En dan nog vraag ik mij af voor welke positie hij zal worden gehaald! Want de spitspositie lijkt mij naar Milik te gaan en met de komst van Gudelj en Sinkgraven is het middenveld inmiddels ook overbevolkt!
Ik volg idd het Duitse voetbal, en VdV werd er naast gezet ivm vechtvoetbal wat ze nodig hadden om er in te blijven volgen de trainer,. Komt dus het punt ( heb je een slimme of keihard werkende speler nodig op het middenveld? ) boven water.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 16:41 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik volg idd het Duitse voetbal, en VdV werd er naast gezet ivm vechtvoetbal wat ze nodig hadden om er in te blijven volgen de trainer,. Komt dus het punt ( heb je een slimme of keihard werkende speler nodig op het middenveld? ) boven water.
En hebben wij dus ook geen kloot aan Rafael, want 9 van de 10 tegenstanders van ons leveren ook vechtvoetbal als we tegen ze spelen!
remco k
 remco k - zondag 31 mei 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 14:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van der Vaart is gelukkig ook geen echte hele goede voetballer! Dan zie ik zelfs liever Huntelaar nog terugkeren! En jij mag vinden dat als ik dit uit ik de naam supporter niet waard ben, maar ben jij ook niet diegene die altijd roept dat je een eigen mening mag hebben en die moet kunnen uitspreken?? En held? Wat heeft Van der Vaart dan verzorgd bij Ajax dat hij de status held mag dragen???
Natuurlijk heb je recht op die mening, maar daar heb ik dan ook weer een mening over..

Ach ja, kijk naar de carriere van vd Vaart, de hoeveelheid interlands die hij heeft gespeeld. Zo lopen er niet zo heel veel rond.. En dus is hij een geweldig ambasadeur voor onze opleiding en club.. En ja dan ben je een "held".
remco k
 remco k - zondag 31 mei 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 15:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van der Vaart heeft van de 34 wedstrijden er 24 gespeeld met een gemiddelde van 68 minuten. Het zou best kunnen dat er enkele wedstrijden bij zaten waar hij de volle 90 minuten speelde, maar ik vind het karig voor een speler die oppert nog mee te kunnen komen. En de vraag is of wij dat als elftal ook willen! Want waar in het elftal zou Van der Vaart moeten spelen en welke speler ga je er dan uitlaten?
Zijn trainer is geen fan van hem, hij speelt voetbal dat hem niet ligt en nog loopt ie 12 km in een wedstrijd..

En waar zou hij moeten spelen, als 9 als 10 als linksbuiten hangend, op beide plekken op het middenveld aanvallend. En wie eruit, iedere speler op het middenveld en spits is minder als vd Vaart, en als je zon speler binnen kan halen, maakt het mij niet uit wie..
remco k
 remco k - zondag 31 mei 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volg jij de Bundesliga? Maakt verder niet uit hoor, is gewoon een vraag! Van der Vaart heeft een reeks van 3 tot 4 wedstrijden achter elkaar op de bank gezeten. En niet omdat hij geblesseerd was, maar omdat hij niet meer zo bepalend is als in zijn eerste tijd bij HSV en zijn eerste seizoen na zijn terugkomst. Anderen zijn hem voorbij gestreefd. Geen probleem want hij is ook al 32 jaar! Maar hij is niet meer de grote ster bij de supporters van voor zijn terugkeer. En ik vraag me dan ook continu af of hij fysiek nog wel in staat is om datgeen te brengen wat we verlangen! Qua ervaring misschien wel een nuttige speler, dat betwist ik ook niet! Maar alleen ervaring vind ik onvoldoende om te smeken om zijn terugkeer! En dan nog vraag ik mij af voor welke positie hij zal worden gehaald! Want de spitspositie lijkt mij naar Milik te gaan en met de komst van Gudelj en Sinkgraven is het middenveld inmiddels ook overbevolkt!
Denk je dat millik het van vd Vaart wint?? Ik denk het niet namelijk..
remco k
 remco k - zondag 31 mei 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
En voordat mensen vragen stellen, ja ik volg de Bundesliga intensief. Ik heb daar geen voorkeur voor een bepaalde club maar kijk er wel met bovengemiddelde interesse naar. Waarom hoef ik velen hier niet uit te leggen, maar als je gisteren ook weer de bekerfinale ziet in Duitsland dan snap je dat wij in Nederland echt kilometers op veel van deze clubs achterlopen!
Als je die dan zo goed volgt, dan weet je ook dat HSV compleet anders speelt als voorheen. En dat dit voetbal geen van de echte Ajax spelers zal liggen.. Dus ook vd Vaart niet, en dan weet je ook dat ie meer dan voldoende werkt in de wedstrijden die hij speelt..

Maar ach, hij zal wel niet komen dus waar hebben we het eigenlijk over.. Wel jammer..
riveco
 riveco - zondag 31 mei 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 16:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En hebben wij dus ook geen kloot aan Rafael, want 9 van de 10 tegenstanders van ons leveren ook vechtvoetbal als we tegen ze spelen!
Denk niet echt dat er hier veel vechtvoetbal wordt gespeeld, alleen hangen ze hier met 10 man voor het doel, en dan heb je als Ajax juist extra creativiteit nodig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 mei 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 18:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je die dan zo goed volgt, dan weet je ook dat HSV compleet anders speelt als voorheen. En dat dit voetbal geen van de echte Ajax spelers zal liggen.. Dus ook vd Vaart niet, en dan weet je ook dat ie meer dan voldoende werkt in de wedstrijden die hij speelt..

Maar ach, hij zal wel niet komen dus waar hebben we het eigenlijk over.. Wel jammer..
Hou toch op over die VDV...over the top....schop voor zijn poten en hij speelt weken niet.
Lekker belangrijk voor de Bild en Prive....opbokken met die gozer.
Ik heb het nooit een echte Ajacied gevonden....over 10 jaar is het van "oja"
Brandje
 Brandje - zondag 31 mei 2015 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 16:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En hebben wij dus ook geen kloot aan Rafael, want 9 van de 10 tegenstanders van ons leveren ook vechtvoetbal als we tegen ze spelen!
Wat kan jij onzin verkondigen zeg. Ajax speelt geen vechtvoetbal. Heeft het nooit gedaan en zal het nooit doen. Onze kracht behoort juist het voetbal te zijn en dat we die ploegje met 5-0 naar huis sturen. Echter is ons spelniveau zo bedroevend laag dat we het zelfs moelijk hebben tegen de kleintjes. Als er een speler is die MEER voetbal kan brengen dan is het juis VDV.
Pietje
 Pietje - zondag 31 mei 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 19:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat kan jij onzin verkondigen zeg. Ajax speelt geen vechtvoetbal. Heeft het nooit gedaan en zal het nooit doen. Onze kracht behoort juist het voetbal te zijn en dat we die ploegje met 5-0 naar huis sturen. Echter is ons spelniveau zo bedroevend laag dat we het zelfs moelijk hebben tegen de kleintjes. Als er een speler is die MEER voetbal kan brengen dan is het juis VDV.
Dat ben ik pertinent met je eens. Juist omdat veel clubs tegen Ajax met veel mensen achter de bal blijven en op die manier Ajax van scoren proberen af te houden heb je een creatieve speler hard nodig, die de boel kan openbreken.

En zo schiet mij ineens nog wat te binnen. Ik vraag me in alle realiteit af of het "spitsenprobleem" bij Ajax zou kunnen worden opgelost door het opstellen van Sinkgraven of Gudelj? Zouden die een rol -a la Siem de Jong- kunnen vervullen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 mei 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 19:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat kan jij onzin verkondigen zeg. Ajax speelt geen vechtvoetbal. Heeft het nooit gedaan en zal het nooit doen. Onze kracht behoort juist het voetbal te zijn en dat we die ploegje met 5-0 naar huis sturen. Echter is ons spelniveau zo bedroevend laag dat we het zelfs moelijk hebben tegen de kleintjes. Als er een speler is die MEER voetbal kan brengen dan is het juis VDV.
Misschien zou je eens beter moeten lezen voordat je reageert Brandje! Ik zeg namelijk nergens dat Ajax vechtvoetbal speelt maar juist de tegenstanders van Ajax! En warempel heeft onze club het altijd moeilijk als er vechtvoetbal bij komt kijken! En daar zal zelfs de komst van Van der Vaart geen oplossing voor zijn! Juist op dat moment moet Ajax tonen dat het de baas is, en helaas schijt de helft van de spelers bij ons in de broek als de tegenstander met de mes tussen de tanden gaat spelen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 mei 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 31 mei 2015 - 21:00   quote  deeplink  
Juist dat moeten ze niet doen. Op basis van strijd hebben we nig nooit een pot gewonnen. We moeten het juist winnen op slimheid en juist daar zou die van pas kunnen komen.
nora
 nora - zondag 31 mei 2015 - 21:49   quote  deeplink  
Als de tegenstander met 10 man voor de pot ligt dan heb je creativiteit nodig en slimheid en dat is de kracht van v/d Vaart een aanwinst dus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juni 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 mei 2015 - 21:49 schreef nora het volgende:
Als de tegenstander met 10 man voor de pot ligt dan heb je creativiteit nodig en slimheid en dat is de kracht van v/d Vaart een aanwinst dus.
Hadden we daar Sinkgraven niet voor gehaald? Althans dat begreep ik van de gasten die Sinkgraven in de winter graag zagen komen. Maar dan vraag ik het maar nogmaals! Welke speler ga je slachtofferen voor hem?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 juni 2015 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2015 - 00:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hadden we daar Sinkgraven niet voor gehaald? Althans dat begreep ik van de gasten die Sinkgraven in de winter graag zagen komen. Maar dan vraag ik het maar nogmaals! Welke speler ga je slachtofferen voor hem?
Millik

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0270500