BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 23:33   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 20 juli 2015 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 16:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik eerder ook al een flinke discussie gehad over hem.
Toen waren er volgens mij minder 'tegenstanders' van hem.
Tot nu toe heeft hij niets laten zien wat mijn mening had moeten aanpassen.
Is gewoon niets voor ons.
Gelukkig heb ik het eigenlijk nooit in het "wijvie" gezien!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 20 juli 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 23:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Verhuur hem dan aan de sportschool. Beetje spieren kweken!
Ook in jou geloof ik....
remco k
 remco k - dinsdag 21 juli 2015 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 23:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ook in jou geloof ik....
Hahahaha, jij houd wel van de zwakkeren...
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 juli 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 juli 2015 - 18:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Arena-angst ??...wat is dat voor een gelul
Er zijn zat spelers, toppers bij middenmoters die met knikkende knieën de ArenA (en de Kuip) binnenkomen. Ik ben er bijna zeker van, dat Andersen zou kunnen schitteren bij PEC Zwolle, SC Heerenveen of bij Willem II, maar niet bij ons of in Rotterdam. Kijk ook maar eens naar Lerin Duarte, ook zo'n gevalletje. Dat is zeker geen gelul.
Eide
 Eide - dinsdag 21 juli 2015 - 12:29   quote  deeplink  
Ik ben er van overtuigd dat Andersen de potentie heeft een hele goede speler voor Ajax te worden. Bij Jong Ajax was hij ruim de beste en bij Ajax 1 had hij ook een sterke periode waarin hij de weg naar boven gevonden leek te hebben. Dat stortte eind oktober, samen met heel Ajax, alleen als een kaartenhuis ineen.

Ik denk dat een jaar verhuur en veel speelminuten bij een middenmoter uitstekend zou zijn voor Andersen. En als het er dan ook niet uitkomt kan je altijd nog afscheid nemen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 juli 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 12:29 schreef Eide het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Andersen de potentie heeft een hele goede speler voor Ajax te worden. Bij Jong Ajax was hij ruim de beste en bij Ajax 1 had hij ook een sterke periode waarin hij de weg naar boven gevonden leek te hebben. Dat stortte eind oktober, samen met heel Ajax, alleen als een kaartenhuis ineen.

Ik denk dat een jaar verhuur en veel speelminuten bij een middenmoter uitstekend zou zijn voor Andersen. En als het er dan ook niet uitkomt kan je altijd nog afscheid nemen.
Ik hoop dat je gelijk hebt/krijgt, maar ik ben nooit zo'n fan geweest van Lucas Andersen. Ik kan je daar geen verklaring voor geven, het is puur het gevoel.
riveco
 riveco - dinsdag 21 juli 2015 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 12:29 schreef Eide het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Andersen de potentie heeft een hele goede speler voor Ajax te worden. Bij Jong Ajax was hij ruim de beste en bij Ajax 1 had hij ook een sterke periode waarin hij de weg naar boven gevonden leek te hebben. Dat stortte eind oktober, samen met heel Ajax, alleen als een kaartenhuis ineen.

Ik denk dat een jaar verhuur en veel speelminuten bij een middenmoter uitstekend zou zijn voor Andersen. En als het er dan ook niet uitkomt kan je altijd nog afscheid nemen.
idd
Eide
 Eide - dinsdag 21 juli 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 12:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt/krijgt, maar ik ben nooit zo'n fan geweest van Lucas Andersen. Ik kan je daar geen verklaring voor geven, het is puur het gevoel.
Ik snap wel wat je bedoelt. Hij is natuurlijk maar sporadisch overtuigend geweest. En toch vind ik dat je aan hem wel kan zien dat er veel klasse in hem schuilt. De vraag is hoe je die klasse kan aanboren. Een trainer als Ron Jans of Erwin van der Looi zou een goede voor hem zijn.

Edit: Jurgen Streppel ook maar die heeft al een halve Ajax selectie ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 juli 2015 door Eide --
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 21 juli 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 12:29 schreef Eide het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Andersen de potentie heeft een hele goede speler voor Ajax te worden. Bij Jong Ajax was hij ruim de beste en bij Ajax 1 had hij ook een sterke periode waarin hij de weg naar boven gevonden leek te hebben. Dat stortte eind oktober, samen met heel Ajax, alleen als een kaartenhuis ineen.

Ik denk dat een jaar verhuur en veel speelminuten bij een middenmoter uitstekend zou zijn voor Andersen. En als het er dan ook niet uitkomt kan je altijd nog afscheid nemen.
+1
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 22 juli 2015 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 juli 2015 - 13:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt. Hij is natuurlijk maar sporadisch overtuigend geweest. En toch vind ik dat je aan hem wel kan zien dat er veel klasse in hem schuilt. De vraag is hoe je die klasse kan aanboren. Een trainer als Ron Jans of Erwin van der Looi zou een goede voor hem zijn.

Edit: Jurgen Streppel ook maar die heeft al een halve Ajax selectie ;)
Ik ben het met je eens Eide en wat je laatste zin betreft: Er kan nog meeeeer bij ;-)

half Jong ajax speelt straks gewoon in de eredivisie.......
jordyw
 jordyw - woensdag 22 juli 2015 - 14:43   quote  deeplink  
Als Jasper keept in de CL, bij een eventuele CL-wedstrijd van United op de tribune
remco k
 remco k - woensdag 22 juli 2015 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 14:43 schreef jordyw het volgende:
Als Jasper keept in de CL, bij een eventuele CL-wedstrijd van United op de tribune
volgens mij is die regel veranderd, en mag je na die voorrondes wel uitkomen voor een eventuele nieuwe ploeg..
Pietje
 Pietje - donderdag 23 juli 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 - 15:33 schreef remco k het volgende:

[..]

volgens mij is die regel veranderd, en mag je na die voorrondes wel uitkomen voor een eventuele nieuwe ploeg..
Klopt!
remco k
 remco k - donderdag 23 juli 2015 - 16:12   quote  deeplink  
Ajax is ook na het binnenhalen van Amin Younes en Yaya Sanogo nog altijd niet uitgewinkeld. Volgens diverse Italiaanse media hebben de Amsterdammers namelijk hun oog laten vallen op Hachim Mastour.

Hij is één van de grotere talenten van AC Milan en zou zo'n vijf miljoen euro moeten opbrengen. Ook Paris Saint-Germain wordt al een tijdje gelinkt aan de zeventienjarige technicus, die zelf wel heil zou zien in een vertrek nadat een belofte voor meer speeltijd nog niet ingelost werd in Milaan.

Begin dit kalenderjaar werd de naam van Mastour ook al in één adem genoemd met Ajax. Destijds zou er al concurrentie zijn van Manchester United en Real Madrid. Volgens MilanNews.it wil Ajax, in tegenstelling tot een ruim half jaar geleden, nu wél serieus werk gaan maken van Mastour. Er zou al navraag gedaan zijn.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/322726/Ajax_wil_weer_gaan_shoppen_bij_topclub,_vraagprijs_is_vijf_miljoen#ixzz3giwLlpJn
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 24 juli 2015 - 10:01   quote  deeplink  
Gaat Remco nu geruchten verspreiden. Heeft iemand zijn account gehecked, want dat is niets voor hem :-)
remco k
 remco k - vrijdag 24 juli 2015 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 10:01 schreef Peterhs het volgende:
Gaat Remco nu geruchten verspreiden. Heeft iemand zijn account gehecked, want dat is niets voor hem :-)
Hoho, ik deel iets, en inderdaad, er staat bij dat het een gerucht is, er staat ook nergens dat ik geen interesse in de geruchten heb he..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 24 juli 2015 - 11:29   quote  deeplink  
Haha, gerucht dat klaassen hoog op het lijstje staat van dortmund.
Gerucht komt van de Engelse pers, reus gaat volgens dat gerucht naar Liverpool.

Volgens de Engelse moet klaassen 18 miljoen opleveren.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/411117_reus-naar-liverpool-klaassen-naar-dortmund?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2015 door Positieve Arrogantie --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 juli 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 11:29 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Haha, gerucht dat klaassen hoog op het lijstje staat van dortmund.
Gerucht komt van de Engelse pers, reus gaat volgens dat gerucht naar Liverpool.

Volgens de Engelse moet klaassen 18 miljoen opleveren.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/411117_reus-naar-liverpool-klaassen-naar-dortmund?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ze krijgen 60 voor Reus dus minstens 25 voor Klaassen vragen..
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 24 juli 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Klaassen dit jaar gewoon niet verkopen, punt. Zeker nog een jaar bij AJAX blijven en na een goed EK levert hij nog meer op. We willen toch presteren!!!
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 24 juli 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Klaassen is wel op te vangen vind ik, maar liever blijven.
remco k
 remco k - vrijdag 24 juli 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Ik denk niet dat het wegvallen van Klaassen is op te vangen. Het is onze aanvoerder en gewoon verreweg de beste voetballer die we hebben..

Als Ajax hem verkoopt zijn we dit seizoen direct klaar..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 24 juli 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 12:27 schreef Peterhs het volgende:
Klaassen is wel op te vangen vind ik, maar liever blijven.
Je wordt dan wel gelijk zwakker.. Persoonlijk zou ik dan Tibbling erbij hebben Cvm van Groningen. Kan Bazoer een plekje doorschuiven. Wordt je middenveld wel erg jong dat wel.
riveco
 riveco - vrijdag 24 juli 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 12:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je wordt dan wel gelijk zwakker.. Persoonlijk zou ik dan Tibbling erbij hebben Cvm van Groningen. Kan Bazoer een plekje doorschuiven. Wordt je middenveld wel erg jong dat wel.
Ja laten we er nog een middenvelder bij KOPEN, we hebben er een paar te huur, al vind ik 18milj gewoon te weinig. Maar ja, de media gooit wel vaker nieuwtjes en bedragen in de lucht, voor hen die ze willen vangen.
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 24 juli 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Als je Klaassen laat gaan geef je een fout signaal af. We hebben genoeg geld, we willen prijzen!
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 24 juli 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 12:37 schreef remco k het volgende:
Ik denk niet dat het wegvallen van Klaassen is op te vangen. Het is onze aanvoerder en gewoon verreweg de beste voetballer die we hebben..

Als Ajax hem verkoopt zijn we dit seizoen direct klaar..
Mwah, dat vind ik wel erg kort door de bocht.
Het zou een gemis zijn, daar hoor je mij niet over.
Qua positie kunnen daar meer spelers spelen, dus op die manier zou het op te vangen zijn.
Al heb ik liever dat ie blijft, maar dat had ik al vermeld.
Brandje
 Brandje - zaterdag 25 juli 2015 - 19:56   quote  deeplink  
Menig naar Zwolle. Op huurbasis. Diverse site melden het. Kishna ook nog weg dus de flanken zijn weer zeer matig bezet. Daar mag dus ook wel wat bijkomen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 juli 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 13:24 schreef Twanus1 het volgende:
Als je Klaassen laat gaan geef je een fout signaal af. We hebben genoeg geld, we willen prijzen!
Doen ze toch ieder jaar?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 25 juli 2015 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 19:56 schreef Brandje het volgende:
Menig naar Zwolle. Op huurbasis. Diverse site melden het. Kishna ook nog weg dus de flanken zijn weer zeer matig bezet. Daar mag dus ook wel wat bijkomen.
Fischer, Ghazi, Youness, Muric, Cherny, Acolatze is toch prima?
Schone hoeft van mij niet.
Brandje
 Brandje - zaterdag 25 juli 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 20:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Fischer, Ghazi, Youness, Muric, Cherny, Acolatze is toch prima?
Schone hoeft van mij niet.
Veel te licht. Je hebt met el Ghazi en Fisher slechts twee ajax 1 waardige spelers. De rest is talent of moet het nog laten zien.
p111
 p111 - zaterdag 25 juli 2015 - 22:37   quote  deeplink  
Menig moet minuten maken dus is Zwolle een prima begin
Eide
 Eide - zaterdag 25 juli 2015 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 21:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Veel te licht.
En Menig niet? Is ook pas 19, dit is pas z'n eerste seniorenjaar.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 26 juli 2015 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 21:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Veel te licht. Je hebt met el Ghazi en Fisher slechts twee ajax 1 waardige spelers. De rest is talent of moet het nog laten zien.
Klopt maar met Ghazi, Schone en Muric en eventueel Youness
voor links Fischer, Youness en eventueel Sinkgraven denk ik dat er niks meer bijkomt hoor.
Brandje
 Brandje - zondag 26 juli 2015 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 juli 2015 - 23:20 schreef Eide het volgende:

[..]

En Menig niet? Is ook pas 19, dit is pas z'n eerste seniorenjaar.
Je hebt in een week twee opties minder op de flanken. Dus de spoeling is te dun in mijn ogen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 juli 2015 - 09:40   quote  deeplink  
Ben blij als het 1 september is! Dan ben je weer voor 4 maanden van dat gezeik wat betreft transfers af en kan je je richten op het voetbal!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 juli 2015 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 09:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je hebt in een week twee opties minder op de flanken. Dus de spoeling is te dun in mijn ogen.
Jij probeert ook overal waar je jezelf vastlult een uitweg te vinden. Je roept eerst dat de spoeling dun wordt, vervolgens geeft iemand je namen en dan roep je weer dat er maar 2 zijn met ervaring en de rest allemaal talent en vervolgens wordt je gewezen op het feit dat Menig eigenlijk ook nog maar een talent is en dan roep je weer dat de spoeling dun is??? De spoeling is niet dun, want er zijn dus naast talent Menig nog enkele talenten die daar kunnen spelen!

Voor Menig zelf is het belangrijk om minuten te gaan maken, natuurlijk zou hij deze bij Jong Ajax ook gaan krijgen maar spelen in de Eredivisie is natuurlijk net wat beter. Hopelijk heeft Ajax een goede regeling getroffen met PEC en geëist dat hij speelminuten krijgt anders zie ik hem in de winterstop al weer terugkeren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2015 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 09:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je hebt in een week twee opties minder op de flanken. Dus de spoeling is te dun in mijn ogen.
Ik denk niet dat we twee opties minder hebben, ik denk dat Youness gehaald is voor Kishna, niet voor niets krijgt die ook zijn rugummer, en Menig is gewoon het plan van Ajax om hem te verhuren..

Die jongens kwamen al niet meer voor in de plannen voor dit seizoen..
Eide
 Eide - zondag 26 juli 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 09:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je hebt in een week twee opties minder op de flanken. Dus de spoeling is te dun in mijn ogen.
Dat kan, maar dat de anderen te licht zijn ten opzicthe van Menig van ik wat ver gezocht. Ik denk overigens dat met name Cerny al verrassend ver is.
Brandje
 Brandje - zondag 26 juli 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 09:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we twee opties minder hebben, ik denk dat Youness gehaald is voor Kishna, niet voor niets krijgt die ook zijn rugummer, en Menig is gewoon het plan van Ajax om hem te verhuren..

Die jongens kwamen al niet meer voor in de plannen voor dit seizoen..
Ajax wilde ook Sisto hebben toen speelde het Lazio verhaal met Kishna nog niet eens en toen zijn ze overgeschakeld naar Younes. Dus Younes is dus niet gehaald om hey vertrek van Kishna op te vangen.
Brandje
 Brandje - zondag 26 juli 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 09:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij probeert ook overal waar je jezelf vastlult een uitweg te vinden. Je roept eerst dat de spoeling dun wordt, vervolgens geeft iemand je namen en dan roep je weer dat er maar 2 zijn met ervaring en de rest allemaal talent en vervolgens wordt je gewezen op het feit dat Menig eigenlijk ook nog maar een talent is en dan roep je weer dat de spoeling dun is??? De spoeling is niet dun, want er zijn dus naast talent Menig nog enkele talenten die daar kunnen spelen!

Voor Menig zelf is het belangrijk om minuten te gaan maken, natuurlijk zou hij deze bij Jong Ajax ook gaan krijgen maar spelen in de Eredivisie is natuurlijk net wat beter. Hopelijk heeft Ajax een goede regeling getroffen met PEC en geëist dat hij speelminuten krijgt anders zie ik hem in de winterstop al weer terugkeren.
Hahaha spuit elf in de bocht. Ik verheug mij altijd op je doelloze reacties. Feit is dat geen van de talenten al in Ajax1 heeft gespeeld. Menig en kishna wel dus je verliest in een week tijd twee opties voor de flanken.
Dus beter opletten knurfie.
Twanus1
 Twanus1 - zondag 26 juli 2015 - 21:53   quote  deeplink  
Als het gerucht van Adame Traore (Barcelona)werkelijkheid mocht worden dan hebben we een speler die uit het niets iets kan creëeren! Ik vrees dat het bij een gerucht blijft maar dit zie ik als een echte buitenkans. Ik zie hier meer in als Younes. Het is te hopen dat ook hij aangenaam verrast.
remco k
 remco k - zondag 26 juli 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 21:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ajax wilde ook Sisto hebben toen speelde het Lazio verhaal met Kishna nog niet eens en toen zijn ze overgeschakeld naar Younes. Dus Younes is dus niet gehaald om hey vertrek van Kishna op te vangen.
Toen speelde dat verhaal wel degelijk al. Het vertrek van kishna speelt al van ver voor de zomerstop. Als wij dat gevoel al hadden. Zal het toch wel zo zijn dat ze dat gevoel bij Ajax ook al hadden.
p111
 p111 - zondag 26 juli 2015 - 23:30   quote  deeplink  
Ik vind Younes tot op heden geen verkeerde hij durft een actie te maken en houd overzicht onder zijn actie en die zijn er niet veel, kon wel eens de verassing worden.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 juli 2015 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Toen speelde dat verhaal wel degelijk al. Het vertrek van kishna speelt al van ver voor de zomerstop. Als wij dat gevoel al hadden. Zal het toch wel zo zijn dat ze dat gevoel bij Ajax ook al hadden.
Ja net zoals met Blind vorig seizoen zeker?
Peterhs
 Peterhs - maandag 27 juli 2015 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 21:53 schreef Twanus1 het volgende:
Als het gerucht van Adame Traore (Barcelona)werkelijkheid mocht worden dan hebben we een speler die uit het niets iets kan creëeren! Ik vrees dat het bij een gerucht blijft maar dit zie ik als een echte buitenkans. Ik zie hier meer in als Younes. Het is te hopen dat ook hij aangenaam verrast.
Ik heb ook gehoord dat ze Bale gaan huren en dat Suarez graag volgend seizoen terug komt.
Lijkt mij wel wat...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 juli 2015 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 21:53 schreef Twanus1 het volgende:
Als het gerucht van Adame Traore (Barcelona)werkelijkheid mocht worden dan hebben we een speler die uit het niets iets kan creëeren! Ik vrees dat het bij een gerucht blijft maar dit zie ik als een echte buitenkans. Ik zie hier meer in als Younes. Het is te hopen dat ook hij aangenaam verrast.
Eens...snel aantrekken...maar ben bang dat het bij een gerucht blijft ondanks het vertrek van Kishna en waarschijnlijk ook Serero...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 27 juli 2015 - 09:43   quote  deeplink  
Serero op weg naar PAOK Saloniki

THULANI SERERO staat in de belangstelling van het Griekse PAOK Saloniki. Ajax-trainer Frank de Boer gaf recent aan dat hij over te veel middenvelders beschikt en zijn middenveld zou willem imkrimpen. Eén en één is twee?

Volgens de Telegraaf hebben de Grieken zich gemeld bij de zaakwaarnemer van de Zuid-Afrikaan, Alex Kroes. Een vertrek, waarschijnlijk in de vorm van een verhuur, is voor Ajax bespreekbaar. Met de komst van Daley Sinkgraven en Nemanja Gudelj lijkt Serero definitief buiten de basis te zijn gevallen. Daar waar hij afgelopen seizoen eindelijk zijn belofte leek in te lossen, komt hij uiteindelijk toch niet meer voor in de plannen van De Boer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2015 door Jack Huntelaar --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 27 juli 2015 - 10:08   quote  deeplink  
Daar gaat je naam qua opleiding club.

Het is duidelijk te merken dat Ajax een slecht seizoen heeft gedraaid.
Het zou voor het eerst in jaren zijn, dat Ajax geen grote transfer heeft gehad.

Al weet je dat natuurlijk nooit, we hebben nog een maand.
Een hele fukking maand, wanneer gaat deze onzin eens veranderen.
Laten we transfermarkt een maand eerder opengaan en in julli sluiten.
Zo'n besluit hoef je niet te verwachten van de Uefa.
Turkeije en Rusland hebben toch ook een andere sluiting
Eide
 Eide - maandag 27 juli 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 juli 2015 - 10:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Daar gaat je naam qua opleiding club.
Op basis waarvan dan? Omdat er geen grote transfers hebben plaats gevonden? Daar kan ik nog wel wat voorbeelden van geven hoor en die hebben die naam van Ajax ook niet geschaad. Bovendien, laten we blij zijn dat Cillissen en Klaassen gewoon bij Ajax blijven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 27 juli 2015 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 juli 2015 - 21:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahaha spuit elf in de bocht. Ik verheug mij altijd op je doelloze reacties. Feit is dat geen van de talenten al in Ajax1 heeft gespeeld. Menig en kishna wel dus je verliest in een week tijd twee opties voor de flanken.
Dus beter opletten knurfie.
Ok, hoeveel minuten heeft Menig daadwerkelijk in het eerste van Ajax gespeeld? Kan je met dat aantal minuten al spreken van een verlies voor je eerste elftal wat betreft ervaring? En is het verstandiger om hem te laten verpieteren op de bank bij Ajax 1, dan er voor te zorgen dat hij daadwerkelijk speelminuten krijgt bij een team in de eredivisie? Let wel, een team dat het de afgelopen seizoenen voortreffelijk heeft gedaan in Nederland!

Het enige wat jij kan is alles afzeiken omtrent Ajax. Snap niet dat jij nog supporter bent?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0440769