BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 juni 2015 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 07:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou vind je de laatste tijd toch Anders posten..
Normaal postte je vrij cryptisch maar nu is de toon een beetje meer zelf ingenomen.
Ook zet je je zelf met je laatste zinnetje boven andere mensen hier maar dat vind ik meer iets voor minder intelligente mensen die hebben dat nodig of zo. Wie Ben jij om anderen Te wijzen op hun "fouten"? Veelal zijn het ook nog eens meningen.
Oh zo bedoel ik het niet.
Ik kan niet voor iemand iets beslissen, dat zou ik ook niet eens willen.
Ik wil er alleen op wijzen, als ik daardoor de wijsneus word. Vind ik het prima.
Ze hoeven van mij niet hun mening te veranderen, dat vind ik prima.
Je kan je afvragen waarom je het dan doet als je geen doel hebt, tja dat weet ik ook niet waarom ik dat doe.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 juni 2015 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 08:04 schreef riveco het volgende:

[..]

Je haalt nu verschillende dingen aan, eerst gaat het over dure mensen die andere inwerken en dat de dure erna pas weg gaat. Het tweede punt gaat over iemand die er zelf beter van wordt als de nieuwe in wordt gewerkt.
Het ging erover dat een bedrijf eerst mensen lieten vertrekken voordat er vervangers kwamen.
Mensen met een bepaalde taak en die taak is belangrijk dan word er eerst de vervangers gehaald, daarna pas gaat diegene weg, of het vrijwillig is of niet dat doet er niet toe.
remco k
 remco k - vrijdag 26 juni 2015 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ga mij dan uitleggen waarom het slecht zou gaan volgens jou?
Wie zegt dat het slecht gaat? Bij ons bedrijf gaat het heel erg goed, en bij het merendeel van onze klanten op het moment ook.. 7% plus t.o.v. vorig jaar in dezelfde tijd.. En in 2014 een plus van 4% t.o.v. 2013. En die 3% zit hem in de BTW regeling die afloopt op i Juli..
riveco
 riveco - vrijdag 26 juni 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 10:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het ging erover dat een bedrijf eerst mensen lieten vertrekken voordat er vervangers kwamen.
Mensen met een bepaalde taak en die taak is belangrijk dan word er eerst de vervangers gehaald, daarna pas gaat diegene weg, of het vrijwillig is of niet dat doet er niet toe.
Dat is gelul, als een werknemer niet meer in het financiële plaatje past en ze kunnen onder hem uit dan gaat hij echt niet langer blijven als nodig is. En het voorbeeld wat je noemde is een hele andere omdat je er dan zelf nog vele jaren voordeel aan kan trekken. ( ook omdat je niet wil dat het roer gelijk omgaat zodat er misschien later blijkt dat je niet zo goed bent als dat je zelf dacht )
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 juni 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 11:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt dat het slecht gaat? Bij ons bedrijf gaat het heel erg goed, en bij het merendeel van onze klanten op het moment ook.. 7% plus t.o.v. vorig jaar in dezelfde tijd.. En in 2014 een plus van 4% t.o.v. 2013. En die 3% zit hem in de BTW regeling die afloopt op i Juli..
Jij zegt het dat het slecht gaat.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 juni 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 13:01 schreef riveco het volgende:

[..]

Dat is gelul, als een werknemer niet meer in het financiële plaatje past en ze kunnen onder hem uit dan gaat hij echt niet langer blijven als nodig is. En het voorbeeld wat je noemde is een hele andere omdat je er dan zelf nog vele jaren voordeel aan kan trekken. ( ook omdat je niet wil dat het roer gelijk omgaat zodat er misschien later blijkt dat je niet zo goed bent als dat je zelf dacht )
Dat heet voorbereiden op wat komen gaat.

Als weg gaat en dan gaat het niet om welke reden, dan is het gebruikelijk dat er een vervanger al klaar staat.

Misschien was het idd geen goed voorbeeld.

Het enige verschil is dat de nieuwe spits niet in hoef te werken.
Althans dat is niet de bedoeling, hij zou er meteen moeten staan.
remco k
 remco k - vrijdag 26 juni 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 13:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jij zegt het dat het slecht gaat.
Nee, voorheen ging het heel erg goed, toen heel slecht en zijn er meer dan terecht heel veel zaken veranderd bij bedrijven. Waaronder het eerst lozen van een werknemer waar je vanaf wil, om pas daarna een nieuwe aan te nemen.

Overigens gaat je vergelijking wederom verschrikkelijk mank, Sigthorson is niet de eigenaar van een bedrijf, dus kan je hem daar ook niet mee vergelijken.
remco k
 remco k - vrijdag 26 juni 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 13:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat heet voorbereiden op wat komen gaat.

Als weg gaat en dan gaat het niet om welke reden, dan is het gebruikelijk dat er een vervanger al klaar staat.

Misschien was het idd geen goed voorbeeld.

Het enige verschil is dat de nieuwe spits niet in hoef te werken.
Althans dat is niet de bedoeling, hij zou er meteen moeten staan.
Zivkovic is gehaald voro de toekomst, Millik en Sigthorson deden het samen, en 1 daarvan blijkt niet goed te functioneren, daar moet je dan helemaal niet al iemand voor klaar hebben staan, dat is vragen om problemen want waar trek je dan de lijn, waarom dan ook niet al iemand erachter voor Millik, en de rest van de selectie..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 juni 2015 - 13:29   quote  deeplink  
Hoppa nieuwe spits is binnen!

http://m.parool.nl/parool/m/nl/13/AJAX/article/detail/3127194/2012/01/18/Turkse-spits-Yilmaz-voor-7-5-miljoen-naar-Ajax.dhtml
riveco
 riveco - vrijdag 26 juni 2015 - 13:36   quote  deeplink  
Zou lekker zijn Hummel
riveco
 riveco - vrijdag 26 juni 2015 - 13:36   quote  deeplink  
Alleen jammer dat het een bericht is uit 2012
remco k
 remco k - vrijdag 26 juni 2015 - 13:37   quote  deeplink  
Dat zou wel een hele bijzondere transfer zijn. Afgelopen winter las ik nog dat de echt grote clubs hem in de zomer zouden inlijven..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 juni 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 13:36 schreef riveco het volgende:
Alleen jammer dat het een bericht is uit 2012
Haha mooi he hij mag daar weg en Ajax zoekt een spits.
1+1
remco k
 remco k - vrijdag 26 juni 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 14:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha mooi he hij mag daar weg en Ajax zoekt een spits.
1+1
Mag hij daar echt weg? Ik snap daar niks van... Dat zou echt een aanvulling zijn voor ons..
22 goals in 37 wedsrtijden is best knap..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2015 door remco k --
JV
 JV - vrijdag 26 juni 2015 - 15:19   quote  deeplink  
haha bericht parool van 2012 wat een flauwekul
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 juni 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 13:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Zivkovic is gehaald voro de toekomst, Millik en Sigthorson deden het samen, en 1 daarvan blijkt niet goed te functioneren, daar moet je dan helemaal niet al iemand voor klaar hebben staan, dat is vragen om problemen want waar trek je dan de lijn, waarom dan ook niet al iemand erachter voor Millik, en de rest van de selectie..
Vorig jaar zou millik en zivko het doen.
Siggy zou namelijk al vorig zomer gaan vertrekken.

Zivko vond dat niet leuk en terecht.

Nu is millik vast gelegd, zivko gaat nu voor willem2 spelen.
Siggy zet je bij het grofvuil neer.
En je haalt een spits dat wel functioneert.

Maar wellicht willen ze niet 3 spitsen voor ajax 1 hebben omdat je dan 1 moet teleurstellen.
Ik vind dat onzin. Siggy moet gewoon weg
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 juni 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Kan iemand mij vertellen wat de logica is achter de toewijzing van de rugnummers?
remco k
 remco k - vrijdag 26 juni 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 16:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de logica is achter de toewijzing van de rugnummers?
Geen. Ook al jaren niet meer.
riveco
 riveco - vrijdag 26 juni 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 16:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de logica is achter de toewijzing van de rugnummers?
Iedereen met een rugnummer onder de 100 kan een basisplek krijgen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 juni 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 17:03 schreef riveco het volgende:

[..]

Iedereen met een rugnummer onder de 100 kan een basisplek krijgen.
Doe mij maar nr 14 dan...
Eide
 Eide - vrijdag 26 juni 2015 - 17:39   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juni 2015 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 26 juni 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Het is maar waar men zich druk over maakt...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 26 juni 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Doe mij maar 55 = 2x de kwaliteit van Johnny Heitinga ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 26 juni 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 20:00 schreef Ronald 1960 het volgende:
Doe mij maar 55 = 2x de kwaliteit van Johnny Heitinga ;-)
27,5...??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 juni 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen. Ook al jaren niet meer.
Dat blijkt.

Van der hoorn nummer 4. Ben benieuwd waarom hij zo laag nummer heeft gekregen
jordyw
 jordyw - vrijdag 26 juni 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Dat zou zeer opmerkelijk zijn, volgens mij speelde hij ook in de Amsterdam Arena tegen het Nederlands elftal. Uitstekende spits, vergelijkbaar met Luuk de Jong. Ik heb het nog nergens anders gelezen, dus ik ben bang dat het niet waar is.
Peter1956
 Peter1956 - vrijdag 26 juni 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Eerste dag trainen bij ons aller Ajax: rennen in het Amsterdamse bos....net als 40 jaar geleden..hebben we inmiddels niet iets geleerd over hoe je spelers het best kan voorbereiden op een nieuw seizoen..??pffff
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 26 juni 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 20:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat blijkt.

Van der hoorn nummer 4. Ben benieuwd waarom hij zo laag nummer heeft gekregen
Normaal gesproken spelen de laagste nummers het meeste. Ten minste dat zou je logischerwijs denken.
Als dit ook in zijn geval zo is, dan hou ik mijn hart alvast vast. Vind die gast echt een miskoop.
riveco
 riveco - vrijdag 26 juni 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 21:12 schreef Peter1956 het volgende:
Eerste dag trainen bij ons aller Ajax: rennen in het Amsterdamse bos....net als 40 jaar geleden..hebben we inmiddels niet iets geleerd over hoe je spelers het best kan voorbereiden op een nieuw seizoen..??pffff
Wat is daar mis mee? Met die bosloop verziek je de opbouw niet hoor, het ligt aan het vervolg hier van.
Peter1956
 Peter1956 - vrijdag 26 juni 2015 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 23:30 schreef riveco het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee? Met die bosloop verziek je de opbouw niet hoor, het ligt aan het vervolg hier van.
Volgens mij is hier alles mis mee. Er is geen duidelijke vorm van vernieuwing te zien....
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 juni 2015 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 23:46 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Volgens mij is hier alles mis mee. Er is geen duidelijke vorm van vernieuwing te zien....
Het is niet voor niets een traditionele bosloop! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 juni 2015 - 07:01   quote  deeplink  
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=248716&abbr=voetbal24

Is dit niet de ideale speler hoor de Poulsen rol?
Heeft body, goede pass en redelijk wat ervaring en bekend met Ajax en gratisss

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2015 door Hummel10 --
riveco
 riveco - zaterdag 27 juni 2015 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 07:01 schreef Hummel10 het volgende:
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=248716&abbr=voetbal24

Is dit niet de ideale speler hoor de Poulsen rol?
Heeft body, goede pass en redelijk wat ervaring en bekend met Ajax en gratisss
Niveau Zimling, misschien ietsie beter maar niet goed genoeg om terug te halen denk ik.
riveco
 riveco - zaterdag 27 juni 2015 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juni 2015 - 23:46 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Volgens mij is hier alles mis mee. Er is geen duidelijke vorm van vernieuwing te zien....
Ik denk niet dat je met de traditie moet stoppen, maar na de zware eerste weken een goed herstel schema moet inbouwen. Kijk naar iedere top sporter en dan zie je dat ze ongeveer 10 dagen voor een belangrijke pot meer herstel inbouwen.
Eide
 Eide - zaterdag 27 juni 2015 - 09:04   quote  deeplink  
Wat een slap gelul weer van Verheijen. Het overgrote deel van die bosloop is rustig tempo. hartslag laag en dan gewoon wat meter maken voor de conditie. En omdat je bij dergelijke trainingen die spieren ook wat wil activeren bouw je dat altijd een paar accenten in waar de hartslag even omhoog gaat.

Dat is een hele normale opzet voor de start van een fysiek opwerktraject. Zeker omdat een voetbalselectie echt niet op 0 begint.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 juni 2015 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 08:35 schreef riveco het volgende:

[..]

Niveau Zimling, misschien ietsie beter maar niet goed genoeg om terug te halen denk ik.
Nah deed het bij Nac(ondanks degradatie) echt niet onaardig. Wel hebben we al een overvloed aan middenvelders. Maar mocht je een Serero slijten en Andersen bv verhuren dan vind ik hem als deserve cvm nog best een optie. Heeft duelkracht, ervaring, en een goede passing(en gratis) dus een echte bult val je er ook niet aan. Maar ok het is niet van het niveau waar je komende seizoenen naar toe wilt. Maar dat zijn Dijks en Heitinga denk ik ok niet als je het zo bekijkt.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 juni 2015 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 09:04 schreef Eide het volgende:
Wat een slap gelul weer van Verheijen. Het overgrote deel van die bosloop is rustig tempo. hartslag laag en dan gewoon wat meter maken voor de conditie. En omdat je bij dergelijke trainingen die spieren ook wat wil activeren bouw je dat altijd een paar accenten in waar de hartslag even omhoog gaat.

Dat is een hele normale opzet voor de start van een fysiek opwerktraject. Zeker omdat een voetbalselectie echt niet op 0 begint.
Daarom seizoen begint net en de eerste droeftoeter begint alweer te schreeuwen.
Traditie is toch gewoon we traditie? Volgend mij wordt een getraind persoon daar echt niet slechter van hoor.
Eide
 Eide - zaterdag 27 juni 2015 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 09:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom seizoen begint net en de eerste droeftoeter begint alweer te schreeuwen.
Traditie is toch gewoon we traditie? Volgend mij wordt een getraind persoon daar echt niet slechter van hoor.
De manier waarop je traint heeft echt wel invloed. De voetballerij is daar ook gewoon armoedig in. Er zijn nogal wat mensen die denken dat hard trainen goed is en harder trainen beter is. Dat is gewoon niet waar. Je begint rustig, bouwt dan de intensiteit op en dan een week of twee voordat je echt moet gaan presteren bouw je de intensiteit weer af.

En voor de voetballerij is het daarna een kwestie van onderhouden. De spieren voldoende rust gunnen dat ze herstellen maar niet voldoende rust dat ze minder goed gaan functioneren.

Waarom die droeftoeter nu meteen begint te roepen weet vrijwel niemand denk ik. Het is gewoon een schreeuw om aandacht denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 juni 2015 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 09:44 schreef Eide het volgende:

[..]

De manier waarop je traint heeft echt wel invloed. De voetballerij is daar ook gewoon armoedig in. Er zijn nogal wat mensen die denken dat hard trainen goed is en harder trainen beter is. Dat is gewoon niet waar. Je begint rustig, bouwt dan de intensiteit op en dan een week of twee voordat je echt moet gaan presteren bouw je de intensiteit weer af.

En voor de voetballerij is het daarna een kwestie van onderhouden. De spieren voldoende rust gunnen dat ze herstellen maar niet voldoende rust dat ze minder goed gaan functioneren.

Waarom die droeftoeter nu meteen begint te roepen weet vrijwel niemand denk ik. Het is gewoon een schreeuw om aandacht denk ik.
Daarom net of dat het seizoen al verpest is door een traditionele bosloop.
Aandacht zal het zijn ja
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juni 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 juni 2015 - 22:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

In het echte leven gaat het ook zo, vervanger word eerst getraind voordat de dure mensen weg kunnen.
Het is altijd eerst de vervanger halen voordat diegene kan laten gaan.

Echt??? Whahahaha dan leef jij, of in een droomwereld of ben je erg positief. Tegenwoordig flikkeren ze er eerst iemand uit en halen ze vervolgens een studentje of een goedkope kracht binnen. Ondertussen laten ze het werk wat er op dat moment ligt door het vertrek doen door de krachten die er op dat moment nog zijn!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juni 2015 - 11:04   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2015 door Ajax Warrior --
riveco
 riveco - zaterdag 27 juni 2015 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 09:04 schreef Eide het volgende:
Wat een slap gelul weer van Verheijen. Het overgrote deel van die bosloop is rustig tempo. hartslag laag en dan gewoon wat meter maken voor de conditie. En omdat je bij dergelijke trainingen die spieren ook wat wil activeren bouw je dat altijd een paar accenten in waar de hartslag even omhoog gaat.

Dat is een hele normale opzet voor de start van een fysiek opwerktraject. Zeker omdat een voetbalselectie echt niet op 0 begint.
eens
riveco
 riveco - zaterdag 27 juni 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 09:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nah deed het bij Nac(ondanks degradatie) echt niet onaardig. Wel hebben we al een overvloed aan middenvelders. Maar mocht je een Serero slijten en Andersen bv verhuren dan vind ik hem als deserve cvm nog best een optie. Heeft duelkracht, ervaring, en een goede passing(en gratis) dus een echte bult val je er ook niet aan. Maar ok het is niet van het niveau waar je komende seizoenen naar toe wilt. Maar dat zijn Dijks en Heitinga denk ik ok niet als je het zo bekijkt.
We hebben ook Heitinga en andere die in meerdere die daar kunnen spelen, anders hebben we zo weer een team met 40 man op de loonschaal staan.
riveco
 riveco - zaterdag 27 juni 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 11:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt??? Whahahaha dan leef jij, of in een droomwereld of ben je erg positief. Tegenwoordig flikkeren ze er eerst iemand uit en halen ze vervolgens een studentje of een goedkope kracht binnen. Ondertussen laten ze het werk wat er op dat moment ligt door het vertrek doen door de krachten die er op dat moment nog zijn!
eens
nora
 nora - zaterdag 27 juni 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 11:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt??? Whahahaha dan leef jij, of in een droomwereld of ben je erg positief. Tegenwoordig flikkeren ze er eerst iemand uit en halen ze vervolgens een studentje of een goedkope kracht binnen. Ondertussen laten ze het werk wat er op dat moment ligt door het vertrek doen door de krachten die er op dat moment nog zijn!
Klopt elk bedrijf flikkert iemand er uit als hij niet voldoet of lastig is, gaan dan de markt op voor een vervanger het liefst een jonge gast voor heel weinig geld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juni 2015 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 11:51 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt elk bedrijf flikkert iemand er uit als hij niet voldoet of lastig is, gaan dan de markt op voor een vervanger het liefst een jonge gast voor heel weinig geld.
Niet alleen als hij niet voldoet of lastig is hoor Nora, ook wanneer het bedrijf denkt winst te kunnen halen door een oudgediende te kunnen vervangen. Ze vergeten alleen dat kwaliteit daarmee verloren gaat. Maar dat is voor werkgevers tegenwoordig geen probleem. En met de nieuwe regels die er komen zal het straks alleen nog maar makkelijker worden om oudgedienden eruit te flikkeren!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 juni 2015 - 13:57   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 juni 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 27 juni 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 13:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niet alleen als hij niet voldoet of lastig is hoor Nora, ook wanneer het bedrijf denkt winst te kunnen halen door een oudgediende te kunnen vervangen. Ze vergeten alleen dat kwaliteit daarmee verloren gaat. Maar dat is voor werkgevers tegenwoordig geen probleem. En met de nieuwe regels die er komen zal het straks alleen nog maar makkelijker worden om oudgedienden eruit te flikkeren!
Dat is iets wat al veel minder is als een paar jaar terug, bedrijven beginnen daar al hard van terug te komen. En kijken echt niet meer alleen naar de goedkope krachten en studenten.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 juni 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 11:44 schreef riveco het volgende:

[..]

We hebben ook Heitinga en andere die in meerdere die daar kunnen spelen, anders hebben we zo weer een team met 40 man op de loonschaal staan.
Dat is waar maar er is al best behoorlijk geruimd in de selector denk aan Ligeon, de Sa, Zivkovic enz. Nu moet ik er wel hij zeggen dat het totaal overbodig is als je spelers als Schone, Serero, Andersen enz. nog onder contract hebt.

Las net Dembele voor de spitspositie opzich wel weer een sterke speler die ook eventueel op het middenveld kan. Lijkt of dat ze eindelijk inzien dat een stukje fysiek ook gewoon belangrijk is in het huidige voetbal.
Eide
 Eide - zaterdag 27 juni 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Schone is verre van overbodig. Hij is en blijft de ideale 12e speler. Daar doet zijn zwakke spel van de 2e seizoenshelft niets aan af.

Ik hoop dat Ajax Andersen gaat verhuren. Een jaartje spelen zou goed zijn voor hem. Serero is inderdaad overbodig en moet gewoon in de etalage.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0366160