BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
enough
 enough - maandag 09 november 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 20:05 schreef remco k het volgende:
Mocht Ajax in staat zijn om Siem terug te halen, moeten ze dat direct doen.. Veruit de beste speler die op 9 heeft gespeeld de laatste jaren...
ja dan moet je gelijk ook eriksen terug halen,want die begreep siem echt
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 november 2015 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 20:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je Ziyech had gehaald, had Klaassen niet gespeeld, beiden zijn jongens voor de 10 positie..
En beiden zijn niet voor de bank.
Blijf erbij dat de bank ook sterker moet.. Rouleren kan echt geen kwaad.
Gudelj uiteidelijk gehaald voor lm nou dan was Ziyech zo ie zo een betere optie.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 09 november 2015 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 20:05 schreef remco k het volgende:
Mocht Ajax in staat zijn om Siem terug te halen, moeten ze dat direct doen.. Veruit de beste speler die op 9 heeft gespeeld de laatste jaren...
Helemaal mee eens.
remco k
 remco k - maandag 09 november 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 20:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blijf erbij dat de bank ook sterker moet.. Rouleren kan echt geen kwaad.
Gudelj uiteidelijk gehaald voor lm nou dan was Ziyech zo ie zo een betere optie.
Nee want die doet geen verdedigend werk. En aangezien gudelj de meest controlerende middenvelder is.
Eide
 Eide - maandag 09 november 2015 - 23:26   quote  deeplink  
Wat vinden "we" van Nigel de Jong? Lijkt bij Milan wel klaar te zijn en heeft nog een aantal goede jaren in de benen lijkt mij. Anderzijds, Heitinga is geen onverdeeld succes en De Jong halen is Gudelj bankzitter maken.
p111
 p111 - maandag 09 november 2015 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 18:33 schreef Loetje het volgende:
Ik vind Haller geen Ajax spits en dat blijf ik zeggen. Geen aanspeelpunt en in de combinatie vind ik hem ook bij lange na niet goed genoeg. Dingen die in dit systeem vereist zijn. Siem de Jong was gewoon onze beste spits te laatste jaren. Feiten liegen niet.
Siem heeft geprofiteerd van de topper Eriksen Siem is de helft van zijn broer geen mm meer.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 november 2015 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 23:26 schreef Eide het volgende:
Wat vinden "we" van Nigel de Jong? Lijkt bij Milan wel klaar te zijn en heeft nog een aantal goede jaren in de benen lijkt mij. Anderzijds, Heitinga is geen onverdeeld succes en De Jong halen is Gudelj bankzitter maken.
Brengt wel ervaring en strijd. Zeker doen. Hij is iig ideaal voor een twee mans blok, als hij een voetvlballee als Bazoer naast zich krijgt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 november 2015 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 23:43 schreef p111 het volgende:

[..]

Siem heeft geprofiteerd van de topper Eriksen Siem is de helft van zijn broer geen mm meer.
Siem is geblesseerd geraakt dus dat slaat nergens op. Speelde namelijk prima in de wedstrijden die die nog kon spelen, ook die paar bij Newcastle toen hij wel even fit was. Dat De Jong goed in de spits was lag niet alleen aan Eriksen, maar aan het hele middenveld. Klaassen heeft een spits voor hem nodig die de ruimte maakt. De Jong maakt ie. Prima aankoop dus
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 november 2015 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 01:15 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Brengt wel ervaring en strijd. Zeker doen. Hij is iig ideaal voor een twee mans blok, als hij een voetvlballee als Bazoer naast zich krijgt.
Die hebben we toch niet nodig. Er staat eigenlijk nu al een blok van 2 voor
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 november 2015 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 23:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee want die doet geen verdedigend werk. En aangezien gudelj de meest controlerende middenvelder is.
Dan zet je Bazoer daar.. Jij ziet toch ook wel dat een extra optie in de vorm van Ziyech je sterker maakt? Ja maar dan moet die of die op de bank.. Nou en?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 november 2015 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 23:26 schreef Eide het volgende:
Wat vinden "we" van Nigel de Jong? Lijkt bij Milan wel klaar te zijn en heeft nog een aantal goede jaren in de benen lijkt mij. Anderzijds, Heitinga is geen onverdeeld succes en De Jong halen is Gudelj bankzitter maken.
Van mij mogen ze proberen om de selectie sterker te maken.. Moet Gudelj dan op de bank is pech voor hem. Anders komen we nooit verder dan het huidige niveau.
Stanley
 Stanley - dinsdag 10 november 2015 - 08:06   quote  deeplink  
Al jaren ben ik negatief maar ik hoop dat jullie inzien dat ik niet negatief ben maar slechts reageer op wat ik zie.

Zoveel talenten maar zonder de juiste aanvulling qua ervaring voor het puntje op de i.

Spelstijl die saai en aanhoudend saai is gebleken. Of we missen de kwaliteit zoals Barça dat wel heeft om uit te voeren.

Zuinige miskopen maar geld op de bank!

We hebben gvd een spits nodig. Een goede spits verdomme. 100 mln op de bank maar iedere week het veld op zonder goede spits!

We vallen ten prooi aan:

arrogantie
eigenwijsheid en
zuinigheid!

Ik hou van Ajax maar de huidige mensen brengen niet wat zou kunnen en moeten ondanks een talentvolle kern van spelers!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 november 2015 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 08:06 schreef Stanley het volgende:
Al jaren ben ik negatief maar ik hoop dat jullie inzien dat ik niet negatief ben maar slechts reageer op wat ik zie.

Zoveel talenten maar zonder de juiste aanvulling qua ervaring voor het puntje op de i.

Spelstijl die saai en aanhoudend saai is gebleken. Of we missen de kwaliteit zoals Barça dat wel heeft om uit te voeren.

Zuinige miskopen maar geld op de bank!

We hebben gvd een spits nodig. Een goede spits verdomme. 100 mln op de bank maar iedere week het veld op zonder goede spits!

We vallen ten prooi aan:

arrogantie
eigenwijsheid en
zuinigheid!

Ik hou van Ajax maar de huidige mensen brengen niet wat zou kunnen en moeten ondanks een talentvolle kern van spelers!
Talentvolle kern en een zak met geld..
De middelen zijn er maar de echte wil is er niet.
Anders zagen de verantwoordelijken ook wel in dat het niet goed genoeg is.
Met Sinkgraven en Gudelj zie je dat ze het in ieder geval proberen.
Met een Sanogo zie je de onkunde. Heitinga en Youness waren gokjes dat kan beide kanten opvallen(is ook bewezen). Met "100" miljoen en de huidige groep had je veel verder moeten zijn! Dan maar negatief het is wel de waarheid.
Eide
 Eide - dinsdag 10 november 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 07:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van mij mogen ze proberen om de selectie sterker te maken.. Moet Gudelj dan op de bank is pech voor hem. Anders komen we nooit verder dan het huidige niveau.
Ik denk dat je mijn positie hiermee ook goed verwoord.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 november 2015 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 01:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die hebben we toch niet nodig. Er staat eigenlijk nu al een blok van 2 voor
De Jong lijkt me juist geweldig. Die kan ook in Europa wat betekenen voor Ajax, Gudelj laat het in de grote wedstrijden tot nu toe steeds afweten. Ik vind overigens ook niet dat we nu met een blok van 2 spelen, Bazoer speelt namelijk heel ver naar voren. Het lijkt meer op een 433 met een soort van punt naar de zijkant.

----Aanval------
--Klaassen
-------------Bazoer
----Gudelj
----verdediging------

Persoonlijk zie ik het liever zo:
-------Klaassen-------
Gudelj---------Bazoer
Eide
 Eide - dinsdag 10 november 2015 - 10:24   quote  deeplink  
Ik zou het zonde vinden als Bazoer de vrijheid die hij nu heeft moet inleveren Natjos. Ik ben dit dus ook niet met jou eens.

Ik zie ook niet waarom de minst gepasseerde verdediging van Nederland meer defensieve zekerheid ingebouwd zou moeten krijgen door ook Bazoer in de controle te laten spelen. Ik zou eerder beargumenteren dat Ajax misschien weer met de punt naar achter moet gaan spelen om aanvallend meer voetbal ten toon te kunnen spreiden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 november 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 09:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik denk dat je mijn positie hiermee ook goed verwoord.
Dan zijn we het daar over eens.. 😃
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 november 2015 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 10:24 schreef Eide het volgende:
Ik zou het zonde vinden als Bazoer de vrijheid die hij nu heeft moet inleveren Natjos. Ik ben dit dus ook niet met jou eens.

Ik zie ook niet waarom de minst gepasseerde verdediging van Nederland meer defensieve zekerheid ingebouwd zou moeten krijgen door ook Bazoer in de controle te laten spelen. Ik zou eerder beargumenteren dat Ajax misschien weer met de punt naar achter moet gaan spelen om aanvallend meer voetbal ten toon te kunnen spreiden.
Het blijft natuurlijk lastig om het echt goed in een systeem te proppen..
Je hebt twee RM en 1 LM? Dan wordt het automatisch Klaassen op 10 en twee controleurs.
Alleen Bazoer zijn kracht ligt in zwerven en box to box spel dan heb je dus Gudelj als controleur of 6 of hoe je het wilt noemen. Blijft lastig verhaal.
Dus of je het dan in spelen met een 6 of met een 10 speelt de taken blijven redelijk hetzelfde met deze spelers..
Eide
 Eide - dinsdag 10 november 2015 - 12:09   quote  deeplink  
Zoals ik het huidige systeem lees is dat Gudelj redelijk strak op 6 speelt en Klaassen redelijk strak op 10. En daar tussenin heeft Bazoer enorm veel vrijheid, zowel aanvallend als verdedigend. Ik zie dus helemaal geen RM's en LM's, maar middenvelders met een bepaald accent in de diepte van het spel (controle, aanval, box-to-box) die geacht worden dat over de hele breedte van het veld in te vullen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 10 november 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Verdedigend is het middenveld prima in orde, alleen aanvallend is het gewoon niet goed genoeg.

Maar heeft het middenveld daar een stem in?

Ik denk heel klein deel. Verdediging staat wel, ook met een ander middenveld.
Geen 1 aanvaller is invorm, maar ook de middenvelders zijn dat niet.
In ieder geval niet het aanvallende gedeelte van het spelletje
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 10 november 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Nikki Palmer is de man die we nodig hebben...
Zeer sterk in de lucht en een zeer goed schot!
Snelheid is niet normaal van die gozer!

Speelt momenteel niet en zit op de bank
remco k
 remco k - dinsdag 10 november 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 23:26 schreef Eide het volgende:
Wat vinden "we" van Nigel de Jong? Lijkt bij Milan wel klaar te zijn en heeft nog een aantal goede jaren in de benen lijkt mij. Anderzijds, Heitinga is geen onverdeeld succes en De Jong halen is Gudelj bankzitter maken.
heel eerlijk, hij is momenteel bankzitter bij een middenmotor in Italie wat al niet een hele beste competitie is..

Ik twijfel heel erg of hij nu nog van toegevoegde waarde zal zijn..
remco k
 remco k - dinsdag 10 november 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 07:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan zet je Bazoer daar.. Jij ziet toch ook wel dat een extra optie in de vorm van Ziyech je sterker maakt? Ja maar dan moet die of die op de bank.. Nou en?
Nou en? we hebben 4 fantastische middenvelders waarvan er nu dus altijd 1 op de bank zit..

Als Ajax het op de een of andere manier voor elkaar kan krijgen om een ruim ervaren spits aan te trekken zou dat de ploeg echt helemaal compleet maken..
remco k
 remco k - dinsdag 10 november 2015 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 10:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

De Jong lijkt me juist geweldig. Die kan ook in Europa wat betekenen voor Ajax, Gudelj laat het in de grote wedstrijden tot nu toe steeds afweten. Ik vind overigens ook niet dat we nu met een blok van 2 spelen, Bazoer speelt namelijk heel ver naar voren. Het lijkt meer op een 433 met een soort van punt naar de zijkant.

----Aanval------
--Klaassen
-------------Bazoer
----Gudelj
----verdediging------

Persoonlijk zie ik het liever zo:
-------Klaassen-------
Gudelj---------Bazoer
Vind je dat? Ik vond Gudelj tegen Feyenoord beide wedstrijden erg goed spelen..
remco k
 remco k - dinsdag 10 november 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 10:24 schreef Eide het volgende:
Ik zou het zonde vinden als Bazoer de vrijheid die hij nu heeft moet inleveren Natjos. Ik ben dit dus ook niet met jou eens.

Ik zie ook niet waarom de minst gepasseerde verdediging van Nederland meer defensieve zekerheid ingebouwd zou moeten krijgen door ook Bazoer in de controle te laten spelen. Ik zou eerder beargumenteren dat Ajax misschien weer met de punt naar achter moet gaan spelen om aanvallend meer voetbal ten toon te kunnen spreiden.
Als je dat zou doen, denk ik dat Klaassen weleens de indeale 9 zou kunnen zijn.. Niet met een tien die om hem heen speelt..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 10 november 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 18:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Nikki Palmer is de man die we nodig hebben...
Zeer sterk in de lucht en een zeer goed schot!
Snelheid is niet normaal van die gozer!

Speelt momenteel niet en zit op de bank
Zit nu in Amerika en heeft nr.7
Is wel duur waarschijnlijk, maarja dan heb je wel een killer in huis!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 10 november 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 18:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Nikki Palmer is de man die we nodig hebben...
Zeer sterk in de lucht en een zeer goed schot!
Snelheid is niet normaal van die gozer!

Speelt momenteel niet en zit op de bank
Ik zal ff een foto opzoeken van die gozer.

pilot.jpg

Dus: zeer goed schot, zeer snel en zeer goed in de lucht!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 10 november 2015 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 18:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik zal ff een foto opzoeken van die gozer.

[ afbeelding ]

Dus: zeer goed schot, zeer snel en zeer goed in de lucht!
Whahahahaha.....mafkees
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 10 november 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 18:15 schreef remco k het volgende:

[..]

heel eerlijk, hij is momenteel bankzitter bij een middenmotor in Italie wat al niet een hele beste competitie is..

Ik twijfel heel erg of hij nu nog van toegevoegde waarde zal zijn..
Dat valt wel mee, zo zwak als het de afgelopen jaren was dat nu wel mee.

Vorig jaar, heel goed seizoen gedraaid. Juventus vorig jaar CL finale en Napoli haalde deed het heel goed in EL, Halve of finale. Napoli is nu weer heel goed bezig in de EL
Kans bestaat dat Italie Engeland gaat inhalen en dan is het gewoon de 3de competitie van Europa.

In ieder geval is die competitie nog altijd beter dan de onze.
remco k
 remco k - dinsdag 10 november 2015 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 19:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, zo zwak als het de afgelopen jaren was dat nu wel mee.

Vorig jaar, heel goed seizoen gedraaid. Juventus vorig jaar CL finale en Napoli haalde deed het heel goed in EL, Halve of finale. Napoli is nu weer heel goed bezig in de EL
Kans bestaat dat Italie Engeland gaat inhalen en dan is het gewoon de 3de competitie van Europa.

In ieder geval is die competitie nog altijd beter dan de onze.
Nou kerel, dat kan allemaal zo zijn, maar ik kijk vrij veel wedstrijden en dat houd daar absoluut niet over..Gewoon een hele matige competitie, waar de stadions steeds minder vol raken en het spel er van de meeste ploegen gewoon niet uitziet...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 november 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 18:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou en? we hebben 4 fantastische middenvelders waarvan er nu dus altijd 1 op de bank zit..

Als Ajax het op de een of andere manier voor elkaar kan krijgen om een ruim ervaren spits aan te trekken zou dat de ploeg echt helemaal compleet maken..
Zo ie zo eens maar als je kansjes krijgt om het team in de breedte verder te verzwaren dan is dat natuurlijk welkom. Spelers als Sererro en Schöne moet je ook af laten vloeien. Gaan je echt niet meer verder helpen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 10 november 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Schöne///HELD.....mits op rechts
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 10 november 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 21:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Schöne///HELD.....mits op rechts
Nog steeds zeer belangrijk in dit jonge team.
Alleen in de spit waardeloos....is ook logisch
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 10 november 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 21:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nog steeds zeer belangrijk in dit jonge team.
Alleen in de spit waardeloos....is ook logisch
Yep...jij snapt het maar dat wist ik al
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 10 november 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 21:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep...jij snapt het maar dat wist ik al
Weet ik!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 10 november 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Nikki Palmer moeten we halen!

Tegen feyenoord meteen laten debuteren!

Wel dak open dan! 😆
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 10 november 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 18:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind je dat? Ik vond Gudelj tegen Feyenoord beide wedstrijden erg goed spelen..
Ik was zeker niet onder de indruk van Gudelj zondag. Bekerwedstrijd heb ik alleen 2e helft kunnen zien.
p111
 p111 - dinsdag 10 november 2015 - 23:12   quote  deeplink  
We hebben een prima middenveld maar geen voorhoede !!!! op rechts hebben we een talent maar zeer wisselvallig op links hebben we Fischer en Younes allebei talenten maar wisselvallig maar dat is niet zo gek twee van die jonge gasten, maar wat we al jaren niet hebben is een spits en als we er een hebben zet Frank hem op de bank zodat die jongen lekker veel zelfvertrouwen kan kweken, ik vind dat Ajax met deze spelers een beter team heeft dan vorige seizoenen en dat we geduld moeten hebben zij kunnen alleen maar beter worden.Een punt is dat we op rechts na Anwar niks hebben want met alle RESPECT Schone is subtop te traag als Ajax tempo speelt zakt hij volkomen door het ijs aub met spoed verkopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 november 2015 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 18:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik zal ff een foto opzoeken van die gozer.

[ afbeelding ]

Dus: zeer goed schot, zeer snel en zeer goed in de lucht!
Whahahahaha geweldig!! Ik dacht echt even dat APIK onze nieuwe topscout was! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 november 2015 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 21:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Schöne///HELD.....mits op rechts
Inderdaad, maar daar houden ze hier niet van! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 10 november 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 23:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad, maar daar houden ze hier niet van! ;-)
Heb ik schijt aan ouwe...net als jij
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 11 november 2015 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou kerel, dat kan allemaal zo zijn, maar ik kijk vrij veel wedstrijden en dat houd daar absoluut niet over..Gewoon een hele matige competitie, waar de stadions steeds minder vol raken en het spel er van de meeste ploegen gewoon niet uitziet...
Dat zal wel. Vitesse speelt heel aardig in Nederland, stadion vrijwel nooit uitverkocht of zit in ieder geval niet vol.
Dat zelfde geld voor Utrecht, vorig jaar werd daar spektakel geboden, stadion vrijwel nooit vol.
Wat ik ermee wil zeggen dat supporters wel andere redenen kunnen hebben om niet te komen dan enkel slecht spel. Want het blijkt dat zelfs met goed spel ook soms niet komen.

Spel van Ajax ziet er ook vaak niet uit, dat zelfde geld voor de hele eredivisie. Uitzonderingen daar gelaten, maar dat geld voor Italië ook.

Overigens kijk ik ook wel eens Engelse wedstrijden en daar zitten ook hele slechte wedstrijden tussen.

Maar jij vind dat Italië een matige competitie heeft, ik ben het daar niet mee eens!
Dat wou ik even gezegd hebben
remco k
 remco k - woensdag 11 november 2015 - 06:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 21:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nog steeds zeer belangrijk in dit jonge team.
Alleen in de spit waardeloos....is ook logisch
Plus 1 prima twaalfde man die het vaak prima doet als invaller en juist dan zijn ervaring laat tellen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 november 2015 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 21:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nog steeds zeer belangrijk in dit jonge team.
Alleen in de spit waardeloos....is ook logisch
Nou nog steeds belangrijk? Dit seizoen zakt hij hopeloos door zijn hoeven en is echt geen Ajax materiaal meer. Ook in de hiarchie van het team is hij een tree gezakt want als hij er in staat eist Gudelj alsnog vrije trappen en corners op.
Zijn rol is uitgespeeld.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 november 2015 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 23:12 schreef p111 het volgende:
We hebben een prima middenveld maar geen voorhoede !!!! op rechts hebben we een talent maar zeer wisselvallig op links hebben we Fischer en Younes allebei talenten maar wisselvallig maar dat is niet zo gek twee van die jonge gasten, maar wat we al jaren niet hebben is een spits en als we er een hebben zet Frank hem op de bank zodat die jongen lekker veel zelfvertrouwen kan kweken, ik vind dat Ajax met deze spelers een beter team heeft dan vorige seizoenen en dat we geduld moeten hebben zij kunnen alleen maar beter worden.Een punt is dat we op rechts na Anwar niks hebben want met alle RESPECT Schone is subtop te traag als Ajax tempo speelt zakt hij volkomen door het ijs aub met spoed verkopen.
Kijk tenminste nog iemand die het ook ziet..
Hij was altijd de ideale 12de man maar hij wordt gewoon minder.
Heeft een heel mooi seizoen gedraaid op de top van zijn kunnen maar helaas zit dat er gewoon niet meer in. Als rechtsbuiten is hij veel te traag alle diepgang is gelijk weg, hierdoor wordt het spelletje nog voorspelbaarder voor de tegenstander.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 11 november 2015 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 07:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou nog steeds belangrijk? Dit seizoen zakt hij hopeloos door zijn hoeven en is echt geen Ajax materiaal meer. Ook in de hiarchie van het team is hij een tree gezakt want als hij er in staat eist Gudelj alsnog vrije trappen en corners op.
Zijn rol is uitgespeeld.
Dat zie ik echt anders.
Schöne is in mijn ogen juist die volwassene prof, die dus niet als een soort egoïstische gozer alle ballen MOET nemen. Gudelje heeft OOK een schitterende trap en dat laat Schöne gewoon heel professioneeel toe.

De ene keer ligt de bal beter voor hem en de andere keer niet...

Zoals Remco ook al aangaf, een prima 12e man en ik vind 'm zelfs niet ver van de basis af zitten met zijn spelervaring. (Mits op eigen positie en dus niet als spits)
Peterhs
 Peterhs - woensdag 11 november 2015 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2015 - 23:26 schreef Eide het volgende:
Wat vinden "we" van Nigel de Jong? Lijkt bij Milan wel klaar te zijn en heeft nog een aantal goede jaren in de benen lijkt mij. Anderzijds, Heitinga is geen onverdeeld succes en De Jong halen is Gudelj bankzitter maken.
Ben het er helemaal mee eens hoor, maar waarom zouden we hem halen?
Dan kan de hij gezellig naast Heitinga de bank warm houden.
Opstellen doen ze hem namelijk toch niet, omdat ze een stel eigenwijze donders zijn.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 november 2015 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 08:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat zie ik echt anders.
Schöne is in mijn ogen juist die volwassene prof, die dus niet als een soort egoïstische gozer alle ballen MOET nemen. Gudelje heeft OOK een schitterende trap en dat laat Schöne gewoon heel professioneeel toe.

De ene keer ligt de bal beter voor hem en de andere keer niet...

Zoals Remco ook al aangaf, een prima 12e man en ik vind 'm zelfs niet ver van de basis af zitten met zijn spelervaring. (Mits op eigen positie en dus niet als spits)
Rechtsbuiten komt hij gewoon te kort.. Dit jaar schiet hij zijn ballen ook amper meer op doel. Ik heb een beetje het idee dat zijn heilige vuur gedoofd is en hij dat niveau van vorig seizoen kwijt is..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 11 november 2015 - 11:40   quote  deeplink  
Ik zeg nieuwe regel. Door wisselen is toegestaan. Dan kunnen we Schone bij iedere vrije trap rond de 16 inbrengen en erna weer op de bank zetten haha.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 november 2015 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 11:35 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ben het er helemaal mee eens hoor, maar waarom zouden we hem halen?
Dan kan de hij gezellig naast Heitinga de bank warm houden.
Opstellen doen ze hem namelijk toch niet, omdat ze een stel eigenwijze donders zijn.
Ik vraag me ook oprecht af waar Johnny nu qua voetbal/conditie staat.
Als ik de berichtgeving in de pers mag geloven is hij best hard aan het werk en moet hij toch redelijk fit zijn? Inderdaad aan de andere kant gaat Frank toch zijn eigen gang en passeert hij zijn "vriendjes" toch zelden. Waar sommige spelers 10 slechte wedstrijden mogen spelen krijgen andere amper een kans.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0502161