BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - zondag 19 juli 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Ik hoop het want ik vind Cillissen wel heel belangrijk voor Ajax.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 17:13   quote  deeplink  
http://metro.co.uk/2015/07/11/manchester-united-in-talks-with-atletico-madrid-over-jan-oblak-transfer-5291625/

http://thebusbybabe.sbnation.com/2015/7/13/8945333/manchester-united-identify-jan-oblak-and-edinson-cavani-as-next

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2015 door Nenam_tiL --
RoodWit81
 RoodWit81 - zondag 19 juli 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 17:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik dacht te hebben gelezen dat MU de keeper van Atletico Madrid wil hebben en niet Cillissen
Geweldige keeper is dat. Hebben ze echt een patent op daar bij Atletico. Zou ik als ik Van Gaal was eerder halen dan Jappie.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 juli 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 15:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind het ook geen geweldenaar anders zou hij wel meer penalty's pakken....wel een goede keeper waar je er wel meer van hebt
Hoeveel penalty's heeft hij al doorgelaten dan?
remco k
 remco k - zondag 19 juli 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 18:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoeveel penalty's heeft hij al doorgelaten dan?
Allemaal.. Nog nooit 1 gepakt..
p111
 p111 - zondag 19 juli 2015 - 22:00   quote  deeplink  
Kijk liever hoeveel reddingen die verricht hoe het komt dat je zo weinig tegencoals hebt gekregen hoe het komt dat hij eerste keeper van Ned.is enz!!! nee het belangrijkste is dat hij die ene pynalty stopt per seizoen whoo
p111
 p111 - zondag 19 juli 2015 - 22:00   quote  deeplink  
Kijk liever hoeveel reddingen die verricht hoe het komt dat je zo weinig tegencoals hebt gekregen hoe het komt dat hij eerste keeper van Ned.is enz!!! nee het belangrijkste is dat hij die ene pynalty stopt per seizoen whoo
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 18:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoeveel penalty's heeft hij al doorgelaten dan?
Waarom denk je dat van Gaal hem wisselt in Brazilië....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 22:00 schreef p111 het volgende:
Kijk liever hoeveel reddingen die verricht hoe het komt dat je zo weinig tegencoals hebt gekregen hoe het komt dat hij eerste keeper van Ned.is enz!!! nee het belangrijkste is dat hij die ene pynalty stopt per seizoen whoo
Spuit 111...ik ga jou niet serieus nemen....sorry
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 juli 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Allemaal.. Nog nooit 1 gepakt..
En hoeveel hebben punten gekost?
Ok weet dat het niet echt ideaal is mocht je er een tegen krijgen of een knock out serie
maar we moeten het ook niet gaan overdrijven.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 juli 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom denk je dat van Gaal hem wisselt in Brazilië....
Dat was ook gelijk van Gaal zijn slechtste zet (hij laat hem namelijk wel in de halve finale staan).
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 22:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat was ook gelijk van Gaal zijn slechtste zet (hij laat hem namelijk wel in de halve finale staan).
van Gaal jankt ook dat hij Vermeer de beste vind....ik neem die man allang niet meer serieus...haal je Vermeer toch lekker op
p111
 p111 - zondag 19 juli 2015 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 22:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Spuit 111...ik ga jou niet serieus nemen....sorry
Waarom niet omdat die geen pynalty stopt de rust en de weinige fouten die hij maakt dat is wat een keeper belangrijk maakt en de verdediging vertrouwen geeft 10x belangrijker als die ene pynalty die hij misschien zou stoppen.(ps.spuit 11 vind ik wel vette naam tnx )
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 19 juli 2015 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 23:34 schreef p111 het volgende:

[..]

Waarom niet omdat die geen pynalty stopt de rust en de weinige fouten die hij maakt dat is wat een keeper belangrijk maakt en de verdediging vertrouwen geeft 10x belangrijker als die ene pynalty die hij misschien zou stoppen.(ps.spuit 11 vind ik wel vette naam tnx )
Ik het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.....maar een penalty killer is Jasper niet en zijn spel hervattingen zit ik regel matig mijn billen geknepen.

Ik vind het geen wereld keeper...ik denk ook niet dat Man U hem haalt die gaan voor Obak
Jasper is een goede keeper voor de ED....Stekelenburg schat ik hoger in...Krul ook
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 22:00 schreef p111 het volgende:
Kijk liever hoeveel reddingen die verricht hoe het komt dat je zo weinig tegencoals hebt gekregen hoe het komt dat hij eerste keeper van Ned.is enz!!! nee het belangrijkste is dat hij die ene pynalty stopt per seizoen whoo
Staat er ergens dat dit het belangrijkste onderdeel is van een keeper?? Nee toch..
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 juli 2015 - 22:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En hoeveel hebben punten gekost?
Ok weet dat het niet echt ideaal is mocht je er een tegen krijgen of een knock out serie
maar we moeten het ook niet gaan overdrijven.
Het koste ons de wereld titel..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 juli 2015 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 09:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Het koste ons de wereld titel..
Door dat van Gaal hem de wedstrijd ervoor wisselde stond je al met 1-0 achter..
En daarbij de wereld titel kun je toch niet winnen in de halve finale?
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 09:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Door dat van Gaal hem de wedstrijd ervoor wisselde stond je al met 1-0 achter..
En daarbij de wereld titel kun je toch niet winnen in de halve finale?
Hey, maar je moet wel door komen om hem te kunnen winnen..

Cilissen is gewoon geen topper. Een prima keeper, maar daar houd het op.. Een van de belangrijkste dingen bij Ajax als keeper is meevoetballen, en dat is gewoon drama..
p111
 p111 - maandag 20 juli 2015 - 09:58   quote  deeplink  
pfffffffffffff het begint weer
p111
 p111 - maandag 20 juli 2015 - 09:58   quote  deeplink  
pfffffffffffff het begint weer
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 juli 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 09:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey, maar je moet wel door komen om hem te kunnen winnen..

Cilissen is gewoon geen topper. Een prima keeper, maar daar houd het op.. Een van de belangrijkste dingen bij Ajax als keeper is meevoetballen, en dat is gewoon drama..
Reken hem daar dan op af en niet op penalty's stoppen.
Volgens mij kun je in de penalty serie onmogelijk alleen de keeper verantwoordelijk houden..
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 13:15   quote  deeplink  
'Ajax acht verhuur van twee middenvelders wenselijk: duo nog niet afgeschreven'

Ajax-trainer Frank de Boer heeft voor aankomend seizoen veel middenvelders tot zijn beschikking. Twee van die middenvelders, Thulani Serero en Lucas Andersen, gaan mogelijk elders ervaring opdoen.

De Telegraaf meldt dat het tweetal niet 'definitief is afgeschreven' om direct daarna te stellen dat 'een verhuur wenselijk wordt geacht'. Bij de Amsterdammers lijken Nicolai Boilesen en Ricardo Kishna te vertrekken, terwijl Kolbeinn Sigthorsson en Lerin Duarte niet mee kúnnen, zo stelt de krant. De IJslandse spits is al verkocht aan FC Nantes, Duarte staat op de transferlijst.

'Zelf opleiden en investeren in jeugd loont nog altijd', schrijft de krant. Dat blijkt uit het feit dat De Boer tegen VfL Wolfsburg liefst acht spelers opstelde die uit de eigen jeugd komen. Zij hebben een gemiddelde leeftijd van 20,9 jaar. Bij Ajax kloppen jongelingen als Kenny Tete, Jaïro Riedewald en Riechedly Bazoer nadrukkelijk op de deur en worden veel jeugdspelers nu al vastgelegd.


bron

Als dit inderdaad door zou gaan, vind ik het een uitstekende zaak!
Eide
 Eide - maandag 20 juli 2015 - 13:40   quote  deeplink  
Duidelijk verhaal en helemaal in lijn met wat hier en op andere sites ook al wel verwacht en uitgesproken werd.
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 12:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Reken hem daar dan op af en niet op penalty's stoppen.
Volgens mij kun je in de penalty serie onmogelijk alleen de keeper verantwoordelijk houden..
Ik reken hem wel degelijk af op het stoppen ven penalty's, ik vind namelijk dat een keeper ze moet kunnen stoppen, en hij heeft tot nu toe bewezen dat gewoon niet te kunnen. En ook dat is een onderdeel van een keeper..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 09:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Het koste ons de wereld titel..
Tuurlijk jongen, anderen kosten Nederland de wereldtitel en zeker niet Cillessen! Wat een slap gelul ook eigenlijk! Maakt weinig fouten en is voor Ajax gewoon een perfecte keeper! Nu gaan we ineens allemaal andere slappe redenen erbij bedenken om hem af te vallen?? Pingels zijn echt niet het belangrijkste voor een keeper, wel de 1 op 1 situaties en de reddingen op schoten.
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 13:15 schreef Pietje het volgende:
'Ajax acht verhuur van twee middenvelders wenselijk: duo nog niet afgeschreven'

Ajax-trainer Frank de Boer heeft voor aankomend seizoen veel middenvelders tot zijn beschikking. Twee van die middenvelders, Thulani Serero en Lucas Andersen, gaan mogelijk elders ervaring opdoen.

De Telegraaf meldt dat het tweetal niet 'definitief is afgeschreven' om direct daarna te stellen dat 'een verhuur wenselijk wordt geacht'. Bij de Amsterdammers lijken Nicolai Boilesen en Ricardo Kishna te vertrekken, terwijl Kolbeinn Sigthorsson en Lerin Duarte niet mee kúnnen, zo stelt de krant. De IJslandse spits is al verkocht aan FC Nantes, Duarte staat op de transferlijst.

'Zelf opleiden en investeren in jeugd loont nog altijd', schrijft de krant. Dat blijkt uit het feit dat De Boer tegen VfL Wolfsburg liefst acht spelers opstelde die uit de eigen jeugd komen. Zij hebben een gemiddelde leeftijd van 20,9 jaar. Bij Ajax kloppen jongelingen als Kenny Tete, Jaïro Riedewald en Riechedly Bazoer nadrukkelijk op de deur en worden veel jeugdspelers nu al vastgelegd.


bron

Als dit inderdaad door zou gaan, vind ik het een uitstekende zaak!
Lijkt me prima Pietje, is ook het beste denk ik voor deze spelers, met name Andersen, Serero mag van mij ook wel weg..
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, anderen kosten Nederland de wereldtitel en zeker niet Cillessen! Wat een slap gelul ook eigenlijk! Maakt weinig fouten en is voor Ajax gewoon een perfecte keeper! Nu gaan we ineens allemaal andere slappe redenen erbij bedenken om hem af te vallen?? Pingels zijn echt niet het belangrijkste voor een keeper, wel de 1 op 1 situaties en de reddingen op schoten.
Staat erbij dat het de belangrijkste reden is? Nee, maar ik vind het wel een onderdeel waarop je hem mede moet beoordelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reken hem wel degelijk af op het stoppen ven penalty's, ik vind namelijk dat een keeper ze moet kunnen stoppen, en hij heeft tot nu toe bewezen dat gewoon niet te kunnen. En ook dat is een onderdeel van een keeper..
Zelfs de beste keepers laten meer pingels door dan dat ze er stoppen. Valt mogelijk niet zo snel op omdat ze maar weinig pingels tegen krijgen???
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Lijkt me prima Pietje, is ook het beste denk ik voor deze spelers, met name Andersen, Serero mag van mij ook wel weg..
Beslist. Dit hebben we met z'n allen al eerder besproken in een discussie. Alleen ben ik nog altijd niet overtuigd van de kwaliteiten van Lucas Andersen. Ik heb steeds maar de indruk dat hij bezwijkt onder de druk van de ArenA. Na zijn uileenperiode komt hij dan terug in diezelfde Arena. Ik weet het niet met hem.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

Beslist. Dit hebben we met z'n allen al eerder besproken in een discussie. Alleen ben ik nog altijd niet overtuigd van de kwaliteiten van Lucas Andersen. Ik heb steeds maar de indruk dat hij bezwijkt onder de druk van de ArenA. Na zijn uileenperiode komt hij dan terug in diezelfde Arena. Ik weet het niet met hem.
Andersen per direct laten opbokken! Veel te licht en zal niet veel beter worden!
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zelfs de beste keepers laten meer pingels door dan dat ze er stoppen. Valt mogelijk niet zo snel op omdat ze maar weinig pingels tegen krijgen???
Natuurlijk is niet iedere keeper een goede pebalty stopper. Maar bij Cilissen is het tot nu toe gewoon 100% een goal als die tussen de palen komt..

En nogmaals, het is niet de dooddoener ofzo, maar wel een onderdeel dat een top keeper moet kunnen in mijn optiek..

Overigens ben ik met name door zijn gebrek aan voetballend vermogen geen fan van hem.. Keepend is er weinig op aan te merken..
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Andersen per direct laten opbokken! Veel te licht en zal niet veel beter worden!
Dat zeiden ze destijds ook van Ronald de Boer.. Wat is er mis met de verhuur periode van zon gast, een soort van tussenstap, daarna kan die altijd nog weg..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeiden ze destijds ook van Ronald de Boer.. Wat is er mis met de verhuur periode van zon gast, een soort van tussenstap, daarna kan die altijd nog weg..
Tja sorry, maar ik zie het totaal niet zitten in Andersen. Vaak genoeg heb ik het mis, maar in dit geval denk ik van niet!
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja sorry, maar ik zie het totaal niet zitten in Andersen. Vaak genoeg heb ik het mis, maar in dit geval denk ik van niet!
Dat kan, we gaan het wel meemaken...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kan, we gaan het wel meemaken...
Is goed, hoorde trouwens dat ze voor Andersen nog wel een plekje hebben bij een vrouwenelftal!! ;-) ;-)
remco k
 remco k - maandag 20 juli 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is goed, hoorde trouwens dat ze voor Andersen nog wel een plekje hebben bij een vrouwenelftal!! ;-) ;-)
hahahaha, mafkees..
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja sorry, maar ik zie het totaal niet zitten in Andersen. Vaak genoeg heb ik het mis, maar in dit geval denk ik van niet!
Hier nog eentje. Dat heb ik in diverse topics meerdere keren aangegeven!
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Is goed, hoorde trouwens dat ze voor Andersen nog wel een plekje hebben bij een vrouwenelftal!! ;-) ;-)
Hahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Nee hoor forumvrienden, even alle gekheid op een stokkie maar ik weet dat je spelers van je club niet mag afbranden. Echter zitten er bij Ajax een aantal waarin ik het echt niet zie zitten. Dit betreffen Andersen, Boilesen en Van Rhijn. Dit is mede ingegeven door hun spel op het veld. Ik vind ze allemaal te licht, waarbij moet aangemerkt dat ik het wel altijd heb gezien in Boilesen maar hij mij afgelopen seizoen enorm, maar dan ook enorm, is tegengevallen. Deze spelers verdienen het dan ook niet meer om basisklanten te zijn bij Ajax en eigenlijk zie ik ze liever alle 3 vertrekken. Het lijkt er overigens ook op dat ze alle 3 geen basisspeler zullen zijn. Ajax heeft er eindelijk verstandig aan gedaan door te selecteren en de mindere spelers te vervangen. Hopelijk is al het werk niet voor niets geweest en kunnen we dit seizoen eindelijk weer eens een beetje genieten!!
Peterhs
 Peterhs - maandag 20 juli 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 15:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier nog eentje. Dat heb ik in diverse topics meerdere keren aangegeven!
Volgens mij heb ik eerder ook al een flinke discussie gehad over hem.
Toen waren er volgens mij minder 'tegenstanders' van hem.
Tot nu toe heeft hij niets laten zien wat mijn mening had moeten aanpassen.
Is gewoon niets voor ons.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 juli 2015 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 16:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik eerder ook al een flinke discussie gehad over hem.
Toen waren er volgens mij minder 'tegenstanders' van hem.
Tot nu toe heeft hij niets laten zien wat mijn mening had moeten aanpassen.
Is gewoon niets voor ons.
Ik geloof nog steeds in die jongen ....verhuren is alleen maar goed....komt hij straks sterker terug
Peterhs
 Peterhs - maandag 20 juli 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 16:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik geloof nog steeds in die jongen ....verhuren is alleen maar goed....komt hij straks sterker terug
Als ie terug komt is er geen plaats meer voor hem.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 juli 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 16:52 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als ie terug komt is er geen plaats meer voor hem.
We zullen zien Peet.....
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 juli 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 14:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reken hem wel degelijk af op het stoppen ven penalty's, ik vind namelijk dat een keeper ze moet kunnen stoppen, en hij heeft tot nu toe bewezen dat gewoon niet te kunnen. En ook dat is een onderdeel van een keeper..
Ach hij gaat er vast wel een keertje 1 stoppen een killer zal het niet snel worden dat ben ik met je eens. Alleen het aantal penalty's dat Ajax tegen krijgt en het aantal punten wat je er Door verloren bent vind ik tot nu toe nog te verwaarlozen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 20 juli 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 16:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik eerder ook al een flinke discussie gehad over hem.
Toen waren er volgens mij minder 'tegenstanders' van hem.
Tot nu toe heeft hij niets laten zien wat mijn mening had moeten aanpassen.
Is gewoon niets voor ons.
Klopt velen waren hier ook fan van hem.. Ik zie toch ook wel dat hij technisch zeer begaafd is vind hem alleen veel te slap qua fysiek maar ook qua instelling.
Verhuur is de beste optie misschien wordt hij er sterker Door.
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 16:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik eerder ook al een flinke discussie gehad over hem.
Toen waren er volgens mij minder 'tegenstanders' van hem.
Tot nu toe heeft hij niets laten zien wat mijn mening had moeten aanpassen.
Is gewoon niets voor ons.
Tot die tegenstanders hoorde ik ook. In de trainingen was het allemaal aardig, maar in de wedstrijden was het meestal helemaal niks. Kortom, ik "vrees" dat we het eens zijn w.b. Andersen ;)
Pietje
 Pietje - maandag 20 juli 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 16:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik geloof nog steeds in die jongen ....verhuren is alleen maar goed....komt hij straks sterker terug
Ik vrres serieus dat Andersen "ArenA-angst" heeft en na een eventuele verhuurperiode zal dat niet anders(en) zijn. Of ik moet me wel heel erg vergissen. Ik denk dat hij voor Ajax gewoon tekort komt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 juli 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 17:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrres serieus dat Andersen "ArenA-angst" heeft en na een eventuele verhuurperiode zal dat niet anders(en) zijn. Of ik moet me wel heel erg vergissen. Ik denk dat hij voor Ajax gewoon tekort komt.
Arena-angst ??...wat is dat voor een gelul
Peterhs
 Peterhs - maandag 20 juli 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 17:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrres serieus dat Andersen "ArenA-angst" heeft en na een eventuele verhuurperiode zal dat niet anders(en) zijn. Of ik moet me wel heel erg vergissen. Ik denk dat hij voor Ajax gewoon tekort komt.
ArenA angst hebben alleen die 010 gasten.
Ze zijn bang dat hun toekomstige stadion er ook zo ongeveer uit komt te zien haha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 16:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik geloof nog steeds in die jongen ....verhuren is alleen maar goed....komt hij straks sterker terug
Verhuur hem dan aan de sportschool. Beetje spieren kweken!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0442249