BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zaterdag 13 juni 2015 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 23:59 schreef Eide het volgende:
"Kleedkamer prof". Je haalt een speler nooit voor de kleedkamer. Maar je hoopt wel dat een ervaren speler meer doet dan alleen goed spel op de mat leggen. je wil toch juist dat zo iemand in de koppies van die jonge gasten iets kan betekenen?
Zo is het helemaal, Eide!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 juni 2015 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 juni 2015 - 23:59 schreef Eide het volgende:
"Kleedkamer prof". Je haalt een speler nooit voor de kleedkamer. Maar je hoopt wel dat een ervaren speler meer doet dan alleen goed spel op de mat leggen. je wil toch juist dat zo iemand in de koppies van die jonge gasten iets kan betekenen?
Maar geen Heitinga...komop man wat heeft die gozer de laatste tijd laten zien...de clubs staan ook op hem te springen...not
Opbokken met die knakker
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 13 juni 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 - 21:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar geen Heitinga...komop man wat heeft die gozer de laatste tijd laten zien...de clubs staan ook op hem te springen...not
Opbokken met die knakker
Hey ouwe, jij gaat dus ook op voorhand een ras-ajacied negatief bejegen....
Ik zelf ben wel voorstander om spelers met een ajax-hart te (terug) te halen, hoewel hij niet al t best heeft gepresteerd de laatste seizoenen, maar geef hem wel de voorkeur van de twijfel. Hij wil zelf heel graag naar ajax en denkt zelf dat hij van meerwaarde kan zijn voor dit team en ben het pietje eens. Ik had v/d Vaart ook graag zien komen, maar hij heeft toch nie zo'n ajax-hart blijkbaar als Heitinga.
Het gaat erom dat zo'n speler in het veld die jnge jongens op sleeptouw neemt en de knop om laat zetten. Dat ajax hem een één-jarig contract aanbied, na tussenkomst van Ling, vind ik niet erg. Laat ook Ling maar gelijk zien wat hij daadwerkelijk waard is met zij adviezen. Min of meer geeft JC de spreekwoordelijke hakbijl en het blok aan Ling. Als ajax falicant mislukt het komende seizoen, is eigenlijk ook de revolutie mislukt in mijn ogen....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 juni 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 - 21:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hey ouwe, jij gaat dus ook op voorhand een ras-ajacied negatief bejegen....
Ik zelf ben wel voorstander om spelers met een ajax-hart te (terug) te halen, hoewel hij niet al t best heeft gepresteerd de laatste seizoenen, maar geef hem wel de voorkeur van de twijfel. Hij wil zelf heel graag naar ajax en denkt zelf dat hij van meerwaarde kan zijn voor dit team en ben het pietje eens. Ik had v/d Vaart ook graag zien komen, maar hij heeft toch nie zo'n ajax-hart blijkbaar als Heitinga.
Het gaat erom dat zo'n speler in het veld die jnge jongens op sleeptouw neemt en de knop om laat zetten. Dat ajax hem een één-jarig contract aanbied, na tussenkomst van Ling, vind ik niet erg. Laat ook Ling maar gelijk zien wat hij daadwerkelijk waard is met zij adviezen. Min of meer geeft JC de spreekwoordelijke hakbijl en het blok aan Ling. Als ajax falicant mislukt het komende seizoen, is eigenlijk ook de revolutie mislukt in mijn ogen....
Sjakie Swart....dat is een ras Ajacied...net als Bobby Harms.
Voor de rest is het valse nostalgie....een beetje Bokito borstkloppen
Ik ben te oud voor die rotzooi.....
remco k
 remco k - zaterdag 13 juni 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 - 21:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sjakie Swart....dat is een ras Ajacied...net als Bobby Harms.
Voor de rest is het valse nostalgie....een beetje Bokito borstkloppen
Ik ben te oud voor die rotzooi.....
Stel je niet aan man je bent geen honderd..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 juni 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Stel je niet aan man je bent geen honderd..
Ik spreek je wel over 20 jaar bij de hand......betweter
remco k
 remco k - zaterdag 13 juni 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 - 22:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik spreek je wel over 20 jaar bij de hand......betweter
Prima kerel. Maarw eet een ding heel zeker, ook dan zal ik nog positief in het leven staan..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 juni 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 - 22:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima kerel. Maarw eet een ding heel zeker, ook dan zal ik nog positief in het leven staan..
Prima toch.....ik ken ze die naar de klote zijn gegaan....ik weiger dat ook gap, was ook niet negatief bedoeld.
Ik zie hier in huis jongens van 25/26 die hun leven naar de kloten gooien
remco k
 remco k - zaterdag 13 juni 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Prima toch.....ik ken ze die naar de klote zijn gegaan....ik weiger dat ook gap, was ook niet negatief bedoeld.
Ik zie hier in huis jongens van 25/26 die hun leven naar de kloten gooien
Je weet hoe ik daar over denk.. Veruit de meeste mensen doen dat zelf.. Een heel klein handje vol overkomt dingen waar ze niets aan kunnen doen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 juni 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Je weet hoe ik daar over denk.. Veruit de meeste mensen doen dat zelf.. Een heel klein handje vol overkomt dingen waar ze niets aan kunnen doen..
Weet ik...ik was 31 toen ik weduwnaar werd....het heeft me altijd...en nog steeds achtervolgt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 juni 2015 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 - 21:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maar geen Heitinga...komop man wat heeft die gozer de laatste tijd laten zien...de clubs staan ook op hem te springen...not
Opbokken met die knakker
Helemaal mee eens Narreke!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 juni 2015 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 - 21:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hey ouwe, jij gaat dus ook op voorhand een ras-ajacied negatief bejegen....
Ik zelf ben wel voorstander om spelers met een ajax-hart te (terug) te halen, hoewel hij niet al t best heeft gepresteerd de laatste seizoenen, maar geef hem wel de voorkeur van de twijfel. Hij wil zelf heel graag naar ajax en denkt zelf dat hij van meerwaarde kan zijn voor dit team en ben het pietje eens. Ik had v/d Vaart ook graag zien komen, maar hij heeft toch nie zo'n ajax-hart blijkbaar als Heitinga.
Het gaat erom dat zo'n speler in het veld die jnge jongens op sleeptouw neemt en de knop om laat zetten. Dat ajax hem een één-jarig contract aanbied, na tussenkomst van Ling, vind ik niet erg. Laat ook Ling maar gelijk zien wat hij daadwerkelijk waard is met zij adviezen. Min of meer geeft JC de spreekwoordelijke hakbijl en het blok aan Ling. Als ajax falicant mislukt het komende seizoen, is eigenlijk ook de revolutie mislukt in mijn ogen....
Denk even aan mathijssen bij Feijenoord, meer hoef ik niet te zeggen....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 juni 2015 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 00:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Narreke!
Tsja Sjakie jij en ik.....wil je met me trouwen .....hehehehehe
remco k
 remco k - zondag 14 juni 2015 - 06:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 00:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Denk even aan mathijssen bij Feijenoord, meer hoef ik niet te zeggen....
Denk even aan Ooijer bij Ajax.. Meer hoef ik niet te zeggen...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 14 juni 2015 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 06:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk even aan Ooijer bij Ajax.. Meer hoef ik niet te zeggen...
en dat zo vroeg op zondag morgen ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 juni 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 01:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tsja Sjakie jij en ik.....wil je met me trouwen .....hehehehehe
Vandaag nog hahahaha....
riveco
 riveco - zondag 14 juni 2015 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 00:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Denk even aan mathijssen bij Feijenoord, meer hoef ik niet te zeggen....
Heb ik jou ook niet om Maduro horen vragen? of haal ik er nu 2 door elkaar?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 juni 2015 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 06:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk even aan Ooijer bij Ajax.. Meer hoef ik niet te zeggen...
Jij bedoelt voor in de kleedkamer en tijdens trainingspartijtjes want op zijn positie hebben we Veltman en van de Hoorn, neem me niet kwalijk maar deze spelers schat ik hoger in...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 14 juni 2015 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 09:54 schreef riveco het volgende:

[..]

Heb ik jou ook niet om Maduro horen vragen? of haal ik er nu 2 door elkaar?
Goed onthouden!! Inderdaad voor de CVM positie hem zie ik nog steeds liever komen....op die positie hebben we eerder ervaring nodig...Maduro schat ik een stuk hoger in als Poulsen of Zimling....
riveco
 riveco - zondag 14 juni 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 10:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goed onthouden!! Inderdaad voor de CVM positie hem zie ik nog steeds liever komen....op die positie hebben we eerder ervaring nodig...Maduro schat ik een stuk hoger in als Poulsen of Zimling....
Volgens mijn heeft Heitinga ook als CVM gespeeld bij zijn huidige club, en ik denk dat je met Heitinga meer karakter binnen haalt als de stille Maduro. Ook vind ik het een beetje flauw om Zimling iedere keer aan te halen ( die hebben ze namelijk gehuurd om te kijken of het een verrijking was voor het elftal ) en dus nu weer terug naar z'n heimat. Ik weet ook niet zeker of Heitinga de oplossing is, maar ik kan me wel voorstellen dat ze er een aanstuurpunt in zien voor de jonge spelers. Maduro is in mijn ogen een middelmatige speler en zeker ook geen leider in een elftal als ik me niet vergis.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 14 juni 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juni 2015 - 23:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Je weet hoe ik daar over denk.. Veruit de meeste mensen doen dat zelf.. Een heel klein handje vol overkomt dingen waar ze niets aan kunnen doen..
Een handje vol? Neem van mij aan dat het er ietsje meer zijn..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 14 juni 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 10:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goed onthouden!! Inderdaad voor de CVM positie hem zie ik nog steeds liever komen....op die positie hebben we eerder ervaring nodig...Maduro schat ik een stuk hoger in als Poulsen of Zimling....
Met Zimling ligt de lat ook niet erg hoog..
remco k
 remco k - zondag 14 juni 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 09:05 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

en dat zo vroeg op zondag morgen ;-)
Ik heb vanochtend voor een speciaal stuk vlees de bbq al aangezet, totaal moet dat ongeveer 12 a 13 uur op de bbq liggen..
remco k
 remco k - zondag 14 juni 2015 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 10:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij bedoelt voor in de kleedkamer en tijdens trainingspartijtjes want op zijn positie hebben we Veltman en van de Hoorn, neem me niet kwalijk maar deze spelers schat ik hoger in...
Wie zegt dat hij voor de basis gehaald zal worden dan?

Ooijer was ook niet voor de basis..
remco k
 remco k - zondag 14 juni 2015 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 10:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goed onthouden!! Inderdaad voor de CVM positie hem zie ik nog steeds liever komen....op die positie hebben we eerder ervaring nodig...Maduro schat ik een stuk hoger in als Poulsen of Zimling....
Maar ik schat onze gehele selectie inclusief de A1 hoger in dan Maduro.
remco k
 remco k - zondag 14 juni 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 11:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Een handje vol? Neem van mij aan dat het er ietsje meer zijn..
Nee hoor, 9 van de 10 dingen die mensen overkomen kunnen ze wel degelijk iets aan doen, of in ieder geval zorgen dat ze het oplossen en daar weer sterker door worden.

Het enige dat ik zie als iets waar men niets aan kan doen, zijn ziektes.. Daar zijn simpelweg vormen bij die dodelijk zijn of al het leven uit je wegzuigt...
riveco
 riveco - zondag 14 juni 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 11:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend voor een speciaal stuk vlees de bbq al aangezet, totaal moet dat ongeveer 12 a 13 uur op de bbq liggen..
Marsmannetjesvlees?
Twanus1
 Twanus1 - zondag 14 juni 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze Berbatov voor een jaar vastleggen. Transfervrij, veel ervaring, geweldige techniek maar wel al 34! Samen met Milik zie ik dat wel zitten. Ik bedoel overigens niet tegelijk in het veld.
nora
 nora - zondag 14 juni 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 10:55 schreef riveco het volgende:

[..]

Volgens mijn heeft Heitinga ook als CVM gespeeld bij zijn huidige club, en ik denk dat je met Heitinga meer karakter binnen haalt als de stille Maduro. Ook vind ik het een beetje flauw om Zimling iedere keer aan te halen ( die hebben ze namelijk gehuurd om te kijken of het een verrijking was voor het elftal ) en dus nu weer terug naar z'n heimat. Ik weet ook niet zeker of Heitinga de oplossing is, maar ik kan me wel voorstellen dat ze er een aanstuurpunt in zien voor de jonge spelers. Maduro is in mijn ogen een middelmatige speler en zeker ook geen leider in een elftal als ik me niet vergis.
Met alleen karakter ga je niet sterker worden ik heb ook mijn twijfels over Heitinga dat hij een echte Ajacied is staat buiten kijf ik zal geen kwaad woord over hem zeggen maar voetballend ben ik niet kapot van hem.
Pietje
 Pietje - zondag 14 juni 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 00:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Denk even aan mathijssen bij Feijenoord, meer hoef ik niet te zeggen....
Joris Matthijsen heb ik nooit een goede voetballer gevonden. John Heitinga wel! Ik denk serieus dat jij John Heitinga tekort doet. Hij heeft volgens mij een enorme drive in zich en dat kan goed van pas komen.
Pietje
 Pietje - zondag 14 juni 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 11:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend voor een speciaal stuk vlees de bbq al aangezet, totaal moet dat ongeveer 12 a 13 uur op de bbq liggen..
Wtf... wat is dat dan voor vlees? Een heel varken/rund/paard?????
Pietje
 Pietje - zondag 14 juni 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 10:55 schreef riveco het volgende:

[..]

Volgens mijn heeft Heitinga ook als CVM gespeeld bij zijn huidige club, en ik denk dat je met Heitinga meer karakter binnen haalt als de stille Maduro. Ook vind ik het een beetje flauw om Zimling iedere keer aan te halen ( die hebben ze namelijk gehuurd om te kijken of het een verrijking was voor het elftal ) en dus nu weer terug naar z'n heimat. Ik weet ook niet zeker of Heitinga de oplossing is, maar ik kan me wel voorstellen dat ze er een aanstuurpunt in zien voor de jonge spelers. Maduro is in mijn ogen een middelmatige speler en zeker ook geen leider in een elftal als ik me niet vergis.
Eens! Alleen denk ik dat zelfs Maduro nog van waarde zou kunnen zijn van dit Ajax. Heitinga in principe wèl voor de basis maar Maduro als stand-in.
Pietje
 Pietje - zondag 14 juni 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar ik schat onze gehele selectie inclusief de A1 hoger in dan Maduro.
Toch zou ik ook graag Maduro als 12e man erbij hebben.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 juni 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 12:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wtf... wat is dat dan voor vlees? Een heel varken/rund/paard?????
zijn buurvrouw.....Remco heeft geen zin in de rijdende rechter, dan komt hij met zijn porum op de buis
Pietje
 Pietje - zondag 14 juni 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 12:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

zijn buurvrouw.....Remco heeft geen zin in de rijdende rechter, dan komt hij met zijn porum op de buis
Een hele buurvrouw dus? Hahaha. Ach ja, de rijdende rechter... ik heb daar nog nooit naar gekeken. Mijn vrouw wel, die zit dan te smullen van al die ongein. Zo Amerikaans, met al je sores op de buis komen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 juni 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 12:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een hele buurvrouw dus? Hahaha. Ach ja, de rijdende rechter... ik heb daar nog nooit naar gekeken. Mijn vrouw wel, die zit dan te smullen van al die ongein. Zo Amerikaans, met al je sores op de buis komen.
Daarom kijk ik (behalve sport) bijna geen TV
Pietje
 Pietje - zondag 14 juni 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 12:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daarom kijk ik (behalve sport) bijna geen TV
Same here. En ook sport eigenlijk alleen mondjesmaat. Behalve wanneer Ajax speelt. Uiteraard. De TV staat hier soms dagenlang uit.
Pietje
 Pietje - zondag 14 juni 2015 - 13:06   quote  deeplink  
'Trouwe adjudant overtuigt Van Gaal: ster van Oranje en Ajax staat op één'

Engelse media claimden zaterdag nog dat Manchester United in de zoektocht naar de opvolger van David De Gea in Spanje was aanbeland. Dat bericht kan de prullenbak in. Jasper Cillessen is volgens de Daily Mirror topfavoriet om de overstap te maken naar Old Trafford.

United-manager Louis van Gaal heeft volgens de krant aan zijn trouwe assistent Frans Hoek gevraagd om een lijstje op te stellen met keepers die hij het meest geschikt acht om in de voetsporen te treden van De Gea. Het vertrek van de Spaanse vedette is zo goed als zeker. United en Real Madrid zijn er in grote lijnen uit over een transfersom van naar verluidt dertig miljoen euro.

Hoek heeft onder meer de namen van Hugo Lloris (Tottenham Hotspur), Jan Oblak (Atlético Madrid) en Samir Handanovic (Internazionale) genoteerd, maar Cillessen staat met stip op één. De 26-jarige goalie van Ajax en Oranje wordt geroemd door zijn sterke reflexen én - belangrijk voor Van Gaal - zijn meevoetballende kwaliteiten. Van Gaal vertrouwt volledig op het oordeel van Hoek, met wie hij eerder samenwerkte bij Ajax, Barcelona, Bayern München en Oranje.

Cillessen verlengde in december 2014 zijn contract in Amsterdam tot de zomer van 2018. Het prijskaartje van de oud-goalie van NEC zou ongeveer vijfentwintig miljoen euro bedragen.


bron
nora
 nora - zondag 14 juni 2015 - 13:50   quote  deeplink  
als dat gebeurd wie moet hem dan vervangen ?? weer een aderlating
Pietje
 Pietje - zondag 14 juni 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 13:50 schreef nora het volgende:
als dat gebeurd wie moet hem dan vervangen ?? weer een aderlating
Ajax heeft een aantal jonge en goede keepers in huis, maar of die Jasper Cillessen nu al kunnen vervangen...? Ik waag dat te betwijfelen.
Pietje
 Pietje - zondag 14 juni 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Overigens, ik kan mij niet voorstellen dat al die Engelse fans zo veel Nederlanders in hun team willen zien: Blind, van Persie, Depay en nu dan ook Cillessen? En hun coaches dus.
Pietje
 Pietje - zondag 14 juni 2015 - 14:21   quote  deeplink  
En waar blijft het akkoord/contract met Mitchell Dijks??? Dat duurt mij te lang, er is vast stront aan de knikker. Dit is weer het "oude" Ajax, wachten, wachten, nog eens kijken, even nadenken, wachten, wachten... en vervolgens tekent Mitchell bij Feyenoord of Celtic. Hij en zijn zaakwaarnemer zijn ook niet gek. Maar ja, wij hebben Boilesen... Pffff
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 juni 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 13:06 schreef Pietje het volgende:
'Trouwe adjudant overtuigt Van Gaal: ster van Oranje en Ajax staat op één'

Engelse media claimden zaterdag nog dat Manchester United in de zoektocht naar de opvolger van David De Gea in Spanje was aanbeland. Dat bericht kan de prullenbak in. Jasper Cillessen is volgens de Daily Mirror topfavoriet om de overstap te maken naar Old Trafford.

United-manager Louis van Gaal heeft volgens de krant aan zijn trouwe assistent Frans Hoek gevraagd om een lijstje op te stellen met keepers die hij het meest geschikt acht om in de voetsporen te treden van De Gea. Het vertrek van de Spaanse vedette is zo goed als zeker. United en Real Madrid zijn er in grote lijnen uit over een transfersom van naar verluidt dertig miljoen euro.

Hoek heeft onder meer de namen van Hugo Lloris (Tottenham Hotspur), Jan Oblak (Atlético Madrid) en Samir Handanovic (Internazionale) genoteerd, maar Cillessen staat met stip op één. De 26-jarige goalie van Ajax en Oranje wordt geroemd door zijn sterke reflexen én - belangrijk voor Van Gaal - zijn meevoetballende kwaliteiten. Van Gaal vertrouwt volledig op het oordeel van Hoek, met wie hij eerder samenwerkte bij Ajax, Barcelona, Bayern München en Oranje.

Cillessen verlengde in december 2014 zijn contract in Amsterdam tot de zomer van 2018. Het prijskaartje van de oud-goalie van NEC zou ongeveer vijfentwintig miljoen euro bedragen.


bron
Gewoon 35 miljoen laten betalen voor Cillessen! Is NEC ook direct uit de financiele problemen en kan Ajax toch een leuk keepertje voor aantrekken lijkt me!
Pietje
 Pietje - zondag 14 juni 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 15:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gewoon 35 miljoen laten betalen voor Cillessen! Is NEC ook direct uit de financiele problemen en kan Ajax toch een leuk keepertje voor aantrekken lijkt me!
Nou, ik wil toch wel meer dan een keepertje. Ik wil een volwaardige Ajax-1 keeper onder de lat zien staan. En nu maar afwachten of "adviseur" Tscheu La Ling zo'n transfer ook gaat tegenhouden! ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 14 juni 2015 - 16:09   quote  deeplink  
It's all about quality. Ik denk wanneer United hem echt wil, je dat niet tegenhoudt. Maar de vraag is meer wat je er tegenover kunt stellen. Ik wil nu wel eens zien dat Ajax instaat is om een aantrekkelijk spelend elftal voor haar eigen publiek te kunnen presenteren. En daarnaast ook serieus mee doet om het kampioenschap.

Cillessen vang je niet zo maar op. Ik denk dat Ajax geen 2e was geworden zonder hem. Wanneer Ajax niet instaat is om de voorronde van de CL te halen en ook opnieuw niet meedoet voor de titel er duidelijk een gebrek is aan kwaliteit aan zowel spelers als staf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 juni 2015 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 14 juni 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 14:21 schreef Pietje het volgende:
En waar blijft het akkoord/contract met Mitchell Dijks??? Dat duurt mij te lang, er is vast stront aan de knikker. Dit is weer het "oude" Ajax, wachten, wachten, nog eens kijken, even nadenken, wachten, wachten... en vervolgens tekent Mitchell bij Feyenoord of Celtic. Hij en zijn zaakwaarnemer zijn ook niet gek. Maar ja, wij hebben Boilesen... Pffff
Nu hebben we stront!! Inferieure stront!!
remco k
 remco k - zondag 14 juni 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 11:53 schreef riveco het volgende:

[..]

Marsmannetjesvlees?
Nee 4 kilo varkensschouder.
remco k
 remco k - zondag 14 juni 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 12:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

zijn buurvrouw.....Remco heeft geen zin in de rijdende rechter, dan komt hij met zijn porum op de buis
Hahahaha. mafkees..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 14 juni 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juni 2015 - 11:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, 9 van de 10 dingen die mensen overkomen kunnen ze wel degelijk iets aan doen, of in ieder geval zorgen dat ze het oplossen en daar weer sterker door worden.

Het enige dat ik zie als iets waar men niets aan kan doen, zijn ziektes.. Daar zijn simpelweg vormen bij die dodelijk zijn of al het leven uit je wegzuigt...
Makkelijk gezegd..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 juni 2015 - 18:34   quote  deeplink  
Ik vind die keeper van Barca erg sterk....de beste op dit moment

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0298018