BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 03 juli 2015 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2015 - 22:39 schreef Loetje het volgende:
Nou, hopelijk gaat het Kolbeinn goed!

Hij was niet de spits voor Ajax, zal het nooit worden maar heb wel respect voor die jongen.
Vorig jaar ook gewoon nog een jaar bijgetekend zodat Ajax nog wat aan hem kon verdienen. Ook vorig seizoen in veel topwedstrijden in de Eredivisie de belangrijke of winnende goals gemaakt.

Technisch natuurlijk kwam hij veel tekort. Anderzijds wanneer deze jongen de voorzetten krijgt is die beter als wat tie nu laat zien. Dat zie je bij Ijsland ook. Frank zette die jongen zelfs op rechtsbuiten. Maargoed, hij kwam nogmaals tekort, maar heb een zwak voor zijn mentaliteit.

Eind goed, al goed. Ik gun hem oprecht het beste.
Ik ben het helemaal met je eens.. Het is best een goede spits, begreep ook 100% het aankopen van deze jongen. Helaas alleen niet geslaagd.
Eide
 Eide - vrijdag 03 juli 2015 - 10:07   quote  deeplink  
+1
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 03 juli 2015 - 13:58   quote  deeplink  
Ajax haalt wellicht geen nieuwe spits na vertrek Sigthorsson

Het is niet zeker dat Ajax deze zomer nog een spits aantrekt, het vertrek van Kolbeinn Sigthorsson en Richairo Zivkovic ten spijt.
"Als er een speler is die echt een toegevoegde waarde heeft, dan gaan we hem halen. Anders gaan we het met deze groep doen", zegt coach Frank de Boer op de website van Ajax.

Sigthorsson vervolgt zijn loopbaan bij Nantes, terwijl Zivkovic komend seizoen wordt verhuurd aan Willem II.

"We gaan niet kopen om het kopen. Maar we zijn wel op zoek naar een spits. Het is alleen niet makkelijk. Stel dat Arek Milik wegvalt, dan mis je een échte spits. Anwar El Ghazi kan er spelen, Davy Klaassen kan dat, maar het is niet ideaal."

Ajax bereidt zich momenteel in Oostenrijk voor op het nieuwe seizoen. De Amsterdammers komen eind juli al in actie in de derde voorronde van de Champions League.

De opponent in die ronde is Sparta Praag, Young Boys, Panathinaikos, Rapid Wien of Fenerbahçe. Op 17 juli wordt de tegenstander bekend, wanneer de loting plaatsvindt.

"Wij hebben op het moment van de eerste wedstrijd pas vier weken voorbereiding gehad", aldus De Boer. "Als je ziet welke teams in de voorrondes staan; daar heb je niet zomaar van gewonnen. Het zal een hels karwei worden."

Aanvoerder
Op korte termijn zal De Boer bekendmaken wie de naar Sampdoria vertrokken Niklas Moisander opvolgt als aanvoerder.

"Ik heb wel een idee, maar de spelers moeten het eerst weten. Davy is een goede mogelijkheid. Hij is vorig jaar ook weleens aanvoerder geweest. Net als Joël Veltman. Maar ook John Heitinga, Nemanja Gudelj en Jasper Cillessen zouden het kunnen. Dan heb ik al vijf jongens uit wie ik kan kiezen. Uiteindelijk moet er een ranking komen van één tot vier. Dat zal binnenkort gebeuren."

(Nu.nl)
remco k
 remco k - vrijdag 03 juli 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Suggestieve titel van Nu.nl..

Het enige dat de Boer in het interview namelijk zegt is dat ze niet gaan kopen om het kopen, dat het lastig wordt en dat als het niet lukt ze met deze groep gaan beginnen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 03 juli 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 14:10 schreef remco k het volgende:
Suggestieve titel van Nu.nl..

Het enige dat de Boer in het interview namelijk zegt is dat ze niet gaan kopen om het kopen, dat het lastig wordt en dat als het niet lukt ze met deze groep gaan beginnen..
Hoezo suggestief?

Als ze geen geschikte spits vinden dan halen ze niets.

Dus het is prima titel, want wellicht vinden ze die geschikte spits niet...
remco k
 remco k - vrijdag 03 juli 2015 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 14:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoezo suggestief?

Als ze geen geschikte spits vinden dan halen ze niets.

Dus het is prima titel, want wellicht vinden ze die geschikte spits niet...
Suggestief omdat ze het brengen in de titel dat de kans aanwezig is dat Ajax niet voor een nieuwe spits zou gaan en dat dit een bewuste keuze is..

Een titel die veel meer op intervieuw zou slaan is "Ajax op zoek naar nieuwe spits" Dat is namelijk wat er in eerste instantie gaat gebeuren.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 03 juli 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 14:10 schreef remco k het volgende:
Suggestieve titel van Nu.nl..

Het enige dat de Boer in het interview namelijk zegt is dat ze niet gaan kopen om het kopen, dat het lastig wordt en dat als het niet lukt ze met deze groep gaan beginnen..
Voor 2 miljoen hadden ze Uth..
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 03 juli 2015 - 16:49   quote  deeplink  
Het is erg vreemd dat je nu nog op zoek moet naar een spits terwijl allang bekend is dat Sigthorson verkocht zou worden! Hopen dat ze er snel een vinden, Sisto erbij en het feest kan beginnen. Tot nog toe maken de aanwinsten in elk geval een goede indruk.
riveco
 riveco - vrijdag 03 juli 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 16:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor 2 miljoen hadden ze Uth..
Kap nou eens met proberen je gelijk halen, Uth gaat trouwens voor 3 miljoen naar buitenland dus had Ajax al meer moeten betalen. En nogmaals Uth heeft nog geen doelpunt met z'n hoofd gemaakt ( dus geen complete spits )
riveco
 riveco - vrijdag 03 juli 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 16:49 schreef Twanus1 het volgende:
Het is erg vreemd dat je nu nog op zoek moet naar een spits terwijl allang bekend is dat Sigthorson verkocht zou worden! Hopen dat ze er snel een vinden, Sisto erbij en het feest kan beginnen. Tot nog toe maken de aanwinsten in elk geval een goede indruk.
Waar staat dat ze nu pas op zoek gaan? Ze zijn al met verschillende spelers in gesprek geweest en kunnen nu dus verder met onderhandelen met de gene die eventueel naar Ajax wil en met de clubs ( dat is niet één twee drie afgerond )
Eide
 Eide - vrijdag 03 juli 2015 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 16:49 schreef Twanus1 het volgende:
Het is erg vreemd dat je nu nog op zoek moet naar een spits terwijl allang bekend is dat Sigthorson verkocht zou worden! Hopen dat ze er snel een vinden, Sisto erbij en het feest kan beginnen. Tot nog toe maken de aanwinsten in elk geval een goede indruk.
Sisto. Waarom. Nog ee. Middenvelder want daar hebben we er nog niet zo heel veel van. En waarom? Omdat hij in de media is geweest. Als je naar de selectie kijkt is er eventueel nog ruimre voor een spits en/of rechtsbuiten. Op de bank dan. Dus eventueel oplossen met Cerny of Muric kan ook nog.
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 03 juli 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Ik zie in Sisto een buitenspeler die zowel links als rechts uit de voeten kan. Met name door zijn kracht en energie denk ik dat hij iets toevoegde wat AJAX afgelopen jaar heeft gemist. Ik heb het idee dat we dan aankomend jaar in elke linie een speler hebben lopen die de boel aan kan sturen. Dit kan zowel verbaal (heitinga, Klaasen) als fysiek Gudelj, Dijks en Sisto! Hopelijk krijgen we aankomend jaar dan niet meer van die zaaddodende wedstrijden! Daarom!
Eide
 Eide - vrijdag 03 juli 2015 - 18:32   quote  deeplink  
Hij is een aanvallende middenvelder die ook als buitenspeler uit de voet kan. Maar Ajax heeft met Fischer en El Ghazi daar al prima jongens. Kishna, Mening en Schone kunnen ook op de flanken en vanuit de jeugd komen Cerny en Muric. Zo'n Sisto zou zonde van het geld zijn vind ik. Zoek dan een spits van 33/34 die content is net invalbeurten en die sturende rol in de selectie kan oppakken.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 03 juli 2015 - 19:05   quote  deeplink  
Het kan ook zomaar een spits worden die als 1ste keus zal dienen en niet als een invaller voor Milik. Er is nog tijd voor een spits erbij. Ajax traint dus bewust zwaarder dan voorgaande jaren. En zwaardere tegenstanders tijdens de oefenwedstrijden.

Of het nu 1ste of 2e keus is, denk ik wel dat Ajax er goed aan doet om er 1 bij te kopen!
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 juli 2015 - 19:27   quote  deeplink  
Ongelooflijk hoe de media het gehele interview van Frank gewoon omdraait hè.

Ajax wil een spits en een buitenspeler maar wil eerst verkopen. Neem dus aan wanneer Boilesen weg is deze jongens komen. Al is er niet heel veel tijd naar die CL wedstrijden
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 juli 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 08:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens.. Het is best een goede spits, begreep ook 100% het aankopen van deze jongen. Helaas alleen niet geslaagd.
Herinner me een wedstrijd, vorig jaar thuis tegen Feyenoord. We wonnen met 2-1, hij scoorde 2x en Ligeon speelde toen als een soort rechtsbuiten. Continu voorzetten en hij won werkelijk alles in de lucht. Hij is dan echt stukken beter ja.
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 03 juli 2015 - 19:33   quote  deeplink  
Eide in je vorige post geef je nog aan dat er ruimte is voor een spits en/of een rechtsbuiten. Ik zie Sisto als buitenspeler.
Eide
 Eide - vrijdag 03 juli 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 19:33 schreef Twanus1 het volgende:
Eide in je vorige post geef je nog aan dat er ruimte is voor een spits en/of een rechtsbuiten. Ik zie Sisto als buitenspeler.
Correct maar ik zie de noodzaak niet om centen uit te geven voor een buitenspeler. En Sisto is middenvelder/buitenspeler. Weer een Andersen/Sinkgraven erbij. Lijkt mij zonde en contraproductief richting de jeugd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juli 2015 door Eide --
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 03 juli 2015 - 20:00   quote  deeplink  
Heeft Berbatov al een nieuwe club?
remco k
 remco k - vrijdag 03 juli 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Mocht Ajax nog een goede CVM willen halen. Gago de oud speler van Real is een prima optie, speelt nu in zuid Amerika en is 29 jaar oud. Echt een prima speler..
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 juli 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 20:02 schreef remco k het volgende:
Mocht Ajax nog een goede CVM willen halen. Gago de oud speler van Real is een prima optie, speelt nu in zuid Amerika en is 29 jaar oud. Echt een prima speler..
Fernando Gago ja, dat is wel een beest zeg! Maar wat zou die gast verdienen joh?
remco k
 remco k - vrijdag 03 juli 2015 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 20:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Fernando Gago ja, dat is wel een beest zeg! Maar wat zou die gast verdienen joh?
Bij Valencia verdiende hij 3 miljoen euro. nu bij Boca zal dat aanzienlijk minder zijn..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 03 juli 2015 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 17:07 schreef riveco het volgende:

[..]

Kap nou eens met proberen je gelijk halen, Uth gaat trouwens voor 3 miljoen naar buitenland dus had Ajax al meer moeten betalen. En nogmaals Uth heeft nog geen doelpunt met z'n hoofd gemaakt ( dus geen complete spits )
Hoeveel kop kansen kreeg hij Dan? Als ze Milik goed genoeg vinden dan is Uth het ook..
RUKBOOR
 RUKBOOR - vrijdag 03 juli 2015 - 21:07   quote  deeplink  
Om nu vol voor Sisto te gaan en weer bijna 7 miljoen aan een spits uitgeven uit de Deense competitie, lijkt mij paniekaankoop nummer 2. Als de scouting wist dat Sigi en Boilessen weg moesten en dus nu redelijk goed verkocht zijn, heb je toch al een schaduwlijst van potentiele spitsen om te kopen? En komt er nu nooit een echte spits uit de bewierookte opleiding van De Toekomst?
remco k
 remco k - vrijdag 03 juli 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Dit zijn spelers van die schaduw lijst en heeft geen reet met paniek te maken. Men heeft nog ruim een maand om wat aan te trekken. En dat lijstje is er echt al veel langer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 juli 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 19:27 schreef Loetje het volgende:
Ongelooflijk hoe de media het gehele interview van Frank gewoon omdraait hè.

Ajax wil een spits en een buitenspeler maar wil eerst verkopen. Neem dus aan wanneer Boilesen weg is deze jongens komen. Al is er niet heel veel tijd naar die CL wedstrijden
Als ik 14 miljoen win neem ik jou mee op vakantie ouwe en koop een huisje voor je....Ajax heeft geld zat geld hoort te rollen....pootjes van de knip af en koop een spits voor 15/20 miljoen
RUKBOOR
 RUKBOOR - vrijdag 03 juli 2015 - 22:25   quote  deeplink  
Vraag eens of Christhian Stuani interesse heeft in AJAX ?
Spits van RCD Espagnol Barcelona, 28 jaar, 1,86 m lang en een huidige marktwaarde van ca. 4 miljoen Euro. Johan even vragen ? Is een echte competitie gewend en je hebt er zeker nog 5 jaar wat aan. Middenvelders hebben we zat lijkt me nu.
Trouwens;
Rouwen Hennings van KSC staat op het punt naar Frankfurt te verkassen, topscorer tweede bundesliga, 27 jaar, en met 1,80 m geen dwerg voorin als spits. Het is wel tweede bundesliga, maar die schat ik hoger in als hier de eredivisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 juli 2015 door RUKBOOR --
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 03 juli 2015 - 22:41   quote  deeplink  
Stuani is in elk geval sterk in de 16!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 03 juli 2015 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 22:41 schreef Twanus1 het volgende:
Stuani is in elk geval sterk in de 16!
Is van de Hoorn ook...
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 03 juli 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Ja helaas in de verkeerde 16
riveco
 riveco - vrijdag 03 juli 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 22:25 schreef RUKBOOR het volgende:
Vraag eens of Christhian Stuani interesse heeft in AJAX ?
Spits van RCD Espagnol Barcelona, 28 jaar, 1,86 m lang en een huidige marktwaarde van ca. 4 miljoen Euro. Johan even vragen ? Is een echte competitie gewend en je hebt er zeker nog 5 jaar wat aan. Middenvelders hebben we zat lijkt me nu.
Trouwens;
Rouwen Hennings van KSC staat op het punt naar Frankfurt te verkassen, topscorer tweede bundesliga, 27 jaar, en met 1,80 m geen dwerg voorin als spits. Het is wel tweede bundesliga, maar die schat ik hoger in als hier de eredivisie.
RUK
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 juli 2015 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 20:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Bij Valencia verdiende hij 3 miljoen euro. nu bij Boca zal dat aanzienlijk minder zijn..
Als je dat soort kalibers haalt, top. Maar niet gelezen dat daar interesse in is
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 04 juli 2015 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 16:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Suggestief omdat ze het brengen in de titel dat de kans aanwezig is dat Ajax niet voor een nieuwe spits zou gaan en dat dit een bewuste keuze is..

Een titel die veel meer op intervieuw zou slaan is "Ajax op zoek naar nieuwe spits" Dat is namelijk wat er in eerste instantie gaat gebeuren.
De kans is toch ook aanwezig dat ajax geen nieuwe spits haalt?
Ajax maakt toch een bewuste keuze door WELLICHT geen nieuwe spits te halen.
ze gaan pas een nieuwe spits halen als ze er echt een goeie vinden.

Nee, ik vind dat die titel van jou echt niet goed.
totaal geen nieuws waarde.
Iedereen met een beetje verstand weet dat ajax een nieuwe spits zoekt, je verkoopt/verhuurt er 2.
Ik vind het nieuws waarde hebben dat ze wellicht zonder nieuwe spits het seizoen gaat beginnen.
Dat is interessanter dan ze een er 1 zoeken.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 juli 2015 - 06:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 00:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

De kans is toch ook aanwezig dat ajax geen nieuwe spits haalt?
Ajax maakt toch een bewuste keuze door WELLICHT geen nieuwe spits te halen.
ze gaan pas een nieuwe spits halen als ze er echt een goeie vinden.

Nee, ik vind dat die titel van jou echt niet goed.
totaal geen nieuws waarde.
Iedereen met een beetje verstand weet dat ajax een nieuwe spits zoekt, je verkoopt/verhuurt er 2.
Ik vind het nieuws waarde hebben dat ze wellicht zonder nieuwe spits het seizoen gaat beginnen.
Dat is interessanter dan ze een er 1 zoeken.
Chapeau dat ook jij de woordjes prima omdraait van het interview!
riveco
 riveco - zaterdag 04 juli 2015 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 00:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

De kans is toch ook aanwezig dat ajax geen nieuwe spits haalt?
Ajax maakt toch een bewuste keuze door WELLICHT geen nieuwe spits te halen.
ze gaan pas een nieuwe spits halen als ze er echt een goeie vinden.

Nee, ik vind dat die titel van jou echt niet goed.
totaal geen nieuws waarde.
Iedereen met een beetje verstand weet dat ajax een nieuwe spits zoekt, je verkoopt/verhuurt er 2.
Ik vind het nieuws waarde hebben dat ze wellicht zonder nieuwe spits het seizoen gaat beginnen.
Dat is interessanter dan ze een er 1 zoeken.
Man, krijg jij nou niet langzamerhand een hekel aan je eigen?
Wat wil je nou? Er moet een spits komen die en goed genoeg is en betaalbaar is en iemand die naar Ajax wil. Oja en ook nog eens in het systeem past. Als die niet te vinden is koop je duidelijk niets, anders is het kopen voor het kopen ( dus NIETS NIEUWS ) Jij koopt toch ook alleen een nieuwe auto als hij goed/mooi/en betaalbaar is? Dus aub hou nou op met janken om een bericht wat niks nieuws aangeeft ( Don't worry be happy )
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 juli 2015 - 09:15   quote  deeplink  
Riveco heb een mooie spits voor je gevonden kan ook koppen..

nora
 nora - zaterdag 04 juli 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2015 - 18:15 schreef Twanus1 het volgende:
Ik zie in Sisto een buitenspeler die zowel links als rechts uit de voeten kan. Met name door zijn kracht en energie denk ik dat hij iets toevoegde wat AJAX afgelopen jaar heeft gemist. Ik heb het idee dat we dan aankomend jaar in elke linie een speler hebben lopen die de boel aan kan sturen. Dit kan zowel verbaal (heitinga, Klaasen) als fysiek Gudelj, Dijks en Sisto! Hopelijk krijgen we aankomend jaar dan niet meer van die zaaddodende wedstrijden! Daarom!
Sisto is totaal niet nodig we hebben zat goede middenvelders een spits zou fijn zijn !!!
remco k
 remco k - zaterdag 04 juli 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 00:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je dat soort kalibers haalt, top. Maar niet gelezen dat daar interesse in is
Nee ik ook niet, ik opperde hem alleen maar als interessante optie..
remco k
 remco k - zaterdag 04 juli 2015 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 00:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

De kans is toch ook aanwezig dat ajax geen nieuwe spits haalt?
Ajax maakt toch een bewuste keuze door WELLICHT geen nieuwe spits te halen.
ze gaan pas een nieuwe spits halen als ze er echt een goeie vinden.

Nee, ik vind dat die titel van jou echt niet goed.
totaal geen nieuws waarde.
Iedereen met een beetje verstand weet dat ajax een nieuwe spits zoekt, je verkoopt/verhuurt er 2.
Ik vind het nieuws waarde hebben dat ze wellicht zonder nieuwe spits het seizoen gaat beginnen.
Dat is interessanter dan ze een er 1 zoeken.
Ze gaan op zoek naar die nieuwe spits. Dat is een feit, dat er geen spits komt is slechts een kans. En fatsoenlijke pers meld haar gegevens op basis van feiten... En het eerste feit is dat ze het proberen..
remco k
 remco k - zaterdag 04 juli 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Ik zie in Millik komend seizoen overigens gewoon onze eerste spits, de man die er bij zou komen is wat mij betreft dus een bankzitter..
riveco
 riveco - zaterdag 04 juli 2015 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 09:15 schreef Hummel10 het volgende:
Riveco heb een mooie spits voor je gevonden kan ook koppen..

[ filmpje ]
Haha, nou dank je. Heb je Frank al een filmpje gestuurd? Want ik zoek namelijk geen spits he, dan zou ik er nog een elftal bij moeten kopen voor FC.Riveco.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 juli 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2015 - 11:24 schreef riveco het volgende:

[..]

Haha, nou dank je. Heb je Frank al een filmpje gestuurd? Want ik zoek namelijk geen spits he, dan zou ik er nog een elftal bij moeten kopen voor FC.Riveco.
Hij gaat naar Cambuur... 😐 Frank heeft geen interesse in 100 selectie spelers
jordyw
 jordyw - maandag 06 juli 2015 - 13:52   quote  deeplink  
Eigenlijk kan dit topic gesloten worden, klinkt misschien kut. Maar het is weer hetzelfde liedje, het gaat alleen maar om het saldo op de bank.
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 13:52 schreef jordyw het volgende:
Eigenlijk kan dit topic gesloten worden, klinkt misschien kut. Maar het is weer hetzelfde liedje, het gaat alleen maar om het saldo op de bank.
Dit klinkt niet kut hoor, het is alleen een beetje simpel gedacht vind je zelf ook niet?. Zullen we dan alle topics maar sluiten en allemaal de seizoenskaart inleveren? Het draait toch alleen maar om Bayern, Barca, Real en Chelsea.

Natuurlijk niet. Ajax zoekt naar wat het met de mogelijkheden die we hebben kan halen. En daar doen we op zo'n forum dan graag over slap ouwehoeren. En het dan vooral niet met elkaar eens zijn want anders is er geen reet aan.
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 14:50   quote  deeplink  
FdB heeft zich openlijk uitgesproken voor een middenveld met de punt naar voor. Klaassen komt dan als klassieke 10 te spelen met Gudelj als meest defensieve speler. Daar tussenin speelt dan een verbindingsspeler waarbij FdB nadrukkelijk Sinkgraven noemt.

Daarnaast heeft Fischer 3 weken vakantie gekregen, die sluit dus pas eind juli aan.
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 14:50 schreef Eide het volgende:
FdB heeft zich openlijk uitgesproken voor een middenveld met de punt naar voor. Klaassen komt dan als klassieke 10 te spelen met Gudelj als meest defensieve speler. Daar tussenin speelt dan een verbindingsspeler waarbij FdB nadrukkelijk Sinkgraven noemt.

Daarnaast heeft Fischer 3 weken vakantie gekregen, die sluit dus pas eind juli aan.
Ik las vandaag ergens dat Ajax niet noodzakerlijkerwijs een spits gaat halen. Misschien wel, misschien niet. Gaan ze dat dan opvangen met Schöne/Fisher/El Ghazi? Ik vind die opstelling van de technische leiding niet zonder risico, gezien ook het drukke programma op korte termijn met de voorronde(s) Champions League. Ik heb het niet kunnen volgen de vorige week, maar wat is daar de reden van?
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 15:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik las vandaag ergens dat Ajax niet noodzakerlijkerwijs een spits gaat halen. Misschien wel, misschien niet. Gaan ze dat dan opvangen met Schöne/Fisher/El Ghazi? Ik vind die opstelling van de technische leiding niet zonder risico, gezien ook het drukke programma op korte termijn met de voorronde(s) Champions League. Ik heb het niet kunnen volgen de vorige week, maar wat is daar de reden van?
dat is weer een bericht dat helemaal uit zijn verband is getrokken.

De Boer zei dat Ajax op zoek is naar een spits, maar dat ze niet gaan kopen om het kopen. En hij zei er gewoon over dat als het niet lukt dat hij het gaat doen met de jongens die hij heeft. Hij zei zelf ook al dat de oplossingen die er intern zijn niet ideaal zijn.

Volgens mij trapt ie daar niks meer dan een paar open deuren in, dat weten en snappen we toch allemaal..
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 16:02 schreef remco k het volgende:

[..]

dat is weer een bericht dat helemaal uit zijn verband is getrokken.

De Boer zei dat Ajax op zoek is naar een spits, maar dat ze niet gaan kopen om het kopen. En hij zei er gewoon over dat als het niet lukt dat hij het gaat doen met de jongens die hij heeft. Hij zei zelf ook al dat de oplossingen die er intern zijn niet ideaal zijn.

Volgens mij trapt ie daar niks meer dan een paar open deuren in, dat weten en snappen we toch allemaal..
Zoals ik al schreef, Remco, ik heb het allemaal niet kunnen volgen de afgelopen 9 dagen, dus ben ik afhankelijk van wat ik lees. Of het waar is of niet, of het overtrokken is of niet, of het uit z'n verband is gerukt of niet, ik weet het niet.

In het "Ajax café" topic vroeg ik gisteren al of iemand mij (in grote lijnen) wilde bijpraten, omdat ik onmogelijk alle topics en/of nieuwssites kon gaan lezen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2015 door Pietje --
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 16:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zoals ik al schreef, Remco, ik heb het allemaal niet kunnen volgen de afgelopen 9 dagen, dus ben ik afhankelijk van wat ik lees. Of het waar is of niet, of het overtrokken is of niet, of het uit z'n verband is gerukt of niet, ik weet het niet.

In het "Ajax café" topic vroeg ik gisteren al of iemand mij (in grote lijnen) wilde bijpraten, omdat ik onmogelijk alle topics en/of nieuwssites kon gaan lezen...
Dit is eigenlijk het enige Pietje, Siggy is verkocht en dit is de reactie van Ajax daarop.
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 16:23   quote  deeplink  
En ik meen dat Fischer de enige is die nunog ontbreekt. Die sluit over een kleine 3 weken aan na een "verplichte" vakantie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0355379