BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 juni 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 10:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nobel streven. Echter is er gezegd dat ze voor de eerste training de selectie rond willen hebben en dat is nog voordat de transfermarkt open is. Dus je kan bijna nooit, en spelers lozen en je selectie op peil hebben voor de eerste training.
Wordt lastig ja.. Transfervrije spelers kun je toch vast aantrekken?
Eerst eruit dan erin is ook onzin je weet toch al welke spelers je wil lozen?
Als 1 of 2 niet lukt kunnen ze met jong Ajax mee?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 05 juni 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 11:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wordt lastig ja.. Transfervrije spelers kun je toch vast aantrekken?
Eerst eruit dan erin is ook onzin je weet toch al welke spelers je wil lozen?
Als 1 of 2 niet lukt kunnen ze met jong Ajax mee?
afgeschreven spelers worden niet meer opsgesteld in Jong Ajax, dat was de bedoeling.
Jong Ajax is er niet voor bedoeld om spelers van het 1ste wedstrijden te laten geven.

Frank de boer wilde zijn selectie vroeg op orde hebben.
Directie wil eerst spelers kopen voordat er spelers worden aangetrokken.
Ben bang dat de Boer achter het net gaat vissen..
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 05 juni 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 08:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ajax wil dat er werd spelers vertrekken, voordat ze spelers aan willen trekken.
Misschien is dit de reden dat het lang duurt
Wie heeft interesse in inferieure spelers? Dan kun je wachten tot je een ons weegt. En gaat Ajax dan opnieuw komen met excuses? Ja maar we investeren pas wanneer we er spelers verkocht worden. Je kunt je beter afvragen wie verantwoordelijk zijn voor het aantrekken van deze spelers die te weinig gebracht hebben. De tijd dringt wanneer de eerste wedstrijd voor de voorronde van de CL wordt gespeeld!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 juni 2015 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - vrijdag 05 juni 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 12:41 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wie heeft interesse in inferieure spelers? Dan kun je wachten tot je een ons weegt. En gaat Ajax dan opnieuw komen met excuses? Ja maar we investeren pas wanneer we er spelers verkocht worden. Je kunt je beter afvragen wie verantwoordelijk zijn voor het aantrekken van deze spelers die te weinig gebracht hebben. De tijd dringt wanneer de eerste wedstrijd voor de voorronde van de CL wordt gespeeld!
Dat is niet helemaal waar natuurlijk.. Zo was Sigthorson al bijna over naar Engeland en hield Ajax dat tegen. En nu is er ook aardig wat interesse in Boilesen. En niet van de minste clubs naar het schijnt..

Maar waarom moet je het afvragen wie daarvoor verantwoordelijk is, dat weten we toch allemaal.. Het TH van Ajax..
remco k
 remco k - vrijdag 05 juni 2015 - 12:46   quote  deeplink  
Ik hoop trouwens voor sommige mensen dat ze niet denken dat Ajax nog met 4 nieuwe spelers aankomt voor de eerste selectie, dat gaat namelijk echt niet gebeuren.. Ik denk dat er nog 1 of twee bij zullen komen, en dan is het wel klaar denk ik..
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 05 juni 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 12:46 schreef remco k het volgende:
Ik hoop trouwens voor sommige mensen dat ze niet denken dat Ajax nog met 4 nieuwe spelers aankomt voor de eerste selectie, dat gaat namelijk echt niet gebeuren.. Ik denk dat er nog 1 of twee bij zullen komen, en dan is het wel klaar denk ik..
4 is zeker onrealistisch, maar 2 ervaren mensen is geen overbodige luxe. Ajax moet eerst maar eens bewijzen dat ze verder zijn dan het vorige seizoen. Een gelijksoortig jaar als vorig seizoen wordt zeker niet meer geaccepteerd. En ja de vraag blijft wie nu de beslissingen genomen heeft. Omdat diverse mensen in de scouting hebben aangegeven dat hun adviezen niet zijn opgevolgd. Dat de communicatie en eensgezindheid binnen Ajax verre van ideaal is is wel duidelijk.
remco k
 remco k - vrijdag 05 juni 2015 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 13:56 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

4 is zeker onrealistisch, maar 2 ervaren mensen is geen overbodige luxe. Ajax moet eerst maar eens bewijzen dat ze verder zijn dan het vorige seizoen. Een gelijksoortig jaar als vorig seizoen wordt zeker niet meer geaccepteerd. En ja de vraag blijft wie nu de beslissingen genomen heeft. Omdat diverse mensen in de scouting hebben aangegeven dat hun adviezen niet zijn opgevolgd. Dat de communicatie en eensgezindheid binnen Ajax verre van ideaal is is wel duidelijk.
Het is toch voor een ieder duidelijk wie de beslissingen neemt.. Het technisch hart is daarvoor verantwoordelijk..
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 juni 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 12:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar natuurlijk.. Zo was Sigthorson al bijna over naar Engeland en hield Ajax dat tegen. En nu is er ook aardig wat interesse in Boilesen. En niet van de minste clubs naar het schijnt..

Maar waarom moet je het afvragen wie daarvoor verantwoordelijk is, dat weten we toch allemaal.. Het TH van Ajax..
Nee hoor. Siggi kwam er zelf niet uit. Ajax was allang akkoord.

http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTalk/article/detail/3695669/2014/07/23/TT-QPR-komt-er-niet-uit-met-Sigthorsson-Aurier-concurrent-Van-der-Wiel.dhtml
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 juni 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 13:56 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

4 is zeker onrealistisch, maar 2 ervaren mensen is geen overbodige luxe. Ajax moet eerst maar eens bewijzen dat ze verder zijn dan het vorige seizoen. Een gelijksoortig jaar als vorig seizoen wordt zeker niet meer geaccepteerd. En ja de vraag blijft wie nu de beslissingen genomen heeft. Omdat diverse mensen in de scouting hebben aangegeven dat hun adviezen niet zijn opgevolgd. Dat de communicatie en eensgezindheid binnen Ajax verre van ideaal is is wel duidelijk.
Twee zou mooi zijn. Echter wil FdB de een spits maar helaas geen LCV. Dus we gaan met gewoon verder met meisje Viergver.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 05 juni 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Wanneer Ajax verder gaat waar we gebleven waren en de prestaties vallen opnieuw tegen ben ik benieuwd wie er volgend jaar nog over is van het TH?
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 05 juni 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 14:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is toch voor een ieder duidelijk wie de beslissingen neemt.. Het technisch hart is daarvoor verantwoordelijk..
Deze zelfde vraag moet je ook een keer aan Jonk gaan vragen Remco!
remco k
 remco k - vrijdag 05 juni 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Je hebt helemaal gelijk

Maar het gaat er toch om dat er clubs zijn die deze spelers willen hebben..
remco k
 remco k - vrijdag 05 juni 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 14:39 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer Ajax verder gaat waar we gebleven waren en de prestaties vallen opnieuw tegen ben ik benieuwd wie er volgend jaar nog over is van het TH?
Ik denk allemaal, en dat zou ook terecht zijn.

Ik denk eerder dat men aan de Boer moet gaan denken als het weer niet gaat lopen.
remco k
 remco k - vrijdag 05 juni 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 14:40 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Deze zelfde vraag moet je ook een keer aan Jonk gaan vragen Remco!
Wat daar gebeurt hebben wij geen invloed op, en dat is maar goed ook..

Het TH is bij Ajax verantwoordelijk voor het technische deel van de club, dus ook voor de aankopen. Als er onengheid is moet men dat oplossen al dan niet met de hulp van derden. Problemen komen bij ieder bedrijf voor, sterker nog, zonder problemen kan je niet groeien want dan kan je niet leren.
nora
 nora - vrijdag 05 juni 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Het is jammer dat Ronald de Boer geen bijbaan wil als adviseur voor Ajax qua aankoop nw spelers ik vind Ronald een goede kijk op spelers hebben, ik heb ook het idee dat bv Zimler nooit door Ronald gekocht zou worden.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 05 juni 2015 - 17:56   quote  deeplink  
Jonk zei vandaag: "Luister, ik ben niet tegen aankopen. Maar voor welke termijn haal je ze? Voor hoeveel geld? Hoe kom je tot besluiten? En waar haal je ze vandaan?"

Wanneer men niet naar hem luistert en zijn stem is minder belangrijk ontstaat onrust. Jammer dat de balans niet optimaal is bij Ajax.

Ik ben er niet gerust op dat Ajax het nieuwe seizoen een ommekeer teweeg gaat brengen. Denk ook dat dit het laatste seizoen is van de Boer. En dat is voor beide partijen ook het beste. Wanneer Ajax opnieuw een matig seizoen draait zie ik nog wel meer veranderingen ontstaan dan behalve de Boer die vertrekt!
remco k
 remco k - vrijdag 05 juni 2015 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 17:56 schreef Bobby1972 het volgende:
Jonk zei vandaag: "Luister, ik ben niet tegen aankopen. Maar voor welke termijn haal je ze? Voor hoeveel geld? Hoe kom je tot besluiten? En waar haal je ze vandaan?"

Wanneer men niet naar hem luistert en zijn stem is minder belangrijk ontstaat onrust. Jammer dat de balans niet optimaal is bij Ajax.

Ik ben er niet gerust op dat Ajax het nieuwe seizoen een ommekeer teweeg gaat brengen. Denk ook dat dit het laatste seizoen is van de Boer. En dat is voor beide partijen ook het beste. Wanneer Ajax opnieuw een matig seizoen draait zie ik nog wel meer veranderingen ontstaan dan behalve de Boer die vertrekt!
Men is bezig om veranderingen aan te brengen. Dat is afgelopen week naar buiten gekomen. Wat men gaat veranderen hebben we nog geen flauw benul van. Maar we weten dus ook niet of ze weer verkeerde beslissingen nemen. Geef die mensen toch gewoon het voordee van de twijfel. De meeste mensen kunnen van hun fouten leren. Waarom hun dan niet. Ze hebben namelijk al een belangrijke beslissing genomen en dat is het erbij halen van trustfull
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 05 juni 2015 - 22:14   quote  deeplink  
Natuurlijk weten wij niet wat er achter de schermen gebeurd. Maar wil je het beter doen dan het afgelopen jaar dan moet er wel heel wat veranderen. Dat is niet zo eenvoudig. Als Ajax supporter hoop je altijd op het beste. Afwijken van je werk en denkwijze is voor ieder mens een lastig iets. Ze moeten nu laten zien dat ze zich kunnen aanpassen wanneer de situatie daar om vraagt.

Weet iemand wanneer de eerste wedstrijd is voor de voorronde CL?
Eide
 Eide - vrijdag 05 juni 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 22:14 schreef Bobby1972 het volgende:
Maar wil je het beter doen dan het afgelopen jaar dan moet er wel heel wat veranderen.
Ik denk dat dat wel meevalt. Het zit meer in details dan grote veranderingen denk ik.
remco k
 remco k - vrijdag 05 juni 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 22:14 schreef Bobby1972 het volgende:
Natuurlijk weten wij niet wat er achter de schermen gebeurd. Maar wil je het beter doen dan het afgelopen jaar dan moet er wel heel wat veranderen. Dat is niet zo eenvoudig. Als Ajax supporter hoop je altijd op het beste. Afwijken van je werk en denkwijze is voor ieder mens een lastig iets. Ze moeten nu laten zien dat ze zich kunnen aanpassen wanneer de situatie daar om vraagt.

Weet iemand wanneer de eerste wedstrijd is voor de voorronde CL?
Voetbal wordt beslist op details. Er hoeft niet heel veel te veranderen, er was namelijk afgelopen seizoen ook niet heel veel anders dan de voorgaande jaren.

28 29 juli en 4 5 augustus worden de voorrondes gespeeld..
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 05 juni 2015 - 22:42   quote  deeplink  
Het grootste probleem was dat de Boer door tegenvallende resultaten ook te vaak veranderde van samenstelling. Voorgaande jaren was er meer vastigheid. Neemt niet weg dat je ook juist in de breedte voldoende kwaliteit nodig hebt om mee te doen voor de titel en de CL poulfase te halen. En daar heb ik zo mijn twijfels over.
remco k
 remco k - zaterdag 06 juni 2015 - 08:28   quote  deeplink  
Ajax heeft meer kwaliteit in de ploeg dan dat de boer er afgelopen seizoen uit heeft gehaald. Veel meer kwaliteit zelfs.
riveco
 riveco - zaterdag 06 juni 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2015 - 08:28 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft meer kwaliteit in de ploeg dan dat de boer er afgelopen seizoen uit heeft gehaald. Veel meer kwaliteit zelfs.
eens
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 06 juni 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2015 - 08:28 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft meer kwaliteit in de ploeg dan dat de boer er afgelopen seizoen uit heeft gehaald. Veel meer kwaliteit zelfs.
Ik ben benieuwd of wat jij zegt ook waarheid gaat worden.
Dat kan alleen als die speler beter gaan presteren.

Je kan een andere trainer neer zetten en een andere manier van trainen en op een andere manier spelen, altijd blijft dat de spelers het moeten doen
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 06 juni 2015 - 12:59   quote  deeplink  
Ik ben er minder zeker van dan Remco. Waarom? Omdat ondanks het missen van vastigheid ik diverse spelers voortdurend dezelfde fouten heb zien maken. Ik vraag me af of een kleine aanpassing voldoende is om die fouten niet meer te maken.

ik heb vorig seizoen vooral een individualistisch Ajax gezien en geen Ajax als team. De Boer is iemand die heel strikt is in zijn houding en manier van spelen. Ik moet nog zien of hij dat enigszins los kan laten en verder durft te kijken.

Wanneer Ajax er niks meer bij koopt zie ik een Ajax in de breedte die te weinig kwaliteit heeft. Bij wegvallen van sterkhouders als Klaassen ben je direct een belangrijk stuk creativiteit kwijt. Ik acht de kans op een gelijksoortig Ajax helaas groter dan een Ajax die het ineens veel beter zal gaan doen. En natuurlijk hoop ik van harte dat ik er volledig naast zit!
Pietje
 Pietje - zaterdag 06 juni 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2015 - 08:28 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft meer kwaliteit in de ploeg dan dat de boer er afgelopen seizoen uit heeft gehaald. Veel meer kwaliteit zelfs.
Dat ben ik beslist met je eens. Ajax heeft heel veel groeibriljantjes in de selectie, die volgens mij alleen maar nóg beter kunnen worden. Het is een mooie taak voor de Boer en zijn assistenten om dat talent tot ontplooiing te laten komen. Ik kan me zo voorstellen, dat een aanpassing van de tactiek daar aan mee kan werken. Ajax heeft heel veel aanvallend ingestelde spelers die het verschil zouden moeten maken tot dominant voetbal op de helft van de tegenstander. Wat minder spelen op balbezit en wat meer druk naar voren toe. Eén of twee spelers met wat meer ervaring en we gaan een schitterend seizoen 2015/2016 tegemoet!
riveco
 riveco - zaterdag 06 juni 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Ik ben er minder zeker van dan Remco. Waarom? Omdat ondanks het missen van vastigheid ik diverse spelers voortdurend dezelfde fouten heb zien maken. Ik vraag me af of een kleine aanpassing voldoende is om die fouten niet meer te maken.

Bobby, kun je eens aangeven welke fouten je steeds weer zag maken?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 juni 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2015 - 14:39 schreef riveco het volgende:
Ik ben er minder zeker van dan Remco. Waarom? Omdat ondanks het missen van vastigheid ik diverse spelers voortdurend dezelfde fouten heb zien maken. Ik vraag me af of een kleine aanpassing voldoende is om die fouten niet meer te maken.

Bobby, kun je eens aangeven welke fouten je steeds weer zag maken?
Boilesen, Sigthorsson opstellen? Passes over 5 meter die niet aankomen? Tempo? Inzet?
Wisselbeleid? Tactiek? Opdrachten die een speler mee krijgt? Hopelijk doet de vakantie ze goed en komen ze frivool terug uit de zomerstop. Ben zelf bang dat als de Boer zo blijft hameren op het spel wat hij graag ziet dat er niet snel iets veranderd. Ben ook benieuwd of dat hij deze groep nog aan de gang krijgt of dat de chemie uitgewerkt is.
riveco
 riveco - zaterdag 06 juni 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2015 - 17:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Boilesen, Sigthorsson opstellen? Passes over 5 meter die niet aankomen? Tempo? Inzet?
Wisselbeleid? Tactiek? Opdrachten die een speler mee krijgt? Hopelijk doet de vakantie ze goed en komen ze frivool terug uit de zomerstop. Ben zelf bang dat als de Boer zo blijft hameren op het spel wat hij graag ziet dat er niet snel iets veranderd. Ben ook benieuwd of dat hij deze groep nog aan de gang krijgt of dat de chemie uitgewerkt is.
Ben jij Bobby? En omdat je nog al moeite met lezen hebt, wordt er gesproken over fouten die div speler steeds maken. Sigthorsson en Boilesen stellen zich zelf niet op, idem voor wisselbeleid en tactiek. Tempo kan alleen als de meerderheid een bal goed aanneemt en vervolgens ook goed in passen is. Ook opdrachten komen niet van de spelers af, dus ik denk dat je er niet helemaal bij ben.
nora
 nora - zaterdag 06 juni 2015 - 17:54   quote  deeplink  
Het systeem is niet geheel verkeerd als je maar meer naar voren speelt en er veel beweging is voorin met akties van de voorhoede en die mogen best eens mislukken maar als er maar meer dreiging naar voren wordt gemaakt dan gaat het goed komen.
riveco
 riveco - zaterdag 06 juni 2015 - 19:23   quote  deeplink  
Barcelona wil Munir tijdelijk bij Ajax stallen

MUNIR EL HADDADI staat op het punt om naar Ajax te verhuizen. De aanvaller van FC Barcelona B moet ervaring opdoen in Amsterdam. Munir speelde dit seizoen zestien keer voor de hoofdmacht.
Zal wel gelul wezen , komt van site van Elf.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 juni 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2015 - 17:23 schreef riveco het volgende:

[..]

Ben jij Bobby? En omdat je nog al moeite met lezen hebt, wordt er gesproken over fouten die div speler steeds maken. Sigthorsson en Boilesen stellen zich zelf niet op, idem voor wisselbeleid en tactiek. Tempo kan alleen als de meerderheid een bal goed aanneemt en vervolgens ook goed in passen is. Ook opdrachten komen niet van de spelers af, dus ik denk dat je er niet helemaal bij ben.
Nee ik ben Bobby niet maar ik zag ook een hoop verkeerd gaan.
Veel verkeerde keuzes zowel in passing als in loopacties(ja ook daar is een trainer deels verantwoordelijk voor). Als een trainer zegt hoe jij moet spelen en je voert dat niet goed uit aan wie ligt het dan? Het spel tempo zijn de spelers toch ook verantwoordelijk voor?
Frank en selectie maakten dit seizoen structureel de zelfde verkeerde keuzes dat moet er echt uit hoor.
nora
 nora - zaterdag 06 juni 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2015 - 19:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee ik ben Bobby niet maar ik zag ook een hoop verkeerd gaan.
Veel verkeerde keuzes zowel in passing als in loopacties(ja ook daar is een trainer deels verantwoordelijk voor). Als een trainer zegt hoe jij moet spelen en je voert dat niet goed uit aan wie ligt het dan? Het spel tempo zijn de spelers toch ook verantwoordelijk voor?
Frank en selectie maakten dit seizoen structureel de zelfde verkeerde keuzes dat moet er echt uit hoor.
Als je gisteren Indy ziet voetballen 3x een bal over 40 meter in niemandsland dat wil je als trainer toch niet is gewoon kwaliteit een lul voetballer, alleen als een trainer zo,n voetballer opstelt dan ben je als trainer niet geschikt, dus wat ik wil zeggen bij Ajax gaat het ook vaak fout door het kwalteitsniveau van de speler maar soms heb je geen betere spelers ter beschikking.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 juni 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2015 - 20:09 schreef nora het volgende:

[..]

Als je gisteren Indy ziet voetballen 3x een bal over 40 meter in niemandsland dat wil je als trainer toch niet is gewoon kwaliteit een lul voetballer, alleen als een trainer zo,n voetballer opstelt dan ben je als trainer niet geschikt, dus wat ik wil zeggen bij Ajax gaat het ook vaak fout door het kwalteitsniveau van de speler maar soms heb je geen betere spelers ter beschikking.
Daar bij komt dat Frank een nog een vrij onervaren trainer is.
Hij kon zijn idee prima over brengen toen hij nog beschikking had over bepaalde spelers.
Nu lukt het inderdaad even niet meer. Vind afgelopen seizoen dan ook een collectief falen
TH , Trainer en spelersgroep gaan allemaal niet vrij uit. Probeer het nu maar weer eens
aan het voetballen te krijgen. Wordt nog een opgave hoor.
remco k
 remco k - zaterdag 06 juni 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 juni 2015 - 19:23 schreef riveco het volgende:
Barcelona wil Munir tijdelijk bij Ajax stallen

MUNIR EL HADDADI staat op het punt om naar Ajax te verhuizen. De aanvaller van FC Barcelona B moet ervaring opdoen in Amsterdam. Munir speelde dit seizoen zestien keer voor de hoofdmacht.
Zal wel gelul wezen , komt van site van Elf.
Mocht het zo zijn dan is dat goed nieuws. Een groter talent dan de meeste spelers bij ons
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 06 juni 2015 - 23:35   quote  deeplink  
Ik zag mijn naam steeds voorbij komen. ik ben hier minder vaak dan jullie. Ik neem een Boilessen. Heb je geteld hoeveel foute passes hij gegeven heeft. Iedere wedstrijd weer. Heb je gezien hoeveel ballen van hem niet bij een teamspeler aankwamen. Ook heeft van der Hoorn vaak gelijksoortige fouten in zijn spel. Geldt ook voor zijn niet daadkrachtig optreden tijdens duels. Dat zijn dingen die ik niet volgend jaar ineens als sneeuw voor de zon zie verdwijnen.

Ook ik denk dat de Boer het lastig gaat krijgen omdat hij heel standvastig is. Dat heeft zeker in het verleden heel goed uitgepakt. Alleen nu heeft het huidige Ajax een andere aanpak nodig.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 07 juni 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 juni 2015 - 08:51 schreef nora het volgende:
Corona ?
Met een lime? Mmmm heerlijk!
Eide
 Eide - zondag 07 juni 2015 - 12:45   quote  deeplink  
Munir El Haddadi komt trouwens niet naar Amsterdam volgens Mike Verweij. Is schijnt wel contact geweest te zijn tussen Ajax en Barca maar Barca wil hem volgend seizoen kennelijk gewoon bij de selectie hebben.
riveco
 riveco - zondag 07 juni 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 12:45 schreef Eide het volgende:
Munir El Haddadi komt trouwens niet naar Amsterdam volgens Mike Verweij. Is schijnt wel contact geweest te zijn tussen Ajax en Barca maar Barca wil hem volgend seizoen kennelijk gewoon bij de selectie hebben.
Waar heb je dat vandaan Eide ? ik lees er nergens iets over, alleen dat Ajax het al 2x geprobeerd heeft.
riveco
 riveco - zondag 07 juni 2015 - 13:15   quote  deeplink  
Oké ik heb de update nu ook gezien :)
Eide
 Eide - zondag 07 juni 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 13:02 schreef riveco het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan Eide ? ik lees er nergens iets over, alleen dat Ajax het al 2x geprobeerd heeft.
Mike Verweij op Twitter. Meldde trouwens ook dat Ajax geen intresse heeft in Corona.
Brandje
 Brandje - zondag 07 juni 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 12:45 schreef Eide het volgende:
Munir El Haddadi komt trouwens niet naar Amsterdam volgens Mike Verweij. Is schijnt wel contact geweest te zijn tussen Ajax en Barca maar Barca wil hem volgend seizoen kennelijk gewoon bij de selectie hebben.
Prima zaak. Wij hoeven niet voor andere clubs te gaan opleiden. Begin me wel steeds meer zorgen te maken inzake Overmars. Het is constant hetzelfde liedje. Paar oud spelers polsen. Die zeggen nee dus gaat hij weer bij Barca aankloppen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 07 juni 2015 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 12:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Met een lime? Mmmm heerlijk!
Precies goed!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 07 juni 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 13:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Prima zaak. Wij hoeven niet voor andere clubs te gaan opleiden. Begin me wel steeds meer zorgen te maken inzake Overmars. Het is constant hetzelfde liedje. Paar oud spelers polsen. Die zeggen nee dus gaat hij weer bij Barca aankloppen.
We geven ze nu nog het voordeel van de twijfel. Mocht Ajax de poulfase CL mislopen en opnieuw geen kampioen worden met onaantrekkelijk spel dan mag Marc ook wel eens vertrekken. Ik heb al jaren mijn twijfels over hem. Daarom zeg ik: laat maar zien dat je het wel kunt. Zo niet, dan is het einde oefening!
Eide
 Eide - zondag 07 juni 2015 - 14:45   quote  deeplink  
Als je met verhuur een, voor Ajax buitengewoon goede, speler kan binnen halen kan huren interessant zijn. Maar over het algemeen vind ik niet dat Ajax moet huren anders dan met een optie tot koop.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 07 juni 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Wat Brandje eerder aangaf is dat Ajax zomaar weer eens te laat kan zijn met het aantrekken van ervaring en gezochte spelers. En dan komen opnieuw de gebruikelijke excuses. Ik vind Overmars niet adequaat. Wanneer we wederom een matig jaar tegemoet gaan hoop ik dat hij ook een keer verdwijnt.
Eide
 Eide - zondag 07 juni 2015 - 16:10   quote  deeplink  
Boilesen is overigens weer eens geblesseerd. Liep op de training bij het Deense elftal een hamstring blessure op.
Brandje
 Brandje - zondag 07 juni 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 16:10 schreef Eide het volgende:
Boilesen is overigens weer eens geblesseerd. Liep op de training bij het Deense elftal een hamstring blessure op.
Schijnt om een spierscheuring te gaan dus die raak je aan de straatstenen niet kwijt.

Nicolai Boilesen kan geen rol van betekenis spelen in de interlands tegen Montenegro (maandag) en Servië (zaterdag). De linkervleugelverdediger van Ajax werd door bondscoach Morten Olsen opgeroepen voor de oefeninterland en EK-kwalificatiewedstrijd, maar heeft gedurende de training van Denemarken een spierscheuring opgelopen.

Boilesen blesseerde zich aan zijn rechterdijbeen en heeft nu een streep moeten zetten door de duels met Montenegro en Servië. Hij blijft wel bij de Deense nationale ploeg, zodat hij daar behandeld kan worden aan zijn kwetsuur. Boilesen hoopte op te gaan voor zijn zestiende en zeventiende interland, maar moet nu voorrang verlenen aan iemand anders.
De 23-jarige linksback sprak de laatste week de ambitie uit om in de zomer niet meer terug te keren bij Ajax. Hij heeft er nu vijf seizoenen opzitten in Amsterdam en speelde, door divers blessureleed, niet meer dan 52 wedstrijden in de Eredivisie. In de Deense media gaf hij aan: Ik heb vijf jaar voor Ajax gespeeld, ben volledig geïntegreerd, spreek goed Nederlands en heb veel vrienden gemaakt. Na diverse gesprekken met de clubleiding heb ik ervoor gekozen mijn eigen weg in te slaan.
Ik kies voor een club die als voetballer bij me past. Ik wil gewoon het gevoel hebben dat mijn nieuwe club me graag wil hebben. Ik heb altijd gezegd dat ik mezelf graag wil testen in een betere competitie. Ik heb er goed over nagedacht. Als je een nieuwe weg inslaat, doe je dat niet zomaar.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247420&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2015 door Brandje --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 07 juni 2015 - 16:56   quote  deeplink  
Ik zou het een drama vinden wanneer Blundersen bij Ajax blijft.
remco k
 remco k - zondag 07 juni 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 15:10 schreef Bobby1972 het volgende:
Wat Brandje eerder aangaf is dat Ajax zomaar weer eens te laat kan zijn met het aantrekken van ervaring en gezochte spelers. En dan komen opnieuw de gebruikelijke excuses. Ik vind Overmars niet adequaat. Wanneer we wederom een matig jaar tegemoet gaan hoop ik dat hij ook een keer verdwijnt.
Te laat zijn.. De hele markt is nog niet eens begonnen man. Kom eens op man....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0308840