BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 08 september 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2015 - 17:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik zou het geen probleem vinden als Ajax een jong elftal opstelt.
Ik vind namelijk de leeftijd geen probleem.
Als de 11 jarige winnen van het grote real dan maakt voor mij niet uit of ze 11 zijn of 28.
Wat de doorslag moet geven is kwaliteit.
Een speler van 28 is niet altijd beter dan die van 18.

Iedereen heeft van der wiel zien stunten, die gast is toch echt een stuk ouder dan tete.
Leuke post, maar ik heb nog nooit een volledig 18 jarig elftal gezien dat prijzen kon winnen..

Het gaat namelijk niet alleen om kwaliteit, niet altijd zijn de beste 11 spelers namelijk ook het beste elftal.. Alles draait om balans, in kwaliteit, maar zeker ook in ervaring..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 08 september 2015 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2015 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuke post, maar ik heb nog nooit een volledig 18 jarig elftal gezien dat prijzen kon winnen..

Het gaat namelijk niet alleen om kwaliteit, niet altijd zijn de beste 11 spelers namelijk ook het beste elftal.. Alles draait om balans, in kwaliteit, maar zeker ook in ervaring..
Is jong Ajax mooi voorbeeld van dacht ik. Genoeg kwaliteit maar wisten vorig jaar vaak de overwinning niet binnen te halen.
Eide
 Eide - woensdag 09 september 2015 - 00:00   quote  deeplink  
Overigens hebben dit soort aangetrokken jeugdspelers in het verleden al veel betekent voor Ajax. Vertonghen, Alderweireld, Eriksen om de drie meest recent jongens maar eens te noemen die gewoon heel goed werden. Bazoer, Cerny, El Ghazi. Allemaal gasten die als jeugdspeler werden aangetrokken die toch iets extra's toevoegen aan Ajax.

Op dat front is het transferresultaat ook meer dan uitstekend. Dat mag je gerust heel bijzonder noemen, hoe veel van die aangetrokken jongens het redden tot Ajax 1.

En inderdaad, dan zijn er nog talloze opmerkingen te plaatsen over het spel, ervaring en de ploeg en weet ik veel wat. Allemaal ook zeer terechte opmerkingen maar Ajax heeft dit soort transfers gewoon hard nodig en doet het op dat vlak heel erg goed.
Eide
 Eide - woensdag 09 september 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2015 - 23:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Is jong Ajax mooi voorbeeld van dacht ik. Genoeg kwaliteit maar wisten vorig jaar vaak de overwinning niet binnen te halen.
Nou ja, nadat Bazoer, Andersen en Riedewald vorig jaar permanent naar Ajax 1 werden overgeheveld viel Jong AJax wel ver terug hoor. En dit jaar wordt een heel lastig jaar omdat ze nu echt drijven op 2e jaars A-junioren en er nauwelijks nog spelers bij zitten met echte ervaring bij de senioren.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 september 2015 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 00:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja, nadat Bazoer, Andersen en Riedewald vorig jaar permanent naar Ajax 1 werden overgeheveld viel Jong AJax wel ver terug hoor. En dit jaar wordt een heel lastig jaar omdat ze nu echt drijven op 2e jaars A-junioren en er nauwelijks nog spelers bij zitten met echte ervaring bij de senioren.
Was vorig jaar ook veel aan het begin het geval, kan me herinneren dat ze toen een aantal keer een overwinning uit handen gaven bij 2-0 voor en dat ze dan nog rood pakten.
Eide
 Eide - woensdag 09 september 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 15:12 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Was vorig jaar ook veel aan het begin het geval, kan me herinneren dat ze toen een aantal keer een overwinning uit handen gaven bij 2-0 voor en dat ze dan nog rood pakten.
De wisselvallige resultaten inderdaad, maar qua voetballende kwaliteit was Jong Ajax na de winterstop echt pakken minder door het doorschuiven van jongens. En dan dit jaar dus een ploeg die moet drijven op Donny van de Beek, Abdelhak Nouri en nog een zwik jongens die vorig 1e jaars A junior waren. Ik voorspel een heel moeizaam jaar voor Jong Ajax.
Brandje
 Brandje - woensdag 09 september 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 15:38 schreef Eide het volgende:

[..]

De wisselvallige resultaten inderdaad, maar qua voetballende kwaliteit was Jong Ajax na de winterstop echt pakken minder door het doorschuiven van jongens. En dan dit jaar dus een ploeg die moet drijven op Donny van de Beek, Abdelhak Nouri en nog een zwik jongens die vorig 1e jaars A junior waren. Ik voorspel een heel moeizaam jaar voor Jong Ajax.
Jong Ajax is qua resultaten nog minder belangrijk dan de F1. Spelers moeten daar kerels worden door het vaak fysieke spel van JL. Dat er nu 2e jaar A junioren zitten is alleen maar positief voor die gasten.
Ten eerste maken ze fysiek stappen en ze leren nu ook echt verliezen. Waar ze in jeugd vaak voetballend heer en meester waren worden er nu andere dingen gevraagd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2015 door Brandje --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 09 september 2015 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2015 - 15:38 schreef Eide het volgende:

[..]

De wisselvallige resultaten inderdaad, maar qua voetballende kwaliteit was Jong Ajax na de winterstop echt pakken minder door het doorschuiven van jongens. En dan dit jaar dus een ploeg die moet drijven op Donny van de Beek, Abdelhak Nouri en nog een zwik jongens die vorig 1e jaars A junior waren. Ik voorspel een heel moeizaam jaar voor Jong Ajax.
Maar de vraag is uiteindelijk is dat goed voor de ontwikkeling van de talenten... Ik vraag me dat toch af. Ze krijgen nu namelijk wel wat meer fysiek tegen overzich maar worden ze er nou echt beter van dan een jaar in de A1? Als ze in de A1 spelen kunnen ze beter voetbal spelen en zijn ze waarschijnlijk meer aan de bal dan in Jong Ajax.
Eide
 Eide - vrijdag 11 september 2015 - 15:38   quote  deeplink  
Ajax stelt zich spijkerhard op en ontzegt Boilesen minuten met beloftenelftal

Nicolai Boilesen heeft van Frank de Boer te horen gekregen dat hij tot aan de winterstop geen wedstrijdminuten meer zal maken. Een rentree bij de hoofdmacht zat er al niet meer in voor de Deense verdediger, maar sinds kort is ook Jong Ajax verboden terrein voor de international. Dat liet De Boer vrijdagmiddag weten tijdens zijn wekelijkse persconferentie.

Boilesen weigerde om zijn aflopende contract te verlengen en slaagde er ook niet in om een nieuwe club te vinden. De Boer sprak al eerder zijn onvrede uit de handelwijze van de speler, die aandrong op betere voorwaarden. Als je een superseizoen draait kun je dat nog proberen, maar na een slecht seizoen mag je God op je blote knieën danken dat we zo'n aanbieding doen, zei hij destijds.

Volgens De Telegraaf heeft de 23-jarige linksback nu dus te horen gekregen dat hij voorlopig niet meer aan wedstrijdminuten hoeft te denken. Daarmee lijkt Ajax de speler te willen dwingen om in de winterstop een nieuwe club te vinden. Boilesen stond de voorbije maanden in de belangstelling van clubs als Aston Villa en Genoa, maar kwam niet tot een akkoord.

Bron

--------------------------

De geruchten afgelopen zomer bleken dus waar. Ajax is helemaal klaar met Boilesen die het vertrouwen dat De Boer altijd in hem hield hevig heeft beschadigd. Zelfs geen Jong Ajax dus voor Boilesen die bij god's gratie mag blijven trainen bij Stam en Ulderink. Zelfs nu Dijks geblesseerd is is er dus geen plaats voor Boilesen wat heel veelzeggend is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2015 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 12 september 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2015 - 15:38 schreef Eide het volgende:
Ajax stelt zich spijkerhard op en ontzegt Boilesen minuten met beloftenelftal

Nicolai Boilesen heeft van Frank de Boer te horen gekregen dat hij tot aan de winterstop geen wedstrijdminuten meer zal maken. Een rentree bij de hoofdmacht zat er al niet meer in voor de Deense verdediger, maar sinds kort is ook Jong Ajax verboden terrein voor de international. Dat liet De Boer vrijdagmiddag weten tijdens zijn wekelijkse persconferentie.

Boilesen weigerde om zijn aflopende contract te verlengen en slaagde er ook niet in om een nieuwe club te vinden. De Boer sprak al eerder zijn onvrede uit de handelwijze van de speler, die aandrong op betere voorwaarden. Als je een superseizoen draait kun je dat nog proberen, maar na een slecht seizoen mag je God op je blote knieën danken dat we zo'n aanbieding doen, zei hij destijds.

Volgens De Telegraaf heeft de 23-jarige linksback nu dus te horen gekregen dat hij voorlopig niet meer aan wedstrijdminuten hoeft te denken. Daarmee lijkt Ajax de speler te willen dwingen om in de winterstop een nieuwe club te vinden. Boilesen stond de voorbije maanden in de belangstelling van clubs als Aston Villa en Genoa, maar kwam niet tot een akkoord.

Bron

--------------------------

De geruchten afgelopen zomer bleken dus waar. Ajax is helemaal klaar met Boilesen die het vertrouwen dat De Boer altijd in hem hield hevig heeft beschadigd. Zelfs geen Jong Ajax dus voor Boilesen die bij god's gratie mag blijven trainen bij Stam en Ulderink. Zelfs nu Dijks geblesseerd is is er dus geen plaats voor Boilesen wat heel veelzeggend is.
Wel bijzonder dat ie is ingeschreven voor de EL dan..
Eide
 Eide - zaterdag 12 september 2015 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 september 2015 - 10:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel bijzonder dat ie is ingeschreven voor de EL dan..
Ja, hoewel dat misschien dan te maken heeft met hem verkoopbaar houden of als Viergever of Riedewald ook nog geblesseerd raakt.
Twanus1
 Twanus1 - zondag 13 september 2015 - 21:25   quote  deeplink  
Out of the box denken! Zou AJAX een kans maken om Emanuel Adebayor transfervrij binnen te halen? Geen transfergeld maar bij hoge uitzondering een top salaris. Een topspits zou AJAX compleet maken! Ik zou een poging wagen.
remco k
 remco k - zondag 13 september 2015 - 22:10   quote  deeplink  
Vind je dat een top spits dan?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 september 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2015 - 22:10 schreef remco k het volgende:
Vind je dat een top spits dan?
Nee Milik is beter..
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 18 september 2015 - 10:12   quote  deeplink  
Een beetje laat maar dat vind ik een topspits ja.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 september 2015 - 10:38   quote  deeplink  
Mag jij vinden..
Twanus1
 Twanus1 - vrijdag 18 september 2015 - 11:28   quote  deeplink  
Bedankt👍
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 september 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Graag gedaan
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 18 september 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2015 - 23:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Is jong Ajax mooi voorbeeld van dacht ik. Genoeg kwaliteit maar wisten vorig jaar vaak de overwinning niet binnen te halen.
Probleem is eerder dat ze in wisselende formaties speelden.
Dat is nooit goed, oud of jong
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 18 september 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 september 2015 - 23:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuke post, maar ik heb nog nooit een volledig 18 jarig elftal gezien dat prijzen kon winnen..

Het gaat namelijk niet alleen om kwaliteit, niet altijd zijn de beste 11 spelers namelijk ook het beste elftal.. Alles draait om balans, in kwaliteit, maar zeker ook in ervaring..
Nationale elftal onder de ..., die spelen toernooien en als er toernooien er zijn dan zijn er ook winnaars.
Natuurlijk spelen die dan ook met een jeugdig elftal.

Maar het gaat veel meer om kwaliteit dan om leeftijd/ervaring.
Naast kwaliteit hebben moet je ook uiteraard invorm zijn.

Die mexicaan van psv brengt eerder gewoon kwaliteit dan ervaring.
Dat zorgt voor een impuls.
Of hij nou 28 is of 21 dat doet er niet toe.
Als die er maar voor zorgt dat het team er beter van wordt.

Potentie word omgezet in kwaliteit en daar gaat tijd in zitten.
Maar dat kan al op jonge leeftijd maar dat kan ook op oudere leeftijd.

Dit elftal is er geen 1 waar geen potentie meer in zit.
Nu is het zo dat zij dat omzetten in kwaliteit
Bijvoorbeeld gudelj, heeft een goede trap in potentie, maar liet dat gister niet zien.
Gudelj is ook fysiek sterk, maar laat zich fysiek aftroeven.

Wat mij dus stoort is dat er gekeken word naar de leeftijd en daar een oordeel over word gegeven terwijl dat niet lijdend is.
20 jarig elftal kan al zijn potentie hebben omgezet in kwaliteit.

Seedorf was al op jonge leeftijd al zeer goed!!
remco k
 remco k - vrijdag 18 september 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 10:12 schreef Twanus1 het volgende:
Een beetje laat maar dat vind ik een topspits ja.
Heb je die het laatste jaar ook zien spelen dan?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 27 oktober 2015 - 10:45   quote  deeplink  

Ajax en sc Heerenveen concurreren met Europese top in strijd om talent


Marko Grujic komt in de toekomst mogelijk in de Eredivisie terecht. De negentienjarige middenvelder geniet volgens Servische media interesse van Ajax en sc Heerenveen, maar de concurrentie is fors.

Volledige artikel op VZ
___________________________________________________________________________________

Zou dit dan het werk zijn van Nebosja Gudelj? Hij zou scoutingswerk gaan verrichten voor Ajax en heeft misschien het netwerk in zijn vaderland aangeboord.
Ik vraag me overigens af of dit een versterking zal zijn voor Ajax. Dejan Meleg heeft het ook niet laten zien sinds zijn over stap. Van Muric hoor ik ook vrij weinig meer.
Ajax kan zich denk ik beter focussen op Scandinaviërs, daar hebben ze bewezen goed mee te zijn.
enough
 enough - dinsdag 27 oktober 2015 - 12:31   quote  deeplink  
best mogelijk dat pa gudelj een beetje aan het rond neuzen is ,was geloof ik wel de bedoeling.
wat meleg betreft,jammer van die periode bij cambuur,maar is weer terug en hopelijk pakt hij
de draad weer op,zoals toen bij jong ajax.scoorde veel en veel assist.
muric zit tussen a1 en jong ajax in en pakt regelmatig zijn wedstrijdjes en doelpuntjes mee.
het is al een tijdje stil rond scout olsen,en wat zweden en noorwegen betreft lijkt heerenveen ,meer zicht op te hebben.
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 12:31 schreef enough het volgende:
best mogelijk dat pa gudelj een beetje aan het rond neuzen is ,was geloof ik wel de bedoeling.
wat meleg betreft,jammer van die periode bij cambuur,maar is weer terug en hopelijk pakt hij
de draad weer op,zoals toen bij jong ajax.scoorde veel en veel assist.
muric zit tussen a1 en jong ajax in en pakt regelmatig zijn wedstrijdjes en doelpuntjes mee.
het is al een tijdje stil rond scout olsen,en wat zweden en noorwegen betreft lijkt heerenveen ,meer zicht op te hebben.
Scoorde veel en veel assists?? Hoe kom je daar bij want dat was helemaal niet waar..

En we hebben nog niet zo lang geleden Dolberg binnengehaald

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2015 door remco k --
enough
 enough - dinsdag 27 oktober 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Scoorde veel en veel assists?? Hoe kom je daar bij want dat was helemaal niet waar..

En we hebben nog niet zo lang geleden Dolberg binnengehaald
joh fuck niet zo,meleg scoorde 12 keer en was daarmee club topscorer van jong ajax
en ik dacht 6 assist,maar dat stel niets voor volgens jouw,
weet je feiten remco!!!!
ja dolberg klopt ,maar wat we gewend waren is dat mager te noemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2015 door enough --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 27 oktober 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 17:00 schreef enough het volgende:

[..]

joh fuck niet zo,meleg scoorde 12 keer en was daarmee club topscorer van jong ajax
en ik dacht 6 assist,maar dat stel niets voor volgens jouw,
weet je feiten remco!!!!
ja dolberg klopt ,maar wat we gewend waren is dat mager te noemen
Kraak,piep piep, krrraaakk....

Gaat ie?
enough
 enough - dinsdag 27 oktober 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 17:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Kraak,piep piep, krrraaakk....

Gaat ie?
met mijn alles goed,jij ook
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 17:00 schreef enough het volgende:

[..]

joh fuck niet zo,meleg scoorde 12 keer en was daarmee club topscorer van jong ajax
en ik dacht 6 assist,maar dat stel niets voor volgens jouw,
weet je feiten remco!!!!
ja dolberg klopt ,maar wat we gewend waren is dat mager te noemen
12 goals en 3 assists kerel, Dat is toch niet zo veel..

Maar goed, hij is nu 21, was een groot talent maar laat het blijkbaar niet zien.. En gaat er dus ook niet komen bij Ajax 1...

En aangezien ik destijds bijna alles gezien heb van jong Ajax, kan ik voor mezelf goed beoordelen hoe goed die was, en dat vond ik wel meevallen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 oktober 2015 door remco k --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 oktober 2015 - 21:28   quote  deeplink  
Ik denk dat het verstandig zou zijn als Ajax die jonge jongetjes even voor lief houdt, tijdens de winterstop een spits halen van niveau, dan worden we misschien kampioen en stoten we verder in de E.L....het elftal staat goed alleen missen we een goede spits...
remco k
 remco k - dinsdag 27 oktober 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 21:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik denk dat het verstandig zou zijn als Ajax die jonge jongetjes even voor lief houdt, tijdens de winterstop een spits halen van niveau, dan worden we misschien kampioen en stoten we verder in de E.L....het elftal staat goed alleen missen we een goede spits...
Rare post Jack..

De jonge jongetjes even voor lief neemt.. Dan moet je dus een compleet nieuw elftal kopen toch??

En vervolgens staat het elftal goed, maar missen we die goede spits.. Daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat strookt niet echt met je eerste opmerking..
Eide
 Eide - woensdag 04 november 2015 - 10:02   quote  deeplink  
'Milik kan Ajax flinke winst opleveren: Engelse club wil portemonnee trekken'

Arek Milik kan rekenen op interesse uit de Premier League. De Poolse spits wordt nauwlettend gevolgd door Leicester City, de huidige nummer drie van Engeland. Dat meldt de Daily Mirror woensdag.

De Engelse club houdt er rekening mee dat het zo'n vijftien miljoen euro kwijt zal zijn als besloten wordt om Milik te kopen. De aanvaller kostte Ajax nog zo'n drie miljoen euro toen hij, na een jaar op huurbasis, afgelopen zomer definitief de overstap zette van Bayer Leverkusen naar Amsterdam.

Milik heeft nog een contract tot medio 2019 en is Leicester vooral opgevallen door zijn samenwerking met Robert Lewandowski bij de Poolse nationale ploeg. Hij scoorde zes goals en gaf zes assists tijdens de EK-kwalificatiereeks van zijn land. In Amsterdam is Milik dit seizoen minder op dreef. Frank de Boer heeft lang niet altijd een basisplaats ingeruimd voor de Pool, die zes goals in dertien wedstrijden wist te maken.

Met de interesse in Milik lijkt Leicester City rekening te houden met een vertrek van Jamie Vardy, die met elf goals momenteel topscorer is in de Premier League.

Bron

------------------------

Enige korrels zout etc.
p111
 p111 - woensdag 04 november 2015 - 10:42   quote  deeplink  
Volgens mij gaan wij nog wel plezier beleven aan Milik.
p.s Wat heb ik weer genoten van Luuk de Jong in mijn ogen gemiste kans geweest van Ajax.!!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 november 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2015 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Rare post Jack..

De jonge jongetjes even voor lief neemt.. Dan moet je dus een compleet nieuw elftal kopen toch??

En vervolgens staat het elftal goed, maar missen we die goede spits.. Daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat strookt niet echt met je eerste opmerking..
Miereneuker..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 november 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 10:42 schreef p111 het volgende:
Volgens mij gaan wij nog wel plezier beleven aan Milik.
p.s Wat heb ik weer genoten van Luuk de Jong in mijn ogen gemiste kans geweest van Ajax.!!
Luuk de Jong is echt een complete spits.. Voetballend ook sterker geworden scoort uit alle hoeken. Zeer geschikt geweest ja..
remco k
 remco k - woensdag 04 november 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 12:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Miereneuker..
Zegt de persoon die er ruim een week later over begint..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 09 november 2015 - 02:58   quote  deeplink  
Is de jong terug halen een optie voor Ajax?
En dan als spits.

We hebben millik, maar daarna hebben we niet veel.
Sanogo, niet gezien eigenlijk. Zegt genoeg!
Fisher, nee is meer voor de actie. Robben 2!
El ghazi kan, maar is dan niemand voor rechts.
Klaassen, nee zijn kracht zit hem echt op het middenveld en moet van ver van het middenveld komen. Is echt een loper en niet er al staan.

Wat vinden jullie ervan?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 november 2015 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 02:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Is de jong terug halen een optie voor Ajax?
En dan als spits.

We hebben millik, maar daarna hebben we niet veel.
Sanogo, niet gezien eigenlijk. Zegt genoeg!
Fisher, nee is meer voor de actie. Robben 2!
El ghazi kan, maar is dan niemand voor rechts.
Klaassen, nee zijn kracht zit hem echt op het middenveld en moet van ver van het middenveld komen. Is echt een loper en niet er al staan.

Wat vinden jullie ervan?
Siem de Jong wat was ik blij dat we daar een leuk bedrag voor kregen. En wat een armoede dat er weer aan hem gedacht wordt. Hij stond er op de belangrijke momenten wel dat ben ik met je eens. Ook is hij balvast en een loper ipv Milik wel een verbetering. Maar toch zeg ik nee hij is veel geblesseerd geweest ik denk dat je hem beter daar kan laten. Luuk de Jong heb ik dan liever.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 november 2015 - 06:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2015 - 14:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zegt de persoon die er ruim een week later over begint..
Had je reactie niet eerder gelezen..
Loetje
 Loetje - maandag 09 november 2015 - 07:51   quote  deeplink  
Siem de Jong terug? Doen! Wel op voorwaarde dat hij weer fit is. Was onze beste spits van de laatste jaren en ook voor de wisselwerking met Klaassen zou dit top zijn.

En neem Anita er ook meteen bij😂😂 10 keer liever hem als Gudelj. Maar dat terzijde. Siem wil ik er wel weer bij.
Eide
 Eide - maandag 09 november 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Ajax in winterstop week naar Turkije

Ajax zoekt tijdens de winterstop Turkije op en zal daar een week trainen. De selectie van trainer Frank de Boer verblijft van maandag 4 tot en met zondag 10 januari in Belek, meldde de Amsterdamse club maandag. Op zaterdag 9 januari speelt Ajax een oefenwedstrijd op Turkse bodem. De tegenstander is nog niet bekend.

Twee seizoenen geleden verbleef Ajax tijdens de winterstop ook al eens in Belek. Afgelopen seizoen overwinterde Ajax in Qatar.

Bron
baco74
 baco74 - maandag 09 november 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 14:26 schreef Eide het volgende:
Ajax in winterstop week naar Turkije

Ajax zoekt tijdens de winterstop Turkije op en zal daar een week trainen. De selectie van trainer Frank de Boer verblijft van maandag 4 tot en met zondag 10 januari in Belek, meldde de Amsterdamse club maandag. Op zaterdag 9 januari speelt Ajax een oefenwedstrijd op Turkse bodem. De tegenstander is nog niet bekend.

Twee seizoenen geleden verbleef Ajax tijdens de winterstop ook al eens in Belek. Afgelopen seizoen overwinterde Ajax in Qatar.

Bron
Blijf lekker hier...
train in de omstandigheden die je bij aanvang van de 2de competiehelft ook kan treffen.
Brandje
 Brandje - maandag 09 november 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 07:51 schreef Loetje het volgende:
Siem de Jong terug? Doen! Wel op voorwaarde dat hij weer fit is. Was onze beste spits van de laatste jaren en ook voor de wisselwerking met Klaassen zou dit top zijn.

En neem Anita er ook meteen bij😂😂 10 keer liever hem als Gudelj. Maar dat terzijde. Siem wil ik er wel weer bij.
Gewoon de knip trekken en Haller halen. Heeft alles om een Ajax spits te worden. Wat een rust heeft die gozer aan de bal. Fysiek ook prima in orde.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 november 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 15:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Gewoon de knip trekken en Haller halen. Heeft alles om een Ajax spits te worden. Wat een rust heeft die gozer aan de bal. Fysiek ook prima in orde.
Inderdaad mijn idee.. Hij gaat tenminste duels ook niet uit de weg..
Sanogo lekker terugsturen en dan heb je volgend jaar Milik, Haller en Zivkovic die mogen strijden om een plek in de spits. Dan Ziyech voor 8 miljoen erbij dan kun je Sererro, Schöne ook proberen te slijten.
p111
 p111 - maandag 09 november 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 07:51 schreef Loetje het volgende:
Siem de Jong terug? Doen! Wel op voorwaarde dat hij weer fit is. Was onze beste spits van de laatste jaren en ook voor de wisselwerking met Klaassen zou dit top zijn.

En neem Anita er ook meteen bij😂😂 10 keer liever hem als Gudelj. Maar dat terzijde. Siem wil ik er wel weer bij.
Mijn god we hebben het over een spits en Siem was nooit en zal ook nooit een spits worden aub niet terug halen.
remco k
 remco k - maandag 09 november 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 15:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad mijn idee.. Hij gaat tenminste duels ook niet uit de weg..
Sanogo lekker terugsturen en dan heb je volgend jaar Milik, Haller en Zivkovic die mogen strijden om een plek in de spits. Dan Ziyech voor 8 miljoen erbij dan kun je Sererro, Schöne ook proberen te slijten.
Ik heb de laatste tijd wat meer op hem gelet. En hij zou inderdaad een Ajax spits kunnen zijn. Iig meer dan de spelers die we nu hebben. Enige waar ik twijfels bij heb is zijn eigen actie.

Ziyech halen vind ik echt onzin. We hebben het beste middenveld van de eredivisie. Met prima opties achter de hand. Daarnaast wil Ziyech op 10 en dat zou betekenen dat hij of voor de bank wordt gehaald of dat onze aanvoerder eraf zou moeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 november 2015 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 november 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 17:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd wat meer op hem gelet. En hij zou inderdaad een Ajax spits kunnen zijn. Iig meer dan de spelers die we nu hebben. Enige waar ik twijfels bij heb is zijn eigen actie.

Ziyech halen vind ik echt onzin. We hebben het beste middenveld van de eredivisie. Met prima opties achter de hand. Daarnaast wil Ziyech op 10 en dat zou betekenen dat hij of voor de bank wordt gehaald of dat onze aanvoerder eraf zou moeten.
Vind hem aan de bal ook wel sterk juist..
Redelijk complete spits en jong.

Ziyech vind ik echt een gemiste kans. Mocht je Schöne en of Sererro kwijt kunnen raken dan
kun je hem prima halen voor de breedte. Sterkte van je complete selectie kan het verschil zijn tussen wel of geen kampioen. Financieel levert dat ook gelijk iets op.
Loetje
 Loetje - maandag 09 november 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Ik vind Haller geen Ajax spits en dat blijf ik zeggen. Geen aanspeelpunt en in de combinatie vind ik hem ook bij lange na niet goed genoeg. Dingen die in dit systeem vereist zijn. Siem de Jong was gewoon onze beste spits te laatste jaren. Feiten liegen niet.
Loetje
 Loetje - maandag 09 november 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 17:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind hem aan de bal ook wel sterk juist..
Redelijk complete spits en jong.

Ziyech vind ik echt een gemiste kans. Mocht je Schöne en of Sererro kwijt kunnen raken dan
kun je hem prima halen voor de breedte. Sterkte van je complete selectie kan het verschil zijn tussen wel of geen kampioen. Financieel levert dat ook gelijk iets op.
Sterk om een duel te winnen door de lucht. Veel te vaak niet over de grond.
remco k
 remco k - maandag 09 november 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 17:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind hem aan de bal ook wel sterk juist..
Redelijk complete spits en jong.

Ziyech vind ik echt een gemiste kans. Mocht je Schöne en of Sererro kwijt kunnen raken dan
kun je hem prima halen voor de breedte. Sterkte van je complete selectie kan het verschil zijn tussen wel of geen kampioen. Financieel levert dat ook gelijk iets op.
Als je Ziyech had gehaald, had Klaassen niet gespeeld, beiden zijn jongens voor de 10 positie..
En beiden zijn niet voor de bank.
remco k
 remco k - maandag 09 november 2015 - 20:05   quote  deeplink  
Mocht Ajax in staat zijn om Siem terug te halen, moeten ze dat direct doen.. Veruit de beste speler die op 9 heeft gespeeld de laatste jaren...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0559940