BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 juli 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben wel heel benieuwd wat jij dan van deze spelers allemaal gezien hebt..
Genoeg om te weten dat het prima aankopen zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 juli 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 16:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Genoeg om te weten dat het prima aankopen zijn..
Knap!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 juli 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 16:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap!
Lestienne is geen onbekende hoor.. Die Pereiro ga ik af op media en beelden maar dat lijkt me een prima aanwinst.. Psv was afgelopen seizoen al sterker maar verliezen Depay waar deze twee voor terugkomen vraag is dan hoeveel hebben ze ingeleverd? Wijnaldum verliezen ze misschien maar met Propper(mocht dit doorgaan) verliezen ze ook niet heel veel kwaliteit.
Willems hebben ze Poulsen voor eventueel en die kan daarom al wennen aan Psv.

Ajax is ook wel iets sterker geworden met Heitinga,Dijks en Gudelj dus ja op basis van hoe het er nu naar uitziet gaat het zo ie zo tussen Ajax en Psv volgend seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door Hummel10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 juli 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 16:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lestienne is geen onbekende hoor.. Die Pereiro ga ik af op media en beelden maar dat lijkt me een prima aanwinst.. Psv was afgelopen seizoen al sterker maar verliezen Depay waar deze twee voor terugkomen vraag is dan hoeveel hebben ze ingeleverd? Wijnaldum verliezen ze misschien maar met Propper(mocht dit doorgaan) verliezen ze ook niet heel veel kwaliteit.
Willems hebben ze Poulsen voor eventueel en die kan daarom al wennen aan Psv.

Ajax is ook wel iets sterker geworden met Heitinga,Dijks en Gudelj dus ja op basis van hoe het er nu naar uitziet gaat het zo ie zo tussen Ajax en Psv volgend seizoen.
En jij denkt dat deze spelers direct in het team ingepast kunnen worden??? Misschien hebben deze spelers ook gewoon last van aanpassingsproblemen?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 juli 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 16:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En jij denkt dat deze spelers direct in het team ingepast kunnen worden??? Misschien hebben deze spelers ook gewoon last van aanpassingsproblemen?
We zullen het zien kerel
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 14:57 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Lestienne is toch best een goede speler? Ik vond hem in zijn periode bij Club Brugge echt geweldig goed. Hoopte toen dat Ajax hem misschien op zou pikken (samen met Dennis Praet). Had geen idee dat hij al naar de zandbak was vertrokken om te cashen (en om vervolgens weer uitgeleend te worden aan Genoa?) en zag dat hij daar ook alleen maar de bank heeft warm gehouden. Dus of hij van waarde gaat zijn, geen idee maar potentieel heeft hij wel. Ook nog maar 23 jaar en volgens mij ligt het nederlandse voetbal hem wel.

Pereiro heb ik nog nooit iets van gehoord of gezien, dus daar ben ik ook wel benieuwd naar. Maar Brands koopt over het algemeen best wel goede spelers in.
Het was inderdaad best een goede speler, we moeten alleen afwachten of het nu nog een goed speler is..

Maar waar het mij en ik denk ook Warrior om gaat, is dat PSV meteen weer gezien wordt als de club die even de geweldige spelers ophaalt.. En dat terwijl ik vrij zeker weet dat de meeste gasten hier nog nooit van deze twee namen gehoord hebben..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juli 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Het was inderdaad best een goede speler, we moeten alleen afwachten of het nu nog een goed speler is..

Maar waar het mij en ik denk ook Warrior om gaat, is dat PSV meteen weer gezien wordt als de club die even de geweldige spelers ophaalt.. En dat terwijl ik vrij zeker weet dat de meeste gasten hier nog nooit van deze twee namen gehoord hebben..
Ik in ieder geval niet...maar dat is niet maatgevend, toch ? ;-)
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 16:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Genoeg om te weten dat het prima aankopen zijn..
Serieus, want ik hoor je nooit over het bekijken van andere competities. Laat staan dat je Genoa in Italie met regelmaat bekeken hebt.... En laat staan dat een speler je is opgevallen die 1 goal maakt in die 24 potjes voor datzelfde Genoa..

En ben dan wel heel benieuwd hoe je Pereiro gevolgd hebt de laatste jaren..

Ook wel heel grappig.. Als Ajax talenten haalt, want meer dan een talent is die Uruguayaan niet, wordt er telkens geroepen dat wij er al wel genoeg hebben..
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 16:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lestienne is geen onbekende hoor.. Die Pereiro ga ik af op media en beelden maar dat lijkt me een prima aanwinst.. Psv was afgelopen seizoen al sterker maar verliezen Depay waar deze twee voor terugkomen vraag is dan hoeveel hebben ze ingeleverd? Wijnaldum verliezen ze misschien maar met Propper(mocht dit doorgaan) verliezen ze ook niet heel veel kwaliteit.
Willems hebben ze Poulsen voor eventueel en die kan daarom al wennen aan Psv.

Ajax is ook wel iets sterker geworden met Heitinga,Dijks en Gudelj dus ja op basis van hoe het er nu naar uitziet gaat het zo ie zo tussen Ajax en Psv volgend seizoen.
Wijnaldum is de absolute leider van dat elftal gebleken, Proper mag zijn schoenen nog niet poetsen man..
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik in ieder geval niet...maar dat is niet maatgevend, toch ? ;-)
Ik weet van mezelf dat ik veel spelers zie en goed oplet, ik kijk dan ook veel meer dan gemiddeld voetbal.. En ik kan je eigenlijk niets vertellen over die speler uit Uruguay behalve dan dat het een talent is.. Die andere jongen heeft al eens voor de centen gekozen al was het wel een talent, afgelopen jaar heeft ie niet veel laten zien, hij is mij in Italie niet opgevallen in ieder geval..

Ik vind het dan wel heel erg knap dat andere mensen waarvan ik weet dat ze veel minder voetbal kijken ( niet erg overigens) dan even weten dat ze jongens erg knap gehaald zijn door PSV en dat ze die huidige gasten wel even zullen vervangen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juli 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet van mezelf dat ik veel spelers zie en goed oplet, ik kijk dan ook veel meer dan gemiddeld voetbal.. En ik kan je eigenlijk niets vertellen over die speler uit Uruguay behalve dan dat het een talent is.. Die andere jongen heeft al eens voor de centen gekozen al was het wel een talent, afgelopen jaar heeft ie niet veel laten zien, hij is mij in Italie niet opgevallen in ieder geval..

Ik vind het dan wel heel erg knap dat andere mensen waarvan ik weet dat ze veel minder voetbal kijken ( niet erg overigens) dan even weten dat ze jongens erg knap gehaald zijn door PSV en dat ze die huidige gasten wel even zullen vervangen..
Dat weet ik...ik kijk alleen Ajax en Feijenoord (psv kan ik niet opbrengen) en wat Europese potten.
Oja en al het wielrennen ;-)
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat weet ik...ik kijk alleen Ajax en Feijenoord (psv kan ik niet opbrengen) en wat Europese potten.
Oja en al het wielrennen ;-)
i know..

Ik heb persoonlijk niet o veel met die ploegen tijdritten zoals vandaag..

Overigens is de tour ook onder en boven de wet, waarom is mij een raadsel..

Maar in een ronde moet een ploegentijdrit als die aanwezig is in het eerste derde van de ronde zitten..

Een paar jaar geleden is daar veel gedoe over geweest in de Giro als ik me niet vergis, en hier hoor je er niemand over..
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 17:39   quote  deeplink  
Ajax schijnt overigens vergaande interesse te hebben voor Anthony Mounir van Montpelier..

Een 27 jarige linksbuiten, afgelopen jaar 9 goals en 7 assists..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juli 2015 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:39 schreef remco k het volgende:
Ajax schijnt overigens vergaande interesse te hebben voor Anthony Mounir van Montpelier..

Een 27 jarige linksbuiten, afgelopen jaar 9 goals en 7 assists..
Ken ik ook niet.....maar een linksbuiten ??
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ken ik ook niet.....maar een linksbuiten ??
De Boer wou er een vleugelspeler bij..

Misschien dat ie dan of afscheid van Kishna gaat nemen, of dat de Boer voor Fischer wel degelijk een andere rol in gedachten heeft..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2015 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juli 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer wou er een vleugelspeler bij..

Misschien dat ie dan of afscheid van Kishna gaat nemen, of dat de Boer voor Fischer wel degelijk een andere rol in gedachten heeft..
hahaha...ik heb Warrior aan de telefoon, die zegt precies hetzelfde
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 12 juli 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Het was inderdaad best een goede speler, we moeten alleen afwachten of het nu nog een goed speler is..

Maar waar het mij en ik denk ook Warrior om gaat, is dat PSV meteen weer gezien wordt als de club die even de geweldige spelers ophaalt.. En dat terwijl ik vrij zeker weet dat de meeste gasten hier nog nooit van deze twee namen gehoord hebben..
Ja, inderdaad. Hij heeft de laatste jaren niet veel gepresteerd. Wel kans op revanche op deze manier, maar dat had bij Genoa ook gekund natuurlijk.

Had ook niet op je reactie in moeten haken. Ik vall nu een beetje midden in een discussie. Was wel even benieuwd wat mensen hier van die aankopen vonden en van het snelle handelen van PSV. Maar dat is iets wat al langer word besproken. Misschien komt het wel uit mijn teleurstelling dat er nog steeds geen goede ervaren backup achter Milik gekocht is. Ik heb het gevoel dat we die heel erg nodig zullen hebben als we straks voorronde CL in gaan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 juli 2015 - 17:51   quote  deeplink  
Liever Kishna weg dan Andersen....daar geloof ik nog steeds in
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:51 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Hij heeft de laatste jaren niet veel gepresteerd. Wel kans op revanche op deze manier, maar dat had bij Genoa ook gekund natuurlijk.

Had ook niet op je reactie in moeten haken. Ik vall nu een beetje midden in een discussie. Was wel even benieuwd wat mensen hier van die aankopen vonden en van het snelle handelen van PSV. Maar dat is iets wat al langer word besproken. Misschien komt het wel uit mijn teleurstelling dat er nog steeds geen goede ervaren backup achter Milik gekocht is. Ik heb het gevoel dat we die heel erg nodig zullen hebben als we straks voorronde CL in gaan.
Weet je wat het is. We weten niet of die spelers gaan renderen van PSV..

En aangezien PSV afgelopen jaar dreef of Wijnaldum Depay en Guardado, betwijfel ik of ze dat weer kunnen presteren..

Ajax daarentegen is er echt een stuk sterker op geworden dan aan het begin van vorig jaar..

Ik ben eigenlijk van mening dat als het zo blijft als het nu is, dat Ajax met drie vingers in de neus kampioen moet worden...
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:51 schreef Nenam_tiL het volgende:
Liever Kishna weg dan Andersen....daar geloof ik nog steeds in
Ik ook, ook Kishna hoeft van mij niet weg..
Eide
 Eide - zondag 12 juli 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 15:01 schreef RoodWit81 het volgende:
Die Pereiro moet overigens 7 miljoen kosten lees ik op VI. Bizar dat PSV dat wel "zomaar" neerlegt voor een versterking en Ajax zo loopt te twijfelen over Sisto. Al weet ik niet of die twee spelers heel erg vergelijkbaar zijn qua talent en ervaring.
Ajax twijfelt niet over Sisto. Sisto wil geen keuze maken waardoor Ajax nu verder kijkt. Even anders zeg maar.
riveco
 riveco - zondag 12 juli 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus, want ik hoor je nooit over het bekijken van andere competities. Laat staan dat je Genoa in Italie met regelmaat bekeken hebt.... En laat staan dat een speler je is opgevallen die 1 goal maakt in die 24 potjes voor datzelfde Genoa..

En ben dan wel heel benieuwd hoe je Pereiro gevolgd hebt de laatste jaren..

Ook wel heel grappig.. Als Ajax talenten haalt, want meer dan een talent is die Uruguayaan niet, wordt er telkens geroepen dat wij er al wel genoeg hebben..
+10
riveco
 riveco - zondag 12 juli 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Mounier is al ontkend door Overmars.
Eide
 Eide - zondag 12 juli 2015 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:51 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Hij heeft de laatste jaren niet veel gepresteerd. Wel kans op revanche op deze manier, maar dat had bij Genoa ook gekund natuurlijk.

Had ook niet op je reactie in moeten haken. Ik vall nu een beetje midden in een discussie. Was wel even benieuwd wat mensen hier van die aankopen vonden en van het snelle handelen van PSV. Maar dat is iets wat al langer word besproken. Misschien komt het wel uit mijn teleurstelling dat er nog steeds geen goede ervaren backup achter Milik gekocht is. Ik heb het gevoel dat we die heel erg nodig zullen hebben als we straks voorronde CL in gaan.
Ajax heeft ook goed en snel gehandeld. Alleen die spitspositie nog niet. Een vergelijking met PSV gaat sowieso altijd mank, zeker omdat PSV de 2 besten van het elftal kwijt is geraakt terwijl Ajax de bestaande kwaliteit van gasten als Klaassen en El Ghazi verder uitbouwt.

ik vind niet zoveel van de aankopen van PSV. Ik ken ze niet en zo goed en bovendien boeit het mij ook mwar matig. Druk zat met Ajax ;)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 juli 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Wijnaldum is de absolute leider van dat elftal gebleken, Proper mag zijn schoenen nog niet poetsen man..
We zullen zien Wijnaldum is wel beter op dit moment maar Pröpper is ook gewoon een goede creatieve speler die wel in het spelletje van Psv past.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 juli 2015 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat het is. We weten niet of die spelers gaan renderen van PSV..

En aangezien PSV afgelopen jaar dreef of Wijnaldum Depay en Guardado, betwijfel ik of ze dat weer kunnen presteren..

Ajax daarentegen is er echt een stuk sterker op geworden dan aan het begin van vorig jaar..

Ik ben eigenlijk van mening dat als het zo blijft als het nu is, dat Ajax met drie vingers in de neus kampioen moet worden...
Volgens mij vergeet je de Jong en Willems ook nog..
Hebben ook een groot aandeel in het kampioenschap.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 juli 2015 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus, want ik hoor je nooit over het bekijken van andere competities. Laat staan dat je Genoa in Italie met regelmaat bekeken hebt.... En laat staan dat een speler je is opgevallen die 1 goal maakt in die 24 potjes voor datzelfde Genoa..

En ben dan wel heel benieuwd hoe je Pereiro gevolgd hebt de laatste jaren..

Ook wel heel grappig.. Als Ajax talenten haalt, want meer dan een talent is die Uruguayaan niet, wordt er telkens geroepen dat wij er al wel genoeg hebben..
Dus omdat ik het hier niet over andere competities heb dan zal ik er ook niet naar kijken?
Belgisch/Duits en Engels voetbal heb ik veel gevolgd laatste jaren. Ook op Fox is dit jaar veel gratis Italiaans voetbal uitgezonden de intressante wedstrijden heb ik wel gekeken.
Die Lestienne staat al een aantal jaren te boek als een groot talent en heb ik vaak zat zien spelen in Belgie. Pereiro zei ik al die heb ik niet gezien alleen op een Youtube en de berichten in de media. Dus nee die ken ik niet goed maar vergelijk een Pereiro met een Sisto en Psv haalt hem wel even op en Ajax moet naar plan B..
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 21:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je de Jong en Willems ook nog..
Hebben ook een groot aandeel in het kampioenschap.
Een aandeel is wat anders dat de motoren zijn van het elftal..
remco k
 remco k - zondag 12 juli 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 21:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus omdat ik het hier niet over andere competities heb dan zal ik er ook niet naar kijken?
Belgisch/Duits en Engels voetbal heb ik veel gevolgd laatste jaren. Ook op Fox is dit jaar veel gratis Italiaans voetbal uitgezonden de intressante wedstrijden heb ik wel gekeken.
Die Lestienne staat al een aantal jaren te boek als een groot talent en heb ik vaak zat zien spelen in Belgie. Pereiro zei ik al die heb ik niet gezien alleen op een Youtube en de berichten in de media. Dus nee die ken ik niet goed maar vergelijk een Pereiro met een Sisto en Psv haalt hem wel even op en Ajax moet naar plan B..
Ja, en hoe is die in Italie opgevallen?

Maar PSV haalt hem wel even op? Heb je de laatste twee maand het nieuws gevolgd?? En zoveel geld neerleggen voor een talent. Sorry hoor maar dat vind ik sowieso te veel..

Sisto wil nog niet kiezen, daarom gaat Ajax verder..

Je kan altijd wel alles negatief maken, maar je kan ook zeiken om het zeiken.. Tering man, als ik zo negatief over mn eigen cluppie was had ik wel een andere hobby gekozen..
riveco
 riveco - maandag 13 juli 2015 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, en hoe is die in Italie opgevallen?

Maar PSV haalt hem wel even op? Heb je de laatste twee maand het nieuws gevolgd?? En zoveel geld neerleggen voor een talent. Sorry hoor maar dat vind ik sowieso te veel..

Sisto wil nog niet kiezen, daarom gaat Ajax verder..

Je kan altijd wel alles negatief maken, maar je kan ook zeiken om het zeiken.. Tering man, als ik zo negatief over mn eigen cluppie was had ik wel een andere hobby gekozen..
Hihi herkenbare tekst, ben het er ook helemaal mee eens.
Eide
 Eide - maandag 13 juli 2015 - 05:52   quote  deeplink  
FdB heeft in een vraaggesprek met Ajaxlife trouwens aangegeven dat er waarschijnlijk nog een middenvelder zal moeten vertrekken omdat hij 6 te veel vind. Logischerwijs denk je dan aan een verkoop van Serero of verhuur van Andersen. Eigenlijk kunnen ze beide wel weg waarbij Andersen baat zou kunnen hebben bij een jaartje Groningen of Zwolle.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juli 2015 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 21:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Een aandeel is wat anders dat de motoren zijn van het elftal..
Guardado is ook erg belangrijk geweest in die zin..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juli 2015 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, en hoe is die in Italie opgevallen?

Maar PSV haalt hem wel even op? Heb je de laatste twee maand het nieuws gevolgd?? En zoveel geld neerleggen voor een talent. Sorry hoor maar dat vind ik sowieso te veel..

Sisto wil nog niet kiezen, daarom gaat Ajax verder..

Je kan altijd wel alles negatief maken, maar je kan ook zeiken om het zeiken.. Tering man, als ik zo negatief over mn eigen cluppie was had ik wel een andere hobby gekozen..
Heb ook andere hobby's hoor.. Maar omdat ik Ajax anders beleef dan jou moet ik maar een andere hobby kiezen. Met Ajax heb ik gewoon het beste voor hoor alleen ben je een periode lang vernederd door Psv met helemaal niets in Amsterdam en afgelopen jaren wordt je kampioen met slecht voetbal nou dat vind ik gewoon Ajax onwaardig voor mijn geliefde club. Wordt verdrietig van het vertoonde spel. Voetbal zelf al 27 jaar omdat ik van het spelletje houd mijn keuze voor Ajax is op basis geweest van goed verzorgd voetbal dus mag ik even lekker zeiken ben gewoon teleurgesteld in Ajax..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juli 2015 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 01:01 schreef riveco het volgende:

[..]

Hihi herkenbare tekst, ben het er ook helemaal mee eens.
Hihi
Eide
 Eide - maandag 13 juli 2015 - 07:31   quote  deeplink  
En in de categorie spitsennieuws: de doorgaans goed ingelichte Mike Verweij van de Televaag zegt dat Ajax Sanogo van Arsenal gaat huren. 1.94 groot, 22 jaar. Een speler waar Wenger hoge verwachtingen van heeft.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juli 2015 - 07:38   quote  deeplink  
Las het ook Ajax wil duidelijk de meer fysieke weg inslaan met Johnny, Gudelj, Dijks en nu Sanogo..
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 06:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Guardado is ook erg belangrijk geweest in die zin..
Ik vond Guardado gewoon zelf een hele goede speler, maar niet direct 1 van de leiders van dat elftal, misschien wel in het veld door zijn aanwezigheid, maar die andere twee waren de leiders, de twee die eigenlijk constant presteerden.

Maar goed, ik heb helemaal geen zin om het over die lampekappen te hebben.
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 07:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb ook andere hobby's hoor.. Maar omdat ik Ajax anders beleef dan jou moet ik maar een andere hobby kiezen. Met Ajax heb ik gewoon het beste voor hoor alleen ben je een periode lang vernederd door Psv met helemaal niets in Amsterdam en afgelopen jaren wordt je kampioen met slecht voetbal nou dat vind ik gewoon Ajax onwaardig voor mijn geliefde club. Wordt verdrietig van het vertoonde spel. Voetbal zelf al 27 jaar omdat ik van het spelletje houd mijn keuze voor Ajax is op basis geweest van goed verzorgd voetbal dus mag ik even lekker zeiken ben gewoon teleurgesteld in Ajax..
Je leest niet, ik zeg dat als ik er zo negatief in zou zitten dat ik een andere hobby gekozen.

En ja leuk dat je verdrietig wordt man, stel je toch niet aan, het is een nieuw seizoen, nieuwe ronde nieuwe kansen. Een flink veranderde selectie t.o.v. afgelopen seizoen, geef het eens een kans. En mag je even zeiken?? Je doet niet anders man.
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 07:31 schreef Eide het volgende:
En in de categorie spitsennieuws: de doorgaans goed ingelichte Mike Verweij van de Televaag zegt dat Ajax Sanogo van Arsenal gaat huren. 1.94 groot, 22 jaar. Een speler waar Wenger hoge verwachtingen van heeft.
Dat vind ik dan weer bijzonder. Je gaat een talent huren die de laatste twee jaar helemaal niks gepresteerd heeft terwijl je zelf een groot talent gaat verhuren..
nora
 nora - maandag 13 juli 2015 - 09:03   quote  deeplink  
Achter Milik voor speelminuten
Brandje
 Brandje - maandag 13 juli 2015 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 17:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Het was inderdaad best een goede speler, we moeten alleen afwachten of het nu nog een goed speler is..

Maar waar het mij en ik denk ook Warrior om gaat, is dat PSV meteen weer gezien wordt als de club die even de geweldige spelers ophaalt.. En dat terwijl ik vrij zeker weet dat de meeste gasten hier nog nooit van deze twee namen gehoord hebben..
Helaas voor jullie denk ik totaal niet zo. Mijn punt is dat dat ze daar WEL handelen als er een speler verrekt.
Nogmaals ik ben best blij met Dijks. Maar we hebben nu 4 spelers die LB kunnen spelen
Viergever,Riedewald,Boilessen en Dijks. We hebbn drie RCV. Veltman, Heitinga en Hoorn. Maar we hebben maar een echte centrumspits. Had dan Heitinga en Dijks maar niet aangetrokken want we hebben een spits nodig. Nu gaan zen weer met hangende pootjes naar Arsenaal om een spits te huren.
Peterhs
 Peterhs - maandag 13 juli 2015 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 09:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Helaas voor jullie denk ik totaal niet zo. Mijn punt is dat dat ze daar WEL handelen als er een speler verrekt.
Nogmaals ik ben best blij met Dijks. Maar we hebben nu 4 spelers die LB kunnen spelen
Viergever,Riedewald,Boilessen en Dijks. We hebbn drie RCV. Veltman, Heitinga en Hoorn. Maar we hebben maar een echte centrumspits. Had dan Heitinga en Dijks maar niet aangetrokken want we hebben een spits nodig. Nu gaan zen weer met hangende pootjes naar Arsenaal om een spits te huren.
Wanneer stop jij eens met dom uit je nek te zwammen man, kolere.
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 13 juli 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 juli 2015 - 19:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax heeft ook goed en snel gehandeld. Alleen die spitspositie nog niet. Een vergelijking met PSV gaat sowieso altijd mank, zeker omdat PSV de 2 besten van het elftal kwijt is geraakt terwijl Ajax de bestaande kwaliteit van gasten als Klaassen en El Ghazi verder uitbouwt.

ik vind niet zoveel van de aankopen van PSV. Ik ken ze niet en zo goed en bovendien boeit het mij ook mwar matig. Druk zat met Ajax ;)
Ja, dat is waar ook over Sisto. Overigens bedenk ik me net dat Sinkgraven ook gewoon voor 7 miljoen is gehaald. Dus eigenlijk valt het ook wel mee met dat zuinig aan doen.

Ze hebben ook goed/snel gehandeld met Gudelj/Heitinga, maar ik vind dat ze bij PSV een stukje slagvaardiger zijn. Stiekem zou ik ook wel een type als Brands willen zien bij Ajax. Want als ik dan hoor dat ze achter Sanogo van Arsenal aanzitten dan krijg ik alleen nog maar meer twijfels.
Eide
 Eide - maandag 13 juli 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Ajax heeft sinds de winterstop voor 15 a 20 miljoen aan spelers gehaald waarbij er inzake Gudelj, Heitinga en Dijks vanuit Ajax snel gehandeld is. Bij Dijks lag Willem II dwars. Ajax had aanvallend ook al lang af willen hebben door VDV aan te trekken en later Sisto maar daar lagen de spelers dwars.

Al met al kan je Ajax momenteel geen zuinigheid of laksheid verwijten.
Peterhs
 Peterhs - maandag 13 juli 2015 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:04 schreef Eide het volgende:
Ajax heeft sinds de winterstop voor 15 a 20 miljoen aan spelers gehaald waarbij er inzake Gudelj, Heitinga en Dijks vanuit Ajax snel gehandeld is. Bij Dijks lag Willem II dwars. Ajax had aanvallend ook al lang af willen hebben door VDV aan te trekken en later Sisto maar daar lagen de spelers dwars.

Al met al kan je Ajax momenteel geen zuinigheid of laksheid verwijten.
Geen woord aan toe te voegen.
Alleen de huidige woorden van net dan :-)
jordyw
 jordyw - maandag 13 juli 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Denken jullie niet dat Ajax Boillessen probeert kwijt je raken? Je hebt toch genoeg aan: Tete, van Rhijn, van de Hoorn, Veltman, Heitinga, Riedewald, Viergever en Dijks.
Peterhs
 Peterhs - maandag 13 juli 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:31 schreef jordyw het volgende:
Denken jullie niet dat Ajax Boillessen probeert kwijt je raken? Je hebt toch genoeg aan: Tete, van Rhijn, van de Hoorn, Veltman, Heitinga, Riedewald, Viergever en Dijks.
Ik hoop het wel!
Desnoods transfervrij...
Brandje
 Brandje - maandag 13 juli 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 10:13 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Wanneer stop jij eens met dom uit je nek te zwammen man, kolere.
Wat een sterke reactie.Feit is gewoon dat we vier spelers hebben voor LB. Drie voor RCV en maar een spits en over twee weken is het voorronde CL.
Dus iets minder hard schreeuwen knurfie en gewoon op de feiten letten.
Brandje
 Brandje - maandag 13 juli 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:34 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik hoop het wel!
Desnoods transfervrij...
Jij verwijt mij uit me nek te zwammen maar jij wil spelers voor nop de deur uit laten lopen.
Peterhs
 Peterhs - maandag 13 juli 2015 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat een sterke reactie.Feit is gewoon dat we vier spelers hebben voor LB. Drie voor RCV en maar een spits en over twee weken is het voorronde CL.
Dus iets minder hard schreeuwen knurfie en gewoon op de feiten letten.
Het gaat er mij om dat je steeds zit te zeiken over het verscil van handelen bij Ajax en PSV.
Dit slaat kant noch wal, dus loop je gewoon te zeiken om te zeiken.
Er zijn al genoeg reacties geweest waaruit blijkt dat je ongelijk hebt, dus dat hoef ik niet nog eens opnieuw te doen.
Ajax heeft sinds jaren niet zo snel op de markt geacteerd dan deze zomerstop. Nog zit men te zeiken, terwijl er versterkingen zijn gehaald, die op het eerste gezicht versterkingen zijn en zelfs op de fysieke manier.
Alleen de voorhoede moet nog iets komen. Dat vind ik ook, maar dat doet niets af van de andere posities die ze wel geregeld hebben.
PSV spitsen zijn geen Ajax spitsen en andersom ook niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0406479