BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 19 december 2015 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 14:06 schreef NatjosFC het volgende:
Overmars heeft bevestigt dat interesse zeer concreet is. Maar tegelijk aangegeven dat Klaassen niet verkocht zal worden. Ik denk dat dat bij 25 miljoen wel zal veranderen maar goed.
Ziyech en Tapia ophalen..
Eide
 Eide - zaterdag 19 december 2015 - 17:24   quote  deeplink  
Middenvelders zitten we goed zat, hoewel Ziyech wel een klasbak is. Tapia mogen ze houden.
p111
 p111 - zaterdag 19 december 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Tapia gaat naar Feyeklooid
enough
 enough - zaterdag 19 december 2015 - 18:16   quote  deeplink  
ik dacht dat klaassen laatst nog zei dat hij de eerste 2jr zeker nog bij AJAX te spelen
en dat zijn doorlopend contract tot 2019 niet van zelfsprekend is om die uit te dienen en
gezien de verschillen (geld) in europa zo groot zijn om bij ajax nog europese prijzen te pakken
ik geloof wel dat de selectie bij elkaar blijft ..al zou wel de bezem er door moeten,maar
daarin tegen kunnen beloftevolle spelers hun opwachting echt gaan maken ,maar ook ervaring blijft
gewenst en ze kunnen het verhaaltje niet blijven verkopen..van ze zijn volgend jr weer jaartje ouder
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 19 december 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 18:16 schreef enough het volgende:
..al zou wel de bezem er door moeten,
Zolang ze Schöne maar houden vind ik het best
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 december 2015 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 13:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom altijd gelijk weer de negatieve kaart spelen???? Hoezo moet al duidelijk worden wie de nieuwe spits wordt?? Denk je werkelijk dat Ajax niet al een schaduwlijst heeft en dat die spelers worden gevraagd? En tja, dat dit niet verder naar buiten komt is alleen maar fijn zodat de prijs niet wordt opgedreven!
Jij hebt de laatste 6 jaar onder een steen gelegen?? Ajax en spitsen halen kan je nou eenmaal geen succes noemen.
enough
 enough - zaterdag 19 december 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 18:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zolang ze Schöne maar houden vind ik het best
wie naar hem wijst bijt ik z'n vinger al af
//held// schone for ever
(kunnen wel weer een berichtje van Hummel10 verwachten) ;-)
enough
 enough - zaterdag 19 december 2015 - 18:50   quote  deeplink  
en die heeft toch geen verstand van foebele,..
dus er veranderd eigelijk niets ..;-)
enough
 enough - zaterdag 19 december 2015 - 18:55   quote  deeplink  
volgens mij is er bij hem nu wat in z'n keel geramd
we horen nog niets van hem ;-)
grappie..gappie
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 19 december 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 17:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziyech en Tapia ophalen..
Lol tapia is echt een loser. Kan er weimig van.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 11:29   quote  deeplink  
Ik snap de naam van Tapia ook totaal niet. Hele matige voetballer.
p111
 p111 - zondag 20 december 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Ziyech is een goede middenvelder maar daar hebben we er al genoeg van, en Tapia is geen versterking.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 december 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 18:50 schreef enough het volgende:
en die heeft toch geen verstand van foebele,..
dus er veranderd eigelijk niets ..;-)
Schöne goed vinden en zeggen dat iemand er geen kijk op heeft noemen in 1 zin tja... ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 december 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 18:55 schreef enough het volgende:
volgens mij is er bij hem nu wat in z'n keel geramd
we horen nog niets van hem ;-)
grappie..gappie
Sorry net thuis van een nachtje vissen! :p
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 december 2015 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 11:29 schreef remco k het volgende:
Ik snap de naam van Tapia ook totaal niet. Hele matige voetballer.
Potentie heeft hij wel hoor..
Eide
 Eide - zondag 20 december 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Ajax zou een bod van 20 miljoen op Klaassen hebben afgeslagen. Ik ben wat argwanend over het bedrag want volgens mij kunnen de Italiaanse clubs dat maar moeilijk bij elkaar schrapen maar ben blij dat Ajax er niet op in gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 december 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 december 2015 - 18:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jij hebt de laatste 6 jaar onder een steen gelegen?? Ajax en spitsen halen kan je nou eenmaal geen succes noemen.
Zivkovic moest met alle geweld komen van sommigen hier! Is daarna volledig ondergesneeuwd en kan zijn verkregen kansen niet eens benutten! Milik moest komen van velen hier, speelt elke week en zoals je ziet met goede voorzetten inderdaad een bruikbare spits! Helaas moet je dan geen spelers op de flanken hebben die A hun speler niet voorbij komen, B als ze er voorbij komen een voorzet afleveren die nog niet eens de lucht in gaat of de eerste paal haalt en C teveel naar binnen trekken en te egoïstisch zijn om het gezamenlijk op te knappen maar liever alles alleen doen!!

En over gisteren maar te zwijgen! Heb diverse malen goed gekeken naar Fischer, El Ghazi maar ook Cerny maar allemaal of veel te egoïstisch of totaal onwetend in het maken van een actie!! En zuiverheid om een kans af te maken is er ook niet echt! Dus in plaats van de spits af te zeiken zou het handig zijn om te kijken waar de werkelijke reden ligt van het falen van spitsen! Overigens ga ik daarbij niet roepen dat Milik het allemaal goed doet!
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zivkovic moest met alle geweld komen van sommigen hier! Is daarna volledig ondergesneeuwd en kan zijn verkregen kansen niet eens benutten! Milik moest komen van velen hier, speelt elke week en zoals je ziet met goede voorzetten inderdaad een bruikbare spits! Helaas moet je dan geen spelers op de flanken hebben die A hun speler niet voorbij komen, B als ze er voorbij komen een voorzet afleveren die nog niet eens de lucht in gaat of de eerste paal haalt en C teveel naar binnen trekken en te egoïstisch zijn om het gezamenlijk op te knappen maar liever alles alleen doen!!

En over gisteren maar te zwijgen! Heb diverse malen goed gekeken naar Fischer, El Ghazi maar ook Cerny maar allemaal of veel te egoïstisch of totaal onwetend in het maken van een actie!! En zuiverheid om een kans af te maken is er ook niet echt! Dus in plaats van de spits af te zeiken zou het handig zijn om te kijken waar de werkelijke reden ligt van het falen van spitsen! Overigens ga ik daarbij niet roepen dat Milik het allemaal goed doet!
maar dat roept iedereen hier ook kerel.

Iedereen hier is het er wel over eens dat er bij Ajax te weinig bruikbare voorzetten komen, om over een goede steekbal maar te zwijgen..

Iedereen heeft het over de goede voorzetten van Dijks, maar een bal hard de 16 in slingeren is niet per definitie een goede voorzet. 9 van de 10 ballen komen namelijk niet in de buurt van een medespeler, en ja ik vind Dijks een hele goede linksback, alleen zijn voorzet moet echt beter geplaatst gaan worden, maar ook de bezetting voor de goal moet beter.

Millik heeft een heel goed linkerbeen, ik vind hem ook prima in de passing, alleen kan hij niet meevoetballen en dat vind ik wel belangrijk bij een Ajax spits..

Ajax had Bojan nooit mogen laten gaan, die jongen wou graag bijtekenen, en kijk eens hoe die het nu doet, wordt weer begeerd door aardig wat toppploegen.

Een Ajax spits hoeft er van mij geen 30 in te leggen, maar wel belangrijk zijn in het beter laten voetballen van het elftal. En dat laatste lukt Millik helaas niet, en dat is wel degelijk een gebrek aan kwaliteit aan zijn kant.

Ik klaag overigens niet over Millik hoor, vind het een heel groot talent, maar heeft wel wat meer kwaliteit om hem heen nodig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 december 2015 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

maar dat roept iedereen hier ook kerel.

Iedereen hier is het er wel over eens dat er bij Ajax te weinig bruikbare voorzetten komen, om over een goede steekbal maar te zwijgen..

Iedereen heeft het over de goede voorzetten van Dijks, maar een bal hard de 16 in slingeren is niet per definitie een goede voorzet. 9 van de 10 ballen komen namelijk niet in de buurt van een medespeler, en ja ik vind Dijks een hele goede linksback, alleen zijn voorzet moet echt beter geplaatst gaan worden, maar ook de bezetting voor de goal moet beter.

Millik heeft een heel goed linkerbeen, ik vind hem ook prima in de passing, alleen kan hij niet meevoetballen en dat vind ik wel belangrijk bij een Ajax spits..

Ajax had Bojan nooit mogen laten gaan, die jongen wou graag bijtekenen, en kijk eens hoe die het nu doet, wordt weer begeerd door aardig wat toppploegen.

Een Ajax spits hoeft er van mij geen 30 in te leggen, maar wel belangrijk zijn in het beter laten voetballen van het elftal. En dat laatste lukt Millik helaas niet, en dat is wel degelijk een gebrek aan kwaliteit aan zijn kant.

Ik klaag overigens niet over Millik hoor, vind het een heel groot talent, maar heeft wel wat meer kwaliteit om hem heen nodig.
Ik had het dan ook even over Brandje en zijn reactie Remco! Totaal niet over die van jou!
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 14:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik had het dan ook even over Brandje en zijn reactie Remco! Totaal niet over die van jou!
Daarom zei ik ook dat ik denk dat het merendeel er wel hetzelfde over denkt..
enough
 enough - maandag 21 december 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 13:19 schreef Eide het volgende:
Ajax zou een bod van 20 miljoen op Klaassen hebben afgeslagen. Ik ben wat argwanend over het bedrag want volgens mij kunnen de Italiaanse clubs dat maar moeilijk bij elkaar schrapen maar ben blij dat Ajax er niet op in gaat.
of die 20 milj moet weer uitgesmeerd worden over 4a5 jr
daar trap ajax niet meer in (hoop ik)
en als die dan toch naar italie zou gaan (willen) dan is juventus de beste optie voor hem,omdat
hij daar nog een beetje kans maakt op een europees succesje....wat zijn insteek is als hij ajax
zou verlaten over een jaartje of 2 naar zijn zeggen
Eide
 Eide - maandag 21 december 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Kasper Dolberg mee op trainingskamp

Ajax gaat op maandag 4 januari 2016 met 26 spelers op trainingskamp naar Turkije. De 22 voetballers uit de A-selectie worden aangevuld met de talenten Donny van de Beek, Vaclav Cerny, Abdelhak Nouri en Kasper Dolberg.

Voor Kasper Dolberg Rasmussen wordt het zijn eerste stage bij de A-selectie. Van de Beek, Cerny en Nouri waren al eerder mee bij trainingskampen. De eerste twee afgelopen zomer nog in Oostenrijk. De achttienjarige Dolberg tekende op 5 januari 2015 een driejarig contract bij Ajax.

De volledige selectie voor het trainingskamp is als volgt:

Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Mike van der Hoorn
John Heitinga
Riechedly Bazoer
Viktor Fischer
Daley Sinkgraven
Arek Milik
Davy Klaassen
Amin Younes
Yaya Sanogo
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Jairo Riedewald
Kenny Tete
Andre Onana
Thulani Serero
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Donny van de Beek
Vaclav Cerny
Abdelhak Nouri
Kasper Dolberg

Op zaterdag 9 januari speelt Ajax een oefenduel met HSV. De aanvangstijd van de wedstrijd is - onder voorbehoud - 18:00 uur Nederlandse tijd.

Bron

Nouri, Cerny en Van de Beek lagen enorm voor de hand. Dat Dolberg mee mag vind ik wel verrassend. Heeft overigens in Denemarken al op het hoogste niveau gespeeld maar zit bij Ajax nog even bij de A1.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 16:09   quote  deeplink  
Ik ken hem zelf nog niet echt goed, maar het schijnt wel een heel groot talent te zijn..

Vind het wel jammer dan Sam Hendriks dan weer niet mee gaat.. Heeft al een keer gespeeld en deed dat toen best prima eerlijk gezegd..
Eide
 Eide - maandag 21 december 2015 - 16:24   quote  deeplink  
Staat op 3 goals in 3 wedstrijden in de Youth League en 3 goals in 7 competitiewedstrijden. Hij speelde nog niet veel door een blessure.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 16:24 schreef Eide het volgende:
Staat op 3 goals in 3 wedstrijden in de Youth League en 3 goals in 7 competitiewedstrijden. Hij speelde nog niet veel door een blessure.
Wat mij opvalt, is dat zo'n jongen het bij zijn debuut in het eerste gewoon goed deed en zelfs een meer dan prima assists gaf op Schone als ik het goed heb.

Misschien is het wel zo'n type Huntelaar die het wel laat zien op dit niveau, waar hij misschien niet de meest opvallende speler is op de trainingen..

Waarom niet die jongen dan zo af en toe nog eens de kans geven, juist met dit soort sessies..
Eide
 Eide - maandag 21 december 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Jij bedoelt nu Hendriks neem ik aan, en niet Dolberg?
enough
 enough - maandag 21 december 2015 - 18:39   quote  deeplink  
leuk om te zien dat die doorstroming gestalte begint te krijgen
Loetje
 Loetje - maandag 21 december 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 18:39 schreef enough het volgende:
leuk om te zien dat die doorstroming gestalte begint te krijgen
Wat een gelul man. Er stromen onder De Boer voortdurend spelers door hoor.
enough
 enough - maandag 21 december 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat een gelul man. Er stromen onder De Boer voortdurend spelers door hoor.
dat weet ik wel,vanaf klaassen al,en de bekenden die vorig jaar en nu dit seizoen al basis zijn

ik bedoelde daar mee dat er nog steeds spelers van kwaliteit doorstromen zoals v beek,cerny en over
niet lange tijd nouri en dolberg, ligt en andere v/d a1
ik weet nog toen eral over die jongens werd gesproken toen ze nog in de b1 speelden en hun belofte hebben
waargemaakt....cerny en dolberg kwamen dan in 2014/en 2015 pas.
ik weet ook nog dat er geroepen werd waar zijn die beloften dan?(door media,mulder enzo..van,maar ze zitten nog inde b1 )
nou hier zijn ze dan en dat vind ik leuk dat die "laatste" nu mee gaan naar turkey

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door enough --
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 18:02 schreef Eide het volgende:
Jij bedoelt nu Hendriks neem ik aan, en niet Dolberg?
Ja..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 december 2015 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat mij opvalt, is dat zo'n jongen het bij zijn debuut in het eerste gewoon goed deed en zelfs een meer dan prima assists gaf op Schone als ik het goed heb.

Misschien is het wel zo'n type Huntelaar die het wel laat zien op dit niveau, waar hij misschien niet de meest opvallende speler is op de trainingen..

Waarom niet die jongen dan zo af en toe nog eens de kans geven, juist met dit soort sessies..
Kan maar zo. Had die jongen in ieder geval op de bank gezet want nu heb je helemaal geen spits op de bank...
Legt in ieder geval veel strijd in de wedstrijd.
3sterren
 3sterren - dinsdag 22 december 2015 - 08:04   quote  deeplink  
Ik weet dat we genoeg buitenspelers hebben maar die muric is toch vind ik bijna elke wedstrijd 1 van de betere spelers van jong ajax wat moet die jongen doen om een kans te krijgen? Of heeft hij pech dat el ghazi en cerny op zijn positie spelen?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 december 2015 - 08:16   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/626614/limbombe-op-lijstje-van-ajax-ze-volgen-hem-intensief-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Ze volgen Libombe intensief als spits? Dacht dat hij meer een buitenspeler was?
Met Fischer, Youness, Ghazi, Cerny en zoals hierboven Muric dan lijkt het me niet echt waarschijnlijk.
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 08:39   quote  deeplink  
Zou ook een rare optie zijn.. We hebben 6 buitenspelers voor twee posities..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 december 2015 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 08:39 schreef remco k het volgende:
Zou ook een rare optie zijn.. We hebben 6 buitenspelers voor twee posities..
Ja inderdaad of mogelijk houden ze rekening met vertrek Fischer?
Mogelijk kan hij prima in de spits uit de voeten maar zal apart zijn als daarvoor gehaald wordt..
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 10:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja inderdaad of mogelijk houden ze rekening met vertrek Fischer?
Mogelijk kan hij prima in de spits uit de voeten maar zal apart zijn als daarvoor gehaald wordt..
Waarom Fischer dan? Helemaal niets gelezen over belangstelling, waarom dan Fischer?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 december 2015 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom Fischer dan? Helemaal niets gelezen over belangstelling, waarom dan Fischer?
Lijkt mij de meest voor de handliggende als ze een linksbuiten scouten. In het verleden toch al wat clubs voorbij gekomen die hem in de gaten hielden.
Eide
 Eide - dinsdag 22 december 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Uitgezonderd Klaassen of misschien Tete zie ik niet snel belangstelling voor Ajacieden deze winter. Aankomende zomer verwacht ik meer, met name op die 2 plus veel interesse voor Bazoer.

Schone is een outsider qua intresse. Is wel typisch een speler die in de Bundesliga bij een bescheiden club gewoon basisspeler is en daar heel nuttig kan zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 december 2015 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 11:20 schreef Eide het volgende:
Uitgezonderd Klaassen of misschien Tete zie ik niet snel belangstelling voor Ajacieden deze winter. Aankomende zomer verwacht ik meer, met name op die 2 plus veel interesse voor Bazoer.

Schone is een outsider qua intresse. Is wel typisch een speler die in de Bundesliga bij een bescheiden club gewoon basisspeler is en daar heel nuttig kan zijn.
Ik voorzie ook nog wel belangstelling voor Milik, die gaat namelijk naar het EK en kan daar zomaar een hele goede beurt maken.
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 11:20 schreef Eide het volgende:
Uitgezonderd Klaassen of misschien Tete zie ik niet snel belangstelling voor Ajacieden deze winter. Aankomende zomer verwacht ik meer, met name op die 2 plus veel interesse voor Bazoer.

Schone is een outsider qua intresse. Is wel typisch een speler die in de Bundesliga bij een bescheiden club gewoon basisspeler is en daar heel nuttig kan zijn.
Als die spelers verkocht worden gaat Ajax denk ik wel rond de 60 miljoen bijschrijven... Allen liggen nog lang vast en zijn uitzonderlijke talenten..
Eide
 Eide - dinsdag 22 december 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Klaassen zou kunnen maar dan wel voor de hoofdprijs. Tete wil men het contract van openbreken en Bazoer moet nog even blijven. Achter Klaassen Vd Beek en Sinkgraven laten uitvechten... Mwah. Een verkoop van Milik na het EK vind ik ook geen drama. De zoektocht naar een spits loopt toch nog wel.
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 12:17 schreef Eide het volgende:
Klaassen zou kunnen maar dan wel voor de hoofdprijs. Tete wil men het contract van openbreken en Bazoer moet nog even blijven. Achter Klaassen Vd Beek en Sinkgraven laten uitvechten... Mwah. Een verkoop van Milik na het EK vind ik ook geen drama. De zoektocht naar een spits loopt toch nog wel.
Ik denk dat er best veel op te vangen is. Klaassen zou uiteraard jammer zijn, maar voor een goed bedrag dik in de twintig miljoen is dat ook geen probleem, we hebben al vervangers in huis met Nouri vd Beek en Sinkgravn
p111
 p111 - dinsdag 22 december 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk zeggen dat de laatste tijd Klaasen niet echt top speelt en als je 20 miljoen kan krijgen dan zou ik op dit moment ja zeggen.
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 12:40 schreef p111 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de laatste tijd Klaasen niet echt top speelt en als je 20 miljoen kan krijgen dan zou ik op dit moment ja zeggen.
De laatste twee potjes niet goed, daarvoor was ie een maand of twee constant en een van de beste spelers van het elftal..
enough
 enough - dinsdag 22 december 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 12:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat er best veel op te vangen is. Klaassen zou uiteraard jammer zijn, maar voor een goed bedrag dik in de twintig miljoen is dat ook geen probleem, we hebben al vervangers in huis met Nouri vd Beek en Sinkgravn
laat de selectie nu eens bij elkaar blijven (uitgezonderd de miskopen)
dat beetje ervaring wat we hebbben moeten we koesteren ....eer dat nouri ,beek ed die ervaring van
klaassen heeft zijn we weer een paar jaar verder....(daarom mag die ook niet weg)
om die 20 milj zitten we nu ook weer niet te springen.
ze hebben alle lange contracten nu....dus 2a3 jr nog bij elkaar en wie weet hoe ver ze het dan schoppen
wellicht is het een utopie,maar elke keer op nieuw bouwen weten we nu wel.

en als het goed gaat lopen (europees) dan hebben we ieder nodig ..dus nouri beek cerny ed krijgen heus
der minuten wel.
voor sommige posities moeten nu wel gerichte aankopen gedaan worden....(spits en 2de backs)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door enough --
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 13:20 schreef enough het volgende:

[..]

laat de selectie nu eens bij elkaar blijven (uitgezonderd de miskopen)
dat beetje ervaring wat we hebbben moeten we koesteren ....eer dat nouri ,beek ed die ervaring van
klaassen heeft zijn we weer een paar jaar verder....(daarom mag die ook niet weg)
om die 20 milj zitten we nu ook weer niet te springen.
ze hebben alle lange contracten nu....dus 2a3 jr nog bij elkaar en wie weet hoe ver ze het dan schoppen
wellicht is het een utopie,maar elke keer op nieuw bouwen weten we nu wel.

en als het goed gaat lopen (europees) dan hebben we ieder nodig ..dus nouri beek cerny ed krijgen heus
der minuten wel.
voor sommige posities moeten nu wel gerichte aankopen gedaan worden....(spits en 2de backs)
blablabla..
Utopie..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 december 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 11:20 schreef Eide het volgende:
Uitgezonderd Klaassen of misschien Tete zie ik niet snel belangstelling voor Ajacieden deze winter. Aankomende zomer verwacht ik meer, met name op die 2 plus veel interesse voor Bazoer.

Schone is een outsider qua intresse. Is wel typisch een speler die in de Bundesliga bij een bescheiden club gewoon basisspeler is en daar heel nuttig kan zijn.
Schöne Bundesliga? Moet ie nog meer fysiek werk leveren.. Lijkt me niets voor hem.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 december 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 13:20 schreef enough het volgende:

[..]

laat de selectie nu eens bij elkaar blijven (uitgezonderd de miskopen)
dat beetje ervaring wat we hebbben moeten we koesteren ....eer dat nouri ,beek ed die ervaring van
klaassen heeft zijn we weer een paar jaar verder....(daarom mag die ook niet weg)
om die 20 milj zitten we nu ook weer niet te springen.
ze hebben alle lange contracten nu....dus 2a3 jr nog bij elkaar en wie weet hoe ver ze het dan schoppen
wellicht is het een utopie,maar elke keer op nieuw bouwen weten we nu wel.

en als het goed gaat lopen (europees) dan hebben we ieder nodig ..dus nouri beek cerny ed krijgen heus
der minuten wel.
voor sommige posities moeten nu wel gerichte aankopen gedaan worden....(spits en 2de backs)
Zolang Viergever en van Rhijn bij de selectie zitten hoef je toch ook geen tweede backs te halen? Alleen Sanogo wegsturen en een goede spits halen lijkt mij voldoende.
Dan van de zomer kijken waar je kan gaan versterken(weet je ook gelijk waar je geindigd bent)

De zomer zullen er wel een aantal mogen/willen vertrekken:

van Rhijn, Heitinga, Viergever, vd Hoorn en Schöne zullen wel meer speeltijd willen en dus elders hun heil gaan zoeken. Opzich helemaal niet erg want het is maar een stukje breedte en dus prima te vervangen..

Vind op dit moment alleen Bazoer en Tete echte potentiele toppers de rest is vervangbaar.
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 14:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne Bundesliga? Moet ie nog meer fysiek werk leveren.. Lijkt me niets voor hem.
Nou de Bundesliga is helemaal niet zo fysiek hard als dat jij doet voorkomen, is eerder een goede technische competitie geworden. En hard werken is voor Schone geen enkel probleem, maakt kilometers zat in de wedstrijden..
enough
 enough - dinsdag 22 december 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

blablabla..
Utopie..
wat bla bla bla

al die zelfder kut verhalen van jou is lekker
pleur op gek met al je bobby shit gezeik van je

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0532948