BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
enough
 enough - maandag 28 december 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 december 2015 - 19:10 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

heeft gelijk ;-)
ook dat!!;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 december 2015 - 15:30   quote  deeplink  
Ach, die Traoré komt niet naar Ajax!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 28 december 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2015 - 15:30 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ach, die Traoré komt niet naar Ajax!
Hoezo niet? Half jaartje huur is voor hem toch niks mis mee?
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 december 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2015 - 15:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Half jaartje huur is voor hem toch niks mis mee?
Wat mij betreft zeer welkom hoor! Hoop doet leven :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 december 2015 door ZerauS --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 28 december 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2015 - 15:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Half jaartje huur is voor hem toch niks mis mee?
Kopen is voor hem ook niet mis, speelt hij bij een topclub waar hij volgend jaar misschien Champions League kan spelen. Bij Chelsea gaat het nooit wat voor hem worden, die Loftus-Cheek werd ook speel minuten beloofd maar die zal ze ook niet gaan krijgen...
enough
 enough - maandag 28 december 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2015 - 15:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoezo niet? Half jaartje huur is voor hem toch niks mis mee?
moeilijk; heeft bijna niet gespeeld laatste half jaar....en dan voor 6mnd huren vind ik (kut),maar
als optie van koop mogelijk is ..zeg ik ja doen
AJAX moet geen spelers meer huren....huidige spelers hebben al lange contracten en willen blijven
laten we nu eens productief bouwen
Hummel10
 Hummel10 - maandag 28 december 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2015 - 17:30 schreef enough het volgende:

[..]

moeilijk; heeft bijna niet gespeeld laatste half jaar....en dan voor 6mnd huren vind ik (kut),maar
als optie van koop mogelijk is ..zeg ik ja doen
AJAX moet geen spelers meer huren....huidige spelers hebben al lange contracten en willen blijven
laten we nu eens productief bouwen
Ach als hij bij blessure Milik ons naar een kampioenschap schiet mag hij van mij best een half jaartje komen. Optie tot koop zal lekker zijn.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 28 december 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2015 - 17:30 schreef enough het volgende:

[..]

moeilijk; heeft bijna niet gespeeld laatste half jaar....en dan voor 6mnd huren vind ik (kut),maar
als optie van koop mogelijk is ..zeg ik ja doen
AJAX moet geen spelers meer huren....huidige spelers hebben al lange contracten en willen blijven
laten we nu eens productief bouwen
Mooie avatar man! Waar heb je dat plaatje van een tandenstoker gevonden?
Plaats anders ff een link!! Die wil ik namelijk ook!

enough
 enough - maandag 28 december 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2015 - 21:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ach als hij bij blessure Milik ons naar een kampioenschap schiet mag hij van mij best een half jaartje komen. Optie tot koop zal lekker zijn.
iets achter de hand met kwaliteit (wat hij denk wel heeft)
ja dan heb je gelijk HUMMEL 10
hij mag van mij/ons naar nummertje 34 schieten hoor
echtte zekerheid hebben we niet,maar.....oke dan
enough
 enough - maandag 28 december 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 december 2015 - 22:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Mooie avatar man! Waar heb je dat plaatje van een tandenstoker gevonden?
Plaats anders ff een link!! Die wil ik namelijk ook!


hahahhah rot op man

ik heb allang uitgelegd dat het een test was hahahaha
ik ben nog aan het verzinnen,maar omdat ''gezeik'' van na 1000 posts een avatar te plaatsen.. alvast mij goede wil te tonen een klein
avataretje ..kan je daar mee leven ??
(die link is top secret....sorry);=) iets van middle frame ofzo hahahhah hoefde ik niet naar picture resize
snap je toch wel na die kut kerst gezuip
for info kleine en grote avatar zijn hetzelfde....;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door enough --
enough
 enough - dinsdag 29 december 2015 - 01:36   quote  deeplink  
oke dan !!

.

.
there she go...........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door enough --
p111
 p111 - dinsdag 29 december 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Misschien ook een optie voor ons Ajax.
--------------------------------------
trick Bamford keert terug naar Chelsea. De jonge spits werd afgelopen zomer door de regerend landskampioen uitgeleend aan stadgenoot Crystal Palace. Het verblijf van Bamford (22) bij die club is echter uitgelopen op een debacle.
Vorig seizoen was de jeugdinternational de grote uitblinker van Middlesbrough. Tijdens zijn verhuurperiode bij de Championship-club scoorde Bamford liefst zeventien keer. Chelsea vond het daarop tijd om de aanvaller aan het werk te zien op het hoogste niveau. De keuze van The Blues en Bamford viel op Crystal Palace. Bij de ploeg van manager Alan Pardew wist Bamford echter geen basisplaats af te dwingen.
Maandagavond, na de ontmoeting met Swansea City (0-0), vertelde de spits dat hij in januari zijn biezen pakt bij de huidige nummer vijf van de Premier League. "Als ik eerlijk ben is het een verschrikkelijke tijd geweest hier", tekende The Daily Mail op uit zijn mond.
"Niemand vindt het prettig om constant op de bank te zitten. Ik heb niet één keer in de basisopstelling gestaan, dat is voor geen enkele jonge speler ideaal. Ik heb af en toe de haren uit mijn getrokken", aldus Bamford.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/627943/hiddink-krijgt-te-maken-met-gefrustreerde-spits-een-verschrikkelijke-tijd-hier-.html#UZzJzUG3BEOdQyjI.99
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 december 2015 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 11:55 schreef p111 het volgende:
Misschien ook een optie voor ons Ajax.
--------------------------------------
trick Bamford keert terug naar Chelsea. De jonge spits werd afgelopen zomer door de regerend landskampioen uitgeleend aan stadgenoot Crystal Palace. Het verblijf van Bamford (22) bij die club is echter uitgelopen op een debacle.
Vorig seizoen was de jeugdinternational de grote uitblinker van Middlesbrough. Tijdens zijn verhuurperiode bij de Championship-club scoorde Bamford liefst zeventien keer. Chelsea vond het daarop tijd om de aanvaller aan het werk te zien op het hoogste niveau. De keuze van The Blues en Bamford viel op Crystal Palace. Bij de ploeg van manager Alan Pardew wist Bamford echter geen basisplaats af te dwingen.
Maandagavond, na de ontmoeting met Swansea City (0-0), vertelde de spits dat hij in januari zijn biezen pakt bij de huidige nummer vijf van de Premier League. "Als ik eerlijk ben is het een verschrikkelijke tijd geweest hier", tekende The Daily Mail op uit zijn mond.
"Niemand vindt het prettig om constant op de bank te zitten. Ik heb niet één keer in de basisopstelling gestaan, dat is voor geen enkele jonge speler ideaal. Ik heb af en toe de haren uit mijn getrokken", aldus Bamford.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/627943/hiddink-krijgt-te-maken-met-gefrustreerde-spits-een-verschrikkelijke-tijd-hier-.html#UZzJzUG3BEOdQyjI.99
Ja, want die andere spits die mislukte bij Palace en eigenlijk voor een andere club in Londen speelde was ook fantastisch voor ons..
p111
 p111 - dinsdag 29 december 2015 - 18:35   quote  deeplink  
Ik begrijp dat jij hem kent en weet dat het niks is dat kan je gewoon zeggen hoor
p111
 p111 - dinsdag 29 december 2015 - 19:29   quote  deeplink  
Toch jammer had voor de nodige ervaring kunnen zorgen hadden we niet zwakker van geworden.
=========================================================================================
De 29-jarige Emanuelson zat sinds afgelopen zomer zonder club en hield zijn conditie op peil bij achtereenvolgens Ajax en AC Milan. In september werd de linkspoot nadrukkelijk in verband gebracht met Vasco da Gama, maar de Braziliaanse club kon naar verluidt niet aan de salariseisen van Emanuelson voldoen. In een eerder stadium werd Genoa nog als potentiële bestemming genoemd.
De zeventienvoudig Oranje-international gaat nu dus niet in Rio of Genua, maar bij Hellas aan de slag. De club van trainer Luigi Delneri staat na zeventien speelronden met acht punten op de laatste plaats in de Serie A en neemt het volgende week woensdag op tegen Juventus. Het is onduidelijk of Emanuelson dan al van de partij zou kunnen zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 29 december 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 11:55 schreef p111 het volgende:
Misschien ook een optie voor ons Ajax.
--------------------------------------
trick Bamford keert terug naar Chelsea. De jonge spits werd afgelopen zomer door de regerend landskampioen uitgeleend aan stadgenoot Crystal Palace. Het verblijf van Bamford (22) bij die club is echter uitgelopen op een debacle.
Vorig seizoen was de jeugdinternational de grote uitblinker van Middlesbrough. Tijdens zijn verhuurperiode bij de Championship-club scoorde Bamford liefst zeventien keer. Chelsea vond het daarop tijd om de aanvaller aan het werk te zien op het hoogste niveau. De keuze van The Blues en Bamford viel op Crystal Palace. Bij de ploeg van manager Alan Pardew wist Bamford echter geen basisplaats af te dwingen.
Maandagavond, na de ontmoeting met Swansea City (0-0), vertelde de spits dat hij in januari zijn biezen pakt bij de huidige nummer vijf van de Premier League. "Als ik eerlijk ben is het een verschrikkelijke tijd geweest hier", tekende The Daily Mail op uit zijn mond.
"Niemand vindt het prettig om constant op de bank te zitten. Ik heb niet één keer in de basisopstelling gestaan, dat is voor geen enkele jonge speler ideaal. Ik heb af en toe de haren uit mijn getrokken", aldus Bamford.

Read more at http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/627943/hiddink-krijgt-te-maken-met-gefrustreerde-spits-een-verschrikkelijke-tijd-hier-.html#UZzJzUG3BEOdQyjI.99
Ken jij deze speler wel?

Ben dan wel benieuwd wat je van de Premiership vind?
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 29 december 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Ben erg gecharmeerd van Pierre Aubameyang van Dortmund maar die zal wel niet haalbaar zijn :-(
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 29 december 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 20:50 schreef ZerauS het volgende:
Ben erg gecharmeerd van Pierre Aubameyang van Dortmund maar die zal wel niet haalbaar zijn :-(
Voor 30 miljoen wel hoor
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 december 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 21:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Voor 30 miljoen wel hoor
Denk het niet hoor
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 december 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ken jij deze speler wel?

Ben dan wel benieuwd wat je van de Premiership vind?
Hij zegt toch al van niet?
p111
 p111 - dinsdag 29 december 2015 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ken jij deze speler wel?

Ben dan wel benieuwd wat je van de Premiership vind?
Nee ken hem niet en nog nooit van gehoord ik ga alleen op het verhaal af en dan hoor je vanzelf wel of het wat is,inmiddels begrepen dat het niks is ?
De Premierschip vind ik leuk om naar te kijken qua inzet en passie maar vind beslist niet alles goed wat ik zie.
p111
 p111 - dinsdag 29 december 2015 - 22:27   quote  deeplink  
Als djt leest dan mag je toch er van uit gaan dat hij wel een beetje kan voetballen?
-------------------------------------------------------------------------------------
de jeugdinternational deed het geweldig bij Middlesbrough. Hij scoorde zeventien keer in de Championship. Chelsea gaf hem daardoor de kans om op het hoogste niveau in Engeland te gaan acteren bij Crystal Palace. Echter komt hij niet voor in de plannen van manager Alan Pardew.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door p111 --
remco k
 remco k - dinsdag 29 december 2015 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Nee ken hem niet en nog nooit van gehoord ik ga alleen op het verhaal af en dan hoor je vanzelf wel of het wat is,inmiddels begrepen dat het niks is ?
De Premierschip vind ik leuk om naar te kijken qua inzet en passie maar vind beslist niet alles goed wat ik zie.
Ship en league zijn twee aparte competities he. Maar ik dacht dat je deze speler zelf gevolgd had.

Anders kunnen we iedere speler wel voorstellen hier.
p111
 p111 - dinsdag 29 december 2015 - 22:30   quote  deeplink  
Maar mijn voorkeur gaat naar Traore.
e Telegraaf maakte maandag bekend dat Ajax interesse heeft in het huren van Chelsea-aanvaller Bertrand Traoré. Piet de Visser, scout van de Britse topclub, beaamt dat Marc Overmars in het verleden bij hem navraag heeft gedaan naar de jonge aanvaller.

De Visser laat dat weten aan Voetbal International. "Overmars heeft mij al eerder naar hem gevraagd, maar José Mourinho wilde hem toen niet laten gaan. Op dit moment verpietert hij op de bank bij Chelsea. Dat is zonde, want Bertrand is een supertalent."

De speurneus van Chelsea-eigenaar Roman Abramovich denkt dat Traoré (20), die vorig seizoen nog voor Vitesse uitkwam, perfect bij Ajax zou passen. "Hij beschikt over een enorme techniek en is koel in de afronding. Bij Vitesse stak hij er bovenuit, bij Ajax gaat hij met nog betere voetballers werken. Voor hemzelf is het belangrijk dat hij na de winter gaat spelen, voor Ajax kan hij het verschil maken in de titelrace", aldus De Visser.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door p111 --
remco k
 remco k - dinsdag 29 december 2015 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 21:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij zegt toch al van niet?
Nee dat zegt ie niet. En ik stel gewoon een vraag.
remco k
 remco k - dinsdag 29 december 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:30 schreef p111 het volgende:
Maar mijn voorkeur gaat naar Traore.
e Telegraaf maakte maandag bekend dat Ajax interesse heeft in het huren van Chelsea-aanvaller Bertrand Traoré. Piet de Visser, scout van de Britse topclub, beaamt dat Marc Overmars in het verleden bij hem navraag heeft gedaan naar de jonge aanvaller.

De Visser laat dat weten aan Voetbal International. "Overmars heeft mij al eerder naar hem gevraagd, maar José Mourinho wilde hem toen niet laten gaan. Op dit moment verpietert hij op de bank bij Chelsea. Dat is zonde, want Bertrand is een supertalent."

De speurneus van Chelsea-eigenaar Roman Abramovich denkt dat Traoré (20), die vorig seizoen nog voor Vitesse uitkwam, perfect bij Ajax zou passen. "Hij beschikt over een enorme techniek en is koel in de afronding. Bij Vitesse stak hij er bovenuit, bij Ajax gaat hij met nog betere voetballers werken. Voor hemzelf is het belangrijk dat hij na de winter gaat spelen, voor Ajax kan hij het verschil maken in de titelrace", aldus De Visser.
Groot talent. Als ie met optie tot koop gehaald kan worden zou ik het doen. Anders niet want dan ga je een talent huren voor een half seizoen. Ga dan Zivkovic terug.
p111
 p111 - dinsdag 29 december 2015 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ship en league zijn twee aparte competities he. Maar ik dacht dat je deze speler zelf gevolgd had.

Anders kunnen we iedere speler wel voorstellen hier.
Nee ik kon hem niet maar een talent van Chel/zal wel wat kunnen leek mij.
bully
 bully - dinsdag 29 december 2015 - 22:42   quote  deeplink  
Ajax-supporters starten actie: 'Kom maar terug, Klaas-Jan!'

Klaas-Jan Huntelaar verruilde Ajax voor Real Madrid in de zomer van 2008. Ruim zeven jaar later zit de Amsterdamse club verlegen om een scorende spits en de Ajax-aanhang is duidelijk: Huntelaar moet terugkomen naar de ArenA.

De 32-jarige spits speelt momenteel bij het Duitse Schalke 04, maar als het aan de supporters ligt komt hij zo snel mogelijk terug naar Amsterdam. Op Facebook zijn de supporters een actie gestart met de naam 'Kom maar terug, Klaas-Jan'. De pagina werd snel opgepikt en heeft inmiddels honderden likes.

Een jaar geleden speelde de interesse van Ajax in Huntelaar ook. Destijds had Marc Overmars de aanvaller, die van 2006 tot 2008 bij Ajax speelde, gevraagd om terug te keren op het oude nest. "Over twee jaar zien we wel weer verder. Je kunt in het voetbal niet alles plannen", reageerde Huntelaar destijds. De aanvaller maakte maarliefst 76 doelpunten in 92 wedstrijden in dienst van Ajax.

https://www.facebook.com/kommaarterugklaasjan/timeline

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door bully --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 december 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Groot talent. Als ie met optie tot koop gehaald kan worden zou ik het doen. Anders niet want dan ga je een talent huren voor een half seizoen. Ga dan Zivkovic terug.
20 jaar...Chelsea >>> Vitesse...oke ik laat wat zien en scoor er een paar...Vitesse >>> Chelsea....roemloos...Chelsea >>> Ajax...gvd wat een vertrouwen heb ik moet ik weer naar die eredivisie.

Ik weet het niet...doe maar niet, te jong en geen vertrouwen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 december 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

3 dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 december 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 december 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

geen idee wat er gebeurd 3x dezelfde post

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door Nenam_tiL --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 december 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

20 jaar...Chelsea >>> Vitesse...oke ik laat wat zien en scoor er een paar...Vitesse >>> Chelsea....roemloos...Chelsea >>> Ajax...gvd wat een vertrouwen heb ik moet ik weer naar die eredivisie.

Ik weet het niet...doe maar niet, te jong en geen vertrouwen
Gewoon slimme move. 20 jaar en een Paar miljoen op de bank en dan krijg je nu nog de kans om je carriere op te bouwen bij Ajax. Beter kan haast niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 december 2015 - 23:21   quote  deeplink  
Die hele Traoré komt niet! Snap die euforie ook niet! Iedereen 31 januari weer teleurgesteld en scheldend op Mark omdat het hem niet is geworden!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 december 2015 - 23:21   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 december 2015 door Ajax Warrior --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 december 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 23:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Die hele Traoré komt niet! Snap die euforie ook niet! Iedereen 31 januari weer teleurgesteld en scheldend op Mark omdat het hem niet is geworden!
Als je al ziet aankomen hoef je er je ook geen zorgen over te maken. En als ie wel komt, mooi meegenomen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 december 2015 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 23:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als je al ziet aankomen hoef je er je ook geen zorgen over te maken. En als ie wel komt, mooi meegenomen.
Ik dacht dat we een ervaren spits willen....kom je aan met een gast van 20....schiet mij maar lek maar ik kan het niet meer volgen en volgens mij is het geen echte 9
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 december 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik dacht dat we een ervaren spits willen....kom je aan met een gast van 20....schiet mij maar lek maar ik kan het niet meer volgen en volgens mij is het geen echte 9
Een spits die kan voetballen zou uitkomst brengen. Ik ben wel tevreden met Milik, maar hij past blijkbaar niet in het spel. Een ervaren spits van naam zal wel onhaalbaar zijn...
bully
 bully - dinsdag 29 december 2015 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 23:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik dacht dat we een ervaren spits willen....kom je aan met een gast van 20....schiet mij maar lek maar ik kan het niet meer volgen en volgens mij is het geen echte 9
+1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 29 december 2015 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 23:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Een spits die kan voetballen zou uitkomst brengen. Ik ben wel tevreden met Milik, maar hij past blijkbaar niet in het spel. Een ervaren spits van naam zal wel onhaalbaar zijn...
Je maakt mij niet wijs dat er geen pareltjes op te halen zijn in zuid america, africa asie of weet ik wat waar vandaan.
Ajax moet zijn scouting op orde krijgen....dan ga je pas knopen door hakken.
7 miljard wereld bevolking waarvan pak hem beet 0,5 miljoen goede voetballertjes...tering weet je hoeveel elftallen dat zijn en dan heb je ze in alle linies
Grote clubs shoppen om de hoek...ManC wel die Vardy kopen om Leichester te verzwakken slaat nergens op.
VS ...245 miljoen inwoners daar loopt toch wel wat rond
Afrika heeft altijd goede voetballers gebracht....wat missen wij dan....scouts
Ga daar eens investeren Ajax....in een goed scout netwerk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 december 2015 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 23:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als je al ziet aankomen hoef je er je ook geen zorgen over te maken. En als ie wel komt, mooi meegenomen.
Kijk, jij snapt het. Ik vind het allemaal niet zo bijster interessant. Al die geruchten zijn enkel om mensen naar een dit te laten komen. Verder geeft Nenam_tiL terecht aan dat er geen talent moet komen maar juist ervaring. Talent hebben we zat!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 december 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je maakt mij niet wijs dat er geen pareltjes op te halen zijn in zuid america, africa asie of weet ik wat waar vandaan.
Ajax moet zijn scouting op orde krijgen....dan ga je pas knopen door hakken.
7 miljard wereld bevolking waarvan pak hem beet 0,5 miljoen goede voetballertjes...tering weet je hoeveel elftallen dat zijn en dan heb je ze in alle linies
Grote clubs shoppen om de hoek...ManC wel die Vardy kopen om Leichester te verzwakken slaat nergens op.
VS ...245 miljoen inwoners daar loopt toch wel wat rond
Afrika heeft altijd goede voetballers gebracht....wat missen wij dan....scouts
Ga daar eens investeren Ajax....in een goed scout netwerk
+33!!!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 30 december 2015 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je maakt mij niet wijs dat er geen pareltjes op te halen zijn in zuid america, africa asie of weet ik wat waar vandaan.
Ajax moet zijn scouting op orde krijgen....dan ga je pas knopen door hakken.
7 miljard wereld bevolking waarvan pak hem beet 0,5 miljoen goede voetballertjes...tering weet je hoeveel elftallen dat zijn en dan heb je ze in alle linies
Grote clubs shoppen om de hoek...ManC wel die Vardy kopen om Leichester te verzwakken slaat nergens op.
VS ...245 miljoen inwoners daar loopt toch wel wat rond
Afrika heeft altijd goede voetballers gebracht....wat missen wij dan....scouts
Ga daar eens investeren Ajax....in een goed scout netwerk
Maar die jongens van buiten de EU kosten door de nederlandse regelgeving een halve ton aan salaris. Nou moet z'n jongen zich acclimatiseren en is het lastig in te schatten op wat voor niveau z'n jongen speelt. Dat neem je een grote gok met dat geld. Bovendien is Traoré een jongen uit Afrika, echter heeft deze zich al redelijk bewezen in de eredivisie. Hij is dus bekend met de competitie en is een groot talent, dan lijkt me die investering al een stuk veiliger.
Ik denk niet dat het mogelijk is om ervaren spelers van buiten de EU naar Ajax te halen, want die spelen bij clubs waar ze waarschijnlijk al een hoog salaris krijgen.

PSV doet het met jongens als Pereiro wel goed in zuid-Amerika, maar hij heeft ook zeven miljoen gekost.
Bovendien is dat totaal niet het beleid wat Ajax wil voeren. Ajax probeert deze talenten namelijk juist te scouten voor dat ze hun doorbraak maken, denk aan Cerny, Fischer, El Ghazi en Muric.
Die jongens zijn op zijn minst net zulke goede investeringen voor Ajax als die jongens die in Zuid-Amerika rondlopen.

Ik denk dat er met de scouting van Ajax niet zo heel veel mis is wat dat betreft. want die voeren ook gewoon het beleid uit wat wordt uitgestippeld. Dat is dus Europese talenten ophalen voor hun doorbraak op het grote podium.
Overigens kan de scouting niet worden afgerekend op de aankoopbeleid. Over Milik, Duarte en Viergever waren meerdere negatieve scoutingsrapporten toen ze werden aangekocht. Bij de huur van Sanogo bestonden ook al twijfels.
p111
 p111 - woensdag 30 december 2015 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 00:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar die jongens van buiten de EU kosten door de nederlandse regelgeving een halve ton aan salaris. Nou moet z'n jongen zich acclimatiseren en is het lastig in te schatten op wat voor niveau z'n jongen speelt. Dat neem je een grote gok met dat geld. Bovendien is Traoré een jongen uit Afrika, echter heeft deze zich al redelijk bewezen in de eredivisie. Hij is dus bekend met de competitie en is een groot talent, dan lijkt me die investering al een stuk veiliger.
Ik denk niet dat het mogelijk is om ervaren spelers van buiten de EU naar Ajax te halen, want die spelen bij clubs waar ze waarschijnlijk al een hoog salaris krijgen.

PSV doet het met jongens als Pereiro wel goed in zuid-Amerika, maar hij heeft ook zeven miljoen gekost.
Bovendien is dat totaal niet het beleid wat Ajax wil voeren. Ajax probeert deze talenten namelijk juist te scouten voor dat ze hun doorbraak maken, denk aan Cerny, Fischer, El Ghazi en Muric.
Die jongens zijn op zijn minst net zulke goede investeringen voor Ajax als die jongens die in Zuid-Amerika rondlopen.

Ik denk dat er met de scouting van Ajax niet zo heel veel mis is wat dat betreft. want die voeren ook gewoon het beleid uit wat wordt uitgestippeld. Dat is dus Europese talenten ophalen voor hun doorbraak op het grote podium.
Overigens kan de scouting niet worden afgerekend op de aankoopbeleid. Over Milik, Duarte en Viergever waren meerdere negatieve scoutingsrapporten toen ze werden aangekocht. Bij de huur van Sanogo bestonden ook al twijfels.
Klopt helemaal,Het probleem met wat oudere spitsen zoals Huntelaar is dat ze vaak een mega salaris hebben dus geen trek hebben om in te leveren.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 30 december 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 21:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Voor 30 miljoen wel hoor
Ja nou das geen probleem toch :-) we hebben poen zat hahahaha
Brandje
 Brandje - woensdag 30 december 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 09:42 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt helemaal,Het probleem met wat oudere spitsen zoals Huntelaar is dat ze vaak een mega salaris hebben dus geen trek hebben om in te leveren.
Daarom moet dat salarisplafond heel rap omhoog anders blijf je zo doorgaan. Kwaliteit kost geld. Zo simpel is het.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 30 december 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Maar je heb wel kwaliteit nodig om Europees te overwinteren. Investeren moeten ze dat halen ze wel weer terug !
Eide
 Eide - woensdag 30 december 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 13:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Daarom moet dat salarisplafond heel rap omhoog anders blijf je zo doorgaan. Kwaliteit kost geld. Zo simpel is het.
Als het plafond omhoog moet, moeten de inkomsten dus ook structureel stijgen.
Ajax30
 Ajax30 - woensdag 30 december 2015 - 19:03   quote  deeplink  
We moeten gewoon haller traore of Sam Larsson halen
Ajax30
 Ajax30 - woensdag 30 december 2015 - 19:04   quote  deeplink  
Mathijssen is al oud nieuws. En dat is moisander ook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0564880