BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juni 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2015 - 06:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Millik
Hahahahahaha sorry hoor hahahahahahahahaha

Dus je gaat een speler slachtofferen die velen met alle geweld het afgelopen seizoen wilden contracteren, die speler is van het nationale elftal van Polen en een enorm talent en drive heeft?? En dan? Zet je Rafael in de spits, maar op wie moet hij dan die zogenaamde creatieve steekballetjes geven als de tegenstander met 10 man achter de bal speelt? Op zichzelf??

Sorry hoor, het is leuk om allemaal creatieve spelers te hebben maar lijkt het mij niet handig ook een afmaker in de spits te hebben staan die gewoon de ballen erin knalt? Want dat is Rafael zeker niet!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 01 juni 2015 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2015 - 09:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahahaha sorry hoor hahahahahahahahaha

Dus je gaat een speler slachtofferen die velen met alle geweld het afgelopen seizoen wilden contracteren, die speler is van het nationale elftal van Polen en een enorm talent en drive heeft?? En dan? Zet je Rafael in de spits, maar op wie moet hij dan die zogenaamde creatieve steekballetjes geven als de tegenstander met 10 man achter de bal speelt? Op zichzelf??

Sorry hoor, het is leuk om allemaal creatieve spelers te hebben maar lijkt het mij niet handig ook een afmaker in de spits te hebben staan die gewoon de ballen erin knalt? Want dat is Rafael zeker niet!!
O want verder zijn er geen spelers die diepgaan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juni 2015 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2015 - 09:39 schreef remco k het volgende:

[..]

O want verder zijn er geen spelers die diepgaan..
Noem me er 1 die afgelopen seizoen iets van diepgang heeft laten zien met uitzondering van Klaassen! En met diepgang bedoel ik reageren op een steekbal in het centrum van de aanval! Geen enkele namelijk! Ja Schone, maar die moet van jullie het speelveld verlaten. Verder krijgen we enkel van die danspoppetjes op het veld. En met enkel danspoppetjes ga je het niet winnen! Er zal ook iemand moeten staan met body! Maar weet je, we komen er wel op terug als Ajax inderdaad deze stap blijkt te nemen en het verkeerd uitpakt! Kijken of sommigen hier dan nog zo tevreden zijn!

Overigens, zelfs El Ghazi liep 9 van de 10 keer in de bal in plaats van de diepte te zoeken. Viel mij zelfs heel erg op in de thuiswedstrijd tegen Dnipro. Of dat ligt aan het middenveld die geen bal diep durft te geven weet ik niet, maar er had veel meer uit de dieptes gehaald kunnen worden! Zeker met de snelheid die onze buitenspelers bezitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 01 juni 2015 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2015 - 09:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Noem me er 1 die afgelopen seizoen iets van diepgang heeft laten zien met uitzondering van Klaassen! En met diepgang bedoel ik reageren op een steekbal in het centrum van de aanval! Geen enkele namelijk! Ja Schone, maar die moet van jullie het speelveld verlaten. Verder krijgen we enkel van die danspoppetjes op het veld. En met enkel danspoppetjes ga je het niet winnen! Er zal ook iemand moeten staan met body! Maar weet je, we komen er wel op terug als Ajax inderdaad deze stap blijkt te nemen en het verkeerd uitpakt! Kijken of sommigen hier dan nog zo tevreden zijn!

Overigens, zelfs El Ghazi liep 9 van de 10 keer in de bal in plaats van de diepte te zoeken. Viel mij zelfs heel erg op in de thuiswedstrijd tegen Dnipro. Of dat ligt aan het middenveld die geen bal diep durft te geven weet ik niet, maar er had veel meer uit de dieptes gehaald kunnen worden! Zeker met de snelheid die onze buitenspelers bezitten.
Sinkgraven heeft diepgang, Bazoer heeft dat en Klaassen..

En waarom zou je Klaassen niet mogen noemen? Hij is namelijk 1 van die twee aanvallende middenvelders eventueel achter vd Vaart. Gudelj heeft ook laten zien over veel diepgang te bezitten. Daarnaast hebben alle vleugelaanvallers de drang om binnen door te komen, en juist door het uitzakken van vd Vaart komt er ruimte voor al die spelers en dus heeft dat creatieve vermogen van vd Vaart wel degelijk nut..

Maar goed we gaan het inderdaad wel zien, waarschijnlijk komt ie niet en is heel deze discussie zinloos gebleken.. Maar mocht ie komen ben ik er heilig van overtuigd dat ie een meerwaarde voor deze ploeg kan zijn, ook in het veld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 juni 2015 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juni 2015 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2015 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Sinkgraven heeft diepgang, Bazoer heeft dat en Klaassen..

En waarom zou je Klaassen niet mogen noemen? Hij is namelijk 1 van die twee aanvallende middenvelders eventueel achter vd Vaart. Gudelj heeft ook laten zien over veel diepgang te bezitten. Daarnaast hebben alle vleugelaanvallers de drang om binnen door te komen, en juist door het uitzakken van vd Vaart komt er ruimte voor al die spelers en dus heeft dat creatieve vermogen van vd Vaart wel degelijk nut..

Maar goed we gaan het inderdaad wel zien, waarschijnlijk komt ie niet en is heel deze discussie zinloos gebleken.. Maar mocht ie komen ben ik er heilig van overtuigd dat ie een meerwaarde voor deze ploeg kan zijn, ook in het veld..
Dat is jouw mening en die respecteer ik. Ik denk dat hij voornamelijk een sta in de weg gaat wezen en we niets aan hem gaan hebben.

Overigens merkte ik van naar binnenkomende buitenspelers tot de terugkomst van Fischer niets. El Ghazi en Kishna hadden dat beiden niet erg vond ik. El Ghazi liep meer in de bal en wilde dan met de bal allerlei capriolen uithalen. Juist hij had met zijn snelheid veel meer die diepgang achter de verdediging moeten zoeken.

Overigens gaf ik Klaassen aan omdat ik weet dat hij de enige is die echt de diepgang weet te vinden. Sinkgraven heb ik daar ook nog maar weinig op betrapt in de wedstrijden die hij speelde. Overigens weet ik dat het dit seizoen niet om aan te zien was, en snap ik dat er veranderingen moeten komen maar ik denk dat Ajax op de verkeerde plekken aan het zoeken is.
remco k
 remco k - maandag 01 juni 2015 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2015 - 10:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is jouw mening en die respecteer ik. Ik denk dat hij voornamelijk een sta in de weg gaat wezen en we niets aan hem gaan hebben.

Overigens merkte ik van naar binnenkomende buitenspelers tot de terugkomst van Fischer niets. El Ghazi en Kishna hadden dat beiden niet erg vond ik. El Ghazi liep meer in de bal en wilde dan met de bal allerlei capriolen uithalen. Juist hij had met zijn snelheid veel meer die diepgang achter de verdediging moeten zoeken.

Overigens gaf ik Klaassen aan omdat ik weet dat hij de enige is die echt de diepgang weet te vinden. Sinkgraven heb ik daar ook nog maar weinig op betrapt in de wedstrijden die hij speelde. Overigens weet ik dat het dit seizoen niet om aan te zien was, en snap ik dat er veranderingen moeten komen maar ik denk dat Ajax op de verkeerde plekken aan het zoeken is.
Ik denk dat het probleem van het gebrek aan diepte dit seizoen kwam door het ontbreken van de goede pass, ruimte was vaak zat voldoende, Andersen zou dat moeten kunnen maar bleek nimmer een goede vorm te kunnen houden.. Sinkgraven zou het moeten kunnen maar is logischerwijs nog met zichzelf bezig..

Ik hoef op zich niet veel veranderingen, ik denk namelijk dat de staf het grootste probleem is geweest afgelopen seizoen... En die hebben nu een duidelijke aanpassing gedaan met het binnenhalen van Trustfull, ze geven aan om zijn tactische vermogen, waarmee ze hun eigen onvermogen ook toegeven.. En ik denk dat dit een juiste constatering is..

En ja die Verheijen is knettergek en spoort voor geen meter. Maar hij heeft wat het overtrainen van Ajax betreft gewoon gelijk.. Vergelijk onze fitheid eens met de intensiteit van bijvoorbeeld Duitsland waar je zelf veel naar kijkt..

Daar moet de grootste winst gepakt worden naar mijn idee.
Brandje
 Brandje - maandag 01 juni 2015 - 18:23   quote  deeplink  
Volgens Ajaxfanzone wil Ajax Franco di Santo aantrekken.

https://twitter.com/hashtag/Ajax?src=hash
Brandje
 Brandje - maandag 01 juni 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2015 - 10:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het probleem van het gebrek aan diepte dit seizoen kwam door het ontbreken van de goede pass, ruimte was vaak zat voldoende, Andersen zou dat moeten kunnen maar bleek nimmer een goede vorm te kunnen houden.. Sinkgraven zou het moeten kunnen maar is logischerwijs nog met zichzelf bezig..

Ik hoef op zich niet veel veranderingen, ik denk namelijk dat de staf het grootste probleem is geweest afgelopen seizoen... En die hebben nu een duidelijke aanpassing gedaan met het binnenhalen van Trustfull, ze geven aan om zijn tactische vermogen, waarmee ze hun eigen onvermogen ook toegeven.. En ik denk dat dit een juiste constatering is..

En ja die Verheijen is knettergek en spoort voor geen meter. Maar hij heeft wat het overtrainen van Ajax betreft gewoon gelijk.. Vergelijk onze fitheid eens met de intensiteit van bijvoorbeeld Duitsland waar je zelf veel naar kijkt..

Daar moet de grootste winst gepakt worden naar mijn idee.
In Duitsland trainen ze nog harder. Zeker in de voorbereiding. Dat is niet normaal en dat is ook niet het probleem. Je moet juist rust pakken. Dat is waar het mis gaat. Al vind ik die vermoeidheid een zeer slappe reden voor het verschrikkelijke spel.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 juni 2015 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2015 - 18:23 schreef Brandje het volgende:
Volgens Ajaxfanzone wil Ajax Franco di Santo aantrekken.

https://twitter.com/hashtag/Ajax?src=hash
Lees dit stuk eens en geef me dan een goede reden waarom hij naar ons zou komen..

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=246708
Brandje
 Brandje - maandag 01 juni 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2015 - 18:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lees dit stuk eens en geef me dan een goede reden waarom hij naar ons zou komen..

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=246708
omdat ik het zeg ;)
remco k
 remco k - maandag 01 juni 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 juni 2015 - 18:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

In Duitsland trainen ze nog harder. Zeker in de voorbereiding. Dat is niet normaal en dat is ook niet het probleem. Je moet juist rust pakken. Dat is waar het mis gaat. Al vind ik die vermoeidheid een zeer slappe reden voor het verschrikkelijke spel.
Ik zeg ook niet dat het gaat om het harder trainen, als dat zo over is gekomen is dat verkeerd, want dat bedoel ik zeker niet.. Sterker nog, ik zou niet weten waar het in zit..

Wat ik wel weet is dat de ploeg niet 1 moment fris is geweest, en dat heeft in mijn optiek alles met de voorbereiding te maken gehad..
remco k
 remco k - maandag 01 juni 2015 - 21:28   quote  deeplink  
Wat een ontsnapping trouwens van HSV..

90e minuut de gelijkmaker pas maken. en dan in de 116e minuut de winnende maken.. Hoe bizar..

vd Vaart trouwens vanaf de start met de band om de arm.. Wel op een aparte positie, maar dat speelt ie daar wel vaker. In een blok van twee man voor de eigen verdediging..

Dus ja vd Vaart 120 minuten aan het einde van het seizoen..
remco k
 remco k - maandag 01 juni 2015 - 21:33   quote  deeplink  
En Oei.. En dan nog in de 121e minuut een penalty tegen krijgen.. En die keeper pakt hem gewoon ..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 juni 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Kut HSV! Jammer dat die trieste club niet eens een keertje afdaalt!
Brandje
 Brandje - dinsdag 02 juni 2015 - 08:06   quote  deeplink  
Nog maar een keer Van der Vaart.

Rafael van der Vaart ontsnapte maandagavond nipt aan degradatie in de Bundesliga. Hamburger SV wist in de verlenging met 1-2 af te rekenen met Karlsruher SC, nadat het in de tweede helft van de reguliere speeltijd nog met 1-0 achter kwam. De 32-jarige routinier denkt snel te weten waar zijn toekomst ligt.

Dat wordt de komende dagen duidelijk, zegt Van der Vaart tegenover het Duitse ARD. Ik ben nu gewoon blij dat we ons gehandhaafd hebben. Dit was echt ongelooflijk. We wisten dat het spannend zou worden, maar zó spannend had ik het niet verwacht. We begonnen goed en speelden goed.

Het is een bijzonder slecht seizoen geweest en dan is dit een heerlijk gevoel. Dit is mooi voor de club en voor de hele stad, aldus Van der Vaart, die in de serieuze belangstelling staat van Ajax. De middenvelder heeft een aflopend contract bij HSV en liet eerder weten pas na het huidige Bundesliga-seizoen een besluit te nemen over zijn toekomst.

http://www.ajax1.nl/van-der-vaart-komende-dagen-duidelijkheid/

Nou Ajax als jullie hem echt willen hebben dan geef je hem gewoon een 4 jarig contract en een mooie som tekengeld. Twee jaar als speler en vervolgens opnemen als trainer. Je kan het jezelf dan nooit kwalijk nemen dat je er niks aan gedaan hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2015 door Brandje --
nora
 nora - dinsdag 02 juni 2015 - 13:30   quote  deeplink  
Ben het met je eens Brandje alleen de dit is de laatste poging ga ik van uit.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 juni 2015 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 13:30 schreef nora het volgende:
Ben het met je eens Brandje alleen de dit is de laatste poging ga ik van uit.
Wordt vervolgd..
nora
 nora - dinsdag 02 juni 2015 - 20:14   quote  deeplink  
Over en sluiten v/d Vaart volgens de telegraaf ga maar zandhappen in de woestijn !!!
RUKBOOR
 RUKBOOR - dinsdag 02 juni 2015 - 21:45   quote  deeplink  
Waarom zoveel moeite doen en bakken geld geven aan een 32 jarige speler ?
Als je geld en ambities hebt kun je toch wat beters neerzetten als alleen volgevreten tatoespelers met een eigen ego van hier tot Tokyo. Zet Bergkamp in een vliegtuig naar Engeland met een pak nieuwe batterijen,zijn we van dat emotieloze stilzitten naast FdB ook af ! Waarom gaat Uth naar Hoffenheim en niet naar Ajax ?
Omdat alle aankopen bijna onzichtbaar worden onder deze technische staf.
Eide
 Eide - dinsdag 02 juni 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 21:45 schreef RUKBOOR het volgende:
Waarom zoveel moeite doen en bakken geld geven aan een 32 jarige speler ?
Omdat je niet alleen spelers moet kopen om ze later met winst door te verkopen. Je moet zoeken naar spelers die het elftal beter kunnen maken, ook al verdien je nooit meer iets aan dergelijke spelers. En je zoekt naar kwaliteiten die je niet hebt binnen een selectie. En dan kan het dus uitermate waardevol zijn om een 32 jarige binnen te halen.

Kijk naar bijvoorbeeld FC Basel. Kopen de afdankertjes van topploegen op maar komen wel structureel tot de laatste 16 in de CL. En ze verdienen nooit meer iets aan die lui maar ze maken dat op andere manieren goed.

Overigens zegt Ajax bij mondde van Overmars dat Van der Vaart definitief een gepasseerd station is.
Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 juni 2015 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 juni 2015 - 23:56   quote  deeplink  
Gelukkig is Ajax niet de enige die puin gaat ruimen deze zomer.

Blatter die vertrekt.
goed maar een vreemd verhaal.
ben benieuwd wat daar achter zit!

hopelijk is dit een begin van iets moois!
riveco
 riveco - woensdag 03 juni 2015 - 08:13   quote  deeplink  
Blatter misschien halen als algemeen directeur? :)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 juni 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 juni 2015 - 21:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat je niet alleen spelers moet kopen om ze later met winst door te verkopen. Je moet zoeken naar spelers die het elftal beter kunnen maken, ook al verdien je nooit meer iets aan dergelijke spelers. En je zoekt naar kwaliteiten die je niet hebt binnen een selectie. En dan kan het dus uitermate waardevol zijn om een 32 jarige binnen te halen.

Kijk naar bijvoorbeeld FC Basel. Kopen de afdankertjes van topploegen op maar komen wel structureel tot de laatste 16 in de CL. En ze verdienen nooit meer iets aan die lui maar ze maken dat op andere manieren goed.

Overigens zegt Ajax bij mondde van Overmars dat Van der Vaart definitief een gepasseerd station is.
Bron
Red Bull,Dinamo Moskou, Olimpyakos, Panathinaykos, Fenerbache, Galatasery, Benfica enz enz doen het ook allemaal op die manier en als je dat gewoon goed doet kun je een sterke uitgebalanceerde ploeg neerzetten. Ajax heeft natuurlijk minder te besteden dan sommige van die ploegen maar 2 of 3 van die oude vedettes moet lukken en heb je gewoon nodig. Je ploeg komt dan veel meer in balans. Waardoor net alles even iets makkelijker kan gaan.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 juni 2015 - 08:48   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=289981&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_ajax

De Boer vind Uth trouwens te licht.
Ben benieuwd wat er dan komt misschien een bewezen topper?
Of bedoeld hij letterlijk tov Sigthorsson?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door Hummel10 --
remco k
 remco k - woensdag 03 juni 2015 - 08:54   quote  deeplink  
Sigthorson mag weg, dus dat zal het geval wel niet zijn..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 juni 2015 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 08:54 schreef remco k het volgende:
Sigthorson mag weg, dus dat zal het geval wel niet zijn..
Letterlijk en gewicht?
nora
 nora - woensdag 03 juni 2015 - 09:32   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd wat we voorgeschoteld krijgen als Uth te licht is bevonden door Frankie misschien Berbatov 34jaar maar een geslepen vos !!
remco k
 remco k - woensdag 03 juni 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 09:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Letterlijk en gewicht?
Dat is toch een algemene uitspraak in voetbal.. Waarschijnlijk niet goed genoeg op dit moment..

Dus zullen ze waarschijnlijk met een nog betere speler komen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 juni 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 09:32 schreef nora het volgende:
Ik ben benieuwd wat we voorgeschoteld krijgen als Uth te licht is bevonden door Frankie misschien Berbatov 34jaar maar een geslepen vos !!
Ja daarom ben benieuwd
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 juni 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is toch een algemene uitspraak in voetbal.. Waarschijnlijk niet goed genoeg op dit moment..

Dus zullen ze waarschijnlijk met een nog betere speler komen.
Dat snap ik.. Sigthorsson wordt toch verweten dat hij lomp is..
Snap nu wel waarom wij elkaar vaak niet begrijpen. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door Hummel10 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 juni 2015 - 12:53   quote  deeplink  
Dat ze een spits zoeken zegt niet dat enkel siggy te licht bevonden word.
Eerder dat ALLE spitsen niet voldoen (millik en Zivko) en dus ook Siggy.
Om enkel Siggy uit te lichten ga je niet de hele waarheid vertellen.

Dus zeg gewoon dat alle spitsen te licht zijn bevonden...

Ajax zal eerst een spits moeten verkopen anders heb je zometeen er 4 onder contract.
Ben benieuwd of er een club komt die 1 van die 3 wil...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 juni 2015 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 12:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dat ze een spits zoeken zegt niet dat enkel siggy te licht bevonden word.
Eerder dat ALLE spitsen niet voldoen (millik en Zivko) en dus ook Siggy.
Om enkel Siggy uit te lichten ga je niet de hele waarheid vertellen.

Dus zeg gewoon dat alle spitsen te licht zijn bevonden...

Ajax zal eerst een spits moeten verkopen anders heb je zometeen er 4 onder contract.
Ben benieuwd of er een club komt die 1 van die 3 wil...
Lees even terug zal ik zeggen pff
Uth is te licht bevonden..
Eide
 Eide - woensdag 03 juni 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Ik kan mij dat oordeel over Uth wel voorstellen eigenlijk. Ik heb er niet zo'n moeite mee dat Ajax past voor Uth. Ik heb niet bepaald de indruk dat Uth ooit internationale potten gaat breken. Misschien ook wel maar hij had begin dit seizoen ook al veel moeite om op gang te komen bijvoorbeeld.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 juni 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Opnieuw positief nieuws; Boilessen gaat definitief vertrekken. Hij was met afstand de meest falende speler van het afgelopen seizoen. Nu de rest van de inferieure spelers er nog uit. En de zon gaat toch weer een beetje schijnen bij Ajax!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 juni 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 16:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lees even terug zal ik zeggen pff
Uth is te licht bevonden..
Als Uth te licht is bevonden vraag ik me af waar de andere spitsen op beoordeeld zijn. De scouting van Ajax is van amateur niveau. Bij Ajax is men niet instaat om spelers te scouten die bij Ajax passen. Dan zul je andere mensen moeten aantrekken die dat vak beter beheersen. Ajax heeft veel geld weggegooid met het structureel aantrekken van spelers die niet slagen.
Brandje
 Brandje - woensdag 03 juni 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 19:28 schreef Bobby1972 het volgende:
Opnieuw positief nieuws; Boilessen gaat definitief vertrekken. Hij was met afstand de meest falende speler van het afgelopen seizoen. Nu de rest van de inferieure spelers er nog uit. En de zon gaat toch weer een beetje schijnen bij Ajax!
Nou. Hij heeft laten zien dat hij het kan maar zoals zoveel spelers onder FDB heel ver terug gevallen.
biebie
 biebie - woensdag 03 juni 2015 - 19:54   quote  deeplink  
Boilessen in de belangstellign van Spaanse topclubs. Zijn die lui op zoek naar een nieuwe cornervlag?
biebie
 biebie - woensdag 03 juni 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 16:20 schreef Eide het volgende:
Ik kan mij dat oordeel over Uth wel voorstellen eigenlijk. Ik heb er niet zo'n moeite mee dat Ajax past voor Uth. Ik heb niet bepaald de indruk dat Uth ooit internationale potten gaat breken. Misschien ook wel maar hij had begin dit seizoen ook al veel moeite om op gang te komen bijvoorbeeld.
Nee, Onze Ijslandse killer heeft potten gebroken dit seizoen. En vorig seizoen. En het seizoen daarvoor. Hoe kan je Uth te licht bevinden sla je zelf alleen maar spitsen van het niveau Kuthuisterbrug 3 in huis hebt.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 juni 2015 - 20:11   quote  deeplink  
Waar ik zo moe van wordt is dat mensen hem gaan verdedigen. Ja maar.....hij heeft het eerder wel goed gedaan. Als ze zo bij Ajax zouden blijven gaan denken, dan krijgen we weer een zaad jaar met een spel wat niet om aan te gluren is en tegenvallende resultaten en weinig doelpunten. Ajax is een bedrijf, dan oordeel je op resultaten. Die zijn over een hele lange periode zeer teleurstellend bij Boilessen. Dan moet je afscheid ervan nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door Bobby1972 --
Eide
 Eide - woensdag 03 juni 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 19:57 schreef biebie het volgende:

[..]

Nee, Onze Ijslandse killer heeft potten gebroken dit seizoen. En vorig seizoen. En het seizoen daarvoor. Hoe kan je Uth te licht bevinden sla je zelf alleen maar spitsen van het niveau Kuthuisterbrug 3 in huis hebt.
Wat een kul redenatie. Jij zegt eigenlijk dat omdat Sightorsson faalt is Uth een goede optie is. Je ziet zelf toch ook wel dat die redenatie als een pik op een drumstel slaat of niet.
Eide
 Eide - woensdag 03 juni 2015 - 20:22   quote  deeplink  
Om daar op terug te komen: een speler moet interessant zijn door de kwaliteiten en prestaties van die speler. Niet omdat een andere speler niet presteerd. Dat is echt waanzin.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 juni 2015 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 16:20 schreef Eide het volgende:
Ik kan mij dat oordeel over Uth wel voorstellen eigenlijk. Ik heb er niet zo'n moeite mee dat Ajax past voor Uth. Ik heb niet bepaald de indruk dat Uth ooit internationale potten gaat breken. Misschien ook wel maar hij had begin dit seizoen ook al veel moeite om op gang te komen bijvoorbeeld.
Pelle kwam ook pas laat op gang dus zegt me ook niet veel..
Voor de Eredivisie is Uth prima 20 doelpunten 10 assists of zoiets.
Bewijst ook dat hij prima kan voetballen.
Maar als ze een betere optie kunnen vinden dan geloof ik dat ook gelijk.
Eide
 Eide - woensdag 03 juni 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Pelle was wel verrassend want bij AZ was het een drama. Je kan moeilijk wachten en wachten tot iemand gaat renderen. Dat hebben we juist met Siggie wel gezien. En misschien breekt Uth later wel door hoor. Wie weet. Ik spreek ook maar mijn gevoelens uit. En dan heb ik niet het idee dat je met Uth een betere voetballer binnen haalt dan bijvoorbeeld Milik.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 juni 2015 - 21:20   quote  deeplink  
Ik denk ook niet dat Uth beter is dan Milik, maar het neemt niet weg dat de opmerking van we vinden hem te licht voor Ajax nergens op slaat. Omdat Ajax spelers heeft gekocht die ook te weinig brengen. Ik denk niet dat Uth het veel minder had gedaan, misschien wel beter.

Ajax heeft gewoon andere mensen nodig die het vak scouting beter beheersen. Wordt wel een keer tijd. Ajax staat er misschien financieel goed voor. Maar heeft ook veel geld weggegooid door de vele missaankopen.
remco k
 remco k - woensdag 03 juni 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 11:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat snap ik.. Sigthorsson wordt toch verweten dat hij lomp is..
Snap nu wel waarom wij elkaar vaak niet begrijpen. ;)
Ik begrijp je over het algemeen perfect, heb alleen over veel dingen een andere mening,,
nora
 nora - woensdag 03 juni 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Ik denk dat ze op zoek gaan naar een ervaren spits zodat Milik en Zikovic kunnen bijleren, en later het stokje kunnen overnemen. Misschien toch Berbatov of Gardozo ?
remco k
 remco k - woensdag 03 juni 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 12:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Dat ze een spits zoeken zegt niet dat enkel siggy te licht bevonden word.
Eerder dat ALLE spitsen niet voldoen (millik en Zivko) en dus ook Siggy.
Om enkel Siggy uit te lichten ga je niet de hele waarheid vertellen.

Dus zeg gewoon dat alle spitsen te licht zijn bevonden...

Ajax zal eerst een spits moeten verkopen anders heb je zometeen er 4 onder contract.
Ben benieuwd of er een club komt die 1 van die 3 wil...
Daar ging het helemaal niet over, even terug lezen, adem halen en dan wat nieuws bedenken..
remco k
 remco k - woensdag 03 juni 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 20:11 schreef Bobby1972 het volgende:
Waar ik zo moe van wordt is dat mensen hem gaan verdedigen. Ja maar.....hij heeft het eerder wel goed gedaan. Als ze zo bij Ajax zouden blijven gaan denken, dan krijgen we weer een zaad jaar met een spel wat niet om aan te gluren is en tegenvallende resultaten en weinig doelpunten. Ajax is een bedrijf, dan oordeel je op resultaten. Die zijn over een hele lange periode zeer teleurstellend bij Boilessen. Dan moet je afscheid ervan nemen.
1 Seizoen is niet een hele lange periode..
remco k
 remco k - woensdag 03 juni 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 21:20 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik denk ook niet dat Uth beter is dan Milik, maar het neemt niet weg dat de opmerking van we vinden hem te licht voor Ajax nergens op slaat. Omdat Ajax spelers heeft gekocht die ook te weinig brengen. Ik denk niet dat Uth het veel minder had gedaan, misschien wel beter.

Ajax heeft gewoon andere mensen nodig die het vak scouting beter beheersen. Wordt wel een keer tijd. Ajax staat er misschien financieel goed voor. Maar heeft ook veel geld weggegooid door de vele missaankopen.
Jij zegt telkens dat er verandering moet komen. Nu geven ze aan naar een betere speler als Uth te zoeken, want daar komt het op neer. En dan kom je met dit soort kul redenaties??

Hoe goed of slecht de huidige speler is, heeft toch helemaal niets te maken met of ze Uth al dan niet goed genoeg vinden?? Misschien hebben ze de lat wat aankopen betreft wel oprecht hoger gelegd...
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 03 juni 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Je moet leren lezen Remco. Ik zeg niet dat Uth een speler voor Ajax is. Ik zeg alleen dat Ajax in de afgelopen jaren teveel spelers heeft aangekocht die je als te licht kunt beschouwen. En ja dan moet je meer geld uitgeven voor meer kwaliteit. Dat zei ik vorig jaar ook al. Toen waren er steeds excuses van ja maar wie zegt dat het dan wel bij Ajax gaat lukken. Budget werkt dus vaak niet bij Ajax. los hiervan denk ik dat Ajax andere mensen nodig heeft voor scouting die beter kunnen inschatten wat bij Ajax past.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2015 door Bobby1972 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0299019