BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ZerauS
 ZerauS - woensdag 30 december 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je maakt mij niet wijs dat er geen pareltjes op te halen zijn in zuid america, africa asie of weet ik wat waar vandaan.
Ajax moet zijn scouting op orde krijgen....dan ga je pas knopen door hakken.
7 miljard wereld bevolking waarvan pak hem beet 0,5 miljoen goede voetballertjes...tering weet je hoeveel elftallen dat zijn en dan heb je ze in alle linies
Grote clubs shoppen om de hoek...ManC wel die Vardy kopen om Leichester te verzwakken slaat nergens op.
VS ...245 miljoen inwoners daar loopt toch wel wat rond
Afrika heeft altijd goede voetballers gebracht....wat missen wij dan....scouts
Ga daar eens investeren Ajax....in een goed scout netwerk
Yep. Daar sla je de spijker op de kop. Je kan nog veel meer dan grapjes maken ouwe :-) op zijn tijd zeg je hele nuttige dingen !!! Lol
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 december 2015 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 19:07 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Yep. Daar sla je de spijker op de kop. Je kan nog veel meer dan grapjes maken ouwe :-) op zijn tijd zeg je hele nuttige dingen !!! Lol
Ik had een goede leermeester....die was net zo, en ik spreek hem nog regelmatig
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 december 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat zegt ie niet. En ik stel gewoon een vraag.
Als je gelezen had staat het er echt hoor..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 december 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 09:42 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt helemaal,Het probleem met wat oudere spitsen zoals Huntelaar is dat ze vaak een mega salaris hebben dus geen trek hebben om in te leveren.
Nu noem je Huntelaar maar er zijn toch nog zat andere opties? Misschien niet direct kaliber Huntelaar maar tussen hem en Milik zit nog zat anders. Moet alleen goed zoeken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 30 december 2015 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 19:04 schreef Ajax30 het volgende:
Mathijssen is al oud nieuws. En dat is moisander ook
Wel?
ZerauS
 ZerauS - woensdag 30 december 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 19:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wel?
:-) :-):-)
Ajax30
 Ajax30 - woensdag 30 december 2015 - 21:04   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaaa dat is zoooooooooooo
p111
 p111 - woensdag 30 december 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 19:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nu noem je Huntelaar maar er zijn toch nog zat andere opties? Misschien niet direct kaliber Huntelaar maar tussen hem en Milik zit nog zat anders. Moet alleen goed zoeken.
Ja klopt maar het is niet makkelijk denk ik, zeker qua salaris.
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 19:03 schreef Ajax30 het volgende:
We moeten gewoon haller traore of Sam Larsson halen
Laatste is niet eens een spits. Buitenspelers hebben we zat..
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 19:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als je gelezen had staat het er echt hoor..
Mag jij laten zien waar dat exact staat.
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 december 2015 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je maakt mij niet wijs dat er geen pareltjes op te halen zijn in zuid america, africa asie of weet ik wat waar vandaan.
Ajax moet zijn scouting op orde krijgen....dan ga je pas knopen door hakken.
7 miljard wereld bevolking waarvan pak hem beet 0,5 miljoen goede voetballertjes...tering weet je hoeveel elftallen dat zijn en dan heb je ze in alle linies
Grote clubs shoppen om de hoek...ManC wel die Vardy kopen om Leichester te verzwakken slaat nergens op.
VS ...245 miljoen inwoners daar loopt toch wel wat rond
Afrika heeft altijd goede voetballers gebracht....wat missen wij dan....scouts
Ga daar eens investeren Ajax....in een goed scout netwerk
Ik denk dat de scouts van Ajax prima zijn, maar dat er intern niet of amper naar de scouts gekeken of geluisterd wordt, dat moet eerst opgelost worden.

Naar andere continenten kijken ben ik overigens wel mee eens hoor, alleen weet je dat die jongen een flink salaris gaat krijgen. En past dat wel in het beleid?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 december 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij laten zien waar dat exact staat.
Twee regels boven jouw vraag. Stukje begrijpend lezen. :p
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 00:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk, jij snapt het. Ik vind het allemaal niet zo bijster interessant. Al die geruchten zijn enkel om mensen naar een dit te laten komen. Verder geeft Nenam_tiL terecht aan dat er geen talent moet komen maar juist ervaring. Talent hebben we zat!
We hebben inderdaad grote talenten, maar daar mogen er altijd wel een aantal bij als het toevoegingen zijn, ervaring is er zoals jij ook aangeeft inderdaad te weinig, maar wie wil er komen??

Ik vroeg me dat laatst hier ook al af, het lijkt wel alsof sommige gasten hier helemaal lijp worden als er een speler aan Ajax gelinkt wordt.. En iedere speler die gelinkt wordt willen sommigen ook direct hebben..
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Twee regels boven jouw vraag. Stukje begrijpend lezen. :p
Daar staat het niet exact, en als je de post van mij een klein beetje had begrepen, dan had je gesnapt dat ik prima weet wat er staat..

Misschien dus zelf eens een leuke cursus uitzoeken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2015 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 december 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de scouts van Ajax prima zijn, maar dat er intern niet of amper naar de scouts gekeken of geluisterd wordt, dat moet eerst opgelost worden.

Naar andere continenten kijken ben ik overigens wel mee eens hoor, alleen weet je dat die jongen een flink salaris gaat krijgen. En past dat wel in het beleid?
Groningen kon toch ook Suarez en die andere Urugayaan halen?
Die waren ook niet heel duur.

Psv met Peirero wel een duur gokje weet niet of zulke transfers handig zijn.
7 miljoen en zal vast aardig loon krijgen. Zulke spelers zijn in Europa ook wel te vinden.
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Groningen kon toch ook Suarez en die andere Urugayaan halen?
Die waren ook niet heel duur.

Psv met Peirero wel een duur gokje weet niet of zulke transfers handig zijn.
7 miljoen en zal vast aardig loon krijgen. Zulke spelers zijn in Europa ook wel te vinden.
Een speler buiten de eu kost gewoon een half miljoen salaris.. Enige dat ik zeg, is dat je moet kijken of dat in je beleid past.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 december 2015 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar staat het niet exact, en als je de post van mij een klein beetje had begrepen, dan had je gesnapt dat ik prima weet wat er staat..

Misschien dus zelf eens een leuke cursus uitzoeken..
Daarom zette je er ook exact in.. Wist ook al dat je dit neer ging zetten hoor..
Als er iemand mieren kan neuken ben jij het wel. 😃
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom zette je er ook exact in.. Wist ook al dat je dit neer ging zetten hoor..
Als er iemand mieren kan neuken ben jij het wel. 😃
Spiegeltje voor houden kerel. Je doet de laatste tijd namelijk niet anders..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 december 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Een speler buiten de eu kost gewoon een half miljoen salaris.. Enige dat ik zeg, is dat je moet kijken of dat in je beleid past.
Tuurlijk past dat in je beleid je hoeft er geen 10 per seizoen te halen.
Nu met die "100" miljoen mag je jezelf best wat luxe veroorloven. Met een kampioenschap heb je die kosten er dit seizoen nog uit.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 december 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Spiegeltje voor houden kerel. Je doet de laatste tijd namelijk niet anders..
Heb amper gepost laatste tijd.. En al helemaal niets op de man dus dat is onzin.
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tuurlijk past dat in je beleid je hoeft er geen 10 per seizoen te halen.
Nu met die "100" miljoen mag je jezelf best wat luxe veroorloven. Met een kampioenschap heb je die kosten er dit seizoen nog uit.
Mooi dat je weet dat dit precies in het beleid past van Ajax.. Top man..
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb amper gepost laatste tijd.. En al helemaal niets op de man dus dat is onzin.
Heeft ook niets met op de man te maken..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 december 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat de scouts van Ajax prima zijn, maar dat er intern niet of amper naar de scouts gekeken of geluisterd wordt, dat moet eerst opgelost worden.

Naar andere continenten kijken ben ik overigens wel mee eens hoor, alleen weet je dat die jongen een flink salaris gaat krijgen. En past dat wel in het beleid?
Wat krijgt zo'n Serero dan....buiten Europa is het volgens mij 450.000...so what wat wil Ajax dan ??? in 2020 een miljard op de bank en shoppen om de hoek met middelmatige spelers ???

Ik ben geen dombo en weet dat we tegen het buitenland kansloos zijn...maar Groningen had Suares PSV heeft Perero...PEC Ryan Thomas en Sainsbury Heracles Tannane Nec Santos (sorry voor de spelfouten maar ben niet goed in namen) die jongen van Roda (ben ff zijn naam kwijt) en dan komt Ajax met een Sanogo.....sorry hoor maar ik schaam me kapot

Dan ga jij zeggen dat de scouting van Ajax prima is.....rot op....is een blamage van hier tot Tokio............en daar kan geen Toyota iets aan veranderen

remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 22:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat krijgt zo'n Serero dan....buiten Europa is het volgens mij 450.000...so what wat wil Ajax dan ??? in 2020 een miljard op de bank en shoppen om de hoek met middelmatige spelers ???

Ik ben geen dombo en weet dat we tegen het buitenland kansloos zijn...maar Groningen had Suares PSV heeft Perero...PEC Ryan Thomas en Sainsbury Heracles Tannane Nec Santos (sorry voor de spelfouten maar ben niet goed in namen) die jongen van Roda (ben ff zijn naam kwijt) en dan komt Ajax met een Sanogo.....sorry hoor maar ik schaam me kapot

Dan ga jij zeggen dat de scouting van Ajax prima is.....rot op....is een blamage van hier tot Tokio............en daar kan geen Toyota iets aan veranderen

[ filmpje ]
Volgens mij zijn er al meerdere berichten naar buiten gekomen dat er niets gedaan wordt met de scoutingsrapporten van de scouts bij Ajax. Dat probleem ligt dus echt ergens anders dan bij de scouts zelf. En ik zeg nergens dat we daar geen spelers moeten halen.

En heb jij ergens een bericht gezien waar ik aangeef Sanogo goed te vinden? Overigens is Sanogo gekomen op advies van Wenger zonder dat iemand hem heeft zien spelen. Zo wordt er dus met de scouts omgegaan.

Volgens mij loopt die van der zee in zuid Amerika toch. Dat is gewoon een bewezen goede scout. En aangezien hij hoofd scouting is. Lijken mij dat geen koekenbakkers. Maar als er niets met hun aanbevelingen doet. Tsjaa. Dan kan je scouten tot je een ons weegt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 december 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

En heb jij ergens een bericht gezien waar ik aangeef Sanogo goed te vinden? Overigens is Sanogo gekomen op advies van Wenger zonder dat iemand hem heeft zien spelen. Zo wordt er dus met de scouts omgegaan.

Niet zo paranoïde Remco....ik heb Sanogo nergens aan jou gelinkt.
Ik gaf alleen een voorbeeld van Ajax en de scouts en heb jou daar nergens mee betrokken....tis maar wat je wil lezen of interrumperen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 december 2015 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben inderdaad grote talenten, maar daar mogen er altijd wel een aantal bij als het toevoegingen zijn, ervaring is er zoals jij ook aangeeft inderdaad te weinig, maar wie wil er komen??

Ik vroeg me dat laatst hier ook al af, het lijkt wel alsof sommige gasten hier helemaal lijp worden als er een speler aan Ajax gelinkt wordt.. En iedere speler die gelinkt wordt willen sommigen ook direct hebben..
Wat betreft dat laatste dus echt mijn terughoudendheid. Ik ga niet blij reageren als er een gerucht is. Want als hij niet komt zijn ze ineens mega teleurgesteld. En misschien is er dan niet eens sprake geweest van interesse.

Wat betreft ervaring. Ik heb nu 1,2,3 niet direct een naam die A zou willen komen en B financieel haalbaar is! Daar moet ik over nadenken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 december 2015 - 22:57   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 december 2015 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 december 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 22:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat betreft dat laatste dus echt mijn terughoudendheid. Ik ga niet blij reageren als er een gerucht is. Want als hij niet komt zijn ze ineens mega teleurgesteld. En misschien is er dan niet eens sprake geweest van interesse.

Wat betreft ervaring. Ik heb nu 1,2,3 niet direct een naam die A zou willen komen en B financieel haalbaar is! Daar moet ik over nadenken.
Overmars ook....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 december 2015 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Overmars ook....
Klopt, we bellen geregeld! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 december 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt, we bellen geregeld! ;-)
Tuluk...nichtjes hé
remco k
 remco k - woensdag 30 december 2015 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 22:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet zo paranoïde Remco....ik heb Sanogo nergens aan jou gelinkt.
Ik gaf alleen een voorbeeld van Ajax en de scouts en heb jou daar nergens mee betrokken....tis maar wat je wil lezen of interrumperen
Maar dat is juist precies wat ik bedoel. Sanogo is namelijk helemaal niet gescout. Die is gekomen omdat Wenger het wel wat vond. Die hele jongen is niet door een Ajacied bekeken voordat ie is gehaald. Dan kan je toch ook niet spreken van falende scouting? Die worden er gewoon niet bij betrokken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 december 2015 - 05:57   quote  deeplink  
Hiddink verkoopt Ajax nee

Slecht nieuws voor Ajax in de zoektocht naar een nieuwe spits. Doelwit Bertrand Traoré lijkt niet te mogen vertrekken bij Chelsea.

Ik ga niet in op geruchten, maar op dit moment hebben we al onze spelers hard nodig, liet Guus Hiddink, trainer van de Blues, weten. Dus ook Traoré, die in de eerste seizoenshelft precies dertig minuten in actie kwam.

Door blessureleed kan Arsenal-huurling Yaya Sanogo maximaal 45 minuten spelen per wedstrijd en het de vraag is of dat dit seizoen nog verandert. Daarom is Ajax op zoek naar versterking voorin.

Bron: Telegraaf.nl

Goh wat een verrassing!!! NOT!!!

En zeiken op Overmars in 3, 2, 1 ...........
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 december 2015 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi dat je weet dat dit precies in het beleid past van Ajax.. Top man..
Nogmaals gezien de centjes die er verdiend zijn moet het kunnen. En nee dat is niet structureel 10 ieder seizoen want dat weet ik inderdaad niet.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 december 2015 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 december 2015 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Heeft ook niets met op de man te maken..
Heb laatste tijd ook amper discussie gehad hoor dus denk dat het wel meevalt.
Heb vrij luchtig gepost en geen welles nietes gehad welke speler er wel of niet moet komen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 december 2015 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2015 - 05:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hiddink verkoopt Ajax nee

Slecht nieuws voor Ajax in de zoektocht naar een nieuwe spits. Doelwit Bertrand Traoré lijkt niet te mogen vertrekken bij Chelsea.

Ik ga niet in op geruchten, maar op dit moment hebben we al onze spelers hard nodig, liet Guus Hiddink, trainer van de Blues, weten. Dus ook Traoré, die in de eerste seizoenshelft precies dertig minuten in actie kwam.

Door blessureleed kan Arsenal-huurling Yaya Sanogo maximaal 45 minuten spelen per wedstrijd en het de vraag is of dat dit seizoen nog verandert. Daarom is Ajax op zoek naar versterking voorin.

Bron: Telegraaf.nl

Goh wat een verrassing!!! NOT!!!

En zeiken op Overmars in 3, 2, 1 ...........
Nee hoor zeiken op Overmars doen we pas eind van de transferperiode of mogelijk eind van het seizoen pas. Traore is de graadmeter nu dus dan zorgt hij maar dat er iemand in die categorie komt! :p
Ajax30
 Ajax30 - donderdag 31 december 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Dan maar Sam Larsson als traore niet mag komen
enough
 enough - donderdag 31 december 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2015 - 14:18 schreef Ajax30 het volgende:
Dan maar Sam Larsson als traore niet mag komen
we hebben geen linsbuiten nodig

als je goed gelezen had

heeft die "zoutzak" al gezegd ;-)
riveco
 riveco - donderdag 31 december 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2015 - 05:57 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hiddink verkoopt Ajax nee

Slecht nieuws voor Ajax in de zoektocht naar een nieuwe spits. Doelwit Bertrand Traoré lijkt niet te mogen vertrekken bij Chelsea.

Ik ga niet in op geruchten, maar op dit moment hebben we al onze spelers hard nodig, liet Guus Hiddink, trainer van de Blues, weten. Dus ook Traoré, die in de eerste seizoenshelft precies dertig minuten in actie kwam.

Door blessureleed kan Arsenal-huurling Yaya Sanogo maximaal 45 minuten spelen per wedstrijd en het de vraag is of dat dit seizoen nog verandert. Daarom is Ajax op zoek naar versterking voorin.
Dit is weer eens een bewijs dat een mens leest wat hij wil lezen, Hiddink gaat liggen voor een transfer van de basis spelers zoals Falco en Rémi (z0 stond te lezen in het gesprek met Hiddink) Traoré is totaal niet genoemd in dat gesprek. Maar dan komt de mediaaaaa en die verdraait alleen de zienswijze en daar kom jij dan weer mee. Of hij komt of niet staat hier los van.
Bron: Telegraaf.nl

Goh wat een verrassing!!! NOT!!!

En zeiken op Overmars in 3, 2, 1 ...........
remco k
 remco k - donderdag 31 december 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2015 - 08:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nogmaals gezien de centjes die er verdiend zijn moet het kunnen. En nee dat is niet structureel 10 ieder seizoen want dat weet ik inderdaad niet.
Nogmaals, knap van je dat je dit weet..
enough
 enough - donderdag 31 december 2015 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2015 - 17:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, knap van je dat je dit weet..
je heb gelijk ...Remco .;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 december 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2015 - 17:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, knap van je dat je dit weet..
Jij weet ook dat Ajax op zijn centjes zit..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 31 december 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Reken voorbeeldje 2x een Pereiro'tje 14 miljoen
Salaris over 3 jaar(1,5 miljoen per jaar?) 9 miljoen? Dat is 23 miljoen.
Dat hebben ze nu al dubbel en dwars op de rekening.
Verkoop niet meegerekend kunnen ze dat gewoon betalen hoor..
remco k
 remco k - donderdag 31 december 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2015 - 18:55 schreef Hummel10 het volgende:
Reken voorbeeldje 2x een Pereiro'tje 14 miljoen
Salaris over 3 jaar(1,5 miljoen per jaar?) 9 miljoen? Dat is 23 miljoen.
Dat hebben ze nu al dubbel en dwars op de rekening.
Verkoop niet meegerekend kunnen ze dat gewoon betalen hoor..
Jup. En dan drie jaar op rij geen cl voetbal halen. Al het geld weer verdampt.
enough
 enough - donderdag 31 december 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2015 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup. En dan drie jaar op rij geen cl voetbal halen. Al het geld weer verdampt.
ja als je zo redeneer kan je nooit iets doen

nu hebben ze het al zoveel jaren wel en je heb (europees)nog geen donder
je weet toch ook dat er geinversteerd moet worden
enja meer gerichter....en betere (omdat ook ervaring gevraagd wordt) duurder
en het ook niet zo al loop je de cl mis dat die gekochte spelers niks waard meer zijn
daarom moet Ajax het in de el laten zien ..hoe kut het ook is....,
remco k
 remco k - vrijdag 01 januari 2016 - 01:37   quote  deeplink  
Ik snap het gezeik niet zo. Ajax heeft het afgelopen jaar 20 miljoen aan spelers uitgegeven. En er staat een hele goede selectie.
bully
 bully - vrijdag 01 januari 2016 - 01:57   quote  deeplink  
allemaal de beste wensen en een gelukkig en gezond 2016
Ajax30
 Ajax30 - vrijdag 01 januari 2016 - 03:00   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jij ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookeeeeeeeeeee
p111
 p111 - vrijdag 01 januari 2016 - 03:12   quote  deeplink  
Gezond en fijn jaar voor iedereen !!!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 januari 2016 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 december 2015 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup. En dan drie jaar op rij geen cl voetbal halen. Al het geld weer verdampt.
Komende jaren ga je Klaassen, Tete, Ghazi ook nog wel verkopen plus dat die twee pereiro'tjes ook nog wat restwaarde hebben. Een voetbalclub moet leven naar wat er mogelijk is. Geld hoort op het veld te staan. Uit de jeugd komt ook nog van alles komende drie jaar dus nu 20 miljoen(van de 60?) Kan geen enkel kwaad ook niet als je 3 jaar geen Champions League haalt. Jij was toch zo zakelijk?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 januari 2016 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 januari 2016 - 01:37 schreef remco k het volgende:
Ik snap het gezeik niet zo. Ajax heeft het afgelopen jaar 20 miljoen aan spelers uitgegeven. En er staat een hele goede selectie.
Jij snapt dat gezeik niet zo goed? Heb je afgelopen seizoenen Europees niet gezien?
We maken geen stappen Remco daarover kun je prima zeiken want het zijn gewoon harde feiten.
Met een beetje goed beleid had ook in de competitie ruimer bovenaan kunnen staan.
Als jij het nog steeds niet snapt dan heeft het ook geen enkel nut meer om ooit nog met je in discussie te gaan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0592300