BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - maandag 13 juli 2015 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij verwijt mij uit me nek te zwammen maar jij wil spelers voor nop de deur uit laten lopen.
Klopt. Spelers die niet voldoen en alleen maar in de weg lopen, mogen vertrekken.
Ga eens uitrekenen wat een continue geblesseerde speler kost om hem op te knappen en het salaris door te betalen. Die kleine prijs die voor hem betaald is, is dan niets meer.
Kostenpost is groter dan hij waard is.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juli 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 08:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Je leest niet, ik zeg dat als ik er zo negatief in zou zitten dat ik een andere hobby gekozen.

En ja leuk dat je verdrietig wordt man, stel je toch niet aan, het is een nieuw seizoen, nieuwe ronde nieuwe kansen. Een flink veranderde selectie t.o.v. afgelopen seizoen, geef het eens een kans. En mag je even zeiken?? Je doet niet anders man.
Laat mij lekker..
Brandje
 Brandje - maandag 13 juli 2015 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:41 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Klopt. Spelers die niet voldoen en alleen maar in de weg lopen, mogen vertrekken.
Ga eens uitrekenen wat een continue geblesseerde speler kost om hem op te knappen en het salaris door te betalen. Die kleine prijs die voor hem betaald is, is dan niets meer.
Kostenpost is groter dan hij waard is.
Jij hebt nooit van verzekeringen gehoord??
Peterhs
 Peterhs - maandag 13 juli 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 12:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij hebt nooit van verzekeringen gehoord??
Jij hebt zeker nog nooit gehoord, dat verzekeringen geld verdienen?
Peterhs
 Peterhs - maandag 13 juli 2015 - 12:40   quote  deeplink  
En het zegt trouwens genoeg dat je over de andere reactie niets meer te melden heeft.
Blijkbaar ben je dan eindelijk uitgezeverd over dat onderwerp.
Het onderwerp wat je niet kunt winnen en vervolgens bij het volgende maar weer proberen.
Proberen kan altijd hoor. Geeft niks hoor. Kinderen laat ik met spelletjes ook niet express winnen, dus jou ook niet.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 13 juli 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Wanneer Cillessen niet vertrekt en er komt nog een spits bij denk ik dat Ajax er beter voorstaat dan een jaar geleden. Alleen zijn we nog niet zover. En weet je pas na de transfer deadline wat je in huis hebt. De Boer en Co zijn zich zeker bewust dat het anders moet. De intentie om het anders te gaan doen is een begin. En dat zie ik als een positief begin. De resultaten zeggen straks vanzelf of Ajax goed is begonnen of niet.
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat een sterke reactie.Feit is gewoon dat we vier spelers hebben voor LB. Drie voor RCV en maar een spits en over twee weken is het voorronde CL.
Dus iets minder hard schreeuwen knurfie en gewoon op de feiten letten.
Natuurlijk niet helemaal waar, die 4 spelers zijn voor twee posities, want het is leuk dat ze op LB kunnen spelen. Maar Riedewald richt zich toch echt op de LCV plek, net als Viergever.. Schone is ook eigenlijk een middenvelder, maar telt tegenwoordig toch gewoon mee als aanvaller..
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2015 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 11:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Laat mij lekker..
Dat doe ik ook, ik constateer het dan ook alleen...
Brandje
 Brandje - maandag 13 juli 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 12:27 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Jij hebt zeker nog nooit gehoord, dat verzekeringen geld verdienen?
Hahahah draaikont. Elke werknemer in Nederland is verplicht verzekerd te zijn. Dus ook Boilessen. Dus valt het met die kosten echt wel mee. Premie en een paar honderd euro eigen risico.
Kijken waar je nu weer meen kont.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juli 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 14:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, ik constateer het dan ook alleen...
Ok gelukkig..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 13 juli 2015 - 17:20   quote  deeplink  
Het wordt tijd dat Ajax weer echt gaat voetballen, de gesprekken worden hier er niet beter op. Ik heb er wel weer zin in, liever gisteren dan vandaag!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 13 juli 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 17:20 schreef Bobby1972 het volgende:
Het wordt tijd dat Ajax weer echt gaat voetballen, de gesprekken worden hier er niet beter op. Ik heb er wel weer zin in, liever gisteren dan vandaag!
Hier ben ik het helemaal mee eens ;-)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juli 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 18:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hier ben ik het helemaal mee eens ;-)
Ik ook dan kunnen ze hun voeten laten spreken..
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 13 juli 2015 - 22:42   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/nieuws/ajax-neemt-younes-over-van-gladbach.htm?channel=phone

Youness? Duitse jeugd-international? Tekend voor 3 jaar bij Ajax. Nog nooit van gehoord! Is een vleugelaanvaller, dus wel heel benieuwd of dit een voorbode is van iets anders. Ook zeer benieuwd naar de speler zelf.
Eide
 Eide - maandag 13 juli 2015 - 22:48   quote  deeplink  
Hmm, 1.68, rechtspoot die voornamelijk op links speelt kennelijk. Wordt omschreven als een dribbelaar die qua stijl vergelijkbaar is met Gotze. 2 goals en 2 assists in 18 wedstrijden 2. Bundesliga.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 13 juli 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 22:42 schreef RoodWit81 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/ajax-neemt-younes-over-van-gladbach.htm?channel=phone

Youness? Duitse jeugd-international? Tekend voor 3 jaar bij Ajax. Nog nooit van gehoord! Is een vleugelaanvaller, dus wel heel benieuwd of dit een voorbode is van iets anders. Ook zeer benieuwd naar de speler zelf.
Sana 2.0? Misschien kent Remco hem die kijkt veel voetbal..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 13 juli 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 22:48 schreef Eide het volgende:
Hmm, 1.68, rechtspoot die voornamelijk op links speelt kennelijk. Wordt omschreven als een dribbelaar die qua stijl vergelijkbaar is met Gotze. 2 goals en 2 assists in 18 wedstrijden 2. Bundesliga.
Niet iemand dus waar we echt op zitten te wachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2015 door Hasjkoph --
Loetje
 Loetje - maandag 13 juli 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 22:48 schreef Eide het volgende:
Hmm, 1.68, rechtspoot die voornamelijk op links speelt kennelijk. Wordt omschreven als een dribbelaar die qua stijl vergelijkbaar is met Gotze. 2 goals en 2 assists in 18 wedstrijden 2. Bundesliga.
Datzelfde doet Fischer ook.

Overigens zei De Boer dat hij een speler wilde die vanuit het niets, iets kon maken.

Ken deze jongen enkel vanuit het afgelopen EK under 21 en daar vond ik hem niet geweldig, verre van. Maar ik vond Duitsland überhaupt enorm tegenvallen.

Soms weet ik het echt niet meer.
jordyw
 jordyw - maandag 13 juli 2015 - 23:04   quote  deeplink  
Gewoon een speler voor de breedte. Of betekent het een serieuze interesse in Kishna?
RoodWit81
 RoodWit81 - maandag 13 juli 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 22:48 schreef Eide het volgende:
Hmm, 1.68, rechtspoot die voornamelijk op links speelt kennelijk. Wordt omschreven als een dribbelaar die qua stijl vergelijkbaar is met Gotze. 2 goals en 2 assists in 18 wedstrijden 2. Bundesliga.
Vreemd. Lijkt in eerste instantie een breedte aankoop. Zit er in de jeugd niets op die positie aan te komen? Of is dit om het aanstaande vertrek van iemand anders op te vangen?
Loetje
 Loetje - maandag 13 juli 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 23:04 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Vreemd. Lijkt in eerste instantie een breedte aankoop. Zit er in de jeugd niets op die positie aan te komen? Of is dit om het aanstaande vertrek van iemand anders op te vangen?
Frank wilde iemand die uit het niets er iets van kon maken, dat is deze jongen op basis van het EK wat ik zag niet. Dus zou kunnen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 13 juli 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 23:04 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Vreemd. Lijkt in eerste instantie een breedte aankoop. Zit er in de jeugd niets op die positie aan te komen? Of is dit om het aanstaande vertrek van iemand anders op te vangen?
We hebben Kishna, Fischer, El Ghazi, Schöne, Andersen en wat verder Menig, Muric en Cerny (geloof ik) die allemaal op de buitenplekken kunnen. Ik snap niet waarom we nóg een jonge buitenspeler zouden willen hebben, ook al is het voor de breedte.

Edit: en er zijn er nog meer btw in de jeugd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2015 door Hasjkoph --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 13 juli 2015 - 23:52   quote  deeplink  
Vind dat er nu ineens snel vreemd wordt gehuurd/ingekocht....hoop echt dat ze precies weten wat ze doen....
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 14 juli 2015 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 22:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sana 2.0? Misschien kent Remco hem die kijkt veel voetbal..
Hahaha, deed mij ook aan Sana denken.

Younes lijkt iig wel een redelijke voorzet te hebben.
https://www.youtube.com/watch?v=tTaLl5K26b8

Maar zulke filmpjes kun je natuurlijk van iedereen maken...
Na wat googlen blijkt deze jongen overigens ook als schaduwspits te kunnen spelen, maar lijkt me niet dat we daar nog iemand nodig zijn...
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 14 juli 2015 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 23:04 schreef jordyw het volgende:
Gewoon een speler voor de breedte. Of betekent het een serieuze interesse in Kishna?
Mag hopen dat we een betere vervanger op het oog hebben voor Kishna die naar mijn mening zo snel mogelijk mag oprotten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juli 2015 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 00:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Mag hopen dat we een betere vervanger op het oog hebben voor Kishna die naar mijn mening zo snel mogelijk mag oprotten.
Jij ook weer tot leven gekomen....?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juli 2015 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 23:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Vind dat er nu ineens snel vreemd wordt gehuurd/ingekocht....hoop echt dat ze precies weten wat ze doen....
Aangezien Frank en Marc op het EK doe Tsjechen aan het bekijken waren neem ik aan dat ze deze jongen daar gescout hebben. Maar zo denderend vond ik hem echt niet. Maar hun zien het wellicht wel. Gezien zijn statistieken denk ik niet dat hij heel veel eerder gescout is.
Eide
 Eide - dinsdag 14 juli 2015 - 05:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 23:04 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Vreemd. Lijkt in eerste instantie een breedte aankoop. Zit er in de jeugd niets op die positie aan te komen? Of is dit om het aanstaande vertrek van iemand anders op te vangen?
Cerny, Muric, Nouri... alle talent die ook voor die posities zullen gaan strijden. Ik vraag me ook af hoe groot de waarschijnlijkheid van dit bericht is.
Eide
 Eide - dinsdag 14 juli 2015 - 05:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 23:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Vind dat er nu ineens snel vreemd wordt gehuurd/ingekocht....hoop echt dat ze precies weten wat ze doen....
Younis zou een persoonlijk akkoord hebben met Ajax. De clubs zijn er echter nog niet uit. Sanogo zou elk moment moeten gaan tekenen volgens Ajax volgers Zwartkruis en Verweij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2015 door Eide --
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 juli 2015 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 05:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Younis zou een persoonlijk akkoord hebben met Ajax. De clubs zijn er echter nog niet uit. Sanogo zou elk moment moeten gaan tekenen volgens Ajax volgers Zwartkruis en Verweij.
Dan is de selectie rond. Prima gehandeld van Ajax. Nu afwachten of het versterkingen blijken te zijn.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 14 juli 2015 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 00:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hahaha, deed mij ook aan Sana denken.

Younes lijkt iig wel een redelijke voorzet te hebben.
https://www.youtube.com/watch?v=tTaLl5K26b8

Maar zulke filmpjes kun je natuurlijk van iedereen maken...
Na wat googlen blijkt deze jongen overigens ook als schaduwspits te kunnen spelen, maar lijkt me niet dat we daar nog iemand nodig zijn...
Misschien hebben we er geluk mee maar zo goed is hij volgens de meeste hier niet..
Misschien nog beter gratis Oar op kunnen halen die is al gewend aan de eredivisie ook.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2015 door Hummel10 --
riveco
 riveco - dinsdag 14 juli 2015 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 23:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Datzelfde doet Fischer ook.

Overigens zei De Boer dat hij een speler wilde die vanuit het niets, iets kon maken.

Ken deze jongen enkel vanuit het afgelopen EK under 21 en daar vond ik hem niet geweldig, verre van. Maar ik vond Duitsland überhaupt enorm tegenvallen.

Soms weet ik het echt niet meer.
Ik heb het EK ook gezien, maar denk dat de camera's te hoog stonden ingesteld haha ( was mijn niet opgevallen) maar laat me maar verrassen.
riveco
 riveco - dinsdag 14 juli 2015 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 23:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Vind dat er nu ineens snel vreemd wordt gehuurd/ingekocht....hoop echt dat ze precies weten wat ze doen....
Wordt toch al weken geroepen, buitenspeler en spits erbij
remco k
 remco k - dinsdag 14 juli 2015 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2015 - 22:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sana 2.0? Misschien kent Remco hem die kijkt veel voetbal..
Alleen de naam weleens voorbij zien of horen komen, niks bijzonders van gezien..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 14 juli 2015 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 08:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen de naam weleens voorbij zien of horen komen, niks bijzonders van gezien..
Die mag ons dus gaan verassen..
remco k
 remco k - dinsdag 14 juli 2015 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 07:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan is de selectie rond. Prima gehandeld van Ajax. Nu afwachten of het versterkingen blijken te zijn.
Ik denk dat dit de enige juiste opmerking is. Gehandeld is er prima.

5 nieuwe spelers erbij voor dit seizoen. Dat en de doorbraak van El Ghazi afgelopen jaar, Fischer die opnieuw is begonnen, Tete die erbij is gekomen en Sinkgraven die erbij is gehaald in de winter denk ik dat we al met al er wel goed voorstaan..

Hoe goed of slecht dat is heb ik geen idee van..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 14 juli 2015 - 12:24   quote  deeplink  
Uiteindelijk spreken de resultaten voor zich of Ajax er goed voorstaat. En dat kan niemand van ons nu voorspellen. Snel zullen we weten of Ajax de juiste weg is ingeslagen.

Over 2 weken is de eerste test. Wanneer is de loting voor de CL voorrondes?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 14 juli 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 12:24 schreef Bobby1972 het volgende:
Uiteindelijk spreken de resultaten voor zich of Ajax er goed voorstaat. En dat kan niemand van ons nu voorspellen. Snel zullen we weten of Ajax de juiste weg is ingeslagen.

Over 2 weken is de eerste test. Wanneer is de loting voor de CL voorrondes?
vrijdag aanstaande is de loting....
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 juli 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 12:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

vrijdag aanstaande is de loting....
Ben wel benieuwd. Me gevoel zegt al weken dat het Fenerbahçe wordt.
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 juli 2015 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 15:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd. Me gevoel zegt al weken dat het Fenerbahçe wordt.
Wordt wel tijd dat we een beetje geluk krijgen met de loting. Dus ik hoop Young Boys of Panatinaikos
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 14 juli 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 01:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij ook weer tot leven gekomen....?
Tja vakantie hé! :)
dancing.gif.gif
Eide
 Eide - dinsdag 14 juli 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Het zal mij jeuken eerlijk gezegd. Als je niet in staat bent deze fase te overleven is de kans op overwinteren in de CL ook enorm klein. Overwinteren in de CL moet namelijk wel het doel zijn. Dus laat maar komen en als dat niet lukt verdienen we ook niet beter dan de EL.

Financieel is de CL altijd interessanter natuurlijk en zou het niet kwalificeren een behoorlijke domper opleveren.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 14 juli 2015 - 15:42   quote  deeplink  
De eerste moet wel te doen zijn, daarna hoop ik dat we Brugge ofzo treffen. Zou erg leuk zijn! Brugge heeft ook een goede ploeg.
jordyw
 jordyw - dinsdag 14 juli 2015 - 17:40   quote  deeplink  
De kans schat ik op 50% dat ze de volgende ronde halen, 10% op de poulefase.
remco k
 remco k - dinsdag 14 juli 2015 - 18:42   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/445537/brands-overmars-en-van-geel-langs-de-meetlat-wie-is-de-beste-manager-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

Leuk stukje.. Zo slecht doet Overmars het dus niet...
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 juli 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
te makkelijk. weet jezelf ook wel. Maar ga niet weer de overmars dicussie aan. Als de aankopen niet brengen wat je van een club als Ajax mag verwachten dan is het wat mij betreft einde voor Overmars.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 14 juli 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 19:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

te makkelijk. weet jezelf ook wel. Maar ga niet weer de overmars dicussie aan. Als de aankopen niet brengen wat je van een club als Ajax mag verwachten dan is het wat mij betreft einde voor Overmars.
Precies ook zij behoren te presteren!!
remco k
 remco k - dinsdag 14 juli 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 19:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

te makkelijk. weet jezelf ook wel. Maar ga niet weer de overmars dicussie aan. Als de aankopen niet brengen wat je van een club als Ajax mag verwachten dan is het wat mij betreft einde voor Overmars.
Dat zou niet meer dan terecht zijn als het zo is dat Overmars de spelers die hij haalt ook zelf uitkiest. Is dat zo?
remco k
 remco k - dinsdag 14 juli 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 19:55 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Precies ook zij behoren te presteren!!
Dat klopt volledig. Iedereen behoort te presteren. Maar je mag mensen alleen beoordelen op wat hun takenpakket is. Stel nu eens dat overmars de spelers die hij moet halen niet zelf uitkiest. Maar slechts de onderhandelingen moet doen. Is hij dan verantwoordelijk voor de aankopen? Ik denk van niet namelijk.
remco k
 remco k - dinsdag 14 juli 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Maar geef die nieuwe gasten nu eens het voordeel van de twijfel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0394740