BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 januari 2016 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 16:44 schreef riveco het volgende:

[..]

En juist daarom wil Frank een aanspeelpunt ( type Pelle ) iemand die ook met de rug naar het doel kan staan, balletje klaar kan leggen voor de opkomende middenvelders of de bal eerst naar de buiten spelers kan spelen.
Klopt in ieder geval een spits die iets kan met een bal maar zonder bal ook nog voor dreiging kan zorgen. Milik doet het bij ons prima maar gewoon niet compleet genoeg.
Als het niet loopt zie je hem een hele wedstrijd niet.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 januari 2016 - 17:59   quote  deeplink  
Wie gaat er weg? Tibbling wel een toekomstig toppertje hoor..
Zal Bazoer dan weggaan? Breedte aankoop zal nog mooier zijn dan snappen ze het eindelijk..

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/129655/ajax-start-gesprekken-met-bekerwinnaar-over-middenvelder?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
bully
 bully - maandag 04 januari 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Gerucht over Groningen-middenvelder ontkracht: 'grootst mogelijke onzin''

lgens Tancredi Palmeri zou Ajax in gesprek zijn met FC Groningen om de Zweed Simon Tibbling over te nemen van de Noorderlingen. Mike Verweij ontkracht het gerucht echter stellig.

Palmeri is doorgaans niet de meest betrouwbare bron, dus het gerucht moet met een korreltje zout worden genomen. Zeker nadat Verweij op Twitter het gerucht bestempelde als 'grootst mogelijke onzin' lijkt een transfer niet aanstaande.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/629245/-versterking-voor-middenveld-lijkt-niet-aanstaande-grootst-mogelijke-onzin-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 17:59 schreef Hummel10 het volgende:
Wie gaat er weg? Tibbling wel een toekomstig toppertje hoor..
Zal Bazoer dan weggaan? Breedte aankoop zal nog mooier zijn dan snappen ze het eindelijk..

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/129655/ajax-start-gesprekken-met-bekerwinnaar-over-middenvelder?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ja want het middenveld is nog niet breed genoeg..

Klaassen Bazoer Gudelj Sinkgraven vd Beek Nouri en Schone, hoeveel wil je er nog meer?
bully
 bully - maandag 04 januari 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2016 - 22:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Die optelsom hebben we laatst toch al gedaan, zo veel ervaring stond er niet om Eriksen heen hoor. Eigenlijk alleen Demy de Zeeuw als basisspeler. Verder in die ploeg met Eriksen als basis: Vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Jong, Ozbiliz, en Ebecilio. Na De Zeeuw was Vertonghen de oudste met 24 jaar...

Zo veel ervaring stond er dus niet in die ploeg.
moisander 29.09.1985 Toby Alderweireld 02.03.1989 Kenneth Vermeer 10.01.1986
Siem de Jong 28.01.1989 Christian Poulsen 28.02.1980 Lasse Schöne 27.05.1986
Ryan Babel 19.12.1986 Derk Boerrigter 16.10.1986 Miralem Sulejmani 05.12.1988

reken maar uit hoe oud die waren in seisoen 2012/2013.
over algemeen was dat team stuk ouder dan nu
Eide
 Eide - maandag 04 januari 2016 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 20:25 schreef bully het volgende:

[..]

moisander 29.09.1985 Toby Alderweireld 02.03.1989 Kenneth Vermeer 10.01.1986
Siem de Jong 28.01.1989 Christian Poulsen 28.02.1980 Lasse Schöne 27.05.1986
Ryan Babel 19.12.1986 Derk Boerrigter 16.10.1986 Miralem Sulejmani 05.12.1988

reken maar uit hoe oud die waren in seisoen 2012/2013.
over algemeen was dat team stuk ouder dan nu
Dat was het seizoen van de doorbraak van Eriksen waar ik het over had. En ook toen was hij de absolute spelverdeler bij Ajax al.

Het seizoen waar jij nu over begint is 2 jaar later. Toen had Ajax met Moisadner en Poulsen inderdaad een pak meer ervaring in de ploeg. Maar initieel zeker niet en dat was, in mijn optiek, op veel fronten een beter Ajax als 2 jaar later.
bully
 bully - maandag 04 januari 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 20:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat was het seizoen van de doorbraak van Eriksen waar ik het over had. En ook toen was hij de absolute spelverdeler bij Ajax al.

Het seizoen waar jij nu over begint is 2 jaar later. Toen had Ajax met Moisadner en Poulsen inderdaad een pak meer ervaring in de ploeg. Maar initieel zeker niet en dat was, in mijn optiek, op veel fronten een beter Ajax als 2 jaar later.
12/13 was zijn beste seisoen daarvoor vond ik hem nog echt niet de spelverder zo als jij
zegt.
toen was hij ook nog zeer wisselvallig

en kijk eens naar selectie van 2010/2011 http://www.ronaldzwiers.0catch.com/Ajax/2011.htm
dat team was over algemeen ook ouder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2016 door bully --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 januari 2016 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja want het middenveld is nog niet breed genoeg..

Klaassen Bazoer Gudelj Sinkgraven vd Beek Nouri en Schone, hoeveel wil je er nog meer?
Daarom vraag ik mij ook af wie er weggaat.. Schöne dat je die als middenvelder noemt..
Tibbling speelt controlerend en is een goede passer mocht die komen zal Bazoer denk ik weggaan. Maar lees net dat het bericht al ontkracht is dus verder speculeren heeft geen nut.
enough
 enough - maandag 04 januari 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 20:25 schreef bully het volgende:

[..]

moisander 29.09.1985 Toby Alderweireld 02.03.1989 Kenneth Vermeer 10.01.1986
Siem de Jong 28.01.1989 Christian Poulsen 28.02.1980 Lasse Schöne 27.05.1986
Ryan Babel 19.12.1986 Derk Boerrigter 16.10.1986 Miralem Sulejmani 05.12.1988

reken maar uit hoe oud die waren in seisoen 2012/2013.
over algemeen was dat team stuk ouder dan nu
zet aub gelijk de leeftijd erachter

ik dacht echt dat ik in de matrix zat !!
bully
 bully - maandag 04 januari 2016 - 22:58   quote  deeplink  
dan moet ik net als jou gaan rekenen.
heb hele dag gewerkt pfffff
genoeg cijfertjes en nummers gezien.
enough
 enough - maandag 04 januari 2016 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 22:58 schreef bully het volgende:
dan moet ik net als jou gaan rekenen.
heb hele dag gewerkt pfffff
genoeg cijfertjes en nummers gezien.
okè dan gap
het was maar een vraagje hoor;-)
relax hahaha
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 04 januari 2016 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2016 - 21:21 schreef Eide het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahahaha +1
remco k
 remco k - dinsdag 05 januari 2016 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 20:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom vraag ik mij ook af wie er weggaat.. Schöne dat je die als middenvelder noemt..
Tibbling speelt controlerend en is een goede passer mocht die komen zal Bazoer denk ik weggaan. Maar lees net dat het bericht al ontkracht is dus verder speculeren heeft geen nut.
Oke, dat had ik niet gelezen..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 januari 2016 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 08:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, dat had ik niet gelezen..
Geeft niks maar dat hij met deze selectie niet nodig is mag duidelijk zijn..

http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/629327/-babel-maakt-geen-indruk-in-oliestaat-en-moet-na-halfjaar-zijn-biezen-pakken-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Babel zal niet fit zijn maar kan wel een bal vasthouden..
p111
 p111 - dinsdag 05 januari 2016 - 09:06   quote  deeplink  
Was een van de betere in dat halfjaartje bij Ajax.
Eide
 Eide - dinsdag 05 januari 2016 - 09:35   quote  deeplink  
Babel als spits aantrekken is helemaal geen gek idee. Hij heeft natuurlijk al senior bijna altijd op de flank gespeeld maar heeft bij Ajax in de jeugd altijd als spits gespeeld.

Aan de andere kant, met 29 al de woestijn opzoeken om te cashen en daar dan niet slagen... tja. Maar in zijn periodes bij Ajax en in Turkije toch zeer behoorlijk. Ik zou Babel niet eens een gek idee vinden.
p111
 p111 - dinsdag 05 januari 2016 - 09:57   quote  deeplink  
Klopt hij is sterk aan de bal en heeft een goed schot en bijna 30 dus veel ervaring en staat de jeugd niet in de weg, alleen salaris zou wel eens een struikelblok kunnen worden.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 januari 2016 - 11:53   quote  deeplink  
Bal vasthouden en dreigend zijn kan hij wel. Alleen hij is zelden fit.
Tegen Dortmund vond ik hem echt sterk spelen laatste keer.
p111
 p111 - dinsdag 05 januari 2016 - 13:51   quote  deeplink  
Ja je weet dat hij het kan alleen wat je zegt vaak geblesseerd en geen trainingsbeest,maar goed als opvan g voor volgend seizoen samen met Milik wordt je er toch sterker van.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 januari 2016 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 13:51 schreef p111 het volgende:
Ja je weet dat hij het kan alleen wat je zegt vaak geblesseerd en geen trainingsbeest,maar goed als opvan g voor volgend seizoen samen met Milik wordt je er toch sterker van.
Milik Babel Zivkovic voor volgen seizoen zou opzich niet eens heel gek zijn.
Alleen is een Babel fit genoeg om dit seizoen nog bij nood in te kunnen vallen?
Qua speler past hij prima in het profiel wat Ajax zoekt..
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 05 januari 2016 - 15:54   quote  deeplink  
Intresse in Leroy Fer? Die wil ik jullie graag even zien goedpraten. Wat een drama zeg. Ik vraag me inmiddels een beetje af of ze hun collectieve verstand zijn verloren bij Ajax.

For the record: het interesseert me geen hol dat het een Feyenoorder is.
Eide
 Eide - dinsdag 05 januari 2016 - 16:43   quote  deeplink  
Zou niet weten waarom Ajax interesse heeft in een middenvelder. Dus nee, geen interesse.

Het gaat niet om goedpraten, het gaat om kijken naar spelers die voor Ajax te halen zijn op plaatsen waar eventueel versterking nodig is. Dan is Babel, natuurlijk afhankelijk van wedstrijdfitheid en motivatie, toch wel een mogelijkheid. Dat jij het kennelijk niet ziet zitten in Babel doet daar niet zo veel aan af.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 januari 2016 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 16:43 schreef Eide het volgende:
Zou niet weten waarom Ajax interesse heeft in een middenvelder. Dus nee, geen interesse.

Het gaat niet om goedpraten, het gaat om kijken naar spelers die voor Ajax te halen zijn op plaatsen waar eventueel versterking nodig is. Dan is Babel, natuurlijk afhankelijk van wedstrijdfitheid en motivatie, toch wel een mogelijkheid. Dat jij het kennelijk niet ziet zitten in Babel doet daar niet zo veel aan af.
Fer lijkt me een gerucht om de prijs op te drijven..
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 05 januari 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 16:43 schreef Eide het volgende:
...niet ziet zitten in Babel doet daar niet zo veel aan af.
Ik heb het nergens over Babel hoor, puur Leroy Fer.

Heb ook wel een mening over Babel: in mijn ogen totaal niet de gewenste ervaren versterking in de punt van de aanval. Misschien wel de meest haalbare, maar dat is dan weer een ander verhaal. Ik persoonlijk hoop dat Ajax hem niet nog een keer haalt. Hij is nooit echt een doelpunten machine geweest en als pinchhitter komt hij gewoonweg te kort. Maar goed, dat is mijn mening.
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 05 januari 2016 - 17:33   quote  deeplink  
Fer? Beslist een aardige voetballer. Maar opnieuw een middenvelder?? Zo langzamerhand kunnen wij een compleet eredivisiewaardig elftal samenstellen met louter en alleen middenvelders. Nee, dus, dit gaat Ajax niet doen. Dit is weer een of ander gerucht wanneer een speler voorzichtig een balletje opgooit (als hij dat überhaupt zelf gedaan heeft of wanneer de transferperiode aangebroken is). De grootste nood is nog altijd een pure spits, om de concurrentie met Milik aan te gaan en indien die om een of andere reden wegvalt. Maar zelfs dat zal, gezien de woorden van de Boer, nog een hele klus worden. Aan de andere kant, ik ben onvoorstelbaar nieuwsgierig naar Kasper Dolberg die naar ik hoop op elk moment kan doorbreken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2016 door Pavlov14 --
Eide
 Eide - dinsdag 05 januari 2016 - 17:47   quote  deeplink  
De vraag is of Ajax ewn doelpuntenmachine zoekt of een voetballende spits. Ajax heeft met Fischer, El Ghazi, Klaassen en Gudelje al veel spelers die makkelijk scoren. Dat is hetprobleem niet. Ajax moet makkelijker gaan voetballen. Milik scoort ook makkelijk maar is niet bepaald die voerballende spits.
p111
 p111 - dinsdag 05 januari 2016 - 17:52   quote  deeplink  
Fer is een fabel, maar Babel zou geen verkeerde aanvulling zijn.
p111
 p111 - dinsdag 05 januari 2016 - 17:55   quote  deeplink  
Ik heb een beetje te doen met Urby. Ik heb altijd een zwak voor hem gehad. Mooie voetballer. Misschien soms een beetje te mooi. Maar liever iemand die af en toe vergeet de beuk erin te gooien, dan iemand die niet meer kan dan dat.

Jammer voor die sierlijke Ajax voetballer
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 05 januari 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 17:47 schreef Eide het volgende:
De vraag is of Ajax ewn doelpuntenmachine zoekt of een voetballende spits. Ajax heeft met Fischer, El Ghazi, Klaassen en Gudelje al veel spelers die makkelijk scoren. Dat is hetprobleem niet. Ajax moet makkelijker gaan voetballen. Milik scoort ook makkelijk maar is niet bepaald die voerballende spits.
Dat klopt helemaal. Ik heb de Boer enkele dagen geleden ook horen zeggen, dat Ajax met name zoekt naar een spits die voornamelijk als aanspeelpunt kan fungeren, met zijn rug naar het doel toe. En inderdaad: Ajax heeft maar liefst 6 spelers die al vier of meer doelpunten heb gemaakt tijdens deze competitie: El Ghazi en Milik beide 8, Fisher en Klaassen beide 7 en Gudelj en Younes beide 4. Dat zegt genoeg, lijkt me.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 januari 2016 door Pavlov14 --
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 05 januari 2016 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 17:55 schreef p111 het volgende:
Ik heb een beetje te doen met Urby. Ik heb altijd een zwak voor hem gehad. Mooie voetballer. Misschien soms een beetje te mooi. Maar liever iemand die af en toe vergeet de beuk erin te gooien, dan iemand die niet meer kan dan dat.

Jammer voor die sierlijke Ajax voetballer
Dat is zeker waar, p111. Maar dan krijg je weer hetzelfde verhaal als ik eerder omschreef: Weer een middenvelder annex verdediger.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 05 januari 2016 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 22:56 schreef enough het volgende:

[..]

zet aub gelijk de leeftijd erachter

ik dacht echt dat ik in de matrix zat !!
Hahahaha mafkees ben je 😁
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 05 januari 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 17:52 schreef p111 het volgende:
Fer is een fabel, maar Babel zou geen verkeerde aanvulling zijn.
Babel is een fabel en fer zou helemaal niet ferkeerd zijn had leuker gestaan 😁
p111
 p111 - dinsdag 05 januari 2016 - 19:01   quote  deeplink  
Daar heb je gelijk in das grappig ik hoop op een fabel
remco k
 remco k - dinsdag 05 januari 2016 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 15:54 schreef RoodWit81 het volgende:
Intresse in Leroy Fer? Die wil ik jullie graag even zien goedpraten. Wat een drama zeg. Ik vraag me inmiddels een beetje af of ze hun collectieve verstand zijn verloren bij Ajax.

For the record: het interesseert me geen hol dat het een Feyenoorder is.
Waarom zou dit uberhaubt op waarheid berusten?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 januari 2016 - 19:54   quote  deeplink  
Babel en Fer kolere waar hebben we het over....geen van beide....opbokken met die 2
remco k
 remco k - dinsdag 05 januari 2016 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 19:54 schreef Nenam_tiL het volgende:
Babel en Fer kolere waar hebben we het over....geen van beide....opbokken met die 2
+1
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 januari 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 19:54 schreef Nenam_tiL het volgende:
Babel en Fer kolere waar hebben we het over....geen van beide....opbokken met die 2
Het is wel de vijver waar Ajax altijd in zocht..
Zou toch geniaal bedacht zijn als ze met Babel, vd Vaart of Fer komen?
:p
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 januari 2016 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 20:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is wel de vijver waar Ajax altijd in zocht..
Zou toch geniaal bedacht zijn als ze met Babel, vd Vaart of Fer komen?
:p
Dan heb ik liever Siem de Jong
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 januari 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 09:35 schreef Eide het volgende:
Babel als spits aantrekken is helemaal geen gek idee. Hij heeft natuurlijk al senior bijna altijd op de flank gespeeld maar heeft bij Ajax in de jeugd altijd als spits gespeeld.

Aan de andere kant, met 29 al de woestijn opzoeken om te cashen en daar dan niet slagen... tja. Maar in zijn periodes bij Ajax en in Turkije toch zeer behoorlijk. Ik zou Babel niet eens een gek idee vinden.
Babel? Zullen we gelijk vragen of Mido niet weer wil gaan voetballen
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 januari 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 15:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Milik Babel Zivkovic voor volgen seizoen zou opzich niet eens heel gek zijn.
Alleen is een Babel fit genoeg om dit seizoen nog bij nood in te kunnen vallen?
Qua speler past hij prima in het profiel wat Ajax zoekt..
Aub hou eens op met je babel. Mensen lopen hier maanden te zeiken om versterkingen en komen dan met Babel.
De enige plek waar Babel echt rendement heeft gehad is als linksbuiten. Met zijn zeer gebrekkige techniek is hij juist niet de spits die we nodig hebben
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 januari 2016 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 17:52 schreef p111 het volgende:
Fer is een fabel, maar Babel zou geen verkeerde aanvulling zijn.
hahahaha nog zo eens. Babel is niks. Gaan we hem nu terug halen op een aardige wedstrijd tegen Dortmund jaren geleden.
bully
 bully - dinsdag 05 januari 2016 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 20:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is wel de vijver waar Ajax altijd in zocht..
Zou toch geniaal bedacht zijn als ze met Babel, vd Vaart of Fer komen?
:p
lijken me nou niet de spelers die we nodig hebben.
en V d Vaart had begin dit seisoen de kans .
hoeft voor mij niet meer tekomen.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 05 januari 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 09:35 schreef Eide het volgende:
Babel als spits aantrekken is helemaal geen gek idee. Hij heeft natuurlijk al senior bijna altijd op de flank gespeeld maar heeft bij Ajax in de jeugd altijd als spits gespeeld.

Aan de andere kant, met 29 al de woestijn opzoeken om te cashen en daar dan niet slagen... tja. Maar in zijn periodes bij Ajax en in Turkije toch zeer behoorlijk. Ik zou Babel niet eens een gek idee vinden.
Lijkt mij wel een goede.
Ook wel bereid denk ik.

Heeft wel veel van wat Ajax vraagt. Lijkt me alleen niet de man met ervaring. Want wat heeft deze jongen veel foute keuzes gemaakt in zijn carrière.
Te vroeg naar buitenland en al. Enige goede beslissing was terugkeren bij Ajax.
p111
 p111 - dinsdag 05 januari 2016 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 20:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

hahahaha nog zo eens. Babel is niks. Gaan we hem nu terug halen op een aardige wedstrijd tegen Dortmund jaren geleden.
Babel is beter als niks, en ik denk dat we niks krijgen deze maand.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 januari 2016 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 21:46 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Lijkt mij wel een goede.
Ook wel bereid denk ik.

Heeft wel veel van wat Ajax vraagt. Lijkt me alleen niet de man met ervaring. Want wat heeft deze jongen veel foute keuzes gemaakt in zijn carrière.
Te vroeg naar buitenland en al. Enige goede beslissing was terugkeren bij Ajax.
Wat een gelul man....halen we dan ook gelijk Nando Rafael op
Ajax moet dit gewoon niet doen...geen Babel en geen Fer
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 05 januari 2016 - 22:01   quote  deeplink  
Waarom niet?
Is gewoon kwaliteit.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 januari 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 22:01 schreef NatjosFC het volgende:
Waarom niet?
Is gewoon kwaliteit.
Op basis van wat dan ???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 januari 2016 - 22:10   quote  deeplink  
Laat die Veldmate maar met iemand komen....ze halen die gast toch niet voor niks
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 januari 2016 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 22:01 schreef NatjosFC het volgende:
Waarom niet?
Is gewoon kwaliteit.
Welk kwaliteit dan wel.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 05 januari 2016 - 22:20   quote  deeplink  
Nigel de Jong ook maar gelijk ghehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0568940