BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 29 juni 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 10:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ruiter van Utrecht is een prima keeper, maar kon niet verkomen dat utrecht een van de meest gepasseerde clubs was.
Een van de reden is dat Utrecht aanvallend en met veel druk naar voren spelen.
Aanvallend en druft voetbal spelen.

Als de tegenstander amper druk zet op de verdediging van Ajax en Ajax speelt achterin de bal rond dan is het logisch dat je een minst gepasseerde verdediging heeft.
Het heeft niks te maken met de verdedigers.

Ajax zal namelijk uit voorzorg zo spelen. De reden is dat de verdedigers van een bepaald slecht niveau is, dat aanvallend spelen een dood steek zou betekenen, Net als Utrecht....
Ja dat zal het zijn, het oeverloze rondspelen is gewoon een goed doordacht plan...
jordyw
 jordyw - maandag 29 juni 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 15:07 schreef Bobby1972 het volgende:
Je moet jezelf de vraag stellen: Welke keeper moet en kan Ajax aantrekken om een gelijkwaardig niveau als Cilessen te kunnen waarborgen. En dan wordt het een moeilijker verhaal. Omdat in een seizoen je een keeper nodig hebt die heel stabiel kan presteren. Dan acht ik de kans groter dat je op jaarbasis meer punten gaat verliezen dan wanneer je Cilessen had gehad. Omdat het voor Ajax moeilijker is om weer een gelijkwaardig niveau terug te kopen. Omdat Ajax financieel niet aantrekkelijk is voor de betere keepers.

Ook ik acht de kans groot dat Ajax gelijkwaardige fouten zal blijven maken in de verdediging als vorig seizoen. Omdat bepaalde spelers niet beschikken over het killersinstinct. En los hiervan met regelmaat in de fout gaan. Persoonlijk had ik een ervaren centrale verdediger met een killersinstinct aangetrokken bij Ajax.
Ik vrees dat Ajax nooit echte verdedigers aantrekt met jouw genoemde eigenschappen. Ze willen liever opbouwende verdedigers en m.b.t. het goed opbouwen kan je over discussiëren.
Eide
 Eide - maandag 29 juni 2015 - 17:16   quote  deeplink  
Een ervaren centrale verdediger hebben we. Blijft over het killerinstinct. Beetje een subjectieve term. Heitinga is in ieder geval een verdediger die een tegenstander over de boarding durft te schoppen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 29 juni 2015 - 17:50   quote  deeplink  
FF een vraag: Wanneer Cilessen wordt verkocht, welke keeper kan Ajax dan kopen om een gelijkwaardig niveau als hem neer te zetten op basis van een heel seizoen?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 juni 2015 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 17:50 schreef Bobby1972 het volgende:
FF een vraag: Wanneer Cilessen wordt verkocht, welke keeper kan Ajax dan kopen om een gelijkwaardig niveau als hem neer te zetten op basis van een heel seizoen?
Mijn beperkte scoutings apparaat komt niet verder dan in Nederland:
Ruiter, Hanh en Padt en buitenland Vorm en Krul..
Eide
 Eide - maandag 29 juni 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Hahn trok het niet tegen Vermeer. Die kan je doorstrepen. Padt al gewogen en te licht bevonden bij Ajax. Ruiter is een prima keeper maar ook weer niet exceptioneel. Vorm ben ik niet zo'n fan van. Van dat lijstje denk ik aan Krul als de beste maar waarschijnlijk niet te halen voor Ajax.
remco k
 remco k - maandag 29 juni 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 17:50 schreef Bobby1972 het volgende:
FF een vraag: Wanneer Cilessen wordt verkocht, welke keeper kan Ajax dan kopen om een gelijkwaardig niveau als hem neer te zetten op basis van een heel seizoen?
Geen enkele keeper is nu van vergelijkbaar niveau en haalbaar. Anders zou United die wel halen.
remco k
 remco k - maandag 29 juni 2015 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 18:15 schreef Eide het volgende:
Hahn trok het niet tegen Vermeer. Die kan je doorstrepen. Padt al gewogen en te licht bevonden bij Ajax. Ruiter is een prima keeper maar ook weer niet exceptioneel. Vorm ben ik niet zo'n fan van. Van dat lijstje denk ik aan Krul als de beste maar waarschijnlijk niet te halen voor Ajax.
Dat van Hahn is al weer een jaar geleden, en is slechts de mening van Rutten. Ik zeg niet dat ik Hahn beter vind ofzo, maar de reden die je aangeeft vind ik niet kloppen..
jordyw
 jordyw - maandag 29 juni 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Keepers uit de Engelse competities zijn onhaalbaar en ook de keepers van Feyenoord. Dan kies je de best overgebleven optie: De Ruiter.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 29 juni 2015 - 18:55   quote  deeplink  
De vraag was: kun je een gelijkwaardig niveau in huis halen?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 juni 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 18:55 schreef Bobby1972 het volgende:
De vraag was: kun je een gelijkwaardig niveau in huis halen?
Antwoord is nee niet direct. Stel Man United koopt hem voor die 28 miljoen(gerucht) dan gaat Ajax dat nooit uitgeven aan de keeper dus mag je er ook vanuit gaan dat je er een mindere voor terugkrijgt. Nu vindt ik Cilissen nu ook weer niet zo goed dat er echt geen gelijkwaardige beschikbaar is maar dat terzijde.

Gomez(ex psv en geen club?) en die Michylov(of hoe je het schrijft ex Twente) vond ik ook altijd goed. Verder kan ik weinig bedenken..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 juni 2015 - 19:15   quote  deeplink  
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 juni 2015 - 19:19   quote  deeplink  
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 29 juni 2015 - 20:03   quote  deeplink  
Elke speler is die Ajax verlaat, wat je niet wil.
Is altijd per definitie niet vervangbaar.

Maar ik twijfel of cillissen wel weg gaat.
Ook al bied man utd 100 miljoen, dan nog zou ik het niet doen.
We hebben geen geld nodig maar goede spelers
Eide
 Eide - maandag 29 juni 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Ook Cillissen heeft moeten groeien natuurlijk. Een nieuwe keeper zal ook ergens moeten beginnen. Die Onana zie ik alleen nog niet zomaar die leegte vullen en Boer is degelijk maar zeker niet geweldig.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 29 juni 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 20:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Elke speler is die Ajax verlaat, wat je niet wil.
Is altijd per definitie niet vervangbaar.

Maar ik twijfel of cillissen wel weg gaat.
Ook al bied man utd 100 miljoen, dan nog zou ik het niet doen.
We hebben geen geld nodig maar goede spelers
Nou 100 miljoen breng ik hem persoonlijk voor weg op dr fiets..
remco k
 remco k - maandag 29 juni 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 18:55 schreef Bobby1972 het volgende:
De vraag was: kun je een gelijkwaardig niveau in huis halen?
Dat is toch een heel simpel antwoord. Namelijk nee. Want als voor het bedrag dat ajax kan uitgegeven een gelijkwaardige keeper kan halen. Dan zou united of welke andere club dan ook toch gewoon die andere keeper halen.
Eide
 Eide - maandag 29 juni 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 19:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gomez(ex psv en geen club?) en die Michylov(of hoe je het schrijft ex Twente) vond ik ook altijd goed. Verder kan ik weinig bedenken..
Gomez is vreselijk door de mand gezakt na PSV. Begon daar als grabbelaar, vond vertrouwen en werd goed maar verloor dat vertrouwen in het buitenland net zo snel waarna hij weer een onvervalste grabbelaar werd. Mihaylov eigenlijk idem, heeft sinds Twente 6 wedstrijden gekeept.

Beide vrij behoorlijke keepers in de Eredivisie, Gomez zelfs erg goed op den duur maar ook jongens die buiten Nederland toch veel moeite hebben te overtuigen. Ik denk dat Ajax de oplossing al in huis heeft. De ene na de andere is weg gestuurd bij Ajax die nu genoemd worden als kanshebbers. Hahn, Padt, Bizot en zo nog een paar. Ik denk dat Van het Hart een uitstekende keeper kan worden mits hij de kans krijgt zich te ontwikkelen want Mickey is absoluut niet minder dan die andere 3. Maar dan moet je het aandurven met een hele jonge keeper die een moeilijk debuut in de Eredivisie heeft gehad.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 29 juni 2015 - 21:48   quote  deeplink  
Ik denk ook niet dat Ajax een gelijkwaardig niveau terug kan kopen. Staat los van geld, omdat de betere keepers nooit meer naar Ajax toe komen. De vraag is dan: welke niveau koopt Ajax dan. En hoeveel punten verlies je ermee op jaarbasis in de competitie t.o.v. wanneer je Cilessen wel hebt?
Eide
 Eide - maandag 29 juni 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 21:48 schreef Bobby1972 het volgende:
En hoeveel punten verlies je ermee op jaarbasis in de competitie t.o.v. wanneer je Cilessen wel hebt?
Ik denk niet dat je zo kan redeneren. Wel moet je kijken waar je naar streeft. Pak je een jonge talentvolle keeper en accepteer je dat die nu en dan onrustig kan zijn of pak je een meer ervaren maar qua ruw talent mindere keeper. Voor beide valt veel te zeggen.
remco k
 remco k - maandag 29 juni 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 21:48 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik denk ook niet dat Ajax een gelijkwaardig niveau terug kan kopen. Staat los van geld, omdat de betere keepers nooit meer naar Ajax toe komen. De vraag is dan: welke niveau koopt Ajax dan. En hoeveel punten verlies je ermee op jaarbasis in de competitie t.o.v. wanneer je Cilessen wel hebt?
Dat blijft een lastig verhaal, en ook een persoonlijk iets.. Zo wordt hier beweerd dat ter Steegen een minder goede keeper is dan Cilissen, toch wint die jongen in zijn debuut jaar de CL met Barca.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 29 juni 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 22:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat blijft een lastig verhaal, en ook een persoonlijk iets.. Zo wordt hier beweerd dat ter Steegen een minder goede keeper is dan Cilissen, toch wint die jongen in zijn debuut jaar de CL met Barca.
Ik (jaja je leest het goed) ben een groot fan van ter Steegen.....
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 juni 2015 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 21:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Gomez is vreselijk door de mand gezakt na PSV. Begon daar als grabbelaar, vond vertrouwen en werd goed maar verloor dat vertrouwen in het buitenland net zo snel waarna hij weer een onvervalste grabbelaar werd. Mihaylov eigenlijk idem, heeft sinds Twente 6 wedstrijden gekeept.

Beide vrij behoorlijke keepers in de Eredivisie, Gomez zelfs erg goed op den duur maar ook jongens die buiten Nederland toch veel moeite hebben te overtuigen. Ik denk dat Ajax de oplossing al in huis heeft. De ene na de andere is weg gestuurd bij Ajax die nu genoemd worden als kanshebbers. Hahn, Padt, Bizot en zo nog een paar. Ik denk dat Van het Hart een uitstekende keeper kan worden mits hij de kans krijgt zich te ontwikkelen want Mickey is absoluut niet minder dan die andere 3. Maar dan moet je het aandurven met een hele jonge keeper die een moeilijk debuut in de Eredivisie heeft gehad.
Toch denk ik dat ik liever een ervaren Gomez op doel heb staan in de voorrondes Champions League dan een vd Hart. Maar dat is een geheel persoonlijke voorkeur. Een Michailov heb ik ook nog wel liever omdat hij me in de Eredivisie redelijk overtuigd heeft. Dan heb je nog Vorm, Ruiter of Hanh die op dit moment allemaal verder zijn als vd Hart. Ik vind vd Hart nog helemaal niet van Ajax niveau en betwijfel of hij dat ook ooit zal worden.
riveco
 riveco - dinsdag 30 juni 2015 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 20:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou 100 miljoen breng ik hem persoonlijk voor weg op dr fiets..
:)
riveco
 riveco - dinsdag 30 juni 2015 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 21:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Gomez is vreselijk door de mand gezakt na PSV. Begon daar als grabbelaar, vond vertrouwen en werd goed maar verloor dat vertrouwen in het buitenland net zo snel waarna hij weer een onvervalste grabbelaar werd. Mihaylov eigenlijk idem, heeft sinds Twente 6 wedstrijden gekeept.

Beide vrij behoorlijke keepers in de Eredivisie, Gomez zelfs erg goed op den duur maar ook jongens die buiten Nederland toch veel moeite hebben te overtuigen. Ik denk dat Ajax de oplossing al in huis heeft. De ene na de andere is weg gestuurd bij Ajax die nu genoemd worden als kanshebbers. Hahn, Padt, Bizot en zo nog een paar. Ik denk dat Van het Hart een uitstekende keeper kan worden mits hij de kans krijgt zich te ontwikkelen want Mickey is absoluut niet minder dan die andere 3. Maar dan moet je het aandurven met een hele jonge keeper die een moeilijk debuut in de Eredivisie heeft gehad.
eens
riveco
 riveco - dinsdag 30 juni 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 06:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch denk ik dat ik liever een ervaren Gomez op doel heb staan in de voorrondes Champions League dan een vd Hart. Maar dat is een geheel persoonlijke voorkeur. Een Michailov heb ik ook nog wel liever omdat hij me in de Eredivisie redelijk overtuigd heeft. Dan heb je nog Vorm, Ruiter of Hanh die op dit moment allemaal verder zijn als vd Hart. Ik vind vd Hart nog helemaal niet van Ajax niveau en betwijfel of hij dat ook ooit zal worden.
De Ruiter is een aardige, maar niet echt veel beter als Nikey ( en die is al van ons) in mijn ogen. En bij ieder overgang van keepers ( buiten Vermeer/Cilessen ) was er op het eerste oog geen gelijk waardige keeper. toch?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 30 juni 2015 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juni 2015 - 15:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat zal het zijn, het oeverloze rondspelen is gewoon een goed doordacht plan...
Of gewoon een gebrek aan kwaliteit dat je wel zo moet spelen om een goed resultaat te kunnen krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2015 door Positieve Arrogantie --
jordyw
 jordyw - dinsdag 30 juni 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Wat een onzin over die van der Hart, die gozer is gewogen en op dit moment te licht bevonden.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 juni 2015 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 08:18 schreef riveco het volgende:

[..]

De Ruiter is een aardige, maar niet echt veel beter als Nikey ( en die is al van ons) in mijn ogen. En bij ieder overgang van keepers ( buiten Vermeer/Cilessen ) was er op het eerste oog geen gelijk waardige keeper. toch?
En Cilissen is ook aangetrokken toch? ;-)
Maar dan heb je straks Boer, Onana en Vd Hart imo niet echt super.
Maar goed we zullen het gaan zien vd Hart en Boer kunnen ook prima concurreren tot de winter dan kun je alsnog de balans opmaken.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 juni 2015 - 10:02   quote  deeplink  
Bod op Boilesen Ajax wil 7 ton meer.. Hopen dat dit de geïnteresseerde niet afschrikt!

http://www.v-bal.nl/nieuws/278296/ajax-schuift-bod-aston-villa-op-boilesen-van-tafel.html
riveco
 riveco - dinsdag 30 juni 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 10:00 schreef jordyw het volgende:
Wat een onzin over die van der Hart, die gozer is gewogen en op dit moment te licht bevonden.
Jou mening, maar de Ruiter is niet veel beter.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 juni 2015 - 12:18   quote  deeplink  
Zijn er trouwens nog geruchten over een nieuwe spits geweest?
riveco
 riveco - dinsdag 30 juni 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 10:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En Cilissen is ook aangetrokken toch? ;-)
Maar dan heb je straks Boer, Onana en Vd Hart imo niet echt super.
Maar goed we zullen het gaan zien vd Hart en Boer kunnen ook prima concurreren tot de winter dan kun je alsnog de balans opmaken.
Je hoort mijn toch niet zeggen dat er dan geen andere keeper gehaald moet worden? We wachten af maar in mijn ogen moet je dan echt over de grens, als was het maar België haha
riveco
 riveco - dinsdag 30 juni 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 12:18 schreef Hummel10 het volgende:
Zijn er trouwens nog geruchten over een nieuwe spits geweest?
Ik denk dat ze er mee bezig zijn.
riveco
 riveco - dinsdag 30 juni 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Laat eerst maar eens officieel de oude verkocht zijn.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 juni 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 12:20 schreef riveco het volgende:

[..]

Je hoort mijn toch niet zeggen dat er dan geen andere keeper gehaald moet worden? We wachten af maar in mijn ogen moet je dan echt over de grens, als was het maar België haha
Laten we het er voorlopig maar op houden dat Cilissen blijft en dat is prima..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 juni 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 12:30 schreef riveco het volgende:
Laat eerst maar eens officieel de oude verkocht zijn.
Dacht dat ze redelijk rond waren met Nantes en aangezien Zivkovic verstuurd is
zou ik niet weten waarom ze wachten..
Eide
 Eide - dinsdag 30 juni 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 10:00 schreef jordyw het volgende:
Wat een onzin over die van der Hart, die gozer is gewogen en op dit moment te licht bevonden.
Goed verhaal. Dan vallen al die anderen ook af volgens jou want die zijn ook allen te licht bevonden. Dus, zeg eens iets zinvols?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 30 juni 2015 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 13:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Goed verhaal. Dan vallen al die anderen ook af volgens jou want die zijn ook allen te licht bevonden. Dus, zeg eens iets zinvols?
Ajax moet Cillissen niet verkopen dan hoef je ook geen nieuwe te halen
Probleem opgelost...
Brandje
 Brandje - dinsdag 30 juni 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 14:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax moet Cillissen niet verkopen dan hoef je ook geen nieuwe te halen
Probleem opgelost...
Ondanks dat ik Cillissen een fantastische keeper vind moet je de rol van een keeper nooit overschatten. Als Ajax voor spelers als suarez en Kjh 27 miljoen krijgt en voor Cillissen misschien nog wel meer dan mag je dat als club NOOIT weigeren. Als Ajax Cillissen kan verkopen waar psv Depay voor verkocht heeft dan doe je het fantastisch.
Eide
 Eide - dinsdag 30 juni 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 14:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ondanks dat ik Cillissen een fantastische keeper vind moet je de rol van een keeper nooit overschatten. Als Ajax voor spelers als suarez en Kjh 27 miljoen krijgt en voor Cillissen misschien nog wel meer dan mag je dat als club NOOIT weigeren. Als Ajax Cillissen kan verkopen waar psv Depay voor verkocht heeft dan doe je het fantastisch.
Eens.

De vraag is volgens mij ook niet zozeer wie Ajax in voorkomend geval zou moeten kopen maar welke keuze je maakt. Kies je voor jong talent of ervaring en ben je bereid de gevolgen van die keuzes te dragen.

Daar komt het kwaliteitsvraagstuk nog niet in naar voren. Het is aannemelijk dat je vanuit Nederland de keeper van de nationale ploeg nooit gaat evenaren. Je gaat altijd achteruit i. Kwalitiet, stunts daargelaten. Hoe veel terugloop is dan acceptabel en hoe ga je dat mitigeren, met talent of met ervaring.

Voorlopig zie ik Cillissen niet voor 30 miljoen vertrekken als ik eerlijk ben.
riveco
 riveco - dinsdag 30 juni 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 13:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dacht dat ze redelijk rond waren met Nantes en aangezien Zivkovic verstuurd is
zou ik niet weten waarom ze wachten..
nog niks bevestigt door Ajax toch?
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 30 juni 2015 - 14:54   quote  deeplink  
Wanneer je een bedrag van rond de 25 miljoen kunt krijgen, zou ik persoonlijk wel kiezen voor ervaring. Omdat een jonge keeper in het begin waarschijnlijk punten gaat kosten. Zou ik gezien de situatie nu niet voor kiezen. Bij bedragen van rond de 25 miljoen gaat Ajax niet wijgeren. Dan is het zeker dat hij weggaat.
riveco
 riveco - dinsdag 30 juni 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 14:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens.

De vraag is volgens mij ook niet zozeer wie Ajax in voorkomend geval zou moeten kopen maar welke keuze je maakt. Kies je voor jong talent of ervaring en ben je bereid de gevolgen van die keuzes te dragen.

Daar komt het kwaliteitsvraagstuk nog niet in naar voren. Het is aannemelijk dat je vanuit Nederland de keeper van de nationale ploeg nooit gaat evenaren. Je gaat altijd achteruit i. Kwalitiet, stunts daargelaten. Hoe veel terugloop is dan acceptabel en hoe ga je dat mitigeren, met talent of met ervaring.

Voorlopig zie ik Cillissen niet voor 30 miljoen vertrekken als ik eerlijk ben.
Ik zie het ook niet gebeuren, media zit er wel eens vaker 10 miljoen naast met het eerste bod.:)
remco k
 remco k - dinsdag 30 juni 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 14:54 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer je een bedrag van rond de 25 miljoen kunt krijgen, zou ik persoonlijk wel kiezen voor ervaring. Omdat een jonge keeper in het begin waarschijnlijk punten gaat kosten. Zou ik gezien de situatie nu niet voor kiezen. Bij bedragen van rond de 25 miljoen gaat Ajax niet wijgeren. Dan is het zeker dat hij weggaat.
Waarom is het bedrag dat je krijgt bepalend voor het type dat je haalt?
nora
 nora - dinsdag 30 juni 2015 - 16:31   quote  deeplink  
Mocht je Cillissen kwijtraken voor een top bedrag dan kan je echt niet met de Boer of v/d Hart het seizoen ingaan.Persoonlijk zou ik voor de Ruyter/Vorm OF Krul.
Brandje
 Brandje - dinsdag 30 juni 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 16:31 schreef nora het volgende:
Mocht je Cillissen kwijtraken voor een top bedrag dan kan je echt niet met de Boer of v/d Hart het seizoen ingaan.Persoonlijk zou ik voor de Ruyter/Vorm OF Krul.
Vorm en Krul met hun salarissen kan je vergeten denk ik.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 30 juni 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom is het bedrag dat je krijgt bepalend voor het type dat je haalt?
Omdat je dan gemakkelijk 5-6 miljoen kunt uitgeven voor een vervangende keeper. Ik zou dan geen jong talent gaan kopen van een lager bedrag. Ajax moet gewon nee zeggen, dan kun je gemakkelijker meer dan 25 miljoen ontvangen. Geloof me dan is Cilessen echt niet te houden en voor dat geld moet je het altijd doen!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 30 juni 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 16:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vorm en Krul met hun salarissen kan je vergeten denk ik.
Dat is ook geen realistische optie. je moet kijken wat wel haalbaar is. En wat qua niveau goed genoeg is op korte termijn!
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 30 juni 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 16:31 schreef nora het volgende:
Mocht je Cillissen kwijtraken voor een top bedrag dan kan je echt niet met de Boer of v/d Hart het seizoen ingaan.Persoonlijk zou ik voor de Ruyter/Vorm OF Krul.
Ervaring heeft ook mijn voorkeur, talent is geen optie vind ik persoonlijk. Omdat Ajax dat niet kan permitteren i.v.m. voorrondes CL en mee doen voor kampioenschap tot het eind van het seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0355880