BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - woensdag 15 juli 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2015 - 21:55 schreef remco k het volgende:
Maar geef die nieuwe gasten nu eens het voordeel van de twijfel.
Nope. HIer weer een voorbeeld. Clasie voor 15 miljoen naar Southampton en het seizoen is nog niet begonnen. Marc verkoopt Blind op 31-08 vol slechts 17 miljoen. Dus wederom een bevestiging dat hij het niet zo geweldig doet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 juli 2015 - 10:13   quote  deeplink  
Alsof transfer van Blind was tegen te houden. Nee, Hij speelde een geweldig seizoen, had nog maar 1 jarig contract. Misschien was de moment van dat hij vertrok ongelukkig.
En dat overmars niet echt een vervanger had gehaald.

Ik denk dat overmars had gegokt dat blind niet meer zou gaan, dat heeft hij verloren.
Iedereen verliest wel eens een keer, er is niemand ter wereld die alles goed doet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 juli 2015 - 10:15   quote  deeplink  
Maar nu ik zo over overmars heb, hou ik mijn hart vast.
31 augustus zie ik de krantenkoppen al voor mij: Ajax verkoopt Cillissen voor 30 miljoen.

1 september heeft Ajax dus geen goede doelman meer over, ai.. Ik hoop niet dat dit waar word..
Brandje
 Brandje - woensdag 15 juli 2015 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 10:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Alsof transfer van Blind was tegen te houden. Nee, Hij speelde een geweldig seizoen, had nog maar 1 jarig contract. Misschien was de moment van dat hij vertrok ongelukkig.
En dat overmars niet echt een vervanger had gehaald.

Ik denk dat overmars had gegokt dat blind niet meer zou gaan, dat heeft hij verloren.
Iedereen verliest wel eens een keer, er is niemand ter wereld die alles goed doet.
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3488001/2013/08/06/Blind-en-Veltman-verlengen-contract-bij-Ajax.dhtml

Bij de feiten houden aub. Blind had contract tot 2016. Dus twee jaar. Daarbij was hij aanvoerder en had een fantastisch WK gespeeld. CL ervaring en we hadden het geld NIET nodig.
Clasie is nog steeds slechts een wisselspelertje bij Oranje. Amper Europese ervaring en gewoon een minder speler dan Blind. En f'noord heeft de centjes harder nodig dan wij.
Kom ik tot de hele simpele conclusie dat Overmars Blind zeer slecht heeft verkocht. ManU is een van de rijkste clubs ter wereld dus je had meer geld moeten vragen. Zeker op het tijdstip van vertrek hadden ze veel meer geld moeten vragen.
Het aantrekken van spelers voor aankomend seizoen heeft hij prima gehandeld. Nu moet gaan blijken of het versterkingen zijn maar spelers verkopen doet Marc gewoon niet best.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2015 door Brandje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 juli 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 11:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3488001/2013/08/06/Blind-en-Veltman-verlengen-contract-bij-Ajax.dhtml

Bij de feiten houden aub. Blind had contract tot 2016. Dus twee jaar. Daarbij was hij aanvoerder en had een fantastisch WK gespeeld. CL ervaring en we hadden het geld NIET nodig.
Clasie is nog steeds slechts een wisselspelertje bij Oranje. Amper Europese ervaring en gewoon een minder speler dan Blind. En f'noord heeft de centjes harder nodig dan wij.
Kom ik tot de hele simpele conclusie dat Overmars Blind zeer slecht heeft verkocht. ManU is een van de rijkste clubs ter wereld dus je had meer geld moeten vragen. Zeker op het tijdstip van vertrek hadden ze veel meer geld moeten vragen.
Het aantrekken van spelers voor aankomend seizoen heeft hij prima gehandeld. Nu moet gaan blijken of het versterkingen zijn maar spelers verkopen doet Marc gewoon niet best.
Of ooit gehoord dat de mananger/trainer van de andere club de speler helemaal gek maakt en niet meer wil spelen bij de club waar hij nog een contract heeft.

Transfer van Blind was niet tegen te houden.
Al de denk ik de transfer van Clasie ook niet tegen te houden is.

Er zijn genoeg redenen te verzinnen dat Overmars hier echt niks aan kon doen.
Brandje
 Brandje - woensdag 15 juli 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 12:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Of ooit gehoord dat de mananger/trainer van de andere club de speler helemaal gek maakt en niet meer wil spelen bij de club waar hij nog een contract heeft.

Transfer van Blind was niet tegen te houden.
Al de denk ik de transfer van Clasie ook niet tegen te houden is.

Er zijn genoeg redenen te verzinnen dat Overmars hier echt niks aan kon doen.
Ben niet echt onder de indruk van jou zogenaamde redenen. Ster nog. Ik vind je argumenten zeer zwak.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 juli 2015 - 12:20   quote  deeplink  
Overigens ben ik het wel met je eens dat hij zich wel beter had moeten voorbereiden op een mogelijk vertrek van Blind.

Overigens ben ik het ook wel eens dat Blind meer waard is dan Clasie.

Maar als de speler echt graag weg wil en kopende partij tot een bepaald bedrag wil gaan.
Kun je 2 dingen doen als manager, zeggen jij blijft of je neemt je verlies en je laat hem gaan. Als hij zou blijven zou die kans misschien nooit meer voor doen.

Als jij te boek wil staan dat spelers niet naar een topclub mogen, dan kiezen de talenten wel een andere club om te groeien. Want niemand wil meer oud worden bij Ajax.
Soms is het beter om talenten maar beter te laten gaan en dan maar voor minder geld.
Levert wel weer geld op als hij het goed doet in Engeland.
Namelijk naamsbekendheid dat je nog steeds talenten ontwikkeld, voor de europese top.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 juli 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 12:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben niet echt onder de indruk van jou zogenaamde redenen. Ster nog. Ik vind je argumenten zeer zwak.
Had hij geen clausule in zijn contract staan?

En reclame voor de talenten fabriek Ajax, dat levert ook geld op.
remco k
 remco k - woensdag 15 juli 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 09:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nope. HIer weer een voorbeeld. Clasie voor 15 miljoen naar Southampton en het seizoen is nog niet begonnen. Marc verkoopt Blind op 31-08 vol slechts 17 miljoen. Dus wederom een bevestiging dat hij het niet zo geweldig doet.
Sorry hoor, maar dat is toch een prima verhouding..
nora
 nora - woensdag 15 juli 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Zoals al verwacht gaat Kishna gewoon pleite op zijn twintigste, mijn god dat is toch frusterend voor Ajax.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 15 juli 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 16:20 schreef nora het volgende:
Zoals al verwacht gaat Kishna gewoon pleite op zijn twintigste, mijn god dat is toch frusterend voor Ajax.
ja, zo'n kneus hoef ik ook niet.
Die gast is net als babel, gewoon te licht voor de top.

Chapeau voor de pizzabakker, die verkoopt ze toch als sterspeler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2015 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - woensdag 15 juli 2015 - 16:42   quote  deeplink  
Gelukkig heeft AJax met Fischer, Menig en Cerny een prima bezetting, ook zonder Kishna.
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 15 juli 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 16:42 schreef Eide het volgende:
Gelukkig heeft AJax met Fischer, Menig en Cerny een prima bezetting, ook zonder Kishna.
Hele domme zet van Kishna als hij daadwerkelijk vertrekt. In de Serie A schoppen ze die jongen na 2 scharen de vernieling in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2015 door RoodWit81 --
RUKBOOR
 RUKBOOR - woensdag 15 juli 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Gewoon geld beuren en verkopen, in de serie A op de bank en daarna hoor je niks meer.Het zou niet best zijn als we van meneer Kishna afhankelijk zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 15 juli 2015 - 23:19   quote  deeplink  
Die jongen zit al een tijdje bij Ajax.....maar ik heb al maanden geleden gezegd daar gaan ze het moeilijk mee krijgen.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 15 juli 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 23:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Die jongen zit al een tijdje bij Ajax.....maar ik heb al maanden geleden gezegd daar gaan ze het moeilijk mee krijgen.
Ze hadden het minder moeilijk met hem gehad als hij niet die randebiel als zaakverzieker had.
Eide
 Eide - donderdag 16 juli 2015 - 07:27   quote  deeplink  
Naar verluid biedt Lazio3 miljoen voor Kishna plus een doorverkooppercentage van 10%. Strik erom en wegwezen dan maar.
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 08:27   quote  deeplink  
Dat is een prima bedrag voor een speler die in twee seizoenen niets meer heeft laten zien dan een goed talent te zijn, wel eentje met uizonderlijke kwaliteiten, maar of ie het echt gaat redden weten we niet..

Ik hoop eerlijk gezegd van niet, hoe meer jongens op jonge leeftijd falen die weggaan, hoe groter de kans is dat het ooit eens gaat veranderen en dat die gasten wat langer blijven.. Misschien een utopie, maar je moet toch ergens in geloven wat je cluppie betreft..
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 juli 2015 - 09:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nope. HIer weer een voorbeeld. Clasie voor 15 miljoen naar Southampton en het seizoen is nog niet begonnen. Marc verkoopt Blind op 31-08 vol slechts 17 miljoen. Dus wederom een bevestiging dat hij het niet zo geweldig doet.
Overigens, Blind exclusief Bonussen voor 17.5 miljoen naar United. Clasie voor 12.8 miljoen waar niet over bonussen gesproken wordt.

Waarbij Blind contract had tot 2016 en Clasie er 1 had tot 2018. Ze zijn beide op dezelfde leeftijd vertrokken.

Sorry, maar dan gaat jouw stelling wat mij betreft niet meer op..
nora
 nora - donderdag 16 juli 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Kishna opgerot neem je kussentje maar mee want die banken in Rome zijn nog al hard krijg je veel zitvlees van.En hopelijk laten ze die pizzaboer nooit meer door de slagboom bij de Arena.
nora
 nora - donderdag 16 juli 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Kishna opgerot neem je kussentje maar mee want die banken in Rome zijn nog al hard krijg je veel zitvlees van.En hopelijk laten ze die pizzaboer nooit meer door de slagboom bij de Arena.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2015 door nora --
nora
 nora - donderdag 16 juli 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Kishna opgerot neem je kussentje maar mee want die banken in Rome zijn nog al hard krijg je veel zitvlees van.En hopelijk laten ze die pizzaboer nooit meer door de slagboom bij de Arena.
Eide
 Eide - donderdag 16 juli 2015 - 09:35   quote  deeplink  
Voor zover ik weet heeft Raiola op dit moment, behoudens Kishna, geen Ajacieden in de stal. Er is nu dus wel een mogelijkheid hem verder buiten te houden.
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 09:35 schreef Eide het volgende:
Voor zover ik weet heeft Raiola op dit moment, behoudens Kishna, geen Ajacieden in de stal. Er is nu dus wel een mogelijkheid hem verder buiten te houden.
Kenny Tete zit ook bij Raiola
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 16 juli 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Kenny Tete zit ook bij Raiola
Volgens mij nog wel meer van die jonge jongens. En best wel grote talenten dacht ik te lezen (Nunnely ook dacht ik?). Van Raiola hebben we het laatste nog lang niet gezien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2015 door RoodWit81 --
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Nunnely weet ik niet. Donyell Malen wel, en ook dat is een groot talent..
nora
 nora - donderdag 16 juli 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Eigenlijk is het een dikke kakkerlak je komt er bijna niet vanaf.
nora
 nora - donderdag 16 juli 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Eigenlijk is het een dikke kakkerlak je komt er bijna niet vanaf.
nora
 nora - donderdag 16 juli 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Eigenlijk is het een dikke kakkerlak je komt er bijna niet vanaf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 juli 2015 door nora --
Eide
 Eide - donderdag 16 juli 2015 - 10:46   quote  deeplink  
Hmm, helaas :(
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 16 juli 2015 - 10:46   quote  deeplink  
3 sterren dus ook alles 3 x posten ouwe? Haha
Eide
 Eide - donderdag 16 juli 2015 - 20:37   quote  deeplink  
De Boer: Prijskaartje Lens te gortig voor Ajax

Ajax heeft een poging ondernomen om Jeremain Lens aan te trekken. Dat zegt coach Frank de Boer tegen AT5. Dat de deal niet is gelukt, heeft te maken met geld. ,,Hij wilde best wel graag", zegt De Boer.

Nadat Kolbeinn Sigthórsson was verkocht aan Nantes heeft Ajax goed rondgekeken naar een vervanger. Lens kwam toen nadrukkelijk in beeld. De international stond onder contract bij Dynamo Kiev en verkaste uiteindelijk voor bijna 12 miljoen euro naar Sunderland.

"Zijn prijskaartje was te gortig", zegt De Boer. Volgens de trainer heeft Ajax gebruikgemaakt van de goede contacten van Dennis Bergkamp en Marc Overmars bij Arsenal om Yaya Sanogo bij The Gunners te huren.

Bron

-------------------

Mag ik dit opvallend noemen?
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 20:48   quote  deeplink  
Heel opvallend en ik ben heel blij dat ie niet komt..
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 20:49   quote  deeplink  
Vind het ook helemaal geen spits.. Tenminste, als ik het goed onthouden heb noemde de Boer hem als vervanger van Sigthorson..
jordyw
 jordyw - donderdag 16 juli 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Als Ajax de poulefase niet haalt, zullen we dan Ardu Turan huren?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 20:48 schreef remco k het volgende:
Heel opvallend en ik ben heel blij dat ie niet komt..
Hear hear...overruled
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 juli 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 21:21 schreef jordyw het volgende:
Als Ajax de poulefase niet haalt, zullen we dan Ardu Turan huren?
Pffff heb je hem weer....
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 16 juli 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 20:48 schreef remco k het volgende:
Heel opvallend en ik ben heel blij dat ie niet komt..
Waarom niet?

naast het feit dat het een lastige jongen is.
Kan prima als spits spelen en ook als rechtsbuiten. gaat wel Zivkovic in de weg zitten, maar kan ook op plek Kishna...
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 22:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Waarom niet?

naast het feit dat het een lastige jongen is.
Kan prima als spits spelen en ook als rechtsbuiten. gaat wel Zivkovic in de weg zitten, maar kan ook op plek Kishna...
Sorry. Maar heb het nooit wat gevonden en zal het ook niks vinden. En al helemaal niet als spits. Vraag me ook af op basis waarvan mensen een spits in hem zien. Dat meen ik oprecht.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 16 juli 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar heb het nooit wat gevonden en zal het ook niks vinden. En al helemaal niet als spits. Vraag me ook af op basis waarvan mensen een spits in hem zien. Dat meen ik oprecht.
Hij speelde toen bij NEC in de spits, dat ging prima op de counter. Bij PSV ook gewoon redelijk koppen met Toivonen toen. Snel en sterk, geen goede afmaker, maar snap best dat ie in spits staat.
remco k
 remco k - donderdag 16 juli 2015 - 22:48   quote  deeplink  
Oké. Dat kan ik me echt niet herinneren. Maar ik vond het gewoon niet zon goede speler. Laat staan voor twaalf miljoen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 16 juli 2015 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 22:48 schreef remco k het volgende:
Oké. Dat kan ik me echt niet herinneren. Maar ik vond het gewoon niet zon goede speler. Laat staan voor twaalf miljoen.
Voor 1/4 zou ik het zeker overwegen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 juli 2015 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 juli 2015 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar heb het nooit wat gevonden en zal het ook niks vinden. En al helemaal niet als spits. Vraag me ook af op basis waarvan mensen een spits in hem zien. Dat meen ik oprecht.
Eens. Als vleugelspeler is hij wel ok. Als spits ronduit zwak. Veel te wild voor de goal. Altijd een oogkleppen speler gevonden. Daarbij staat zijn houding mij totaal niet aan.
Eide
 Eide - vrijdag 17 juli 2015 - 07:28   quote  deeplink  
Ik vind het voornamelijk interessant omdat het indicatief is voor de ambitie van Ajax. Een gekende international die Nederland al achter zich had gelaten en die toch weten te pakken. De transfersom lag te hoog maar de ambitie van Ajax is bemoedigend.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 juli 2015 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 07:28 schreef Eide het volgende:
Ik vind het voornamelijk interessant omdat het indicatief is voor de ambitie van Ajax. Een gekende international die Nederland al achter zich had gelaten en die toch weten te pakken. De transfersom lag te hoog maar de ambitie van Ajax is bemoedigend.
Inderdaad bemoedigend ze lijken in ieder geval niet meer voor B spelers als Duarte,Zimling te gaan..
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 juli 2015 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 07:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad bemoedigend ze lijken in ieder geval niet meer voor B spelers als Duarte,Zimling te gaan..
Duarte was echt geen plan B.
remco k
 remco k - vrijdag 17 juli 2015 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 07:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Duarte was echt geen plan B.
Ik begrijp het ook niet zo goed, soms kan je er weleens gewoon naast zitten. Een grote groep hier was destijds blij met zijn komst..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 juli 2015 - 10:40   quote  deeplink  
GAAAAAAAAAP Tijd voor de loting!! Iemand voorkeur????
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 17 juli 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 10:40 schreef Ajax Warrior het volgende:
GAAAAAAAAAP Tijd voor de loting!! Iemand voorkeur????
Hoe laat begint het uberhaupt?
Brandje
 Brandje - vrijdag 17 juli 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 juli 2015 - 11:10 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hoe laat begint het uberhaupt?
12 uur.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5171
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0412728