BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 16:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk het enige Pietje, Siggy is verkocht en dit is de reactie van Ajax daarop.
Oké, thanks. Maar wat heeft de mening van Ajax dan doen veranderen om het "spitsen-vraagstuk" misschien intern op te gaan lossen, want voor mijn (korte) vakantie hebben we toch echt gediscussieerd over Tscheu La Ling's mededeling, dat Ajax pas een nieuwe spits zou gaan halen, wanneer de oude (Sightórsson) verkocht zou zijn. Wat is er dan vorige week gebeurd? Kunnen zij (nog) geen (betaalbare) spits vinden of is er wat anders aan de hand? Heb ik iets gemist?

Ik denk dan aan Dimitar Berbatov, 34 jaar, transfervrij, heel veel ervaring en gemakkelijk scorend in diverse systemen.
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 16:23 schreef Eide het volgende:
En ik meen dat Fischer de enige is die nunog ontbreekt. Die sluit over een kleine 3 weken aan na een "verplichte" vakantie.
Dat heb ik zojuist ook gelezen (ik lees me ongans op het moment...) dat hij wat langer vakantie krijft van de Boer. Om lekker fris aan de nieuwe competitie te beginnen. Hij heeft toch ook het EK-19 gespeeld?
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 16:35   quote  deeplink  
-21 tot de halve finales. Dacht ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2015 door Eide --
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 16:35 schreef Eide het volgende:
-21 tot de halve finales. Dacht ik.
Je hebt inderdaad gelijk. Dank voor de correctie.
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 16:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oké, thanks. Maar wat heeft de mening van Ajax dan doen veranderen om het "spitsen-vraagstuk" misschien intern op te gaan lossen, want voor mijn (korte) vakantie hebben we toch echt gediscussieerd over Tscheu La Ling's mededeling, dat Ajax pas een nieuwe spits zou gaan halen, wanneer de oude (Sightórsson) verkocht zou zijn. Wat is er dan vorige week gebeurd? Kunnen zij (nog) geen (betaalbare) spits vinden of is er wat anders aan de hand? Heb ik iets gemist?

Ik denk dan aan Dimitar Berbatov, 34 jaar, transfervrij, heel veel ervaring en gemakkelijk scorend in diverse systemen.
Ik heb het intervieuw gezien, en hij zegt niet dat ze het misschien intern gaan oplossen. Hij zegt alleen dat als het niet lukt om iemand te halen, dat ze het doen met de ploeg die hij heeft, maar dat dit niet ideaal is...
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 16:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het intervieuw gezien, en hij zegt niet dat ze het misschien intern gaan oplossen. Hij zegt alleen dat als het niet lukt om iemand te halen, dat ze het doen met de ploeg die hij heeft, maar dat dit niet ideaal is...
Is duidelijk. Dank je wel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 juli 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 16:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

...... Wat is er dan vorige week gebeurd? Kunnen zij (nog) geen (betaalbare) spits vinden of is er wat anders aan de hand? Heb ik iets gemist?

Ik denk dan aan Dimitar Berbatov, 34 jaar, transfervrij, heel veel ervaring en gemakkelijk scorend in diverse systemen.
Berbatov zie ik graag komen, alleen al vanwege zijn enorme internationale ervaring en hij weet vaak een bal wel aardig te raken.....
Pietje
 Pietje - maandag 06 juli 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 17:09 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Berbatov zie ik graag komen, alleen al vanwege zijn enorme internationale ervaring en hij weet vaak een bal wel aardig te raken.....
Zo is het Ron. Dan moeten we maar een petitie gaan maken, of een referendum opzetten. Dat is heel erg in tegenwoordig (Griekenland). De Grieken hebben overigens beslist gelijk met hun "nee". Een verdere vernedering van dat prachtige volk (!) is niet gewenst. Maar dat is een andere discussie. Laten wij het maar bij Berbatov houden ;-)
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 17:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zo is het Ron. Dan moeten we maar een petitie gaan maken, of een referendum opzetten. Dat is heel erg in tegenwoordig (Griekenland). De Grieken hebben overigens beslist gelijk met hun "nee". Een verdere vernedering van dat prachtige volk (!) is niet gewenst. Maar dat is een andere discussie. Laten wij het maar bij Berbatov houden ;-)
Berbatov zou best een interessante optie kunnen zijn, maar vraagt zo'n jongen die heel bewust voor Monaco heeft gekozen voor de centen niet gewoon te veel geld voor Ajax..
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Berbatov zou best een interessante optie kunnen zijn, maar vraagt zo'n jongen die heel bewust voor Monaco heeft gekozen voor de centen niet gewoon te veel geld voor Ajax..
Eens maar nee heb je, ja kan je krijgen.
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens maar nee heb je, ja kan je krijgen.
Natuurlijk is dat zo, maar je weet hoe het gaat, misschien is die al wel gepolst, maar blijkt ie te duur te zijn, horen wij daar helemaal niks over, en gaat iedereen komend jaar weer lopen zaniken dat ze hem niet gehaald hebben...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 juli 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat zo, maar je weet hoe het gaat, misschien is die al wel gepolst, maar blijkt ie te duur te zijn, horen wij daar helemaal niks over, en gaat iedereen komend jaar weer lopen zaniken dat ze hem niet gehaald hebben...
Zo lust ik ER nog wel een paar..
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2015 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zo lust ik ER nog wel een paar..
En toch is dat wel realistisch natuurlijk. Hoe vaak hoor je later wel niet dat een speler ook naar Ajax kon. Kevin de Bruyne recent nog om er één te noemen.
jordyw
 jordyw - maandag 06 juli 2015 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 14:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit klinkt niet kut hoor, het is alleen een beetje simpel gedacht vind je zelf ook niet?. Zullen we dan alle topics maar sluiten en allemaal de seizoenskaart inleveren? Het draait toch alleen maar om Bayern, Barca, Real en Chelsea.

Natuurlijk niet. Ajax zoekt naar wat het met de mogelijkheden die we hebben kan halen. En daar doen we op zo'n forum dan graag over slap ouwehoeren. En het dan vooral niet met elkaar eens zijn want anders is er geen reet aan.
Je hebt het over de mogelijkheden die Ajax heeft, maar dat schat ik niet op nihil.
remco k
 remco k - maandag 06 juli 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zo lust ik ER nog wel een paar..
Wat wou je zeggen dan, dat iedere speler die gepolst wordt ook gewoon uitlekt? Dat is gelul natuurlijk.

Ik denk dat nog geen 20% van de spelers die gepolst worden daadwerkelijk uitlekken..

Hoe vaak hoor je jaren later dat spelers naar bepaalde clubs konden..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 juli 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Hoe het ook is: Het is de moeite van het proberen waard....
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juli 2015 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:50 schreef Eide het volgende:

[..]

En toch is dat wel realistisch natuurlijk. Hoe vaak hoor je later wel niet dat een speler ook naar Ajax kon. Kevin de Bruyne recent nog om er één te noemen.
Die interesse was ook gewoon bekend hoor..
http://www.sportdome.nl/Nieuws/29106--Ajax-heeft-interesse-in-De-Bruyne-.html
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juli 2015 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 21:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat wou je zeggen dan, dat iedere speler die gepolst wordt ook gewoon uitlekt? Dat is gelul natuurlijk.

Ik denk dat nog geen 20% van de spelers die gepolst worden daadwerkelijk uitlekken..

Hoe vaak hoor je jaren later dat spelers naar bepaalde clubs konden..
Vaak zat juist wel hoor.. Geruchten zijn er altijd wel.
Daarbij zit er natuurlijk wel een verschil tussen polsen of een bod doen.
Maar dat geneuzel van moeilijk te vinden, type Ajax spits, wilt niet komen, te duur ik vindt het allemaal zo een bull shit. Cambuur haalt nu Berisha van een Roma en een Ajax me "100" miljoen kan mogelijk niets vinden.. Nogmaals ze hadden Uth voor 3 miljoen kunnen halen maar dat is precies een type Milik en echt niet minder.
Dat ze dat niet zoeken ok. Hallier van Utrecht kan prima achter Millik..
Cardozo was toch aangeboden? Er zijn opties zat maar twijfel aan de welwillendheid en aangezien de voorronde Champions League is iedere dag dat er geen komt eigenlijk een verloren dag is..
riveco
 riveco - dinsdag 07 juli 2015 - 08:23   quote  deeplink  
Nou er komen momenteel wel heel veel geruchten boven water, maar van de spelers waar ze het niet van willen lees je niets hoor. De Bruyne werd genoemd, maar had jij ook wat gelezen dat ze met Messi bezig waren? Of van Ronaldo? Ja dat is idd langer geleden maar met Eto ,o waren ze ook al bezig voor we er erg in hadden.
En om je voor te zijn ( de mindere speler ) Shana? En zo waren er wel meer die ze opeens uit de hoge hoed toverden. Maar vergeet niet dat als de Media hoort van een speler waar div clubs achter aan zitten en er één onbekende Nederlandse club bij betrokken is, er vaak blindelings Ajax wordt genoemd. Dus hiermee wil ik maar zeggen dat ze niet de scouts maar de spelers volgen volgens mijn optiek.
Ook als Ajax een spits zoekt wordt bij iedere spits die op de markt komt een koppeling met Ajax gemaakt. Ik hoop en denk dat ze met div opties bezig zijn uit de hoge hoed. En lukt het niet dan pas of met de eigen groep of met een laatste moment aankoop of huur komen. Ik geef toe dat ik persoonlijk Berbatov of Cardozo wel had zien zitten, maar ja ik volg de aankoop bepalers niet iedere dag, dus weet niet waar ze mee bezig zijn. Zij doen d'r werk en ik het mijne.
nora
 nora - dinsdag 07 juli 2015 - 08:30   quote  deeplink  
Ik hoop ook dat zij hun werk doen, we gaan het horen
remco k
 remco k - dinsdag 07 juli 2015 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 07:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vaak zat juist wel hoor.. Geruchten zijn er altijd wel.
Daarbij zit er natuurlijk wel een verschil tussen polsen of een bod doen.
Maar dat geneuzel van moeilijk te vinden, type Ajax spits, wilt niet komen, te duur ik vindt het allemaal zo een bull shit. Cambuur haalt nu Berisha van een Roma en een Ajax me "100" miljoen kan mogelijk niets vinden.. Nogmaals ze hadden Uth voor 3 miljoen kunnen halen maar dat is precies een type Milik en echt niet minder.
Dat ze dat niet zoeken ok. Hallier van Utrecht kan prima achter Millik..
Cardozo was toch aangeboden? Er zijn opties zat maar twijfel aan de welwillendheid en aangezien de voorronde Champions League is iedere dag dat er geen komt eigenlijk een verloren dag is..
Die van Utreht is gewoon een hele matige speler.
remco k
 remco k - dinsdag 07 juli 2015 - 08:35   quote  deeplink  
En waar hebben we het over man, de tweede man achter onze eerste spits.. Een plek waar met name Ghazi en Fischer hebben laten zien er prima te kunnen spelen..
Pietje
 Pietje - dinsdag 07 juli 2015 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2015 - 19:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Berbatov zou best een interessante optie kunnen zijn, maar vraagt zo'n jongen die heel bewust voor Monaco heeft gekozen voor de centen niet gewoon te veel geld voor Ajax..
Marc Overmars zou het op z'n minst kunnen vragen. Je weet maar nooit. Niet geschoten is altijd mis.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juli 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Die van Utreht is gewoon een hele matige speler.
Nogmaals vind jij let nou maar eens een half seizoen op hem..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 07 juli 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 11:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Marc Overmars zou het op z'n minst kunnen vragen. Je weet maar nooit. Niet geschoten is altijd mis.
Cardozo is in mijn ogen ook best een aardige optie......
remco k
 remco k - dinsdag 07 juli 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 11:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Marc Overmars zou het op z'n minst kunnen vragen. Je weet maar nooit. Niet geschoten is altijd mis.
En misschien is dat al gebeurt. Maar horen we zoals zo vaak daar niets van.
remco k
 remco k - dinsdag 07 juli 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 11:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nogmaals vind jij let nou maar eens een half seizoen op hem..
Ik vind het helemaal niks. En denk ook niet dat die mening haat veranderen.
riveco
 riveco - dinsdag 07 juli 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

En misschien is dat al gebeurt. Maar horen we zoals zo vaak daar niets van.
Idd, ze zitten echt niet stil!
Smeerburg
 Smeerburg - dinsdag 07 juli 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Stelt me anders wel gerust als je hoort dat ze met een goede spits bezig zijn. Nu hoor je niks en twijfelt men ook of er wel wat wordt ondernomen door de TD.
riveco
 riveco - dinsdag 07 juli 2015 - 13:03   quote  deeplink  
En als de Speler dan niet haalbaar blijkt, weer gezeur dat ze er niet genoeg aan hebben gedaan?
remco k
 remco k - dinsdag 07 juli 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 12:58 schreef Smeerburg het volgende:
Stelt me anders wel gerust als je hoort dat ze met een goede spits bezig zijn. Nu hoor je niks en twijfelt men ook of er wel wat wordt ondernomen door de TD.
Waarom zouden ze ons wat moeten vertellen dan, enige wat dat kan veroorzaken is teleurstellingen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juli 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niks. En denk ook niet dat die mening haat veranderen.
Let er nou maar gewoon een seizoen op hij is best compleet en scoort makkelijk..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juli 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 13:03 schreef riveco het volgende:
En als de Speler dan niet haalbaar blijkt, weer gezeur dat ze er niet genoeg aan hebben gedaan?
Als Ajax een spits wil hebben dan komt er een spits. De vraag is alleen hoe graag ze er 1 willen..
Pietje
 Pietje - dinsdag 07 juli 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2015 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

En misschien is dat al gebeurt. Maar horen we zoals zo vaak daar niets van.
Dat is absoluut waar. Wij horen het pas wanneer het eenmaal zover is. En dat is maar goed ook. Ik durf ook best te beweren dat het in goede handen is!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 juli 2015 - 11:49   quote  deeplink  
Daar twijfel ik soms over Pietje....weet niet of die exvoetballers die onze club leiden wel zakelijk genoeg zijn...en/of ze de juiste keuzes maken...zoals bijv. dat huren van spelers...vergeefs achter de 2e keus van Barcelona aan zitten....
remco k
 remco k - woensdag 08 juli 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 11:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Daar twijfel ik soms over Pietje....weet niet of die exvoetballers die onze club leiden wel zakelijk genoeg zijn...en/of ze de juiste keuzes maken...zoals bijv. dat huren van spelers...vergeefs achter de 2e keus van Barcelona aan zitten....
Gezien de dikke sponsorcontracten, de inkomende transfersommen, de uitgaande transfersommen, en de lange contracten lijkt het me dat ze zakelijk genoeg zijn.
Pietje
 Pietje - woensdag 08 juli 2015 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 11:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Daar twijfel ik soms over Pietje....weet niet of die exvoetballers die onze club leiden wel zakelijk genoeg zijn...en/of ze de juiste keuzes maken...zoals bijv. dat huren van spelers...vergeefs achter de 2e keus van Barcelona aan zitten....
Wat Remco ook schrijft. Ik ben van mening dat die ex-voetballers in de leiding het (over het algemeen) goed doen. Helaas het afgelopen seizoen mislukt, maar de vier jaren ervoor steeds kampioen en dat in een financieel gezonde situatie. Al met al ben ik niet ontevreden. Alleen het spelniveau moet beter, dan ben ik helemaal tevreden.
Pietje
 Pietje - woensdag 08 juli 2015 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Gezien de dikke sponsorcontracten, de inkomende transfersommen, de uitgaande transfersommen, en de lange contracten lijkt het me dat ze zakelijk genoeg zijn.
Eens!
Eide
 Eide - woensdag 08 juli 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 12:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat Remco ook schrijft. Ik ben van mening dat die ex-voetballers in de leiding het (over het algemeen) goed doen. Helaas het afgelopen seizoen mislukt, maar de vier jaren ervoor steeds kampioen en dat in een financieel gezonde situatie. Al met al ben ik niet ontevreden. Alleen het spelniveau moet beter, dan ben ik helemaal tevreden.
Dat een seizoen in het water valt kan (helaas) gebeuren. Dat daar fouten aan ten grondslag liggen is vanzelfsprekend. Allemaal open deuren. De vraag is hoe je daar mee om gaat. Ajax kiest voor rust, laat De Boer staan en trekt de portemonnee daar waar nodig. Ik denk persoonlijk dat dat de juiste manier is, beter dan ontslag of allerlei paniekreacties waar afgelopen seizoen regelmatig om geroepen werd.

Daarnaast doet de directie het financieel uitstekend en koerst Ajax eindelijk af op een financieel echt gezonde situatie waarna weer aan budgettaire groei gewerkt kan worden. De sponsorcontracten liegen er niet om, Ajax is zeer actief met allerlei projecten. Dat zit gewoon goed.

De twee zaken die rommelen zijn de interne onvrede tussen Jonk enerzijds en Overmars en De Boer anderzijds en de onbevredigende resultaten van aankopen. Die eerste is men mee bezig. Dat conflict is dan niet met 2 weekjes de wereld uit maar men werkt er aan. Die tweede is het enige waarop rustig gesproken mag worden over falen. Zo eerlijk moet het wel zijn.

Aan met name De Boer en Overmars dus de uitdaging te laten zien dat ze leren en/of dat we een ongelukkige reeks aan incidenten hebben gezien en dat het falen van aankopen geen trend is. Milik is een indicatie dat aankopen wel kunnen renderen, nu eens zien hoe met name Gudelj en Sinkgraven hun waarde gaan uitbetalen.

Al met al ben ik redelijk tevreden met de kanttekening dat dit seizoen wel een serieus testmoment is.
Eide
 Eide - woensdag 08 juli 2015 - 12:27   quote  deeplink  
"Onze" voetbal Belgen Toby en Jan zijn weer herenigd bij Tottenham. Prettige bijkomstigheid is dat Ajax 1.5 miljoen mag bijschrijven na de transfer van Alderweireld van Atletico naar Tottenham.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 08 juli 2015 - 13:06   quote  deeplink  
je moet eerst weten wat voor spits je wilt hebben.
Ik kan veel spitsen op noemen maar niet iedereen is de zelfde type spits.

pas daarna kijk je naar de namen..
remco k
 remco k - woensdag 08 juli 2015 - 13:26   quote  deeplink  
Goh
Pietje
 Pietje - woensdag 08 juli 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 12:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat een seizoen in het water valt kan (helaas) gebeuren. Dat daar fouten aan ten grondslag liggen is vanzelfsprekend. Allemaal open deuren. De vraag is hoe je daar mee om gaat. Ajax kiest voor rust, laat De Boer staan en trekt de portemonnee daar waar nodig. Ik denk persoonlijk dat dat de juiste manier is, beter dan ontslag of allerlei paniekreacties waar afgelopen seizoen regelmatig om geroepen werd.

Daarnaast doet de directie het financieel uitstekend en koerst Ajax eindelijk af op een financieel echt gezonde situatie waarna weer aan budgettaire groei gewerkt kan worden. De sponsorcontracten liegen er niet om, Ajax is zeer actief met allerlei projecten. Dat zit gewoon goed.

De twee zaken die rommelen zijn de interne onvrede tussen Jonk enerzijds en Overmars en De Boer anderzijds en de onbevredigende resultaten van aankopen. Die eerste is men mee bezig. Dat conflict is dan niet met 2 weekjes de wereld uit maar men werkt er aan. Die tweede is het enige waarop rustig gesproken mag worden over falen. Zo eerlijk moet het wel zijn.

Aan met name De Boer en Overmars dus de uitdaging te laten zien dat ze leren en/of dat we een ongelukkige reeks aan incidenten hebben gezien en dat het falen van aankopen geen trend is. Milik is een indicatie dat aankopen wel kunnen renderen, nu eens zien hoe met name Gudelj en Sinkgraven hun waarde gaan uitbetalen.

Al met al ben ik redelijk tevreden met de kanttekening dat dit seizoen wel een serieus testmoment is.
We zitten helemaal op één lijn!
Pietje
 Pietje - woensdag 08 juli 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 13:26 schreef remco k het volgende:
Goh
Whahahahahahahaha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 08 juli 2015 - 16:51   quote  deeplink  
aankopen van deze zomer (tot nu toe) zijn net zo vreselijk als van vorige zomer.

aanvallende impuls(aankoop) ontbreekt, we gaan met dezelfde spelers verder.
Niet om daar gerust over te worden, gezien vorig jaar. (fisher is enkel terug)

3de rechter centrale verdediger erbij. valt niet te rijmen met de woorden van de boer dat van der hoorn het goed aan het doen is.

Nog een extra middenvelder erbij. Zo slecht was bazoer toch niet bezig??
Talentvolle speler komt hiermee weer op de bank te zitten, dat was toch niet te bedoeling??

dat sommige spelers zijn gehaald voor bepaalde reden kan ik wel begrijpen.
maar volgens mij is er meer gekeken naar wat voor spelers het zijn en niet perse naar hun positie en wie daar het slachtoffer van word.

Ik maak mij echt flink zorgen over diegene die over het selectie beleid gaat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 08 juli 2015 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 16:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
aankopen van deze zomer (tot nu toe) zijn net zo vreselijk als van vorige zomer.

aanvallende impuls(aankoop) ontbreekt, we gaan met dezelfde spelers verder.
Niet om daar gerust over te worden, gezien vorig jaar. (fisher is enkel terug)

3de rechter centrale verdediger erbij. valt niet te rijmen met de woorden van de boer dat van der hoorn het goed aan het doen is.

Nog een extra middenvelder erbij. Zo slecht was bazoer toch niet bezig??
Talentvolle speler komt hiermee weer op de bank te zitten, dat was toch niet te bedoeling??

dat sommige spelers zijn gehaald voor bepaalde reden kan ik wel begrijpen.
maar volgens mij is er meer gekeken naar wat voor spelers het zijn en niet perse naar hun positie en wie daar het slachtoffer van word.

Ik maak mij echt flink zorgen over diegene die over het selectie beleid gaat.
Vond de aankopen bijzonder slecht de afgelopen jaren....nu juist beter...met Sinkgraven, Heitinga, Gudelje en Dijks zijn we in de breedte sterker geworden...nu nog een ervaren spits en ik ben helemaal blij...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2015 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 juli 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 17:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vond de aankopen bijzonder slecht de afgelopen jaren....nu juist beter...met Sinkgraven, Heitinga, Gudelje en Dijks zijn we in de breedte sterker geworden...nu nog een ervaren spits en ik ben helemaal blij...
Wat hij zegt kan ik me wel enigzins in vinden Dijks is voor links niet minder dan Boilesen dat is dus prima. Heitinga gaat hij links centraal? Rechts is met Veltman en vd Hoorn al bezet. Lcv wie komt daar? Cvm? Bazoer komt daar waarschijnlijk? Lm flink betaald voor Sinkgraven? Gudelj ook voor die positie? Spits Sigthorsson verkocht Zivkovic verhuurd daar moet een speler bij. Zeer benieuwd wie. Snap wel wat hij bedoeld en Ajax heeft die spelers ook gehaald alleen niet voor de Lcv en niet voor de Cvm dat had logischer geweest..
Eide
 Eide - woensdag 08 juli 2015 - 19:46   quote  deeplink  
Je kan jet ook anders zien, namelijk dat de breedte nu dusdanig veel kwaliteit bevat dat FdB echt keuzes te maken heeft.
remco k
 remco k - woensdag 08 juli 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 19:46 schreef Eide het volgende:
Je kan jet ook anders zien, namelijk dat de breedte nu dusdanig veel kwaliteit bevat dat FdB echt keuzes te maken heeft.
Ik snap er ook geen reet meer van, dit is precies waar iedereen over liep te zeiken, de selectie was niet sterk en niet breed genoeg, dat laatste is nu voor elkaar en nu loopt iedereen elkaar ineens in de weg..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 08 juli 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 juli 2015 - 19:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap er ook geen reet meer van, dit is precies waar iedereen over liep te zeiken, de selectie was niet sterk en niet breed genoeg, dat laatste is nu voor elkaar en nu loopt iedereen elkaar ineens in de weg..
Je ziet het toch zelf ook? Anders twijfel ik echt aan je inzicht..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0391681