BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
3sterren
 3sterren - maandag 23 november 2015 - 15:20   quote  deeplink  
Vind trouwens dat we Milik heel slecht gebruiken bij het Pools elftal speelt ie weliswaar in een andere rol en een ander systeem maar zoals ik hem daar zie spelen is en kan hij echt een topper worden. als ik hem bij ons zie dan is het een hele andere speler ik denk dat hij goed genoeg is hij heeft een paar kenmerkende kwaliteiten maar Ajax speelt gewoon niet goed genoeg als geheel zodat hij alleen af hoeft te maken en dat vind ik jammer
remco k
 remco k - maandag 23 november 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 14:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Doe nou niet zo dwars jij weet donders goed dat Verweij het eigenlijk altijd bij het juiste eind heeft
Ik denk dat je het niet begrijpt.

Ik vind het prima dat ze met hem bezig zijn.

Maar wie zegt dat ze alleen hiermee bezig zijn. En niet ook met een spits of spelers voor andere posities..

Er wordt gemeld dat ze hiermee bezig zijn, en de reactie op het forum is. "wat een onzin, haal eerst eens een spits".

En dat is gewoon kolder.. Dit lekt toevallig uit, terwijl algemeen bekend is dat de meeste informatie van spelers waar ze mee bezig zijn helemaal niet uitlekt..
remco k
 remco k - maandag 23 november 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 15:16 schreef 3sterren het volgende:

[..]

En nog spelen we even slecht veldspel als de graafschap(beetje overdreven), ben het met je eens dat er niet een bezem doorheen moet maar een paaar spelers hebben genoeg kansen gehad en niks gebracht(serero, boilesen)en een paar zijn te licht voor Ajax(viergever, sanogo) bij vd Hoorn twijfel ik nog maar dat is ook het enige!
Waarvan alleen Viergever en Serero bij de selectie zitten. En uberhaubt amper spelen. Dat zijn prima reserve spelers overigens..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 november 2015 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 09:26 schreef remco k het volgende:
Waarom moet de bezem erdoor, er staat een hele goede selectie... Het halve elftal is anders dan een jaar geleden, waarom moet daar nu al weer de bezem doorheen.. Echt compleet zinloos..

Ajax heeft op linksback eigenlijk maar 1 goede optie, en in de spits is Sanogo helemaal niets dus die kan je vervangen.. Verder staat het als een huis en hebben we veruit de beste selectie van de ED>.
Dat we daar een andere een andere mening over hebben is nu wel duidelijk.
In Nederland hebben we een prima selectie ja..
Daarbuiten hebben we dit seizoen ook weer kunnen zien dat je basis al weinig klaarspeelt.
De wissels vind ik in veel gevallen ook meteen een heel stuk minder. Jij tevreden(over de selectie dus niet spel) ik niet..

We hebben zoals beschreven lb geen back up. En spelers als Schöne, Viergever, Sanogo, Serero dat hoeft van mij niet meer binnen de lijnen te komen. Hoorn twijfel en Heitinga weet ik niet waar hij nu staat. Dus ja punten genoeg die beter kunnen. De basis staat redelijk(echte tests niet echt meer gehad 2x Feyenoord ook niet gewonnen).
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 november 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat je het niet begrijpt.

Ik vind het prima dat ze met hem bezig zijn.

Maar wie zegt dat ze alleen hiermee bezig zijn. En niet ook met een spits of spelers voor andere posities..

Er wordt gemeld dat ze hiermee bezig zijn, en de reactie op het forum is. "wat een onzin, haal eerst eens een spits".

En dat is gewoon kolder.. Dit lekt toevallig uit, terwijl algemeen bekend is dat de meeste informatie van spelers waar ze mee bezig zijn helemaal niet uitlekt..
Als een verdediger wel uitlekt ik had liever dat ze met een spits bezig waren.
Wat een onzin heb ik niet gezegd hoor..
remco k
 remco k - maandag 23 november 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 15:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat we daar een andere een andere mening over hebben is nu wel duidelijk.
In Nederland hebben we een prima selectie ja..
Daarbuiten hebben we dit seizoen ook weer kunnen zien dat je basis al weinig klaarspeelt.
De wissels vind ik in veel gevallen ook meteen een heel stuk minder. Jij tevreden(over de selectie dus niet spel) ik niet..

We hebben zoals beschreven lb geen back up. En spelers als Schöne, Viergever, Sanogo, Serero dat hoeft van mij niet meer binnen de lijnen te komen. Hoorn twijfel en Heitinga weet ik niet waar hij nu staat. Dus ja punten genoeg die beter kunnen. De basis staat redelijk(echte tests niet echt meer gehad 2x Feyenoord ook niet gewonnen).
Wij hebben veel punten in Europa veloren door foute keuzes van de trainer, kijk de topics er maar op terug, daar was iedereen het wel over eens, die kritiek kwam telkens al bij het bekend maken van de opstelling.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 november 2015 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij hebben veel punten in Europa veloren door foute keuzes van de trainer, kijk de topics er maar op terug, daar was iedereen het wel over eens, die kritiek kwam telkens al bij het bekend maken van de opstelling.
Voor een groot deel eens maar met spelers als Serero, Schöne, Viergever enz. breek je gewoon geen potten in Europa. Roep het al een paar seizoenen als je mee wil doen en ook in Nederland beter voor de dag wil komen dan moeten spelers aan wat criteria voldoen. Serero, Viergever, Schöne zijn gewoon geen Ajax-materiaal wil je verder komen. In hun plaats moeten of grote talenten of sterkere spelers die kunnen concurreren met de basis komen. (vd Hoorn twijfel en Heitinga in de Ooijer rol nog voordeel van de twijfel)

Wat jij aangeeft de Boer met zijn verkeerde keuzes is ook een onderdeel van het falen dit seizoen dat ga ik ook zeker niet ontkennen. Maar dat je ieder seizoen roept dat we sterk genoeg zijn ben ik het gewoon niet mee eens..
remco k
 remco k - dinsdag 24 november 2015 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 november 2015 - 20:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor een groot deel eens maar met spelers als Serero, Schöne, Viergever enz. breek je gewoon geen potten in Europa. Roep het al een paar seizoenen als je mee wil doen en ook in Nederland beter voor de dag wil komen dan moeten spelers aan wat criteria voldoen. Serero, Viergever, Schöne zijn gewoon geen Ajax-materiaal wil je verder komen. In hun plaats moeten of grote talenten of sterkere spelers die kunnen concurreren met de basis komen. (vd Hoorn twijfel en Heitinga in de Ooijer rol nog voordeel van de twijfel)

Wat jij aangeeft de Boer met zijn verkeerde keuzes is ook een onderdeel van het falen dit seizoen dat ga ik ook zeker niet ontkennen. Maar dat je ieder seizoen roept dat we sterk genoeg zijn ben ik het gewoon niet mee eens..
Dat zijn allemaal wisselspelers, en voor een club als Ajax mag je heel erg blij zijn dat dit je wissels zijn..
Brandje
 Brandje - dinsdag 24 november 2015 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 08:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal wisselspelers, en voor een club als Ajax mag je heel erg blij zijn dat dit je wissels zijn..
Je loopt Serero altijd te kraken en nu mogen we ineens blij zijn dat je wissel is.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 november 2015 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 08:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je loopt Serero altijd te kraken en nu mogen we ineens blij zijn dat je wissel is.
Tja.. We zijn snel tevreden als je blij moet zijn met zulke jongens als wissel.. :(
Als Ajax nog echt goed was dan zaten jongens als Milik en Fischer "gewoon" wissel.
De lat ligt bij sommige duidelijk niet zo hoog.
remco k
 remco k - dinsdag 24 november 2015 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 08:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je loopt Serero altijd te kraken en nu mogen we ineens blij zijn dat je wissel is.
Ja inderdaad. Als basisspeler kerel. Wel opletten he..

Of vind jij dat er geen verschil zit tussen iemand die basis is, en iemand die af en toe moet invallen..
remco k
 remco k - dinsdag 24 november 2015 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 09:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja.. We zijn snel tevreden als je blij moet zijn met zulke jongens als wissel.. :(
Als Ajax nog echt goed was dan zaten jongens als Milik en Fischer "gewoon" wissel.
De lat ligt bij sommige duidelijk niet zo hoog.
Misschien dat jij eens moet beseffen dat die tijd voorbij is.. Fischer is voor Ajax 1 van de beste buitenspelers, misschien wel de beste.. Dat jij die jongen als een bankspeler ziet vind ik echt belachelijk, zo'n jongen heeft gewoon potentie genoeg om de subtop van Europa te halen, heeft er al 5 inliggen als buitenspeler en doet het gewoon erg goed..
Brandje
 Brandje - dinsdag 24 november 2015 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 09:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Als basisspeler kerel. Wel opletten he..

Of vind jij dat er geen verschil zit tussen iemand die basis is, en iemand die af en toe moet invallen..
Hahah je lult ook maar in welke richting de wind waait. Als Serero al basisspeler niks toevoegt, dat hij alles breed speelt en taktisch zeer zwak is veranderd echt niks aan wanneer hij in mag vallen.
Zelfde geldt voor Viergever. Weet je wel die speler die jij eigenlijk wel goed genoeg vind voor de basis.

Verder heb je mijn inziens spelers die tegen de basis aanzitten of jeugdspelers die eraan komen. Maar van een Viergever of Serero springen echt de tranen van in mijn ogen. Zo vind Hoorn en Heitinga veel beter als CV. Savastano een betere LB. Vd Beek is nu al zes klasse beter dan Serero. Dus nee ik hoef die onbenullen niet en ben er zeker niet blij mee. Sterker nog ze staan de eigen jeugd in de weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 november 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - dinsdag 24 november 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 11:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahah je lult ook maar in welke richting de wind waait. Als Serero al basisspeler niks toevoegt, dat hij alles breed speelt en taktisch zeer zwak is veranderd echt niks aan wanneer hij in mag vallen.
Zelfde geldt voor Viergever. Weet je wel die speler die jij eigenlijk wel goed genoeg vind voor de basis.
Ja inderdaad, maar dat heb jij natuurlijk nooit, dat je iets verwacht wat uiteindelijk tegen blijkt te vallen..

Overigens vind ik Viergever nog steeds een prima aanvulling in de selectie..

Maar wat wil je nou, dat Ajax miljoenen gaat uitgeven voor een paar andere bankzitters??
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 november 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 11:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, maar dat heb jij natuurlijk nooit, dat je iets verwacht wat uiteindelijk tegen blijkt te vallen..

Overigens vind ik Viergever nog steeds een prima aanvulling in de selectie..

Maar wat wil je nou, dat Ajax miljoenen gaat uitgeven voor een paar andere bankzitters??
Viergever vind ik niet bijzonder maar ook dat is een mening.
Is de basis die er nu staat dan echt het hoogste haalbare niveau wat er is voor het huidige Ajax dan? Dus gewoon tevreden zijn met wat er nu staat? En ook zijn met wat er nu zit op de bank wat bijna in alle gevallen een stuk minder is? Klopt je basis is leuk voor de Nederlandse competitie ja.. Nogmaals is dit echt het Ajax wat jij voor ogen hebt? Meer zit er niet in ondanks dat je "100" miljoen hebt? Een voetbalclub dus ook Ajax moet zich in mijn ogen altijd proberen te versterken als de middelen er zijn.
Kijkend naar iedere voetbalclub binnen Nederland(ook daarbuiten) proberen ze ieder seizoen zo goed mogelijk voor de dag te komen en gebruiken ze bijna alle financiële middelen die ze hebben..

En dan zeg ik niet geef alles in 1x uit maar er is daar wel winst te boeken en dan bedoel ik op het veld(selectie) en niet alles op de bank. Psv en Feyenoord hebben veel minder middelen en toch stellen wij ze in staat om met ons te blijven concurreren. Kijk in alle opzichten eens naar Bayern München zo hoor je een club te leiden. Die zijn en financieel gezond en vermorzelen hun concurrentie.
Brandje
 Brandje - dinsdag 24 november 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 11:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, maar dat heb jij natuurlijk nooit, dat je iets verwacht wat uiteindelijk tegen blijkt te vallen..

Overigens vind ik Viergever nog steeds een prima aanvulling in de selectie..

Maar wat wil je nou, dat Ajax miljoenen gaat uitgeven voor een paar andere bankzitters??
Neuh ze hebben a genoeg geld uit gegeven aan bankzitters
remco k
 remco k - dinsdag 24 november 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 12:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Viergever vind ik niet bijzonder maar ook dat is een mening.
Is de basis die er nu staat dan echt het hoogste haalbare niveau wat er is voor het huidige Ajax dan? Dus gewoon tevreden zijn met wat er nu staat? En ook zijn met wat er nu zit op de bank wat bijna in alle gevallen een stuk minder is? Klopt je basis is leuk voor de Nederlandse competitie ja.. Nogmaals is dit echt het Ajax wat jij voor ogen hebt? Meer zit er niet in ondanks dat je "100" miljoen hebt? Een voetbalclub dus ook Ajax moet zich in mijn ogen altijd proberen te versterken als de middelen er zijn.
Kijkend naar iedere voetbalclub binnen Nederland(ook daarbuiten) proberen ze ieder seizoen zo goed mogelijk voor de dag te komen en gebruiken ze bijna alle financiële middelen die ze hebben..

En dan zeg ik niet geef alles in 1x uit maar er is daar wel winst te boeken en dan bedoel ik op het veld(selectie) en niet alles op de bank. Psv en Feyenoord hebben veel minder middelen en toch stellen wij ze in staat om met ons te blijven concurreren. Kijk in alle opzichten eens naar Bayern München zo hoor je een club te leiden. Die zijn en financieel gezond en vermorzelen hun concurrentie.
Ik denk inderdaad dat dit een heel sterk elftal is.. Ik denk een van de sterkste selecties die de Boer tot nu toe gehad heeft.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 november 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 13:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat dit een heel sterk elftal is.. Ik denk een van de sterkste selecties die de Boer tot nu toe gehad heeft.
Mwah veel potentie maar toch nog wat zwakke schakels. In veel gevallen als een basisspeler uitvalt wordt het gelijk minder..
bully
 bully - dinsdag 24 november 2015 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 13:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat dit een heel sterk elftal is.. Ik denk een van de sterkste selecties die de Boer tot nu toe gehad heeft.
dat heb je al meerdere keren hier gezegt.
alleen bleek achteraf het tegendeel.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 25 november 2015 - 06:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 19:21 schreef bully het volgende:

[..]

dat heb je al meerdere keren hier gezegt.
alleen bleek achteraf het tegendeel.
EL wordt ook nog lastig dan kan alleen het kampioenschap dit seizoen nog glans geven, dan lukt het ook niet erg als je zo een "goede" selectie hebt.
remco k
 remco k - woensdag 25 november 2015 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 19:21 schreef bully het volgende:

[..]

dat heb je al meerdere keren hier gezegt.
alleen bleek achteraf het tegendeel.
Wat een gelul, dat bleek helemaal niet..

Maar goed, blijf lekker roepen dat die 4 titels geen reet voorstellen en puur geluk was..
remco k
 remco k - woensdag 25 november 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2015 - 06:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

EL wordt ook nog lastig dan kan alleen het kampioenschap dit seizoen nog glans geven, dan lukt het ook niet erg als je zo een "goede" selectie hebt.
Wat voor glans kan je in Europa uberhaubt halen op dit moment met de steeds groter wordende verschillen?
remco k
 remco k - woensdag 25 november 2015 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 18:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mwah veel potentie maar toch nog wat zwakke schakels. In veel gevallen als een basisspeler uitvalt wordt het gelijk minder..
Ja gek he.. Zelfs bij Barca wordt de voorhoede minder als je een van de eerste drie eruit haalt..
p111
 p111 - woensdag 25 november 2015 - 09:36   quote  deeplink  
De selectie is echt wel beter als vorige seizoenen je moet ook wat mazzel hebben met blessures want wat ook klopt is dat je op bepaalde posities nog niet sterk bent of wisselvallig o.a de linksback is met Dijks redelijk maar ook niet meer dan dat en als backup Viergever gewoon een verzwakking dat geld ook voor de spits positie Milik redelijk maar bij een blessure heb je niks dus een dikke verzwakking de rechterspits positie is met Anwar (talent) wisselvallig en met vormverlies of een blessure heb je geen vervanging,dus is er wel wat nodig om boven de rest uit te steken.Met Schone/Serero/sanogo/Heitinga/Viergever heb je in mijn ogen een zwakke bank.
Eide
 Eide - woensdag 25 november 2015 - 21:51   quote  deeplink  
Geslaagde kijkoperatie Sinkgraven

Daley Sinkgraven heeft dinsdag een geslaagde kijkoperatie ondergaan. De middenvelder had last van aanhoudende klachten aan de meniscus van zijn rechterknie.

Sinkgraven sluit naar verwachting na de jaarwisseling weer aan bij de selectie.

Ajax.nl
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2015 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2015 - 09:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat voor glans kan je in Europa uberhaubt halen op dit moment met de steeds groter wordende verschillen?
Beker lig je toch ook uit? Champions League halen?
Mooiere wedstrijden en vooral financieel aardig aantrekkelijk??
Als dat al geen glans aan het seizoen kan geven? Schatte je hoger in..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2015 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2015 - 09:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja gek he.. Zelfs bij Barca wordt de voorhoede minder als je een van de eerste drie eruit haalt..
Ja maar die zijn uitzonderlijk goed.. Toch zullen ze het beter opvangen dan wij dat kunnen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2015 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2015 - 09:36 schreef p111 het volgende:
De selectie is echt wel beter als vorige seizoenen je moet ook wat mazzel hebben met blessures want wat ook klopt is dat je op bepaalde posities nog niet sterk bent of wisselvallig o.a de linksback is met Dijks redelijk maar ook niet meer dan dat en als backup Viergever gewoon een verzwakking dat geld ook voor de spits positie Milik redelijk maar bij een blessure heb je niks dus een dikke verzwakking de rechterspits positie is met Anwar (talent) wisselvallig en met vormverlies of een blessure heb je geen vervanging,dus is er wel wat nodig om boven de rest uit te steken.Met Schone/Serero/sanogo/Heitinga/Viergever heb je in mijn ogen een zwakke bank.
Daar wordt hier anders over gedacht..Ik heb liever een bank met potentiële basispelers of die iets extra's of anders kunnen brengen. De meeste jongens zijn matige opvulling.
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2015 - 21:51 schreef Eide het volgende:
Geslaagde kijkoperatie Sinkgraven

Daley Sinkgraven heeft dinsdag een geslaagde kijkoperatie ondergaan. De middenvelder had last van aanhoudende klachten aan de meniscus van zijn rechterknie.

Sinkgraven sluit naar verwachting na de jaarwisseling weer aan bij de selectie.

Ajax.nl
Tering, dat had ik niet verwacht zeg..
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 07:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja maar die zijn uitzonderlijk goed.. Toch zullen ze het beter opvangen dan wij dat kunnen.
Nou, eerlijk gezegd zijn spelers als Sandro en Munir niet heel veel beter als wat wij hebben lopen met jongens als Ghazi en Fischer..

Iedere ploeg wordt minder als de basis spelers wegvallen, ook de beste clibs ter wereld.
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 07:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Beker lig je toch ook uit? Champions League halen?
Mooiere wedstrijden en vooral financieel aardig aantrekkelijk??
Als dat al geen glans aan het seizoen kan geven? Schatte je hoger in..
Cl halen doe je in de competitie, niet in Europa..

En mooie wedstrijden speel je in de EL amper..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2015 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd zijn spelers als Sandro en Munir niet heel veel beter als wat wij hebben lopen met jongens als Ghazi en Fischer..

Iedere ploeg wordt minder als de basis spelers wegvallen, ook de beste clibs ter wereld.
Maar onze basis is nog niet eens heel sterk...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2015 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Cl halen doe je in de competitie, niet in Europa..

En mooie wedstrijden speel je in de EL amper..
Nee die voorrondes zijn voor de kat zijn kut.. We hadden dit seizoen alsnog Champions League kunnen halen dus verzaakt. Beker idem dito dus ja alleen kampioenschap kan de bittere smaak wegspoelen of enige glans geven.

Plus met mooiere wedstrijden bedoelde ik mooiere tegenstanders beter podium..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 november 2015 door Hummel10 --
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 08:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar onze basis is nog niet eens heel sterk...
De sterkste van Nederland.
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 08:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee die voorrondes zijn voor de kat zijn kut.. We hadden dit seizoen alsnog Champions League kunnen halen dus verzaakt. Beker idem dito dus ja alleen kampioenschap kan de bittere smaak wegspoelen of enige glans geven.

Plus met mooiere wedstrijden bedoelde ik mooiere tegenstanders beter podium..
Eerst heb je het erover er nog wat van te moeten maken, dus niet over wat er gebeurt is. En nu ga je de voorrondes erbij halen..

Zijn toch compleet verschillende dingen..

Want ja de prestaties tot anderhalve maand geleden vond ik ook ver onder de maat, en ja ik vind, en ben daarin 1 van de weinige die het ook daadwerkelijk hier meld, dat het slecht is hoe weinig top wedstrijden er worden gewonnen..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2015 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 09:05 schreef remco k het volgende:

[..]

De sterkste van Nederland.
Ook dat is dit seizoen nog niet bewezen dat weten we einde van de rit pas..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2015 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 09:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Eerst heb je het erover er nog wat van te moeten maken, dus niet over wat er gebeurt is. En nu ga je de voorrondes erbij halen..

Zijn toch compleet verschillende dingen..

Want ja de prestaties tot anderhalve maand geleden vond ik ook ver onder de maat, en ja ik vind, en ben daarin 1 van de weinige die het ook daadwerkelijk hier meld, dat het slecht is hoe weinig top wedstrijden er worden gewonnen..
Lees gewoon even terug het ging over glans halen dit seizoen.
Toen vroeg jij wat voor glans er überhaupt te halen is in Europa?
Voor Ajax was dat dit seizoen toch om Champions League te spelen?
Brandje
 Brandje - donderdag 26 november 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 november 2015 - 09:36 schreef p111 het volgende:
De selectie is echt wel beter als vorige seizoenen je moet ook wat mazzel hebben met blessures want wat ook klopt is dat je op bepaalde posities nog niet sterk bent of wisselvallig o.a de linksback is met Dijks redelijk maar ook niet meer dan dat en als backup Viergever gewoon een verzwakking dat geld ook voor de spits positie Milik redelijk maar bij een blessure heb je niks dus een dikke verzwakking de rechterspits positie is met Anwar (talent) wisselvallig en met vormverlies of een blessure heb je geen vervanging,dus is er wel wat nodig om boven de rest uit te steken.Met Schone/Serero/sanogo/Heitinga/Viergever heb je in mijn ogen een zwakke bank.
Eens maar ook FdB is schuldig aan die bank. Het is dit seizoen al meerdere keren voor gekomen dat Heitinga, Hoorn en Viergever de wissels waren. Welke idioot verzint dat?? Stel je komt thuis achter dan heb je juust NIKS aan drie CV op de bank.
We winnen onze thuiswedstrijden weer vrij simpel en met grotere cijfers dan vorig seizoen. Dat is toch DE mogelijkheid om jongens als Nouri, vd Beek,Muric en Cerny veel vaker mee te nemen en oom minuten te laten maken!!!! Nu mogen ze mee bij blessures en mogen wij weer genieten van Serero en Schöne als rechtsbuiten. Dat allemaal door Laf de Boer.
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 11:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lees gewoon even terug het ging over glans halen dit seizoen.
Toen vroeg jij wat voor glans er überhaupt te halen is in Europa?
Voor Ajax was dat dit seizoen toch om Champions League te spelen?
Jij hebt het over glans halen inderdaad. En wat voor glans is er nu nog te halen. Heel weinig toch.
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 10:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook dat is dit seizoen nog niet bewezen dat weten we einde van de rit pas..
Tot nu toe de sterkste gebleken. Op PSV na alle top wedstrijden uit al gehad. Alleen komend weekend Zwolle uit is nog echt een lastige uit pot.
Brandje
 Brandje - donderdag 26 november 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 11:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Tot nu toe de sterkste gebleken. Op PSV na alle top wedstrijden uit al gehad. Alleen komend weekend Zwolle uit is nog echt een lastige uit pot.
Utrecht krijgen we ook nog voor de winterstop.
Brandje
 Brandje - donderdag 26 november 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 11:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij hebt het over glans halen inderdaad. En wat voor glans is er nu nog te halen. Heel weinig toch.
Waarom zo negatief? Molde zie ik wel winnen van die Turken vanavond. Als wij dat ook doen dan kan je overwinteren. Kampioen worden kan ook nog zeker gebeuren. Dus seizoen is nog lang niet verloren!
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 13:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Utrecht krijgen we ook nog voor de winterstop.
Klopt, was ik inderdaad vergeten..

Maar dan hebben we ze op PSV na ook allemaal al gehad en hebben wij in verhouding tot de rest na de winterstop een stuk makkelijker programma dan de rest..
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 13:52 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom zo negatief? Molde zie ik wel winnen van die Turken vanavond. Als wij dat ook doen dan kan je overwinteren. Kampioen worden kan ook nog zeker gebeuren. Dus seizoen is nog lang niet verloren!
Ik zie niet zo veel glans in doorgaan in de EL, dan speel je nog twee ronden tegen niets zeggende klote clubjes.. Winnen gaan we hem toch niet doen denk ik..

Kampioen worden geeft ieder seizoen maximaal glans, en dat zie ik ook zeker wel gebeuren, daar ben ik zelfs heel positief over..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 november 2015 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 november 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 11:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij hebt het over glans halen inderdaad. En wat voor glans is er nu nog te halen. Heel weinig toch.
Dat zei ik toch? Dat is de rede dat alleen een kampioenschap dit seizoen nog wat glans kon geven..
remco k
 remco k - donderdag 26 november 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 15:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat zei ik toch? Dat is de rede dat alleen een kampioenschap dit seizoen nog wat glans kon geven..
Daar ga ik toch ook niet tegenin..

Ik vraag me alleen harop af wat voor glans je in Europa nog kan behalen op dit moment..
p111
 p111 - donderdag 26 november 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Poel doorkomen en daarna komen meestal de wat betere en sterkere tegenstanders en daar kan je best nog punten mee scooren.
p111
 p111 - donderdag 26 november 2015 - 16:47   quote  deeplink  
Hoe meer wedstrijden voor de jonkies hoe meer ervaring ze opdoen daar kunnen ze alleen maar beter van worden.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 26 november 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar ga ik toch ook niet tegenin..

Ik vraag me alleen harop af wat voor glans je in Europa nog kan behalen op dit moment..
Hangt ervan af hoe goed ze die cup hebben gepoetst 😅
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 november 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 15:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar ga ik toch ook niet tegenin..

Ik vraag me alleen harop af wat voor glans je in Europa nog kan behalen op dit moment..
Ahh op die fiets.. Nee qua voetbal weinig financieel is Champions League halen wel aantrekkelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0540537