BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 07 juni 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Daarom zeg ik ook dat ik hoop dat hij het dit jaar beter doet. En wel 2 ervaren spelers erbij gaat vinden. Ik laat me graag verrassen. Zolang we maar niet opnieuw een zaadjaar krijgen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2015 door Bobby1972 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 07 juni 2015 - 23:56   quote  deeplink  
Treurig dat boilissen geblesseerd is geraakt.
Weet iemand welke van de 2 eigenlijk zijn zwakste is.

Ik denk dat einde betekend als voetballer, tenzij ooit na zijn carrière wil lopen.
Hij moet sowieso anders gaan leven want het is echt serieus.
Dit is echt gewoon niet normaal.

Ik wil op dit moment niet hebben over zijn situatie bij Ajax, dat is ongepast
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 juni 2015 - 23:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Treurig dat boilissen geblesseerd is geraakt.
Weet iemand welke van de 2 eigenlijk zijn zwakste is.

Ik denk dat einde betekend als voetballer, tenzij ooit na zijn carrière wil lopen.
Hij moet sowieso anders gaan leven want het is echt serieus.
Dit is echt gewoon niet normaal.

Ik wil op dit moment niet hebben over zijn situatie bij Ajax, dat is ongepast
Waarom is dat ongepast. Het is niet zo dat die jongen een ziekte heeft die niet te genezen is of iets dergelijks.

Ik heb ook geen enkele medelijden met mensen die de bedragen verdienen die hij doet. Het is maar een tijdelijk lichamelijk ongemak he..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 08 juni 2015 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 08:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom is dat ongepast. Het is niet zo dat die jongen een ziekte heeft die niet te genezen is of iets dergelijks.

Ik heb ook geen enkele medelijden met mensen die de bedragen verdienen die hij doet. Het is maar een tijdelijk lichamelijk ongemak he..
Ik ben van mening dat het over is met boilissen.
Zijn hamstrings hebben na een paar jaar actief te geweest, op professionele niveau.
Al zoveel veel problemen met zijn hamstrings gehad.
Dat je niet kan spreken over iets tijdelijks, maar structureel probleem.
Als je structureel problemen hebt met je hamstrings en je wilt na je carrière nog lopen dan moet je of stoppen of je moet ernaar gaan leven( wat robben ook doet).
Maar ik zie dit eerder als een overlijdens bericht van de voetballer boilissen dan een tijdelijke lichaam ongemak.
En op een begrafenis praat je eenmaal niet over een erfenis, daarom vind ik het ongepast

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2015 door Positieve Arrogantie --
nora
 nora - maandag 08 juni 2015 - 09:12   quote  deeplink  
Ja ik vind het vervelend voor hem maar nu heeft hij alle tijd om na te denken over zijn belachelijke uitspraken dat het tijd is om hogerop te spelen, hij moet Ajax tot in zijn ziel dankbaar zijn dat hij kon bijtekenen want hij heeft amper een cent van zijn salaris kunnen waar maken, daar zou hij eens diep over moeten nadenken als hij met zijn legerkleur beschilderde Mercedes door Almere centum rijd.
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 09:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat het over is met boilissen.
Zijn hamstrings hebben na een paar jaar actief te geweest, op professionele niveau.
Al zoveel veel problemen met zijn hamstrings gehad.
Dat je niet kan spreken over iets tijdelijks, maar structureel probleem.
Als je structureel problemen hebt met je hamstrings en je wilt na je carrière nog lopen dan moet je of stoppen of je moet ernaar gaan leven( wat robben ook doet).
Maar ik zie dit eerder als een overlijdens bericht van de voetballer boilissen dan een tijdelijke lichaam ongemak.
En op een begrafenis praat je eenmaal niet over een erfenis, daarom vind ik het ongepast
Nou, volgens mij zijn wij geen artsen. En dan spreken over een "overlijdingsbericht" van de voetballer Boilesen vind ik echt helemaal nergens op slaan. Maar kerel, wat haal jij er toch altijd rare en ongepaste vergelijkingen bij.

Er zijn wel meer mensen geweest die meerdere hamstringsblesures hebben gehad en nog gewoon spelen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 08 juni 2015 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 09:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou, volgens mij zijn wij geen artsen. En dan spreken over een "overlijdingsbericht" van de voetballer Boilesen vind ik echt helemaal nergens op slaan. Maar kerel, wat haal jij er toch altijd rare en ongepaste vergelijkingen bij.

Er zijn wel meer mensen geweest die meerdere hamstringsblesures hebben gehad en nog gewoon spelen.
Dat weet ik dat er meerdere spelers zijn die met meerdere hamstrings problemen nog steeds spelen.
Ik had gehoord of gelezen dat een sporter moest stoppen met zijn sport vanwege de klachten bij zijn of haar hamstring, ik weet alleen niet wie en wanneer dat was.
En sporters gaan wel soms heel ver om te kunnen voetballen.
Het is dat de medische wetenschap een voetbalknie kunnen oplossen anders waren er wel meer mensen invalide geworden.

Jij vind mijn bericht ongepast en ik wat anders, prima ieder zijn eigen ding!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Natuurlijk is het voor hem persoonlijk een drama. Maar voetval is een harde en professionele sport dan kijk je alleen naar resultaten. Op basis daarvan heeft hij en jaar lang statistisch als slechtste speler gefungeerd. Dan moet je eigenlijk afscheid gaan nemen.

Nu zitten we waarschijnlijk aan hem vast en is hij moeilijk te verkopen. Ik hoop voor hem en voor Ajax dat hij weggaat. Beste voor beide partijen.

Wanneer Ajax vanuit medelijden met iedereen rekening moet gaan houden, zitten ze in de verkeerde wereld!!
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 12:31 schreef Bobby1972 het volgende:
Natuurlijk is het voor hem persoonlijk een drama. Maar voetval is een harde en professionele sport dan kijk je alleen naar resultaten. Op basis daarvan heeft hij en jaar lang statistisch als slechtste speler gefungeerd. Dan moet je eigenlijk afscheid gaan nemen.

Nu zitten we waarschijnlijk aan hem vast en is hij moeilijk te verkopen. Ik hoop voor hem en voor Ajax dat hij weggaat. Beste voor beide partijen.

Wanneer Ajax vanuit medelijden met iedereen rekening moet gaan houden, zitten ze in de verkeerde wereld!!
Je hebt het nu over statistisch. Heb je daar een linkje van. Ben wel benieuwd of de statistieken inderdaad uitwijzen dat hij de zwakste was.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Spelers worden per wedstrijd beoordeeld door VI. Hij had gemiddeld het laagste cijfer van iedereen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 13:12   quote  deeplink  
Of heb jij met je roze gaybril weer een geweldige Boilessen gezien dit jaar?
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 13:12 schreef Bobby1972 het volgende:
Of heb jij met je roze gaybril weer een geweldige Boilessen gezien dit jaar?
Jij kon toch zo geweldig lezen ? Waarom roep je dan iets waarvan ik je al vaker gezegd heb dat ik hem heel slecht vond spelen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 08 juni 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Als ik boilissen was zou ik onderzoeken of het mogelijk is om een schadeclaim in te dienen.
Ajax heeft hem namelijk te vroeg laten spelen waardoor hij nu een hamstring probleem heeft.
Ik kan mij nog goed herinneren dat hij in de basis begon tegen Psv thuis en dat hij na een minuut of 20 geblesseerd is uitgevallen aan de dezelfde hamstring.
Dat kan nooit goed zijn voor een spier, zeker niet als het over een hamstring gaat wat niet te opereren valt.
Maar wellicht hebben ze dat uit onderhandelt.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 08 juni 2015 - 19:35   quote  deeplink  
Ik zou geld gaan inzamelen voor hem. Straks komt die 'arme' Boilessen nooit meer aan voetballen toe. En nu wil niemand hem meer, zo zielig!
remco k
 remco k - maandag 08 juni 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 18:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Als ik boilissen was zou ik onderzoeken of het mogelijk is om een schadeclaim in te dienen.
Ajax heeft hem namelijk te vroeg laten spelen waardoor hij nu een hamstring probleem heeft.
Ik kan mij nog goed herinneren dat hij in de basis begon tegen Psv thuis en dat hij na een minuut of 20 geblesseerd is uitgevallen aan de dezelfde hamstring.
Dat kan nooit goed zijn voor een spier, zeker niet als het over een hamstring gaat wat niet te opereren valt.
Maar wellicht hebben ze dat uit onderhandelt.
Volgens mij is het nu het andere been als destijds..
Peter1956
 Peter1956 - maandag 08 juni 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 18:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Als ik boilissen was zou ik onderzoeken of het mogelijk is om een schadeclaim in te dienen.
Ajax heeft hem namelijk te vroeg laten spelen waardoor hij nu een hamstring probleem heeft.
Ik kan mij nog goed herinneren dat hij in de basis begon tegen Psv thuis en dat hij na een minuut of 20 geblesseerd is uitgevallen aan de dezelfde hamstring.
Dat kan nooit goed zijn voor een spier, zeker niet als het over een hamstring gaat wat niet te opereren valt.
Maar wellicht hebben ze dat uit onderhandelt.
Volgens mij heb jij niet al je medicijnen geslikt vandaag....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 09 juni 2015 - 03:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is het nu het andere been als destijds..
Bron?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 09 juni 2015 - 03:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juni 2015 - 21:11 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij niet al je medicijnen geslikt vandaag....
Want? Hoezo denk jij dat ik ziek ben.

Stel jij gaat door je rug op het werk en vervolgens werk je een tijdje niet.
Dat is prima, maar als je terug komt ga je dan iets heel zwaar tillen of zal je het eerst rustig aan doen.

Ajax heeft hem in bescherming moeten nemen, hij was er toen niet klaar voor, anders val je niet na 20 min uit, met de zelfde probleem aan dezelfde spier.
Ik heb het over toen en niet over nu.
Eide
 Eide - dinsdag 09 juni 2015 - 07:24   quote  deeplink  
Wel aardig dit. Je hebt een niet te onderbouwen stelling (want een mening is geen bewijs) en komt daar overheen met niet verdedigbare argumentatie. Het causale verband is een beetje zoek gappie wat jedeedenering die jij gebruikt erg wankel maakt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 09 juni 2015 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 07:24 schreef Eide het volgende:
Wel aardig dit. Je hebt een niet te onderbouwen stelling (want een mening is geen bewijs) en komt daar overheen met niet verdedigbare argumentatie. Het causale verband is een beetje zoek gappie wat jedeedenering die jij gebruikt erg wankel maakt.
Huh?
remco k
 remco k - dinsdag 09 juni 2015 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 03:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Bron?
tegen Barca was het links.. http://www.ajaxinside.nl/items/lees/13071/Opnieuw-hamstringblessure-voor-Boilesen

Daarvoor was het rechts.

http://www.ajax1.nl/nicolai-boilesen-enkele-weken-uitgeschakeld/

En nu ook weer rechts dacht ik te horen. Maar daar heb ik geen linkje van.. Het been wordt n unamelijk niet genoemd..

Maar dit is dus al bewijs genoeg dat het telkens om verschillende benen gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door remco k --
remco k
 remco k - dinsdag 09 juni 2015 - 08:34   quote  deeplink  
Wat ik zelf wel erg jammer vind, is dat we Denswill nooit op linksback hebben geprobeerd.

Ik heb dat destijds wel vaker aangegeven, die jongen had daar echt wel potentie voor naar mijn idee. Verdedigend zeker sterk genoeg, aanvallend weet ik niet of ie dat zou kunnen, maar hij had wel een hele goede traptechniek, dus hoede ook niet de achterlijn te halen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 09 juni 2015 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 08:30 schreef remco k het volgende:

[..]

tegen Barca was het links.. http://www.ajaxinside.nl/items/lees/13071/Opnieuw-hamstringblessure-voor-Boilesen

Daarvoor was het rechts.

http://www.ajax1.nl/nicolai-boilesen-enkele-weken-uitgeschakeld/

En nu ook weer rechts dacht ik te horen. Maar daar heb ik geen linkje van.. Het been wordt n unamelijk niet genoemd..

Maar dit is dus al bewijs genoeg dat het telkens om verschillende benen gaat.
Hij zal bij terugkomst worden onderzocht, conclusie daaruit zal wel komen om welke been het precies gaat.

Bedankt dat je de bronnen hebt opgezocht.
Ik ben benieuwd welke van de 2 benen betreft en welke van de 3 spieren het gaat in zijn hamstring.

Wat ik mij ook afvraag is waarom raakt hij telkens geblesseerd aan die hamstrings van hem.
Er zit toch iets niet goed, wat structureel lijkt.

Eerst even onderzoeken waar die problemen telkens vandaan komen.
Voeding, warming-up, loop houding, stand van zijn heup en rug
remco k
 remco k - dinsdag 09 juni 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 08:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij zal bij terugkomst worden onderzocht, conclusie daaruit zal wel komen om welke been het precies gaat.

Bedankt dat je de bronnen hebt opgezocht.
Ik ben benieuwd welke van de 2 benen betreft en welke van de 3 spieren het gaat in zijn hamstring.

Wat ik mij ook afvraag is waarom raakt hij telkens geblesseerd aan die hamstrings van hem.
Er zit toch iets niet goed, wat structureel lijkt.

Eerst even onderzoeken waar die problemen telkens vandaan komen.
Voeding, warming-up, loop houding, stand van zijn heup en rug
Ik vraag me af waarom er bij Ajax uberhaubt veel meer hamstringblessures zijn dan bij andere NL clubs... Statistisch gezien weet ik het trouwens niet hoor, maar zo lijkt het haast wel..
nora
 nora - dinsdag 09 juni 2015 - 10:08   quote  deeplink  
Zijn lichaam is niet geschikt voor topsport, volgens mij zo,n mannetje van glas die veel geblesseerd zal zijn in zijn voetbalcarriere.
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 juni 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 09:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom er bij Ajax uberhaubt veel meer hamstringblessures zijn dan bij andere NL clubs... Statistisch gezien weet ik het trouwens niet hoor, maar zo lijkt het haast wel..
Ik weet inderdaad niet of het probleem alleen bij Ajax is. Het valt mij al enkele jaren op dat het totaal aantal gevallen van hamstringblessures bij spelers in de Eredivisie boven modaal is. Ajax volgen we wat meer, althans ik, dan andere clubs, dus dat valt wat eerder op. Maar "vroeger" hoorde je er incidenteel van, tegenwoordig lijkt het wel een epidemie.
remco k
 remco k - dinsdag 09 juni 2015 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 10:08 schreef nora het volgende:
Zijn lichaam is niet geschikt voor topsport, volgens mij zo,n mannetje van glas die veel geblesseerd zal zijn in zijn voetbalcarriere.
Dat zou zomaar kunnen hoor.

Maar ik twijfel toch ook sterk aan hoe de club fysiek behandeld wordt. We hebben naar mijn idee namelijk echt structureel meer hamstrings blessures onder de Boer dan voorheen en bij andere clubs..
nora
 nora - dinsdag 09 juni 2015 - 12:05   quote  deeplink  
Ja en Ajax lijkt altijd minder fit als de tegenstander geeft ook te denken
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 juni 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 12:05 schreef nora het volgende:
Ja en Ajax lijkt altijd minder fit als de tegenstander geeft ook te denken
Niet altijd, maar het zojuist afgelopen seizoen beslist wel.
remco k
 remco k - dinsdag 09 juni 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 12:05 schreef nora het volgende:
Ja en Ajax lijkt altijd minder fit als de tegenstander geeft ook te denken
Goh, dat roep ik al heel het seizoen.. Gewoon niet de juiste voorbereiding, en daardoor niet op de juiste manier de maximale fitheid uit de ploeg gehaald..

Iets waar de Boer hoofdverantwoordelijk voor is.
Pietje
 Pietje - dinsdag 09 juni 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 13:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Goh, dat roep ik al heel het seizoen.. Gewoon niet de juiste voorbereiding, en daardoor niet op de juiste manier de maximale fitheid uit de ploeg gehaald..

Iets waar de Boer hoofdverantwoordelijk voor is.
En jij niet alleen. Ik riep (schreef) dat met jou vele, vele malen.
Dat moet het komende seizoen echt anders worden aangepakt door de technische en medische staf.
nora
 nora - dinsdag 09 juni 2015 - 13:20   quote  deeplink  
Oke gelukkig maar dat we het allemaal gezien hebben maar nou de vraag hoe kan dat ?? de Boer de fitnes trainer we gaan het zien bij Gudelj die is al jaren super fit nou a.s seizoen bij de Boer ?
remco k
 remco k - dinsdag 09 juni 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 13:20 schreef nora het volgende:
Oke gelukkig maar dat we het allemaal gezien hebben maar nou de vraag hoe kan dat ?? de Boer de fitnes trainer we gaan het zien bij Gudelj die is al jaren super fit nou a.s seizoen bij de Boer ?
Dat is inderdaad wel iets waar ik me met name zorgen over maak..

Ik denk namelijk echt dat we gewoon een goede selectie hebben..
Eide
 Eide - dinsdag 09 juni 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 08:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Huh?
Je presenteert jou mening als goed onderbouwde stelling. Je haalt zaken aan over zijn spieren die je echter niet onderbouwt en je geen expertise over hebt. Je onderbouwt jou mening dus feitelijk niet. Aansluitend gebruik je die mening, die je dus niet onderbouwt of bewezen hebt, als argument voor een claim. Daarbij suggereer je een causaal verband tussen de blessures van Boilesen en de behandeling van Ajax die je wederom niet onderbouwt of bewijst.

Dat is allemaal niet erg. Het is jou mening en die is net zo veel waard als die van mij. Ik wijs je er alleen op dat de redenatie die jij gebruikt wat gemankeerd is. Het relaas doet mij daarom wat bizar aan. Beperk je dan gewoon tot een mening en laat die dubieuze argumentatie achterwege.

Daarnaast wel grappig dat je zegt dat de hamstring niet te opereren is. Waar is Fischer dan aan geopereerd? Natuurlijk kan de hamstring wel geopereerd worden, niet elke blessure is echter behandelbaar middels een operatie.

De analogie met Robben vind ik dan weer wel een hele terechte. Robben is echter niet ernaar gaan leven, met Robben is men zijn looptechniek gaan veranderen. Daar is feitelijk voor een holistische behandeling gekozen waar niet het probleem is bestreden maar is gezocht naar de oorzaak van het probleem. Dat zou met Boilesen ondertussen ook wel eens heel verstandig zijn. Dat ben ik helemaal met je eens.
Eide
 Eide - dinsdag 09 juni 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Ajax praat met Heitinga

Ajax maakt werk van de komst van John Heitinga (31). "Aan het einde van de week staat er een gesprek gepland, bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars de interesse.

Heitinga speelde tussen 2001 en 2008 152 competitieduels voor Ajax en scoorde daarin 17 keer. De verliezend WK-finalist van 2010 moet de Amsterdammers van de nodige ervaring voorzien.

Na Ajax speelde 87-voudig international Heitinga voor Atletico Madrid, Everton en Hertha BSC.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door Eide --
Eide
 Eide - dinsdag 09 juni 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Transfer naar Ajax laat door moeizame gesprekken op zich wachten

Mitchell Dijks is het al een tijdje eens met Ajax over een meerjarig contract, maar de terugkeer van de vleugelverdediger van Willem II laat op zich wachten. De clubs zijn nog in gesprek over de voorwaarden van een transfer en daarom is de transfer nog altijd niet afgerond.

Dijks beschikt over een contract dat nog een jaar doorloopt en Willem II wil de linksback niet zomaar laten gaan, weet Voetbal International. De Tilburgers zijn nog met Ajax in gesprek over de transfersom die betaald moet worden, naar verluidt een miljoen euro, en willen verder graag nog spelers van de recordkampioen huren. Richairo Zivkovic, Ruben Ligeon en Lesley de Sa worden genoemd.

Het Schotse Celtic schijnt een bod van twee miljoen euro te hebben uitgebracht op Dijks, maar Ajax hoeft door een clausule maar de helft van dat bedrag te betalen. Marc Overmars, directeur voetbalzaken in Amsterdam, zou een miljoen euro echter nog te veel vinden. Dijks werd opgeleid bij Ajax en speelde zes competitieduels in het eerste, voordat hij werd verhuurd aan sc Heerenveen en vervolgens overstapte naar Willem II.

Bron
nora
 nora - dinsdag 09 juni 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Marc mijn god Heitinga dit moet een mop zijn van jou wat een humor heb je toch
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 09 juni 2015 - 19:48   quote  deeplink  
AUB geen Heitinga...tjonge jonge...alsof ze niets beters kunnen krijgen....ik begin nu echt te twijfelen aan de technische staf bij Ajax....ik zeg uitgerangeerd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - dinsdag 09 juni 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Wel een 87-voudig international en iemand die een WK finale heeft gehaald. Met 31 zeker nog niet oud te noemen al wel met een hele forse dosis ervaring. Vraag is een beetje of hij van het spoor af gehaald kan worden waar hij nu op zit. Bij Everton was hij nog top maar sinds z'n overgang naar Fulham (en daarna Hertha) en het bergaf. Met 31 kan dat nog niet aan de fysiek liggen lijkt mij.

Met goede begeleiding en als hij de goede vorm weer vindt zeker wel een aanwinst voor Ajax. Maar wel iemand waar wat onzekerheid aan kleeft.
Brandje
 Brandje - dinsdag 09 juni 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 19:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
AUB geen Heitinga...tjonge jonge...alsof ze niets beters kunnen krijgen....ik begin nu echt te twijfelen aan de technische staf bij Ajax....ik zeg uitgerangeerd...
Niks mis mee. Gewoon in ooijer/Poulsen rol. Is wanneer wedstrijfit nog zeker drie klasse beter dan meisje Viergever. Helaas is Heitinga een RCV en geen linker LCV.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 09 juni 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Ik denk er niet negatief over, maar je hoeft de slingers ook weer niet voor hem op te hangen als hij wel komt. Ik hou mijn hart vast of er eind juli een elftal staat wat een kans maakt om de poulefase van de CL te kunnen halen.

Ik hoop voor Overmars en Ajax dat er voldoende kwaliteit en ervaring is en staat voor het nieuwe seizoen. Persoonlijk wil ik het nog wel eens zien of Ajax er op tijd staat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 juni 2015 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - dinsdag 09 juni 2015 - 22:41   quote  deeplink  
Heitinga gaat niet even de speler die op het veld de speler zal zijn die wel even laat zien hoe het moet. Wat dat betreft is ie naar mijn idee gewoon niet goed genoeg meer. Wel zal die een grote meerwaarde kunnen zijn als verlengstuk van de trainer en technische staf..

Is erg veel geblesseerd geweest en ik hem hem met name in Engeland wedstrijden zien spelen waarbij ik het idee had dat er een Opa over het veld struinde..

Maar wel een Ajax jongen, een echte Ajacied en die zijn wat mij betreft altijd welkom
remco k
 remco k - dinsdag 09 juni 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 20:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik denk er niet negatief over, maar je hoeft de slingers ook weer niet voor hem op te hangen als hij wel komt. Ik hou mijn hart vast of er eind juli een elftal staat wat een kans maakt om de poulefase van de CL te kunnen halen.

Ik hoop voor Overmars en Ajax dat er voldoende kwaliteit en ervaring is en staat voor het nieuwe seizoen. Persoonlijk wil ik het nog wel eens zien of Ajax er op tijd staat.
Hoe vaak heb je dat laatste nu wel niet gezegd? Al maanden lang meerdere keren per week of per dag..
Eide
 Eide - dinsdag 09 juni 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Ajax volle bak tegen Wolfsburg

Het schema van de Ajax-voorbereiding nadert zijn voltooiing. De Amsterdammers maakten bekend ook tegen Nordsjaelland en Panathinaikos te oefenen. Net als vorige seizoenen knipt Frank de Boer zijn selectie in tweeën om iedereen even veel speelminuten te laten maken. Het trainingskamp vanaf 29 juni in Oostenrijk wordt op 4 juli afgesloten met een oefenduel met Dinamo Moskou, waarbij allebei de Ajax-groepen 45 minuten in actie komen.

Na het trainingskamp in De Lutte (vanaf 6 juli) wordt er door het ene deel van de selectie in Hardenberg tegen Nordsjaelland gespeeld en door het andere deel in Epe tegen Panathinaikos van ex-Ajacied Yannis Anastasiou. Omdat De Boer iedereen een uur wil laten spelen, wordt de selectie aangevuld met A-junioren.

Een trainingsweek later treedt de A-ploeg in de Amsterdam ArenA tegen VFL Wolfsburg op volle sterkte aan en is het de bedoeling dat iedereen de hele wedstrijd blijft staan. Voor het duel zijn al kaarten te koop. In de middaguren speelt het andere deel van de selectie achter gesloten deuren op De Toekomst tegen Wolfsburg onder 23.

Voor 24 of 25 juli is Ajax in onderhandeling met tegenstanders uit de grote competities. Het zal het laatste oefenduel zijn voordat op 28 of 29 juli wordt afgetrapt in de voorronde van de Champions League.

Bron

----------------------

Afgeleidde hieruit is dat de selectie bij voorkeur op 29 juni compleet is zodat FdB met zijn gehele selectie op oorlogssterkte kan beginnen in de voorbereiding.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 10 juni 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je dat laatste nu wel niet gezegd? Al maanden lang meerdere keren per week of per dag..
Precies Remco, omdat ik er niet op gerust ben dat de mensen die Ajax nu leiden instaat zijn om een aantrekkelijk spelende ploeg met daarbij 'gewenste 'resultaten' aan hun fans kunnen presenteren. We gaan het straks wel zien aan de resultaten. Die liegen namelijk nooit!!
Pietje
 Pietje - woensdag 10 juni 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 juni 2015 - 19:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
AUB geen Heitinga...tjonge jonge...alsof ze niets beters kunnen krijgen....ik begin nu echt te twijfelen aan de technische staf bij Ajax....ik zeg uitgerangeerd...
Ik ben het deze keer niet met je eens, Jack. John Heitinga is een pure prof met een schat aan ervaring. Daarnaast een ras-Ajacied die de club goed kent. Hij is fanatiek genoeg om zijn rentree bij Ajax een succes te laten worden. Bovendien kan hij zeer goed uit de voeten als verdediger maar ook als middenvelder. Wie weet is hij DE man op "zes"?
Brandje
 Brandje - woensdag 10 juni 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 12:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het deze keer niet met je eens, Jack. John Heitinga is een pure prof met een schat aan ervaring. Daarnaast een ras-Ajacied die de club goed kent. Hij is fanatiek genoeg om zijn rentree bij Ajax een succes te laten worden. Bovendien kan hij zeer goed uit de voeten als verdediger maar ook als middenvelder. Wie weet is hij DE man op "zes"?
Wat heel veel mensen vergeten is dat Heitinga een fantastische lange bal heeft. Iets wat onze verdedigers nu absoluut niet hebben dus speelt je tegenstander compact kan hij hem er wel overheen leggen. Alderweireld deed dat oom geregeld
Pietje
 Pietje - woensdag 10 juni 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 12:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat heel veel mensen vergeten is dat Heitinga een fantastische lange bal heeft. Iets wat onze verdedigers nu absoluut niet hebben dus speelt je tegenstander compact kan hij hem er wel overheen leggen. Alderweireld deed dat oom geregeld
Absoluut waar!! Daarnaast ben ik niet iemand die een (ex-)speler op voorhand afbrandt. Pas wanneer hij het tijdens wedstrijden laat afweten kun je je ongenoegen laten blijken. Ik ben ook altijd wel een fan van de onverzettelijkheid, het niet willen opgeven, van John Heitinga geweest. Met hem en met Nemanja Gudelj in je elftal heb je volgens mij een brok mentalieit dat er vorig seizoen niet was. Ik ben erg nieuwsgierig naar het komende seizoen.
remco k
 remco k - woensdag 10 juni 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juni 2015 - 12:30 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Precies Remco, omdat ik er niet op gerust ben dat de mensen die Ajax nu leiden instaat zijn om een aantrekkelijk spelende ploeg met daarbij 'gewenste 'resultaten' aan hun fans kunnen presenteren. We gaan het straks wel zien aan de resultaten. Die liegen namelijk nooit!!
1 jaar iets minder en de jaren ervoor prima met prijzen.. Ach.... Laat ook maar.
Eide
 Eide - woensdag 10 juni 2015 - 16:10   quote  deeplink  
Dat aspect van mentaliteit en weerbaarheid vind ik ook belangrijk Pietje. Daarnaast heeft Heitinga een indrukwekkend CV en snap ik de negativiteit niet. Succes uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst is een veel gehoord cliche maar dat maakt het nog geen goede uitgangspositie. Zeker bij een speler die "pas" 31 is en normaliter zeker nog 2 a 3 goede jaren tegemoed gaat.

Eerder schreef ik wel dat de neerwaartse spiraal doorbreken moet worden bij Johnny. Daar kan je niet omheen. Net geen 30 wedstrijden in 2 seizoenen is erg weinig. Maar als je hem weer op de rit krijgt staat er wel een brok ervaring, mentaliteit en persoonlijkheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 juni 2015 door Eide --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5173
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0311791