BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 november 2015 - 13:18   quote  deeplink  
KUT TYFUS INTERLANDS!! Nu weer Bazoer geblesseerd!!! Klotezooi!!!
remco k
 remco k - zaterdag 14 november 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 11:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is gewoon al jaren onze grootste concurrent niks meer niks minder..
En heb het verder alleen maar over hun selectie en aankoopbeleid. Ik heb ook tijdens onze kampioenschappen gezegd dat ons aankoopbeleid naatje was. Daar ben je nu toch ook wel achter?
Als ik dat dan constant benoem wil helemaal niet zeggen dat ik Psv een warm hart toe draag.
Verre van dat heb een hekel aan die club. Ben al meer dan 25 jaar Ajacied en dat blijf ik ook nog wel even.
Ik denk dat Ajax afgelopen jaar daarvan geleerd heeft voor een deel. Jongens als Sinkgraven millik dijks en gudelj vind ik allemaal goede aankopen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 13:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax afgelopen jaar daarvan geleerd heeft voor een deel. Jongens als Sinkgraven millik dijks en gudelj vind ik allemaal goede aankopen.
Die laatste niet.....vind het niks
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 november 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 13:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Ajax afgelopen jaar daarvan geleerd heeft voor een deel. Jongens als Sinkgraven millik dijks en gudelj vind ik allemaal goede aankopen.
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/617523/ling-plaatst-grote-vraagtekens-scout-beoordeelde-gudelj-zelfs-als-ongeschikt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Bovenstaand stukje is wel typisch om te lezen..
Ik heb ook nooit geklaagd over afgelopen transferzomer.
Sinkgraven gold als groot talent dus prima om erbij te halen.
Gudelj noemde ik hier al in zijn Nac tijd doet het redelijk bij ons.
Millik twijfel ik soms nog steeds over. Youness is ok. Dijks goed ontwikkeld.
Heitinga voor de ervaring. Alleen Sanogo is een rare keuze.

De afgelopen jaren waar ik wel over klaagde zijn ook wel terecht gebleken.
Hopelijk houden ze dus ook de stijgende lijn vast waardoor we komende jaren sterker kunnen worden. En tuurlijk mag daar best af en toe een miskoop bij zitten maar dan liever een speler waar wel de potentie aanwezig is. Die mening ga ik ook echt niet veranderen ik heb liever dat ze 6 voor een Maher betalen dan 4 voor een Duarte!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 15:48   quote  deeplink  
Ik snap echt niet dat jullie zo lyrisch zijn over Gudelj.....ik vind het helemaal niks...bij Nac redelijk... bij AZ niets en zeker bij ons niet
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 november 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 15:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie zo lyrisch zijn over Gudelj.....ik vind het helemaal niks...bij Nac redelijk... bij AZ niets en zeker bij ons niet
Lyrisch is een groot woord.. Als ik moet kiezen tussen Serrero of Gudelj speelt Gudelj.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 17:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lyrisch is een groot woord.. Als ik moet kiezen tussen Serrero of Gudelj speelt Gudelj.
Als ik kon kiezen tussen Gudelj en Pröper....dan had ik Pröpper gehaald
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Gudelj is zwaar bagger....maar goed ik ben fan van Schöne en dat vind jij weer niks
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 14 november 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 17:36 schreef Nenam_tiL het volgende:
Gudelj is zwaar bagger....maar goed ik ben fan van Schöne en dat vind jij weer niks
Daarom ieder zijn ding Hupperts! ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 18:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom ieder zijn ding Hupperts! ;)
Hehehehe....touche gap
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 14 november 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Ik zie mogelijkheden......hier bevinden zich mensen die de scouting van Ajax prima kunnen versterken.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 november 2015 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 november 2015 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 19:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe....touche gap
Ach soms hebben spelers nou eenmaal iets waardoor je het wel in ze ziet maar een ander totaal niet. Zo vond ik Kostic en Uth altijd interessante optie maar hé niemand kan met 100% zeggen dat ze bij ons wel of niet slagen. Sulejmani vond ik ook echt een mooie speler zijn verhaal kennen we helaas ook.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 november 2015 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 20:08 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zie mogelijkheden......hier bevinden zich mensen die de scouting van Ajax prima kunnen versterken.....
Als er toch niet naar de scouts wordt geluisterd heb ik er geen zin in! 😂
remco k
 remco k - zondag 15 november 2015 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 20:08 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zie mogelijkheden......hier bevinden zich mensen die de scouting van Ajax prima kunnen versterken.....
Rare snuiter.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 november 2015 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Rare snuiter.
+1
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 15 november 2015 - 14:02   quote  deeplink  
Hallo jongens beetje sarcasme mag toch wel........wel verder denken.....
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 15 november 2015 - 14:03   quote  deeplink  
Door de situatie nu en de informatie die naar buiten komt worden de rotte peren er vanzelf uitgegooid. Beter laat dan nooit!
Loetje
 Loetje - zondag 15 november 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 14:02 schreef Bobby1972 het volgende:
Hallo jongens beetje sarcasme mag toch wel........wel verder denken.....
En dat zeg jij?!
enough
 enough - zondag 15 november 2015 - 17:42   quote  deeplink  
hahhahhhhahhhhahahahahahaaaaah
dat was de druppel,,zeg maar gerust de straal zeik hahahah
in m"n onderbroek hahahhahahahhahahha
ik ga ff douchen nu gappies hahahhahhahahaaah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2015 door enough --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 15 november 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 17:42 schreef enough het volgende:
hahhahhhhahhhhahahahahahaaaaah
dat was de druppel,,zeg maar gerust de straal zeik hahahah
in m"n onderbroek hahahhahahahhahahha
ik ga ff douchen nu gappies hahahhahhahahaaah
Ik ben je gappie niet....en die incontinentie boeit me ook niet
enough
 enough - zondag 15 november 2015 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 17:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben je gappie niet....en die incontinentie boeit me ook niet
ook ok ,maar ik zie er de humor wel van in hahahah
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 15 november 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 14:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

En dat zeg jij?!
Ik denk wel dat zij het zeker niet veel minder hadden gedaan de mensen die nu de spelers hebben aangesteld. Het is maar net hoe je er naar kijkt.

Hier waren diverse mensen die de scouting van Ajax verdedigden. Of zijn er nu nog mensen die vinden dat men op de juiste wijze gehandeld hebben?
remco k
 remco k - zondag 15 november 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 19:54 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat zij het zeker niet veel minder hadden gedaan de mensen die nu de spelers hebben aangesteld. Het is maar net hoe je er naar kijkt.

Hier waren diverse mensen die de scouting van Ajax verdedigden. Of zijn er nu nog mensen die vinden dat men op de juiste wijze gehandeld hebben?
Kerel, je wil het maar niet snappen he.. Het zit hem niet in de scouting, maar wat er met de rapporten gedaan wordt van diezelfde scouting..

Lees jij uberhaubt weleens iets over Ajax? Of heb je gewoon je verhaal klaar nog voordat er wat geroepen is...

Tering man, sommige mensen hebben een plaat voor hun kop, jij wat jij voor je kop hebt zitten bestaat in deze dimensie niet eens..
enough
 enough - zondag 15 november 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 19:54 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat zij het zeker niet veel minder hadden gedaan de mensen die nu de spelers hebben aangesteld. Het is maar net hoe je er naar kijkt.

Hier waren diverse mensen die de scouting van Ajax verdedigden. Of zijn er nu nog mensen die vinden dat men op de juiste wijze gehandeld hebben?
ik denk dat jij loetje niet helemaal begrijpt....geef niet dat heb ik ook wel eens,maar
gelukkig heb jij het het het allemaal al heeeeeeeeel en heeeeeeeeeeel lang door en dat maakt ons de dommies
van het forum
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 15 november 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel, je wil het maar niet snappen he.. Het zit hem niet in de scouting, maar wat er met de rapporten gedaan wordt van diezelfde scouting..

Lees jij uberhaubt weleens iets over Ajax? Of heb je gewoon je verhaal klaar nog voordat er wat geroepen is...

Tering man, sommige mensen hebben een plaat voor hun kop, jij wat jij voor je kop hebt zitten bestaat in deze dimensie niet eens..

Hoe kun je nu zeggen dat wanneer er niks met de rapporten gedaan wordt dat de scouting werkt? De mensen die de scouting deden worden niet serieus genomen en hun verklaringen zijn onbelangrijk. Dat zijn de mensen die hun niet gebruiken de schuldige. En daarmee is de scouting een tool die geen nut en werking heeft.....
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 15 november 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 20:35 schreef enough het volgende:

[..]

ik denk dat jij loetje niet helemaal begrijpt....geef niet dat heb ik ook wel eens,maar
gelukkig heb jij het het het allemaal al heeeeeeeeel en heeeeeeeeeeel lang door en dat maakt ons de dommies
van het forum
Het nadeel van een forum is dat woorden heel divers kunnen worden opgevat. Remco zegt dat de scouting prima werkt, maar dat hun rapporten niet worden gebruikt. Dan zeg ik op mijn beurt: dan heeft de scouting geen enkele werking en geen doel. En daarmee is het een nutteloze tool.

Wanneer Jonk eruit is, zijn de mensen die de scouting niet optimaal gebruiken nog steeds aanwezig. Deze mensen gaan waarschijnlijk op dezelfde manier door zoals ze nu ook werken, en dat moet een halt worden toegeroepen!!
enough
 enough - zondag 15 november 2015 - 22:19   quote  deeplink  
bobby1972 met alle respect voor je ,lees nu eens alles rustig terug wat er vermeld is
ga dan ook naar het oorlog bij ajax topic.
je zeg zelf al dat woorden divers opgevat kunnen worden
zet nu ff je eigen oogkleppen af en laat het op een andere manier bij je binnen komen
dit is niet kleinnerend bedoeld ,maar stel je er eens voor open,,zonder steeds het zelfde te roepen

dat er dingen niet kloppen weten we allemaal al,
maar er is een duidelijk verschil tussen een mening en feit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 november 2015 door enough --
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 15 november 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Wanneer Jonk verdwijnt en de rest van de staf blijft in takt zie ik het ook somber in. Omdat deze groep mensen elkaar blijven steunen en het op hun eigen manier blijven doen. En dat is nu het geen Ajax niet nodig heeft!
enough
 enough - zondag 15 november 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 22:47 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer Jonk verdwijnt en de rest van de staf blijft in takt zie ik het ook somber in. Omdat deze groep mensen elkaar blijven steunen en het op hun eigen manier blijven doen. En dat is nu het geen Ajax niet nodig heeft!
daarom had ervanaf het begin al iemand boven die partijen.(toen nog geen) moeten staan om het niet
het zover te laten komen,,maar er zal wel gedacht zijn die kunnen toch goed door 1 deur,
maar als ieder zijn eigen toko of belangen heeft ,gebeuren er rare dingen
remco k
 remco k - maandag 16 november 2015 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 21:28 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Hoe kun je nu zeggen dat wanneer er niks met de rapporten gedaan wordt dat de scouting werkt? De mensen die de scouting deden worden niet serieus genomen en hun verklaringen zijn onbelangrijk. Dat zijn de mensen die hun niet gebruiken de schuldige. En daarmee is de scouting een tool die geen nut en werking heeft.....
Aha. Nu snap ik het helemaal over jou.

Jij wil graag werken met lijm. Je houd er van om te blijven dwijlen.

Ik pak daarentegen liever het probleem aan.

Het probleem is namelijk niet de scouting. Maar de mensen die niks met die rapporten doen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 16 november 2015 - 03:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 23:18 schreef enough het volgende:

[..]

daarom had ervanaf het begin al iemand boven die partijen.(toen nog geen) moeten staan om het niet
het zover te laten komen,,maar er zal wel gedacht zijn die kunnen toch goed door 1 deur,
maar als ieder zijn eigen toko of belangen heeft ,gebeuren er rare dingen
Als er nu niemand bovenstaat, moeten ze die toch eerst gaan aanstellen? En wie controleert wie? En heeft iedereen binnen de staf zijn functie goed uitgevoerd? Wat wordt er nu met het rapport van Ling gedaan?
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 16 november 2015 - 03:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 november 2015 - 00:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Aha. Nu snap ik het helemaal over jou.

Jij wil graag werken met lijm. Je houd er van om te blijven dwijlen.

Ik pak daarentegen liever het probleem aan.

Het probleem is namelijk niet de scouting. Maar de mensen die niks met die rapporten doen.
Er moet zeker een beter controle systeem gaan komen. Alleen wanneer Jonk verdwijnt is dat er nog steeds niet. Dus weet je ook al dat het probleem blijft.

Ik zie persoonlijk de mensen die niet functioneren en niet naar het plan van Cruyff gehandeld hebben direct vertrekken. Alleen de vraag is wie durft deze mensen daadwerkelijk te toetsen en te beoordelen. Het lijkt erop dat men niks durft te doen met het rapport van Ling omdat dit voor diverse mensen gevolgen zal hebben.

Het lijkt er mee op of men wegloopt voor de werkelijke problemen en niemand, maar dan ook niemand hen er op aanspreekt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 16 november 2015 - 04:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 november 2015 - 00:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Aha. Nu snap ik het helemaal over jou.

Jij wil graag werken met lijm. Je houd er van om te blijven dwijlen.

Ik pak daarentegen liever het probleem aan.

Het probleem is namelijk niet de scouting. Maar de mensen die niks met die rapporten doen.
Even een vraagje!

Hoe kan jij weten dat er met de scouting niks mis is?

Jij stelt dat er niks met de rapporten worden gedaan.
Dan kan het volgende gebeuren, 1: De directie gebruikt de rapporten niet of ze nou goed zijn of fout, dat doet er niet toe. 2: Of ze kunnen zo slecht van staat zijn dat ze daarom niet worden gebruikt.

Wat is jou argument dat er met de scouting niks mis is?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 november 2015 - 07:35   quote  deeplink  
Pff dat lees je toch al diversen keren? Younness is naar gekeken maar was nog geen positive aanbeveling voor. Sanogo is niet bekeken maar aanbevolen door Wenger zo waren er nog een paar gehaald die door de scouts negatief beoordeeld waren(Heitinga en Gudelj geloof ik gelezen te hebben).

Dan kun je als scout nog zo goed je best doen als ze niks met je rapporten doen is het toch niet jouw schuld?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 november 2015 - 07:37   quote  deeplink  
Deze is om ze vast een beetje op weg te helpen..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 november 2015 - 07:37   quote  deeplink  
Deze is om ze vast een beetje op weg te helpen..
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=1900&abbr=ajaxprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 november 2015 door Hummel10 --
remco k
 remco k - maandag 16 november 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 november 2015 - 04:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Even een vraagje!

Hoe kan jij weten dat er met de scouting niks mis is?

Jij stelt dat er niks met de rapporten worden gedaan.
Dan kan het volgende gebeuren, 1: De directie gebruikt de rapporten niet of ze nou goed zijn of fout, dat doet er niet toe. 2: Of ze kunnen zo slecht van staat zijn dat ze daarom niet worden gebruikt.

Wat is jou argument dat er met de scouting niks mis is?
Ik oordeel niet over de scouting. Ik oordeel over het feit dat het beleid niet wordt uitgevoerd wat betreft het aantrekken van spelers. Want er wordt nu niet naar de scouts geluisterd. Dat is in ieder gebal een feit. En ieder probleem pak je bij de oorzaak aan. En een ieder moet zich aan het beleid houden. Als die scouting dan slecht was geweest. Had daar ingegrepen moeten worden. En dat is niet gedaan. En dat zou bij ieder zichzelf respecterend bedrijf betekenen dat die afdeling dis voldoet.

Overigens zijn Hans van der zee en olsen echt bewezen topscouts. En geloof ik dus ook niet dat daar wat mis mee is. Overigens wil ook dat niet zeggen dat die afdeling niet verbeterd kan en moet worden.
Brandje
 Brandje - maandag 16 november 2015 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 november 2015 - 04:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Even een vraagje!

Hoe kan jij weten dat er met de scouting niks mis is?

Jij stelt dat er niks met de rapporten worden gedaan.
Dan kan het volgende gebeuren, 1: De directie gebruikt de rapporten niet of ze nou goed zijn of fout, dat doet er niet toe. 2: Of ze kunnen zo slecht van staat zijn dat ze daarom niet worden gebruikt.

Wat is jou argument dat er met de scouting niks mis is?
Heel simpel. Dan hadden ze de scouting wel op geheven, scouts ontslagen en/ of andere scouts aangetrokken.
In het rapport Ling staat heel duidelijk beschreven dat er totaal niet naar gekeken is. Naar iets waar je niet naar kijkt kan je onmogelijk oordelen of hey goed of slecht is.
Leuke poging van je om weer een de bijdehandte pias uit te hangen maar je reactie gaat weer nergens over.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 november 2015 - 07:18   quote  deeplink  
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=132640&abbr=voetbalcentraal

Een centrale verdediger? Stuur eerst Sanogo weg en haal een sterke spits.
remco k
 remco k - maandag 23 november 2015 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 07:18 schreef Hummel10 het volgende:
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=132640&abbr=voetbalcentraal

Een centrale verdediger? Stuur eerst Sanogo weg en haal een sterke spits.
En wie zegt dat het klopt of dat dit het enige is waar ze mee bezig zijn.
Brandje
 Brandje - maandag 23 november 2015 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 08:48 schreef remco k het volgende:

[..]

En wie zegt dat het klopt of dat dit het enige is waar ze mee bezig zijn.
Omdat de tweet van Mike Verweij van de telegraaf is.
remco k
 remco k - maandag 23 november 2015 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 09:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Omdat de tweet van Mike Verweij van de telegraaf is.
O, nou dan zal die al wel gekocht zijn..

En dan nog, wie zegt dat ze niet ook met andere dingen bezig zijn...
remco k
 remco k - maandag 23 november 2015 - 09:08   quote  deeplink  
En volgens mij hebben we maar 1 linksback.. Dus als ze daar wat willen lijkt dat prima..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 november 2015 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 09:08 schreef remco k het volgende:
En volgens mij hebben we maar 1 linksback.. Dus als ze daar wat willen lijkt dat prima..
Hij schijnt ook links te kunnen dus mogelijk dat het waar is..

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=262341

Tapia is ook wel goed maar nog een middenvelder lijkt me ook niet..

Zijn veel geruchten momenteel misschien gaat er toch een keer de bezem door.
remco k
 remco k - maandag 23 november 2015 - 09:26   quote  deeplink  
Waarom moet de bezem erdoor, er staat een hele goede selectie... Het halve elftal is anders dan een jaar geleden, waarom moet daar nu al weer de bezem doorheen.. Echt compleet zinloos..

Ajax heeft op linksback eigenlijk maar 1 goede optie, en in de spits is Sanogo helemaal niets dus die kan je vervangen.. Verder staat het als een huis en hebben we veruit de beste selectie van de ED>.
p111
 p111 - maandag 23 november 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Een goede spits erbij is een versterking en een tweede linksback is ook geen overbodige luxe, en Viergever met spoed in de etalage zetten, en Sonogo snel op de veerpont zetten.
enough
 enough - maandag 23 november 2015 - 13:34   quote  deeplink  
volgens AJAX PRIMEUR is ajax bezig met jorgen skjelvik van rozenborg (24jr)
is een linkspoot die zowel centraal als linksback kan spelen
hij is noors international
hij heeft in iedergeval een mooie leeftijd en schijnt dus alwat bewezen te hebben
dat die weer met moisander vergeleken wordt vind ik minder,maar misschien zijn er hier die meer
kennis over hem hebben dan ik ,want ik hoor er voor het eerst van
of is me nooit opgevallen,afijn afwachten maar weer!!
Brandje
 Brandje - maandag 23 november 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 09:07 schreef remco k het volgende:

[..]

O, nou dan zal die al wel gekocht zijn..

En dan nog, wie zegt dat ze niet ook met andere dingen bezig zijn...
Doe nou niet zo dwars jij weet donders goed dat Verweij het eigenlijk altijd bij het juiste eind heeft
enough
 enough - maandag 23 november 2015 - 14:42   quote  deeplink  
o sorry had ff over het hoofd gezien dat het al vermeld was
zal voortaan beter opletten hahahah
en ja verweij zit er zelden naast
3sterren
 3sterren - maandag 23 november 2015 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 09:26 schreef remco k het volgende:
Waarom moet de bezem erdoor, er staat een hele goede selectie... Het halve elftal is anders dan een jaar geleden, waarom moet daar nu al weer de bezem doorheen.. Echt compleet zinloos..

Ajax heeft op linksback eigenlijk maar 1 goede optie, en in de spits is Sanogo helemaal niets dus die kan je vervangen.. Verder staat het als een huis en hebben we veruit de beste selectie van de ED>.
En nog spelen we even slecht veldspel als de graafschap(beetje overdreven), ben het met je eens dat er niet een bezem doorheen moet maar een paaar spelers hebben genoeg kansen gehad en niks gebracht(serero, boilesen)en een paar zijn te licht voor Ajax(viergever, sanogo) bij vd Hoorn twijfel ik nog maar dat is ook het enige!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0530619