BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 november 2015 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 11:40 schreef Peterhs het volgende:
Ik zeg nieuwe regel. Door wisselen is toegestaan. Dan kunnen we Schone bij iedere vrije trap rond de 16 inbrengen en erna weer op de bank zetten haha.
Dan is hij een stuk nuttiger haha!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 11 november 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 11:40 schreef Peterhs het volgende:
Ik zeg nieuwe regel. Door wisselen is toegestaan. Dan kunnen we Schone bij iedere vrije trap rond de 16 inbrengen en erna weer op de bank zetten haha.
+33
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 november 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2015 - 23:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb ik schijt aan ouwe...net als jij
Inderdaad ouwe!
Brandje
 Brandje - woensdag 11 november 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 08:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat zie ik echt anders.
Schöne is in mijn ogen juist die volwassene prof, die dus niet als een soort egoïstische gozer alle ballen MOET nemen. Gudelje heeft OOK een schitterende trap en dat laat Schöne gewoon heel professioneeel toe.

De ene keer ligt de bal beter voor hem en de andere keer niet...

Zoals Remco ook al aangaf, een prima 12e man en ik vind 'm zelfs niet ver van de basis af zitten met zijn spelervaring. (Mits op eigen positie en dus niet als spits)
Echter zijn zijn vrije trappen en corners echt om te janken dit seizoen en mij viel het juist op dat wanneer Schone speelt Gudelj juist geen corners meer trapt.
Schone heeft het voor zijn kunnen prima gedaan maar kan gewoon niet mee. Afgelopen zondag keek ik naar een versleten oude man. Hij kon het als rechtsbuiten niet belopen. Hij was mijn 12e man maar mag nu heel blij zijn uberhaupt nog bij de selectie te zitten
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 11 november 2015 - 19:51   quote  deeplink  
Zo zie ik het echt niet.
Hij is fit, maarja....als je niet speelt. Heitinga idem dito.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 november 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2015 - 19:51 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Zo zie ik het echt niet.
Hij is fit, maarja....als je niet speelt. Heitinga idem dito.
Hij voetbalt als een krant laatste tijd..
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Veel kleine blessures overigens bij veel Ajacieden..

Nu dus ook al Sinkgraven een blessure..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 12 november 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 10:44 schreef remco k het volgende:
Veel kleine blessures overigens bij veel Ajacieden..

Nu dus ook al Sinkgraven een blessure..
Ja zo blijft het lastig om je beste 11 op te stellen..
Dat in combinatie met een zwakke bank, moet ik me zorgen maken? :(
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 12:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja zo blijft het lastig om je beste 11 op te stellen..
Dat in combinatie met een zwakke bank, moet ik me zorgen maken? :(
Een zwakke bank? Wij hebben veruit de sterkste bank van de gehele eredivisie..
Eide
 Eide - donderdag 12 november 2015 - 15:42   quote  deeplink  
Behalve op 9. Daar duidelijk niet.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 12 november 2015 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 14:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Een zwakke bank? Wij hebben veruit de sterkste bank van de gehele eredivisie..
Er zijn diverse spelers op de bank die vaak teleurstellen of te weinig brengen. Ik vind het te voorbarig om het de sterkste bank van de gehele eredivisie te noemen.
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 15:42 schreef Eide het volgende:
Behalve op 9. Daar duidelijk niet.
Klopt, en toch als we Millik als eerste spits zien, en we zouden Ghazi naar binnen schuiven bij afwezigheid Millik, en dan Schone als rechtsbuiten opstellen, zijn we ook daar zeer goed bezet op de bank..
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 18:06 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Er zijn diverse spelers op de bank die vaak teleurstellen of te weinig brengen. Ik vind het te voorbarig om het de sterkste bank van de gehele eredivisie te noemen.
Welke bank is er beter dan?
enough
 enough - donderdag 12 november 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke bank is er beter dan?
bij die kakkies,hebben ze ook een redelijk sterke bank,
niet zo goed als bij ons natuurlijk,
want dat is vloeken in de kerk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2015 door enough --
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 19:25 schreef enough het volgende:

[..]

bij die kakkies,hebben ze ook een redelijk sterke bank,
niet zo goed als bij ons natuurlijk,
want dat is vloeken in de kerk
Niet omdat het vloeken in de kerk is, onze bank is gewoon sterker..
enough
 enough - donderdag 12 november 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet omdat het vloeken in de kerk is, onze bank is gewoon sterker..
je heb gelijk remco,,zo zie ik het ook
en als de doorstroming goed verloopt zal daar voorlopig geen
verandering in komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2015 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 13 november 2015 - 06:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke bank is er beter dan?
Psv.. Die hebben Poulsen, Willems(blessure), Maher, Pereiro, Locadia, Jozefzoon op de bank..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 13 november 2015 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt, en toch als we Millik als eerste spits zien, en we zouden Ghazi naar binnen schuiven bij afwezigheid Millik, en dan Schone als rechtsbuiten opstellen, zijn we ook daar zeer goed bezet op de bank..
Hou aub op met Schöne die voegt dit seizoen bar weinig toe als hij speelt.
Ben bijna mijn hele leven rechtsbuiten geweest. Hij mist zo ie zo al de basis van een buitenspeler dat is in mijn ogen snelheid. Hij is daar zo voorspelbaar als de pest. Iedere verdediger weet toch dat hij niet buitenom gaat.
remco k
 remco k - vrijdag 13 november 2015 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 06:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Psv.. Die hebben Poulsen, Willems(blessure), Maher, Pereiro, Locadia, Jozefzoon op de bank..
Willems is geen bank speler maar een basis speler..

Keeper heb je Boer tegen Pasveer, dat is ongeveer gelijkwaardig.

Verdediging heb je dan heb je Brenet en Poulsen tegen Heitinga, Viergever vd Hoorn en van Rhijn.

Middenveld hebben hun Maher, wij Sinkgraven en Serrero.

Aanval hebben hun Perreiro Locadia en Jozefzoon wij hebben daar Youness Schone en Sanogo.

Echt de enige speler die beter is dan de vergelijkbare speler bij ons op de bank is Locadia...

En daarnaast is de selectie op de bank en de spelers daarachter gewoon een stuk breder bij ons..
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Je moet naar jezelf kijken, en dan heeft Ajax gewoon te weinig kwaliteit en niet altijd de juiste spelers.
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 november 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt, en toch als we Millik als eerste spits zien, en we zouden Ghazi naar binnen schuiven bij afwezigheid Millik, en dan Schone als rechtsbuiten opstellen, zijn we ook daar zeer goed bezet op de bank..
Jij hebt Schöne als rechtsbuiten tegen feyenoord gezien neem ik aan en je wil hem er zo weer neer zetten. Komop dat meen je toch niet. Schuif fan Cerny maar door
Brandje
 Brandje - vrijdag 13 november 2015 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke bank is er beter dan?
We hebben helemaal geen bank naar autostoelen :)
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 15:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

We hebben helemaal geen bank naar autostoelen :)
Die stoelen zeggen alles.....het zijn alleenstaande stoelen voor eenlingen. Voetbal was toch een teamsport?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 13 november 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 14:44 schreef Bobby1972 het volgende:
Je moet naar jezelf kijken, en dan heeft Ajax gewoon te weinig kwaliteit en niet altijd de juiste spelers.
Te weinig kwaliteit voor wat? Om kampioen te worden of om Europa mee te kunnen?

op welk gebied loopt Ajax achter, fysiek mentaal technisch of tactisch?
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 17:02   quote  deeplink  
Te weinig kwaliteit voor aantrekkelijk voetbal, vooruitgang, stabiliteit en ook europees.

Ik geloof absoluut dat Ajax bij een beter beleid veel verder kan komen dan waar we nu staan. Uit alles blijkt nu dat veel mensen binnen Ajax enorm gefaald hebben. Zij hebben het proces tot een acceptabel en beter niveau onmogelijk gemaakt. Dus moeten deze mensen per direct Ajax verlaten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 17:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Te weinig kwaliteit voor aantrekkelijk voetbal, vooruitgang, stabiliteit en ook europees.

Ik geloof absoluut dat Ajax bij een beter beleid veel verder kan komen dan waar we nu staan. Uit alles blijkt nu dat veel mensen binnen Ajax enorm gefaald hebben. Zij hebben het proces tot een acceptabel en beter niveau onmogelijk gemaakt. Dus moeten deze mensen per direct Ajax verlaten.
Ook jij zegt alles 100x hetzelfde. Er is meer dan genoeg kwaliteit. Dit ligt 110% aan onze trainer.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 21:39   quote  deeplink  
Ik ben het hierin niet met jouw eens, ik blijf van mening dat er los van de Boer ook te weinig kwaliteit is. En dat er vooral niet goed gescout is op de posities die nodig waren. En vooral op het feit dat de gekochte spelers niet passen bij het geen wat daadwerkelijk nodig was.
enough
 enough - vrijdag 13 november 2015 - 21:47   quote  deeplink  
hahahhahhhahhaaah ik lig helemaal krom hier
geweldig,sorry hoor humor ten top
bobby1972,je bent onverbeterlijk ..heerlijk gewoon hahahahahah
alleen moet je er wel tegen kunnen hahahahahahhaaahh
je zou het allemaal wel eerder verteld hebben hahahhahahahahaaaah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2015 door enough --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 13 november 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 17:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Te weinig kwaliteit voor aantrekkelijk voetbal, vooruitgang, stabiliteit en ook europees.

Ik geloof absoluut dat Ajax bij een beter beleid veel verder kan komen dan waar we nu staan. Uit alles blijkt nu dat veel mensen binnen Ajax enorm gefaald hebben. Zij hebben het proces tot een acceptabel en beter niveau onmogelijk gemaakt. Dus moeten deze mensen per direct Ajax verlaten.
Aantrekkelijk voetbal en europees niveau halen zijn doelen.

Vooruitgang in wat?

Stabiliteit is middel en geen doel en als er iets aan dit Ajax is dan is het wel stabiel.

Verder zou er alleen de mensen beter moeten worden aangestuurd, maar voetballers hebben vaak een groot ego.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 21:39 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik ben het hierin niet met jouw eens, ik blijf van mening dat er los van de Boer ook te weinig kwaliteit is. En dat er vooral niet goed gescout is op de posities die nodig waren. En vooral op het feit dat de gekochte spelers niet passen bij het geen wat daadwerkelijk nodig was.
Zoals De Boer nu speelt is er alleen een spits nodig en niks meer. Maar zoals velen hier al gezegd hebben tegen jou, jij kijkt geen milimeter verder dan je neus lang is! Kwaliteit in overvloed. Het er uit laten komen heeft hele andere dingen nodig. Elke speler verliest binnen 4 wedstrijden onder De Boer zijn indentiteit wat de speler juist zo goed maakte. Dat komt niet zomaar. Hou alsjeblieft op met die onzin van je
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 13 november 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 17:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook jij zegt alles 100x hetzelfde. Er is meer dan genoeg kwaliteit. Dit ligt 110% aan onze trainer.
Ik stelde een vraag en hij antwoord.
Ik heb geen zin om alles te gaan lezen.

Dat Ajax het heel goed doet, dat ligt idd 110% aan de trainer!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 13 november 2015 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 08:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Willems is geen bank speler maar een basis speler..

Keeper heb je Boer tegen Pasveer, dat is ongeveer gelijkwaardig.

Verdediging heb je dan heb je Brenet en Poulsen tegen Heitinga, Viergever vd Hoorn en van Rhijn.

Middenveld hebben hun Maher, wij Sinkgraven en Serrero.

Aanval hebben hun Perreiro Locadia en Jozefzoon wij hebben daar Youness Schone en Sanogo.

Echt de enige speler die beter is dan de vergelijkbare speler bij ons op de bank is Locadia...

En daarnaast is de selectie op de bank en de spelers daarachter gewoon een stuk breder bij ons..
Achterin hebben ze nog die Isimat van Monaco en Schaars hebben ze nog.
Dan hebben ze imo minstens gelijkwaardig.
Heitinga lijkt niet goed genoeg, Viergever is matig, Sanogo is niet wedstrijd fit en Schöne is het ook niet echt meer.
Bij Psv Brenet heeft zich aardig ontwikkeld, Pereiro scoort aan de lopende band en Locadia had bij ons op dit moment gewoon in de spits gestaan. Zegt mij genoeg..
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik stelde een vraag en hij antwoord.
Ik heb geen zin om alles te gaan lezen.

Dat Ajax het heel goed doet, dat ligt idd 110% aan de trainer!
Ik heb het tegen Bobby en niet tegen jou in dit geval. Maar vind jullie wel identiek aan elkaar.

Ajax faalt inderdaad door de trainer.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 13 november 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Achterin hebben ze nog die Isimat van Monaco en Schaars hebben ze nog.
Dan hebben ze imo minstens gelijkwaardig.
Heitinga lijkt niet goed genoeg, Viergever is matig, Sanogo is niet wedstrijd fit en Schöne is het ook niet echt meer.
Bij Psv Brenet heeft zich aardig ontwikkeld, Pereiro scoort aan de lopende band en Locadia had bij ons op dit moment gewoon in de spits gestaan. Zegt mij genoeg..
Isimat daar ben ik niet stuk van, leuk dat hij van Monaco word gehuurd maar sterk vind ik hem niet. Niet verlengen en terugsturen.
Schaars is zwaar geblesseerd geweest, denk dat hij het niveau echt niet meer bij kan benen.
Als ik PSV was zou ik snel afscheid van hem nemen.
Brenet is gewoon niet goed als linksback, het is dat poulsen in het buitenland zijn niveau heeft verloren die hij bij AZ had. Als brenet voor je staat dan heb je een probleem.
Het is wachten dat Willems terug is, dan zal brenet gewoon aan het aantal wedstrijden komen die hij verdient, namelijk weinig.
Pereiro, naast dat hij scoort wat prima is, voegt hij niet veel toe. Het is dat narsigh nog minder van bakt dan hij. Heel geweldig vind ik hem niet.
Locadia is wel een goede spits, dat is millik ook. Ik zie hem niet in Ajax een basis plek krijgen. Voor de rest van de eredivisie clubs zou hij wel een basis plek hebben.

Psv heeft helemaal geen geweldige ploeg. Psv heeft 3 heel goeie spelers. Guarado De jong en Willems. Af en toe heeft een speler het op zijn heupen. Maar verloor verdiend van Heracles, speelde verdiend gelijk.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 13 november 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zoals De Boer nu speelt is er alleen een spits nodig en niks meer. Maar zoals velen hier al gezegd hebben tegen jou, jij kijkt geen milimeter verder dan je neus lang is! Kwaliteit in overvloed. Het er uit laten komen heeft hele andere dingen nodig. Elke speler verliest binnen 4 wedstrijden onder De Boer zijn indentiteit wat de speler juist zo goed maakte. Dat komt niet zomaar. Hou alsjeblieft op met die onzin van je
Ik vind het geen wat je zegt volledig onrealistisch en het maakt mij niet uit wat een ander zegt. Er zijn teveel spelers die niet instaat zijn om een goed pass te kunnen geven. En teveel spelers die structureel fouten maken. Een ander trainer zal niet ineens deze beperkingen op korte termijn kunnen oplossen. Daar heb je kwalitatief betere spelers voor nodig. Waar ik wel in geloof is dat een paar betere spelers de andere spelers ook sneller naar een hoger niveau kunnen brengen. En daarmee hun groei ook kan bevorderen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 13 november 2015 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb het tegen Bobby en niet tegen jou in dit geval. Maar vind jullie wel identiek aan elkaar.

Ajax faalt inderdaad door de trainer.
En volgens mij antwoorde hij op mijn vraag.

Waarin faalt Ajax?
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:39 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik vind het geen wat je zegt volledig onrealistisch en het maakt mij niet uit wat een ander zegt. Er zijn teveel spelers die niet instaat zijn om een goed pass te kunnen geven. En teveel spelers die structureel fouten maken. Een ander trainer zal niet ineens deze beperkingen op korte termijn kunnen oplossen. Daar heb je kwalitatief betere spelers voor nodig. Waar ik wel in geloof is dat een paar betere spelers de andere spelers ook sneller naar een hoger niveau kunnen brengen. En daarmee hun groei ook kan bevorderen.
Jij bent altijd onrealistisch want er klopt namelijk structureel geen zak van wat je zegt!

Dit heeft niets met kwaliteit te maken, helemaal niets. Eerst kan iedereen alles en in no time kunnen ze niks meer. Denk maar na hoe dat komt! Spelers 100x op verkeerde posities opstellen zorgt dan ook voor dat spelers heel ongemakkelijk spelen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

En volgens mij antwoorde hij op mijn vraag.

Waarin faalt Ajax?
Geen zin in een discussie met jou. Je antwoord is al beantwoord
remco k
 remco k - vrijdag 13 november 2015 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 15:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij hebt Schöne als rechtsbuiten tegen feyenoord gezien neem ik aan en je wil hem er zo weer neer zetten. Komop dat meen je toch niet. Schuif fan Cerny maar door
Ik heb hem daar ook hele goede wedstrijden zien spelen op die positie.. En ik zeg ok dat het een prima backup is, niemand heeft het over de eerste speler voor die positie..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 13 november 2015 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geen zin in een discussie met jou. Je antwoord is al beantwoord
Ik ook niet. Wij veranderen toch niet van mening.

Jij bent van mening dat het slecht gaat, Ik ben van mening dat goed gaat.

Die beker kan mij niet zo heel veel schelen, beetje pech van de doelpunt van Veltman.
Kan de trainer niet veel aan doen. Zag er naar uit dat het een verlenging zou worden.

Ajax beleeft de beste competitie start van de afgelopen 10 jaar.

De boer had aangegeven verkeerde tactiek te hebben gekozen, voor tegen Fener.
Hij en zijn scout dachten dat Fener beter zou zijn.

Dus wat is dan het probleem??
remco k
 remco k - vrijdag 13 november 2015 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 21:39 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik ben het hierin niet met jouw eens, ik blijf van mening dat er los van de Boer ook te weinig kwaliteit is. En dat er vooral niet goed gescout is op de posities die nodig waren. En vooral op het feit dat de gekochte spelers niet passen bij het geen wat daadwerkelijk nodig was.
Dit elftal heeft echt meer dan voldoende kwaliteit..
remco k
 remco k - vrijdag 13 november 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Aantrekkelijk voetbal en europees niveau halen zijn doelen.

Vooruitgang in wat?

Stabiliteit is middel en geen doel en als er iets aan dit Ajax is dan is het wel stabiel.

Verder zou er alleen de mensen beter moeten worden aangestuurd, maar voetballers hebben vaak een groot ego.
Stabiliteit wordt pas een middel nadat dit als doel bereikt is..
Loetje
 Loetje - vrijdag 13 november 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik ook niet. Wij veranderen toch niet van mening.

Jij bent van mening dat het slecht gaat, Ik ben van mening dat goed gaat.

Die beker kan mij niet zo heel veel schelen, beetje pech van de doelpunt van Veltman.
Kan de trainer niet veel aan doen. Zag er naar uit dat het een verlenging zou worden.

Ajax beleeft de beste competitie start van de afgelopen 10 jaar.

De boer had aangegeven verkeerde tactiek te hebben gekozen, voor tegen Fener.
Hij en zijn scout dachten dat Fener beter zou zijn.

Dus wat is dan het probleem??
Je zegt al 'ik ook niet'... Reageer dan ook niet. Erg tegenstrijdig. Verder geen zin om die lap tekst te lezen.
remco k
 remco k - vrijdag 13 november 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Achterin hebben ze nog die Isimat van Monaco en Schaars hebben ze nog.
Dan hebben ze imo minstens gelijkwaardig.
Heitinga lijkt niet goed genoeg, Viergever is matig, Sanogo is niet wedstrijd fit en Schöne is het ook niet echt meer.
Bij Psv Brenet heeft zich aardig ontwikkeld, Pereiro scoort aan de lopende band en Locadia had bij ons op dit moment gewoon in de spits gestaan. Zegt mij genoeg..
Al 4 hele goals gemaakt in 11 wedstrijden.. Dat is echt aan de lopende band ja..

maar ik heb hier eigenlijk ook helemaal geen zin in.. Jij roept al jaren dat alles bij PSV beter is, ik begrijp niet waarom je niet lekker daar in het stadion gaat zitten dan..
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 14 november 2015 - 01:55   quote  deeplink  
p vrijdag 13 november 2015 - 22:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb het tegen Bobby en niet tegen jou in dit geval. Maar vind jullie wel identiek aan elkaar.

Ajax faalt inderdaad door de trainer.

Sorry hoor, ik zie dingen ook anders dan positieve Arrogantie.

De Boer heeft zeker foute beslissingen genomen de afgelopen tijd en ook vaak niet logisch. Maar los van deze fouten bezit Ajax ook nog diverse spelers met te weinig kwaliteit. Als je dat niet ziet, ben je blind en naïef. Net zo blind op basis van het feit dat diverse mensen ons voor de gek hebben gehouden en ook niet geschikt zijn voor een club als Ajax.
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 november 2015 - 03:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 01:55 schreef Bobby1972 het volgende:
p vrijdag 13 november 2015 - 22:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb het tegen Bobby en niet tegen jou in dit geval. Maar vind jullie wel identiek aan elkaar.

Ajax faalt inderdaad door de trainer.

Sorry hoor, ik zie dingen ook anders dan positieve Arrogantie.

De Boer heeft zeker foute beslissingen genomen de afgelopen tijd en ook vaak niet logisch. Maar los van deze fouten bezit Ajax ook nog diverse spelers met te weinig kwaliteit. Als je dat niet ziet, ben je blind en naïef. Net zo blind op basis van het feit dat diverse mensen ons voor de gek hebben gehouden en ook niet geschikt zijn voor een club als Ajax.
Identiek aan elkaar is niet identiek qua mening ofzo. Identiek qua gedrag/stijl/herhalen en nog niks zeggen
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 november 2015 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 22:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Al 4 hele goals gemaakt in 11 wedstrijden.. Dat is echt aan de lopende band ja..

maar ik heb hier eigenlijk ook helemaal geen zin in.. Jij roept al jaren dat alles bij PSV beter is, ik begrijp niet waarom je niet lekker daar in het stadion gaat zitten dan..
http://m.telegraaf.nl/telesport/voetbal/psv/article/24733049/pereiro-op-schot-bij-psv

Zwak ook weer om te benoemen dat ik weer voor Psv moet worden in een discussie dat Ajax imo kwalitatief niet brengt waar ik naar verlang..
Jij vind de selectie blijkbaar prima en de bank sterk genoeg. Nou die mening deel ik niet met je!
remco k
 remco k - zaterdag 14 november 2015 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

http://m.telegraaf.nl/telesport/voetbal/psv/article/24733049/pereiro-op-schot-bij-psv

Zwak ook weer om te benoemen dat ik weer voor Psv moet worden in een discussie dat Ajax imo kwalitatief niet brengt waar ik naar verlang..
Jij vind de selectie blijkbaar prima en de bank sterk genoeg. Nou die mening deel ik niet met je!
Het is niet zwak. Jij benoemt PSV al jaren in eigenlijk alles beter dan Ajax. Tsjaa dan krijg je dat op ten duur.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 november 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 15:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

We hebben helemaal geen bank naar autostoelen :)
Het wordt tijd dat we teruggaan naar de houten bankjes naast het veld voor de wisselspelers. De bankjes waar je gewoon zeer aan je reet kreeg als je daar 90 minuten moest zitten. Waar je een kleed over je benen heen geworpen kreeg als je het koud had. Waar de bikkels eigenlijk werden gemaakt zullen we maar zeggen. Tegenwoordig kruipen ze weg in hun verwarmde autostoelen, met hun kop 3 kwart in een dikke gevoerde jas en kijken ze onaandachtig naar de voetbalwedstrijd!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 november 2015 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 09:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is niet zwak. Jij benoemt PSV al jaren in eigenlijk alles beter dan Ajax. Tsjaa dan krijg je dat op ten duur.
Het is gewoon al jaren onze grootste concurrent niks meer niks minder..
En heb het verder alleen maar over hun selectie en aankoopbeleid. Ik heb ook tijdens onze kampioenschappen gezegd dat ons aankoopbeleid naatje was. Daar ben je nu toch ook wel achter?
Als ik dat dan constant benoem wil helemaal niet zeggen dat ik Psv een warm hart toe draag.
Verre van dat heb een hekel aan die club. Ben al meer dan 25 jaar Ajacied en dat blijf ik ook nog wel even.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0515618