BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 juni 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij zegt telkens dat er verandering moet komen. Nu geven ze aan naar een betere speler als Uth te zoeken, want daar komt het op neer. En dan kom je met dit soort kul redenaties??

Hoe goed of slecht de huidige speler is, heeft toch helemaal niets te maken met of ze Uth al dan niet goed genoeg vinden?? Misschien hebben ze de lat wat aankopen betreft wel oprecht hoger gelegd...
Indd en dat is alleen maar prettig om te lezen. Bekeek het er keertje positief! :)
Moet er uiteraard wel iets beters komen anders is dat meteen de laatste keer haha!
Brandje
 Brandje - woensdag 03 juni 2015 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 22:38 schreef Bobby1972 het volgende:
Je moet leren lezen Remco. Ik zeg niet dat Uth een speler voor Ajax is. Ik zeg alleen dat Ajax in de afgelopen jaren teveel spelers heeft aangekocht die je als te licht kunt beschouwen. En ja dan moet je meer geld uitgeven voor meer kwaliteit. Dat zei ik vorig jaar ook al. Toen waren er steeds excuses van ja maar wie zegt dat het dan wel bij Ajax gaat lukken. Budget werkt dus vaak niet bij Ajax. los hiervan denk ik dat Ajax andere mensen nodig heeft voor scouting die beter kunnen inschatten wat bij Ajax past.
Bobby, het scoutingverhaal blijft lastig verhaal. Op Sana en Milik na kan je nauwelijks van scouting spreken want ze speelden allemaal al in de eredivisie. Die Hans van dr Zee haalde bij psv de ene goede speler na de andere en bij Ajax niks. Kan de beste man er dan niks meer van of wordt er niet naar geluisterd. Ik denk het laatste.
De jeugdscouting lijkt wat beter al komt daar ook bijzonder weinig van door. Meleg, van Kessel,Honer, Mats Ritz, die jongen van de graafschap. Allen op een zijspoor of al weg. El Ghazi en Kishna vind ik geen scout werk want die speelde al in Nederland. Nu maar hopen op Cerny en Muric.
Dus of de scouting is ruk op Steen Olson na of er wordt totaal niet overlegt.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 04 juni 2015 - 02:21   quote  deeplink  
Wat jij zegt dat er niet geluisterd word, en daarmee niet goed gecommuniceerd wordt is momenteel denk ik het grootste probleem bij Ajax. Want daardoor worden beslissingen niet in overleg genomen. Maar zijn er mensen met meer zeggenschap. Dan is de organisatie niet op 1 lijn en dat heeft een belemmerende werking. Wanneer Ajax het komende seizoen een gelijksoortig (dat sluit ik niet uit) seizoen draait als het laatste seizoen zie ik diverse veranderingen in de staf van Ajax komen na dit seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2015 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 juni 2015 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 23:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bobby, het scoutingverhaal blijft lastig verhaal. Op Sana en Milik na kan je nauwelijks van scouting spreken want ze speelden allemaal al in de eredivisie. Die Hans van dr Zee haalde bij psv de ene goede speler na de andere en bij Ajax niks. Kan de beste man er dan niks meer van of wordt er niet naar geluisterd. Ik denk het laatste.
De jeugdscouting lijkt wat beter al komt daar ook bijzonder weinig van door. Meleg, van Kessel,Honer, Mats Ritz, die jongen van de graafschap. Allen op een zijspoor of al weg. El Ghazi en Kishna vind ik geen scout werk want die speelde al in Nederland. Nu maar hopen op Cerny en Muric.
Dus of de scouting is ruk op Steen Olson na of er wordt totaal niet overlegt.
Dan heb je ook Moses Daddy nog die hier afgetest werd en nu 20 miljoen moet kosten.
Het scouten/aankopen gaat gewoon erg slecht laatste jaren. Ze kopen/huren middelmaat voor veel geld en aankopen van kwaliteit ho maar. Laatste keer dat ik het zeg maar als ze binnen Nederland kopen koop dan de goede! Gudelj en Sinkgraven zijn al beter!

Uth vinden ze te licht dus mogelijk komt er een betere?

Kostic had dit seizoen prima bij ons kunnen spelen op links.
Kan nu een transfer van 12 miljoen maken las ik laatst.
Maar goed beste stuurlui staan aan wal.

Dijks ook nog helemaal niet zeker?
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=290072&abbr=voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2015 door Hummel10 --
riveco
 riveco - donderdag 04 juni 2015 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 22:38 schreef Bobby1972 het volgende:
Je moet leren lezen Remco. Ik zeg niet dat Uth een speler voor Ajax is. Ik zeg alleen dat Ajax in de afgelopen jaren teveel spelers heeft aangekocht die je als te licht kunt beschouwen. En ja dan moet je meer geld uitgeven voor meer kwaliteit. Dat zei ik vorig jaar ook al. Toen waren er steeds excuses van ja maar wie zegt dat het dan wel bij Ajax gaat lukken. Budget werkt dus vaak niet bij Ajax. los hiervan denk ik dat Ajax andere mensen nodig heeft voor scouting die beter kunnen inschatten wat bij Ajax past.
Ze hebben misschien een paar maal gegokt voor een laag bedrag en verloren ( wat overigens niet zegt dat ze er geld mee verliezen ) En meer geld uitgeven zegt niets over de kwaliteit van een speler, dus blijft het ook een gok. Ik vind Uth een aardige spits maar zoals ik al eerder aangegeven heb, ik heb de goeie jongen nog nooit een kop doelpunt zien maken en dat heb je wel nodig om niet te licht bevonden te worden.
remco k
 remco k - donderdag 04 juni 2015 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 22:38 schreef Bobby1972 het volgende:
Je moet leren lezen Remco. Ik zeg niet dat Uth een speler voor Ajax is. Ik zeg alleen dat Ajax in de afgelopen jaren teveel spelers heeft aangekocht die je als te licht kunt beschouwen. En ja dan moet je meer geld uitgeven voor meer kwaliteit. Dat zei ik vorig jaar ook al. Toen waren er steeds excuses van ja maar wie zegt dat het dan wel bij Ajax gaat lukken. Budget werkt dus vaak niet bij Ajax. los hiervan denk ik dat Ajax andere mensen nodig heeft voor scouting die beter kunnen inschatten wat bij Ajax past.
Volgens mij moet je zelf leren lezen, waar zeg ik dat jij zegt dat ze Uth moeten halen dan? Nergens zoals zo vaak met je..

En op basis waarvan denk jij dat Ajax andere mensen in de scouting nodig heeft?? Ben wel heel benieuwd naar dat antwoord, aangezien jij die mensen niet kent en helemaal niet weet of die scouting wel meegenomen wordt in de beoordeling van de spelers die ze willen halen.

Budget werkt juist prima bij Ajax, dat werkt prima bij elk zichzelf respecterend bedrijf..
remco k
 remco k - donderdag 04 juni 2015 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 08:38 schreef riveco het volgende:

[..]

Ze hebben misschien een paar maal gegokt voor een laag bedrag en verloren ( wat overigens niet zegt dat ze er geld mee verliezen ) En meer geld uitgeven zegt niets over de kwaliteit van een speler, dus blijft het ook een gok. Ik vind Uth een aardige spits maar zoals ik al eerder aangegeven heb, ik heb de goeie jongen nog nooit een kop doelpunt zien maken en dat heb je wel nodig om niet te licht bevonden te worden.
Inderdaad. En zo is het..
riveco
 riveco - donderdag 04 juni 2015 - 08:52   quote  deeplink  
Nou met Dijks gaat het echt wel goed komen hoor, maar Ajax heeft nu nog even tijd om het aankoopprijs spel te spelen. ( hoe meer ze moeten betalen, hoe meer stront ze van de fans over zich heen krijgen ) En hoezo had Kostic bij ons kunnen spelen?
Is voor 6 miljoen naar Duitsland gegaan vorig jaar. Terwijl bij ons El Ghazi en Kishna door moesten breken, dus was een extra buiten speler niet echt gewenst in mijn ogen? En Moses had ik misschien wel bij ons willen zien, maar als hij op proef komt en niets extra's laat zien kun je dit wel krijgen. Trouwens die 20 miljoen is nergens op gestaafd he, dat is gewoon een uitspraak van de club.
Brandje
 Brandje - donderdag 04 juni 2015 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 08:38 schreef riveco het volgende:

[..]

Ze hebben misschien een paar maal gegokt voor een laag bedrag en verloren ( wat overigens niet zegt dat ze er geld mee verliezen ) En meer geld uitgeven zegt niets over de kwaliteit van een speler, dus blijft het ook een gok. Ik vind Uth een aardige spits maar zoals ik al eerder aangegeven heb, ik heb de goeie jongen nog nooit een kop doelpunt zien maken en dat heb je wel nodig om niet te licht bevonden te worden.
Lulkoek en veel te makkelijk geredeneerd. Van alle spelers die ze voor een prikkie hebben gehaald wist ik al dat het niks zou worden. Goede spelers kosten nu eenmaal geld. Feit. En nee garanties heb je nooit maar leg mij dsn eens uit Waarom ze wel de knip trekken voor Sinkgraven en Gudelj? ? Juist. Kwaliteit betaal je nu eenmaal voor.
Over Uth heb je gelijk. Prima beslissing
Brandje
 Brandje - donderdag 04 juni 2015 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 08:52 schreef riveco het volgende:
Nou met Dijks gaat het echt wel goed komen hoor, maar Ajax heeft nu nog even tijd om het aankoopprijs spel te spelen. ( hoe meer ze moeten betalen, hoe meer stront ze van de fans over zich heen krijgen ) En hoezo had Kostic bij ons kunnen spelen?
Is voor 6 miljoen naar Duitsland gegaan vorig jaar. Terwijl bij ons El Ghazi en Kishna door moesten breken, dus was een extra buiten speler niet echt gewenst in mijn ogen? En Moses had ik misschien wel bij ons willen zien, maar als hij op proef komt en niets extra's laat zien kun je dit wel krijgen. Trouwens die 20 miljoen is nergens op gestaafd he, dat is gewoon een uitspraak van de club.
Hahahaha Moses Daddy is gewoon een miskleun geweest. Je had hem zelf kunnen hebben. Daarna had je zelfs nog kunnen handelen toen hij bij Trencin zat en ook dat verzuimde men. Het beleid verdedigen is prima maar blijf wel objectief aub. Moses Daddy is gewoon zeer zwak van Ajax.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 juni 2015 - 09:43   quote  deeplink  
Ik ga er verder niet te ver op in. Maar Moses Daddy, speler nu van AA Gent, is gewoon een enorme mediahype geworden. Beste man heeft 3 prima wedstrijden gespeeld voor Gent waardoor die voorzitter ineens gaat zeggen dat meneertje 20 miljoen moet opleveren. In de hele kampioens play off in Belgie hebben we de beste man werkelijk niks laten zien! Kwam zijn man niet voorbij en alle ballen voorwaarts waren gewoon ronduit slecht.

Ajax zal echt een reden hebben om de beste man geen contract aan te bieden!

En laat die goede wedstrijden ook nog tegen Lierse, Cercle en Waasland Beveren zijn. Gewoon laagvliegers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 04 juni 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 08:38 schreef riveco het volgende:

[..]

Ze hebben misschien een paar maal gegokt voor een laag bedrag en verloren ( wat overigens niet zegt dat ze er geld mee verliezen ) En meer geld uitgeven zegt niets over de kwaliteit van een speler, dus blijft het ook een gok. Ik vind Uth een aardige spits maar zoals ik al eerder aangegeven heb, ik heb de goeie jongen nog nooit een kop doelpunt zien maken en dat heb je wel nodig om niet te licht bevonden te worden.
Klopt. Uth vind ik ook gewoon een beperkte spits. Scoort alleen als meneer echt in de diepte wordt aangespeelt. Voor de man komen is al een enorm probleem bij deze man. Aanspeelbaar is die ook zelden en zoals jij zegt, met het hoofd doet hij niks!

Dan zou ik nog, weliswaar als pinchitter, voor Kramer gaan. Die is wel sterk en kan een bal bijhouden en koppen. Kan alleen vind ik niet geweldig voetballen. Daarom als stormram. Alleen hij wilde niet.
Brandje
 Brandje - donderdag 04 juni 2015 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 09:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt. Uth vind ik ook gewoon een beperkte spits. Scoort alleen als meneer echt in de diepte wordt aangespeelt. Voor de man komen is al een enorm probleem bij deze man. Aanspeelbaar is die ook zelden en zoals jij zegt, met het hoofd doet hij niks!

Dan zou ik nog, weliswaar als pinchitter, voor Kramer gaan. Die is wel sterk en kan een bal bijhouden en koppen. Kan alleen vind ik niet geweldig voetballen. Daarom als stormram. Alleen hij wilde niet.
Ja zo kan je alles wel goed praten. Feit is dat ze die jongen voor bijna voor niks konden binnenhalen. Het bij Trencin heel goed deed. Toen hebben ze weer zitten slapen en doet het bij AA Gent ook heel goed.

Maar ja wij halen liever middelmaat uit de eredivisie.
remco k
 remco k - donderdag 04 juni 2015 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 08:52 schreef riveco het volgende:
Nou met Dijks gaat het echt wel goed komen hoor, maar Ajax heeft nu nog even tijd om het aankoopprijs spel te spelen. ( hoe meer ze moeten betalen, hoe meer stront ze van de fans over zich heen krijgen ) En hoezo had Kostic bij ons kunnen spelen?
Is voor 6 miljoen naar Duitsland gegaan vorig jaar. Terwijl bij ons El Ghazi en Kishna door moesten breken, dus was een extra buiten speler niet echt gewenst in mijn ogen? En Moses had ik misschien wel bij ons willen zien, maar als hij op proef komt en niets extra's laat zien kun je dit wel krijgen. Trouwens die 20 miljoen is nergens op gestaafd he, dat is gewoon een uitspraak van de club.
Moses liet dat toen al wel zien hoor, hij imponeerde veel mensen toen..

Ik en meer mensen met mij vonden het al heel vreemd dat ie niet bleef..
Loetje
 Loetje - donderdag 04 juni 2015 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 10:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja zo kan je alles wel goed praten. Feit is dat ze die jongen voor bijna voor niks konden binnenhalen. Het bij Trencin heel goed deed. Toen hebben ze weer zitten slapen en doet het bij AA Gent ook heel goed.

Maar ja wij halen liever middelmaat uit de eredivisie.
Dat onze aankopen vaak middelmaat zijn ben ik het mee eens.

Maar Trencin is toch wel een heel ander niveau. Nogmaals, bij AA Gent niet meer dan 3 goede wedstrijden. Daarop is dat 20 miljoen verhaal in de wereld gegaan. Speelt tegen de topclubs gewoon niks waar. Helemaal niks zelfs.
remco k
 remco k - donderdag 04 juni 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 09:43 schreef Loetje het volgende:
Ik ga er verder niet te ver op in. Maar Moses Daddy, speler nu van AA Gent, is gewoon een enorme mediahype geworden. Beste man heeft 3 prima wedstrijden gespeeld voor Gent waardoor die voorzitter ineens gaat zeggen dat meneertje 20 miljoen moet opleveren. In de hele kampioens play off in Belgie hebben we de beste man werkelijk niks laten zien! Kwam zijn man niet voorbij en alle ballen voorwaarts waren gewoon ronduit slecht.

Ajax zal echt een reden hebben om de beste man geen contract aan te bieden!

En laat die goede wedstrijden ook nog tegen Lierse, Cercle en Waasland Beveren zijn. Gewoon laagvliegers.
Sorry hoor, maar volgens mij speelde die tegen Lokeren zijn beste wedstrijd van het laatste half jaar. En heeft ie echt een stuk meer goede wedstdrijden gespeeld..

Of die wel of niet 20 miljoen waard is weet ik niet en zou me ook een rotzorg zijn, maar dat het een heel groot talent is die zeer zeker niet minder is als de jongens die we hier hebben lopen is voor mij een zekerheidje..

En dat ie niet veel heeft laten zien in de playoffs is niet zo heel raar aangezien die een blessure opliep in de eerste play off wedstrijd..
Loetje
 Loetje - donderdag 04 juni 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 10:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Moses liet dat toen al wel zien hoor, hij imponeerde veel mensen toen..

Ik en meer mensen met mij vonden het al heel vreemd dat ie niet bleef..
In die oefenwedstrijd tegen De Graafschap speelde die goed. Dus op basis daarvan snap ik het. Verder als ik hem nu zie vind ik het niet raar
Loetje
 Loetje - donderdag 04 juni 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 10:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar volgens mij speelde die tegen Lokeren zijn beste wedstrijd van het laatste half jaar. En heeft ie echt een stuk meer goede wedstdrijden gespeeld..

Of die wel of niet 20 miljoen waard is weet ik niet en zou me ook een rotzorg zijn, maar dat het een heel groot talent is die zeer zeker niet minder is als de jongens die we hier hebben lopen is voor mij een zekerheidje..

En dat ie niet veel heeft laten zien in de playoffs is niet zo heel raar aangezien die een blessure opliep in de eerste play off wedstrijd..
2 assists die van richting veranderd worden en een directe tegenstander die zijn debuut maakt uit de B1 in die wedstrijd. Valt echt reuze mee.

Hij heeft geen zak laten zien in de play off.
Loetje
 Loetje - donderdag 04 juni 2015 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 10:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar volgens mij speelde die tegen Lokeren zijn beste wedstrijd van het laatste half jaar. En heeft ie echt een stuk meer goede wedstdrijden gespeeld..

Of die wel of niet 20 miljoen waard is weet ik niet en zou me ook een rotzorg zijn, maar dat het een heel groot talent is die zeer zeker niet minder is als de jongens die we hier hebben lopen is voor mij een zekerheidje..

En dat ie niet veel heeft laten zien in de playoffs is niet zo heel raar aangezien die een blessure opliep in de eerste play off wedstrijd..
Een Kishna in goede doen is aanzienlijk beter hoor.

Maar jij mag vinden wat je wil. Ben er totaal niet kapot van
riveco
 riveco - donderdag 04 juni 2015 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 09:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lulkoek en veel te makkelijk geredeneerd. Van alle spelers die ze voor een prikkie hebben gehaald wist ik al dat het niks zou worden. Goede spelers kosten nu eenmaal geld. Feit. En nee garanties heb je nooit maar leg mij dsn eens uit Waarom ze wel de knip trekken voor Sinkgraven en Gudelj? ? Juist. Kwaliteit betaal je nu eenmaal voor.
Over Uth heb je gelijk. Prima beslissing
En jij durft lulkoek te zeggen? Ik herinner me ene Finidi poehhh wat wasdie duur, en ja in die landen is misschien wat te halen. En Sinkgraven en Gudelj moeten zich ook nog bewijzen hoor, en ik ken een speler van 16 miljoen die niet voldeed.
riveco
 riveco - donderdag 04 juni 2015 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 09:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahahaha Moses Daddy is gewoon een miskleun geweest. Je had hem zelf kunnen hebben. Daarna had je zelfs nog kunnen handelen toen hij bij Trencin zat en ook dat verzuimde men. Het beleid verdedigen is prima maar blijf wel objectief aub. Moses Daddy is gewoon zeer zwak van Ajax.
Je bent kortzichtig, heb jij hem gezien in de proeftijd? Nee dus, en ook de oefenwedstrijd heb jij duidelijk niet gezien. Verder gaf ik aan dat ik hem wel bij Ajax had willen zien, maar die 20 miljoen is nergens op gebaseerd.
Brandje
 Brandje - donderdag 04 juni 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 10:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een Kishna in goede doen is aanzienlijk beter hoor.

Maar jij mag vinden wat je wil. Ben er totaal niet kapot van
Dat is totaal niet het punt. We hadden een groot talent voor bijna voor niks kunnen binnen halen en dat hebben we verzuimd
riveco
 riveco - donderdag 04 juni 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 10:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Moses liet dat toen al wel zien hoor, hij imponeerde veel mensen toen..

Ik en meer mensen met mij vonden het al heel vreemd dat ie niet bleef..
Nou Remco, hij heeft gescoord en een handvol keer z'n man uitgespeeld maar dat doen Kishna en El Gahzi ook.
riveco
 riveco - donderdag 04 juni 2015 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 10:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat is totaal niet het punt. We hadden een groot talent voor bijna voor niks kunnen binnen halen en dat hebben we verzuimd
Maar ja, dat had dan weer niet gekend ivm de lage prijs die hij moest kosten haha. Jij zegt dat goeie spelers duur zijn.
remco k
 remco k - donderdag 04 juni 2015 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 10:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

2 assists die van richting veranderd worden en een directe tegenstander die zijn debuut maakt uit de B1 in die wedstrijd. Valt echt reuze mee.

Hij heeft geen zak laten zien in de play off.
Ik zeg net dat ie met een blessure rond liep in die wedstrijden..

Maar goed, ik heb hem ook zelf zien spelen in Belgie, en vind het een geweldig talent..

En van richting veranderde assists??

Volgens mij maakt ie gewoon 3 hele knappe goals waarbij de laatste van grote schoonheid is, met name de aanname..

Brandje
 Brandje - donderdag 04 juni 2015 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 10:42 schreef riveco het volgende:

[..]

En jij durft lulkoek te zeggen? Ik herinner me ene Finidi poehhh wat wasdie duur, en ja in die landen is misschien wat te halen. En Sinkgraven en Gudelj moeten zich ook nog bewijzen hoor, en ik ken een speler van 16 miljoen die niet voldeed.
Wat een zeer dom vergelijk. Finish is ECHT gescout. Nu scouten ze helemaal niet meer maar halen middelmaat uit de eredivisie waarvan je weet dat het nooit wat wordt. Wel blijven opletten
remco k
 remco k - donderdag 04 juni 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 10:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een Kishna in goede doen is aanzienlijk beter hoor.

Maar jij mag vinden wat je wil. Ben er totaal niet kapot van
Dat vind ik al helemaal niet, ik heb Kishna nog maar heel weinig zien doen..

Die heeft het hele seizoen maar 2 leuke momenten gehad.. Nee sorry, maar dan heeft Simon echt al veel meer laten zien in het profvoetbal.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 04 juni 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juni 2015 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar ging het helemaal niet over, even terug lezen, adem halen en dan wat nieuws bedenken..
Als ik het goed gelezen heb, gaat het over dat FdB heeft gezegd dat ze naar Uth hebben gekeken, daaruit volgt een conclusie dat hij te licht is bevonden.

Als ik het goed gelezen heb, heeft iemand ik weet even niet wie. Maar diegene heeft gezegd dat Ajax eerst een spits moet verkopen anders komt er überhaupt geen spits?
Spits werd niet genoemd maar spelers in het algemeen. Ze vinden binnen Ajax dat er nu te veel spelers onder contract staan.

Als ik het ook goed gelezen heb, zoeken ze een spits?
Daar kwam immers het bericht ook uit voort dat Uth werd bekeken.
Volgens mij ga je opzoek naar een spits omdat 1 is vertrokken of gaat vertrekken, een andere reden is dat Ajax een spits zoekt omdat ze voor die positie willen versterken.
Er zijn weinig geruchten dat clubs geïnteresseerd zijn in de spitsen van Ajax.
Dus zal de reden zijn dat Ajax een spits zoekt dat ze gaan voor een versterking.

Ajax zoekt dus een spits die beter is dan de 3 die ze al hebben, ik denk dat Millik nu de beste spits is van die 3. Dan ga je dus Uth vergelijken met Millik, dan zie ik niet in waarom ik voor Uth moet kiezen als ik Millik al heb.
Dus voor mij is het terecht dat Uth het niet word!!!

Terugkomen op een aantrekken van een spits, Ajax directie vind dat Ajax eerst een spits moet verkopen.
Ik ben benieuwd wie zo gek is om zo'n te halen...
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 04 juni 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 08:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij moet je zelf leren lezen, waar zeg ik dat jij zegt dat ze Uth moeten halen dan? Nergens zoals zo vaak met je..

En op basis waarvan denk jij dat Ajax andere mensen in de scouting nodig heeft?? Ben wel heel benieuwd naar dat antwoord, aangezien jij die mensen niet kent en helemaal niet weet of die scouting wel meegenomen wordt in de beoordeling van de spelers die ze willen halen.

Budget werkt juist prima bij Ajax, dat werkt prima bij elk zichzelf respecterend bedrijf..

Waar staat dat ik heb gezegd dat jij hebt gezegd dat ze Uth moeten halen? Precies Remco...nergens. Nog steeds kun je niet lezen. Wat een feit is is dat Ajax veel aankopen in de laatste 5 jaar heeft gedaan die gefaald hebben. Dat % is veel te hoog. Dan is het logisch dat je daar een keer van moet leren. En het anders en effectiever moet gaan doen. Ajax scoort gewoon een slecht cijfer t.a.v. het aantrekken van spelers buiten Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 04 juni 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Nu blijkt dat Boilessen niet is ingegaan op een salarisverhoging. Dan breekt mijn klomp en vind ik het een godswonder dat hij er niet op in is gaan en nu wil vertrekken. En daar ben ik persoonlijk erg blij mee. Omdat ik het met afstand de slechtste speler vond van Ajax. En uit de cijfers bleek dat ook. Feiten tellen nu eenmaal en niet de prestaties uit een ver verleden.

Neemt niet weg dat Ajax nog steeds kwaliteit nodig heeft om de CL voorronde te halen. We moeten hopen dat Ajax spelers heeft gevonden die beter bij Ajax passen en kwaliteit toevoegen wanneer de eerste voorronde is. Echt snel zijn ze bij Ajax niet helaas.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 juni 2015 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 08:52 schreef riveco het volgende:
Nou met Dijks gaat het echt wel goed komen hoor, maar Ajax heeft nu nog even tijd om het aankoopprijs spel te spelen. ( hoe meer ze moeten betalen, hoe meer stront ze van de fans over zich heen krijgen ) En hoezo had Kostic bij ons kunnen spelen?
Is voor 6 miljoen naar Duitsland gegaan vorig jaar. Terwijl bij ons El Ghazi en Kishna door moesten breken, dus was een extra buiten speler niet echt gewenst in mijn ogen? En Moses had ik misschien wel bij ons willen zien, maar als hij op proef komt en niets extra's laat zien kun je dit wel krijgen. Trouwens die 20 miljoen is nergens op gestaafd he, dat is gewoon een uitspraak van de club.
Dijks gaat goed komen? Celtic wil 2 miljoen betalen en Ajax geen 1 miljoen.
Ajax heeft als troef nog achter de hand eventuele verhuur van overbodige spelers maar anders gaat hij gewoon naar de club die het meest betaald.

Kostic heb ik meermaals aangegeven als aanwinst en die doet het nu ook prima.
Daarbij is zijn transferwaarde verdubbeld en kan hij naar Engeland.
Maar nee past hier niet in het spelletje maar had je meer geholpen dan Schone op die positie.
(had hem graag bij ons gezien)

Net als Uth nu maar tijd zal het leren en uitwijzen of hij een stap hoger kon.
20 doelpunten en 10 assist vind ik gewoon prima.

Moses doet het daar prima en is gewoon weer een duur foutje van de huidige staf.
20 miljoen komt inderdaad van de club..
remco k
 remco k - donderdag 04 juni 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 12:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dijks gaat goed komen? Celtic wil 2 miljoen betalen en Ajax geen 1 miljoen.
Ajax heeft als troef nog achter de hand eventuele verhuur van overbodige spelers maar anders gaat hij gewoon naar de club die het meest betaald.

Kostic heb ik meermaals aangegeven als aanwinst en die doet het nu ook prima.
Daarbij is zijn transferwaarde verdubbeld en kan hij naar Engeland.
Maar nee past hier niet in het spelletje maar had je meer geholpen dan Schone op die positie.
(had hem graag bij ons gezien)

Net als Uth nu maar tijd zal het leren en uitwijzen of hij een stap hoger kon.
20 doelpunten en 10 assist vind ik gewoon prima.

Moses doet het daar prima en is gewoon weer een duur foutje van de huidige staf.
20 miljoen komt inderdaad van de club..
Als Dijks niet naar Celtic wil maar naar Ajax gaat DIjks niet naar Celtic.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 juni 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 12:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Als Dijks niet naar Celtic wil maar naar Ajax gaat DIjks niet naar Celtic.
Als Dijks daar 500.000 meer kan verdienen waarom zou hij dan voor Ajax kiezen?
Brandje
 Brandje - donderdag 04 juni 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 12:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Als Dijks niet naar Celtic wil maar naar Ajax gaat DIjks niet naar Celtic.
Dijks is allang rond met Ajax. W2 wil meer poen en Ajax wil daar (nog) niet aan voldoen. Dat is is het spel. Geen probleem
Brandje
 Brandje - donderdag 04 juni 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 13:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als Dijks daar 500.000 meer kan verdienen waarom zou hij dan voor Ajax kiezen?
Hij is allang rond net Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 juni 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 13:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dijks is allang rond met Ajax. W2 wil meer poen en Ajax wil daar (nog) niet aan voldoen. Dat is is het spel. Geen probleem
Als Celtic 2 miljoen bied waarom zou W2 dan genoegen nemen met minder als 1 miljoen van Ajax?
Dan verkopen ze toch liever aan Celtic als dat tonnen scheelt?
riveco
 riveco - donderdag 04 juni 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 12:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dijks gaat goed komen? Celtic wil 2 miljoen betalen en Ajax geen 1 miljoen.
Ajax heeft als troef nog achter de hand eventuele verhuur van overbodige spelers maar anders gaat hij gewoon naar de club die het meest betaald.

Kostic heb ik meermaals aangegeven als aanwinst en die doet het nu ook prima.
Daarbij is zijn transferwaarde verdubbeld en kan hij naar Engeland.
Maar nee past hier niet in het spelletje maar had je meer geholpen dan Schone op die positie.
(had hem graag bij ons gezien)

Net als Uth nu maar tijd zal het leren en uitwijzen of hij een stap hoger kon.
20 doelpunten en 10 assist vind ik gewoon prima.

Moses doet het daar prima en is gewoon weer een duur foutje van de huidige staf.
20 miljoen komt inderdaad van de club..
Schone hadden ze en jeugd moest doorbreken, dus geen extra buiten speler nodig voor 6 miljoen lijkt mijn. Aan jou had ik ook al gevraagd of je hem al met z'n hoofd heb zien scoren wat Uth aangaat. En Moses had mogen komen, maar was waarschijnlijk een afweging met de jeugd die er aan kwam. Nu wordt er net gedaan als er een speler meer waard is geworden of dat ook bij Ajax had gebeurd. Maar is altijd de vraag of hij met de concurrentie bij Ajax ook zo veel had gespeeld. ( dus is erg onzeker wat dat aan gaat )
En verder kunnen er namen genoemd worden en als ze dan niet komen wordt er gezegd , ik zei het toch. Maar zo werkt het nu eenmaal niet, dan zou je alles moeten kopen en met 50 man voor je eerste elftal zitten. Er zijn vast ook spelers die jij hebt geroepen die niet meer waard zijn geworden, en niet alleen jij hoor maar daar hoor je later niets meer over.
riveco
 riveco - donderdag 04 juni 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 13:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als Celtic 2 miljoen bied waarom zou W2 dan genoegen nemen met minder als 1 miljoen van Ajax?
Dan verkopen ze toch liever aan Celtic als dat tonnen scheelt?
Dan zijn ze van die 2 miljoen 1 miljoen aan Ajax kwijt, wat hebben ze dan gewonnen? En Ajax heeft spelers die gehuurd kunnen worden misschien? En Dijks beslist hoor, en die heeft al ingestemd met het contract van 3 jaar.
remco k
 remco k - donderdag 04 juni 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 13:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dijks is allang rond met Ajax. W2 wil meer poen en Ajax wil daar (nog) niet aan voldoen. Dat is is het spel. Geen probleem
i know
remco k
 remco k - donderdag 04 juni 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 13:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als Celtic 2 miljoen bied waarom zou W2 dan genoegen nemen met minder als 1 miljoen van Ajax?
Dan verkopen ze toch liever aan Celtic als dat tonnen scheelt?
Natuurlijk is dat zo, maar als Dijks zegt ik ga niet naar Celtic kunnen ze wel 20 miljoen bieden, maar dan gaat ie niet.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 juni 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zo, maar als Dijks zegt ik ga niet naar Celtic kunnen ze wel 20 miljoen bieden, maar dan gaat ie niet.
Klopt afwachten dus
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 juni 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 13:28 schreef riveco het volgende:

[..]

Dan zijn ze van die 2 miljoen 1 miljoen aan Ajax kwijt, wat hebben ze dan gewonnen? En Ajax heeft spelers die gehuurd kunnen worden misschien? En Dijks beslist hoor, en die heeft al ingestemd met het contract van 3 jaar.
Maar als Ajax geen miljoen wil betalen daar gaat het om? Dat huren is een extra troef dat gaf ik boven jouw post al aan? Uiteindelijk beslist Dijks helemaal niks hoor zolang er geen akkoord met de club is. Maar het zal ook vast goed komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 juni 2015 door Hummel10 --
nora
 nora - donderdag 04 juni 2015 - 17:12   quote  deeplink  
dit is een spel zoals gewoonlijk als Ajax komt gaat de prijs omhoog, er zal wel een deal komen evt via Zickovic.
riveco
 riveco - donderdag 04 juni 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 16:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar als Ajax geen miljoen wil betalen daar gaat het om? Dat huren is een extra troef dat gaf ik boven jouw post al aan? Uiteindelijk beslist Dijks helemaal niks hoor zolang er geen akkoord met de club is. Maar het zal ook vast goed komen.
Hmmmm aan de ene kant zeg je idd klopt dat Dijks het uitmaakt en aan de andere kant dit antwoord? Als Dijks niet naar Celtic wil, gaat hij gewoon niet naar Celtic dus maakt hij dat wel degelijk uit. En als je doelt op het gerucht dat Ajax (nog ) niet 1 miljoen wil betalen is omdat ze een speler in de deal willen gebruiken.
Eide
 Eide - donderdag 04 juni 2015 - 18:30   quote  deeplink  
Prijs of spelers. Een club als Willem 2 zoekt natuurlijk ook altijd naar spelers om de selectie te versterken. Er is een akkoord voor een 3 jarig contract tussen Dijks en Ajax. En nu moeten Ajax en Willen II er uit komen. Endat gebeurt echt wel.
riveco
 riveco - donderdag 04 juni 2015 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2015 - 18:30 schreef Eide het volgende:
Prijs of spelers. Een club als Willem 2 zoekt natuurlijk ook altijd naar spelers om de selectie te versterken. Er is een akkoord voor een 3 jarig contract tussen Dijks en Ajax. En nu moeten Ajax en Willen II er uit komen. Endat gebeurt echt wel.
eens
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 05 juni 2015 - 08:17   quote  deeplink  
Ajax wil dat er werd spelers vertrekken, voordat ze spelers aan willen trekken.
Misschien is dit de reden dat het lang duurt
nora
 nora - vrijdag 05 juni 2015 - 08:51   quote  deeplink  
Corona ?
remco k
 remco k - vrijdag 05 juni 2015 - 09:52   quote  deeplink  
Ik las het ja. Ik ben eerlijk gezegd afgelopen seizoen niet zo onder de indruk geraakt van deze speler.. Maar goed, er zullen geruchten zat zijn en komen deze zomer.. Wat er waar is en wie er wel en niet komen moeten we gewoon afwachten.
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 juni 2015 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 08:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ajax wil dat er werd spelers vertrekken, voordat ze spelers aan willen trekken.
Misschien is dit de reden dat het lang duurt
Nobel streven. Echter is er gezegd dat ze voor de eerste training de selectie rond willen hebben en dat is nog voordat de transfermarkt open is. Dus je kan bijna nooit, en spelers lozen en je selectie op peil hebben voor de eerste training.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0294270