BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - donderdag 06 augustus 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 12:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen. Naast PSV blijkt nu ook Feyenoord een ordinaire koopclub te zijn geworden. Visie of paniek?
Nou ze zijn er een paar kwijtgeraakt en kopen er een aantal voor terug en eerlijk is eerlijk volgens mij zijn ze er wel sterker opgeworden ik vind het geen ordinaire koopclub maar slim als je voor bepaalde posities geen grote talenten hebt dan ga je dat proberen te kopen en dat met weinig geld ik vind dat wel knap, eerlijk gezegd vraag ik mij nog steeds af of Botteghin niet een versterking voor onze achterhoede had geweest ik vind het in nederland een verdedigende topper hard in de duels sterk in de lucht en opbouwend rustig en goed als ik hem naast Veltman neerzet vind ik hem op dit moment sterker als Veltman.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 augustus 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij vinden, ik vind niet dat PSV op veel posities beter is.. Eigenlijk alleen Willems de Jong en Guardado. De rest vind ik dat Ajax betere spelers heeft..
Tete Arias ?
Riedewald Moreno?
Veltman Bruma?
Gudelj Propper?
Sinkgraven Maher?
Ghazi Narsingh?
Poulsen Boilesen?
Hendrix Bazoer?

Dan hebben we het dus niet over potentie maar over wat er nu staat.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 12:17 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou ze zijn er een paar kwijtgeraakt en kopen er een aantal voor terug en eerlijk is eerlijk volgens mij zijn ze er wel sterker opgeworden ik vind het geen ordinaire koopclub maar slim als je voor bepaalde posities geen grote talenten hebt dan ga je dat proberen te kopen en dat met weinig geld ik vind dat wel knap, eerlijk gezegd vraag ik mij nog steeds af of Botteghin niet een versterking voor onze achterhoede had geweest ik vind het in nederland een verdedigende topper hard in de duels sterk in de lucht en opbouwend rustig en goed als ik hem naast Veltman neerzet vind ik hem op dit moment sterker als Veltman.
Oh ja, Botteghin ben ik nog vergeten te noemen. Die is al in onderhandeling met Feyenoord en heeft aangegeven graag naar Rotterdam te komen. Alleen FC Groningen ligt (nog even) dwars, maar ook hij gaat naar Feyenoord...
Brandje
 Brandje - donderdag 06 augustus 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 12:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oh ja, Botteghin ben ik nog vergeten te noemen. Die is al in onderhandeling met Feyenoord en heeft aangegeven graag naar Rotterdam te komen. Alleen FC Groningen ligt (nog even) dwars, maar ook hij gaat naar Feyenoord...
Dat snap ik dan weer niet omdat ze ook al vd Heijden binnen hebben en vd Beek maar een paar maanden out is.
Maar ik denk dat feyenoord het beste heeft ingekocht en hoop, lees hoop want verwacht niks, dat er bij ons ook wat bijkomt.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 12:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat snap ik dan weer niet omdat ze ook al vd Heijden binnen hebben en vd Beek maar een paar maanden out is.
Maar ik denk dat feyenoord het beste heeft ingekocht en hoop, lees hoop want verwacht niks, dat er bij ons ook wat bijkomt.
Ik help het je hopen, Brandje, maar ik denk dat Ajax klaar is met winkelen. Ik heb Frank de Boer namelijk zo iets al een paar weken geleden horen zeggen. Dat belooft niet veel goeds.
p111
 p111 - donderdag 06 augustus 2015 - 12:52   quote  deeplink  
Dat blijft waarschijnlijk bij hoop !!!
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 12:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tete Arias ?
Riedewald Moreno?
Veltman Bruma?
Gudelj Propper?
Sinkgraven Maher?
Ghazi Narsingh?
Poulsen Boilesen?
Hendrix Bazoer?

Dan hebben we het dus niet over potentie maar over wat er nu staat.
Proper en Klaassen wint Klaassen ruim. Moreno os er nog niet. En de rest ja die vind ik bij Ajax allemaal beter.
bully
 bully - donderdag 06 augustus 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 12:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik help het je hopen, Brandje, maar ik denk dat Ajax klaar is met winkelen. Ik heb Frank de Boer namelijk zo iets al een paar weken geleden horen zeggen. Dat belooft niet veel goeds.
en als er al iets word gekocht ben ik niet overtuigd dat het echt een aanvulling zal zijn.
want het verleden heeft wel aangetoont dat hun kijk op aankopen nou niet is wat ons echt versterkt.
en dan heb je nu een mooi bedrag op de bank.dat brengt je niet verder.
en als je alweer geen kampioen word zal dat bedrag snel verdampen.
16 miljoen ongeveer van de cl mis je dan alweer voor de tweede keer.
bully
 bully - donderdag 06 augustus 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Proper en Klaassen wint Klaassen ruim. Moreno os er nog niet. En de rest ja die vind ik bij Ajax allemaal beter.
dat vond jij begin vorig seisoen ook meen ik mij te herinneren.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:02 schreef bully het volgende:

[..]

en als er al iets word gekocht ben ik niet overtuigd dat het echt een aanvulling zal zijn.
want het verleden heeft wel aangetoont dat hun kijk op aankopen nou niet is wat ons echt versterkt.
en dan heb je nu een mooi bedrag op de bank.dat brengt je niet verder.
en als je alweer geen kampioen word zal dat bedrag snel verdampen.
16 miljoen ongeveer van de cl mis je dan alweer voor de tweede keer.
Ik ben het helemaal met je eens, bully.
Maar ik heb De Boer echt horen zeggen, dat Ajax klaar is met winkelen, dat de selectie op peil is. Alleen als er onverhoeds een speler (Cillissen) zou vertrekken, dan zou Ajax "mogelijk" (!) nog wat "proberen" (!) te halen... Dat zegt me genoeg.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 augustus 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Proper en Klaassen wint Klaassen ruim. Moreno os er nog niet. En de rest ja die vind ik bij Ajax allemaal beter.
We gaan het zien. Zal veel van Frank afhangen. Krijgt hij ze aan de praat zijn de verschillen niet heel groot.
Brandje
 Brandje - donderdag 06 augustus 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Hij hoeft helemaal niks aan de praat krijgen maar gvd gewoon een keer een normale opstelling maken. Dus Heitinga als RCV. Sinkgraven als linksbuiten. Bazoer en Gudelj naast elkaar met Klaassen ervoor.
Fisher loopt de hel handel dicht. Je speelt met een nummer tien. Zorg er dan ook voor dat Klaassen de ruimte krijgt. Geen Fisher die alleen maar naar binnen passeert ipv richting de goal. Hij loopt alles dicht voor Klaassen en Milik.
Met deze opstelling doe je gewoon mee en heb je een prima team. Maar Let op. Veltman en Fisher starten zondag en Gudelj mag banken. Dan haal je power en ervaring en dan stelt de trainer ze niet op. Ik begin weer woest te worden op die eigenwijze draak aka Frank De Boer.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 17:40 schreef Brandje het volgende:
Hij hoeft helemaal niks aan de praat krijgen maar gvd gewoon een keer een normale opstelling maken. Dus Heitinga als RCV. Sinkgraven als linksbuiten. Bazoer en Gudelj naast elkaar met Klaassen ervoor.
Fisher loopt de hel handel dicht. Je speelt met een nummer tien. Zorg er dan ook voor dat Klaassen de ruimte krijgt. Geen Fisher die alleen maar naar binnen passeert ipv richting de goal. Hij loopt alles dicht voor Klaassen en Milik.
Met deze opstelling doe je gewoon mee en heb je een prima team. Maar Let op. Veltman en Fisher starten zondag en Gudelj mag banken. Dan haal je power en ervaring en dan stelt de trainer ze niet op. Ik begin weer woest te worden op die eigenwijze draak aka Frank De Boer.
Ik ben het absoluut helemaal met je eens.
eddy99
 eddy99 - donderdag 06 augustus 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Proper en Klaassen wint Klaassen ruim. Moreno os er nog niet. En de rest ja die vind ik bij Ajax allemaal beter.
Dream on, boy, dream on...
p111
 p111 - donderdag 06 augustus 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 17:40 schreef Brandje het volgende:
Hij hoeft helemaal niks aan de praat krijgen maar gvd gewoon een keer een normale opstelling maken. Dus Heitinga als RCV. Sinkgraven als linksbuiten. Bazoer en Gudelj naast elkaar met Klaassen ervoor.
Fisher loopt de hel handel dicht. Je speelt met een nummer tien. Zorg er dan ook voor dat Klaassen de ruimte krijgt. Geen Fisher die alleen maar naar binnen passeert ipv richting de goal. Hij loopt alles dicht voor Klaassen en Milik.
Met deze opstelling doe je gewoon mee en heb je een prima team. Maar Let op. Veltman en Fisher starten zondag en Gudelj mag banken. Dan haal je power en ervaring en dan stelt de trainer ze niet op. Ik begin weer woest te worden op die eigenwijze draak aka Frank De Boer.
Daar kan ik wel mee leven Fischer is nog te veel met zich zelf bezig, jou opstelling is denk wel de moeite waard om uit te proberen ik was afgelopen wedstrijd ook niet kapot van Tete dus mag van Rhijn ook wel weer eens proberen.
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:03 schreef bully het volgende:

[..]

dat vond jij begin vorig seisoen ook meen ik mij te herinneren.
Jep, en dat vind ik nog steeds...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 augustus 2015 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 17:40 schreef Brandje het volgende:
Hij hoeft helemaal niks aan de praat krijgen maar gvd gewoon een keer een normale opstelling maken. Dus Heitinga als RCV. Sinkgraven als linksbuiten. Bazoer en Gudelj naast elkaar met Klaassen ervoor.
Fisher loopt de hel handel dicht. Je speelt met een nummer tien. Zorg er dan ook voor dat Klaassen de ruimte krijgt. Geen Fisher die alleen maar naar binnen passeert ipv richting de goal. Hij loopt alles dicht voor Klaassen en Milik.
Met deze opstelling doe je gewoon mee en heb je een prima team. Maar Let op. Veltman en Fisher starten zondag en Gudelj mag banken. Dan haal je power en ervaring en dan stelt de trainer ze niet op. Ik begin weer woest te worden op die eigenwijze draak aka Frank De Boer.
Daarom dat bedoel ik met aan de praat krijgen.. Want de potentie/kwaliteiten zijn op dit moment best wel aanwezg. Alleen veel jongens doen maar wat en krijgen denk ik ook te veel opdrachten mee. Met jouw opstelling ga ik mee heb hem laatst ook al zo neergezet in een topic. Er moeten ook meer automatismen ik komen. De basiself is een prima team en de bank dan ook nog wel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 07 augustus 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 17:40 schreef Brandje het volgende:
Hij hoeft helemaal niks aan de praat krijgen maar gvd gewoon een keer een normale opstelling maken. Dus Heitinga als RCV. Sinkgraven als linksbuiten. Bazoer en Gudelj naast elkaar met Klaassen ervoor.
Fisher loopt de hel handel dicht. Je speelt met een nummer tien. Zorg er dan ook voor dat Klaassen de ruimte krijgt. Geen Fisher die alleen maar naar binnen passeert ipv richting de goal. Hij loopt alles dicht voor Klaassen en Milik.
Met deze opstelling doe je gewoon mee en heb je een prima team. Maar Let op. Veltman en Fisher starten zondag en Gudelj mag banken. Dan haal je power en ervaring en dan stelt de trainer ze niet op. Ik begin weer woest te worden op die eigenwijze draak aka Frank De Boer.
Sinkgraven doet het beter als linksbuiten dan Fisher, die kan me nog niet bekoren...daarnaast loopt El Ghazi veel te veel te pielen, gaat te lang door met zijn acties en zijn voorzetten zijn matig!
jordyw
 jordyw - vrijdag 07 augustus 2015 - 13:53   quote  deeplink  
Ik vond alle vier verdedigers van vorig seizoen niks. Helaas wordt er alsnog nog 1 opgesteld, alleen Heitinga vind ik geen betere vervanger. Hij zat niet voor de grap in Duitsland op de bank. Op het middenveld kan je niet met Bazoer en Sinkgraven spelen, toch doet De Boer dat het liefst. Gewoon Gudelj opstellen en Sinkgraven moet maar linksvoor gaan spelen, Fischer vind ik toch niks.
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 14:42   quote  deeplink  
Transferactiviteiten van Ajax verwacht: "Honderd miljoen op de bank"

Ajax gaat nog enkele aankopen doen voordat de transfermarkt sluit. Dat is althans de lezing van Keje Molenaar, oud-speler van de Amsterdammers en nu advocaat. Hij verwacht één of twee aankopen.

Molenaar denkt dat het ook nodig is. "Zeker, er gaat nog wat gebeuren op de transfermarkt. Ik verwacht nog één of twee aankopen van Ajax", zegt hij bij De Tafel van Kees op FOX Sports. ''We hebben het meeste geld van de topclubs in Nederland. Er staat honderd miljoen euro op de bank. Dat hadden we vroeger niet. Gaan we dat aanwenden om een stap vooruit te zetten?"

De hoofdpersoon roept om diepte-investeringen en begrijpt dat Marc Overmars, technisch directeur, af en toe kritiek krijgt. "Ik vind die kritiek op de clubleiding terecht. Ajax heeft op het gebied van versterkingen soms getwijfeld. Daley Sinkgraven en Yaya Sanogo worden bijvoorbeeld we gehaald. Goede spelers, maar die hebben we ook in de eigen jeugd rondlopen."

Molenaar, die de 'Fluwelen Revolutie' van Johan Cruijff begeleidde, ging ook in op de werkzaamheden die Cruijff verricht. "Hij stuurt niet alles aan vanuit Barcelona. Ajax wordt geleid door het huidige bestuur en de huidige raad van commissarissen. Zij moeten nu een beleid uitstippelen", weet Molenaar. Onderdeel daarvan: "Gaan we alleen verder met de jeugd, ondanks dat we de laatste twee seizoenen hebben gezien dat dat moeilijk wordt? Of gaan we dat geld gebruiken?"


bron

Goed nieuws? Wel vreemd, want ik heb toch echt Frank de Boer ongeveer een week geleden horen zeggen dat Ajax is uitgewinkeld...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 09 augustus 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:42 schreef Pietje het volgende:
Transferactiviteiten van Ajax verwacht: "Honderd miljoen op de bank"

Ajax gaat nog enkele aankopen doen voordat de transfermarkt sluit. Dat is althans de lezing van Keje Molenaar, oud-speler van de Amsterdammers en nu advocaat. Hij verwacht één of twee aankopen.

Molenaar denkt dat het ook nodig is. "Zeker, er gaat nog wat gebeuren op de transfermarkt. Ik verwacht nog één of twee aankopen van Ajax", zegt hij bij De Tafel van Kees op FOX Sports. ''We hebben het meeste geld van de topclubs in Nederland. Er staat honderd miljoen euro op de bank. Dat hadden we vroeger niet. Gaan we dat aanwenden om een stap vooruit te zetten?"

De hoofdpersoon roept om diepte-investeringen en begrijpt dat Marc Overmars, technisch directeur, af en toe kritiek krijgt. "Ik vind die kritiek op de clubleiding terecht. Ajax heeft op het gebied van versterkingen soms getwijfeld. Daley Sinkgraven en Yaya Sanogo worden bijvoorbeeld we gehaald. Goede spelers, maar die hebben we ook in de eigen jeugd rondlopen."

Molenaar, die de 'Fluwelen Revolutie' van Johan Cruijff begeleidde, ging ook in op de werkzaamheden die Cruijff verricht. "Hij stuurt niet alles aan vanuit Barcelona. Ajax wordt geleid door het huidige bestuur en de huidige raad van commissarissen. Zij moeten nu een beleid uitstippelen", weet Molenaar. Onderdeel daarvan: "Gaan we alleen verder met de jeugd, ondanks dat we de laatste twee seizoenen hebben gezien dat dat moeilijk wordt? Of gaan we dat geld gebruiken?"


bron

Goed nieuws? Wel vreemd, want ik heb toch echt Frank de Boer ongeveer een week geleden horen zeggen dat Ajax is uitgewinkeld...
Vind het wel goed nieuws wel benieuwd voor welke positie?
Urby kan ook nog. Misschien een andere multifunctionele speler?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 09 augustus 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 14:42 schreef Pietje het volgende:
Transferactiviteiten van Ajax verwacht: "Honderd miljoen op de bank"

Ajax gaat nog enkele aankopen doen voordat de transfermarkt sluit. Dat is althans de lezing van Keje Molenaar, oud-speler van de Amsterdammers en nu advocaat. Hij verwacht één of twee aankopen.

Molenaar denkt dat het ook nodig is. "Zeker, er gaat nog wat gebeuren op de transfermarkt. Ik verwacht nog één of twee aankopen van Ajax", zegt hij bij De Tafel van Kees op FOX Sports. ''We hebben het meeste geld van de topclubs in Nederland. Er staat honderd miljoen euro op de bank. Dat hadden we vroeger niet. Gaan we dat aanwenden om een stap vooruit te zetten?"

De hoofdpersoon roept om diepte-investeringen en begrijpt dat Marc Overmars, technisch directeur, af en toe kritiek krijgt. "Ik vind die kritiek op de clubleiding terecht. Ajax heeft op het gebied van versterkingen soms getwijfeld. Daley Sinkgraven en Yaya Sanogo worden bijvoorbeeld we gehaald. Goede spelers, maar die hebben we ook in de eigen jeugd rondlopen."

Molenaar, die de 'Fluwelen Revolutie' van Johan Cruijff begeleidde, ging ook in op de werkzaamheden die Cruijff verricht. "Hij stuurt niet alles aan vanuit Barcelona. Ajax wordt geleid door het huidige bestuur en de huidige raad van commissarissen. Zij moeten nu een beleid uitstippelen", weet Molenaar. Onderdeel daarvan: "Gaan we alleen verder met de jeugd, ondanks dat we de laatste twee seizoenen hebben gezien dat dat moeilijk wordt? Of gaan we dat geld gebruiken?"


bron

Goed nieuws? Wel vreemd, want ik heb toch echt Frank de Boer ongeveer een week geleden horen zeggen dat Ajax is uitgewinkeld...
Ik vraag mij af hoever hij geïnformeerd is in de gang van zaken binnen Ajax.

Ajax had toch al plannen met dat geld?

Molenaar zegt dat Cruijff Ajax niet bestuurt maar de rvc en de directie dat doen.
Als je dan zwartkruis hoort dat Overmars 10 miljoen wou investeren in een spits en dat tegen word gehouden door de rvc.
Dan praat een van de 2 mensen niet de waarheid.
Ik ga voor dat zwartkruis de waarheid sprak en molenaar liegt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 10 augustus 2015 - 08:19   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=294822&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_ajax
Eide
 Eide - maandag 10 augustus 2015 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 15:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik vraag mij af hoever hij geïnformeerd is in de gang van zaken binnen Ajax.

Ajax had toch al plannen met dat geld?

Molenaar zegt dat Cruijff Ajax niet bestuurt maar de rvc en de directie dat doen.
Als je dan zwartkruis hoort dat Overmars 10 miljoen wou investeren in een spits en dat tegen word gehouden door de rvc.
Dan praat een van de 2 mensen niet de waarheid.
Ik ga voor dat zwartkruis de waarheid sprak en molenaar liegt.
Dat is een hele kromme redenatie. Dus jij sluit de kans dat zowel Molenaar als Overmars wilde investeren maar de RvC dat dwarsboomde uit?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 10 augustus 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 09:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is een hele kromme redenatie. Dus jij sluit de kans dat zowel Molenaar als Overmars wilde investeren maar de RvC dat dwarsboomde uit?
Er zijn ook berichten dat Overmars wel degelijk spelers wou halen maar dat de rvc dat blokkeerde.
Rvc had moeite met het aantrekken van heintiga. Na aandringen gingen zij akkoord.

Molenaar zegt zelf dat de rvc het beleid van jc uitvoert.
Als dat zo is en de rvc gaat de toekomstige transfers ook blokkeren dan snap ik niet waarom hij denkt dat Ajax nog spelers gaat halen en daarvoor het geld gaat gebruiken.

Ik denk dat 80% van supporters willen weten wat het met het geld gaat gebeuren. In het artikel komt het getal 100 voor dat Ajax al in een eerder stadium ontkende.
Ik denk dat 80% van de supporters graag zou zien dat Ajax het geld ging gebruiken om spelers te halen.
Hij weet zelf ook wel dat dat niet gaat gebeuren, dat is namelijk tegen de gedachte goed van jc
Eide
 Eide - maandag 10 augustus 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 10:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Molenaar zegt zelf dat de rvc het beleid van jc uitvoert.
Nee, Molenaar legt dat de directie en RvC Ajax besturen. Het legt juist die link naar de visie JC niet. Maar je doet dus de aanname dat hij dat wel bedoelt en sluit, op basis van die aanname, uit dat Molenaar en Overmars op dezelfde koers zaten maar de RvC ervoor ging liggen.

quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 10:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik denk dat 80% van supporters willen weten wat het met het geld gaat gebeuren. In het artikel komt het getal 100 voor dat Ajax al in een eerder stadium ontkende.
Dat gaat, volgens verklaringen bij de vorige AVA bij de aanstaande AVA gebeuren. En het getal 100 is onzin op basis van de jaarcijfers die Ajax zelf uitbrengt. Durf je eens op iets anders te baseren dan de media. Jaarverslagen van Ajax zelf zijn misschien wel eens een goed startpunt, anders blijf je verzanden in dit soort roeptoeter gedoe terwijl de antwoorden op wat je zelf roept eenvoudig en absoluut betrouwbaar voorhanden zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 10 augustus 2015 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 11:12 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, Molenaar legt dat de directie en RvC Ajax besturen. Het legt juist die link naar de visie JC niet. Maar je doet dus de aanname dat hij dat wel bedoelt en sluit, op basis van die aanname, uit dat Molenaar en Overmars op dezelfde koers zaten maar de RvC ervoor ging liggen.

[..]

Dat gaat, volgens verklaringen bij de vorige AVA bij de aanstaande AVA gebeuren. En het getal 100 is onzin op basis van de jaarcijfers die Ajax zelf uitbrengt. Durf je eens op iets anders te baseren dan de media. Jaarverslagen van Ajax zelf zijn misschien wel eens een goed startpunt, anders blijf je verzanden in dit soort roeptoeter gedoe terwijl de antwoorden op wat je zelf roept eenvoudig en absoluut betrouwbaar voorhanden zijn.
Volgens mij zit de RVC op voorspraak van de JC. In ieder geval diegene die de technische zaken doet, Theo van Duivenbode. Het is een aanname ja, maar toch niet zo rare aanname?

En wat je zegt over het geld dat bedoelde ik juist. Dat bedrag in dat artikel klopt niet.
En wat je zegt dat Ajax plannen bekend gaat maken bij de AVA, komt niet overeen met aankomende transfers van molenaar. Je kan eenmaal niet 2x het bedrag uitgeven.

Dus ik vraag mij zeer sterk af hoever Molenaar nog ingevoerd is binnen Ajax.
Ik twijfel daar zeer sterk aan.
Eide
 Eide - maandag 10 augustus 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Als Ajax nog 1 of 2 spelers aantrekt zal dat echt geen effect hebben het investeringsplan hoor.

Hans Weijers stelde vorig jaar dat Ajax nu de financiële ruimte heeft om te investeren in de langere termijn voor de club. Daarbij had hij het onder andere over de Toekomst. Weijers had het destijds over een bedrag van 60 miljoen trouwens (vs die onzin 100 niljoen). En hierover moest meer duidelijkheid komen tijdens de volgende AVA. Het verlaten van de beurs was volgens Weijers uitgesloten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 10 augustus 2015 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 12:35 schreef Eide het volgende:
Als Ajax nog 1 of 2 spelers aantrekt zal dat echt geen effect hebben het investeringsplan hoor.

Hans Weijers stelde vorig jaar dat Ajax nu de financiële ruimte heeft om te investeren in de langere termijn voor de club. Daarbij had hij het onder andere over de Toekomst. Weijers had het destijds over een bedrag van 60 miljoen trouwens (vs die onzin 100 niljoen). En hierover moest meer duidelijkheid komen tijdens de volgende AVA. Het verlaten van de beurs was volgens Weijers uitgesloten.
Dat ligt eraan hoeveel geld ze gaan betalen
Eide
 Eide - maandag 10 augustus 2015 - 18:51   quote  deeplink  
Sanogo leidt Ajax in geheim oefenduel naar klinkende overwinning

Ajax heeft een besloten oefenwedstrijd ingelast tegen Umm Salal. Het duel had maandag plaats op De Toekomst en werd door een combinatieteam van de Amsterdammers met klinkende cijfers gewonnen: 6-1.

Yaya Sanogo wist driemaal het net te vinden, terwijl Lasse Schöne (twee) en Lucas Andersen de overige doelpuntenmakers waren. Ajax had een speciale reden om het duel af te werken. Op deze manier konden wisselspelers van het eerste alsnog ritme opdoen.

Naast het drietal doelpuntenmakers speelden onder meer ook Ricardo van Rhijn, John Heitinga, Mike van der Hoorn, Nick Viergever, Donny van de Beek en Abdelhak Nouri mee. Diederik Boer stond op doel. De eindstand was overigens al na 53 minuten bereikt, bij rust stond het 5-0.

De mooiste doelpunten kwamen op naam van Schöne, die met een fraaie vrije trap voor de 3-0 zorgde en Andersen. Laatstgenoemde speler lobte na een half uur spelen al de 5-0 tegen de touwen.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2015 door Eide --
p111
 p111 - maandag 10 augustus 2015 - 18:55   quote  deeplink  
pff amateurs is goed voor van Rhijn en Johnnie en Sanogo kunnen ze ritme opdoen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 augustus 2015 - 08:16   quote  deeplink  
Boilesen naar Genoa maakt de weg vrij voor Urby? komt er nog wat bij denken jullie?
Brandje
 Brandje - dinsdag 11 augustus 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 08:16 schreef Hummel10 het volgende:
Boilesen naar Genoa maakt de weg vrij voor Urby? komt er nog wat bij denken jullie?
Urby gaat in Rotterdam tekenen. Let op mijn woorden
Maar wanneer Boilesen verrekt dan komt er salaris vrij en gaan ze het contract van Klaassen openbreken. Ze zitten nu wel heel erg op de centjes. Vind het eigenlijk een beetje zielig worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2015 door Brandje --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 11:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

Urby gaat in Rotterdam tekenen. Let op mijn woorden
Maar wanneer Boilesen verrekt dan komt er salaris vrij en gaan ze het contract van Klaassen openbreken. Ze zitten nu wel heel erg op de centjes. Vind het eigenlijk een beetje zielig worden.
Las het maar geloof er niks van eigenlijk.
Heel triest mocht Klaassen zijn opwaardering daar echt vanaf hangen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 11 augustus 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2015 - 18:51 schreef Eide het volgende:
Sanogo leidt Ajax in geheim oefenduel naar klinkende overwinning

Ajax heeft een besloten oefenwedstrijd ingelast tegen Umm Salal. Het duel had maandag plaats op De Toekomst en werd door een combinatieteam van de Amsterdammers met klinkende cijfers gewonnen: 6-1.

Yaya Sanogo wist driemaal het net te vinden, terwijl Lasse Schöne (twee) en Lucas Andersen de overige doelpuntenmakers waren. Ajax had een speciale reden om het duel af te werken. Op deze manier konden wisselspelers van het eerste alsnog ritme opdoen.

Naast het drietal doelpuntenmakers speelden onder meer ook Ricardo van Rhijn, John Heitinga, Mike van der Hoorn, Nick Viergever, Donny van de Beek en Abdelhak Nouri mee. Diederik Boer stond op doel. De eindstand was overigens al na 53 minuten bereikt, bij rust stond het 5-0.

De mooiste doelpunten kwamen op naam van Schöne, die met een fraaie vrije trap voor de 3-0 zorgde en Andersen. Laatstgenoemde speler lobte na een half uur spelen al de 5-0 tegen de touwen.

Bron
De 3 goals van Sanogo zijn alleen maar goed voor zijn zelfvertrouwen, maar gezien de rust/beheersing waar mee hij 2 van de 3 goals maakte, geven mij wel vertrouwen voor de korte termijn....
Brandje
 Brandje - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 12:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Las het maar geloof er niks van eigenlijk.
Heel triest mocht Klaassen zijn opwaardering daar echt vanaf hangen.
Mike Verweij van telegraaf meldt het en die heeft het voor zover ik weet het altijd goed.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 augustus 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Mike Verweij van telegraaf meldt het en die heeft het voor zover ik weet het altijd goed.
Bij een jeugd speler zeg ik oke (maar dan nog)'....Klaasen moet je blind verlengen
Brandje
 Brandje - dinsdag 11 augustus 2015 - 20:23   quote  deeplink  
Ik heb de nieuwe spits voor Ajax gevonden. De keeper van ADO. Die maakt toch een wereldgoal en de 2-2.
Brandje
 Brandje - dinsdag 11 augustus 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 19:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bij een jeugd speler zeg ik oke (maar dan nog)'....Klaasen moet je blind verlengen
Eens maar ze gedragen zich nog Joodser dan Joods.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 augustus 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 20:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens maar ze gedragen zich nog Joodser dan Joods.
Ajax heeft dan ook geen 100 miljoen +....wat ik eruit begrijp nog geen 60 en met een paar slechte jaren kook je zo droog
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 11 augustus 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 20:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens maar ze gedragen zich nog Joodser dan Joods.
Trouwens niks mis met Joden...ik ben pro Israel
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 20:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Trouwens niks mis met Joden...ik ben pro Israel
Yellelleleee!!!!
Alles beter dan moslims
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 11 augustus 2015 - 21:53   quote  deeplink  
Zie nu in Dubai....meisje verdrinkt, een man wil reanimeren....mag niet van haar papa, want dan is ze niet rein meer.....dood.

Te FUCKING ziek voor woorden godverdomme!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 11 augustus 2015 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 21:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zie nu in Dubai....meisje verdrinkt, een man wil reanimeren....mag niet van haar papa, want dan is ze niet rein meer.....dood.

Te FUCKING ziek voor woorden godverdomme!
Hij kan er beter mee leven dat zijn dochter dood is dan dat zijn dochter niet rijn meer zou zijn.

Kies je voor om haar te laten sterven of haar onzedelijk te laten betasten dan kies hij voor de dood. Waar ze misschien zelf voor gekozen heeft en je weet niet hoe ze daar van hersteld.
Misschien raakt ze invalide en heeft ze dan ook geen leven meer daarna.
De keuze is wel te begrijpen, ook al zou ik daar zelf niet voor hebben gekozen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 11 augustus 2015 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 20:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Trouwens niks mis met Joden...ik ben pro Israel
Niks mis met joden haha wat een grap.

Ik ga niet zeggen wie er beter is of wie mijn voorkeur heeft.
Die heb ik daar niet.

Maar het zijn allemaal geen lievertjes.
Eide
 Eide - dinsdag 11 augustus 2015 - 23:49   quote  deeplink  
Andere culturen, andere keuzes. Voor jou en mij onbegrijpelijke keuzes maar voor die mensen heel logisch, vreemd als dat mag zijn.

Ik heb wat dat betreft tijdens mijn werk ook wel het een en ander gezien. Dingetjes die mij meer zijn bijgebleven als de "gevaarlijke" momenten. Het is eigenlijk onmogelijk je op dit soort dingen in de geest van die culturen te verplaatsen...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 00:16   quote  deeplink  
Ik denk dat mensen ook heel raar staan te kijken wat er op de rode brug gebeurd in Amsterdam.

Ze zullen vast denken hoe kan je eigen lichaam aan wilde vreemde mensen verkopen.
Dat zullen zij waarschijnlijk net zo niet begrijpen als wij hun.

Maar wat op de rode brug gebeurd is een traditie die net zo oud is als die van hun.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 23:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij kan er beter mee leven dat zijn dochter dood is dan dat zijn dochter niet rijn meer zou zijn.

Kies je voor om haar te laten sterven of haar onzedelijk te laten betasten dan kies hij voor de dood. Waar ze misschien zelf voor gekozen heeft en je weet niet hoe ze daar van hersteld.
Misschien raakt ze invalide en heeft ze dan ook geen leven meer daarna.
De keuze is wel te begrijpen, ook al zou ik daar zelf niet voor hebben gekozen.
Ik word hier echt misselijk van...de keuze valt te begrijpen ???
Wat ben jij een onoemelijke paardenlul....vanaf nu besta jij niet meer voor mij

Ik heb een dochter van 9 jij weet absoluut niet waar je over lult....kinderen worden niet met een godsdienst geboren...god kolere ik heb er echt de tyfus in....wat een achterlijke bloedmongool ben jij....ik be echt pissed
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 00:36   quote  deeplink  
Als je dit aan de bar zou vertellen dan had ikje de hele tyfus kroeg doorgeramd
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 23:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij kan er beter mee leven dat zijn dochter dood is dan dat zijn dochter niet rijn meer zou zijn.

Kies je voor om haar te laten sterven of haar onzedelijk te laten betasten dan kies hij voor de dood. Waar ze misschien zelf voor gekozen heeft en je weet niet hoe ze daar van hersteld.
Misschien raakt ze invalide en heeft ze dan ook geen leven meer daarna.
De keuze is wel te begrijpen, ook al zou ik daar zelf niet voor hebben gekozen.
Maak je nou een grapje? Haha dit kan namelijk niet serieus zijn...

Liever dus je kind dood, dan dat er een paar seconden een paar vreemde lippen wat lucht bij haar naar binnen blazen??

Het is wel triest gesteld met de angst van de Nederlandse burgers hoor....je bent gewoon bang rambo!! Hahaha ga niet tegen de islam in hoor....poeh poeh!! Hahaha hoop dat ze iemand uit jouw omgeving beroven en misschien verkrachten....is bij hun heel normaal...dus dat respecteer jij! Net zoals iemand laten sterven voor 100 anderen hun neus...

Kaboom!! Headshot!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0486240