BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 29 augustus 2015 - 13:22   quote  deeplink  
Nouja, daaaaagh Cillesen, welkom nieuwe keep!!

Beetje klaar met die ongezonde spanningen steeds. Of je houdt je poot stijf en zegt jammer, of je noemt je prijs en laat hem gaan. Simpel as shit!
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 augustus 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 - 11:29 schreef Brandje het volgende:
Spaanse Sportkrant AS meldt nu dat Madrid de Gea dinsdag wil gaan presenteren. Ik voel hem alweer aanakomen.
Hier nog eentje. Daarnaast heb ik begrepen, dat Napoli met een miljoenenaanbod dit weekeinde concreet wil gaan worden voor Davy Klaassen. Mocht dat echt waar zijn (tja, die geruchten...) dan vraag ik me af of Ajax een plan B heeft om dit alles op te vangen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 - 11:29 schreef Brandje het volgende:
Spaanse Sportkrant AS meldt nu dat Madrid de Gea dinsdag wil gaan presenteren. Ik voel hem alweer aanakomen.
Zou toch wel slecht zijn. Maar ben ook benieuwd of Ajax de opvolger al besproken heeft.
Ik vind Boer namelijk een uitstekende 2e doelman, maar zeker geen eerste
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 augustus 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier nog eentje. Daarnaast heb ik begrepen, dat Napoli met een miljoenenaanbod dit weekeinde concreet wil gaan worden voor Davy Klaassen. Mocht dat echt waar zijn (tja, die geruchten...) dan vraag ik me af of Ajax een plan B heeft om dit alles op te vangen.
4.5 miljoen is het bod. Hij mag voor minimaal 8 miljoen weg. Zou belachelijk weinig zijn en is net als Eriksen niet op te vangen.

OM wil 11 miljoen op Milik bieden.
Napoli 4.5 op Klaassen.
Man utd 26 miljoen op Cillesen.

Die eerste 2 gaan niet.
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2015 - 06:52   quote  deeplink  
Volgens de geruchtenstromen zouden er meerdere clubs concreet zijn voor Serero maar prefereert Thulani Ajax boven die clubs. Er zou geen enkele interesse zijn voor Duarte en Boilesen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 augustus 2015 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2015 - 15:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

4.5 miljoen is het bod. Hij mag voor minimaal 8 miljoen weg. Zou belachelijk weinig zijn en is net als Eriksen niet op te vangen.

OM wil 11 miljoen op Milik bieden.
Napoli 4.5 op Klaassen.
Man utd 26 miljoen op Cillesen.

Die eerste 2 gaan niet.
11 voor Milik is toch netjes als je kijkt wat je geïnvesteerd hebt?
Gewoon 15 vragen!
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2015 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 06:52 schreef Eide het volgende:
Volgens de geruchtenstromen zouden er meerdere clubs concreet zijn voor Serero maar prefereert Thulani Ajax boven die clubs. Er zou geen enkele interesse zijn voor Duarte en Boilesen.
Ben benieuwd vandaag omtrent hem, Boillesen en Duarte
p111
 p111 - maandag 31 augustus 2015 - 09:10   quote  deeplink  
een spannende dag misschien komt Marc nog met verrassing ha ha
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2015 - 22:40   quote  deeplink  
Quasim Bouy, ooit de meest talentvolle speler uit de Ajax opleiding en onder begeleiding/druk van Raiola naar italie vertrokken komt dus nu bij PEC Zwolle te spelen. Weliswaar verlengt door Juventus maar wel meteen verhuurd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 31 augustus 2015 - 22:50   quote  deeplink  
nog ruim een uur in nederland, maar voor Engeland nog een dag....

Maar Cillessen gaat echt niet meer weg hoor!!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 31 augustus 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2015 - 22:40 schreef Eide het volgende:
Quasim Bouy, ooit de meest talentvolle speler uit de Ajax opleiding en onder begeleiding/druk van Raiola naar italie vertrokken komt dus nu bij PEC Zwolle te spelen. Weliswaar verlengt door Juventus maar wel meteen verhuurd.
Schiet er 3 in tegen Ajax en bakt er voor de rest van wedstrijden niks van.
Eide
 Eide - dinsdag 01 september 2015 - 05:26   quote  deeplink  
De Nederlandse deadline is voorbij en dus lijkt een transfer van Cillissen voor 99.9% zeker van de baan.

De overgang van De Gea zou zijn afgeketst omdat United de paperassen in een format zou hebben gestuurd die door Real niet te openen was. Er zou nu nog een poging gaande zijn het toch erdoor te drukken omdat United bewijs heeft dat de papieren wel op tijd zijn verstuurd. De transfer van Navas als vervanger zou dan voor 19:00 vanmiddag afgerond moeten zijn. als her nog door gaat. Wat een soap.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 september 2015 - 06:48   quote  deeplink  
Jammer geen kersjes op de taart.. Helaas geen Sisto en een goede spits.
Toch niet helemaal tevreden maar in ieder geval beter geinvesteerd dan voorgaande seizoenen. Met Sinkgraven en Gudelj hebben ze in ieder geval wel laten zien dat de intentie er wel is om proberen te versterken..
Eide
 Eide - dinsdag 01 september 2015 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 06:48 schreef Hummel10 het volgende:
Jammer geen kersjes op de taart.. Helaas geen Sisto en een goede spits.
Toch niet helemaal tevreden maar in ieder geval beter geinvesteerd dan voorgaande seizoenen. Met Sinkgraven en Gudelj hebben ze in ieder geval wel laten zien dat de intentie er wel is om proberen te versterken..
Ik ben eigenlijk wel tevreden met wat Ajax heeft gedaan deze periode. Ik had graag een ervaren back-up gezien voor Milik (wat een drama die Sanogo) en snap het aantrekken van De Jong niet maar verder heeft Ajax op belangrijke posities spelets binnengehaald.
p111
 p111 - dinsdag 01 september 2015 - 08:08   quote  deeplink  
Misschien had Beric voor 6 miljoen ook niet verkeerd geweest
p111
 p111 - dinsdag 01 september 2015 - 08:08   quote  deeplink  
Misschien had Beric voor 6 miljoen ook niet verkeerd geweest
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 01 september 2015 - 08:21   quote  deeplink  
1ste spits van IJsland, siggy lukt het niet om bij Ajax te slagen.
1ste spits van Polen(in een 2 spitsen systeem) lukt het niet om bij Ajax te slagen.

Zou het aan de spitsen liggen of zou het toch aan iets anders liggen???
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 september 2015 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 06:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel tevreden met wat Ajax heeft gedaan deze periode. Ik had graag een ervaren back-up gezien voor Milik (wat een drama die Sanogo) en snap het aantrekken van De Jong niet maar verder heeft Ajax op belangrijke posities spelets binnengehaald.
Klopt ben ook niet geheel ontevreden met een Dijks tov Boilesen en dan heb je ook Younes en Heitinga nog. Even afwachten maar minder rede tot klagen dan voorgaande jaren..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 september 2015 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 08:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
1ste spits van IJsland, siggy lukt het niet om bij Ajax te slagen.
1ste spits van Polen(in een 2 spitsen systeem) lukt het niet om bij Ajax te slagen.

Zou het aan de spitsen liggen of zou het toch aan iets anders liggen???
Jij ziet toch zelf ook wel dat die hele andere systemen spelen? Daarbij Ajax heeft geen echte flankspelers die een spits in stelling brengen. Milik voetbalt iets beter mee maar past beter bij een Heerenveen.. Wat bij ons in de spits hoort te lopen is een type die iets voorzichzelf kan creëren en een bal vast kan houden.
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 september 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 08:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
1ste spits van IJsland, siggy lukt het niet om bij Ajax te slagen.
1ste spits van Polen(in een 2 spitsen systeem) lukt het niet om bij Ajax te slagen.

Zou het aan de spitsen liggen of zou het toch aan iets anders liggen???
Lukt het Milik niet om bij Ajax te slagen????? Ben je niet wat voorbarig???
Eide
 Eide - dinsdag 01 september 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 08:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
1ste spits van Polen(in een 2 spitsen systeem) lukt het niet om bij Ajax te slagen.
Pardon? Milik doet het vrij redelijk anders. Zijn statistieken zijn zelfs gewoon goed te noemen. Het spel moet beter en dan met name dat hij meer in het spel betrokken moet worden. Maar de uitspraak dat het Milik niet lukt te slagen ben ik het niet mee eens.

42 wedstrijden voor Ajax met daarin 27 goals is gewoon een uitstekend gemiddelde bijvoorbeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 september 2015 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 12:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Pardon? Milik doet het vrij redelijk anders. Zijn statistieken zijn zelfs gewoon goed te noemen. Het spel moet beter en dan met name dat hij meer in het spel betrokken moet worden. Maar de uitspraak dat het Milik niet lukt te slagen ben ik het niet mee eens.

42 wedstrijden voor Ajax met daarin 27 goals is gewoon een uitstekend gemiddelde bijvoorbeeld.
Als Milik zich vaker laat zien tijdens wedstrijden heb je er een goede aan.
Helaas verstopt hij zich nog wel eens en is hij onzichtbaar. Wordt hij te weinig benut of staat hij verkeerd dat is een beetje de vraag.
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 september 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 15:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als Milik zich vaker laat zien tijdens wedstrijden heb je er een goede aan.
Helaas verstopt hij zich nog wel eens en is hij onzichtbaar. Wordt hij te weinig benut of staat hij verkeerd dat is een beetje de vraag.
Ik geloof niet dat hij zich verstopt. Hij wordt te weinig opgezocht, te weinig aangespeeld is mijn mening.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 01 september 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 08:08 schreef p111 het volgende:
Misschien had Beric voor 6 miljoen ook niet verkeerd geweest
Die Beric is voor 4.5 miljoen naar Saint Ettiene verkast.
Maar is ook niet echt een meevoetballende spits. Milik is als afmaker gewoon top en daar kan Ajax voorlopig wel even mee vooruit. Sanogo moet nog even wennen, maar die gaat ook nog wel van waarde zijn.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 september 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 15:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat hij zich verstopt. Hij wordt te weinig opgezocht, te weinig aangespeeld is mijn mening.
Maar als je gedekt staat wordt je ook niet opgezocht. Dat is een beetje de vraag.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 01 september 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 12:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Lukt het Milik niet om bij Ajax te slagen????? Ben je niet wat voorbarig???
Hier word geopperd om een nieuwe spits.

Ik heb zelf geen enkele probleem mee.
Zelfs siggy had van mij mogen blijven.

Omdat het probleem niet bij de spits ligt maar aan alle andere 10 spelers.

Overigens begrijp ik wel het vertrek van siggy, maar dat is echt onnodig.
Maar hoe het nu ervoor staat is dat siggy wel naar het wk gaat en robben niet.
Zo zie je maar dat voetbal een teamprestatie is, waarin de individuele kwaliteiten de doorslag kunnen geven.
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 september 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 16:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar als je gedekt staat wordt je ook niet opgezocht. Dat is een beetje de vraag.
Ik denk dat het meer met onze vleugelspitsen te maken heeft. Die trekken vaak naar binnen, waardoor het in het centrum erg druk is. Ik geloof heilig in Arek Milik, gezien zijn status in het nationale elftal plus zijn nog jonge leeftijd. Daarnaast refereer ik graag aan de post van Eide, waarin duidelijk naar voren komt dat Milik een meer dan gemiddeld rendement heeft. Ik sluit me daar graag bij aan. :)
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 september 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 16:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hier word geopperd om een nieuwe spits.

Ik heb zelf geen enkele probleem mee.
Zelfs siggy had van mij mogen blijven.

Omdat het probleem niet bij de spits ligt maar aan alle andere 10 spelers.

Overigens begrijp ik wel het vertrek van siggy, maar dat is echt onnodig.
Maar hoe het nu ervoor staat is dat siggy wel naar het wk gaat en robben niet.
Zo zie je maar dat voetbal een teamprestatie is, waarin de individuele kwaliteiten de doorslag kunnen geven.
Ik viel met name over je opmerking "lukt niet te slagen". Dat vond ik nogal voorbarig.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 september 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 16:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hier word geopperd om een nieuwe spits.

Ik heb zelf geen enkele probleem mee.
Zelfs siggy had van mij mogen blijven.

Omdat het probleem niet bij de spits ligt maar aan alle andere 10 spelers.

Overigens begrijp ik wel het vertrek van siggy, maar dat is echt onnodig.
Maar hoe het nu ervoor staat is dat siggy wel naar het wk gaat en robben niet.
Zo zie je maar dat voetbal een teamprestatie is, waarin de individuele kwaliteiten de doorslag kunnen geven.
Wat een gelul weer..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 01 september 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 12:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Pardon? Milik doet het vrij redelijk anders. Zijn statistieken zijn zelfs gewoon goed te noemen. Het spel moet beter en dan met name dat hij meer in het spel betrokken moet worden. Maar de uitspraak dat het Milik niet lukt te slagen ben ik het niet mee eens.

42 wedstrijden voor Ajax met daarin 27 goals is gewoon een uitstekend gemiddelde bijvoorbeeld.
Hele mooie cijfers.
Maar hier werd geopperd om een nieuwe spits.
Ik vind dat zelf ridicuul.

Daarom schreef ik het zo.

Als je 1 spits gewoon prima is en van de 2de weet je überhaupt niet hoe goed hij is.
Haller zat op de bank in de 2de divisie van frankrijk, niet echt een hoopgevend.
Haller bewijst het tegendeel.
Sanogo, dat is ook niet hoopgevend maar laten we dat afwachten of hij iets is, laat even zijn draai vinden. En hij is 2de spits.

Dus vraag ik mij af waarom je spits zou moeten halen!!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 01 september 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 16:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik viel met name over je opmerking "lukt niet te slagen". Dat vond ik nogal voorbarig.
Als je een nieuwe spits wilt halen dan doe je dat om een reden en meestal is dat omdat er 1 niet slaagt. Meestal is dat de basisspeler.
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 september 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 16:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je een nieuwe spits wilt halen dan doe je dat om een reden en meestal is dat omdat er 1 niet slaagt. Meestal is dat de basisspeler.
Dat ben ik niet met je eens, PA. Je kunt ook een nieuwe spits halen omdat je maar één pure spits hebt en dus kwetsbaar bent bij een eventuele blessure en/of schorsing. Een club als Ajax die veel wedstrijden moet spelen, heeft baat bij een dubbele bezetting per positie in het elftal.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 01 september 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 16:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens, PA. Je kunt ook een nieuwe spits halen omdat je maar één pure spits hebt en dus kwetsbaar bent bij een eventuele blessure en/of schorsing. Een club als Ajax die veel wedstrijden moet spelen, heeft baat bij een dubbele bezetting per positie in het elftal.
Je hebt er 2. Millik en Sanogo.
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 september 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 16:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je hebt er 2. Millik en Sanogo.
Klopt en na het binnenhalen (huur) van Sanogo is Ajax volgens mij gestopt met serieus zoeken naar een spits. Of het moest een absoluut koopje zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 01 september 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 16:57 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt en na het binnenhalen (huur) van Sanogo is Ajax volgens mij gestopt met serieus zoeken naar een spits. Of het moest een absoluut koopje zijn.
Als je er al 2 hebt. Waarom zou je er nog een zoeken?
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 september 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 17:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je er al 2 hebt. Waarom zou je er nog een zoeken?
Dat schreef ik toch? Na het binnenhalen van Sanogo is Ajax in principe gestopt met zoeken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 01 september 2015 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 17:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat schreef ik toch? Na het binnenhalen van Sanogo is Ajax in principe gestopt met zoeken.
Dat is toch logisch.

Want waarom zou je verder zoeken?
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 september 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 17:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat is toch logisch.

Want waarom zou je verder zoeken?
Pfff je bent echt vermoeiend. Dat schreef ik namelijk zelf ook. Ik stop er maar mee.
p111
 p111 - dinsdag 01 september 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Omdat Sanogo een clouwn is en geen voetballer dus heb je maar een spits zo duidelijk genoeg nono
p111
 p111 - dinsdag 01 september 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Omdat Sanogo een clouwn is en geen voetballer dus heb je maar een spits zo duidelijk genoeg nono
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 01 september 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2015 - 16:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je hebt er 2. Millik en Sanogo.
En als het moet gaat El Ghazi of Fischer in de spits, El Ghazi is nu tenslotte onze top scorer. genoeg opties voor buitenspelers en middenvelders lijkt mij, als één van hun in de spits moet gaan spelen......
Eide
 Eide - woensdag 02 september 2015 - 09:12   quote  deeplink  
Ajax zegt nee tegen 18,5 miljoen voor Klaassen

De kersverse bondscoach Danny Blind zal Marc Overmars dankbaar zijn. De directeur voetbalzaken van Ajax sloeg op de slotdag van de transfermarkt resoluut een megabod van Napoli op Davy Klaassen (22) af.

Daarmee voorkwam Overmars dat Klaassen met zijn hoofd bij een transfer in plaats van Oranje was. De Italianen zeiden telefonisch 18,5 miljoen euro voor de middenvelder over te hebben, maar een transfer was voor zowel zijn huidige werkgever als de speler zelf onbespreekbaar.

Klaassen vindt zichzelf nog niet klaar in Amsterdam en sprak onlangs uit ervoor open te staan om zijn tot de zomer van 2018 lopende contract open te breken en te verlengen. Nu de markt is gesloten, heeft Overmars alle tijd om die lokroep te beantwoorden. Met een (vaste) basisplaats in Oranje en een nog langer lopende verbintenis kan Klaassens transferwaarde nog verder stijgen.

Bron

-----------------------------

Hulde aan zowel Overmars als Klaassen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 02 september 2015 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 09:12 schreef Eide het volgende:
Ajax zegt nee tegen 18,5 miljoen voor Klaassen

De kersverse bondscoach Danny Blind zal Marc Overmars dankbaar zijn. De directeur voetbalzaken van Ajax sloeg op de slotdag van de transfermarkt resoluut een megabod van Napoli op Davy Klaassen (22) af.

Daarmee voorkwam Overmars dat Klaassen met zijn hoofd bij een transfer in plaats van Oranje was. De Italianen zeiden telefonisch 18,5 miljoen euro voor de middenvelder over te hebben, maar een transfer was voor zowel zijn huidige werkgever als de speler zelf onbespreekbaar.

Klaassen vindt zichzelf nog niet klaar in Amsterdam en sprak onlangs uit ervoor open te staan om zijn tot de zomer van 2018 lopende contract open te breken en te verlengen. Nu de markt is gesloten, heeft Overmars alle tijd om die lokroep te beantwoorden. Met een (vaste) basisplaats in Oranje en een nog langer lopende verbintenis kan Klaassens transferwaarde nog verder stijgen.

Bron

-----------------------------

Hulde aan zowel Overmars als Klaassen.
Een voorbeeld voor anderen......
Pietje
 Pietje - woensdag 02 september 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 09:12 schreef Eide het volgende:
Ajax zegt nee tegen 18,5 miljoen voor Klaassen

De kersverse bondscoach Danny Blind zal Marc Overmars dankbaar zijn. De directeur voetbalzaken van Ajax sloeg op de slotdag van de transfermarkt resoluut een megabod van Napoli op Davy Klaassen (22) af.

Daarmee voorkwam Overmars dat Klaassen met zijn hoofd bij een transfer in plaats van Oranje was. De Italianen zeiden telefonisch 18,5 miljoen euro voor de middenvelder over te hebben, maar een transfer was voor zowel zijn huidige werkgever als de speler zelf onbespreekbaar.

Klaassen vindt zichzelf nog niet klaar in Amsterdam en sprak onlangs uit ervoor open te staan om zijn tot de zomer van 2018 lopende contract open te breken en te verlengen. Nu de markt is gesloten, heeft Overmars alle tijd om die lokroep te beantwoorden. Met een (vaste) basisplaats in Oranje en een nog langer lopende verbintenis kan Klaassens transferwaarde nog verder stijgen.

Bron

-----------------------------

Hulde aan zowel Overmars als Klaassen.
Absoluut met je eens. Grote klasse!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 02 september 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Goed gedaan van Overmars en Klaassen inderdaad.
Al hoe wel ik Napoli ook niet echt een grote stap vooruit vind. Doet leuk mee om de 3e plaats in Italië maar veel meer is het ook niet. Klaassen moet over een paar jaar gewoon lekker in de top van Duitsland(alles vlak onder Bayern) of top 6 van Engeland aan de slag. Veel mooier om te spelen. Maar voorlopig eerst Ajax nog maar wat kampioenschappen bezorgen.
p111
 p111 - woensdag 02 september 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Klaasen is gewoon een goede prof geen dure horloges en en achterlijke dure auto,s en geen nachtelijke stadsbezoekjes zoals de laatste jaren door sommige spelers is gedaan en daardoor ook hun voetbalcarriere naar de knoppen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2015 door p111 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 12:03 schreef p111 het volgende:
Klaasen is gewoon een goede prof geen dure horloges en en achterlijke dure auto,s en geen nachtelijke stadsbezoekjes zoals de laatste jaren door sommige spelers is gedaan en daardoor ook hun voetbalcarriere naar de knoppen
Kortom een Hilversummer...net als ik
p111
 p111 - woensdag 02 september 2015 - 19:33   quote  deeplink  
ha ha inderdaad Hilversum is niet verkeerd
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 19:33 schreef p111 het volgende:
ha ha inderdaad Hilversum is niet verkeerd
Geboren en getogen...;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 02 september 2015 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 19:33 schreef p111 het volgende:
ha ha inderdaad Hilversum is niet verkeerd
Mwah, daar valt wat tegen te zeggen.
Ben toch blij dat ik daar weg ben hoor haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0523331