BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 juni 2015 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 14:51 schreef riveco het volgende:

[..]

nog niks bevestigt door Ajax toch?
Nee dat klopt.. Maar omdat je toch geen beroep meer op Siggie Wilt doen en Zivkovic weg is dan mag die spits snel komen aangezien zaterdag eerste oefenwedstrijd is..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 juni 2015 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 16:31 schreef nora het volgende:
Mocht je Cillissen kwijtraken voor een top bedrag dan kan je echt niet met de Boer of v/d Hart het seizoen ingaan.Persoonlijk zou ik voor de Ruyter/Vorm OF Krul.
Hanh zie ik opzich ook nog wel zitten. Rustige keeper met goede reddingen en voetballend ook nog wel sterk. Krul en Vorm zullen duur zijn. Ruiter van Utrecht vind ik ook nog wel een goede keeper. Gomez en Michailov zie ik ook nog wel als opties.
remco k
 remco k - dinsdag 30 juni 2015 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 16:56 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Omdat je dan gemakkelijk 5-6 miljoen kunt uitgeven voor een vervangende keeper. Ik zou dan geen jong talent gaan kopen van een lager bedrag. Ajax moet gewon nee zeggen, dan kun je gemakkelijker meer dan 25 miljoen ontvangen. Geloof me dan is Cilessen echt niet te houden en voor dat geld moet je het altijd doen!
Ik denk dat ze prima weten hoe te moeten onderhandelen. Cilissen voor ieder bedrag boven de 20 is voor Ajax niet te houden in mijn ogen. En het bedrag zal daar echt wel ergens rond zitten. Hoeveel dat precies is, vind ik niet relevant bij de keuze welk type je haalt. Ajax investeert namelijk niet een percentage van een verkoop. Maar kan en moet halen wat de club nodig acht. Ajax heeft een max wat het wil uitgeven. En zal dat bedrag ook aanspreken mocht het nodig zijn. Onafhankelijk van het type.
Eide
 Eide - dinsdag 30 juni 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 16:58 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ervaring heeft ook mijn voorkeur, talent is geen optie vind ik persoonlijk. Omdat Ajax dat niet kan permitteren i.v.m. voorrondes CL en mee doen voor kampioenschap tot het eind van het seizoen.
En waarom dan. Want vd Sar, Cillissen, Stekelenburg en dergelijk waren allemaal talent toen ze begonnen.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 30 juni 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Waarom mijn keuze voor iemand zou zijn met meer ervaring? Omdat ik denk dat je op jaar basis meer punten zult overhouden. Beginnersfouten kost punten, Ajax heeft nu niet een ploeg die zo goed is dat de keeper alle tijd heeft om te groeien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2015 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - dinsdag 30 juni 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 18:49 schreef Bobby1972 het volgende:
Waarom mijn keuze voor iemand zou zijn met meer ervaring? Omdat ik denk dat je op jaar basis meer punten zult overhouden. Beginnersfouten kost punten, Ajax heeft nu niet een ploeg die zo goed is dat de keeper alle tijd heeft om te groeien.
Wat moet je dan uberhaubt met talenten?
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 30 juni 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Het gaat om balans Remco......we hebben gezien wanneer je teveel talenten hebt en te weinig ervaring wat dat doet. Ajax heeft nog steeds een laag % ervaren en oudere spelers.

Wanneer Ajax heel veel kwaliteit en ervaring zou hebben, zo ik het wel aandurven. Maar op basis van de huidige situatie lijkt me dat onverstandig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2015 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 juni 2015 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat moet je dan uberhaubt met talenten?
Nu een onzeker talent op doel zetten gaat je zeker niet vooruit helpen hoor..
Krijg je weer Vermeer taferelen onder de lat.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 30 juni 2015 - 20:53   quote  deeplink  
Kan me niet voorstellen dat Ajax bij verkoop van Cilessen een jong talent als keeper gaat neerzetten. Spelen met vuur is dat.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 30 juni 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 20:53 schreef Bobby1972 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Ajax bij verkoop van Cilessen een jong talent als keeper gaat neerzetten. Spelen met vuur is dat.
Nee, dat is gelukkig nog nooit eerder gebeurd :-)
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 01 juli 2015 - 00:53   quote  deeplink  
Alles heeft te maken met het moment....nu is niet het moment op de keuze op en jonge onervaren keeper te laten vallen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 juli 2015 - 06:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 00:53 schreef Bobby1972 het volgende:
Alles heeft te maken met het moment....nu is niet het moment op de keuze op en jonge onervaren keeper te laten vallen.
Vind ik ook niet na het slechte seizoen en een aantal investeringen moet je er gewoon staan.
Ook voor de Boer moet het dit seizoen gebeuren dan moet je geen risico's gaan nemen met onervaren spelers op bepalende plekken.
riveco
 riveco - woensdag 01 juli 2015 - 08:26   quote  deeplink  
Maar wat nu als je bijv een ervaren keeper, zoals Cassilas haalt ( was toch een super keeper ) en hij net zoveel fouten maakt, dan ben je dus armer en net zover terug gevallen.
Brandje
 Brandje - woensdag 01 juli 2015 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 06:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind ik ook niet na het slechte seizoen en een aantal investeringen moet je er gewoon staan.
Ook voor de Boer moet het dit seizoen gebeuren dan moet je geen risico's gaan nemen met onervaren spelers op bepalende plekken.
Je overschat echt de rol van een keeper. Spelers, ook keepers, moeten spelen om beter te worden. Dus er mag van mij best een "broekie" in de goal komen te staan die ongetwijfed fouten gaat. Niet van der Hart want die vind ik niet goed genoeg maar ik hoef niet perse een ervaren keeper want de positie van een keepe moet je niet overschatten
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 juli 2015 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 08:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je overschat echt de rol van een keeper. Spelers, ook keepers, moeten spelen om beter te worden. Dus er mag van mij best een "broekie" in de goal komen te staan die ongetwijfed fouten gaat. Niet van der Hart want die vind ik niet goed genoeg maar ik hoef niet perse een ervaren keeper want de positie van een keepe moet je niet overschatten
Je moet het ook niet onderschatten.

Feyenoord verkocht vrijwel de hele verdediging.
Haalde vermeer en kwamen verdedigend amper in de problemen.

Een goede keeper zorgt voor rust en is ideaal als het team een beetje onervaren of slecht is.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 01 juli 2015 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 08:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je overschat echt de rol van een keeper. Spelers, ook keepers, moeten spelen om beter te worden. Dus er mag van mij best een "broekie" in de goal komen te staan die ongetwijfed fouten gaat. Niet van der Hart want die vind ik niet goed genoeg maar ik hoef niet perse een ervaren keeper want de positie van een keepe moet je niet overschatten
Valt mee hoor maar omdat je gewoon al in de mindere periode zit kun je er beter wel iemand neerzetten die terug kan vallen op zijn ervaring als het even niet lukt.
Een broekie gaat in veel gevallen gekke dingen doen. Vd Hart vind ik inderdaad ook niet zo bijzonder. Wel kun je het een half seizoen proberen om in de winter nog eens goed te kijken wat je wil. Boer is ook niet Super maar heeft zich bij Pec ook redelijk bewezen dus als ze mogen concurreren tot de winter ook helemaal prima..

Ben voor nu meer geïnteresseerd wat er in de spits bijkomt.
Cilissen is niet onvervangbaar al heb ik hem er liever bij.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 juli 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Vandaag word als het goed is Siggy gepresenteerd bij Nantes.

Dan zullen we zien hoe lang het duurt dat we een vervanger halen en wie dat is.

Ik ben benieuwd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2015 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - woensdag 01 juli 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 09:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je moet het ook niet onderschatten.

Feyenoord verkocht vrijwel de hele verdediging.
Haalde vermeer en kwamen verdedigend amper in de problemen.

Een goede keeper zorgt voor rust en is ideaal als het team een beetje onervaren of slecht is.
Amper in de problemen? 25% meer tegengoals dan Ajax..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 juli 2015 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Amper in de problemen? 25% meer tegengoals dan Ajax..
dat was vorig jaar ook het geval, dus zijn ze niet verder weggezakt.

Waarom vergelijk je zoiets met Ajax, heb het over Feyenoord.

Feyenoord verkoopt 3 van de 4 verdedigers, dan verwacht je problemen, door de aankoop van vermeer is dat gereduseerd.
remco k
 remco k - woensdag 01 juli 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 13:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dat was vorig jaar ook het geval, dus zijn ze niet verder weggezakt.

Waarom vergelijk je zoiets met Ajax, heb het over Feyenoord.

Feyenoord verkoopt 3 van de 4 verdedigers, dan verwacht je problemen, door de aankoop van vermeer is dat gereduseerd.
Omdat het over Cilissen ging.. En ik denk dat de talenten in de verdediging gewoon zo goed waren dat het gelijk is gebleven.
Eide
 Eide - woensdag 01 juli 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 13:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dat was vorig jaar ook het geval, dus zijn ze niet verder weggezakt.

Waarom vergelijk je zoiets met Ajax, heb het over Feyenoord.

Feyenoord verkoopt 3 van de 4 verdedigers, dan verwacht je problemen, door de aankoop van vermeer is dat gereduseerd.
Ik wil wel opmerken dat juist Feyenoord feitelijk met Vd Beek, Karsdorp, Nelom en Kongolo weer met veel man uit eigen opleiding speelde omdat talent beter rendeerde dan ervaring.

Als argument vind ik die analogie met de rotterdammers dus wat mank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2015 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 juli 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat het over Cilissen ging.. En ik denk dat de talenten in de verdediging gewoon zo goed waren dat het gelijk is gebleven.
ging volgens mij over keepers, niet specifiek cillissen.

volgens mij reageerde ik op iemand die zei dat keepers niet heel belangrijk zijn.

Vervolgens zeg ik dat Vermeer het goed gedaan heeft.
cijfers van het seizoen daarvoor zijn ongeveer gelijk, terwijl je 3 van je 4 verdedigers verkoopt.
Ik vind dat je dan niet kan zeggen dat de keeper daar geen aandeel in heeft gehad en dus niet belangrijk kan zijn.
Dat zijn ze namelijk wel degelijk.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 juli 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 16:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik wil wel opmerken dat juist Feyenoord feitelijk met Vd Beek, Karsdorp, Nelom en Kongolo weer met veel man uit eigen opleiding speelde omdat talent beter rendeerde dan ervaring.

Als argument vind ik die analogie met de rotterdammers dus wat mank.
2 van de 3 verdedigers die vertrokken kwamen ook uit de jeugd, alleen speelde die al wat langer in het 1ste.

Janmaat is een prima rechtsback.
maakt voor mij niet uit waar hij in de jeugd heeft gespeeld.

Het gaat erom of de spelers laten zien wat ze kunnen.

Maar ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt.
ze kennen elkaar langer dan dit seizoen omdat ze in de jeugd ook al veel samen speelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2015 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - woensdag 01 juli 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Precies plus dat ze, door die opleiding, het spelletje kennen en weten wat er op ze te wachten stond. Als talent voldoende kwaliteit heeft kunnen dergelijke factoren ervaring en vertrekkende spelers teniet doen.
remco k
 remco k - woensdag 01 juli 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 16:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ging volgens mij over keepers, niet specifiek cillissen.

volgens mij reageerde ik op iemand die zei dat keepers niet heel belangrijk zijn.

Vervolgens zeg ik dat Vermeer het goed gedaan heeft.
cijfers van het seizoen daarvoor zijn ongeveer gelijk, terwijl je 3 van je 4 verdedigers verkoopt.
Ik vind dat je dan niet kan zeggen dat de keeper daar geen aandeel in heeft gehad en dus niet belangrijk kan zijn.
Dat zijn ze namelijk wel degelijk.
het gaat hier de hele tijd over Cilissen en zijn eventuele vervanger..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 juli 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

het gaat hier de hele tijd over Cilissen en zijn eventuele vervanger..
Die hoeven ze niet te zoeken...Cillessen gaat niet weg
remco k
 remco k - woensdag 01 juli 2015 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 21:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die hoeven ze niet te zoeken...Cillessen gaat niet weg
Ik heb ook het vermoeden dat ze geen 25 miljoen gaan bieden. Maar ik denk dat Ajax alles rond de 20 gewoon moet accepteren..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 juli 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb ook het vermoeden dat ze geen 25 miljoen gaan bieden. Maar ik denk dat Ajax alles rond de 20 gewoon moet accepteren..
van Gaal gaat voor die Lloris van de spurs.....Jasper is geen penalty killer
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 juli 2015 - 21:28   quote  deeplink  
Bovendien is hij fan van Vermeer.....volgens mij is het allemaal komkommermediagelul
remco k
 remco k - woensdag 01 juli 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 21:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

van Gaal gaat voor die Lloris van de spurs.....Jasper is geen penalty killer
Die moet 80 miljoen kosten las ik, en voor United meer, die hebben een hekel aan van Gaal omdat die nee heeft gezegd tegen een functie daar..

Ach, we zien het allemaal wel, voorlopig duurt die ellende nog wel even..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 01 juli 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Die moet 80 miljoen kosten las ik, en voor United meer, die hebben een hekel aan van Gaal omdat die nee heeft gezegd tegen een functie daar..

Ach, we zien het allemaal wel, voorlopig duurt die ellende nog wel even..
80 pffff....gekkenhuis man
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 juli 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 juli 2015 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

het gaat hier de hele tijd over Cilissen en zijn eventuele vervanger..
Ja en het ging over de rol van de keeper in een team.

De een vind het minder belangrijk dan de ander.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 02 juli 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 juni 2015 - 16:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee dat klopt.. Maar omdat je toch geen beroep meer op Siggie Wilt doen en Zivkovic weg is dan mag die spits snel komen aangezien zaterdag eerste oefenwedstrijd is..
Wees geduldig Hummel hij komt, stond al raar te kijken dat Gudelje,Dijks en Heitinga al in zo'n vroeg stadium werden gekocht, voorgaande jaren moest je heel de zomer wachten op Overmars...onze spits gaat komen dat is zeker maar wie en wanneer????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2015 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 juli 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 12:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wees geduldig Hummel hij komt, stond al raar te kijken dat Gudelje,Dijks en Heitinga al in zo'n vroeg stadium werden gekocht, voorgaande jaren moest je heel de zomer wachten op Overmars...onze spits gaat komen dat is zeker maar wie en wanneer????
En wij een heel seizoen ploeteren met Siggie en Zivkovic scoort nu aan de lopende band..
Hoop dat je gelijk hebt en er snel een ervaren spits bijkomt. Siggie zijn transfer is net zo traag als hij zelf is..
remco k
 remco k - donderdag 02 juli 2015 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 14:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En wij een heel seizoen ploeteren met Siggie en Zivkovic scoort nu aan de lopende band..
Hoop dat je gelijk hebt en er snel een ervaren spits bijkomt. Siggie zijn transfer is net zo traag als hij zelf is..
Doe ff normaal man, hij scoort in de voorbereiding tegen amateurclubs. Je doet nu net alsof we een wereldspits hebben laten gaan..

Die jongen heeft aardig wat goals gemaakt afgelopen jaar, maar goed gevoetbald heeft ie niet, en in de minuten in het eerste liet ie ook helemaal niks zien..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 juli 2015 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 15:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Doe ff normaal man, hij scoort in de voorbereiding tegen amateurclubs. Je doet nu net alsof we een wereldspits hebben laten gaan..

Die jongen heeft aardig wat goals gemaakt afgelopen jaar, maar goed gevoetbald heeft ie niet, en in de minuten in het eerste liet ie ook helemaal niks zien..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 juli 2015 - 17:10   quote  deeplink  
Pff hoeveel minuten heeft hij gemaakt? Sigthorsson een heel seizoen hebben zien ploeteren deed gewoon pijn aan mijn ogen..
Zivkovic gaat ook in de Eredivisie voor Willem 2 gewoon zijn doelpuntjes maken hoor.
remco k
 remco k - donderdag 02 juli 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 17:10 schreef Hummel10 het volgende:
Pff hoeveel minuten heeft hij gemaakt? Sigthorsson een heel seizoen hebben zien ploeteren deed gewoon pijn aan mijn ogen..
Zivkovic gaat ook in de Eredivisie voor Willem 2 gewoon zijn doelpuntjes maken hoor.
En Sigthorson maakt ook bij zijn land zijn goals, aan de lopende band zelfs.Dat zegt me helemaal niets. Sommige spelers passen gewoon nog niet in een systeem en moeten dat leren..

Doe nou niet alsof hij de missink link is ofzo..

Die jongen is er nog helemaal niet klaar voor om de eerste spits te zijn bij ons..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 juli 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

En Sigthorson maakt ook bij zijn land zijn goals, aan de lopende band zelfs.Dat zegt me helemaal niets. Sommige spelers passen gewoon nog niet in een systeem en moeten dat leren..

Doe nou niet alsof hij de missink link is ofzo..

Die jongen is er nog helemaal niet klaar voor om de eerste spits te zijn bij ons..
Talenten en Jansen tja Dan kun je inderdaad Siggie beter op blijven stellen.
Veel slechter ALS Siggie had hij het niet kunnen doen en had hij mooi het Ajax spelletje kunnen leren. Gemiste kans maar dat is mijn mening.

Goed nieuws vanavond Siggie zijn we eindelijk vanaf en Odengaard verhuurd aan Getafe..
riveco
 riveco - donderdag 02 juli 2015 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 19:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Talenten en Jansen tja Dan kun je inderdaad Siggie beter op blijven stellen.
Veel slechter ALS Siggie had hij het niet kunnen doen en had hij mooi het Ajax spelletje kunnen leren. Gemiste kans maar dat is mijn mening.

Goed nieuws vanavond Siggie zijn we eindelijk vanaf en Odengaard verhuurd aan Getafe..
Je ziet het niet of wil het niet zien, een talent ( Zyvkovic ook dus ) moet het verdienen om in het eerste te spelen. En aangezien hij het schijnbaar moeilijk vind om de regels na te leven, heeft hij zo weinig bij het eerste gezeten. Dus als jij de Boer had geweest had je hem opgesteld omdat hij zo goed bezig was? Ik zie geen gemiste kans en vind het juist dat hij nu is verhuurd om te laten zien dat hij het nu wel snapt.
Eide
 Eide - donderdag 02 juli 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal eens met alle kritiek op Zivko en heb die zelf ook geuit. Maar als je dan een 3e spits hebt die ze redelijk makkelijk maakt moet je die wel inzetten als je 1e en 2e spits geblesseerd zijn.

Ik denk dat verhuur voor Zivkovic goed is. Beter dan bankzitten achter Milik bij Ajax. En Ajax kan altijd El Ghazi of Fischer als back-up gebruiken als er niets anders komt.
riveco
 riveco - donderdag 02 juli 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 20:07 schreef Eide het volgende:
Ik ben het helemaal eens met alle kritiek op Zivko en heb die zelf ook geuit. Maar als je dan een 3e spits hebt die ze redelijk makkelijk maakt moet je die wel inzetten als je 1e en 2e spits geblesseerd zijn.

Ik denk dat verhuur voor Zivkovic goed is. Beter dan bankzitten achter Milik bij Ajax. En Ajax kan altijd El Ghazi of Fischer als back-up gebruiken als er niets anders komt.
Ook dan moet je ten allertijden kijken naar het gedrag van de speler en als dat niet goed is dan moet je gewoon met de speler die minder in vorm is. Zou een beetje gek wezen Eide als je iemand gaat belonen omdat een ander minder speelt
Eide
 Eide - donderdag 02 juli 2015 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 20:21 schreef riveco het volgende:

[..]

Ook dan moet je ten allertijden kijken naar het gedrag van de speler en als dat niet goed is dan moet je gewoon met de speler die minder in vorm is. Zou een beetje gek wezen Eide als je iemand gaat belonen omdat een ander minder speelt
Eens. Maar vorig seizoen waren Milik en Siggie geblesseerd en ging FdB pielen met Schone in de spits. Dan moet je gewoon je 3e spits opstellen vind ik.
remco k
 remco k - donderdag 02 juli 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 19:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Talenten en Jansen tja Dan kun je inderdaad Siggie beter op blijven stellen.
Veel slechter ALS Siggie had hij het niet kunnen doen en had hij mooi het Ajax spelletje kunnen leren. Gemiste kans maar dat is mijn mening.

Goed nieuws vanavond Siggie zijn we eindelijk vanaf en Odengaard verhuurd aan Getafe..
Volgens mij speelde Millik afgelopen seizoen in principe hoor, maar ik kan me vergissen. En Ajax had ook te maken met het gegeven dat als je hem als reserve zou gebruiken, hij niet meer kon spelen voor Jong Ajax..

Ik had hem afgelopen seizoen ook wel wat meer willen zien spelen, maar ik vind nu niet dat ie ook maar iets heeft laten zien in zijn tijd tot nu toe dat hem recht geeft op meer speeltijd dan dat ie heeft gehad..

Geef hem dit jaar lekker de tijd bij Willem 2, hopelijk maakt ie er een stuk of 15 en doet hij het daar gewoon goed, leert ie een hoop en komt ie een stuk wijzer terug..
remco k
 remco k - donderdag 02 juli 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 20:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens. Maar vorig seizoen waren Milik en Siggie geblesseerd en ging FdB pielen met Schone in de spits. Dan moet je gewoon je 3e spits opstellen vind ik.
Dat is overigens iets waar de Boer in het begin heilig achter stond, en de afgelopen twee jaar flink verloochend heeft..

Gewoon de eerst volgende op die positie opstellen..
Eide
 Eide - donderdag 02 juli 2015 - 21:00   quote  deeplink  
Op dat moment lag Zivko ook nog niet moeilijk qua gedrag.

Maar goed, nu gaat hij een seizoen ervaring op doen wat prima is. De opvolging van Milik is nu wel een dingetje.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 02 juli 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

En Sigthorson maakt ook bij zijn land zijn goals, aan de lopende band zelfs.Dat zegt me helemaal niets. Sommige spelers passen gewoon nog niet in een systeem en moeten dat leren..

Doe nou niet alsof hij de missink link is ofzo..

Die jongen is er nog helemaal niet klaar voor om de eerste spits te zijn bij ons..
feitelijk zoekt Ajax al vele jaren naar de eerste spits......de vraag is: ligt dit nu daadwerkelijk aan alle spitsen zelf of misschien toch aan Ajax zelf......
Loetje
 Loetje - donderdag 02 juli 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Nou, hopelijk gaat het Kolbeinn goed!

Hij was niet de spits voor Ajax, zal het nooit worden maar heb wel respect voor die jongen.
Vorig jaar ook gewoon nog een jaar bijgetekend zodat Ajax nog wat aan hem kon verdienen. Ook vorig seizoen in veel topwedstrijden in de Eredivisie de belangrijke of winnende goals gemaakt.

Technisch natuurlijk kwam hij veel tekort. Anderzijds wanneer deze jongen de voorzetten krijgt is die beter als wat tie nu laat zien. Dat zie je bij Ijsland ook. Frank zette die jongen zelfs op rechtsbuiten. Maargoed, hij kwam nogmaals tekort, maar heb een zwak voor zijn mentaliteit.

Eind goed, al goed. Ik gun hem oprecht het beste.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 02 juli 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 22:39 schreef Loetje het volgende:
Nou, hopelijk gaat het Kolbeinn goed!

Hij was niet de spits voor Ajax, zal het nooit worden maar heb wel respect voor die jongen.
Vorig jaar ook gewoon nog een jaar bijgetekend zodat Ajax nog wat aan hem kon verdienen. Ook vorig seizoen in veel topwedstrijden in de Eredivisie de belangrijke of winnende goals gemaakt.

Technisch natuurlijk kwam hij veel tekort. Anderzijds wanneer deze jongen de voorzetten krijgt is die beter als wat tie nu laat zien. Dat zie je bij Ijsland ook. Frank zette die jongen zelfs op rechtsbuiten. Maargoed, hij kwam nogmaals tekort, maar heb een zwak voor zijn mentaliteit.

Eind goed, al goed. Ik gun hem oprecht het beste.
quote:
Ajax en FC Nantes hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Kolbeinn Sigthórsson. De spits die tot en met 30 juni 2016 onder contract stond bij Ajax, vertrekt per direct naar zijn nieuwe Franse club.
Op 30 juli 2011 maakte de nu 25-jarige IJslander zijn debuut in het eerste elftal van Ajax.
De international speelde in totaal 106 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax waarin hij 34 keer scoorde.

Sigthórsson werd in Amsterdamse dienst drie keer landskampioen (2012, 2013, 2014) en in 2013 won hij tevens de Johan Cruijff Schaal.

Tekst: Ajax.nl
Ff officiele bron erbij :D
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 02 juli 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 20:02 schreef riveco het volgende:

[..]

Je ziet het niet of wil het niet zien, een talent ( Zyvkovic ook dus ) moet het verdienen om in het eerste te spelen. En aangezien hij het schijnbaar moeilijk vind om de regels na te leven, heeft hij zo weinig bij het eerste gezeten. Dus als jij de Boer had geweest had je hem opgesteld omdat hij zo goed bezig was? Ik zie geen gemiste kans en vind het juist dat hij nu is verhuurd om te laten zien dat hij het nu wel snapt.
Twee keer Te laat of 10 wedstrijden sjokken wat weegt zwaarder?
Maar goed lekker belangrijk ik had hem er graag bij gehad..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0473408