BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 januari 2016 - 12:32   quote  deeplink  
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=270357&abbr=voetbalzone

Dost kunnen we nu in ieder geval afstrepen..
Brandje
 Brandje - woensdag 13 januari 2016 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 12:32 schreef Hummel10 het volgende:
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=270357&abbr=voetbalzone

Dost kunnen we nu in ieder geval afstrepen..
Is toch nooit een optie geweest.
Brandje
 Brandje - woensdag 13 januari 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 10:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad vind ik ook vreemd. Iedereen ziet dat er een spits welkom is.
En Frank en Marc geven dit ook aan. Als je er dan met die voorwaarden voor wilt gaan liggen als rvc zijnde dan sta je de club dus sportieve verbetering in de weg.
Nope. RvC moet ervoor zorgen dat we ook zonder CL/overwintering EL minimaal break-even halen. Daarbij hebben De Boer/Overmars nou niet bepaald de beste spelers gehaald dus ik begrijp de RvC best wel. Jammer dat wel maar wel te verklaren.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 13 januari 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 12:32 schreef Hummel10 het volgende:
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=270357&abbr=voetbalzone

Dost kunnen we nu in ieder geval afstrepen..
Ik zou er juist voor gaan nu, na dat breukje zal er wel een paar miljoen vanaf kunnen 😊

Het is een lichte blessure en na 8 weken kan je weer vollop rammen met dat poot, dus gewoon 3 miljoen bieden en een salaris van 1 miljoen + bonussen en je hebt een goede sterke spits samen met Milik!
remco k
 remco k - woensdag 13 januari 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 08:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je kan het op deze manier goedpraten maar ze hebben toch interesse in een Traore?
Frank wil toch een spits toevoegen om meer kans op een kampioenschap te maken?
Achter Milik zit toch niets?
De financiën zijn er toch?

Dan is het toch kolder als een Rvc in de weg gaat liggen?
1 en 2 zijn helemaal niet interessant. Kleine kinderen willen ook wel eens wat.

2 is niet waar, ze hebben Sanogo gehaald, die kost geld en is door Marc Frank en Bergkamp gehaald, ook heben zei besloten Zivkovic te verhuren. Dat er dus geen goed alternatief achter Millik is, is ook de verantwoordelijkheid van deze mensen.

Er is geld, maar blijkbaar niet beschikbaar om te doen wat Frank graag wil om binnen het salarishuis en de begrote kosten te blijven.

Dit is het beleid wat Ajax gekozen heeft, dat dit dus gebeurt is gewoon terecht.

Ik ben het overigens wel eens met Eide dat ik me afvraag of die inspraak van de RVC op deze manier wel zo goed is. Dus daar kan je over discussieren. Dus is het gekozen beleid wel het juiste.

Maar nu houd men zich aan het beleid, en dat is gewoon heel goed.
remco k
 remco k - woensdag 13 januari 2016 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 10:36 schreef p111 het volgende:
Klopt zo,n beslissing kan net het dubbeltje de andere kant op laten vallen wel of geen CL.En daar kunnen ook miljoenen verschil in zitten dat lijkt mij een overweging waard.
En toch geeft het aantrekken van die "dure" spits geen enkele garantie..
remco k
 remco k - woensdag 13 januari 2016 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 10:46 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens hoor. De Boer en Overmars hebben teveel inschattingsfouten gemaakt om ze blindelings te vertrouwen, maar ook het RvC zal toch zien dat Ajax iets extra nodig heeft om dit jaar kampioen te worden. Misschien dat ze het zonder alsnog worden, maar dan wrs met hakken over de sloot.

Wat Eide hierboven zegt is een betere omschrijving van wat ik voel. Voor beide partijen valt iets te zeggen. Maar als ik het voor het zeggen had zou ik er alles aan doen om die ene speler te halen.
Ik zou niet weten waarom we wat extra nodig hebben om kampioen te kunnen worden.

Met de huidige selectie is de beste prestatie sinds het aanstellen van de Boer behaald in de eerste helft van de competitie en we staan al eerste.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 januari 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 14:57 schreef remco k het volgende:

[..]

1 en 2 zijn helemaal niet interessant. Kleine kinderen willen ook wel eens wat.

2 is niet waar, ze hebben Sanogo gehaald, die kost geld en is door Marc Frank en Bergkamp gehaald, ook heben zei besloten Zivkovic te verhuren. Dat er dus geen goed alternatief achter Millik is, is ook de verantwoordelijkheid van deze mensen.

Er is geld, maar blijkbaar niet beschikbaar om te doen wat Frank graag wil om binnen het salarishuis en de begrote kosten te blijven.

Dit is het beleid wat Ajax gekozen heeft, dat dit dus gebeurt is gewoon terecht.

Ik ben het overigens wel eens met Eide dat ik me afvraag of die inspraak van de RVC op deze manier wel zo goed is. Dus daar kan je over discussieren. Dus is het gekozen beleid wel het juiste.

Maar nu houd men zich aan het beleid, en dat is gewoon heel goed.
Frank is geen klein kind toch?
Ben het wel met je eens dat ze met een Sanogo gefaald hebben en daardoor nu met hem opgescheept zitten. Nu is alleen de vraag wil je het risico nemen dat mocht Milik snel een blessure krijgen je hem moet gaan opstellen? Mocht die snelle blessure er komen dan heb je echt een probleem. En die Rvc zegt nu dat er eigenlijk pas ruimte voor is als er 1 a 2 spelers verkocht worden? Ik geloof daar niet in en ik vind niet dat je onnodig risico moet gaan nemen in je strijd om het kampioenschap. Er moet gewoon een degelijke speler achter Milik zitten en van mij apart halen ze Zivkovic terug..
remco k
 remco k - woensdag 13 januari 2016 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 14:49 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik zou er juist voor gaan nu, na dat breukje zal er wel een paar miljoen vanaf kunnen 😊

Het is een lichte blessure en na 8 weken kan je weer vollop rammen met dat poot, dus gewoon 3 miljoen bieden en een salaris van 1 miljoen + bonussen en je hebt een goede sterke spits samen met Milik!
Ik denk dat Doet ergens rond de 10 15 mjoen moet kosten. Denk niet dat een kleine blessure daar verandering in brengt.
remco k
 remco k - woensdag 13 januari 2016 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 15:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Frank is geen klein kind toch?
Ben het wel met je eens dat ze met een Sanogo gefaald hebben en daardoor nu met hem opgescheept zitten. Nu is alleen de vraag wil je het risico nemen dat mocht Milik snel een blessure krijgen je hem moet gaan opstellen? Mocht die snelle blessure er komen dan heb je echt een probleem. En die Rvc zegt nu dat er eigenlijk pas ruimte voor is als er 1 a 2 spelers verkocht worden? Ik geloof daar niet in en ik vind niet dat je onnodig risico moet gaan nemen in je strijd om het kampioenschap. Er moet gewoon een degelijke speler achter Milik zitten en van mij apart halen ze Zivkovic terug..
Millik speelt sowiezo niet alles tot nu dit seizoen. En we hebben andere opties zat. Persoonlijk zou ik nog steeds voor elghazi op 9 gaan. Op de flanken opties zat namelijk.
remco k
 remco k - woensdag 13 januari 2016 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 15:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Frank is geen klein kind toch?
Ben het wel met je eens dat ze met een Sanogo gefaald hebben en daardoor nu met hem opgescheept zitten. Nu is alleen de vraag wil je het risico nemen dat mocht Milik snel een blessure krijgen je hem moet gaan opstellen? Mocht die snelle blessure er komen dan heb je echt een probleem. En die Rvc zegt nu dat er eigenlijk pas ruimte voor is als er 1 a 2 spelers verkocht worden? Ik geloof daar niet in en ik vind niet dat je onnodig risico moet gaan nemen in je strijd om het kampioenschap. Er moet gewoon een degelijke speler achter Milik zitten en van mij apart halen ze Zivkovic terug..
Ik zou overigens niet weten waarom Frank zijn zin moet krijgen.
Eide
 Eide - woensdag 13 januari 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 14:58 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch geeft het aantrekken van die "dure" spits geen enkele garantie..
Zeker niet, maar er is momenteel geen enkele concurrentie, er is geen terugvaloptie bij blessures en de verhuurde Zivkovic komt totaal niet tot bloei. Als Milik fit blijft is er niets aan de hand. Bij een eventuele blessure of schorsing kan zelfs El Ghazi nog de spits in maar het is een positie waar Ajax niet in zou moeten zitten.

Dus is het aantrekken van een spits helemaal geen overbodige luxe. Ik zou alleen gaan voor een ervaren vent voor kort contract, niet een jong talent of iemand die een lang contract wil.
Eide
 Eide - woensdag 13 januari 2016 - 16:14   quote  deeplink  
Overigens hebben de Ajax reserves een besloten oefenduel verloren van de AZ reserves. Eindstand 1-3, Dolberg maakte de enige Ajax treffer.

Verslag op Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 januari 2016 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 januari 2016 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 15:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou overigens niet weten waarom Frank zijn zin moet krijgen.
Marc wel dan?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 januari 2016 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 16:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker niet, maar er is momenteel geen enkele concurrentie, er is geen terugvaloptie bij blessures en de verhuurde Zivkovic komt totaal niet tot bloei. Als Milik fit blijft is er niets aan de hand. Bij een eventuele blessure of schorsing kan zelfs El Ghazi nog de spits in maar het is een positie waar Ajax niet in zou moeten zitten.

Dus is het aantrekken van een spits helemaal geen overbodige luxe. Ik zou alleen gaan voor een ervaren vent voor kort contract, niet een jong talent of iemand die een lang contract wil.
+1
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 13 januari 2016 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 14:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom we wat extra nodig hebben om kampioen te kunnen worden.

Met de huidige selectie is de beste prestatie sinds het aanstellen van de Boer behaald in de eerste helft van de competitie en we staan al eerste.
Wat Eide zegt: "er is momenteel geen enkele concurrentie, er is geen terugvaloptie bij blessures". Ghazi is ook een optie voor in de spits. Die heeft dat wel in zich, maar die zal moeten wennen. Als het nu vast loopt en ze scoren niet, dan hebben ze geen speler die ze helpt bij een opportunistische speelwijze. Dat kan misschien net het verschil zijn in cruciale wedstrijden tussen een gelijkspel of winst.
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 13 januari 2016 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 16:14 schreef Eide het volgende:
Overigens hebben de Ajax reserves een besloten oefenduel verloren van de AZ reserves. Eindstand 1-3, Dolberg maakte de enige Ajax treffer.

Verslag op Ajax.nl
Wist helemaal niet dat die Dolberg zo'n lange kerel is. 1-3 is toch wel een beetje lelijk. Maar goed, oefenpot met reserves. Weet niet of ik daar iets van moet vinden.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 13 januari 2016 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 16:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker niet, maar er is momenteel geen enkele concurrentie, er is geen terugvaloptie bij blessures en de verhuurde Zivkovic komt totaal niet tot bloei. Als Milik fit blijft is er niets aan de hand. Bij een eventuele blessure of schorsing kan zelfs El Ghazi nog de spits in maar het is een positie waar Ajax niet in zou moeten zitten.

Dus is het aantrekken van een spits helemaal geen overbodige luxe. Ik zou alleen gaan voor een ervaren vent voor kort contract, niet een jong talent of iemand die een lang contract wil.
Ik ben het volstrekt met je eens. Ajax maakt zichzelf onnodig kwetsbaar op de positie van diepste spits. En natuurlijk is het mogelijk om een anders speler daar neer te zetten (El Ghazi? Fischer? Klaassen? Schöne?), maar dat zijn lapmiddelen en biedt geen structurele oplossing. Elke zichzelf respecterende topclub (en dat is Ajax toch echt!) dient zijn posities dubbel bezet te hebben en op "negen" heeft Ajax dat pertinent niet. Als Ajax nou een noodlijdende club zou zijn, dan zou ik er nog vrede mee kunnen hebben, echter, met alle miljoenen op de (spaar)bank zou Ajax mijns inziens adequater moeten handelen.
Op zich begrijp ik de opstelling van de RvC wel, want zij willen een echec zoals destijd met Miralem Sulejmani te allen tijde zien te voorkomen. Maar dat is weer het andere uiterste. Nu de eis stellen om minimaal één, maar het liefst twee spelers eerst te verkopen alvorens Marc Overmars in de gelegenheid te stellen om enkele miljoenen te laten uitgeven is niet slim. Op die manier schiet Ajax zichzelf in de voet, want de kans op een kampioenschap (en dus het genereren van enkele miljoenen aan Champions League gelden) zal dan immers toenemen. Het betaalt zichzelf uit.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 januari 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 15:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Millik speelt sowiezo niet alles tot nu dit seizoen. En we hebben andere opties zat. Persoonlijk zou ik nog steeds voor elghazi op 9 gaan. Op de flanken opties zat namelijk.
Ghazi in de spits dan kom je weer met een noodoplossing van iemand die daar weinig gespeeld heeft. Ik zou de gok niet nemen maar dat is mijn mening.
remco k
 remco k - donderdag 14 januari 2016 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 16:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Marc wel dan?
Dat stond er al. Ook die niet.
remco k
 remco k - donderdag 14 januari 2016 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 - 20:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ghazi in de spits dan kom je weer met een noodoplossing van iemand die daar weinig gespeeld heeft. Ik zou de gok niet nemen maar dat is mijn mening.
Onze spits positie rendeert al jaren niet. En dat ook niet veranderen met een man achter Millik. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ben ook voor het aantrekken van een spits. Maar niet omdat dit ons meer kans zou geven op een eventuele titel.
p111
 p111 - donderdag 14 januari 2016 - 09:42   quote  deeplink  
Rafael van der Vaart koos afgelopen zomer voor een dienstverband bij Real Betis, maar de keuze van de oud-Ajacied pakte niet goed uit. Hij houdt vooralsnog vooral de bank warm bij de Spaanse club en dat baart hem zorgen.

"Eerlijk gezegd heb ik nu het absolute dieptepunt in mijn carrière bereikt. Ik wil heel graag gewoon spelen", aldus Van der Vaart tegenover het Duitse Bild. Afgelopen zomer kon hij transfervrij vertrekken bij Hamburger SV, waarna Van der Vaart besloot om naar Spanje te verkassen, waar familie woont. Het avontuur werd niet waarop de aanvallende middenvelder gehoopt had.

I
p111
 p111 - donderdag 14 januari 2016 - 10:08   quote  deeplink  
Lullo ga nog 1 of 2 jaartjes bij Ajax ballen, daarna jeugd trainer.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 14 januari 2016 - 10:26   quote  deeplink  
Raf hoeft niet meer te komen wat mij betreft, als jeugdtrainer mag wel, maar niet meer om te spelen in Ajax 1
Brandje
 Brandje - donderdag 14 januari 2016 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 10:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Raf hoeft niet meer te komen wat mij betreft, als jeugdtrainer mag wel, maar niet meer om te spelen in Ajax 1
Ideale spits voor dit Ajax. Middenveld hoeft ie niet voor te komen maar is wel het type spits wat wij nodih hebben
p111
 p111 - donderdag 14 januari 2016 - 12:28   quote  deeplink  
Creatief ervaren een geweldig linkerpoot en een leider
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 14 januari 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 12:28 schreef p111 het volgende:
Creatief ervaren een geweldig linkerpoot en een leider
En enorm vaak geblesseerd, en kan het allemaal niet meer echt belopen!
Brandje
 Brandje - donderdag 14 januari 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 12:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En enorm vaak geblesseerd, en kan het allemaal niet meer echt belopen!
Hoeft ie ook niet meer te kunnen als ie in de spits staat.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 januari 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 07:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Onze spits positie rendeert al jaren niet. En dat ook niet veranderen met een man achter Millik. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ben ook voor het aantrekken van een spits. Maar niet omdat dit ons meer kans zou geven op een eventuele titel.
Daarom moet er ook iemand staan die wel rendeert.
Het spel van Ajax zou er op vooruit kunnen gaan als daar een Luuk de Jong zou spelen.
Ghazi vraagt wel om de bal en is ook sterk aan de bal dus snap wel waar je naar toe wilt.
Eide
 Eide - donderdag 14 januari 2016 - 14:31   quote  deeplink  
Punt met El Ghazi echt omkatten naar spits is dat je hem dan gedurende 5 tot 8 wedstrijden ook echt de kans moet geven en accepteren dat het experiment hele moeizame momenten zal gaan opleveren en geen garantie tot slagen heeft. Dat is dan een periode waar Milik niet of nauwelijks zal spelen/

De vraag is een beetje of de kosten opwegen tegen baten, en dat is koffiedik kijken voor ons.
p111
 p111 - donderdag 14 januari 2016 - 15:45   quote  deeplink  
El Ghazi zou nu alleen in noodgevallen moeten invallen voor Milik met Fisher op rechts en Younes op links, alleen een beetje club met ambities heeft een dubbele bezetting op elke positie, en met alle respect een rechterspits als backup voor centrale spits is niet de ambitie van een topclub.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 januari 2016 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 15:45 schreef p111 het volgende:
El Ghazi zou nu alleen in noodgevallen moeten invallen voor Milik met Fisher op rechts en Younes op links, alleen een beetje club met ambities heeft een dubbele bezetting op elke positie, en met alle respect een rechterspits als backup voor centrale spits is niet de ambitie van een topclub.
Nee klopt hoeven we niet lang over te discussiëren. De middelen zijn er ook nu hopen dat Boilesen snel oprot. Is een voorwaarde schijnt. En anders wilde toch niemand haha.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 14 januari 2016 - 17:46   quote  deeplink  
Laten we serero eens in de spit proberen!
Brandje
 Brandje - donderdag 14 januari 2016 - 21:26   quote  deeplink  
Bijna elke aankoop van de laatste jaren is voorbij gestreefd spelers uit de opleiding dus waarom zou dat in de spits niet kunnen als spelers daar de kans krijgen.
Ik hoef geen spits van 10 a 15 miljoen en ook geen over the hill speler die nog even komt afbouwen bij ons. Ik heb liever een spits die de club en de manier van spelen kent.
Velen dachten over Tete "dat is een aardige back". Niemand had verwacht dat hij zulke stappen zou maken.
Ik zou proberen VdV te halen voor de spits en anders El Azzouzi doorschuiven. Jongen kan echt goed voetballen en ligt al ver voor op Hendriks vind ik. Dolberg vind ik nog wat te jong.
Gewoon vertrouwen op de jeugd dus!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 januari 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 17:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Laten we serero eens in de spit proberen!
Kannie schieten en koppen.. :(
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 januari 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 21:26 schreef Brandje het volgende:
Bijna elke aankoop van de laatste jaren is voorbij gestreefd spelers uit de opleiding dus waarom zou dat in de spits niet kunnen als spelers daar de kans krijgen.
Ik hoef geen spits van 10 a 15 miljoen en ook geen over the hill speler die nog even komt afbouwen bij ons. Ik heb liever een spits die de club en de manier van spelen kent.
Velen dachten over Tete "dat is een aardige back". Niemand had verwacht dat hij zulke stappen zou maken.
Ik zou proberen VdV te halen voor de spits en anders El Azzouzi doorschuiven. Jongen kan echt goed voetballen en ligt al ver voor op Hendriks vind ik. Dolberg vind ik nog wat te jong.
Gewoon vertrouwen op de jeugd dus!
En van der Vaart vind je niet over the hill?
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 14:31 schreef Eide het volgende:
Punt met El Ghazi echt omkatten naar spits is dat je hem dan gedurende 5 tot 8 wedstrijden ook echt de kans moet geven en accepteren dat het experiment hele moeizame momenten zal gaan opleveren en geen garantie tot slagen heeft. Dat is dan een periode waar Milik niet of nauwelijks zal spelen/

De vraag is een beetje of de kosten opwegen tegen baten, en dat is koffiedik kijken voor ons.
Ik denk dat je hem niet hoef om te turnen, ik denk dat je hem alleen moet gebruiken als backup van Millik
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 21:26 schreef Brandje het volgende:
Bijna elke aankoop van de laatste jaren is voorbij gestreefd spelers uit de opleiding dus waarom zou dat in de spits niet kunnen als spelers daar de kans krijgen.
Ik hoef geen spits van 10 a 15 miljoen en ook geen over the hill speler die nog even komt afbouwen bij ons. Ik heb liever een spits die de club en de manier van spelen kent.
Velen dachten over Tete "dat is een aardige back". Niemand had verwacht dat hij zulke stappen zou maken.
Ik zou proberen VdV te halen voor de spits en anders El Azzouzi doorschuiven. Jongen kan echt goed voetballen en ligt al ver voor op Hendriks vind ik. Dolberg vind ik nog wat te jong.
Gewoon vertrouwen op de jeugd dus!
Gaat niet gebeuren helaas, Hendriks had en heeft al een streep voor bij Jong Ajax op El Azzzouzi hoe raar dat ook is. Hij mag dan ook verhuurd worden, ik las ergens dat het te maken heeft met dat hij het oogappeltje van Jonk was.. Droevig inderdaad want die jongen kan wel degelijk meer dan Hendriks. Al vraag ik me oprecht ook af of Hendriks niet ook gewoon de man achter Millik moet kunnen zijn. 1 invalbeurt, en dat was prima, had meteen een goede assist..
Eide
 Eide - vrijdag 15 januari 2016 - 09:06   quote  deeplink  
Ik heb sterk het idee dat zowel Hendriks als El Azzouzi zich mogen opmaken voor een vertrek. Als je Kasper Dolberg mee neemt op trainingskamp maar beide spitsen van Jong Ajax achter laat, en El Azzouzi bovendien te horen krijgt dat hij verhuurd mag worden, weet je toch eigenlijk wel hoe de vlag er bij hangt.

Zeker in de wetenschap dat Zivkovic nog terug komt en zelfs Milik niet onbesproken is.
Eide
 Eide - vrijdag 15 januari 2016 - 09:15   quote  deeplink  
'Terek Grozny verlost Ajacied Duarte uit zijn lijden'

Ajax hoopt Lerin Duarte snel te slijten aan het Russische Terek Grozny. De middenvelder, die al maanden niet meer voorkomt in de plannen van trainer Frank de Boer, reist zaterdag af naar Malta om daar contractonderhandelingen te voeren, zo meldt De Telegraaf vrijdagochtend.

Duarte (25) hoopt deze maand de deur bij Ajax achter zich dicht te trekken. Als het tot een akkoord komt, sluit hij direct aan bij de ploeg uit de Russische Premjer Liga die op het eiland een trainingskamp heeft belegd. De ex-speler van Sparta Rotterdam, Heracles Almelo en SC Heerenveen (gehuurd van Ajax) kwam dit seizoen nog helemaal niet in actie.

Hij kan bij Terek Grozny bekende gezichten tegenkomen. Ook Ismail Aissati (ex-Ajax en PSV) en Luke Wilkshire (oud-FC Twente en Feyenoord) staan daar onder contract.

Bron
Brandje
 Brandje - vrijdag 15 januari 2016 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 januari 2016 - 21:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En van der Vaart vind je niet over the hill?
Vdv zou de spits positie ideaal kunnen invullen en met over the hill bedoel ik meer een Cardozo. Dus iemand die totaal geen binding met de club heeft.
Brandje
 Brandje - vrijdag 15 januari 2016 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren helaas, Hendriks had en heeft al een streep voor bij Jong Ajax op El Azzzouzi hoe raar dat ook is. Hij mag dan ook verhuurd worden, ik las ergens dat het te maken heeft met dat hij het oogappeltje van Jonk was.. Droevig inderdaad want die jongen kan wel degelijk meer dan Hendriks. Al vraag ik me oprecht ook af of Hendriks niet ook gewoon de man achter Millik moet kunnen zijn. 1 invalbeurt, en dat was prima, had meteen een goede assist..
Een Hendriks is een spits die ideaal is voor een twee spitsen systeem. Die moet sleuren en trekken voor een ander. El Azzouzi is meer de voetballer en pakt steeds meer zijn kansen in Jong Ajax. Ik verwacht ook dat hij Hendriks uit de basis gaat houden.
Eide
 Eide - vrijdag 15 januari 2016 - 09:32   quote  deeplink  
El Azzouzi mag verhuurt worden en Hendriks kreeg het eerste half jaar steevast de voorkeur. Hij kreeg alles bij elkaar nog geen 470 minuten speeltijd, versus 1236 minuten voor Hendriks...

http://www.ajaxtotaal.nl/nieuws/2016/01/04/ajax-wil-zakaria-el-azzouzi-verhuren/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 januari 2016 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 15 januari 2016 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 09:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een Hendriks is een spits die ideaal is voor een twee spitsen systeem. Die moet sleuren en trekken voor een ander. El Azzouzi is meer de voetballer en pakt steeds meer zijn kansen in Jong Ajax. Ik verwacht ook dat hij Hendriks uit de basis gaat houden.
Hij gaat die kans niet krijgen aangezien hij verhuurd gaat worden.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 15 januari 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 - 09:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vdv zou de spits positie ideaal kunnen invullen en met over the hill bedoel ik meer een Cardozo. Dus iemand die totaal geen binding met de club heeft.
Ahh ok begrijp het. Ik zeg ook niet dat hij het niet meer kan hoor maar het beste is er wel af bij hem.
Brandje
 Brandje - zaterdag 16 januari 2016 - 08:30   quote  deeplink  
Vreemd bericht op voeybalzone.
Napoli wat eerst Klaassen schijnt doorgeschakeld te zijn naar Bazoer. Ajax vroeg 25 miljoen en Napoli wilde dat betalen. Echter wilde Bazoer zelf niet.
Als dit waar is dan blijkt wederom de onkunde van Marc Overmars met zijn kruideniers mentaliteit.
Telegraaf meld middels een interview van De Boer Dat Bazoer Napoli afgeweze.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door Brandje --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 16 januari 2016 - 09:20   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=267069

Las het ook dat is gvd toch niet te geloven?
Ga je 1 van je grootste talenten verkopen voor 25 miljoen terwijl je helemaal geen geld nodig hebt!! Gaat de RvC hier ook voor liggen? Op deze manier wil je sportief toch niet vooruit?
Brandje
 Brandje - zaterdag 16 januari 2016 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 09:20 schreef Hummel10 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=267069

Las het ook dat is gvd toch niet te geloven?
Ga je 1 van je grootste talenten verkopen voor 25 miljoen terwijl je helemaal geen geld nodig hebt!! Gaat de RvC hier ook voor liggen? Op deze manier wil je sportief toch niet vooruit?
Eens. Maar het veel te lage bedrag is ook zorgwekkend. Velen vonden dat hij destijds Blind zo goed had verkocht. 17 miljoen na een fantastisch WK, het was je aanvoerder,voetballer van het jaar en de transfermarkt was bijna dicht.
Maar goed. Gelukkig wil Bazoer zelf niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 januari 2016 door Brandje --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 16 januari 2016 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 januari 2016 - 09:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens. Maar het veel te lage bedrag is ook zorgwekkend. Velen vonden dat hij destijds Blind zo goed had verkocht. 17 miljoen na een fantastisch WK, het was je aanvoerder,voetballer van het jaar en de transfermarkt was bijna dicht.
Maar goed. Gelukkig wil Bazoer zelf niet.
Dat deden ze met Toby en Erikssen ook al. Daarna Blind en nu Bazoer.
Ze snappen het echt niet. Waarom nu je selectie verzwakken als je voor het kampioenschap meedoet. Echt blij dat Bazoer zelf wil blijven. Mochten ze hem toch goed verkopen haal dan aub Ziyech en een fatsoenlijke spits.
Eide
 Eide - zaterdag 16 januari 2016 - 09:53   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Bazoer op dit moment snel weg gaat, tenzij een club van het kaliber Barca of Bayern zich meldt. In dat geval kan ik het hem ook absoluut niet kwalijk nemen. Maar bij andere clubs zie ik dat gewoon niet zo snel gebeuren.

Wel denk ik dat Bazoer, als hij zich zo blijft ontwikkelen, volgend jaar al moeilijk wordt om te behouden. Wat zeg ik, aankomende zomer al. Gelukkig hebben we met Van de Beek en Nouri al 2 klasbakken in aantocht.

25 miljoen vind ik trouwens een gigantisch bedrag voor een 19 jarige middenvelder. Het toont in ieder geval dat Ajax de hoofdprijs vraagt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0617008