BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juni 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 18:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Las net Dembele voor de spitspositie opzich wel weer een sterke speler die ook eventueel op het middenveld kan. Lijkt of dat ze eindelijk inzien dat een stukje fysiek ook gewoon belangrijk is in het huidige voetbal.
Dat jochie is 18 man, nog niet droog achter de oren....waar hebben we het over
riveco
 riveco - zaterdag 27 juni 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 18:32 schreef Eide het volgende:
Schone is verre van overbodig. Hij is en blijft de ideale 12e speler. Daar doet zijn zwakke spel van de 2e seizoenshelft niets aan af.

Ik hoop dat Ajax Andersen gaat verhuren. Een jaartje spelen zou goed zijn voor hem. Serero is inderdaad overbodig en moet gewoon in de etalage.
Is ook alweer een media verzinsel, hoera voor al die verzinsels. Daarom neem ik ze al niet meer serieus en zie ik wel wie er komt.
remco k
 remco k - zaterdag 27 juni 2015 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 18:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat jochie is 18 man, nog niet droog achter de oren....waar hebben we het over
Ik snap het allemaal niet meer.. Iederee roept over ouwe spelers, en dan zijn ze happy als er 18 jarigen worden gehaald..
riveco
 riveco - zaterdag 27 juni 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 18:34 schreef riveco het volgende:

[..]

Is ook alweer een media verzinsel, hoera voor al die verzinsels. Daarom neem ik ze al niet meer serieus en zie ik wel wie er komt.
Dit gaat over Dembele, is dus niet bij het stukje wat er bij stond
Eide
 Eide - zaterdag 27 juni 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 18:34 schreef riveco het volgende:

[..]

Is ook alweer een media verzinsel, hoera voor al die verzinsels. Daarom neem ik ze al niet meer serieus en zie ik wel wie er komt.
Ik neem aan dat je mij per abuis quote? ;)
riveco
 riveco - zaterdag 27 juni 2015 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 20:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je mij per abuis quote? ;)
Ja sorry Eide
Eide
 Eide - zaterdag 27 juni 2015 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 20:17 schreef riveco het volgende:

[..]

Ja sorry Eide
Hehe, ik snapte het al niet :)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 27 juni 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 18:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat jochie is 18 man, nog niet droog achter de oren....waar hebben we het over
Dacht dat het over de grote Dembele ging mijn excuses..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 27 juni 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 juni 2015 - 22:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dacht dat het over de grote Dembele ging mijn excuses..
No worries gap
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 00:10   quote  deeplink  
Fischer is klaar op het jeugd EK. Even vakantie en dan kan Viktor mooi aansluiten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 00:10 schreef Eide het volgende:
Fischer is klaar op het jeugd EK. Even vakantie en dan kan Viktor mooi aansluiten.
Oke...weekendje Hoenderloo en dan klaar
JOOD
 JOOD - zondag 28 juni 2015 - 10:46   quote  deeplink  
Cillessen voor 30 miljoen plus daarbij de garantie dat ajax eerst een vervanger aan mag trekken.
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 10:48   quote  deeplink  
Wie moet die garantie geven dan? Ajax tegen Man U: "Je mag em kopen oor 30 miljoen maar alleen als wij eerst een ander weten aan te trekken." Ik denk dat ze in Manchester gierend van het lachen van de stoel afrollen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 juni 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 10:48 schreef Eide het volgende:
Wie moet die garantie geven dan? Ajax tegen Man U: "Je mag em kopen oor 30 miljoen maar alleen als wij eerst een ander weten aan te trekken." Ik denk dat ze in Manchester gierend van het lachen van de stoel afrollen.
Net of dat Ajax al geen lijstjes heeft. Daarbij 30 miljoen gelijk doen!
Cilissen is een prima keeper maar 30 miljoen is echt overdreven.
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 11:00   quote  deeplink  
Ik geloof daar ook niets van. Keepers gaan niet voor dat soort bedragen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 juni 2015 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 11:00 schreef Eide het volgende:
Ik geloof daar ook niets van. Keepers gaan niet voor dat soort bedragen.
Lijkt iets Te mooi om waar Te zijn.. Voorkom teleurstellingen.
20 gaat jij ook niet opleveren al heeft van Gaal wel genoeg poen en een vertrek van de Gea lijkt onvermijdelijk. Zal wel een mooie stap voor Jasper zijn.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 11:45   quote  deeplink  
30 miljoen voor Cilissen, of welke andere keeper of speler in Nederland dan ook, direct doen..
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Maar ach, Ajax hoeft niet te verkopen, en als het de poot gewoon stijf houd maakt het voor United niet uit of die nu 20 25 of 30 miljoen kost, en dan is het maar net hoe graag van Gaal hem wil hebben.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Overigens kloppen die bedragen over het algemeen wel redelijk, er zal echt geen 10 miljoen verschil naar beneden in zitten..
jordyw
 jordyw - zondag 28 juni 2015 - 11:53   quote  deeplink  
Als je 30 miljoen ontvangt, moet je het ook uitgeven. Nieuwe keeper bij FC Utrecht ophalen, Berghuis van PSV of die Kadlec en een goeie verdediger. Alleen het laatst is onmogelijk, want fatsoenlijk scouten is te veel gevraagd.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 11:53 schreef jordyw het volgende:
Als je 30 miljoen ontvangt, moet je het ook uitgeven. Nieuwe keeper bij FC Utrecht ophalen, Berghuis van PSV of die Kadlec en een goeie verdediger. Alleen het laatst is onmogelijk, want fatsoenlijk scouten is te veel gevraagd.
Berghuis speelt bij AZ. Maar is die goed genoeg voor Ajax? Ik denk het niet...

En waarom nog een verdediger, we hebben al jaren de minst gepasseerde defensie, net als afgelopen jaar, de belangrijkste schakel is CVM..
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 11:49 schreef remco k het volgende:
Overigens kloppen die bedragen over het algemeen wel redelijk, er zal echt geen 10 miljoen verschil naar beneden in zitten..
Daar heb ik in deze wel serieuze twijfels bij hoor. Dan zou Cillessen de op 1 na duurste keeper ter wereld worden na Buffon. Zelfs Neuer ging voor minder naar Bayern. Ik heb echt veel moeite dat te geloven.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 12:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar heb ik in deze wel serieuze twijfels bij hoor. Dan zou Cillessen de op 1 na duurste keeper ter wereld worden na Buffon. Zelfs Neuer ging voor minder naar Bayern. Ik heb echt veel moeite dat te geloven.
Ik dacht ergens te lezen de Gea voor 45 miljoen naar Madrid? Dan heeft Ajax wel wat te eisen natuurlijk..

Maar ik ben het met je eens dat dit wel heel erg veel geld is voor een redelijke keeper. Want laten we eerlijk zijn, hij hoort in de verste verte niet bij de wereld top...
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 12:31   quote  deeplink  
Wereldtop misschien wel maar niet de absolute top waartoe Courtois en Neuer wel behoren. De Gea vind ik overigens ook niet van dat niveau.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 juni 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 12:31 schreef Eide het volgende:
Wereldtop misschien wel maar niet de absolute top waartoe Courtois en Neuer wel behoren. De Gea vind ik overigens ook niet van dat niveau.
Nee de Gea vindt ik ook niet super of echt heel veel beter Dan Cilissen.
Dus als je het zo bekijkt Gea 45 en Cilissen 30 Dan is dat wel in verhouding..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Hummel10 --
nora
 nora - zondag 28 juni 2015 - 12:52   quote  deeplink  
Het transfergeld heeft een vlucht genomen dat nergens meer opslaat, dus als Ajax echt zijn poot stijf houd gaat van Gaal gewoon 30 milj/betalen. Niks is meer vreemd tegenwoordig in het transfercircus.
Brandje
 Brandje - zondag 28 juni 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 12:31 schreef Eide het volgende:
Wereldtop misschien wel maar niet de absolute top waartoe Courtois en Neuer wel behoren. De Gea vind ik overigens ook niet van dat niveau.
Courtois vind ik echt zwaar overschat. Die kan echt de raarste capriolen uithalen. Was verantwoordelijk voor de uitschakeling van Chelsea tegen PSG.
Neuer is echt wereldtop.
Brandje
 Brandje - zondag 28 juni 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 12:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik dacht ergens te lezen de Gea voor 45 miljoen naar Madrid? Dan heeft Ajax wel wat te eisen natuurlijk..

Maar ik ben het met je eens dat dit wel heel erg veel geld is voor een redelijke keeper. Want laten we eerlijk zijn, hij hoort in de verste verte niet bij de wereld top...
Noem eens 5 betere keepers dan? Neuer zeker. Courtois? Kan hele rare trucken uithalen. Keeper van Mexico(Ochoa??) vind ik zeer goed maar niet beter.
Dus Neuer is echt aantoonbaar beter.
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Courtois vind ik echt zwaar overschat.
Hij is nog hartstikke jong. Natuurlijk zal hij fouten maken. Maar als je met 22 (vorig seizoen) al bij de absolute wereldtop hoort ben je echt heel, HEEL erg goed. Geef Courtois nog een seizoen of 2 a 3 en hij is met grote afstand de allerbeste ter wereld.
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Noem eens 5 betere keepers dan?
Neuer, Courtois, Ter Stegen, Bravo, Handanovic, Lloris om er een paar te noemen. En dan laat ik erkende oude krachten als Casillas en Buffone even buiten beschouwing. Cillissen hoort echt wel bj de beste 25 keepers van de wereld vind ik, maar niet bij de beste 5. Of zelfs beste 10.
Brandje
 Brandje - zondag 28 juni 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Neuer, Courtois, Ter Stegen, Bravo, Handanovic, Lloris om er een paar te noemen. En dan laat ik erkende oude krachten als Casillas en Buffone even buiten beschouwing. Cillissen hoort echt wel bj de beste 25 keepers van de wereld vind ik, maar niet bij de beste 5. Of zelfs beste 10.
Loris is niet beter. Ter stegen is zeker niet beter. Casillas? Hahaha haha heb je die de de laatste twee jaar niet zien keepen? Buffon is vergane glorie.
Cillissen is mijn ogen top van de wereld. Zeker bij de beste 5. Niet spectaculair maar nooit op een blunder te betrappen en oerdegelijk. Samen met Neuer de beste keeper om achter je te hebben als verdediger

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zondag 28 juni 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Op zondag 28 juni 2015 - 13:42 schreef Brandje het volgende:

.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zondag 28 juni 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij is nog hartstikke jong. Natuurlijk zal hij fouten maken. Maar als je met 22 (vorig seizoen) al bij de absolute wereldtop hoort ben je echt heel, HEEL erg goed. Geef Courtois nog een seizoen of 2 a 3 en hij is met grote afstand de allerbeste ter wereld.
Gaan we het nu ineens over leeftijd hebben? Ik vind Courtois op dit moment niet aantoonbaar beter dan Cillissen. En Loris die jij beter vind dan jasper is weer drie jaar ouder dus dan telt leeftijd ineens niet meer mee?

Ik praat over op dit moment. Hoe goed iemand kan worden vind ik geen criterium

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Brandje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 juni 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Vertonghen in gesprek met Ajax.
Zijn gisteravond tot laat bezig geweest...
Ben benieuwd!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 juni 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Oja, Bron: ajaxboy2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 28 juni 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Oja, Bron: ajaxboy2
Zo dan.. Aardige bron heb je dan. We weten natuurlijk dat die het altijd juist heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Hasjkoph --
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Gaan we het nu ineens over leeftijd hebben? Ik vind Courtois op dit moment niet aantoonbaar beter dan Cillissen. En Loris die jij beter vind dan jasper is weer drie jaar ouder dus dan telt leeftijd ineens niet meer mee?

Ik praat over op dit moment. Hoe goed iemand kan worden vind ik geen criterium
Ik vind Courtois nu al veel beter dan Cillissen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 juni 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Nou.....is het puin al geruimd?

Mijn god wat een titel...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 juni 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Loris is niet beter. Ter stegen is zeker niet beter. Casillas? Hahaha haha heb je die de de laatste twee jaar niet zien keepen? Buffon is vergane glorie.
Cillissen is mijn ogen top van de wereld. Zeker bij de beste 5. Niet spectaculair maar nooit op een blunder te betrappen en oerdegelijk. Samen met Neuer de beste keeper om achter je te hebben als verdediger
Alsjeblieft zeg, ik ben ook Ajacied en vind onze spelers allemaal toppers maar wat je nu lult is gewoon pure onzin! Ga er verder ook niet eens op in want vind ik verspilling van mijn tijd!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 juni 2015 - 14:17   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 juni 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 14:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Nou.....is het puin al geruimd?

Mijn god wat een titel...
Gewijzigd!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 juni 2015 - 14:30   quote  deeplink  
Programma oefenwedstrijden AJAX!!

8270e7ff5d447c1e6e041ce3e12ef54b.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 juni 2015 - 14:30   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 28 juni 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 14:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gewijzigd!
Toppie!!!!
Brandje
 Brandje - zondag 28 juni 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 14:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, ik ben ook Ajacied en vind onze spelers allemaal toppers maar wat je nu lult is gewoon pure onzin! Ga er verder ook niet eens op in want vind ik verspilling van mijn tijd!
Dus heb ik toch je tijd verspeeld. Heerlijk!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Brandje --
Loetje
 Loetje - zondag 28 juni 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 14:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Programma oefenwedstrijden AJAX!!

[ afbeelding ]
Aardig programma als je het mij vraagt...
Brandje
 Brandje - zondag 28 juni 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 14:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Aardig programma als je het mij vraagt...
Na tien dagen training pas de eerste wedstrijd. Zullen de jongens blij mee zijn.
riveco
 riveco - zondag 28 juni 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Oja, Bron: ajaxboy2
:)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 juni 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 14:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus heb ik toch je tijd verspeeld. Heerlijk!!!
Nee vooral het feit dat je zo ongelooflijk dom kan lullen!! Maar gelukkig toon je dat vooral zelf aan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Ajax Warrior --
jordyw
 jordyw - zondag 28 juni 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 11:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Berghuis speelt bij AZ. Maar is die goed genoeg voor Ajax? Ik denk het niet...

En waarom nog een verdediger, we hebben al jaren de minst gepasseerde defensie, net als afgelopen jaar, de belangrijkste schakel is CVM..
Ik bedoelde AZ, Ajax heeft gewoon slechte verdedigers.
Het is dat ze veel balbezit hebben....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0341198