BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juli 2015 - 22:16   quote  deeplink  
ik zal even reageren.
natuurlijk wil ik het beste voor Ajax.
ik ben van mening dat dat niet de CL is, overigens ook geen El.
ik wil namelijk helemaal niet met dat zooitje ongeregeld mee te maken hebben.
die bobo's zijn niet goed voor de sport.
de meerderheid heeft geen kans in europa.
laat die grote clubs lekker in qatar voetballen en uitsluiten van echt eerlijk europees voetbal.
zolang zou ik niet mee willen doen anders ben je hypocriet bezig.

dus mijn reactie had weinig met ajax te maken maar meer met de organisatie van die toernooien
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juli 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ik zal even reageren.
natuurlijk wil ik het beste voor Ajax.
ik ben van mening dat dat niet de CL is, overigens ook geen El.
ik wil namelijk helemaal niet met dat zooitje ongeregeld mee te maken hebben.
die bobo's zijn niet goed voor de sport.
de meerderheid heeft geen kans in europa.
laat die grote clubs lekker in qatar voetballen en uitsluiten van echt eerlijk europees voetbal.
zolang zou ik niet mee willen doen anders ben je hypocriet bezig.

dus mijn reactie had weinig met ajax te maken maar meer met de organisatie van die toernooien
Money makes the world go round....over een paar jaar zijn we terug gezakt naar bv de Deense divisie....tenzij er ingegrepen wordt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2015 door Nenam_tiL --
Pietje
 Pietje - vrijdag 31 juli 2015 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 21:56 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wat zegt hij nou voor iets raars.....???
Hij praatte Hongaars ;-)
Eide
 Eide - maandag 03 augustus 2015 - 21:04   quote  deeplink  
Emanuelson traint mee bij Ajax. Heeft natuurlijk een paar redelijke seizoenen bij AC milan gespeeld maar is daarna nergens indruk gemaakt. Hij was bij Ajax op z'n best als linksback, een positie waar hij verder nergens speelde.

Prima natuurlijk dat hij bij Ajax meetraint. De logische vraag is natuurlijk of Ajax hem misschien een (kortlopend?) contract moet aanbieden. Toch wel weer een ervaren jongen maar ook één die zelfs bij Ajax al niet helemaal onbesproken was.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 03 augustus 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 21:04 schreef Eide het volgende:
Emanuelson traint mee bij Ajax. Heeft natuurlijk een paar redelijke seizoenen bij AC milan gespeeld maar is daarna nergens indruk gemaakt. Hij was bij Ajax op z'n best als linksback, een positie waar hij verder nergens speelde.

Prima natuurlijk dat hij bij Ajax meetraint. De logische vraag is natuurlijk of Ajax hem misschien een (kortlopend?) contract moet aanbieden. Toch wel weer een ervaren jongen maar ook één die zelfs bij Ajax al niet helemaal onbesproken was.
Laten we afwachten wat hij tijdens de training laat zien...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 augustus 2015 - 22:34   quote  deeplink  
Als Urby blijft (wat ik niet hoop)...dan hebben we zo 1000 post meer van Remco
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 04 augustus 2015 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als Urby blijft (wat ik niet hoop)...dan hebben we zo 1000 post meer van Remco
Whahahaha dat zeker Narreke....dan wordt Remco gek!!!
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als Urby blijft (wat ik niet hoop)...dan hebben we zo 1000 post meer van Remco
Nee hoor, ik zou hem er graag als linksback bij zien. Maar niet voor andere posities..
Brandje
 Brandje - dinsdag 04 augustus 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Over Urby moet je als club hey volgende afvragen. Is hij beter als LB dan Boilessen en Viergever? Ja absoluut.
Zou hij een betere linkermiddenvelder zijn dan Serero en Andersen. Ja zeg ik dan.
Na het vertrek van Menig en Kishna is de linksbuitenpositie zeer dun bezet en ook daar heeft hij goede wedstrijden gespeeld.
Doordat deze jongen multifunctioneel is heb je meteen meer opties voor de bank. Je hoeft dus geen LB en linksbuiten op de bank te hebben. Dus kan je weer één andere type extra in je selectie opnemen.
Eide
 Eide - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:30   quote  deeplink  
De vraag is wat je wint met een kortlopend contract voor Urby als je met Dijks en Fischer een prima basisbezetting hebt. Sinkgraven liet zien die linksbuitenpositie ook uitstekend aan te kunnen en op het middenveld zit Ajax ruim in de spelers. Dan biedt je hem dus een contract voor de linksbackpositie waar je Boilesen nog niet kwijt bent en waar Viergever ook nog uit de voeten kan.

En om Urby Emanuelson nu een contract te bieden om 34 speelrondes op de bank te gaan zitten heeft zowel Ajax als Urby niets aan.
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 11:30 schreef Eide het volgende:
De vraag is wat je wint met een kortlopend contract voor Urby als je met Dijks en Fischer een prima basisbezetting hebt. Sinkgraven liet zien die linksbuitenpositie ook uitstekend aan te kunnen en op het middenveld zit Ajax ruim in de spelers. Dan biedt je hem dus een contract voor de linksbackpositie waar je Boilesen nog niet kwijt bent en waar Viergever ook nog uit de voeten kan.

En om Urby Emanuelson nu een contract te bieden om 34 speelrondes op de bank te gaan zitten heeft zowel Ajax als Urby niets aan.
Ik zie in hem niets anders dan een linksback.. Wil hij dat? Dan zou ik hem ook een contract aanbieden voor langer dan 1 jaar. En laat de beste maar spelen. Voor die positie vind ik hem beter dan Boilesen en Viergever..
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie in hem niets anders dan een linksback.. Wil hij dat? Dan zou ik hem ook een contract aanbieden voor langer dan 1 jaar. En laat de beste maar spelen. Voor die positie vind ik hem beter dan Boilesen en Viergever..
Eens! En Urby hengelt nadrukkelijk zelf ook wel naar een contract bij Ajax:

Urby Emanuelson is terug in Amsterdam. De linkspoot begon zijn profcarrière bij Ajax en de stap naar zijn oude club was dan ook niet groot. De 29-jarige Amsterdammers is clubloos, transfervrij en mag met Jong Ajax meetrainen.

"Het is leuk om terug te zijn. Ik sluit voorlopig aan bij Jong Ajax", laat Emanuelson weten in De Telegraaf. "Ik heb de afgelopen weken individueel getraind met Iwan Redan als personal trainer. Maar ik wilde weer in groepsverband werken, want dat is toch een stuk prettiger. Het contact met Ajax was natuurlijk heel makkelijk gelegd."

Emanuelson speelde in een eerder stadium bij Ajax onder meer samen met John Heitinga, die onlangs terugkeerde bij 'zijn' club. Wil Emanuelson niet voor opnieuw voor Ajax spelen? "Natuurlijk zou dat prachtig zijn. Maar het trainen staat voorop. Als Ajax me zou willen, hadden ze zich al veel eerder gemeld. Ik reken niet op een contract en ben daar ook helemaal niet mee bezig", stelt de hoofdpersoon.


bron
p111
 p111 - woensdag 05 augustus 2015 - 09:33   quote  deeplink  
We willen een beetje ervaring nou dat heeft Urby wat dat betreft hebben we alleen Dijks die toch te weinig naar binnen knijpt als de aanval vanaf de andere kant komt, persoonlijk denk ik dat Urby op dit moment sterker is als Dijks que inzicht. Ik vind Viergever een te matige voetballer voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 augustus 2015 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 09:33 schreef p111 het volgende:
We willen een beetje ervaring nou dat heeft Urby wat dat betreft hebben we alleen Dijks die toch te weinig naar binnen knijpt als de aanval vanaf de andere kant komt, persoonlijk denk ik dat Urby op dit moment sterker is als Dijks que inzicht. Ik vind Viergever een te matige voetballer voor Ajax.
Onzin, Dijks heeft naar mijn mening niks verkeerd gedaan, je moet de vinger wel op de juiste plek leggen....Boilesen was nog meer drama...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 augustus 2015 - 09:38   quote  deeplink  
De nieuwe editie van de eredivisie moet nog van start gaan, maar nu al staan er grote vraagtekens achter het beleid van Ajax. Na de nederlaag over twee duels met Rapid Wien in de derde voorronde van de Champions League rijst de vraag of het wel realistisch is om te denken dat je met een team zonder routine succes kan hebben.

© anp.
Net als vorige week in de onbesliste uitwedstrijd (2-2) tegen de nummer twee van het vorige seizoen uit Oostenrijk gaf het jeugdige Ajax de doelpunten kinderlijk eenvoudig weg in een uitverkochte ArenA (2-3). 'Ongelooflijk', brieste aanvoerder Davy Klaassen. 'Op een speeltuinachtige manier geven we het weg. We beseffen niet dat het mannenvoetbal is.'

Even voor de 0-1 van Robert Beric probeerde Daley Sinkgraven op de rand van het strafschopgebied Steffen Hofmann door zijn benen te spelen. De oud-speler van sc Heerenveen was ook één van de spelers die Louis Schaub in staat stelde via de benen van Joël Veltman raak te schieten. Nemanja Gudell, de maker van de 2-2, nam zich ernstig kwalijk dat hij diezelfde Schaub in staat stelde om 2-3 te maken.

© anp.

© epa.

© epa.
Het was een bewuste keuze van Frank de Boer om Rapid Wien te bestrijden met een team van elf spelers met een gemiddelde leeftijd van 21 jaar en een beetje. De coach hield ervaren spelers als John Heitinga en Lasse Schöne buiten zijn basisformatie. Ajax, gesterkt met een eigen vermogen van zo'n 100 miljoen euro, slaagde er in de zomerstop niet in de eigen selectie te versterken met uitstekende spelers van achter in de twintig of begin dertig jaar.

Ajax veroverde in 1995 pas de Champions League nadat Frank Rijkaard was teruggekeerd. Memphis Depay en Georginio Wijnaldum excelleerden het afgelopen seizoen na de komst van de ervaren Mexicaan Andrés Guardado. Met alleen maar talenten, hoe goed ze ook zijn, viert een ploeg zelden successen. De Boer moest dinsdag na de deceptie tegen Rapid Wien even nadenken waarom Ajax denkt het zonder routine af te kunnen. 'We hebben ook wel gezocht', mompelde hij. 'Maar het is niet makkelijk.'

Toch weten clubs als Basel of Porto wel op geheel eigen wijze aansluiting te houden met de subtop van Europa. De Zwitsers kiezen met een lagere begroting dan Ajax voor routine. De Portugezen profiteren van een uitstekend netwerk in Zuid-Amerika. Ajax lijkt het met de huidige selectie te gaan doen, al houdt Urby Emanuelson wel zijn conditie op peil in Amsterdam. In de uitwedstrijd van zondag tegen AZ zal blijken of De Boer toch gebruik gaat maken van de aanwezige routine in zijn selectie
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 09:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onzin, Dijks heeft naar mijn mening niks verkeerd gedaan, je moet de vinger wel op de juiste plek leggen....Boilesen was nog meer drama...
Dijks speelde een prima pot.
p111
 p111 - woensdag 05 augustus 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 09:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onzin, Dijks heeft naar mijn mening niks verkeerd gedaan, je moet de vinger wel op de juiste plek leggen....Boilesen was nog meer drama...
Klopt ik heb het ook niet over Boilessen maar alleen Dijks is te weinig daarin kan Urby een goede aanvulling zijn en over Dijks speelde aanvallend prima maar knijpt nog te weinig naar binnen als de tegenaanval over de andere kant komt dat is ook ervaring dat bedoel ik.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 augustus 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 09:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Onzin, Dijks heeft naar mijn mening niks verkeerd gedaan, je moet de vinger wel op de juiste plek leggen....Boilesen was nog meer drama...
Dijks is het ook niet hoor let maar op als hij een seizoen gaat spelen.
Gaat lekker fel de duels in en heeft een goede voorzet(waar hij dus al verder is dan een Rhijn en Boilesen) maar hij is positioneel echt nog geen hoogvlieger hoor. Dekt af en toe echt als een amateur.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 augustus 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Eind conclusie we hebben een redelijk sterke ploeg alleen nog wat onervaren.
Iets waar Psv vorige seizoenen last van had en daardoor grillig presteerde.
Nu nu zitten wij in dat schuitje. Het zal komend seizoen spannend worden met traditionele top 3 als lichte favorieten.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 05 augustus 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Dit wordt weer een competitie als een loterij, als we met een elftal zonder ervaring blijven spelen. Dit is misschien een van de betere elftallen bij de U onder 21, maar niet bij het echte mannenspelletje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2015 door Ztjes --
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 10:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt ik heb het ook niet over Boilessen maar alleen Dijks is te weinig daarin kan Urby een goede aanvulling zijn en over Dijks speelde aanvallend prima maar knijpt nog te weinig naar binnen als de tegenaanval over de andere kant komt dat is ook ervaring dat bedoel ik.
Volgens mij doet die dat juist goed waar jij het nu over hebt..

Hij moet verdedigend alleen wel op de lopende mensen letten, ik denk dat die daar veel meer problemen mee heeft..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 augustus 2015 - 18:40   quote  deeplink  
Gisteren bleek maar weer eens hoe matig onze verdediging is. En men niet als team speelt en hoogt dat een ander het wel oplost. Ik ben benieuwd of Ajax de spelersgroep zo gaat behouden zoals die nu is. En ook of er nog dragende spelers vertrekken. De Boer wordt zeker voorlopig niet ontslagen, dat kan alleen veranderen wanneer er een reeks is van slechte uitslagen. Nu wordt de kans dat hij zelf gaat vertrekken ook groter. Zolang het geen 1 september is kan er nog veel veranderen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 augustus 2015 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 13:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij doet die dat juist goed waar jij het nu over hebt..

Hij moet verdedigend alleen wel op de lopende mensen letten, ik denk dat die daar veel meer problemen mee heeft..
Ja daarin lijkt hij echt traag. Vooral de wat snellere spelers heeft hij echt moeite mee.
Voor een verdediger ook niet geheel onbelangrijk.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 augustus 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 12:30 schreef Ztjes het volgende:
Dit wordt weer een competitie als een loterij, als we met een elftal zonder ervaring blijven spelen. Dit is misschien een van de betere elftallen bij de U onder 21, maar niet bij het echte mannenspelletje.
Verwacht ook dat Psv gewoon weer kampioen wordt. Vooral als het ze lukt Hector Moreno te halen.

-------Zoet-------
Arias-Bruma-Moreno-Willems
-Maher-Guardado-Propper-
-Narsingh-de Jong-Pereiro

Poulsen
Lestienne
Hendrix
ismat
Locadia
Ritzmaier
Jozefzoon
enz

Ben bang dat wij tweede worden gezien de selectie.
Na gisteren is de roep om ervaring nog groter geworden
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 05 augustus 2015 - 20:35   quote  deeplink  
"Ben bang dat wij tweede worden gezien de selectie.
Na gisteren is de roep om ervaring nog groter geworden"

Alleen de staf en leiding van Ajax ziet het niet en wil het niet zien. Wanneer je een ander beleid wilt zien moeten er diverse mensen eerst vertrekken. Dat gaat niet zomaar gebeuren, dus gaan we verder waar we nu zijn. En blijft het probleem het probleem.
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 19:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja daarin lijkt hij echt traag. Vooral de wat snellere spelers heeft hij echt moeite mee.
Voor een verdediger ook niet geheel onbelangrijk.
Ik vond hem gisteren overigens misschien wel de beste Ajacied. Ik denk dus dat we andere problemen hebben..

Weet je wat het is, iedere speler is een prima speler, allemaal zijn het prima talenten en kunnen ze goed voetballen.. Maar ze maken allemaal hun foutjes, vorige week Veltman, nu Bazoer Sinkgraven Cilissen en Gudelj..

Het zit gewoon in de leeftijd dat die foutjes er zijn..

Juist het brengen of opstelen van een Heitinga zou dat moeten verminderen..
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 19:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Verwacht ook dat Psv gewoon weer kampioen wordt. Vooral als het ze lukt Hector Moreno te halen.

-------Zoet-------
Arias-Bruma-Moreno-Willems
-Maher-Guardado-Propper-
-Narsingh-de Jong-Pereiro

Poulsen
Lestienne
Hendrix
ismat
Locadia
Ritzmaier
Jozefzoon
enz

Ben bang dat wij tweede worden gezien de selectie.
Na gisteren is de roep om ervaring nog groter geworden
En dat is dus grote onzin.. De roep om ervaring is helemaal niet groter geworden..

De roep om een trainer die de aanwezige ervaring opstelt is groter geworden..

Ik vind PSV ook helemaal niet een betere selectie hebben..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 augustus 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem gisteren overigens misschien wel de beste Ajacied. Ik denk dus dat we andere problemen hebben..

Weet je wat het is, iedere speler is een prima speler, allemaal zijn het prima talenten en kunnen ze goed voetballen.. Maar ze maken allemaal hun foutjes, vorige week Veltman, nu Bazoer Sinkgraven Cilissen en Gudelj..

Het zit gewoon in de leeftijd dat die foutjes er zijn..

Juist het brengen of opstelen van een Heitinga zou dat moeten verminderen..
Ik vond El Gappie de slechtste gisteren....met die kut scharen van hem wie staat er achter hem ??
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vond El Gappie de slechtste gisteren....met die kut scharen van hem wie staat er achter hem ??
Schone...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 augustus 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Schone...
Vette hap dan...is niet echt een winger
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vette hap dan...is niet echt een winger
Nee, maar speelde zijn beste periode wel op die plek.. El Ghazi is gewoon nog niet fit, en dan moet de Boer hem niet opstellen.. Schone had het niks minder gedaan..
Brandje
 Brandje - woensdag 05 augustus 2015 - 22:10   quote  deeplink  
Elia voor 2 jaar TRANSFERVRIJ naar feyenoord. Let op mijn woorden die eindigen boven ons.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 augustus 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:10 schreef Brandje het volgende:
Elia voor 2 jaar TRANSFERVRIJ naar feyenoord. Let op mijn woorden die eindigen boven ons.
Elia bling bling.....

2qn48py.gif
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 augustus 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem gisteren overigens misschien wel de beste Ajacied. Ik denk dus dat we andere problemen hebben..

Weet je wat het is, iedere speler is een prima speler, allemaal zijn het prima talenten en kunnen ze goed voetballen.. Maar ze maken allemaal hun foutjes, vorige week Veltman, nu Bazoer Sinkgraven Cilissen en Gudelj..

Het zit gewoon in de leeftijd dat die foutjes er zijn..

Juist het brengen of opstelen van een Heitinga zou dat moeten verminderen..
Klopt maar dat lag ook meer aan de rest! ;)
Maar Dijks doet in ieder geval wel zijn stinkende best.
De ploeg is ook niet slecht alleen wat ze gisteren lieten zien is gewoon te weinig.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 augustus 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat is dus grote onzin.. De roep om ervaring is helemaal niet groter geworden..

De roep om een trainer die de aanwezige ervaring opstelt is groter geworden..

Ik vind PSV ook helemaal niet een betere selectie hebben..
Alleen Heitinga maakt je toch ook geen ervaren ploeg?
Gemiddelde is gewoon te laag. Psv met Moreno bijna op iedere positie beter hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 augustus 2015 - 23:09   quote  deeplink  
Kijk naar de leeftijd en ervaring....dan zie je dat we het nooit meer zullen halen

http://www.voetbalstats.nl/opstelec.php?wid=517
bully
 bully - woensdag 05 augustus 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:
Kijk naar de leeftijd en ervaring....dan zie je dat we het nooit meer zullen halen

http://www.voetbalstats.nl/opstelec.php?wid=517
niet meer de finale maar beetje in de subtop van de Cl moet toch kunnen.
met een goedteam en geluk in loting moet je toch wel eens in de zoveel jaar de poulfase kunnen overleven
maar niet met dit beleid.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 augustus 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 23:18 schreef bully het volgende:

[..]

niet meer de finale maar beetje in de subtop van de Cl moet toch kunnen.
met een goedteam en geluk in loting moet je toch wel eens in de zoveel jaar de poulfase kunnen overleven
maar niet met dit beleid.
Die zoveel jaar hebben we niet meer....we glijden allen maar meer af....sorry Bully zo zie ik het.
Ik ben 52 en zie het voetbal alleen maar naar de klote gaan...en geloof mij, ik ben niet de enige
bully
 bully - woensdag 05 augustus 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 23:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die zoveel jaar hebben we niet meer....we glijden allen maar meer af....sorry Bully zo zie ik het.
Ik ben 52 en zie het voetbal alleen maar naar de klote gaan...en geloof mij, ik ben niet de enige
natuurlijk glijden we af door de eu en het bosman arrest kan je niet meer concureren.
maar als je een gebalanceert team kan neerzetten en beetje geluk met loting denk ik dat de poulfase overleven nog steeds mogelijk is.
de finale halen is een utopie.
dat zullen wij nooit meer meemaken.
bully
 bully - woensdag 05 augustus 2015 - 23:32   quote  deeplink  
nu is het al het geval dat je verliest van clubs uit landen waar ze een nog kleinere begroting hebben.
en dat is onze eigen schuld.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 augustus 2015 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 23:32 schreef bully het volgende:
nu is het al het geval dat je verliest van clubs uit landen waar ze een nog kleinere begroting hebben.
en dat is onze eigen schuld.
Klopt...als ik zo'n El Gazhi zie gisteren erger ik mij daar dood aan...20/30 scharen eruit gooien dat doe je in de jeugd....europees hoor je met de mes tussen de tanden te spelen...beuken uitdelen
Peter1956
 Peter1956 - donderdag 06 augustus 2015 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, maar speelde zijn beste periode wel op die plek.. El Ghazi is gewoon nog niet fit, en dan moet de Boer hem niet opstellen.. Schone had het niks minder gedaan..
Remco kom op zeg. Een beetje meer realiteitzin. En ja F.nrd gewoon Elia gratis binnen. Wij zitten met El G. Jammer.
Peter1956
 Peter1956 - donderdag 06 augustus 2015 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 23:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Klopt...als ik zo'n El Gazhi zie gisteren erger ik mij daar dood aan...20/30 scharen eruit gooien dat doe je in de jeugd....europees hoor je met de mes tussen de tanden te spelen...beuken uitdelen
Precies!
Brandje
 Brandje - donderdag 06 augustus 2015 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 00:13 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Remco kom op zeg. Een beetje meer realiteitzin. En ja F.nrd gewoon Elia gratis binnen. Wij zitten met El G. Jammer.
Zo begon hij wel. Tegen Barca vorig seizoen kletste hij er wel in. Maar elke speler wordt minder onder deze trainer
p111
 p111 - donderdag 06 augustus 2015 - 09:22   quote  deeplink  
Inderdaad ik vermoed dat ze te veel info/opdr krijgen in een wedstrijd, maar goed het is duidelijk dat er ook voor de rechterspits positie nog wat moet komen of ze gaan voor Muric wat geen verkeerde is maar ook nog erg jong.
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 23:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Alleen Heitinga maakt je toch ook geen ervaren ploeg?
Gemiddelde is gewoon te laag. Psv met Moreno bijna op iedere positie beter hoor.
Mag jij vinden, ik vind niet dat PSV op veel posities beter is.. Eigenlijk alleen Willems de Jong en Guardado. De rest vind ik dat Ajax betere spelers heeft..
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:10 schreef Brandje het volgende:
Elia voor 2 jaar TRANSFERVRIJ naar feyenoord. Let op mijn woorden die eindigen boven ons.
Dat zou zomaar kunnen. Naast PSV blijkt nu ook Feyenoord een ordinaire koopclub te zijn geworden. Visie of paniek?
p111
 p111 - donderdag 06 augustus 2015 - 12:11   quote  deeplink  
PSV heeft met Willems-de Jong-Guardado en Propper en Narsing en Maher een elftal wat zeker weer voor de titel gaat met zeker meer ervaring als onze club Ajax dus het zal nog een hels karwei worden om de titel te winnen, met als goede outsiders Feyenoord en Vitesse.
eddy99
 eddy99 - donderdag 06 augustus 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij vinden, ik vind niet dat PSV op veel posities beter is.. Eigenlijk alleen Willems de Jong en Guardado. De rest vind ik dat Ajax betere spelers heeft..
Ajax betere spelers dan PSV op drie man na? Sommige mensen op dit forum hebben al net zo weinig realiteiszin als de spelers van Ajax.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 12:11 schreef p111 het volgende:
PSV heeft met Willems-de Jong-Guardado en Propper en Narsing en Maher een elftal wat zeker weer voor de titel gaat met zeker meer ervaring als onze club Ajax dus het zal nog een hels karwei worden om de titel te winnen, met als goede outsiders Feyenoord en Vitesse.
Vitesse waag ik te betwijfelen, want die club heeft een behoorlijk aantal basisspelers de poort zien uitlopen. Feyenoord wel! Inmiddels Elia gekocht en één dezer dagen zullen zij ook de aankoop van spits Kramer van ADO Den Haag bekendmaken. Dan hebben ze een aardige ploeg bijelkaar gekocht. Of die ploeg (met een onervaren trainer) vanaf minuut 1 gaat renderen, moet je natuurlijk nog maar afwachten, maar ik vermoed van wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0449650