BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
enough
 enough - zaterdag 28 november 2015 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 november 2015 - 17:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoe goed ze die cup hebben gepoetst 😅
hahahahah nu weet ik het zeker
jij bent ook knetter of van (s)lotje hahahahah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 november 2015 door enough --
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 28 november 2015 - 02:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2015 - 13:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ahh op die fiets.. Nee qua voetbal weinig financieel is Champions League halen wel aantrekkelijk.
Dus moeten we weer kampioen worden!!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 28 november 2015 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 02:03 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Dus moeten we weer kampioen worden!!
Dat is wel de makkelijkste weg om veel geld te verdienen.
Maar aangezien dat geld toch nauwelijks in de selectie geinvesteerd wordt en het spel ook nog niet echt om aan te gluren is doet dat er eigenlijk ook niet meer toe..
enough
 enough - zaterdag 28 november 2015 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 06:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is wel de makkelijkste weg om veel geld te verdienen.
Maar aangezien dat geld toch nauwelijks in de selectie geinvesteerd wordt en het spel ook nog niet echt om aan te gluren is doet dat er eigenlijk ook niet meer toe..
daar zal toch ook wel weer een keer verandering in komen
ze zien dat het europees niet werkt
zolang het maar weer geen breedte aankopen worden
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 29 november 2015 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 november 2015 - 00:52 schreef enough het volgende:

[..]

hahahahah nu weet ik het zeker
jij bent ook knetter of van (s)lotje hahahahah
Knetter ben ik nooit man, ik walg van drugs...

Maar van lotje getikt ben ik zeker ja!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 29 november 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 21:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Knetter ben ik nooit man, ik walg van drugs...

Maar van lotje getikt ben ik zeker ja!
Nee man....gewoon een vrolijke vent....niks mis mee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 december 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 november 2015 - 21:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Knetter ben ik nooit man, ik walg van drugs...

Maar van lotje getikt ben ik zeker ja!
...ehm wie is Lotje ??...of bedoel je Loetje ??

Die laatste ken ik goed....en ja die is getikt ;-)
Eide
 Eide - dinsdag 08 december 2015 - 05:54   quote  deeplink  
Wat ik trouwens opvallend vind; meestal zwellen nu de geruchten al wel aan over aan te trekken spelers. Het enige dat ik tot dusver heb gehoord is dat men Sanogo mogelijk retour afzender doet en dan dus kijkt naar een andere reservespits.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 december 2015 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 05:54 schreef Eide het volgende:
Wat ik trouwens opvallend vind; meestal zwellen nu de geruchten al wel aan over aan te trekken spelers. Het enige dat ik tot dusver heb gehoord is dat men Sanogo mogelijk retour afzender doet en dan dus kijkt naar een andere reservespits.
Wat ik lees is dat Sanogo juist goed bezig is en die zelfs mogelijk niet retour gaat.
http://www.ajaxfanatics.nl/m/4770

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2015 door Hummel10 --
enough
 enough - dinsdag 08 december 2015 - 08:13   quote  deeplink  
ja wat moeten we nou van sanogo zeggen....en daar hebben we eigenlijk alles mee gezegd
als hij nou net zo beloftevol was als milik.en dezelfde scores en assist had ....ja dan
gauw move met wengers hoopje en ik denk dat we er nooit meer van zouden horen
en nu moeten ze maar eens laten zien of ze daadwerkelijk nog vooruit willen met AJAX en dergelijke
aankopen willen doen die er gelijk kunnen staan
overmars zal wel jeuk hebben nu....ik gok op platje
Eide
 Eide - dinsdag 08 december 2015 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 07:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wat ik lees is dat Sanogo juist goed bezig is en die zelfs mogelijk niet retour gaat.
http://www.ajaxfanatics.nl/m/4770
Pffff, we hebben helemaal niets aan die gozer. Je huurt toch geen spelers om ze een beetje op te leiden voor een andere club?
enough
 enough - dinsdag 08 december 2015 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 08:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Pffff, we hebben helemaal niets aan die gozer. Je huurt toch geen spelers om ze een beetje op te leiden voor een andere club?
aan welke gehuurde speler hebben we nu echt iets aan gehad?
ja bojan op het laatst een beetje, of ik moet iemand vergeten zijn
Eide
 Eide - dinsdag 08 december 2015 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 08:29 schreef enough het volgende:

[..]

aan welke gehuurde speler hebben we nu echt iets aan gehad?
ja bojan op het laatst een beetje, of ik moet iemand vergeten zijn
Cuenca deed het tegen het einde van zijn huurperiode vrij behoorlijk. Nu weten we dat Sanogo niet was waar Ajax op had ingestoken. Sterker nog, Ajax heeft, volgens eigen zeggen, zeker 10 spitsen gepolst of er interesse was, waaronder gekende toppers als Cardozo. Ajax kreeg echter steeds nul op het rekest waardoor men uiteindelijk, waarschijnlijk via het netwerk van bergkamp en Overmars, uit kwam bij een Wenger protegé waar men nu echt wel spijt van zal hebben.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 december 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 08:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Pffff, we hebben helemaal niets aan die gozer. Je huurt toch geen spelers om ze een beetje op te leiden voor een andere club?
Nee inderdaad dan moeten ze iets toe kunnen voegen maar dat lijkt me met Sanogo niet meer te gebeuren. Dan moet je of Zivkovic terughalen of 1 tje van jong Ajax doorschuiven die klaarstomen voor het eerste lijkt me veel meer waarde hebben..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 december 2015 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 09:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Cuenca deed het tegen het einde van zijn huurperiode vrij behoorlijk. Nu weten we dat Sanogo niet was waar Ajax op had ingestoken. Sterker nog, Ajax heeft, volgens eigen zeggen, zeker 10 spitsen gepolst of er interesse was, waaronder gekende toppers als Cardozo. Ajax kreeg echter steeds nul op het rekest waardoor men uiteindelijk, waarschijnlijk via het netwerk van bergkamp en Overmars, uit kwam bij een Wenger protegé waar men nu echt wel spijt van zal hebben.
We huren ook steeds matige spelers helaas.. Vitesse krijgt betere spelers van Chelsea.
10 spitsen polsen en nul die willen komen dat is ook niet erg best hoor. Zijn er geen Luuk de Jongs te vinden dan?? Of willen ze opeens dan wel grote(gevallen)sterren? Eto'o, Cardozo die wilden nog een klapper maken maar er zijn toch wel bankzitters te vinden bij grotere clubs die willen spelen? Of spitsen die het goed doen en Ajax als een stap hoger zien lopen er toch ook wel?
Eide
 Eide - dinsdag 08 december 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 13:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We huren ook steeds matige spelers helaas.. Vitesse krijgt betere spelers van Chelsea.
Ik zie maar weinig van die Vitesse huurlingen die het bij Ajax zouden redden als bassispeler. De beste Vitesse spelers van de afgelopen jaren waren toch echt jongens die echt van Vitesse waren. Denk aan Bony, Propper en Van Ginkel. De enige Chelsea huurling van de afgelopen jaren die ik echt heel goed vond was Piazon. Die spits die ze nu hebben, Solanke, heeft wel potentie misschien.

Ik vind het materiaal wat Vitesse van Chelsea heeft gehad niet beter als Bojan en Cuenca bijvoorbeeld. Die twee hadden beide bij Ajax moeten kunnen slagen trouwens. Wel beter als Sanogo natuurlijk maar dat is niet zo moeilijk. Als ik El Azzouzi zie bij Jong Ajax (2e keuze acher Sam Hendriks) vind ik die nog altijd ruim beter dan Sanogo.
Eide
 Eide - dinsdag 08 december 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Verder eens natuurlijk dat Ajax gewoon in staat moet zijn een fatsoenlijke spits aan te trekken.
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 december 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 13:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zie maar weinig van die Vitesse huurlingen die het bij Ajax zouden redden als bassispeler. De beste Vitesse spelers van de afgelopen jaren waren toch echt jongens die echt van Vitesse waren. Denk aan Bony, Propper en Van Ginkel. De enige Chelsea huurling van de afgelopen jaren die ik echt heel goed vond was Piazon. Die spits die ze nu hebben, Solanke, heeft wel potentie misschien.

Ik vind het materiaal wat Vitesse van Chelsea heeft gehad niet beter als Bojan en Cuenca bijvoorbeeld. Die twee hadden beide bij Ajax moeten kunnen slagen trouwens. Wel beter als Sanogo natuurlijk maar dat is niet zo moeilijk. Als ik El Azzouzi zie bij Jong Ajax (2e keuze acher Sam Hendriks) vind ik die nog altijd ruim beter dan Sanogo.
Traore vind jij geen Ajax materiaal? Cuenca heeft echt helemaal niks laten zien bij Ajax.
remco k
 remco k - dinsdag 08 december 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 13:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We huren ook steeds matige spelers helaas.. Vitesse krijgt betere spelers van Chelsea.
10 spitsen polsen en nul die willen komen dat is ook niet erg best hoor. Zijn er geen Luuk de Jongs te vinden dan?? Of willen ze opeens dan wel grote(gevallen)sterren? Eto'o, Cardozo die wilden nog een klapper maken maar er zijn toch wel bankzitters te vinden bij grotere clubs die willen spelen? Of spitsen die het goed doen en Ajax als een stap hoger zien lopen er toch ook wel?
Die spelers van Chelsea halen het uiteindelijl toch ook stuk voor stuk niet..
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 december 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 15:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Die spelers van Chelsea halen het uiteindelijl toch ook stuk voor stuk niet..
Dat ze het bij Chelsea niet redden wil niet zeggen dat ze het bij ons of een andere club ook niet redden. Je weet toch hoe die Engelsen werken. Die halen jaarlijks een X-aantal talenten voor weinig geld. Redden er daar een paar het van dan zijn ze tevreden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 december 2015 - 17:29   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 december 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - woensdag 09 december 2015 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 17:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat ze het bij Chelsea niet redden wil niet zeggen dat ze het bij ons of een andere club ook niet redden. Je weet toch hoe die Engelsen werken. Die halen jaarlijks een X-aantal talenten voor weinig geld. Redden er daar een paar het van dan zijn ze tevreden.
Dat klopt ook zeker, maar als die gasten zo goed zijn, zouden ze het elders ook wel redden, wantz e gaan een x bij Chelsea weg..

Ik vind die gasten lang niet allemaal goed, en natuurlijk zitten er wel wat talenten bij die het bij Ajax prima zouden kunnen doen..

Ik vond die Piazon erg goed bijvoorbeeld..
p111
 p111 - woensdag 09 december 2015 - 09:15   quote  deeplink  
Die spits Solanke die nu bij Vitesse voetbalt is echt een kanjer dat zou bij Ajax op dit moment een versterking zijn.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 december 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 december 2015 - 13:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zie maar weinig van die Vitesse huurlingen die het bij Ajax zouden redden als bassispeler. De beste Vitesse spelers van de afgelopen jaren waren toch echt jongens die echt van Vitesse waren. Denk aan Bony, Propper en Van Ginkel. De enige Chelsea huurling van de afgelopen jaren die ik echt heel goed vond was Piazon. Die spits die ze nu hebben, Solanke, heeft wel potentie misschien.

Ik vind het materiaal wat Vitesse van Chelsea heeft gehad niet beter als Bojan en Cuenca bijvoorbeeld. Die twee hadden beide bij Ajax moeten kunnen slagen trouwens. Wel beter als Sanogo natuurlijk maar dat is niet zo moeilijk. Als ik El Azzouzi zie bij Jong Ajax (2e keuze acher Sam Hendriks) vind ik die nog altijd ruim beter dan Sanogo.
Kalas, Kakuta, Traore, van Aanholt, rechtsbuiten liep er nog 1( Atsu)
Salonke en Baker nu en wat je al zei Piazon nog zo komt er nog wel eens wat langs wat ik beter gehuurd vind dan wat er bij ons langskomt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 december 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 09:15 schreef p111 het volgende:
Die spits Solanke die nu bij Vitesse voetbalt is echt een kanjer dat zou bij Ajax op dit moment een versterking zijn.
Klopt heeft ook gogme iets wat bij Milik ontbreekt..
Eide
 Eide - woensdag 09 december 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 12:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kalas, Kakuta, Traore, van Aanholt, rechtsbuiten liep er nog 1( Atsu)
Salonke en Baker nu en wat je al zei Piazon nog zo komt er nog wel eens wat langs wat ik beter gehuurd vind dan wat er bij ons langskomt.
Die vind ik, een uitzondering daargelaten, niet Ajax waardig.
Loetje
 Loetje - woensdag 09 december 2015 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 09:15 schreef p111 het volgende:
Die spits Solanke die nu bij Vitesse voetbalt is echt een kanjer dat zou bij Ajax op dit moment een versterking zijn.
Bertrand Traore! Dat was een versterking geweest.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 09 december 2015 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 12:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Die vind ik, een uitzondering daargelaten, niet Ajax waardig.
Atsu, Traore en Solanke had ik er anders graag bij gehad hoor..
Eide
 Eide - woensdag 09 december 2015 - 14:31   quote  deeplink  
Atsu bijvoorbeeld niet, die vind ik niet heel bijzonder. Solanke heeft potentie maar zou ook geen directe versterking zijn (4 goals in 13 wedstrijden is niet veel) en daar huur je een speler niet voor. Traore misschien wel, en Piazon, hoewel die na een geweldig eerste half jaar vreselijk ver weg zakte.

Huren doe je om een directe versterking binnen te halen (in mijn opinie). Dat moet een club als Ajax dus niet doen om talenten van een ander op te leiden. Daarom is de huur van Sanogo, naast het gebrek aan kwaliteit, zo bizar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 december 2015 - 20:52   quote  deeplink  
Wat mij betreft heeft Van Rhijn vandaag zijn transfer wel verdiend! Wat is die afgezakt!!!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 10 december 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 14:31 schreef Eide het volgende:
Atsu bijvoorbeeld niet, die vind ik niet heel bijzonder. Solanke heeft potentie maar zou ook geen directe versterking zijn (4 goals in 13 wedstrijden is niet veel) en daar huur je een speler niet voor. Traore misschien wel, en Piazon, hoewel die na een geweldig eerste half jaar vreselijk ver weg zakte.

Huren doe je om een directe versterking binnen te halen (in mijn opinie). Dat moet een club als Ajax dus niet doen om talenten van een ander op te leiden. Daarom is de huur van Sanogo, naast het gebrek aan kwaliteit, zo bizar.
Huren vind ik toch al niet super want of het moet een toppertje zijn die mogelijk wat extra's kan brengen met een optie tot koop..
Sanogo Tja inderdaad bizar heeft ook nooit veel gescoord en stond volgens mij ook niet te boek als groot talent. Feit blijft toch gewoon dat het aankopen/huren in veel gevallen nog niet helemaal vlekkeloos verloopt.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 10 december 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 20:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat mij betreft heeft Van Rhijn vandaag zijn transfer wel verdiend! Wat is die afgezakt!!!
Hij was natuurlijk niet voor niets gepasseerd maar inderdaad het is niet veel meer nee.
Leuk voor subtop/middenmoot waar hij vertrouwen krijgt en veel kan spelen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 december 2015 - 22:03   quote  deeplink  
Alles verkopen!! Kut team!!! Molde was de druppel!!!

Hahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 10 december 2015 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 22:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Alles verkopen!! Kut team!!! Molde was de druppel!!!

Hahaha
Behalve Schöne...........
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 december 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Nou idd!
enough
 enough - vrijdag 11 december 2015 - 01:04   quote  deeplink  
ook geen AJAX meer,maar AFC SCHONE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 december 2015 door enough --
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 december 2015 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Behalve Schöne...........
Eens Schöne verkopen we niet!! Die geven we gratis weg :)
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 december 2015 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2015 - 21:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Huren vind ik toch al niet super want of het moet een toppertje zijn die mogelijk wat extra's kan brengen met een optie tot koop..
Sanogo Tja inderdaad bizar heeft ook nooit veel gescoord en stond volgens mij ook niet te boek als groot talent. Feit blijft toch gewoon dat het aankopen/huren in veel gevallen nog niet helemaal vlekkeloos verloopt.
Jawel een talent was het zeker wel in de jeugd bij Auxerre. Zijn verdere ontwikkeling mede door blessures is helaas niet best.
Eide
 Eide - zaterdag 19 december 2015 - 09:00   quote  deeplink  
Ajax richt zich op extra spits

Ajax-trainer Frank de Boer vindt dat Ajax zich in de winterstop moet richten op een extra spits. dat zegt hij in een interview met De Telegraaf/Telesport.

Wie hebben we nog als Arek Milik zou wegvallen? Yaya Sanogo kwakkelt met blessures. Ik vind dat Yaya zich goed ontwikkelt. Maar hij kan op dit moment maar 45 minuten spelen. En of dat dit seizoen nog verandert, is de grote vraag"

"Als je kampioen wilt worden moet alles perfect zijn, dus zullen we ons op een spits richten. En op de posities van spelers die vertrekken. Al verwacht ik dat er nu niemand weggaat.

Bron
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 december 2015 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 09:00 schreef Eide het volgende:
Ajax richt zich op extra spits

Ajax-trainer Frank de Boer vindt dat Ajax zich in de winterstop moet richten op een extra spits. dat zegt hij in een interview met De Telegraaf/Telesport.

Wie hebben we nog als Arek Milik zou wegvallen? Yaya Sanogo kwakkelt met blessures. Ik vind dat Yaya zich goed ontwikkelt. Maar hij kan op dit moment maar 45 minuten spelen. En of dat dit seizoen nog verandert, is de grote vraag"

"Als je kampioen wilt worden moet alles perfect zijn, dus zullen we ons op een spits richten. En op de posities van spelers die vertrekken. Al verwacht ik dat er nu niemand weggaat.

Bron
Zoethoudertje voor de fans. Als ze een spits willen aantrekken dan moet al duidelijk wie het wordt. Als je nu nog moet gaan zoeken dan wordt het weer een Sanogo. Ik voel hem al weer aankomen met termen als " de goede spelers willen niet in de eredivisie of de ze zijn niet betaalbaar maar we hebben wel om best gedaan".
Eide
 Eide - zaterdag 19 december 2015 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 09:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zoethoudertje voor de fans.
Dat ben ik niet met je eens. Het is daadwerkelijk de enige positie waar Ajax geen serieuze concurrentie heeft. Leuk die uitspraken over Sanogo, maar dat is juist het zoethoudertje. Dat Ajax een spits nodig heeft natuurlijk niet.

De vraag is een beetje waar je voor gaat. Probeer je een ervaren 30-plusser te halen of ga je voor de diepte en dus kwaliteit. Met Zivkovic in de coulissen lijkt dat laatste niet voor de hand liggend.
enough
 enough - zaterdag 19 december 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 09:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zoethoudertje voor de fans. Als ze een spits willen aantrekken dan moet al duidelijk wie het wordt. Als je nu nog moet gaan zoeken dan wordt het weer een Sanogo. Ik voel hem al weer aankomen met termen als " de goede spelers willen niet in de eredivisie of de ze zijn niet betaalbaar maar we hebben wel om best gedaan".
ja op zo'n verhaaltje zal het wel weer uitdraaien
ben benieuwd ..
en van het schaduwlijsje hoor je ook niets meer van....blijkt echt schaduw te zijn
en van die bruin-slot had ik wel eens verwacht dat ie met een speler zou komen
hij zit nu wel in die bestuursraad,maar heeft toch ook contacten zat en bekijkt de buitenlandse tegenstanders
voor frank toch....
ze begrijpen nu denk wel dat ze weer niet met zo'n kluns aan kunnen komen zetten
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 december 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 10:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Het is daadwerkelijk de enige positie waar Ajax geen serieuze concurrentie heeft. Leuk die uitspraken over Sanogo, maar dat is juist het zoethoudertje. Dat Ajax een spits nodig heeft natuurlijk niet.

De vraag is een beetje waar je voor gaat. Probeer je een ervaren 30-plusser te halen of ga je voor de diepte en dus kwaliteit. Met Zivkovic in de coulissen lijkt dat laatste niet voor de hand liggend.
Kijk als ze hun zaakjes op orde hebben dan hebben ze een spits op het oog. Als ze nu nog op zoek moeten gaan dan ben je te laat. Ik denk ook dat ze nog op zoek moeten aangezien ze afgelopen zomer oom niet verder kwamen dsn Sanogo die ze niet eens gescout hebben. Dus toen hadden ze ook al niemand op het oog en kwamen toen inderdaad met het zoethoudertje Sanogo
p111
 p111 - zaterdag 19 december 2015 - 11:27   quote  deeplink  
Het zal wel een 30 plusser moeten worden anders heb je niks meer aan Zivkovic die gaat echt niet de bank warm houden.Maar misschien zijn ze er achter gekomen dat het een counterspits is en dus voor het spel in de kleine ruimte niet helemaal de juiste spits is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 december 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 09:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zoethoudertje voor de fans. Als ze een spits willen aantrekken dan moet al duidelijk wie het wordt. Als je nu nog moet gaan zoeken dan wordt het weer een Sanogo. Ik voel hem al weer aankomen met termen als " de goede spelers willen niet in de eredivisie of de ze zijn niet betaalbaar maar we hebben wel om best gedaan".
Waarom altijd gelijk weer de negatieve kaart spelen???? Hoezo moet al duidelijk worden wie de nieuwe spits wordt?? Denk je werkelijk dat Ajax niet al een schaduwlijst heeft en dat die spelers worden gevraagd? En tja, dat dit niet verder naar buiten komt is alleen maar fijn zodat de prijs niet wordt opgedreven!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 19 december 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Italiaanse krant pakt uit: Napoli in gesprek met Ajax over Klaassen

Davy Klaassen werd afgelopen zomer al in verband gebracht met Napoli en de Italiaanse krant Corriere dello Sport pakt zaterdag opnieuw uit met een verhaal over de Ajacied. Volgens de krant zijn er onderhandelingen gaande tussen Ajax en Napoli: het zou gaan om een transfersom van circa acht miljoen euro.

Het moet raar lopen wil Ajax akkoord gaan met acht miljoen euro. Klaassen heeft onlangs zijn contract verlengd en afgelopen zomer werd er nog gesproken over een mogelijke transfer van achttien miljoen euro.

Volgens het dagblad heeft Napoli korte lijnen richting Klaassen en dat heeft alles te maken met Sören Lerby, de zaakwaarnemer van de aanvoerder van Ajax. Lerby is ook de zaakwaarnemer van Dries Mertens, speler van Napoli. Overigens werd Klaassen de voorbije periode ook in verband gebracht met clubs als Juventus en Internazionale.

Tekst: Voetbalzone.nl

Lijkt me een erg onwaarschijnlijk verhaal. Eerst een bod van 18 miljoen weigeren en dan vervolgens met 8 akkoord gaan! ;-)
p111
 p111 - zaterdag 19 december 2015 - 13:59   quote  deeplink  
Tegenwoordig krijg je voor 8 miljoen hoogstens nog een ballenjongen
p111
 p111 - zaterdag 19 december 2015 - 14:01   quote  deeplink  
update, bod Napoli 20 miljoen volgens VI ,dat is andere koek wat nu ?
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 december 2015 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 13:42 schreef Ajax Warrior het volgende:
Italiaanse krant pakt uit: Napoli in gesprek met Ajax over Klaassen

Davy Klaassen werd afgelopen zomer al in verband gebracht met Napoli en de Italiaanse krant Corriere dello Sport pakt zaterdag opnieuw uit met een verhaal over de Ajacied. Volgens de krant zijn er onderhandelingen gaande tussen Ajax en Napoli: het zou gaan om een transfersom van circa acht miljoen euro.

Het moet raar lopen wil Ajax akkoord gaan met acht miljoen euro. Klaassen heeft onlangs zijn contract verlengd en afgelopen zomer werd er nog gesproken over een mogelijke transfer van achttien miljoen euro.

Volgens het dagblad heeft Napoli korte lijnen richting Klaassen en dat heeft alles te maken met Sören Lerby, de zaakwaarnemer van de aanvoerder van Ajax. Lerby is ook de zaakwaarnemer van Dries Mertens, speler van Napoli. Overigens werd Klaassen de voorbije periode ook in verband gebracht met clubs als Juventus en Internazionale.

Tekst: Voetbalzone.nl

Lijkt me een erg onwaarschijnlijk verhaal. Eerst een bod van 18 miljoen weigeren en dan vervolgens met 8 akkoord gaan! ;-)
Totaal geen club voor Klaassen, kan hij beter nog even blijven.
Als dit wel doorgang mocht vinden gelijk Ziyech ophalen.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 december 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Overmars heeft bevestigt dat interesse zeer concreet is. Maar tegelijk aangegeven dat Klaassen niet verkocht zal worden. Ik denk dat dat bij 25 miljoen wel zal veranderen maar goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0532441