BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zondag 28 juni 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 14:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee vooral het feit dat je zo ongelooflijk dom kan lullen!! Maar gelukkig toon je dat vooral zelf aan!
Je begrijpt je eigen reacties niet?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 juni 2015 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 15:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je begrijpt je eigen reacties niet?
Ik begrijp mijn eigen reacties erg goed, want er staat dat ik er verder niet op in ga aangezien dat verspilling van mijn tijd is. Betekend dat ik tot na die reactie nog geen tijdsverspilling vond. Nu overigens wel, want ik reageer alsnog.

Maar ja, iemand die roept dat Cillessen 1 van de beste keepers van de wereld is moet bij zichzelf eens te raden gaan of hij zichzelf wel serieus moet nemen? Cillessen is voor Nederlandse begrippen een goede keeper, maar verder ook niet meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 juni 2015 - 16:05   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 13:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Noem eens 5 betere keepers dan? Neuer zeker. Courtois? Kan hele rare trucken uithalen. Keeper van Mexico(Ochoa??) vind ik zeer goed maar niet beter.
Dus Neuer is echt aantoonbaar beter.
Neuer, Courtois, Lloris, de Gea, Ter Steegen, Bravo, Ospina, Cassilas, Ochoa, Buffon.

Hij komt bij niet eens in de buurt van de beste 10 keepers van de wereld.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 15:51 schreef jordyw het volgende:

[..]

Ik bedoelde AZ, Ajax heeft gewoon slechte verdedigers.
Het is dat ze veel balbezit hebben....
Het hebben van balbezit is niet de reden dat het al jaren de minst gepasseerde defensie van de ED hebben..
Brandje
 Brandje - zondag 28 juni 2015 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 16:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Neuer, Courtois, Lloris, de Gea, Ter Steegen, Bravo, Ospina, Cassilas, Ochoa, Buffon.

Hij komt bij niet eens in de buurt van de beste 10 keepers van de wereld.
hahahaha. Noem gewoon keepers op die ook echt beter zijn en praat geen anderen na en/of gebruik niet alleen de zoekterm "doelmannen" op google. Ook de keepers van alle grote clubs noemen zegt niks.
Zowel ter stegen als Buffon gaan in de fout tijdens de CL finale. Ter stegen is een middelmatige keeper want die Bravo die competitie keept is ook niet beter dan Cillissen. Buffon is ook lang niet meer zo goed als voorheen. Ochoa en Loris zijn niet beter.
Daarbij is Cillissen qua lengte groter dan bijna alle namen die jij noemt. Niet geheel onbelangrijk voor keeper.
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 16:59   quote  deeplink  
Elke keeper maakt fouten. Cillissen was ook niet bepaald zeker aan de start van afgelopen seizoen. Maar ik acht Cillessen echt niet bij de beste 10 van de wereld. En daar gaat hij ook nooit bij horen tenzij Jasper zich de aankomende jaren nog enorm ontwikkeld.

Dat is niet erg. Als je bij de beste 20 hoort ben je al ongelooflijk goed. Maar we moeten we eerlijk zijn, Cillissen is geen Van der Sar. Qua stijl lijkt hij wel wat op Van der Sar maar Edwin was toch echt nog een klap beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 16:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

hahahaha. Noem gewoon keepers op die ook echt beter zijn en praat geen anderen na en/of gebruik niet alleen de zoekterm "doelmannen" op google. Ook de keepers van alle grote clubs noemen zegt niks.
Zowel ter stegen als Buffon gaan in de fout tijdens de CL finale. Ter stegen is een middelmatige keeper want die Bravo die competitie keept is ook niet beter dan Cillissen. Buffon is ook lang niet meer zo goed als voorheen. Ochoa en Loris zijn niet beter.
Daarbij is Cillissen qua lengte groter dan bijna alle namen die jij noemt. Niet geheel onbelangrijk voor keeper.
Ik vind Ter Stegen wel degelijk een goede keeper......
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 17:20   quote  deeplink  
Cillissen bij de top 10 keepers van de wereld?
Hahaha, bedankt voor het opvrolijken van deze saaie dag.
Het is geen slechte keeper, maar laten we hem niet beter voorstellen dan hij werkelijk is.
Hij mag voor dat bedrag graag naar v Gaal toe hoor.
Dan weet hij ook dat weer gewisseld word bij penalty shoot outs haha.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 16:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

hahahaha. Noem gewoon keepers op die ook echt beter zijn en praat geen anderen na en/of gebruik niet alleen de zoekterm "doelmannen" op google. Ook de keepers van alle grote clubs noemen zegt niks.
Zowel ter stegen als Buffon gaan in de fout tijdens de CL finale. Ter stegen is een middelmatige keeper want die Bravo die competitie keept is ook niet beter dan Cillissen. Buffon is ook lang niet meer zo goed als voorheen. Ochoa en Loris zijn niet beter.
Daarbij is Cillissen qua lengte groter dan bijna alle namen die jij noemt. Niet geheel onbelangrijk voor keeper.
Ik kopieer helemaal niets van een ander, ik denk dat ik al deze spelers heel wat meer zie spelen dan menig ander hier en kan die mening dus ook prima vormen.

Al die keepers zijn rond dezelfde maat, meer dan de helft van wie ik noem zelfs langer, want zelfs ter Stegen is langer dan hem.

En het is zelfs niet zo dat ie in de buurt komt van deze keepers, er zijn er nog wel 10 op te noemen die beter zijn. Ik twijfel zelfs al heel lang of ie uberhaubt de beste Nederlandse keeper is..
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Ik twijfel zelfs al heel lang of ie uberhaubt de beste Nederlandse keeper is..
Nee, dat is ie binnenkort in ieder geval niet meer.
Wanneer Stekelenburg weer lekker kan spelen is ie weer de man.
Althans, dat gun ik hem op de een of andere manier.
nora
 nora - zondag 28 juni 2015 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 17:59 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee, dat is ie binnenkort in ieder geval niet meer.
Wanneer Stekelenburg weer lekker kan spelen is ie weer de man.
Althans, dat gun ik hem op de een of andere manier.
Gelukkig hebben de meeste mensen er meer kijk op als jij
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 19:11 schreef nora het volgende:

[..]

Gelukkig hebben de meeste mensen er meer kijk op als jij
O ja joh?
Krijg je er een natte poes van, als je iemand zijn mening onderuit te halen met alleen maar 1 bullshit zin?
Ik weet zeker dat hij bij een redelijke club straks weer volop speelt dat hij in potentie weer de beste kan worden.
Ik zeg express potentie. Dat jij hier niet in gelooft, maakt mij niks uit.
Je krijgt in ieder geval respect wanneer je dit zelf ook toont. Aangezien je dit blijkbaar niet hebt ben jij gewoon een zielig vrouwtje.
Misschien word het eens tijd voor je, voor een goede beurt, dan ben je misschien weer wat vrolijker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Peterhs --
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 19:36   quote  deeplink  
Ik denk dat Stekelenburg een aanzienlijk betere keeper is dan Cillissen. Steekie heeft alleen zijn carrière laten versloffen. Eens kijken of hij er weer vat op kan krijgen.
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 19:41   quote  deeplink  
Ik ben van beiden nooit fan geweest..
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 19:36 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Stekelenburg een aanzienlijk betere keeper is dan Cillissen. Steekie heeft alleen zijn carrière laten versloffen. Eens kijken of hij er weer vat op kan krijgen.
O jee nora.
Nog meer mensen die dit vinden.
Maar die heeft er natuurlijk ook geen kijk op :-)
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 19:43   quote  deeplink  
Steek heeft een goed toernooi gekeept, en had het geluk dat ie daar kwam door een gebrek aan andere goede keepers.. Hij bewijst nu ook al bij zijn d4e buitenlandse club op rij geen topper te zijn..

En met zijn 33 zal het echt nog wel een prima keeper kunnen worden, maar een topper zeker niet meer.. Ik vind hem ook minder als Cilissen, en die vind ik al niet top..
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 19:41 schreef remco k het volgende:
Ik ben van beiden nooit fan geweest..
Dat kan natuurlijk, maar daar ging het nu niet om :p
Ik heb nooit het idee gehad bij Cillessen, van wat een potentieel geweldige keeper. (nog niet althans)
Dat had ik bij steek wel in zijn Ajax tijd.
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 19:41 schreef Peterhs het volgende:

[..]

O jee nora.
Nog meer mensen die dit vinden.
Maar die heeft er natuurlijk ook geen kijk op :-)
Luister, ieder heeft recht op z'n mening. Wat jij en ik er van vinden maakt onze mening nog geen reet meer waard als die van een ander. Maar ik vind Steek een van de meest ondergewaarderde keepers ter wereld.

Hij heeft zichzelf in de voet geschoten door niet als prof te leven. Bij Ajax was hij al regelmatig te zien op het Leidsche met een peuk en een biertje. Dat dacht hij door te zetten na z'n transfer. Alleen wordt je in Italië meteen afgeschoten als je mis zit en als je dan niet op en top prof bent....

En dat heeft Cillissen wel weer, die leeft voor z'n sport (op het oog).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Eide --
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 19:59   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Eide. Ik haalde alleen jou opmerking er even bij omdat iemand denkt het wiel uitgevonden te hebben en niets te kunnen onderbouwen, omdat het ook nog maar de mening is van de persoon.
Als er gewoon gereageert word van, ik ben het er niet mee eens met vervolgens de onderbouwing, vind ik het prima. Niet op nora's manier. Dan krijg je hem gewoon hard terug gekaatst.
Ik was het meestal bv ook niet eens met Remco en dit botste ook wel eens, maar zolang er onderbouwt word, oogt het alweer heel anders. Niet dat je het er dan mee eens hoeft te zijn, maar gaat gewoon om de manier waarop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Peterhs --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 19:35 schreef Peterhs het volgende:

[..]

O ja joh?
Krijg je er een natte poes van, als je iemand zijn mening onderuit te halen met alleen maar 1 bullshit zin?
Ik weet zeker dat hij bij een redelijke club straks weer volop speelt dat hij in potentie weer de beste kan worden.
Ik zeg express potentie. Dat jij hier niet in gelooft, maakt mij niks uit.
Je krijgt in ieder geval respect wanneer je dit zelf ook toont. Aangezien je dit blijkbaar niet hebt ben jij gewoon een zielig vrouwtje.
Misschien word het eens tijd voor je, voor een goede beurt, dan ben je misschien weer wat vrolijker.
Nora heeft een piemel...niet altijd van een nick uitgaan...proost pik
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 20:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nora heeft een piemel...niet altijd van een nick uitgaan...proost pik
Als je een wijvennaam neemt op een forum, dan verdien je het om zo behandeld te worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 20:36 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als je een wijvennaam neemt op een forum, dan verdien je het om zo behandeld te worden.
Hekel aan vrouwen Peet ??
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 20:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hekel aan vrouwen Peet ??
Totaal niet. Enkel mijn eigen vrouw op sommige momenten, maar wie heeft dat niet :p

Ik bedoel, als je popie jopie gaat lopen doen tegen mij en een wijvennaam gebruikt, dan kan je hem gewoon terug verwachten. Iets met de bal kaatsen was dat geloof ik...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 20:51   quote  deeplink  
In al die jaren dat ik hier zit waren er 2 vrouwen....ze zijn allebei weg
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 juni 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 16:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

hahahaha. Noem gewoon keepers op die ook echt beter zijn en praat geen anderen na en/of gebruik niet alleen de zoekterm "doelmannen" op google. Ook de keepers van alle grote clubs noemen zegt niks.
Zowel ter stegen als Buffon gaan in de fout tijdens de CL finale. Ter stegen is een middelmatige keeper want die Bravo die competitie keept is ook niet beter dan Cillissen. Buffon is ook lang niet meer zo goed als voorheen. Ochoa en Loris zijn niet beter.
Daarbij is Cillissen qua lengte groter dan bijna alle namen die jij noemt. Niet geheel onbelangrijk voor keeper.
Ochoa keepte een goed Wk maar om hem gelijk bij de beste 10 Te zetten?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 juni 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 16:59 schreef Eide het volgende:
Elke keeper maakt fouten. Cillissen was ook niet bepaald zeker aan de start van afgelopen seizoen. Maar ik acht Cillessen echt niet bij de beste 10 van de wereld. En daar gaat hij ook nooit bij horen tenzij Jasper zich de aankomende jaren nog enorm ontwikkeld.

Dat is niet erg. Als je bij de beste 20 hoort ben je al ongelooflijk goed. Maar we moeten we eerlijk zijn, Cillissen is geen Van der Sar. Qua stijl lijkt hij wel wat op Van der Sar maar Edwin was toch echt nog een klap beter.
Vd Sar heeft ook nog bij Fulham gezeten en is in die periods ook niet onbetwist geweest.
Cilissen kan nog wat Jaren groeien hoor voor een keeper is hij nog jong..
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 21:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vd Sar heeft ook nog bij Fulham gezeten en is in die periods ook niet onbetwist geweest.
Cilissen kan nog wat Jaren groeien hoor voor een keeper is hij nog jong..
Zeker mee eens, maar neemt niet weg dat ik in Cillissen niet het talent van Van der Sar zie.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 juni 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 19:43 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk, maar daar ging het nu niet om :p
Ik heb nooit het idee gehad bij Cillessen, van wat een potentieel geweldige keeper. (nog niet althans)
Dat had ik bij steek wel in zijn Ajax tijd.
Cilissen was bij NEC ook al prima hoor..
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 21:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cilissen was bij NEC ook al prima hoor..
Ik denk dat je het daar inderdaad goed zegt. Cilissen is een prima keeper..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 juni 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je het daar inderdaad goed zegt. Cilissen is een prima keeper..
Prima is ook nog goed genoeg voor Ajax toch?
Ik vind van wel in ieder geval
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 20:51 schreef Nenam_tiL het volgende:
In al die jaren dat ik hier zit waren er 2 vrouwen....ze zijn allebei weg
Allebei weg??
De ene wist ik, maar de (van toen ik hier nog aanwezig was) huidige wist ik niet.
Ik heb duidelijk dingen niet meegekregen hier...
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 21:20   quote  deeplink  
HEEL opvallend, de beschrijving van heitinga op zijn Twitter accoutn;

John Heitinga
@Johnheitinga

Official twitter account for John Heitinga. Centre back, defending midfielder, playing for Afc Ajax

Heitinga op CVM?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 21:19 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Allebei weg??
De ene wist ik, maar de (van toen ik hier nog aanwezig was) huidige wist ik niet.
Ik heb duidelijk dingen niet meegekregen hier...
Miss Mokum en Guyt....
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 21:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Prima is ook nog goed genoeg voor Ajax toch?
Ik vind van wel in ieder geval
Ik denk van wel, af en toe een paar uitschieters in het elftal kunnen dan voor mooie dingen zorgen, zelfs in Europa..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 28 juni 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 21:20 schreef Eide het volgende:
HEEL opvallend, de beschrijving van heitinga op zijn Twitter accoutn;

John Heitinga
@Johnheitinga

Official twitter account for John Heitinga. Centre back, defending midfielder, playing for Afc Ajax

Heitinga op CVM?
Prima toch....al ben ik nog niet overtuigd van Heitinga
remco k
 remco k - zondag 28 juni 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 21:20 schreef Eide het volgende:
HEEL opvallend, de beschrijving van heitinga op zijn Twitter accoutn;

John Heitinga
@Johnheitinga

Official twitter account for John Heitinga. Centre back, defending midfielder, playing for Afc Ajax

Heitinga op CVM?
Ik las het ja, hij heeft het ook pas net veranderd... Zou wel in de woorden van de Boer passen dat hij in Gudelj geen CVM ziet..
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Ik vind het wel bijzonder hoor. Heitinga heeft wel een goede inspeelpass in de benen maar je associeert hem toch niet met opbouwend voetbal.
nora
 nora - zondag 28 juni 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 19:35 schreef Peterhs het volgende:

[..]

O ja joh?
Krijg je er een natte poes van, als je iemand zijn mening onderuit te halen met alleen maar 1 bullshit zin?
Ik weet zeker dat hij bij een redelijke club straks weer volop speelt dat hij in potentie weer de beste kan worden.
Ik zeg express potentie. Dat jij hier niet in gelooft, maakt mij niks uit.
Je krijgt in ieder geval respect wanneer je dit zelf ook toont. Aangezien je dit blijkbaar niet hebt ben jij gewoon een zielig vrouwtje.
Misschien word het eens tijd voor je, voor een goede beurt, dan ben je misschien weer wat vrolijker.
Wat denk je zielepoot als ik een grote bek heb ben ik de man op het forum lachwekkend figuur.
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Je denkt toch dat je zo stoer en bijdehand bent.
Leer dan ook lekker om te incasseren domme geit.
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 22:13   quote  deeplink  
Sigthórsson rondt maandag transfer naar Frankrijk af

Kolbeinn Sigthórsson staat op het punt om zijn transfer naar FC Nantes af te ronden. Franse media melden zondagavond dat de aanvaller maandag in West-Frankrijk wordt verwacht en hij zal dan vermoedelijk ook zijn contract tekenen. De clubs zouden al een akkoord hebben bereikt over een transfersom van drie miljoen euro.

De 25-jarige Sigi heeft bij Ajax nog een contract tot volgend jaar zomer, maar heeft geen uitzicht op een basisplaats en mag derhalve vertrekken. De IJslander heeft er vier seizoenen bij de recordkampioen op zitten en was in 80 competitiewedstrijden goed voor 31 doelpunten. Hij vierde drie kampioenschappen in Amsterdam.

Bij Nantes moet Sigthórsson de concurrentie aangaan met onder anderen Yacine Bammou. De Poolse voorzitter Waldemar Kita zei vrijdag nog dat hij goede hoop had op de komst van de ex-speler van AZ: We hopen het eerdaags af te ronden. Hij neemt kracht, techniek en ervaring mee, sprak hij in de Franse pers. Nantes legde eerder al onder anderen het Braziliaanse middenvelderstalent Adryan op huurbasis vast.

Bron
nora
 nora - zondag 28 juni 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 22:03 schreef Peterhs het volgende:
Je denkt toch dat je zo stoer en bijdehand bent.
Leer dan ook lekker om te incasseren domme geit.
Veelplezier met je grote muil maakt echt indruk.
Eide
 Eide - zondag 28 juni 2015 - 22:33   quote  deeplink  
Cerny en Savastano mee naar Oostenrijk

Vaclav Cerny en Mauro Savastano zijn de meest opvallende namen in de selectie van Ajax 1 voor het trainingskamp naar Oostenrijk. In totaal neemt Frank de Boer 23 spelers mee.
Voor verdediger Mauro Savastano (18) en aanvaller Vaclav Cerny (17) is het de eerste keer dat ze met Ajax 1 meegaan op trainingskamp. Afgelopen seizoen trainden ze al wel af en toe mee met het team van Frank de Boer.

Ook Donny van de Beek is weer van de partij. Voor de 18-jarige middenvelder is het niet zijn eerste trainingskamp met Ajax 1, hij was in januari al mee naar Qatar.

Ajax vertrekt maandagochtend. Het zesdaagse verblijf in Oostenrijk wordt zaterdag afgesloten met een oefenwedstrijd tegen Dinamo Moskou. Tijdens dit trainingskamp zijn de meeste internationals er nog niet bij, zij krijgen nu nog rust en sluiten later aan.

Selectie voor het trainingskamp naar Oostenrijk:

Ricardo van Rhijn
Mike van der Hoorn
John Heitinga
Riechedly Bazoer
Daley Sinkgraven
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Nemanja Gudelj
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Jairo Riedewald
Kenny Tete
Andre Onana
Thulani Serero
Nick Viergever
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Mickey van der Hart
Mauro Savastano
Donny van de Beek
Robert Muric
Queensy Menig
Vaclav Cerny

Bron
Peterhs
 Peterhs - zondag 28 juni 2015 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 22:20 schreef nora het volgende:

[..]

Veelplezier met je grote muil maakt echt indruk.
Je begint toch zelf bijdehand te doen uit het niks of niet soms?
GA dan niet met loze kreten aankomen, want die maken echt geen indruk.
Slaap lekker alvast voor je!
nora
 nora - zondag 28 juni 2015 - 23:22   quote  deeplink  
Ja slaapse pik de geit gaat slapen morgen vroeg weer op
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 28 juni 2015 - 23:22   quote  deeplink  
Gelukkig is het nog geen kerst! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 29 juni 2015 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 juni 2015 - 16:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Het hebben van balbezit is niet de reden dat het al jaren de minst gepasseerde defensie van de ED hebben..
Ruiter van Utrecht is een prima keeper, maar kon niet verkomen dat utrecht een van de meest gepasseerde clubs was.
Een van de reden is dat Utrecht aanvallend en met veel druk naar voren spelen.
Aanvallend en druft voetbal spelen.

Als de tegenstander amper druk zet op de verdediging van Ajax en Ajax speelt achterin de bal rond dan is het logisch dat je een minst gepasseerde verdediging heeft.
Het heeft niks te maken met de verdedigers.

Ajax zal namelijk uit voorzorg zo spelen. De reden is dat de verdedigers van een bepaald slecht niveau is, dat aanvallend spelen een dood steek zou betekenen, Net als Utrecht....
jordyw
 jordyw - maandag 29 juni 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Precies, de verdediging is uitermate zwak. Ik weet vrijwel zeker dat ze dit seizoen een iets betere hebben.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 29 juni 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Je moet jezelf de vraag stellen: Welke keeper moet en kan Ajax aantrekken om een gelijkwaardig niveau als Cilessen te kunnen waarborgen. En dan wordt het een moeilijker verhaal. Omdat in een seizoen je een keeper nodig hebt die heel stabiel kan presteren. Dan acht ik de kans groter dat je op jaarbasis meer punten gaat verliezen dan wanneer je Cilessen had gehad. Omdat het voor Ajax moeilijker is om weer een gelijkwaardig niveau terug te kopen. Omdat Ajax financieel niet aantrekkelijk is voor de betere keepers.

Ook ik acht de kans groot dat Ajax gelijkwaardige fouten zal blijven maken in de verdediging als vorig seizoen. Omdat bepaalde spelers niet beschikken over het killersinstinct. En los hiervan met regelmaat in de fout gaan. Persoonlijk had ik een ervaren centrale verdediger met een killersinstinct aangetrokken bij Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 29 juni 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Je moet jezelf de vraag stellen: Welke keeper moet en kan Ajax aantrekken om een gelijkwaardig niveau als Cilessen te kunnen waarborgen. En dan wordt het een moeilijker verhaal. Omdat in een seizoen je een keeper nodig hebt die heel stabiel kan presteren. Dan acht ik de kans groter dat je op jaarbasis meer punten gaat verliezen dan wanneer je Cilessen had gehad. Omdat het voor Ajax moeilijker is om weer een gelijkwaardig niveau terug te kopen. Omdat Ajax financieel niet aantrekkelijk is voor de betere keepers.

Ook ik acht de kans groot dat Ajax gelijkwaardige fouten zal blijven maken in de verdediging als vorig seizoen. Omdat bepaalde spelers niet beschikken over het killersinstinct. En los hiervan met regelmaat in de fout gaan. Persoonlijk had ik een ervaren centrale verdediger met een killersinstinct aangetrokken bij Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0367798