BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 januari 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 22:20 schreef Hummel10 het volgende:
Nigel de Jong ook maar gelijk ghehe
....ook die niet
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 januari 2016 - 07:24   quote  deeplink  
Hoezo niet? Heitinga is ook belangrijk in de kleedkamer.. 😂
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 06 januari 2016 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 17:47 schreef Eide het volgende:
De vraag is of Ajax ewn doelpuntenmachine zoekt of een voetballende spits. Ajax heeft met Fischer, El Ghazi, Klaassen en Gudelje al veel spelers die makkelijk scoren. Dat is hetprobleem niet. Ajax moet makkelijker gaan voetballen. Milik scoort ook makkelijk maar is niet bepaald die voerballende spits.
Milik geen voetballende spits? Ik ga niet beweren dat ik er geweldig veel verstand van heb, maar ik heb hem met regelmaat goed zien kaatsen, steekballen en voorzetten zien geven. Volgens mij kan die jongen prima ballen. Alleen staat hij 9 van de 10 wedstrijden op een eiland. Krijgt geen bal van die voetzoekers als Fischer en Ghazi.

Er valt over te twisten wat Ajaz nodig heeft, maar in mijn ogen hebben ze een sterke ervaren spits nodig die gewoon kan scoren uit het niets. Een type als Claudio Pizzaro of Jonathan Soriano. Allebei onhaalbaar, maar wel echt een type die Ajax nog niet in de selectie heeft. Goede technische voetballers hebben ze zat. Wat is er mis met een beuker in de zestien? Zo'n Fernandao van Fener of Beric van Rapid. Ik zou echt blij zijn als ze een keer zulke jongens halen. Leuk die knaken op de bank, maar ik zie ze liever op het veld. Als ze dat een keer doorhebben dan staan ze met de winterstop een straatlengte voor op Psv en Feyenoord.
Eide
 Eide - woensdag 06 januari 2016 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 09:17 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Milik geen voetballende spits? Ik ga niet beweren dat ik er geweldig veel verstand van heb, maar ik heb hem met regelmaat goed zien kaatsen, steekballen en voorzetten zien geven. Volgens mij kan die jongen prima ballen. Alleen staat hij 9 van de 10 wedstrijden op een eiland. Krijgt geen bal van die voetzoekers als Fischer en Ghazi.
Maar kaatsen en voorzetten (steekballen zie ik niet hoor) maakt nog geen voetballende spits. Dat eilandje waar hij op staat is ook omdat hij te vaak niet voor z'n man weet te komen. Ballen in de kleine ruimte stuiteren van z'n voet, lekker kort draaien heb ik heb nog niet zien doen. Als bijvoorbeeld Fischer wel Klaassen en Younes weet te vinden, waarom dan niet Milik?

Ik verbaas mij er echt over dat je daarna met iemand als Beric komt (speelt overigens in Frankrijk nu, scoort daar voorlopig niet makkelijk). Weer een type spits als Sightorsson en Milik. In vergelijking met zo iemand is Milik een buitengewoon lichtvoetige spits. En Soriano een beuker met z'n 1.80 en 70kg? Dat is juist geen beuker maar een voetballende spits. Wat wil je nu eigenlijk zien?

Ajax heeft een ploeg met veel makkelijk scorende spelers. Als je daar optimaal gebruik van wilt maken moet je daar een spits bij zetten die daar nog meer impulsen aan kan geven. Dan zoek je dus niet een "beuker", maar een type Stefan Petterson of wat later iemand als Pantelic. Een spits die echt in dienst van het elftal kan spelen en anderen beter kan maken.
Smeerburg
 Smeerburg - woensdag 06 januari 2016 - 09:34   quote  deeplink  
Je bedoelt een type Bas Dost?
p111
 p111 - woensdag 06 januari 2016 - 09:55   quote  deeplink  
Bas Dost is ook geen echt mee voetballende spits
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 06 januari 2016 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 09:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar kaatsen en voorzetten (steekballen zie ik niet hoor) maakt nog geen voetballende spits. Dat eilandje waar hij op staat is ook omdat hij te vaak niet voor z'n man weet te komen. Ballen in de kleine ruimte stuiteren van z'n voet, lekker kort draaien heb ik heb nog niet zien doen. Als bijvoorbeeld Fischer wel Klaassen en Younes weet te vinden, waarom dan niet Milik?

Ik verbaas mij er echt over dat je daarna met iemand als Beric komt (speelt overigens in Frankrijk nu, scoort daar voorlopig niet makkelijk). Weer een type spits als Sightorsson en Milik. In vergelijking met zo iemand is Milik een buitengewoon lichtvoetige spits. En Soriano een beuker met z'n 1.80 en 70kg? Dat is juist geen beuker maar een voetballende spits. Wat wil je nu eigenlijk zien?

Ajax heeft een ploeg met veel makkelijk scorende spelers. Als je daar optimaal gebruik van wilt maken moet je daar een spits bij zetten die daar nog meer impulsen aan kan geven. Dan zoek je dus niet een "beuker", maar een type Stefan Petterson of wat later iemand als Pantelic. Een spits die echt in dienst van het elftal kan spelen en anderen beter kan maken.
Hoezo verbaasd het je dat ik met iemand als Beric aankom? Dat hij nu toevallig niet lekker loopt in Frankrijk betekend toch niet dat hij in de Eredivisie niet makkelijker zou scoren? Frankrijk hebben ze beren van kerels achterin lopen. Heel ander verhaal dan hier. In de EL was hij heel solide. Sterk. Hij zette Veltman opzij alsof het een pupil was. Beer van een vent.

Soriano is inderdaad mss meer een voetballende spits, maar ik baseer het enkel op wat ik zelf heb gezien in wedstrijden tegen Ajax. Ik volg niet genoeg voetbal buiten m'n club om helaas. Een echte kenner ben ik dus niet. Maar wat ik zag van die Soriano was dat hij (ondanks z'n door jou aangestipte lengte, wat ik overigens vrij weinig te maken vind hebben met of je een beuker bent of niet) dat hij moeilijk van de bal af te krijgen was, mensen bezig hield en goals maakt (Soriano zou zelf mijn ideale eerste spits zijn)

Wat ik wil is wat ik eerder al zei: een beuker. Een pinchhitter. Iemand die iets anders brengt dan wat we nu al hebben. Leuk hoor dat kaatsen in de zestien, maar we hebben toch wel gezien hoe dat gaat? Ook als je Klaassen of Fischer in de spits zet vallen de goals niet zo makkelijk. Maar als je dan komt met: dat zijn geen echte spitsen dan vraag ik me heel serieus af wie jij dan in je hoofd hebt die haalbaar is. Want volgens mij zit heel voetballend europa achter goed voetballende spitsen aan. En die usual suspects kunnen we niet meer halen/betalen. Als ze nog een keer met mensen in de trant van Martial, Dembele of Origi aankomen dan vraag ik me af of ze alles nog wel op een rijtje hebben daar.

Iemand die ruimte maakt in de zestien voor spelers als Klaassen, Fischer, Ghazi is ook handig. Want het is druk zat daar en ik ben zelf dat eindeloze gerommel voor het doel wel zat. Het lijkt wel alsof ze door al dat rondspelen zijn vergeten dat je ooit ook een keer tussen de palen moet schieten.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 januari 2016 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 20:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Babel? Zullen we gelijk vragen of Mido niet weer wil gaan voetballen
Die is filiaalmanager bij BurgerKing, nadat hij de quadWopper had uitgevonden...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 januari 2016 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 09:34 schreef Smeerburg het volgende:
Je bedoelt een type Bas Dost?
Meer een type Pantelić denk ik.
Die kon dus wel een bal vasthouden
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 januari 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 09:55 schreef p111 het volgende:
Bas Dost is ook geen echt mee voetballende spits
Maar wel een aanspeelpunt/ Afmaker misschien best nuttig Milik verstopt zich te vaak.
Dost komt wel voor zijn man. Kan koppen en zal de bal altijd opeisen.

enough
 enough - woensdag 06 januari 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 10:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Die is filiaalmanager bij BurgerKing, nadat hij de quadWopper had uitgevonden...
hahahahah bassie dost zou een goeie klant zijn
aan z'n bekkie te zien ..schuif erzo 3 naar binnen ;-)
enough
 enough - woensdag 06 januari 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 13:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar wel een aanspeelpunt/ Afmaker misschien best nuttig Milik verstopt zich te vaak.
Dost komt wel voor zijn man. Kan koppen en zal de bal altijd opeisen.

[ filmpje ]
bassie blijf voorlopig nog wel in moffrika
hij zat ff op een dood spoor en toen zijn die kakkies nog ff bezig geweest om hem te halen;maar
daarna heeft ie het goed opgepakt
p111
 p111 - woensdag 06 januari 2016 - 15:04   quote  deeplink  
Bas wou zijn Ajax pyama meenemen naar 010 toen zijn ze afgehaakt.
enough
 enough - woensdag 06 januari 2016 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 15:04 schreef p111 het volgende:
Bas wou zijn Ajax pyama meenemen naar 010 toen zijn ze afgehaakt.
ja raar hoor !!

k.vermeer in een ajax string kan wel ;-)
remco k
 remco k - woensdag 06 januari 2016 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 14:47 schreef enough het volgende:

[..]

bassie blijf voorlopig nog wel in moffrika
hij zat ff op een dood spoor en toen zijn die kakkies nog ff bezig geweest om hem te halen;maar
daarna heeft ie het goed opgepakt
Helemaal niet waar, hij wil er zelf nu graag weg omdat die te weinig aan spelen toe komt..

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/425241_bas-dost-wil-weg-bij-wolfsburg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 januari 2016 door remco k --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 januari 2016 - 16:10   quote  deeplink  
Vermeer krijgt een beetje teveel babbels de laatste tijd...
Voelt zich een echte feyenoorder hahaha das kut voor 'm 😅
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 januari 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 16:10 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Vermeer krijgt een beetje teveel babbels de laatste tijd...
Voelt zich een echte feyenoorder hahaha das kut voor 'm 😅
Het is wachten tot hij weer gaat grabbelen..
p111
 p111 - woensdag 06 januari 2016 - 16:26   quote  deeplink  
Iedereen heeft wel eens een dip in zijn leven nu heeft Vermeer hem.
enough
 enough - woensdag 06 januari 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal niet waar, hij wil er zelf nu graag weg omdat die te weinig aan spelen toe komt..

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/425241_bas-dost-wil-weg-bij-wolfsburg
ooh had ik nog niet gelezen Remco
ik dacht dat hij er inmiddels goed zat
niet dus (thanks)
enough
 enough - woensdag 06 januari 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 16:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is wachten tot hij weer gaat grabbelen..
geen woorden ,maar grabbelen dus ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 januari 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 16:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is wachten tot hij weer gaat grabbelen..
feye krijgt alle moeilijke wedstrijden nog de 2e helft van t seizoen, dus koop alvast maar een kratje extra allemaal, want binnenkort kan je jezelf kapot lachen 😃😄😅😂😁😆😀😊☺
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 januari 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 16:26 schreef p111 het volgende:
Iedereen heeft wel eens een dip in zijn leven nu heeft Vermeer hem.
Wordt een lange dip hoor!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 januari 2016 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 17:53 schreef enough het volgende:

[..]

geen woorden ,maar grabbelen dus ;-)
Yellelleleee
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 januari 2016 - 18:26   quote  deeplink  
vermeer gaat er nog zeker 30 tegen krijgen de 2e helft van t seizoen 😊
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 januari 2016 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 18:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

feye krijgt alle moeilijke wedstrijden nog de 2e helft van t seizoen, dus koop alvast maar een kratje extra allemaal, want binnenkort kan je jezelf kapot lachen 😃😄😅😂😁😆😀😊☺
Mag het ook een tray zijn....dat gesleep met die kratten ben ik wel een beetje zat
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 januari 2016 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 18:32 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mag het ook een tray zijn....dat gesleep met die kratten ben ik wel een beetje zat
En daarbij, uit een blik drinkt vele malen lekkerder dan uit fles 😉
Brandje
 Brandje - woensdag 06 januari 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 19:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

En daarbij, uit een blik drinkt vele malen lekkerder dan uit fles 😉
Nee man. Pijpje is het lekkerst
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 januari 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 19:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee man. Pijpje is het lekkerst
Ik prefereer dan toch gepijpt worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 januari 2016 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 januari 2016 - 19:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

En daarbij, uit een blik drinkt vele malen lekkerder dan uit fles 😉
Het liefst een pul en gebrade kip....vette bek en boeren....

2ajvy2t.png
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 07 januari 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 22:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Op basis van wat dan ???
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 22:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Welk kwaliteit dan wel.
Babel is een bewezen kracht in de eredivisie die het ook bij zijn terugkeer naar behoren deed. Hij kan op meerdere posities uit de voeten en hij heeft al eerder onder Frank de Boer gespeeld. Daarnaast brengt hij totaal iets anders dan Milik, snelheid en een actie bijvoorbeeld. Gecombineerd met de kracht die hij heeft is dat gewoon een erg gevaarlijk wapen in de eredivisie.
p111
 p111 - donderdag 07 januari 2016 - 14:27   quote  deeplink  
Maar zal helaas niet gebeuren ,hij gaat nog steeds voor het geld denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 januari 2016 - 17:24   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/630183/de-boer-zet-ajax-deur-wijd-open-voor-lens-en-dost-was-al-dichtbij-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Krijgen we weer dat geneuzel er moet eerst verkocht worden.
De Boer wil Lens of Dost er best bij hebben..
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 08 januari 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Je kunt er dus vergif op in nemen dat hij het moet doen met het huidige materiaal...
Brandje
 Brandje - vrijdag 08 januari 2016 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 januari 2016 - 14:20 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

[..]

Babel is een bewezen kracht in de eredivisie die het ook bij zijn terugkeer naar behoren deed. Hij kan op meerdere posities uit de voeten en hij heeft al eerder onder Frank de Boer gespeeld. Daarnaast brengt hij totaal iets anders dan Milik, snelheid en een actie bijvoorbeeld. Gecombineerd met de kracht die hij heeft is dat gewoon een erg gevaarlijk wapen in de eredivisie.
Al deze dingen kan ik het deels mee eens zijn. Echter vergeet je meest belangrijke ding te vermelden wat Babel bij al het bovenstaande nodig heeft! Hij heeft de RUIMTE nodig. Juist iets wat we dus in de competitie amper krijgen. Verder heeft Babel zich bewezen als linksbuiten en niet als spits. Daar is zijn techniek te gebrekkig voor. Zijn eerste aanname is ronduit zwak te noemen. Lekker hollen kan hij. Ideaal voor de counter is hij maar absoluut niet als spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 januari 2016 door Brandje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 08 januari 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2016 - 18:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Al deze dingen kan ik het deels mee eens zijn. Echter vergeet je meest belangrijke ding te vermelden wat Babel bij al het bovenstaande nodig heeft! Hij heeft de RUIMTE nodig. Juist iets wat we dus in de competitie amper krijgen. Verder heeft Babel zich bewezen als linksbuiten en niet als spits. Daar is zijn gebrek te gebrekkig voor. Zijn eerste aanname is ronduit zwak te noemen. Lekker hollen kan hij. Ideaal voor de counter is hij maar absoluut niet als spits.
Eens! Babel is niet wat we nodig hebben!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 januari 2016 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op friday 08 january 2016 - 17:48 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Je kunt er dus vergif op in nemen dat hij het moet doen met het huidige materiaal...
Inderdaad hier schrijven ze zelfs dat er eerst 1 of 2 spelers verkocht moeten worden om een spits aan te trekken. Klinkt logisch eerst een rechtsback verkopen want dan is er ruimte voor een nieuwe spits.

http://www.ajaxlife.nl/updates/de-boer-over-eis-rvc-liefst-twee-spelers-weg-dan-een-spits?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#poll_item
Eide
 Eide - vrijdag 08 januari 2016 - 19:36   quote  deeplink  
Ajax is vastbesloten eindelijk dit jaar een sluitende begroting te hebben waarbij de club zonder incidentele inkomsten zwarte cijfers noteert. Op zich kan dit best natuurlijk, Van Rijn op de bank is een dure oplossing voor een speler die er echt niet meer bij komt. Als je daarmee de centjes vrij speelt, prima.
Brandje
 Brandje - vrijdag 08 januari 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2016 - 19:36 schreef Eide het volgende:
Ajax is vastbesloten eindelijk dit jaar een sluitende begroting te hebben waarbij de club zonder incidentele inkomsten zwarte cijfers noteert. Op zich kan dit best natuurlijk, Van Rijn op de bank is een dure oplossing voor een speler die er echt niet meer bij komt. Als je daarmee de centjes vrij speelt, prima.
Kan zijn maar zulke verhalen horen we nu eigenlijk al jaren. Eerst willen ze versterken en twee weken later krijgen de fans weer te horen dat ze eerst moeten verkopen. Daarom noemde ik het destijds ook een zoethoudertje voor de fans toen naar buiten kwam dat ze een spits wilde.
Eide
 Eide - vrijdag 08 januari 2016 - 20:14   quote  deeplink  
We horen dat al jaren omdat het al jaren een ding is. Als het klopt wat, wat dus betekent dat Ajax vanaf dit jaar een sluitende begroting heeft, dan zouden vanaf nu de mogelijkheden alleen maar ruimer woeten worden. Daar hou ik mij dan aan vast.
Brandje
 Brandje - vrijdag 08 januari 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2016 - 20:14 schreef Eide het volgende:
We horen dat al jaren omdat het al jaren een ding is. Als het klopt wat, wat dus betekent dat Ajax vanaf dit jaar een sluitende begroting heeft, dan zouden vanaf nu de mogelijkheden alleen maar ruimer woeten worden. Daar hou ik mij dan aan vast.
Zeg het dan gelijk. Eerst verkopen en dan kopen. Niet eerst zeggen we zoeken een spits en twee weken later weer met het eerst verkopen praatje komen
enough
 enough - zaterdag 09 januari 2016 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2016 - 21:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zeg het dan gelijk. Eerst verkopen en dan kopen. Niet eerst zeggen we zoeken een spits en twee weken later weer met het eerst verkopen praatje komen
dit ken niet meer!!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 09 januari 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2016 - 21:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zeg het dan gelijk. Eerst verkopen en dan kopen. Niet eerst zeggen we zoeken een spits en twee weken later weer met het eerst verkopen praatje komen
Af en toe denk ik ook echt dat ze denken dat de gemiddelde voetbalsupporter er wel intrapt.
Al jaren worden sterkhouders op het laatste moment verkocht of strooien ze met namen/aankopen. Einde van het liedje komt er niks want niemand wilde. Tja zeg dan niks.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 09 januari 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2016 - 12:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Af en toe denk ik ook echt dat ze denken dat de gemiddelde voetbalsupporter er wel intrapt.
Al jaren worden sterkhouders op het laatste moment verkocht of strooien ze met namen/aankopen. Einde van het liedje komt er niks want niemand wilde. Tja zeg dan niks.
Af en toe....doet pa bij moe.........wat een stier doet bij een koe 😁
remco k
 remco k - zaterdag 09 januari 2016 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 januari 2016 - 17:48 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Je kunt er dus vergif op in nemen dat hij het moet doen met het huidige materiaal...
En terecht.
enough
 enough - zondag 10 januari 2016 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 januari 2016 - 17:54 schreef remco k het volgende:

[..]

En terecht.
het is maar waar je vrede mee heb
vele zijn niet zo content
ZerauS
 ZerauS - zondag 10 januari 2016 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2016 - 00:13 schreef enough het volgende:

[..]

het is maar waar je vrede mee heb
vele zijn niet zo content
Als we met de huidige selectie kampioen worden en er worden in de zomerstop nieuwe spelers aangetrokken die een meerwaarde hebben zodat je Europees gezien mee kan draaien heb ik er ook vrede mee
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 januari 2016 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2016 - 10:29 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Als we met de huidige selectie kampioen worden en er worden in de zomerstop nieuwe spelers aangetrokken die een meerwaarde hebben zodat je Europees gezien mee kan draaien heb ik er ook vrede mee
Moet je eerst wel "even" kampioen worden. Maar inderdaad met dat scenario kan ik prima leven..
remco k
 remco k - zondag 10 januari 2016 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2016 - 10:29 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Als we met de huidige selectie kampioen worden en er worden in de zomerstop nieuwe spelers aangetrokken die een meerwaarde hebben zodat je Europees gezien mee kan draaien heb ik er ook vrede mee
Geen van de spelers die nu basis zijn verdient het om volgend seizoen op de bank te zitten..

Dus als we er niets veel weggaat, zal er meer dan terecht ook niet veel bijkomen.

Op iedere positie hebben we prima spelers, en volgend jaar na dit seizoen ook weer gewoon veel ervaring opgedaan..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 10 januari 2016 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2016 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen van de spelers die nu basis zijn verdient het om volgend seizoen op de bank te zitten..

Dus als we er niets veel weggaat, zal er meer dan terecht ook niet veel bijkomen.

Op iedere positie hebben we prima spelers, en volgend jaar na dit seizoen ook weer gewoon veel ervaring opgedaan..
Gudelj en Fisher mogen van mij weg in de zomer
remco k
 remco k - zondag 10 januari 2016 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 januari 2016 - 20:26 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gudelj en Fisher mogen van mij weg in de zomer
Gudelj zal zeker niet gaan. En gelukkig maar. Die jongen zorg ervoor dat er voor het eerst in jaren geen discussie is over de cvm plek. Hele goede stofzuiger met prima voetballende kwaliteiten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0605080