BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 juli 2015 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik lees net dat Ajax aangeeft dat er nog niks concreets is vanuit Italie..
Ik bedoel Fisher gap....die gaat basis worden
riveco
 riveco - donderdag 09 juli 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Man jij loopt al weken kinderachtig te doen schei toch uit.
Lekker kruipen bij de mensen die dezelfde mening hebben..
Blijf er toch bij zolang er niks veranderd of beter voetbal gespeeld wordt.
Hopelijk gebeurt dat komen seizoen ook nu ze in ieder geval versterkt hebben.
poehhh wat wordt ik moe van jou, als ik het met iemand eens ben , dan ben ik een kruiper of een gayy en jij blijft doordrammen als een ventje van 5 jaar die een ijsje wil. Dit is het laatste wat ik schrijf tegen jou, ik erger me alleen maar aan dat dram gedrag. ( heeft totaal niets met communiceren te maken. ) dus vriend ik reageer niet meer op jou en zal nog steeds laten merken als ik het met iemand eens ben.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 juli 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 23:30 schreef riveco het volgende:

[..]

poehhh wat wordt ik moe van jou, als ik het met iemand eens ben , dan ben ik een kruiper of een gayy en jij blijft doordrammen als een ventje van 5 jaar die een ijsje wil. Dit is het laatste wat ik schrijf tegen jou, ik erger me alleen maar aan dat dram gedrag. ( heeft totaal niets met communiceren te maken. ) dus vriend ik reageer niet meer op jou en zal nog steeds laten merken als ik het met iemand eens ben.
Nee man...gewoon door drammen, beetje spice op het forum is alleen maar goed...je bent toch geen sissie
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik bedoel Fisher gap....die gaat basis worden
Dat denk ik ook wel. Al zullen ze wel zuinig met hem omspringen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 09 juli 2015 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 23:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Al zullen ze wel zuinig met hem omspringen
Dan hebben ze Andersen ook nog, maar die vind ik meer linkshalf....verhuren die jongen aan bv Heerenveen....wordt hij alleen maar sterker van.
Ik geloof nog steeds in die jongen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 juli 2015 - 23:59   quote  deeplink  
Wie weet narreke...ik vind hem nog steeds een watje...wel veel inzicht maar geen echte prof....bikkelt niet naar behoren...komt snelheid te kort, verdedigt te weinig mee...drang naar voor OK maar wordt nooit top denk ik...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 10 juli 2015 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 23:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wie weet narreke...ik vind hem nog steeds een watje...wel veel inzicht maar geen echte prof....bikkelt niet naar behoren...komt snelheid te kort, verdedigt te weinig mee...drang naar voor OK maar wordt nooit top denk ik...
Wie weet Sjakie..ik geloof wel in die jongen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 juli 2015 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 20:15 schreef riveco het volgende:

[..]

Het Nederlands elftal was onder van Gaal met dat systeem ook niet om aan te gluren toch?
Wat zou je dan weer afgeven op het spel als Ajax dat zou gaan spelen.
Ik heb anders wel genoten van ned spa
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 juli 2015 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

En datzelfde geld voor Riveco, waarom beschuldig je hem er dan wel van?
Ik beschuldig helemaal niemand
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 juli 2015 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 23:30 schreef riveco het volgende:

[..]

poehhh wat wordt ik moe van jou, als ik het met iemand eens ben , dan ben ik een kruiper of een gayy en jij blijft doordrammen als een ventje van 5 jaar die een ijsje wil. Dit is het laatste wat ik schrijf tegen jou, ik erger me alleen maar aan dat dram gedrag. ( heeft totaal niets met communiceren te maken. ) dus vriend ik reageer niet meer op jou en zal nog steeds laten merken als ik het met iemand eens ben.
Haha jij bent drukker met mooie teksten typen dom, drammen, jochie van 5 jaar enz tot aan kruiper en gayyy heb ik helemaal niks op de man gespeeld. Heb jou en je mening gerespecteerd alleen ben het er niet mee eens dat heet eigen mening. Als er dan iemand tegen mij reageerd en het niet eens is kom je met reacties als toppp enz. Dan vind ik je een kruiper omdat je medestanders aan het zoeken bent die jou mening dragen. Nogmaals ik heb dat allemaal niet nodig en ik ga je zeker niet missen. En je hoeft me ook geen vriend te noemen want ik kies mijn eigen vrienden wel.
riveco
 riveco - vrijdag 10 juli 2015 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man...gewoon door drammen, beetje spice op het forum is alleen maar goed...je bent toch geen sissie
:)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 juli 2015 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 23:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan hebben ze Andersen ook nog, maar die vind ik meer linkshalf....verhuren die jongen aan bv Heerenveen....wordt hij alleen maar sterker van.
Ik geloof nog steeds in die jongen
Inderdaad bevrijd die jongen een jaartje. Willem 2 ook een prima optie voor hem..
riveco
 riveco - vrijdag 10 juli 2015 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 07:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha jij bent drukker met mooie teksten typen dom, drammen, jochie van 5 jaar enz tot aan kruiper en gayyy heb ik helemaal niks op de man gespeeld. Heb jou en je mening gerespecteerd alleen ben het er niet mee eens dat heet eigen mening. Als er dan iemand tegen mij reageerd en het niet eens is kom je met reacties als toppp enz. Dan vind ik je een kruiper omdat je medestanders aan het zoeken bent die jou mening dragen. Nogmaals ik heb dat allemaal niet nodig en ik ga je zeker niet missen. En je hoeft me ook geen vriend te noemen want ik kies mijn eigen vrienden wel.
Nog één ding vriend, ik noem iedereen zoals ik dat wil en als jij gayyy of kruiper noemt achtelijke Harreld kun je niet zeggen dat jij niet op de man speelt ( want het is enkelfout en je reageerd op mijn ) En jij respecteerd mijn mening niet anders kom je eens met harde feiten en dan echt eens gericht op wat er staat. En harde met harde feiten bedoel ik dus geen media onzin die iets uit elkaar hebben getrokken ( meestal zelfs nog een oud bericht wat ze een beetje smeuig hebben gemaakt ) Maar leef je wereld en dram lekker door voor je ijsje, groot kind ( oohhh in jou ogen de ene keer wel en de andere keer niet op de man gericht ) haha Vriend weet dat ik alles lees, en vertel maar dat ik bang ben om met jou in discussie te gaan, voor mijn ben jij een NONO groetjes van je Ajax vriend haha. Oooh en je had het nog niet door maar VRIEND was sarcastisch bedoeld. doeiiiiiii leest af en toe ook nog even wat ik bij een ander schrijf haha
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 juli 2015 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 08:21 schreef riveco het volgende:

[..]

Nog één ding vriend, ik noem iedereen zoals ik dat wil en als jij gayyy of kruiper noemt achtelijke Harreld kun je niet zeggen dat jij niet op de man speelt ( want het is enkelfout en je reageerd op mijn ) En jij respecteerd mijn mening niet anders kom je eens met harde feiten en dan echt eens gericht op wat er staat. En harde met harde feiten bedoel ik dus geen media onzin die iets uit elkaar hebben getrokken ( meestal zelfs nog een oud bericht wat ze een beetje smeuig hebben gemaakt ) Maar leef je wereld en dram lekker door voor je ijsje, groot kind ( oohhh in jou ogen de ene keer wel en de andere keer niet op de man gericht ) haha Vriend weet dat ik alles lees, en vertel maar dat ik bang ben om met jou in discussie te gaan, voor mijn ben jij een NONO groetjes van je Ajax vriend haha. Oooh en je had het nog niet door maar VRIEND was sarcastisch bedoeld. doeiiiiiii leest af en toe ook nog even wat ik bij een ander schrijf haha
Haha lezen kun je ook niet erg goed vriend! Het bericht zei al dat ik het voordat ik gayyy en kruiper zei ik het niet op de man speelde. Jij probeert je al maanden boven mij te zetten met je berichten over hoe dom ik wel niet ben enz. Maar weet je mensen die dat zo hard proberen zijn het meestal zelf. Je mag van mij vinden wat je wilt alleen op basis van een forumpje iemand beoordelen tja ook dat zegt meer over jou. Maar prima vind jij mij maar een nono en jezelf geweldig het maakt me maar bar weinig uit.
remco k
 remco k - vrijdag 10 juli 2015 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 23:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan hebben ze Andersen ook nog, maar die vind ik meer linkshalf....verhuren die jongen aan bv Heerenveen....wordt hij alleen maar sterker van.
Ik geloof nog steeds in die jongen
ik ook, en Heerenveen zou een hele mooie tussenstap zijn voor die jongen.. Of misschien Zwolle wel..
remco k
 remco k - vrijdag 10 juli 2015 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 23:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wie weet narreke...ik vind hem nog steeds een watje...wel veel inzicht maar geen echte prof....bikkelt niet naar behoren...komt snelheid te kort, verdedigt te weinig mee...drang naar voor OK maar wordt nooit top denk ik...
Snelheid te kort? Ik denk dat ie bij de snelste 3 of 4 spelers hoort van de selectie, met bal loopt ie nog bij mensen weg..

Bikkelen hoort ook niet bij zon gast, was bij Eriksen hetzelfde..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 10 juli 2015 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2015 - 23:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan hebben ze Andersen ook nog, maar die vind ik meer linkshalf....verhuren die jongen aan bv Heerenveen....wordt hij alleen maar sterker van.
Ik geloof nog steeds in die jongen
Net als Duarte.....

Hahahaha sorry man, was ff een glappie
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 juli 2015 - 10:33   quote  deeplink  
Eigenlijk kan hier wel een slotje op.

Er komt namelijk alleen spelers bij als er speler vertrekt, die ze niet willen dat hij vertrekt. Cillissen.
Voor boilissen is al dijks aan getrokken en voor kishna vertrek word intern opgevangen, door spelers die mee zijn gegaan naar oostenrijk

Mensen die wachten op een spits, die gaan zeer waarschijnlijk een teleurstelling te gemoed zien. Dat de directie zei dat een nieuwe spits pas word aangetrokken nadat siggy vertrok is een leugen.
Met dijks was dat geen probleem, boilissen is er nu nog steeds.
Siggy is al een tijd vertrokken, tijd genoeg gehad om een spits bekend te maken.

De reden dat Ajax geen nieuwe spits haalt is waarschijnlijk dat een van de andere spelers en dan moet je denken aan klassen, el ghazi, schone, andersen, guldelj en fisher de spits positie invult, op een andere manier dan millik.
remco k
 remco k - vrijdag 10 juli 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 10:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Eigenlijk kan hier wel een slotje op.

Er komt namelijk alleen spelers bij als er speler vertrekt, die ze niet willen dat hij vertrekt. Cillissen.
Voor boilissen is al dijks aan getrokken en voor kishna vertrek word intern opgevangen, door spelers die mee zijn gegaan naar oostenrijk

Mensen die wachten op een spits, die gaan zeer waarschijnlijk een teleurstelling te gemoed zien. Dat de directie zei dat een nieuwe spits pas word aangetrokken nadat siggy vertrok is een leugen.
Met dijks was dat geen probleem, boilissen is er nu nog steeds.
Siggy is al een tijd vertrokken, tijd genoeg gehad om een spits bekend te maken.

De reden dat Ajax geen nieuwe spits haalt is waarschijnlijk dat een van de andere spelers en dan moet je denken aan klassen, el ghazi, schone, andersen, guldelj en fisher de spits positie invult, op een andere manier dan millik.
Ja Siggy is al wel een hele week weg.. Pffffffff Wat een kerel..
Brandje
 Brandje - vrijdag 10 juli 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 11:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja Siggy is al wel een hele week weg.. Pffffffff Wat een kerel..
Deze onvrede begrijp ik wel. Er werd gezegd dat Siggi verkocht moest worden alvorens er een nieuwe spits zou komen. Nu miet je weer gaan wachten dat de geblesseerde hopeloos presterende Boilessen verkocht gaat worden. Terwijl Dijks wel aangetrokken kon worden terwijl Boilessen er nog was en je in principe met Viergever en Riedewald en Dijks nu VIER opties hebt voor de LB maar maar een echte spits in je selectie hebt. En nee Fisher en El Ghazi zijn geen spitsen.
Eide
 Eide - vrijdag 10 juli 2015 - 12:38   quote  deeplink  
Ik vind die extra spits ook belangrijk. Ik begrijp dat Ajax niet wil kopen om het kopen en dat een spits met de juiste kwaliteiten die ook nog wel niet eenvoudig te vinden is. Ik begrijp ook wel dat dat misschien nog even duurt. De transferwillende jongens willen misschien de boot wel afhouden voor grotere clubs. Maar ik denk wel dat die extra spits essentieel is.
remco k
 remco k - vrijdag 10 juli 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 11:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Deze onvrede begrijp ik wel. Er werd gezegd dat Siggi verkocht moest worden alvorens er een nieuwe spits zou komen. Nu miet je weer gaan wachten dat de geblesseerde hopeloos presterende Boilessen verkocht gaat worden. Terwijl Dijks wel aangetrokken kon worden terwijl Boilessen er nog was en je in principe met Viergever en Riedewald en Dijks nu VIER opties hebt voor de LB maar maar een echte spits in je selectie hebt. En nee Fisher en El Ghazi zijn geen spitsen.
Dat verhaal is ook gewoon niet eerlijk naar de supporters toe. Maar verwachten dat er een week nadat Siggy verkocht is al een nieuwe is slaat natuurlijk nergens op..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 10 juli 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 12:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat verhaal is ook gewoon niet eerlijk naar de supporters toe. Maar verwachten dat er een week nadat Siggy verkocht is al een nieuwe is slaat natuurlijk nergens op..
De boer zei toch dat hij zijn selectie op tijd klaar wou hebben?
Doordat de directie eerst siigy wilde verkopen om daarna pas een nieuwe aan te trekken.
Dan mag je toch verwachten nadat siggy verkocht is snel een nieuwe hebben.
Natuurlijk willen ze niet kopen om het kopen.
Maar dat betekend dus dat een nieuwe spits voordat de Cl voorronde begint er geen nieuwe hebben.
Dat betekend ook dat de urgentie om er 1 te halen ook wegvalt, omdat millik voor de eredivisie sterk goed genoeg is.
En een spits halen die beter is dan de spits die tegen duitseland scoort, dat een lastig verhaal gaat worden.

Daarom zeg ik dat er geen nieuwe spits word gehaald.
Maar ik laat mij graag verrassen.
Als Ajax alsnog een nieuwe haalt en een goeie dan ben ik er blij mee, zal wel te laat worden voor de Cl
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 juli 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 12:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat verhaal is ook gewoon niet eerlijk naar de supporters toe. Maar verwachten dat er een week nadat Siggy verkocht is al een nieuwe is slaat natuurlijk nergens op..
A ze wisten dat Sigthorsson verkocht ging worden.
B de Boer wilde zijn selectie zo snel mogelijk rond hebben.

Dan moet je toch je lijstje al klaar hebben en binnen een week een aankoop kunnen doen?
Transferperiode duurt natuurlijk nog wel langer dus haast hebben ze ook niet..
Eide
 Eide - vrijdag 10 juli 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Intenties en lijstjes zijn leuk maar je bent ook van andere partijen afhankelijk. Wie weet zijn ze al ruim bezig maar neemt een eventuele kandidaat de tijd. Ik vind eenzijdig oordelen op basis van veronderstellingen wat te gemakkelijk en dus onthoud ik mij voorlopig van een oordeel.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 juli 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 15:01 schreef Eide het volgende:
Intenties en lijstjes zijn leuk maar je bent ook van andere partijen afhankelijk. Wie weet zijn ze al ruim bezig maar neemt een eventuele kandidaat de tijd. Ik vind eenzijdig oordelen op basis van veronderstellingen wat te gemakkelijk en dus onthoud ik mij voorlopig van een oordeel.
Zeg ik dus in andere ook.. Ze hebben geen haast(nog)..
remco k
 remco k - vrijdag 10 juli 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 14:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

A ze wisten dat Sigthorsson verkocht ging worden.
B de Boer wilde zijn selectie zo snel mogelijk rond hebben.

Dan moet je toch je lijstje al klaar hebben en binnen een week een aankoop kunnen doen?
Transferperiode duurt natuurlijk nog wel langer dus haast hebben ze ook niet..
En jij denkt dat je met dag lijstje niet op weerstand zal stuiten? Onderhandelingen duren nu eenmaal vaak gewoon lang
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 juli 2015 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij denkt dat je met dag lijstje niet op weerstand zal stuiten? Onderhandelingen duren nu eenmaal vaak gewoon lang
Zeg ik ergens van niet dan? Maar nogmaals als clubs en speler willen kun je het echt wel binnen een week regelen maar Ajax heeft niet zoveel haast..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 juli 2015 - 06:53   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=250212

Hier staat ook weer duidelijk dat ze eerst willen verkopen maar dat Frank er wel een buitenspeler en spits bij wil.. (oud nieuws)
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2015 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 06:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zeg ik ergens van niet dan? Maar nogmaals als clubs en speler willen kun je het echt wel binnen een week regelen maar Ajax heeft niet zoveel haast..
Hoe weet je dat nou man. Het kan ook gewoon zo zijn dat het niet lukt. Dijks heitinga guldelj en sinkgraven zijn allemaa gelukt. En achteraf gezien zelfs vrij gemakkelijk. En met veel snelheid. Waarom zouden ze dan in hemelnaam die spits die ze zeg willen niet halen als het zo makkelijk zou zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 11 juli 2015 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 06:53 schreef Hummel10 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=250212

Hier staat ook weer duidelijk dat ze eerst willen verkopen maar dat Frank er wel een buitenspeler en spits bij wil.. (oud nieuws)
Ja en je ziet ook de reden waarom toch.
nora
 nora - zaterdag 11 juli 2015 - 09:41   quote  deeplink  
Het fijne horen en zien we niet wat zij achter de schermen doen ivm transfer, het is kut maar helaas is het afwachten.
riveco
 riveco - zaterdag 11 juli 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Jammer dat er mensen wel deze link delen
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=250212
Maar dan weer niet deze
http://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/2377/ajax-zit-niet-stil-we-hebben-wel-mensen-op-het-oog-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Brandje
 Brandje - zaterdag 11 juli 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Wat wil je ermee zeggen dan? Zoethoudertje om de fans rustig te houden. Zo interpreteer ik het.
Ben ik helemaal geen fan van Brands maar wanneer Wijnaldum weg is. Presenteren ze Propper. Voor Depay zijn kont die Belg en een Uruquaan. Dat is handelen.
Bij ons werd gezegd dat wanneer Siggi verkocht was dat er een spits zou komen. Nu moeten er ineens nog meet spelers verkocht worden.
riveco
 riveco - zaterdag 11 juli 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Het is idd handelen, maar propper had al aangegeven dat hij naar de top van Nederland wilde , was dus een inkoppertje. Ik ben geen goede spits tegen gekomen die het zelfde zei. Dus moet je in het buitenland kijken, waar de goede spitsen eerst even willen wachten of er niet iets komt uit de grotere competities. Dat is denk ik het verschil.
riveco
 riveco - zaterdag 11 juli 2015 - 13:45   quote  deeplink  
En Brandje, die 2 andere spelers hebben ook nog niet getekend.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 juli 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2015 - 10:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Snelheid te kort? Ik denk dat ie bij de snelste 3 of 4 spelers hoort van de selectie, met bal loopt ie nog bij mensen weg..

Bikkelen hoort ook niet bij zon gast, was bij Eriksen hetzelfde..
Als middenvelder moet je niet te vaak achter je tegenstander aanlopen....hij oogt in ieder geval zwak....moet nog een paar jaartjes rijpen misschien...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 juli 2015 - 15:02   quote  deeplink  
Dit was de reden dat het zo lang duurde....
------------------------------------------------------------------------------

Geduld Ajax omtrent Sisto raakt op, club schakelt door

Ajax was nadrukkelijk geïnteresseerd in Pione Sisto van het Deense FC Midtjylland, maar lijkt de bijl erbij neer te hebben gegooid. Het zou Ajax volgens De Telegraaf te lang duren voordat Sisto zelf een keuze heeft gemaakt en daarom gaan de Amsterdammers zich richten op een nieuwe optie.
Zeven miljoen euro wilde Ajax op tafel leggen om Sisto los te weken bij Midtjylland. De Denen waren daarmee akkoord, maar de Soedanese aanvaller zelf doet er lang over om een beslissing te maken. Op wie Ajax de pijlen nu gaat richten, is nog onbekend.
Sisto is een behendige aanvallende middenvelder met een actie, goed schot en inzicht, die ook op de vleugel uit de voeten kan. Afgelopen seizoen brak hij door bij zijn club door met zeven treffers een belangrijk aandeel te hebben in de landstitel.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 11 juli 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 15:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dit was de reden dat het zo lang duurde....
------------------------------------------------------------------------------

Geduld Ajax omtrent Sisto raakt op, club schakelt door

Ajax was nadrukkelijk geïnteresseerd in Pione Sisto van het Deense FC Midtjylland, maar lijkt de bijl erbij neer te hebben gegooid. Het zou Ajax volgens De Telegraaf te lang duren voordat Sisto zelf een keuze heeft gemaakt en daarom gaan de Amsterdammers zich richten op een nieuwe optie.
Zeven miljoen euro wilde Ajax op tafel leggen om Sisto los te weken bij Midtjylland. De Denen waren daarmee akkoord, maar de Soedanese aanvaller zelf doet er lang over om een beslissing te maken. Op wie Ajax de pijlen nu gaat richten, is nog onbekend.
Sisto is een behendige aanvallende middenvelder met een actie, goed schot en inzicht, die ook op de vleugel uit de voeten kan. Afgelopen seizoen brak hij door bij zijn club door met zeven treffers een belangrijk aandeel te hebben in de landstitel.
Kijk dat kan natuurlijk ook maar dan heeft Ajax dus een bod gedaan en nadrukkelijk interesse getoond. Geen spits maar toch.. Sisto is net zo een lastig verhaal als die Pereiro bij Psv.
Brands is er waarschijnlijk in geslaagd om hem persoonlijk over te halen. We zullen zien wat er komende weken gaat gebeuren en hoe sterk zulke talenten zijn mochten ze komen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 juli 2015 - 11:30   quote  deeplink  
Psv haalt gewoon Lestiene en Pereiro nou dan weet ik wel wie aankomend seizoen onze grootste concurrent is..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 juli 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 11:30 schreef Hummel10 het volgende:
Psv haalt gewoon Lestiene en Pereiro nou dan weet ik wel wie aankomend seizoen onze grootste concurrent is..
Vertel????
nora
 nora - zondag 12 juli 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Dat was van te voren al bekend het gaat gewoon weer tussen Ajax en PSV ,als wij een goede centrumspits kunnen scoren en in mijn ogen ook nog rechter vleugelaanvaller gaan wij de titel weer pakken.
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 12:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat wil je ermee zeggen dan? Zoethoudertje om de fans rustig te houden. Zo interpreteer ik het.
Ben ik helemaal geen fan van Brands maar wanneer Wijnaldum weg is. Presenteren ze Propper. Voor Depay zijn kont die Belg en een Uruquaan. Dat is handelen.
Bij ons werd gezegd dat wanneer Siggi verkocht was dat er een spits zou komen. Nu moeten er ineens nog meet spelers verkocht worden.
Vind je dat handelen ja, Hoelang is Depay nu al weg?.

Je laatste zin ben ik het mee eens, maar dat PSV zo veel sneller en beter handelt, nee sorry dat vind ik niet..
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2015 - 14:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als middenvelder moet je niet te vaak achter je tegenstander aanlopen....hij oogt in ieder geval zwak....moet nog een paar jaartjes rijpen misschien...
Ligt dat aan hem dan dat ie achter een tegenstander aan moet? Aan de bal vind ik hem echt erg goed, prima dribbel, goede actie maar het komt er te weinig uit, jaartje verhuren en dan kan ie er staan naar mijn idee..
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 11:30 schreef Hummel10 het volgende:
Psv haalt gewoon Lestiene en Pereiro nou dan weet ik wel wie aankomend seizoen onze grootste concurrent is..
Ben wel heel benieuwd wat jij dan van deze spelers allemaal gezien hebt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 juli 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben wel heel benieuwd wat jij dan van deze spelers allemaal gezien hebt..
Kijk, en dat was ik dus ook! Ze verkopen hun beste spelers, Wijnaldum en Depay, en kopen daar 2 onbekende spelers voor terug. Ik snap niet dat ze direct als concurrent worden gezien voor Ajax. Misschien hebben deze spelers ook wel aanpassingsproblemen??? Dat ze slagvaardig zijn en direct nieuwe spelers aantrekken klopt, maar verder weet nog niemand of deze spelers een verbetering zijn!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 juli 2015 - 14:55   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door Ajax Warrior --
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 12 juli 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben wel heel benieuwd wat jij dan van deze spelers allemaal gezien hebt..
Lestienne is toch best een goede speler? Ik vond hem in zijn periode bij Club Brugge echt geweldig goed. Hoopte toen dat Ajax hem misschien op zou pikken (samen met Dennis Praet). Had geen idee dat hij al naar de zandbak was vertrokken om te cashen (en om vervolgens weer uitgeleend te worden aan Genoa?) en zag dat hij daar ook alleen maar de bank heeft warm gehouden. Dus of hij van waarde gaat zijn, geen idee maar potentieel heeft hij wel. Ook nog maar 23 jaar en volgens mij ligt het nederlandse voetbal hem wel.

Pereiro heb ik nog nooit iets van gehoord of gezien, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar. Maar Brands koopt over het algemeen best wel goede spelers in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door RoodWit81 --
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 12 juli 2015 - 15:01   quote  deeplink  
Die Pereiro moet overigens 7 miljoen kosten lees ik op VI. Bizar dat PSV dat wel "zomaar" neerlegt voor een versterking en Ajax zo loopt te twijfelen over Sisto. Al weet ik niet of die twee spelers heel erg vergelijkbaar zijn qua talent en ervaring.
Mando
 Mando - zondag 12 juli 2015 - 16:19   quote  deeplink  
iemand een idee wat er met Meleg is gebeurt of gaat gebeuren? Denk dat we met Cerny en Muric nu al betere linksbenige vleugelspelers hebben en corrigeer me als ik het fout heb maar Meleg is ook al 20 dacht ik tijd begint te dringen voor een debuut.

Spelers die gewoon verkocht moeten worden naar mijn mening zijn de volgende:

Serero
Schone
Duarte
Boilessen(mag van mij blijven maar je moet het natuurlijk zelf wel willen)

Spelers die verhuurd moeten worden:

Menig
Meleg
Van der Hart

Ideale opstelling:

Cillessen
Tete. Veltman. Heitinga. Dijks.

Gudelj. Bazoer.
Klaassen
El Ghazi Kishna.
Milik
Wissels:

Riedewald
V. Rhijn
V. De Hoorn
Andersen
Sinkgraven
Fischer
Spits AANKOOP heel erg nodig(Gabriel of Kennedy uit Brazilië)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door Mando --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0771842