BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 00:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Maak je nou een grapje? Haha dit kan namelijk niet serieus zijn...

Liever dus je kind dood, dan dat er een paar seconden een paar vreemde lippen wat lucht bij haar naar binnen blazen??

Het is wel triest gesteld met de angst van de Nederlandse burgers hoor....je bent gewoon bang rambo!! Hahaha ga niet tegen de islam in hoor....poeh poeh!! Hahaha hoop dat ze iemand uit jouw omgeving beroven en misschien verkrachten....is bij hun heel normaal...dus dat respecteer jij! Net zoals iemand laten sterven voor 100 anderen hun neus...

Kaboom!! Headshot!
De tering ik hou van jou Wout..tenminste iemand die mij begrijpt
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 01:00   quote  deeplink  
En ik heb geeneens kinderen....

Ik laat me al dood schoppen (door islamietjes) toen zij aan een (voor mij) wild vreemde meid haar haren trokken en haar uitscholde....

Never backdown pe!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 01:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
En ik heb geeneens kinderen....

Ik laat me al dood schoppen (door islamietjes) toen zij aan een (voor mij) wild vreemde meid haar haren trokken en haar uitscholde....

Never backdown pe!
Weet ik Wout.....je lag zelfs in het ziekenhuis....dikke vette respect voor jou
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 01:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet ik Wout.....je lag zelfs in het ziekenhuis....dikke vette respect voor jou
Zo hoort t gewoon. Dat vieze meeloop-gedrag van de hollanders tegenwoordig...

Helemaal erg...die hollandse gassies die ook marokkaans gaan lullen 😨😠😱😵
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 01:08   quote  deeplink  
Pffffffff....ik ben en blijf hollander....amsterdammer zelfs....gaan ze niet winnen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 01:08 schreef Nenam_tiL het volgende:
Pffffffff....ik ben en blijf hollander....amsterdammer zelfs....gaan ze niet winnen
Yellelleleee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 01:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Yellelleleee
;)
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 23:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij kan er beter mee leven dat zijn dochter dood is dan dat zijn dochter niet rijn meer zou zijn.

Kies je voor om haar te laten sterven of haar onzedelijk te laten betasten dan kies hij voor de dood. Waar ze misschien zelf voor gekozen heeft en je weet niet hoe ze daar van hersteld.
Misschien raakt ze invalide en heeft ze dan ook geen leven meer daarna.
De keuze is wel te begrijpen, ook al zou ik daar zelf niet voor hebben gekozen.
De bedoeling was om niet meer op jou te reageren, maar heb hier namelijk een ban voor over.

Wat ben jij een compleet paranoïde imbeciel. Werkelijk alle, maar ook echt alle draadjes in die zaagselkop van jou lopen volledig verkeerd waardoor je functioneert als een parasiete psychopaat die ontsnapt is uit het Peter Baan!

Werkelijk alles wat jij zegt klopt niet, is onzin en je gaat veel te ver in voorbeelden die je noemt. Ik zou het echt geweldig vinden als je optyft hier en een baksteen pakt en die 3 keer tegen je eigen kop aanmept! Wellicht dat een hersenspoeling jou enigszins kan beteren.

Wat jij zegt kan echt niet. Ik hoop dat je hier echt voorgoed oprot.

En ja, geef mij maar een ban!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 01:36   quote  deeplink  
Moet even aan vorig jaar denken door die imbeciel Peet. Dan weet jij wat ik bedoel.

Me dochter is me alles! Ongeacht wie haar zou redden, als ze het maar overleefd.

Wat een teringhond!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 01:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kaboom!! Headshot!
Regel jij de rest maar...
Beretta%20Elite%20II%2025794.jpg

Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 01:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij kan er beter mee leven dat zijn dochter dood is dan dat zijn dochter niet rijn meer zou zijn.

Kies je voor om haar te laten sterven of haar onzedelijk te laten betasten dan kies hij voor de dood. Waar ze misschien zelf voor gekozen heeft en je weet niet hoe ze daar van hersteld.
Als ik jou een knal zou geven, kan je dat ook begrijpen?
Ik mezelf wel namelijk...

Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 02:02   quote  deeplink  
Bom op dat hele tering geloof. Islammetjes allemaal in de wei.
Maken de hele samenleving naar de tering! Leven naar je geloof, flikker toch op.
Een voor een op een gasboot naar de stille oceaan ermee. Zelfde met alle pedo's
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 02:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jezus ik blijf er pissig over.....
GeloofJeZelfNiet
 GeloofJeZelfNiet - woensdag 12 augustus 2015 - 02:12   quote  deeplink  
Stel je niet zo aan man. Zelfde als met kanker heb je het heb je pech
GeloofJeZelfNiet
 GeloofJeZelfNiet - woensdag 12 augustus 2015 - 02:13   quote  deeplink  
Wat lul jij over pedo's die worden toch gewoon gestraft?
GeloofJeZelfNiet
 GeloofJeZelfNiet - woensdag 12 augustus 2015 - 02:14   quote  deeplink  
Kinderen luiseren niet altijd dus die hebben er ook geen besef van als het gebeurd.

Ik ben het eens met die meneer
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:14 schreef GeloofJeZelfNiet het volgende:
Kinderen luiseren niet altijd dus die hebben er ook geen besef van als het gebeurd.

Ik ben het eens met die meneer
De hel is jou woning...
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:13 schreef GeloofJeZelfNiet het volgende:
Wat lul jij over pedo's die worden toch gewoon gestraft?
Ben je er zelf een?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 12 augustus 2015 - 02:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:12 schreef GeloofJeZelfNiet het volgende:
Stel je niet zo aan man. Zelfde als met kanker heb je het heb je pech
Is mijn vrouw aan overleden....in mijn armen dus ik wel het een en ander meegemaakt
GeloofJeZelfNiet
 GeloofJeZelfNiet - woensdag 12 augustus 2015 - 02:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is mijn vrouw aan overleden....in mijn armen dus ik wel het een en ander meegemaakt
Zul je wel van geleerd hebben want je bent er niet beter op geworden en ook dat is het lot met of zonder vrouw
Peterhs
 Peterhs - woensdag 12 augustus 2015 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:30 schreef GeloofJeZelfNiet het volgende:

[..]

Zul je wel van geleerd hebben want je bent er niet beter op geworden en ook dat is het lot met of zonder vrouw
Geef je adres ff gast.
Dan kun je vanaf dat moment voor altijd achterom blijvn kijken of je de volgende dag nog leeft. Jij moet dood. Is de wil van die hoerenzoon allah
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 00:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik word hier echt misselijk van...de keuze valt te begrijpen ???
Wat ben jij een onoemelijke paardenlul....vanaf nu besta jij niet meer voor mij

Ik heb een dochter van 9 jij weet absoluut niet waar je over lult....kinderen worden niet met een godsdienst geboren...god kolere ik heb er echt de tyfus in....wat een achterlijke bloedmongool ben jij....ik be echt pissed
Als je kind verdrinkt en je bent gelovig opgevoed, je hebt het idee dat er een god is.
Dan begrijp ik dat ze hun kind laten sterven, want als god zo iets wil dan wil god zo iets.

Ik ben zelf niet gelovig, ik vind dat de grootste onzin die er maar kan zijn.
Maar het ging niet over mij, het ging over mensen die gelovig zijn.
Gelovige mensen doen wel vaker rare dingen, die laten beslissingen vaker over aan god in hun ogen. Ziektes die je met een inenting kan voorkomen, die krijgen hun omdat ze dat weigeren.
Als god wil dat je die ziekte krijgt dan krijg je die ziekte, dat is in hun ogen het geval.
Het geloof is voor achterlijke mensen en achterlijke mensen doen vaak achterlijke dingen.
Dus dat is te begrijpen.
Domme mensen doen nou eenmaal domme dingen daar zijn ze dom voor.

Overigens doet de vader in dit geval ook niets.
Zou hij dan iets weten wat de andere niet weten, namelijk dat ze zelf dood wil.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 10:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

Liever dus je kind dood, dan dat er een paar seconden een paar vreemde lippen wat lucht bij haar naar binnen blazen??

Het is wel triest gesteld met de angst van de Nederlandse burgers hoor....je bent gewoon bang rambo!! Hahaha ga niet tegen de islam in hoor....poeh poeh!! Hahaha hoop dat ze iemand uit jouw omgeving beroven en misschien verkrachten....is bij hun heel normaal...dus dat respecteer jij! Net zoals iemand laten sterven voor 100 anderen hun neus...

Kaboom!! Headshot!
Dit heeft niks te maken of ik wel of niet bang zou zijn voor de islam en hun sekte.

Ik laat mensen graag in hun waarde.
Als de vader wil dat zijn kind sterft dan zal hij daar een reden voor hebben.

Mensen doen wel vaker rare dingen die andere niet begrijpen, tot dat mensen weten in welke omstandigheden deze beslissing is genomen.
Mensen die een stellige overtuiging hebben van iets of van iemand kunnen wel eens dingen doen die van buitenaf niet kan begrijpen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 00:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als je dit aan de bar zou vertellen dan had ikje de hele tyfus kroeg doorgeramd
Jij moet net zo meer van mij afblijven als ik van jou dochter.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 12 augustus 2015 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 10:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jij moet net zo meer van mij afblijven als ik van jou dochter.
Nou er zijn er voor mildere uitspraken omgelegd, dus als ik jou was kan je beter je gemak houden, want je loopt serieus alleen maar bizarre onzin uit te kramen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 01:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

De bedoeling was om niet meer op jou te reageren, maar heb hier namelijk een ban voor over.

Wat ben jij een compleet paranoïde imbeciel. Werkelijk alle, maar ook echt alle draadjes in die zaagselkop van jou lopen volledig verkeerd waardoor je functioneert als een parasiete psychopaat die ontsnapt is uit het Peter Baan!

Werkelijk alles wat jij zegt klopt niet, is onzin en je gaat veel te ver in voorbeelden die je noemt. Ik zou het echt geweldig vinden als je optyft hier en een baksteen pakt en die 3 keer tegen je eigen kop aanmept! Wellicht dat een hersenspoeling jou enigszins kan beteren.

Wat jij zegt kan echt niet. Ik hoop dat je hier echt voorgoed oprot.

En ja, geef mij maar een ban!
Ten eerste waarom zou jij een van krijgen.
Alsof die woorden van jou mij iets zouden doen .

Mensen doen nou eenmaal rare en domme dingen.
Mensen zijn voor Feyenoord, waarom in godsnaam?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 10:08 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nou er zijn er voor mildere uitspraken omgelegd, dus als ik jou was kan je beter je gemak houden, want je loopt serieus alleen maar bizarre onzin uit te kramen.
Mensen die dat doen zijn net zo idioot als mensen die hun kind laten sterven in wat voor redenen ze daar dan voor hebben.

Je blijft gewoon van elkaar spullen en andermans lichaam af.

Er was iemand die wou een zelfmoordpoging doen, maar hij werd gered door iemand die dacht dat hij er goed aan zou doen door hem te redden.
Werd een reddingspoging gedaan, de man werd gered maar op de verkeerde manier. Man raakt doordat invalide. Hij wil nog meer dood dan daarvoor. Hij kan nu niets meer en zit nu opgesloten in een inrichting. Hij zal waarschijnlijk mentaal zwaar aan het lijden zijn.
p111
 p111 - woensdag 12 augustus 2015 - 10:31   quote  deeplink  
Het lijkt mij verstandig om met dit onderwerp te stoppen alle oorlogen komen bijna altijd door geloof dat betekend alleen maar ellende.
p111
Het lijkt mij verstandig om met dit onderwerp te stoppen alle oorlogen komen bijna altijd door geloof dat betekend alleen maar ellende.
p111
ZerauS
 ZerauS - woensdag 12 augustus 2015 - 10:36   quote  deeplink  
Meeste oorlogen ontstaan door geloof helaas
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 11:16   quote  deeplink  
Oorlogen beginnen omdat ze elkaar niet in hun waarde laat . Ook omdat ze meer en beter willen hebben dan hun buren
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Weet je wat ik trouwens niet begrijp

Mensen willen mij een klap geven en sturen een plaatje van een pistool en word uitgescholden omdat ik een andere gedachte heb.

Weet je waar dat op lijkt.
Juist op de mensen die zij haten/niet mogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door Positieve Arrogantie --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 augustus 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

Kaboom!! Headshot!
Volgens mij moet je mensen die in het water gelegen hebben helemaal geen mond op mond beademing geven..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 09:02 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Geef je adres ff gast.
Dan kun je vanaf dat moment voor altijd achterom blijvn kijken of je de volgende dag nog leeft. Jij moet dood. Is de wil van die hoerenzoon allah
Hahahahahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 09:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Een gezin in DUBAI.....jong meisje in de mooiste tijd van haar leven....alle luxe die je je maar kan wensen daar....lekker aan het zwemmen in de mooiste blauwe zee ter wereld....en jij durft te zeggen dat het meisje expres verdronken is? Hahaha nou breekt mijn HOLLANDSE klomp ouwe islamlikker!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 11:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij moet je mensen die in het water gelegen hebben helemaal geen mond op mond beademing geven..
Het hele verhaal ging over dat er reanimatie moest worden toegepast, totdat de hulpdiensten gearriveerd waren....na een verdrinking....lijkt met toch echt dat er even een paar lippen op het mondje van die arme meid moesten he? Of is het nieuw ofzo na verdrinking? Gewoon op de buik leggen en schudden?? Want dat mocht dus ook niet van die besneden krulslof
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 21:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zie nu in Dubai....meisje verdrinkt, een man wil reanimeren....mag niet van haar papa, want dan is ze niet rein meer.....dood.

Te FUCKING ziek voor woorden godverdomme!
Inderdaad, dit kun je je gewoon niet voorstellen. Ik heb daar maar één woord voor: MISDADIG!
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hoe kun je dit in godsnaam zeggen, PA?? nIk mag vermoeden dat jijzelf geen kinderen hebt. Een kind gaat voor alles! Dus jij noemt reanimeren "onzedelijk betasten"???? Ik zou zeggen: ga je schamen.
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2015 - 23:49 schreef Eide het volgende:
Andere culturen, andere keuzes. Voor jou en mij onbegrijpelijke keuzes maar voor die mensen heel logisch, vreemd als dat mag zijn.

Ik heb wat dat betreft tijdens mijn werk ook wel het een en ander gezien. Dingetjes die mij meer zijn bijgebleven als de "gevaarlijke" momenten. Het is eigenlijk onmogelijk je op dit soort dingen in de geest van die culturen te verplaatsen...
Ik begrijp je goed, Eide, maar het wel en wee van een kind is voor mij heilig. Voor een kind ga je door het vuur.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 11:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Een gezin in DUBAI.....jong meisje in de mooiste tijd van haar leven....alle luxe die je je maar kan wensen daar....lekker aan het zwemmen in de mooiste blauwe zee ter wereld....en jij durft te zeggen dat het meisje expres verdronken is? Hahaha nou breekt mijn HOLLANDSE klomp ouwe islamlikker!
Niet alle mensen die in Dubai wonen hebben een mooi en rijk leven.

Dan nog kan het kind een aandoening hebben, waarom ze dood zou willen.
De vader zal dat wel weten, anders zou hij haar zelf wel hebben gered, of in ieder geval hebben tegen gehouden.
Dus ik hou de optie Open dat het meisje idd expres is verdronken.

Dubai was vroeger gewoon een vissersdorpje en was een hele arme streek.
Met de olie veranderde alles maar de meeste mensen bleven heel arm.
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 02:30 schreef GeloofJeZelfNiet het volgende:

[..]

Is het suikerfeest je slecht bekomen?????????????
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 11:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

De vader zal dat wel weten, anders zou hij haar zelf wel hebben gered, of in ieder geval hebben tegen gehouden.

Dus jij hebt waarschijnlijk ook wel begrip voor "eerwraak"?????????/
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 12:00   quote  deeplink  
Ramadan is een FEEST....gezellig de hele dag niks eten en uit je giechel rotten....anderen misselijk maken, want zelfs een kauwgum mag niet....hou dan ook fijn de hele dag je bek! Savonds jezelf ordinair vol schranzen en de volgende dag weer zeiken...

Daaaaag allemaal!!! Ga maar weg!! Boerenkool is toch te min!!

Mmmm rookworst!!! Spekjes en een blinde vink!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 12 augustus 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 11:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hier stopt mijn agressie jegens u, u bent de zwakste schakel...tot ziens!

Je kan er denk nix aan doen dat je zo reageerd.

Adios krulslof!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 augustus 2015 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 11:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hoe kun je dit in godsnaam zeggen, PA?? nIk mag vermoeden dat jijzelf geen kinderen hebt. Een kind gaat voor alles! Dus jij noemt reanimeren "onzedelijk betasten"???? Ik zou zeggen: ga je schamen.
Kind gaat voor alles, dat klopt!
Heb zelf een kind verloren door iemand die met te veel alcohol door de woonwijk scheurde.
Keuze om je kind op te geven is een moeilijke en zware beslissing.
Sommige kunnen het niet aanzien hoe hun kind lijd.
Sommige kunnen het niet aanzien hoe hun ouders lijden en kiezen dan voor de dood.
Hoe pijnlijk zo ook iets is.

Overigens staat in de Wet als je met je tong iemand mond in gaat en dat is niet gewenst dan geld dat als een verkrachting. Ik zie niet van buitenaf of iemand met zijn tong naar binnen gaat, tenzij je heftig gaat tongen. Maar vertrouw jij je kind aan een wildvreemde?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 augustus 2015 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 12:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Heb zelf een kind verloren door iemand die met te veel alcohol door de woonwijk scheurde.
Sommige kunnen het niet aanzien hoe hun ouders lijden en kiezen dan voor de dood.

Overigens staat in de Wet als je met je tong iemand mond in gaat en dat is niet gewenst dan geld dat als een verkrachting. Ik zie niet van buitenaf of iemand met zijn tong naar binnen gaat, tenzij je heftig gaat tongen. Maar vertrouw jij je kind aan een wildvreemde?
Vanaf deze post neem ik jou ook niet serieus meer! Mongool
Pietje
 Pietje - woensdag 12 augustus 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat jijzelf een kind hebt verloren, dat spijt mij ten zeerste! Dan begrijp ik je reactie al helemaal niet. Het reanimeren van iemand geschiedt (bijna) altijd in de openbarenheid dus van stiekem ongewenste intimiteiten kan geen sprake zijn. Bovendien, bij reanimeren gaat er geen tong naar binnen. Als één van mijn (klein)kinderen in nood zou zijn, zou ik hem of haar wel aan een wildvreemde toevertrouwen wanneer hij of zij op het punt staat om mijn (klein)kind te redden, immers het gebeurt in de openbaarheid. In mijn jonge jaren heb ik ooit een (buur)meisje van de verdrinkingsdood gered door pardoes in het water te springen waar erg veel volwassen mensen naar stonden te kijken... Van haar ouders heb ik later een vulpen met inscriptie (Diana, haar naam) gekregen.

Sorry, maar voor mensen die anders denken op dit punt heb ik geen enkel begrip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door Pietje --
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2015 - 09:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je kind verdrinkt en je bent gelovig opgevoed, je hebt het idee dat er een god is.
Dan begrijp ik dat ze hun kind laten sterven, want als god zo iets wil dan wil god zo iets.

Ik ben zelf niet gelovig, ik vind dat de grootste onzin die er maar kan zijn.
Maar het ging niet over mij, het ging over mensen die gelovig zijn.
Gelovige mensen doen wel vaker rare dingen, die laten beslissingen vaker over aan god in hun ogen. Ziektes die je met een inenting kan voorkomen, die krijgen hun omdat ze dat weigeren.
Als god wil dat je die ziekte krijgt dan krijg je die ziekte, dat is in hun ogen het geval.
Het geloof is voor achterlijke mensen en achterlijke mensen doen vaak achterlijke dingen.
Dus dat is te begrijpen.
Domme mensen doen nou eenmaal domme dingen daar zijn ze dom voor.

Jij bent echt helemaal van de kaart af. Loop naar de hel en neem al jou types mee.

Smerige randdebiel. Kruip bij een een of andere teringturk in hun reet en vlieg er mee daar die kut landen toe!

Jij weet niet wat je zegt met dat geloof.

Fuck de islam, fuck alle teringbuitenlanders. Bom erop en allemaal afvoeren.

Geloof kan de tering krijgen en jij erbij.

Duidelijk dat jij geen kind hebt en het ook nooit zult krijgen. Vieze zwerver
Loetje
 Loetje - woensdag 12 augustus 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:

[..]

En dan ga jij dit zeggen? Flikker op teringmongool

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

0.0490419