BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 15:25 schreef enough het volgende:

[..]

wat bla bla bla

al die zelfder kut verhalen van jou is lekker
pleur op gek met al je bobby shit gezeik van je
Blablabla dat.
Fijn dat je mijn verhalen lekker vind, en ik heb hier wel meer naar het homo neigende berichten van je gelezen, maar ik hou daar echt niet van kerel. Misschien een ander hier??

Wie is Bobby?
enough
 enough - dinsdag 22 december 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 14:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zolang Viergever en van Rhijn bij de selectie zitten hoef je toch ook geen tweede backs te halen? Alleen Sanogo wegsturen en een goede spits halen lijkt mij voldoende.
Dan van de zomer kijken waar je kan gaan versterken(weet je ook gelijk waar je geindigd bent)

De zomer zullen er wel een aantal mogen/willen vertrekken:

van Rhijn, Heitinga, Viergever, vd Hoorn en Schöne zullen wel meer speeltijd willen en dus elders hun heil gaan zoeken. Opzich helemaal niet erg want het is maar een stukje breedte en dus prima te vervangen..

Vind op dit moment alleen Bazoer en Tete echte potentiele toppers de rest is vervangbaar.
viergever en van rhijn (niet meer) zijn toch niet van ajax niveau
enough
 enough - dinsdag 22 december 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Blablabla dat.
Fijn dat je mijn verhalen lekker vind, en ik heb hier wel meer naar het homo neigende berichten van je gelezen, maar ik hou daar echt niet van kerel. Misschien een ander hier??

Wie is Bobby?
je moet niet zo op me letten
val me al een tijdje op.....
ik ben geen bobby hoor maatje .die je kan vernederen
enough
 enough - dinsdag 22 december 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Blablabla dat.
Fijn dat je mijn verhalen lekker vind, en ik heb hier wel meer naar het homo neigende berichten van je gelezen, maar ik hou daar echt niet van kerel. Misschien een ander hier??

Wie is Bobby?


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door enough --
enough
 enough - dinsdag 22 december 2015 - 15:40   quote  deeplink  
zelf vallen over een naampje jesus en een ander uit maken voor homo neigingen
kom slaap tekort zeker!!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 december 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou de Bundesliga is helemaal niet zo fysiek hard als dat jij doet voorkomen, is eerder een goede technische competitie geworden. En hard werken is voor Schone geen enkel probleem, maakt kilometers zat in de wedstrijden..
Een van der Vaart kwam er al niet uit de verf die schaal ik nog wel een klasse hoger in dan Schöne. Maar goed van mij mag hij daarheen hoor..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 december 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 15:29 schreef enough het volgende:

[..]

viergever en van rhijn (niet meer) zijn toch niet van ajax niveau
Maar de nood is ook niet zo hoog dat je ze deze winter al moet vervangen toch?
Ja als er een bod op ze komt maar anders is van de zomer vroeg zat.
enough
 enough - dinsdag 22 december 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 15:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar de nood is ook niet zo hoog dat je ze deze winter al moet vervangen toch?
Ja als er een bod op ze komt maar anders is van de zomer vroeg zat.
ik bedoelde eigenlijk ook v/d zomer..
nu was meer voor een spits bedoeld....alhoewel ik milik een prima spits vind qua cijfers en afmaker
maar zoals we weten wordt er meer gevraagd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door enough --
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 15:29 schreef enough het volgende:

[..]

viergever en van rhijn (niet meer) zijn toch niet van ajax niveau
Prima spelers voor de bank..
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 15:32 schreef enough het volgende:

[..]

je moet niet zo op me letten
val me al een tijdje op.....
ik ben geen bobby hoor maatje .die je kan vernederen
Ik post naar iedereen, naar niemand specifiek, je hoeft je dus niet zo vereerd te voelen. Zo speciaal is het allemaal niet..

En ik ben je maatje niet..
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 15:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Een van der Vaart kwam er al niet uit de verf die schaal ik nog wel een klasse hoger in dan Schöne. Maar goed van mij mag hij daarheen hoor..
van der Vaart kwam daar niet uit de verf? Die was een van de betere spelers in de Bundesliga in zijn eerste periode..
Eide
 Eide - dinsdag 22 december 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 14:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne Bundesliga? Moet ie nog meer fysiek werk leveren.. Lijkt me niets voor hem.
Met zijn traptechniek en combinerend vermogen is hij juist in een behoorlijk technisch vaardige competitie als de Bundesliga bij de meeste ploegen gewoon basisspeler.
enough
 enough - dinsdag 22 december 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik post naar iedereen, naar niemand specifiek, je hoeft je dus niet zo vereerd te voelen. Zo speciaal is het allemaal niet..

En ik ben je maatje niet..
dit soort opmerkingen bedoel ik nu....blablabla was niet specifiek
vereerd hoef en wil ik me niet voelen
gewoon normaal
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 16:04 schreef enough het volgende:

[..]

dit soort opmerkingen bedoel ik nu....blablabla was niet specifiek
vereerd hoef en wil ik me niet voelen
gewoon normaal
Wat is gewoon normaal?
enough
 enough - dinsdag 22 december 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is gewoon normaal?
gewoon zoals ik het zeg Remco
als jij moeite met mijn post heb ..dan is dat maar zo
ieder heeft zijn "eigen" manier van posten....ook jij!!
en zoals eerder gezegd ieder zijn mening
remco k
 remco k - dinsdag 22 december 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 16:19 schreef enough het volgende:

[..]

gewoon zoals ik het zeg Remco
als jij moeite met mijn post heb ..dan is dat maar zo
ieder heeft zijn "eigen" manier van posten....ook jij!!
en zoals eerder gezegd ieder zijn mening
Wat is er aan de hand kerel. Opfokjes gegeten vanochtend?
enough
 enough - dinsdag 22 december 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand kerel. Opfokjes gegeten vanochtend?
ja samen met jesus..;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 22 december 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 15:25 schreef enough het volgende:

[..]

wat bla bla bla

al die zelfder kut verhalen van jou is lekker
pleur op gek met al je bobby shit gezeik van je
Hahahahaha

Jerry jerry jerry!!!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 december 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 16:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Met zijn traptechniek en combinerend vermogen is hij juist in een behoorlijk technisch vaardige competitie als de Bundesliga bij de meeste ploegen gewoon basisspeler.
Hmm dan moet je bij Ajax ook gewoon basis zijn toch?
Hij komt gewoon te kort.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 december 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 18:53 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahahahaha

Jerry jerry jerry!!!
Ging over Bobby hoor.. Wie is Jerry?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 december 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 21:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ging over Bobby hoor.. Wie is Jerry?
Springer....
Brandje
 Brandje - dinsdag 22 december 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 16:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Met zijn traptechniek en combinerend vermogen is hij juist in een behoorlijk technisch vaardige competitie als de Bundesliga bij de meeste ploegen gewoon basisspeler.
Sorry Eide. Je zegt vaak zinnige dingen over voetbal maar dat Schöne bij vee teams basisspeler is in de bundesliga is echt totale onzin.
Als bij Ajax wat sneller wordt gespeeld dan kan hij het al niet bijbenen. Tegen feyenoord voor de competitie werd ie helemaal overlopen. Zijn basistechniek is prima maar niet vanuit de versnelling en het tempo is zoveel sneller. Nee Schöne is gewoon zeer terecht bankzitter. Was vroeger bruikbaar met een corner of vrije trap maar die rol heeft Gudelj met verve overgenomen.
Cerny is beter als rechtsbuiten. Vd Beek en Nouri zijn al of worden beter op het middenveld. Schöne, en ik krijg nu ruzie met Nenam_tiL, is na dit seizoen exit voor mij.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 december 2015 - 21:36   quote  deeplink  
Jerry kip kerrie!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 22 december 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 21:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Springer....
Yep...

Jij snapt het!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 22 december 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 21:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ging over Bobby hoor.. Wie is Jerry?
Broer van Tom...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 22 december 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 21:36 schreef NatjosFC het volgende:
Jerry kip kerrie!
Appie bamihappie!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 december 2015 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 21:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Yep...

Jij snapt het!
Hahaha ouwe Mokumer...was trouwens niet echt mijn ding die rel Amerikaan. maar soms wel lachen
Eide
 Eide - dinsdag 22 december 2015 - 21:53   quote  deeplink  
Allemaal reacties uit emotie. De top van de Bundesliga uitgezonderd zou Schone vrijwel overal in Duitsland basisspeler zijn, zeg maar van de Duitse middenmoot en later. Net zo als hij in Nederland bij elke subtopper ook gewoon basisspeler zou zijn.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 22 december 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 21:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahaha ouwe Mokumer...was trouwens niet echt mijn ding die rel Amerikaan. maar soms wel lachen
Heerlijk wegkijken altijd 😄
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 december 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 21:53 schreef Eide het volgende:
Allemaal reacties uit emotie. De top van de Bundesliga uitgezonderd zou Schone vrijwel overal in Duitsland basisspeler zijn, zeg maar van de Duitse middenmoot en later. Net zo als hij in Nederland bij elke subtopper ook gewoon basisspeler zou zijn.
Ik vind hem beter als Gudelj.......
Brandje
 Brandje - dinsdag 22 december 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 21:53 schreef Eide het volgende:
Allemaal reacties uit emotie. De top van de Bundesliga uitgezonderd zou Schone vrijwel overal in Duitsland basisspeler zijn, zeg maar van de Duitse middenmoot en later. Net zo als hij in Nederland bij elke subtopper ook gewoon basisspeler zou zijn.
Uit emotie? Verder gaat het goed met je? Ik leg duidelijk uit waarom schone niet mee kan. Volgens mij is jouw reactie dat Schone basisspeler zou zijn juist uit emotie. De bundesliga is qua speltempo na de PL de snelste van Europa en dan ben ik voorzichtig. Als je ziet dat Schone in de Eredivisie al moeite heeft wanneer het tempo omhoog gaat dan ben ik heel benieuwd hoe jij aan je idee komt?! Je zit toch niet al aan de fles :)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 22 december 2015 - 22:24   quote  deeplink  
Jerry jerry jerry!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 december 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 22:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jerry jerry jerry!!!
;-)
Eide
 Eide - dinsdag 22 december 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 22:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Uit emotie? Verder gaat het goed met je? Ik leg duidelijk uit waarom schone niet mee kan. Volgens mij is jouw reactie dat Schone basisspeler zou zijn juist uit emotie. De bundesliga is qua speltempo na de PL de snelste van Europa en dan ben ik voorzichtig. Als je ziet dat Schone in de Eredivisie al moeite heeft wanneer het tempo omhoog gaat dan ben ik heel benieuwd hoe jij aan je idee komt?! Je zit toch niet al aan de fles :)
Ik drink niet (nou ja, nauwelijks) dus aan de fles... nee. Bovendien heb ik ook al uitgelegd waarom hij juist wel mee kan.

Bij Ajax staren veel mensen zich blind op Schone as vleugelaanvaller. Daar is hij beperkt, voornamelijk een hangende buitenspeler eigenlijk. Daarom denk ik dat veel mensen uit emotie op Schone reageren.

Hij zou het in een 4-5-1 of 4-2-3-1 op de flank prima doen. Maar goed, Ajax speelt 4-3-3 met vleugelsaanvallers van wie actie wordt verwacht. Dan heb je aan Schone inderdaad de verkeerde. Maar als je Lasse als 10 of als hangende buitenspeler laat fungeren zal hij in heel veel ploegen, met zijn combinerend vermogen en traptechniek , een uitstekende speler zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 december 2015 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 december 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 22:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik drink niet (nou ja, nauwelijks) dus aan de fles... nee. Bovendien heb ik ook al uitgelegd waarom hij juist wel mee kan.

Bij Ajax staren veel mensen zich blind op Schone as vleugelaanvaller. Daar is hij beperkt, voornamelijk een hangende buitenspeler eigenlijk. Daarom denk ik dat veel mensen uit emotie op Schone reageren.

Hij zou het in een 4-5-1 of 4-2-3-1 op de flank prima doen. Maar goed, Ajax speelt 4-3-3 met vleugelsaanvallers van wie actie wordt verwacht. Dan heb je aan Schone inderdaad de verkeerde. Maar als je Lasse als 10 of als hangende buitenspeler laat fungeren zal hij in heel veel ploegen, met zijn combinerend vermogen en traptechniek , een uitstekende speler zijn.
Dat jij de moeite nog neemt F! ;-)
remco k
 remco k - woensdag 23 december 2015 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 22:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind hem beter als Gudelj.......
Hele andere positie..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 december 2015 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 21:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Yep...

Jij snapt het!
Dat er nog iemand hapte! :p
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 december 2015 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 22:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik drink niet (nou ja, nauwelijks) dus aan de fles... nee. Bovendien heb ik ook al uitgelegd waarom hij juist wel mee kan.

Bij Ajax staren veel mensen zich blind op Schone as vleugelaanvaller. Daar is hij beperkt, voornamelijk een hangende buitenspeler eigenlijk. Daarom denk ik dat veel mensen uit emotie op Schone reageren.

Hij zou het in een 4-5-1 of 4-2-3-1 op de flank prima doen. Maar goed, Ajax speelt 4-3-3 met vleugelsaanvallers van wie actie wordt verwacht. Dan heb je aan Schone inderdaad de verkeerde. Maar als je Lasse als 10 of als hangende buitenspeler laat fungeren zal hij in heel veel ploegen, met zijn combinerend vermogen en traptechniek , een uitstekende speler zijn.
Maar Schöne kan hier al amper mee op het middenveld.. Nu heb je het over 4-5-1 ja dan kan het een speler zijn die de spits kan vinden en nuttig kan zijn in balbezit. Zie hem eerder in de subtop van Nederland belanden of anders een kleinere competitie. Misschien Spanje maar Duitsland nee sorry.
remco k
 remco k - woensdag 23 december 2015 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 08:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar Schöne kan hier al amper mee op het middenveld.. Nu heb je het over 4-5-1 ja dan kan het een speler zijn die de spits kan vinden en nuttig kan zijn in balbezit. Zie hem eerder in de subtop van Nederland belanden of anders een kleinere competitie. Misschien Spanje maar Duitsland nee sorry.
Spanje is een betere competitie dan de Duitse naar mijn idee..
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 23 december 2015 - 09:23   quote  deeplink  
Zelf vind ik het wel 50 / 50, deze twee competities. Als er maar goed gespeelt wordt
Maar, heeeeeeel misschien heb je een heel klein beetje gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 december 2015 door Onze Ajax --
remco k
 remco k - woensdag 23 december 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 09:23 schreef Onze Ajax het volgende:
Zelf vind ik het wel 50 / 50, deze twee competities. Als er maar goed gespeelt wordt
Maar, heeeeeeel misschien heb je een heel klein beetje gelijk.
Ik kijk gewoon naar hoeveel europese finales de Spaanse clubs hebben gespeeld de laatste jaren, en dan dus ook de EL finales..
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 23 december 2015 - 09:30   quote  deeplink  
Dat geeft mij niet vooraf de garantie, dat hun competitie beter is.
remco k
 remco k - woensdag 23 december 2015 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 december 2015 - 09:30 schreef Onze Ajax het volgende:
Dat geeft mij niet vooraf de garantie, dat hun competitie beter is.
Het is het bewijs dat die competitie sterker is..

Als het verschil 1 of twee finales zouden zijn, kan ik je opmerking begrijpen, maar de Spaanse clubs hebben een stuk of 12 clubs in een finale gehad de laatste 8 jaar, de duitse een keer 5, dat verschil is gewoon te groot.

Daarnaast doen er in Spanje structureel 3 clubs mee voor de titel, en daarachter een stuk of 5 clubs voor de subtop, in Duitsland is dat 1 club die voor de titel speelt, en een stuk of 3 a 4 clubs voor de plekken daaronder.

Kortom, de Spaanse is sterker..

De Duitse heeft daarentegen meer energie in de wedstrijden.
Eide
 Eide - woensdag 23 december 2015 - 10:22   quote  deeplink  
Ik vind de Duitse competitie een stuk leuker om te kijken als de Spaanse competitie maar Remco heeft absoluut gelijk dat de Spaanse competitie echt wel sterker is, met name in de breedte. Duitsland is Bayern, dan Dortmund en dan komt al de subtop met Wolfsburg, Leverkusen en Schalke. Die laatste 3 zijn qua niveau binnen bereik van de Nederlandse top. Het verschil is dat de nummer laatst van Duitsland in Nederland gewoon een goede middenmoter zou zijn en dat de Nederlandse nummer laatst in de Duitse 2. Bundesliga heel veel problemen zou kennen.

Als ik de Eredivisie dan afzet tegen de Spaanse liga dan is elke Nederlandse club aanmerkelijk minder dan Real, Barca, Atletico, Villareal, Sevilla etc, kortom, de gehele Spaanse top en subtop. Een Nederlandse topploeg doet in Spanje mee voor de middenmoot en in goede jaren de subtop.

Uiteindelijk is het natte vingerwerk. Maar ik acht de Spaanse (en Engelse) competitie over de breedte wel sterker als de Duitse competitie.
p111
 p111 - woensdag 23 december 2015 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 december 2015 - 16:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Met zijn traptechniek en combinerend vermogen is hij juist in een behoorlijk technisch vaardige competitie als de Bundesliga bij de meeste ploegen gewoon basisspeler.
Sorry Eide maar zijn aller zwakste punt is handelingssnelheid en loopvermogen en dat is wat de Bundesliga vraagt dus ik denk kansloos voor hem.
Eide
 Eide - vrijdag 25 december 2015 - 23:00   quote  deeplink  
TT: PSV en Ajax loeren op Carlos Salcedo, Real aast op Ricardo Rodriguez

De eerste seizoenshelft zit erop, en dus barst het transfergeweld weer in alle hevigheid los. Vanaf 1 januari kunnen clubs weer spelers kopen of huren, maar al voor die tijd gonzen de geruchten door de voetbalwereld. AD.nl vat het belangrijkste nieuws samen in een dagelijkse rubriek: TransferTalk.

Salcedo: De transfer naar Europa is rond
Ajax, PSV en Bayer Leverkusen azen op de Mexicaanse verdediger Carlos Salcedo - niet te verwarren met ex-PSV'er Carlos Salcido. De 22-jarige mandekker speelt momenteel bij Chivas in zijn vaderland, maar heeft in een interview met het Mexicaanse medium AM aangegeven dat een transfer naar Europa al rond is. Volgens AM zou het gaan om Ajax, PSV of Bayer Leverkusen.

,,Alles wat ik kan zeggen is dat de transfer rond is. Het is geregeld met de mensen van Chivas", aldus Salcedo tegen AM.

PSV heeft het voordeel dat er met Andres Guardado en Hector Moreno al twee Mexicanen spelen. Bayer Leverkusen heeft in Javier 'Chicharito' Hernandez een landgenoot van Salcedo onder contract staan. Bij Ajax voetbalt geen enkele Mexicaan.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2015 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 25 december 2015 - 23:03   quote  deeplink  
Eerste spits wees Ajax al af: "Een buitenlandse speler is benaderd"

Ajax is druk op zoek naar een spits. De Amsterdammers willen een goede aanvalsleider in huis halen, maar de 'grote' spitsen zitten niet bepaald te wachten op een club als Ajax. Dat zegt Ronald de Boer. Een spits wees Ajax al af.

De broer van Ajax-trainer Frank de Boer zegt bij de kerstspecial van De Tafel van Kees: "Ajax heeft een buitenlandse spits benaderd, maar hij wilde niet komen. Hij wilde nog niet afbouwen, zei hij volgens Frank." Oscar Cardozo is één van de namen die viel bij Ajax. Hadden de broers De Boer het over hem? "Frank noemde geen naam, dus het zou gissen zijn als we Cardozo noemen. Dat moeten we niet doen. Mijn gevoel zegt dat hij het niet is."

Duidelijk is dat Ajax niet erg meer in trek is bij goede buitenlandse spelers "De Nederlandse competitie stelt in het buitenland niks meer voor", concludeerde Ronald de Boer. De analist van FOX Sports denkt dat Kasper Dolberg uit de A1 wel een goede is. Hij gaat ook mee op trainingskamp. "Of hij de nieuwe Patrick Kluivert is? Dat weet ik niet, dat is nog te vroeg. Maar als ik Richard Witschge mag geloven... Die is erg te spreken over hem."

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 december 2015 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 25 december 2015 - 23:11   quote  deeplink  
Willem II'er De Jong vervroegd naar Ajax

FRENKIE DE JONG maakt deze winter al de overstap naar Ajax. Dat zegt Willem II-technisch directeur Carlos Aalbers in gesprek met Voetbal International.

Ajax wil hem in de winter graag naar Amsterdam halen
De Jong is groot geworden bij Willem II, maar sinds afgelopen zomer is hij in het bezit van Ajax. Bij de Amsterdammers tekende de middenvelder een vierjarig contract, maar hij bleef tot de zomer van 2016 op huurbasis in Tilburg om minuten te maken in de hoofdmacht van Willem II. Trainer Jurgen Streppel maakt echter helemaal geen gebruik van de Brabander.

"Ajax wil hem in de winter graag naar Amsterdam halen. Hier praten we over", zegt Aalbers op de website van het weekblad. De Jong sluit per direct aan bij het beloftenelftal van Ajax, dat in de Jupiler League speelt. Daar zou de middenvelder wel aan spelen toekomen.

Bron
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 26 december 2015 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 december 2015 - 23:00 schreef Eide het volgende:
TT: PSV en Ajax loeren op Carlos Salcedo, Real aast op Ricardo Rodriguez

De eerste seizoenshelft zit erop, en dus barst het transfergeweld weer in alle hevigheid los. Vanaf 1 januari kunnen clubs weer spelers kopen of huren, maar al voor die tijd gonzen de geruchten door de voetbalwereld. AD.nl vat het belangrijkste nieuws samen in een dagelijkse rubriek: TransferTalk.

Salcedo: De transfer naar Europa is rond
Ajax, PSV en Bayer Leverkusen azen op de Mexicaanse verdediger Carlos Salcedo - niet te verwarren met ex-PSV'er Carlos Salcido. De 22-jarige mandekker speelt momenteel bij Chivas in zijn vaderland, maar heeft in een interview met het Mexicaanse medium AM aangegeven dat een transfer naar Europa al rond is. Volgens AM zou het gaan om Ajax, PSV of Bayer Leverkusen.

,,Alles wat ik kan zeggen is dat de transfer rond is. Het is geregeld met de mensen van Chivas", aldus Salcedo tegen AM.

PSV heeft het voordeel dat er met Andres Guardado en Hector Moreno al twee Mexicanen spelen. Bayer Leverkusen heeft in Javier 'Chicharito' Hernandez een landgenoot van Salcedo onder contract staan. Bij Ajax voetbalt geen enkele Mexicaan.

Bron
Wat zou Ajax met deze jongen moeten?
't is al aardig druk centraal in de verdediging. Tenzij van der Hoorn echt gaat vertrekken, maar dan heb je Heitinga dus echt puur voor 'de kleedkamer' gehaald...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 december 2015 - 08:18   quote  deeplink  
Schijnt ook niets van waar te zijn. Psv lijkt meer voor de handliggend.
Las net wel dat Ajax voor een Zuid Afrikaan wilt gaan genaamd Coezee of zoiets 19 jaar groot talent.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0555541