BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
enough
 enough - zaterdag 26 december 2015 - 12:21   quote  deeplink  
v

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 december 2015 door enough --
enough
 enough - zaterdag 26 december 2015 - 12:21   quote  deeplink  
volgens telegraaf vertrekt per direct van rhijn naar calatasaray
voor 3milj euro
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 december 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2015 - 12:21 schreef enough het volgende:
volgens telegraaf vertrekt per direct van rhijn naar calatasaray
voor 3milj euro
Mooi voor Ajax en hem.. Nu Schöne nog! :p
enough
 enough - zaterdag 26 december 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2015 - 14:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mooi voor Ajax en hem.. Nu Schöne nog! :p
hahaha,,moeten we toch voor een 2de r.back of hebben we nog een talentje lopen voor daar?
l back wel,(kan ff niet op z'n naam komen ) savo....nog wat of zo hahahahah
(ben nog niet helder gap)
p111
 p111 - zaterdag 26 december 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Wat zonde toch dat Ajax Bojan niet heeft kunnen behouden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 december 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2015 - 15:54 schreef p111 het volgende:
Wat zonde toch dat Ajax Bojan niet heeft kunnen behouden.
Kunnen? Ze wilden hem gratis niet eens hebben..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 december 2015 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2015 - 15:15 schreef enough het volgende:

[..]

hahaha,,moeten we toch voor een 2de r.back of hebben we nog een talentje lopen voor daar?
l back wel,(kan ff niet op z'n naam komen ) savo....nog wat of zo hahahahah
(ben nog niet helder gap)
Heitinga misschien? Ligeon als back up terug halen?
enough
 enough - zaterdag 26 december 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2015 - 16:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heitinga misschien? Ligeon als back up terug halen?
ligeon vond ik helemaal niet zo verkeerd..na die voorzet op siggi in de kuip was het gelijk over ook
ik /we zagen natuurlijk ook tete komen ,maar dat dat zo snel zou gaan.........??
ligeon..later bij nac deed hij het redelijk,maar geen tete..als back up dit seizoen kan
ja en heitinga???? die jongen had al veel meer moeten spelen ....nu wordt het een klucht en dat
moeten we die jongen ook niet aandoen ,maar de beste speelt dat voorop!!
Eide
 Eide - zaterdag 26 december 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2015 - 15:15 schreef enough het volgende:

[..]

hahaha,,moeten we toch voor een 2de r.back of hebben we nog een talentje lopen voor daar?
l back wel,(kan ff niet op z'n naam komen ) savo....nog wat of zo hahahahah
(ben nog niet helder gap)
Dat is toch juist waar we Jong Ajax voor hebben?

Savastano is een linksback trouwens :)
enough
 enough - zaterdag 26 december 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2015 - 17:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is toch juist waar we Jong Ajax voor hebben?

Savastano is een linksback trouwens :)
zei ik toch l back..alleen voor r back weet ik niet welk talent er nu voor in aanmerking kan komen
(Wel helder blijven Eide);-)
p111
 p111 - zaterdag 26 december 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2015 - 16:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kunnen? Ze wilden hem gratis niet eens hebben..
ja dom genoeg techn/goede voetballer
Eide
 Eide - zaterdag 26 december 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2015 - 17:47 schreef enough het volgende:

[..]

zei ik toch l back..alleen voor r back weet ik niet welk talent er nu voor in aanmerking kan komen
(Wel helder blijven Eide);-)
Moeilijk, ik denk dat de rechtsback allemaal nog niet aan Ajax 1 toe zijn. Lartey Sanniez zit er misschien nog het dichts bij.
enough
 enough - zaterdag 26 december 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2015 - 18:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Moeilijk, ik denk dat de rechtsback allemaal nog niet aan Ajax 1 toe zijn. Lartey Sanniez zit er misschien nog het dichts bij.
daarom (IK) laatst al die post met Hummel 10 ..(al had ik nu ook deze transfer van van Rhijn nog niet verwacht,maar
dacht vooruit,omdat hij ook meer dan twijfel is geworden bij ajax1)
nu zou ajax voor de r.back.positie wel iets moeten doen....l.back hebben we viergever nog,maar...oke
leuk voor de bank wordt gezegd,maar....sorry..??
er zou nu toch eens wat uit de hoge hoed moeten komen ....Of niet...lijkt me wel toch!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 december 2015 door enough --
remco k
 remco k - zaterdag 26 december 2015 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 december 2015 - 19:28 schreef enough het volgende:

[..]

daarom (IK) laatst al die post met Hummel 10 ..(al had ik nu ook deze transfer van van Rhijn nog niet verwacht,maar
dacht vooruit,omdat hij ook meer dan twijfel is geworden bij ajax1)
nu zou ajax voor de r.back.positie wel iets moeten doen....l.back hebben we viergever nog,maar...oke
leuk voor de bank wordt gezegd,maar....sorry..??
er zou nu toch eens wat uit de hoge hoed moeten komen ....Of niet...lijkt me wel toch!!
Zou niet weten waarom, de eerste seizoenshelft heeft ie alleen gespeeld om hem in het ritme te houden, en met Heitinga vd Hoorn en Veltman prima opties om de rechterkant van de verdediging in te vullen..
enough
 enough - zondag 27 december 2015 - 03:03   quote  deeplink  
heitinga en hoorn zouden de r back op kunnen vangen,waar imo veldman nog het beste van de 3 is daar,
maar die zou wel r centraal blijven
(al heb ik wel twijfels qua snelheid van die alternatief)
Eide
 Eide - zondag 27 december 2015 - 08:37   quote  deeplink  
Van Rhijn goudmijn voor Ajax

Ajax en Galatasaray hebben mondeling overeenstemming bereikt over de transfersom van Ricardo van Rhijn (24). De Turken betalen als Van Rhijn persoonlijk ook akkoord is en de medische keuring heeft doorstaan circa 2 miljoen euro vast. Dat bedrag kan door (kampioensbonussen) oplopen tot 3,5 miljoen euro. Daarnaast bedong Marc Overmars een aanzienlijk percentage bij doorverkoop.

En dus is de zelfopgeleide Van Rhijn, zeker voor een reservespeler, een goudmijn voor Ajax. Het eerste contact tussen Galatasaray, Ajax en Van Rhijn werd tot stand gebracht door Players United, dat ook Wesley Sneijder begeleidt. De reserve-aanvoerder van Oranje deed bij zijn club een goed woordje voor de rechtsback.

Inmiddels voeren Van Rhijns begeleiders van SEG de afrondende gesprekken met Galatasaray over het 3,5-jarig contract. Tussen vraag en aanbod zit nog een klein verschil.

Bron
Eide
 Eide - zondag 27 december 2015 - 08:39   quote  deeplink  
Oud AZ-speler en geboren Amsterdammer Ryan Donk trouwens ook naar Galataseray.
Ajax30
 Ajax30 - zondag 27 december 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Ajax moet baker maar halen van Vitesse en Santos' en limbombe
Ajax30
 Ajax30 - zondag 27 december 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Niet naar az meer gaan
Ajax30
 Ajax30 - zondag 27 december 2015 - 13:28   quote  deeplink  
Er doen geruchten de ronde dat cillessen wordt verkocht besitas heeft een bod van 15€ miljoen gedaan ik hoop dat ze de ruiter halen als hij weg is bij Utrecht of de tweede keeper van feijnoord
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 december 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Ja laten we een keeper van fnoord gaan kopen.....enne...de tweede dan ja! Top post man!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 december 2015 - 14:05   quote  deeplink  
●dubbel●

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 december 2015 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 13:23 schreef Ajax30 het volgende:
Ajax moet baker maar halen van Vitesse en Santos' en limbombe
Nog meer wensen dit jaar? Nu kan het nog!
Eide
 Eide - zondag 27 december 2015 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 13:23 schreef Ajax30 het volgende:
Ajax moet baker maar halen van Vitesse
Je bedoelt die speler van Chelsea? Wat denk je zelf? En als Ajax al een extra middenvelder koopt (waar Ajax al erg ruim in de spelers zit) is Ziyech een veel betere keuze.

quote:
Op zondag 27 december 2015 - 13:23 schreef Ajax30 het volgende:
en Santos' en limbombe
Leuke voetballers voor NEC, maar zijn die dan van een niveau wat Ajax beter maakt? Die Santos doet het overigens wel aardig en zou als reservespits niet eens gek zijn, maar Ajax moet kopen voor echte kwaliteit, niet voor de breedte. Limbombe... tja. Er zit wel rek in maar ik zie daar toch ook geen Eredivisie topper in.

Nu ben ik erg kritisch voor wat betreft het kopen binnen Nederland. Ik zie heel weinig spelers binnen de Nederlandse competitie die goed genoeg zijn voor Ajax. Dat toont de aankoop van bijvoorbeeld Sinkgraven wel aan, die in de concurrentiestrijd met Bazoer en nu ook Van de Beek niet aantoonbaar een kwalitatieve versterking is.

Als Ajax nu een speler koopt moet dat of een ervaren spits zijn die komt afbouwen en geen moeite heeft met minder minuten of echt een kwalitatieve impuls in de selectie waarbij we het vermoedelijk ook over een spits hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 27 december 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Van der Wiel zal mogelijk voor 4 miljoen naar Inter gaan. Levert Ajax weer wat centjes op in het kader van de solidariteits- en opleidingsbijdrage als het waar blijkt te zijn.
Eide
 Eide - zondag 27 december 2015 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 13:28 schreef Ajax30 het volgende:
Er doen geruchten de ronde dat cillessen wordt verkocht besitas heeft een bod van 15€ miljoen gedaan ik hoop dat ze de ruiter halen als hij weg is bij Utrecht of de tweede keeper van feijnoord
In de Turkse sensatiemedia... in diezelfde kringen zwerft ook een bericht rond dat Besiktas maar 4 miljoen zou willen bieden. In diezelfde media zwerft ook rond dat Ajax 25 miljoen zou vragen voor Cillissen. Het lijkt mij allemaal onzin. Ik wil best geloven dat er interesse is voor Cillissen trouwens, maar verder heb ik nog geen bericht gezien wat geloofwaardig is.

En ik mag toch hopen dat Ajax Warner Hahn niet wil hebben. Is al eens bedankt bij Ajax en is 2e doelman achter de voormalige 2e doelman van Ajax. Het moet niet gekker worden zeg.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 27 december 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 14:55 schreef Eide het volgende:

[..]

In de Turkse sensatiemedia... in diezelfde kringen zwerft ook een bericht rond dat Besiktas maar 4 miljoen zou willen bieden. In diezelfde media zwerft ook rond dat Ajax 25 miljoen zou vragen voor Cillissen. Het lijkt mij allemaal onzin. Ik wil best geloven dat er interesse is voor Cillissen trouwens, maar verder heb ik nog geen bericht gezien wat geloofwaardig is.

En ik mag toch hopen dat Ajax Warner Hahn niet wil hebben. Is al eens bedankt bij Ajax en is 2e doelman achter de voormalige 2e doelman van Ajax. Het moet niet gekker worden zeg.
Inderdaad, het geruchtencircuit is weer geopend. Dat is volgens mij altijd het geval tijdens de winter- en zomerstop. Bij gebrek aan "echt" nieuws ;)

En wat je schrijft over Hahn deel ik voor 100%.
Eide
 Eide - zondag 27 december 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Robbin Ruiter zou overigens wel een behoorlijke vervanger kunnen zijn mocht Cillissen verkocht worden. Dat vind ik best een hele behoorlijke keeper. Onana zie ik nog niet doorbreken eerlijk gezegd. Hele atletische keeper maar wel een beetje een grabbelaar. Van de keepers van de A1 zie ik te weinig daar een oordeel over te vormen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door Eide --
Brandje
 Brandje - zondag 27 december 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 15:03 schreef Eide het volgende:
Robbin Ruiter zou overigens wel een behoorlijke vervanger kunnen zijn mocht Cillissen verkocht worden. Dat vind ik best een hele behoorlijke keeper. Onana zie ik nog niet doorbreken eerlijk gezegd. Hele atletische keeper maar wel een beetje een grabbelaar. Van de keepers van de A1 zie ik te weinig daar een oordeel over te vormen.
Ik denk dat je je tijd verdoet om hier uberhaupt over na te denken. Ajax laat hem niet gaan voor dat bedrag en waarom zou Cillissen daarheen willen.
Brandje
 Brandje - zondag 27 december 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 08:37 schreef Eide het volgende:
Van Rhijn goudmijn voor Ajax

Ajax en Galatasaray hebben mondeling overeenstemming bereikt over de transfersom van Ricardo van Rhijn (24). De Turken betalen als Van Rhijn persoonlijk ook akkoord is en de medische keuring heeft doorstaan circa 2 miljoen euro vast. Dat bedrag kan door (kampioensbonussen) oplopen tot 3,5 miljoen euro. Daarnaast bedong Marc Overmars een aanzienlijk percentage bij doorverkoop.

En dus is de zelfopgeleide Van Rhijn, zeker voor een reservespeler, een goudmijn voor Ajax. Het eerste contact tussen Galatasaray, Ajax en Van Rhijn werd tot stand gebracht door Players United, dat ook Wesley Sneijder begeleidt. De reserve-aanvoerder van Oranje deed bij zijn club een goed woordje voor de rechtsback.

Inmiddels voeren Van Rhijns begeleiders van SEG de afrondende gesprekken met Galatasaray over het 3,5-jarig contract. Tussen vraag en aanbod zit nog een klein verschil.

Bron
Nog 2,5 jaar contract. Dus 8 ton per contractjaar. De rest zijn variabelen. Vind het wel meevallen met die goudmijn.
Eide
 Eide - zondag 27 december 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 15:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk dat je je tijd verdoet om hier uberhaupt over na te denken. Ajax laat hem niet gaan voor dat bedrag en waarom zou Cillissen daarheen willen.
Mocht, zie hier de nadrukkelijke slag om de arm, een bod komen van 15 miljoen (het lijkt me heel sterk) denk ik dat Ajax een verkoop wel serieus zal overwegen.

Dat ik m'n tijd verdoe er mee bezig te zijn is een absolute waarheid, maar dat is het hele forum gebeuren sowieso ;)
enough
 enough - zondag 27 december 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 14:26 schreef Eide het volgende:
Van der Wiel zal mogelijk voor 4 miljoen naar Inter gaan. Levert Ajax weer wat centjes op in het kader van de solidariteits- en opleidingsbijdrage als het waar blijkt te zijn.
ned r backs zijn nogal gewild.......
waar we het in ned wel een beetje gezien hebben met v/d wiel en van Rhijn
worden ze in de europese sub clubs nog ''op waarde geschat''
zal ook wel met de redelijke kosten te maken hebben
enough
 enough - zondag 27 december 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 15:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ik m'n tijd verdoe er mee bezig te zijn is een absolute waarheid, maar dat is het hele forum gebeuren sowieso ;)
stel dat het forum opgeheven zou worden Eide....wat moet je dan met al je vrije tijd doen??
misschien je eigen huis bouwen..ofzo,.wat er nu niet van gekomen is';-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door enough --
Eide
 Eide - zondag 27 december 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 16:39 schreef enough het volgende:

[..]

stel dat het forum opgeheven zou worden Eide....wat moet je dan met al je vrije tijd doen??
misschien je eigen huis bouwen..ofzo,.wat er nu niet van gekomen is';-)
Haha, ik vind het ouwehoeren over Ajax hartstikke leuk hoor, maar je hebt er natuurlijk geen kloten aan. Je veranderd er niets mee. In het meest positieve geval is het een gezellige en kritische uitlaatklep, in het meest negatieve geval is het pure zelfbevlekking om toch vooral je eigen mening de wereld in te gooien. :)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 december 2015 - 17:58   quote  deeplink  
wij zijn ajax, niet te stoppen, ho ho ho, ho ho ho, ho ho ho ho ho,
kampioenen, Goden zonen, ho ho ho, ho ho ho, ho ho ho ho ho
enough
 enough - zondag 27 december 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 17:58 schreef Ronald 1960 het volgende:
wij zijn ajax, niet te stoppen, ho ho ho, ho ho ho, ho ho ho ho ho,
kampioenen, Goden zonen, ho ho ho, ho ho ho, ho ho ho ho ho
jij bent echt de positivoo hier

(nenam had gelijk)
enough
 enough - zondag 27 december 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 16:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Haha, ik vind het ouwehoeren over Ajax hartstikke leuk hoor, maar je hebt er natuurlijk geen kloten aan. Je veranderd er niets mee. In het meest positieve geval is het een gezellige en kritische uitlaatklep, in het meest negatieve geval is het pure zelfbevlekking om toch vooral je eigen mening de wereld in te gooien. :)
Houwe zo..;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 december 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 18:42 schreef enough het volgende:

[..]

jij bent echt de positivoo hier

(nenam had gelijk)
heeft gelijk ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 december 2015 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 december 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Het is weer tijd voor Ajax! Wat is een weekend saai zonder voetbal van je club!!!
p111
 p111 - zondag 27 december 2015 - 19:32   quote  deeplink  
ja zuipen en vreten ik heb gewoon pijn in mijn pens van al dat eten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 december 2015 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 19:32 schreef p111 het volgende:
ja zuipen en vreten ik heb gewoon pijn in mijn pens van al dat eten.
Geen last van....ik had zuurkool met worst en een paar potten bier
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 27 december 2015 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 19:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geen last van....ik had zuurkool met worst en een paar potten bier
Beste eten dat er is!! Zuurkool yelleleleeee
Loetje
 Loetje - maandag 28 december 2015 - 09:03   quote  deeplink  
Ajax wil Bertrand Traore! Ze lijken wakker te worden. Deze zou ik enorm toejuichen. Hopen dat dan het halfjaar minder spelen hem niet heeft belemmerd.

Verder benieuwd of er achterin nog wat gebeurd omdat er daar een aantal weg willen.
p111
 p111 - maandag 28 december 2015 - 09:13   quote  deeplink  
ik ben benieuwd die Traore was bij Vitesse in ieder geval geen droppie
030Ajacied
 030Ajacied - maandag 28 december 2015 - 09:34   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=3qcFc9mvdlY. Prima spits toch? Was destijds een plaag voor Ajax...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2015 door 030Ajacied --
Eide
 Eide - maandag 28 december 2015 - 10:07   quote  deeplink  
Ajax klopt aan voor Traoré

Ajax onderneemt een poging om Bertrand Traoré (20) te huren van Chelsea. De Londenaren hebben het verzoek van de koploper van de eredivisie in beraad.

Frank de Boer gaf in Telesport al aan dat de Amsterdammers zich deze wintertransferperiode willen versterken met een spits. Met het aantrekken van de loeisterke voetballer uit Burkina-Faso, die eerder op huurbasis indruk maakte bij Vitesse met 13 doelpunten, denkt Ajax de laatste stap naar de landstitel te kunnen zetten.

Daarmee lijkt het vertrouwen in Yaya Sanogo, die van Arsenal wordt gehuurd, opgegeven. De Boer zei dat Sanogo door al zijn blessureleed momenteel maar 45 minuten kan spelen en het de vraag is of dat dit seizoen nog verandert.
Aankloppen bij Hiddink

Als het aan Ajax ligt, wordt in het huurcontract van Traoré ook een optie tot koop opgenomen, zoals directeur spelerszaken Marc Overmars eerder ook al bij Arek Milik deed. Guus Hiddink lijkt de sleutel in handen te hebben voor de opzienbarende transfer van de oud-jeugdspeler van AJ Auxerre. De kersverse Chelsea-coach wil echter eerst zijn selectie goed in kaart brengen en aan de hand daarvan bepalen of hij Traoré nodig heeft of niet.

Overmars reageert kort op het nieuws van Traoré: "Ik wil niet op namen ingaan.

Bron
Eide
 Eide - maandag 28 december 2015 - 11:43   quote  deeplink  
Volgens Mike Verweij is de interesse in Traore heel serieus, maar zijn er ook verschillende Engelse clubs die ook een oogje op betrokkene hebben. Het wordt dus waarschijnlijk een lastig verhaal.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 28 december 2015 - 11:44   quote  deeplink  
Geen slecgte keus die Traoré. Wel een jongeling net als Zivkovic. Mogen het volgend seizoen lekker met zn 3en uitvechten. Zal wel ten koste van 1 gaan, hopekijk speelt Milik een puik EK en dan kun je die voor veel geld verkopen.
p111
 p111 - maandag 28 december 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Wel grappig nu Ajax interesse toond in Traore,hebben de Engelse clubs ook ineens interesse.
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 december 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2015 - 12:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bertrand Traore! Dat was een versterking geweest.
Die komt misschien wel :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0682439